سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانتان، کسی است که عیب هایتان رابه شما هدیه کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
https://keramatzade.com

دقیق بهتر از کار سخت تر است.

 با استفاده از این ترفند با 10 ایده بزرگ کسب و کار آشنا شوید

 


اگر به تبلیغات خود در فیس بوک فیس بوک اعتماد کنید، احتمالا فکر می کنید فرمول جادویی پنهان از مردم عادی است که موفقیت های نامحدود ویژه گورو را در کسب و کار فقط با انجام کارهای ساده ای که هیچ وقت فکر نمی کردید، وجود دارد. اخبار فلش - این یک دروغ است.  

هیچ راز بزرگی از گورهای راه اندازی وجود ندارد. گلوله نقره ای وجود ندارد. هیچ چیز نیست که به طرز جادویی ایده برنامه شما را به یک میلیارد دلار در یک روز تبدیل کند.

حقیقت ساختن یک کسب و کار میلیارد دلاری واقعا ساده است. این با یک ایده شروع می شود که می تواند پول ایجاد کند. برای شروع  به ساختنکسب و کار خود ، نیاز به ایده دارید. من در مورد یک ایده شگفت انگیز برای ایجاد میلیون ها نفر که فقط جادویی در سر شما می آید صحبت نمی کنم. متأسفانه، ایده ها معمولا به مردم بیرون نمی آیند. به نظر می رسد دیوانه کننده، شما باید کار کنید تا یک ایده بسازید. و همانطور که با همه چیزهایی که کار را می کنند، به یاد داشته باشید کار دقیق بهتر از کار سخت تر است.

بنابراین، چگونه این کار را انجام می دهید، همانطور که به ایجاد ایده های بزرگ مربوط می شود؟ همانطور که همه چیز در مورد همه چیز هوشمند است - از یک سیستم اثبات شده استفاده کنید.

هنگامی که شما یک سیستم اثبات شده را دنبال می کنید، به نظر می رسد همه چیز فقط اتفاق می افتد. به این دلیل است که یک سیستم به طور خاص برای حل یک مشکل طراحی شده با انجام کاری که کمی انجام می شود و به راحتی تکرار می شود. سیستم برای ایده های بزرگ کسب و کار متفاوت است.

برای شروع، فهرستی از 10 مشکل را که در زندگی خود دارید به صورت منظم ایجاد کنید. در اینجا یک لیست نمونه است.

خیلی دیر رفتن به رختخواب
تغییررفتار کودکتان
صبح انرژی کافی ندارید
رفتن به باشگاه بیش از حد
وقت کافی برای خواندن ندارید
زمان نمایش خیلی زیاد
وقتی که من نوشتم، حیرت زده شدم

جادو در اینجا این است که هر کس مشکل دارد. شاید چند نفر دیگر مشکلات مشابهی با شما داشته باشند؟ زمان آن است که ببینیم آیا شما یک مشکلی با مشکل دارید که هیچ کس دیگری ندارد و یا چیزی به چیزی نرسیده است.

از دوستان، خانواده، همکاران، همسایگان، یک گروه فیس بوک و دیگران می توانید با افراد واقعی تماس بگیرید. به هیچ راه حل و یا چیزی بیش از حد دقیق بروید، فقط بفهمید که آیا مردم مشکل شما را به اشتراک می گذارند و از همه مهمتر، متوجه می شوید که چقدر بزرگ است.

هنگامی که شما  تمام مشکلی را که پشت سرتان می گذارید بروید. گوگل آن را جستجوکنید در فیس بوک، نمایش مشخصات عمومی، ویرایش و هر جای دیگر که می توانید فکر کنید. هرچه بیشتر در مورد مشکل خود مشاهده کنید، بیشتر احتمال دارد که آن را به یک کسب و کار تبدیل کنید. این است که 99 درصد از تمام برنامه های بزرگ که تا کنون شنیدید برنامه ریزی شده بود.

قبل از اینکه شما این مشکل راتبدیل به یک کسب و کارکنید، شما باید به دو چیز توجه کنید- که شما می توانید این مشکل را حل کنید و مردم در مورد راه حل آن نمی دانند شایع ترین سوال در اینجا این است که  راه حل چیست؟"

راه حلی برای حل مسئله کمتر ... بد است. برای مقابله با آن آسانتر به نظر میرسد. اگر شما می توانید آن را به طور کامل از بین ببرید، این عالی است! اما لازم نیست به طور کامل از بین برود، فقط بهمین که بتوان با آن مقابله کرد،کافیست. بیایید نگاهی به چند نمونه از دنیای واقعی بدهیم:

مشکل: من از خرید مواد غذایی متنفرم 
راه حل: سفارشات خود را دراینترنت سفارش دهید وآن ها را درب منزل تحویل بگیرید. 


مقالات مرتبط : کسب و کار خود را برنامه ریزی کنید - چگونه ثروتمند شویم؟ - کسب و کار - کارافرین


کسب و کار: Instacart

مشکل: از خواب بیدار نمی شوم تا به ورزشگاه بروم. 
راه حل: از یک ساعت زنگ دار استفاده کنید که به معنای واقعی کلمه من را از رختخواب بیرون می کشد، اگر من فراموش کنم. 

کسب و کار
کسب و کار: پاولوک

اینها کسب و کار واقعی زندگی هستند که بر روی یک مشکل که یک نفر داشت، ساخته شده بود؛ هر دو آنها اثبات شده است، زیرا چندین نفر این مشکل  را به اشتراک گذاشته اند. هر دو آنها کسب و کارهایی هستند که باعث می شوند حداقل کمی بدتر از این باشند.

آیا یک فروشگاه ساختید؟ آیا این نرم افزار است؟ آیا این برنامه است ؟ یا یک دستگاه پوشیدنی؟ برای مشکل انتخاب شده شما راه حلهایی را که می توانید پیدا کنید و با افراد در مورد آن صحبت کنید. اگر آنها هر یک از راه حل های پیشنهادی را را دوست داشتند، ممکن است شما روی یک معدن طلای نشسته باشید.

 

مشاهده لینک pdf مقاله : با استفاده از این ترفند با 10 ایده بزرگ کسب و کار آشنا شوید

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلومتری با قدم اول آغاز می‌شود، ببخشید و ببخشید و ببخشید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید، اشتیاق آرام را تجربه کنید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید و...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/23:: 4:7 صبح     |     () نظر

خرید نکرد.

4 روش برای پیش بینی نتیجه سرمایه گذاری شما

 

من در هفته گذشته با یک شرکت مشاوره ای مشغول به کار بودم. من می توانم رد یک مایل دور را ببینم. سخنرانی ما با اهمیت بود، گزاره ارزش برای مخاطبان مورد نظرش ضعیف بود و سرمایه گذار چیزی را که ما برای یک دقیقه به فروش می رسانید خرید نکرد. سرمایه گذاران در نهایت ما را خفه کرد، مربیگری کرد، "ما می خواهیم که شما را به عقب بر گردیم پس از اینکه مشتری خود را تحت کمربند خود درآورید".

1. چه کسی در جلسه سرمایه گذاری نشان می دهد؟

دقیقا بپرسید چه کسی در جلسه شما نشسته است
درمورد کسانی که با آنها ملاقات دارید (از جمله معاملاتی که در گذشته انجام شده و شباهت بین این معاملات و مفهوم خود)
ارائه روشنی از چگونگی سرمایه گذاری در شرکت خود می تواند پیروزی بعدی آنها باشد.
اقدام شما : اگر متصدی جلسه دوم را در انتهای ارائه و بحث خود ارائه ندهید، از یکی بخواهید. اگر آنها حتی پس از یک درخواست درخواست خود را ارائه دهند، وقت آن رسیده است که آنها را در تاریخ دوم قرار ندهند.


مقاله مرتبط : ده راز موفقیت افراد ثروتمند

2. چگونه در سرمایه گذاری به سرعت از عرشه خود دور می شویم؟

من با بنیانگذاران متعددی کار کرده ام که نمی خواهند ارائه کنسروی کنند. بیش از حد بسیاری از بنیانگذاران به من گفته اند زمان و زمان دوباره: "من بسیار طبیعی تر زمانی که من آن را بال، آن است که من پاسخ می دهند" نه، شما نیستند. "شما ممکن است فکر می کنم که شما معتبر صدا هنگامی که صحبت کردن از کاف اما اغلب نه، بنیانگذاران به عنوان بدبو و غیر حرفه ای می آیند زمانی که ارائه خود را به طور کامل از قبل از قبل فکر نمی شود.

تیم های سرمایه گذاری کل کسب و کار خود را در سراسر معاملات مبادله درست مانند شما، بنابراین شما باید آنها را احترام به ارائه آماده ارائه دهد.  این تضمین می کند که شما اقلام مورد نیاز خود را برای ارزیابی کسب و کار خود به طور مناسب پوشش خواهید داد و شما نمی توانید به صورت غیر خطی برای شما یا سرمایه گذار بیفزایید.

اما، باید اعتراف کنم که وقتی سرمایه گذاران من را ترک می کنند، دوست دارم . اگر شما آن را از طریق ارائه کلی خود بدون دستکاری حداقل یک بار یا دو بار، این نشانه ای است که سرمایه گذار در هیچ یک از اقلام خاص در ارائه خود را چسبیده است. اگر شما خود را از عرشه خود بیرون کشیده و نیاز دارید تا دوباره و دوباره تمرکز کنید، این واقعا یک نشانه قوی است که آنها علاقه مند هستند.

به سرمایه گذار اجازه دهید هر وقت که در طول ساعت خود با آنها مواجه می شود، شما را با آنها درمیان بگذارد، اما مطمئن شوید که اسلایدهای کلیدی در عرشه خود را می بینید که می تواند به شما در برقراری ارتباط با شرکای خود پس از جلسه اجازه دهد.

عمل شما: به طور کامل آماده شوید و سپس آماده باشید تا هدایت شود.


3. چه کسی مراحل بعدی سرمایه گذاری را پیشنهاد می دهد؟

من همیشه اعتقاد داشتم که جمع آوری کمک های مالی بسیار شبیه به دوستیابی است. درست همانطور که می توانید بگویید که شما با کلید های خود در آستانه جلو در انتظار بوسه ای هستید که در راه خود به یک تاریخ دوم قرار دارید، از سرمایه گذار خود شبیه کلامی و غیر کلامی خواهید بود.  

زبان بدن خود را در طول ارائه خود تماشا کنید. آیا آنها تکیه داده و یا در حال پریدن در عرشه چاپ شده خود هستند، توجه کمتری را به خود جلب کرده اند؟ آیا آنها به طور فعال در مکالمه و یا چک کردن تلفن های خود را؟ اگر سرمایه گذار شما بی حوصله باشد، دشوار است که آنها را عقب بیاورید، اما اگر علاقه مند باشند، به شما سیگنال های واضح را می دهند.

پایان دادن به جلسه به درستی کلید در این محیط است. اول، سرمایه گذاران بالقوه خود را بخوانید. اگر آنها علاقه مند نباشند، اگر پیشینه ای برای بحث و گفتگو در حال انجام وجود داشته باشد، از آنها بخواهید جلو بروید. اگر آنها به شما بگویند دوست دارند شما را پس از تکمیل نقاط قوت معنی داری ببینند، لبخند بزنید، از آنها بخاطر مشاوره تشکر کنید، از آنها بپرسید که آیا آنها مایل به پیشنهاد سرمایه گذاران دیگری هستند که شما نیز باید آنها را مطرح کنید و سپس آنها را به ایمیل روزانه سرمایه گذار خود اضافه کنید فهرست آنها مودبانه شما را می چیند.

اما اگر آنها گام های بعدی را پیشنهاد کنند، شما در راه سرمایه گذاری هستید.

اقدام شما: تاریخ دیگری را ایجاد کنید یا یک خروجی بی نظیر ایجاد کنید.

سرمایه گذاری


مقالات مرتبط : کارآفرین - چگونه ثروتمند شویم؟ - علم ثروتمندی


4. چگونه سرمایه گذار شما را به شبکه خود برای سرمایه گذاری معرفی می کند؟

همانند بسیاری از تاریخ های اول، بنیانگذاران می توانند بی دلیل باشند و یا نمی توانند یا مایل به خواندن نشانه های مورد علاقه از VC نیستند. اگر هنوز کاملا به اطلاع شما نرسیده اید که چطور می توانید جلسه را در زمانی که جلسه را به پایان رسانده اید (حدس من این است که شما هنوز هم تک هستی)، پس یک سوال می تواند در کنار هم قرار دادن معامله برای شما باشد.

از آنها بخواهید تا شما را به شبکه خود معرفی کنند.

اطمینان حاصل کنید که شما می دانید که سرمایه گذاران که در معاملات قبلی با آنها سرمایه گذاری کرده اند و از دو یا سه سرمایه گذار خاص درخواست می کنند. مهم است که یک نام شریک را بخواهید، پس مطمئن شوید که تحقیق خود را پیش از جلسه انجام دهید. اگر سرمایه گذاران از آنچه شما در فروش می فروشند، مشتاق هستند که شما را به همتایان خود معرفی کنند، به آنها اجازه می دهد اعتبار کسب و کار خود را به شرکت و تهیه پشتیبان خود و سرمایه گذاری مشترک اختصاص دهید، اگر آنها مجبور به امضا چک کنند.  

با این حال، اگر آنها در معامله شما علاقه مند نیستند، آنها ارتباطات خود را بسیار نزدیک به جلیقه نگه می دارند؛ آنها نمی خواهند که معامله ای را از دست بدهند و اعتبار خود را در روند صدمه ببینند. اگر بدون مقدمه ای راه بیفتید، بدون سرمایه گذاری راه می یابید.

عمل شما: مؤمن و متواضع باشید، اما بهترین کار را برای دریافت مقدمه ای برای سایر سرمایه گذاران احتمالی انجام دهید.

اگر زمینه سرمایه گذاری نتواند، برنامه خود را به هر حال اجرا کنید.
در نهایت، من به شما مشاوره ای را پیشنهاد می کنم که هفته گذشته به دوستان بنیانگذار دادم. بهترین راه برای جذب منافع سرمایه گذار، اجرای آن است. برو این گره ها را ملاقات کن پیدا کردن اولین مشتری یک سرمایه گذار دیگر را ببند عرشه خود را آماده کنید و سپس کمی بیشتر آماده کنید. در آن سخت کار کنید و مودبانه افرادی را که در حلقه خود ملاقات کرده اید را حفظ کنید.

هنگامی که شما توسط سرمایه گذاران دیگر جستجو می کنید، احتمالا افرادی که قبلا شما را رد کرده اند، به دنبال آن هستند.

 

مشاهده لینک pdf مقاله: 4 روش برای پیش بینی نتیجه سرمایه گذاری شما

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلومتری با قدم اول آغاز می‌شود، ببخشید و ببخشید و ببخشید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید، اشتیاق آرام را تجربه کنید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید و...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/23:: 4:1 صبح     |     () نظر

 

5 دلیل خوب برای کارآفرینان،باید به یاد داشته باشید که آنها موفق می شوند


قبل از اینکه شما درآمد زیادی داشته باشید، هزینه های خود را به شدت تحت تأثیر قرار دهید. فقط تغییر نکنید تا موفق شوید تغییر کنیدتا پول بیشتری به دست آورید.

من همچنین درس های ارزشمندی را با مشاوره از افراد سسخت کوش که بیشتر از آنچه که دارند، آموخته ام. ارزشمندترین درس ااین است : همیشه تا اخرین رقم از دلار را خرج کنید مهم نیست که چقدر از آن دارید.

 

1. فریبندگی حالت ذهن برای کارافرین موفق

وقتی اولین کسب و کارم را راه اندازی کردم، فقط من بودم. بودجه من خیلی کم  بود که دفترمن اتاق سرایداری بود و تمام تجهیزات دفتر من یک صندوق و قفسه بود. من می تونستم یک دفتر مناسب تر راه اندازی کنم اما لازم نبود. من می خواستم روی جریان نقدی کسب و کار جدید تمرکز کنم تا کار افرینی موفق باشم، نه مردم را تحت تاثیر قرار دهم.

حالا که کسب و کار را با صدها کارمند اداره میکنم، هنوز هم این طرز فکر را حفظ میکنم. من اطمینان دارم که کارکنان من دارای مبلمان اداری راحت هستند، اما این لوکس نیست. اگر چیزی را عوض کردیم، به جای آنکه از بین برود، این کار را انجام می دهیم - حتی اگر هزینه تعمیر به اندازه جدیدی نرسید.

چرا؟ از آنجا که من می خواهم که همه با من کار کنند،؛ زیرا این تنها راه صرفه جویی برای مشتریان است. چرا کارکنان باید پول را برای شرکت صرف کنند، اگر به نظر نمی رسد که این شرکت پول خود را صرفه جویی کند؟

 

2. فریبندگی پادزهر ریاکاری در کارافرینی موفق است 

البته کارکنان من از من ناراحت می شوند اگر آن ها روی صندلی های کهنه و شکسته بشینند و من در یک اتاق مجلل شیک باشم.. من یک اداره گوشه ای دارم - از یک کوچه عبور می کنم و یک سقف دیگر از طرف دیگر.

دفتر من برای راحتی من و راحتی کسانی که با آنها ملاقات می کنم راه اندازی شده است. من به کسانی که برای نگاه کردن محیط اطراف می ایند اهمیت نمی دهم .اگر بخواهم دیگران را تحت تاثیر قرار بدهم بهتر است با موفقیت های شرکتم این کار را انجام دهم.

امروزه، با "شکاف دستمزد" و "جنگ طبقاتی" شرایط داغ در رسانه ها، من برای پرداخت پول، عذرخواهی نمی کنم. با این حال، نشان دادن ثروت خود را در کار شما راشما رابه یک فرد بهتر تبدیل نمی کند و برا ی کارمندان شماهم مناسب نیست.

من یک خانه خوب و یک ماشین خوب دارم و مطمئن هستم که چیزهای خوبی هستند. با این حال، در کار، من کار می کنم. من می خواهم کارکنان من همین کار را انجام دهند. روز من از ساعت 5 صبح شروع می شود و من به طور معمول آخرین فردی هستم که شب شرکت را ترک می کنم.

 

3. بی نظمی شما را تیز نگه می دارد در کارافرینی موفق

هیچ کس نمی خواهد برای هر چیزی هزینه کند. من متوجه شدم که کارآفرینان فراتر از انتظارات اولیه خود موفق هستند و تمایل دارند که بیشترین سود خود را برای خرید داشته باشند.

"هر چند وقت یک بار پول زیادی خرج می کنید؟" آنها به من گفتند. "گاهی اوقات، شما باید کمی زندگی کنید."

مشکل این است که هزینه گذر از دست دادن همانند کم کاری است. اگر عضلات خود را انعطاف ندهید، آنها آتروفی می کنند.  دوست من، استیسی جانسون یک وبسایت مالی شخصی به نام Money Talks News را تأسیس کرد و در حالی که او به اندازه کافی موفق به زندگی در یک آبراه فلوریدا با یک قایق پارک شده بود، هرگز ماشین جدیدی را در زندگی اش خریداری نکرده است.

چرا؟ جانسون چنین توضیح می دهد: "من فقط هزینه را در نظر نمی گیرم. هزینه فرصت را در نظر می گیرم که مقدار پولی است که می توانست با قرار دادن این پرداخت ها در جایی دیگر انجام شود. سپس من در مورد راه های بیشتری برای صرفه جویی د بیشتر فکر می کنم و صرف کمتر در هزینه های اصلی زندگی، مانند اتومبیل. "

مهم نیست که چگونه موفق شدید، همیشه هزینه فرصت برای تصمیم گیری شما وجود دارد.

 

4. شما هرگز نمی دانید زمانی که موفقیت شما تبدیل به مبارزه خواهد شد و موفق خواهید شد

یکی دیگر از دوستان، استیو رود، امروز به عنوان گری بیرون آمدن از بدهی شناخته شده است ، که به افراد کمک می کند تا مشکلات شخصی خود را حل کنند. در  گذشته Rhode مالکیت یک شرکت املاک و مستغلات بود که بالا رفت و سپس سقوط کرد.

رد گفت: "بسیاری از مردم فراموش کرده اند که رکود اقتصادی کمی قبل از بزرگ شدن وجود دارد." "در سال 1990، پایین در بازار املاک و مستغلات سقوط کرد و من ورشکست شدم. هیچ کس برای آن برنامه نگذاشته است. هیچ کس نمی گوید:" هی، من ممکن است برف بباره بنابراین برای آن آماده خواهم شد ". بنابراین من نکردم. "

.

5. بی کفایتی بدون شدت در کارافرینی موفق

 من اعتقاد دارم که با صرف زمان کمتری صرفه جویی در مصرف پول را در مقایسه با اکثر مردم انجام می دهم. از آنجایی که من اولین کار خود را به بازار عرضه کردم ارزش هر دلار را داشتم، واقعا به این فکر نمیکنم. این طبیعت دوم است

 

یکی دیگر از تصور غلط: صرفه جویی به معنای هرگز بزرگ نیست. با این وجود، من چندین میلیون دلاری خریداری کردم، من به سختی مذاکره کردم و از کارهایی که از لحاظ اقتصادی عاطفی بود، دور رفتم.

خط پایین: اگر شما فقط از یک کارآفرین برای یک کارافرین موفق  شروع می کنید، راه های پر رونق خود را همانطور که موفق می شوید، دور نیندازید.

 

مشاهده لینک pdf مقاله: 5 دلیل خوب برای کارآفرینان،باید به یاد داشته باشید که آنها موفق می شوند

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در20 روز-آنتونی رابینز

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در20 روز-آنتونی رابینز

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در 20 روز اثر آنتونی رابینز، مدرس – سخنران و مربی موفقیت است که میشه این کتاب رو معروف ترین و بهترین کتاب رابینز در ایران دونست. به جرات می توان گفت که کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز بهترین کتابی است که از این نویسنده منتشر شده است

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلومتری با قدم اول آغاز می‌شود، ببخشید و ببخشید و ببخشید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید، اشتیاق آرام را تجربه کنید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید و...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/23:: 3:49 صبح     |     () نظر

ناکامل است. این که همسرتان کامـل و فـاقـد هـرگـونه عیبی باشد، انتظار نابجایی است...

رازهای داشتن یک ازدواج موفق

 

وقتی زن و مرد پیمان زناشویی می‌بندند، متعهد می‌شوند که تمام عمر با یکدیگر باشند. ولی همیشه این‌طور نیست و حتی گاهی پس از مدتی کوتاه، رابطه‌ی میان آنها رفته‌رفته سرد می‌شود و در نهایت به جدایی می‌انجامد. چرا بعضی زوج‌ها تا آخر عمر با یکدیگر می‌مانند و عاقبت بعضی دیگر، به جدایی ختم می‌شود. باید بدانید که برای حفظِ رابطه‌ی میان زن و مرد، هر دو باید تلاش کنند و نکاتی را در نظر داشته باشند. در این مقاله به رازهای یک ازدواج موفق می‌پردازیم که می‌تواند بقای رابطه‌ی میان زن و مرد را تضمین کند.


انتظارات واقع بینانه برای ازدواج موفق ازهم داشته باشید

رابطه‌ی رمانتیک و عاشقانه، فوق‌العاده است و مطمئنا دیدن بهترین ویژگی‌ها در شریک زندگی‌تان، موجب حفظ عشق و صمیمیت می‌شود. ولی شما قصد دارید سال‌ها با همسرتان زندگی کنید، بنابراین باید بتوانید بعضی از عیب‌های او را نادیده بگیرید. در تلاطم‌های اولیه‌ی شور و عشق، ممکن است فردی که نسبت به او حسی عاشقانه داریم، کامل و بی‌عیب به نظر برسد، ولی پس از مدتی ضعف‌ها و نقص‌های شخصیتی او را کشف می‌کنیم. در این زمان، برای ادامه یافتن ازدواج موفق باید فراتر از ضعف‌های شخصیتی و کاستی‌ها را ببینیم، زیرا به هر حال، هیچ کس کامل نیست. در همه‌ی ازدواج‌ها، گاهی باید برای حفظ رابطه‌ و ازدواج موفق تلاش کنیم. تصور اینکه بدون زحمت و تلاش می‌توان رابطه‌ای را حفظ کرد یا رابطه‌ی ما باید همیشه کامل و بی‌نقص باشد، موجب ناامیدی می‌شود (همانطور که انتظارات غیرواقعی موجب ناامیدی می‌شوند)

شاید اصرار دارید که شریک زندگی‌تان فردی ایده‌آل باشد، ولی نباید فراموش کنید که او هم یک انسان است و برای ازدواج موفق هر دو طرف باید تلاش کنند.


2. روش های حل اختلاف برای ازدواج موفق را بیاموزید

آیا تا به حال توجه کرده‌اید که بعضی افراد هرگز عذرخواهی نمی‌کنند، هرگز اشتباه‌شان را نمی‌پذیرند و هرگز نمی‌گویند «ببخشید»؟ اینها افرادی هستند که به احتمال زیاد ازدواج نمی‌کنند یا اگر ازدواج کنند، ازدواج آنها دوامی ندارد. در مطالعه‌ای که ادر سان فرانسیسکو انجام شد، محققان دریافتند کسانی که ازدواج موفق دارند، دو برابرِ افراد مُطَلَقه یا مجرد، توانایی و تمایل برای عذرخواهی کردن از شریک زندگی خود را دارند. این مطالعه نشان داد در افرادی که ازدواج موفق دارند، احتمال اینکه این افراد، زودتر عذرخواهی کنند 25 درصد بیشتر است، حتی اگر خود را کاملا مقصر ندانند. هر چه عذرخواهی کردن یا انجام رفتارهای آشتی‌جویانه برای افراد مطلقه و مجرد سخت‌تر باشد، احتمال اینکه تنها بمانند نیز بیشتر است.

درست است که شور و عشق موجب می‌شود دو نفر با یکدیگر ازدواج کنند و ازدواج موفق داشته باشند، ولی این سازش و احترام است که در گذر زمان آنها را در کنار یگدیگر نگاه می‌دارد. پس عذرخواهی کردن را یاد بگیرید.


مقاله مرتبط : 5 قدم تا داشتن خانواده شاد وموفق | چطور با عشق کسی را عاشق خود کنیم؟ | چگونه با اعتماد به نفس بالا و خوب صحبت کنیم؟  | چگونه بیشتر مهربان باشیم؟  |چگونه یک رابطه سالم بسازیم؟   -  


3.باهمدیگر خوشحال باشید و خوشی کنید تا ازدواج موفق داشته باشید

یادآوریِ مرتب زمان‌های رمانتیک در گذشته و اشاره به آنها در گفتگوها (مثلا «چقدر عالی بود وقتی ما…» و «یادت هست وقتی…») راهی موثر برای متصل ماندن به یکدیگر است. ولی خندیدن با یکدیگر، حتی از آن نیز موثرتر است. بر اساس تحقیقات جدید، زوج‌هایی که با یکدیگر می‌خندند و مرتب اتفاقات بامزه را یادآوری می‌کنند، معمولا از روابط خود راضی‌تر هستند و ازدواج موفق را رقم زده اند. خاطرات بامزه‌ی فراوانی را با یکدیگر بسازید و اغلب از آنها یاد کنید. نبودِ سرگرمی موجب پژمرده شدن ازدواج موفق می‌شود، همانطور که نبود آب موجب پژمرده شدن گل می‌شود.


4.به یکدیگر خوبی کنید تا ازدواج موفقی داشته باشید

سعی کنید بیشتر از آن که در انتظار دریافت چیزی از همسرتان باشید، چیزی به او ببخشید. اگر هدف شما ایجاد حس رضایت و خوشبختی در همسرتان باشد، مطمئن باشید فرصت های بی شماری برای رسیدن به این هدف پیدا خواهید یرد. یادتان باشد انسان ها همواره سعی می کند خوبی های دیگران را جبران کنید.


5.داشتن احساس خوب از شخصیت همسر خود: برای داشتن یک ازدواج موفق

بسیار مهم است که صادقانه و از صمیم قلب فردی را که با او قصد ازدواج دارید، دوست بدارید. یا به عبارت دیگر، همسر شما باید
همانند بهترین و صمیمی ترین دوست شما باشد. البته نه به این معنی که بعد از ازدواج دیگر به دوستان صمیمی نیازی ندارید، بلکه منظور این است که هر چه ویژگی های
همسرتان بیشتر به گونه ای باشد که در جرگه دوستان صمیمی قرار گیرد، ارتباط موفق تر و شادتری خواهید داشت. دوست داشتن شخصیت همسر، عامل مهمی در ارتباط سالم
است.


6.برای حفظ روابطتان و ازدواج موفق بکوشید

زوج‌های موفق به طور منظم وضعیت زندگی خود را  بررسی کرده و با هم صحبت می‌کنند تا از شادی و رضایت هر دو از زندگی مشترک مطمئن شوند. اگر یکی، یا هر دو ‌از زندگی مشترک ناراضی هستید، مشکل‌تان را حل کنید‌.

بعضی زوج‌ها به شدت با یکدیگر مشاجره می‌کنند ولی باز هم ازدواج موفق دارند. بعضی دیگر کمتر مشاجره می‌کنند ولی وقتی کار به مشاجره می‌رسد، رابطه‌ی میان‌شان به شدت صدمه می‌بیند. چه تفاوتی میان این دو گروه وجود دارد؟

مسئله این نیست که آیا با همسرتان مشاجره می‌کنید یا خیر، اینکه چگونه با او مشاجره می‌کنید، تعیین می‌کند آیا ازدواج شما برای مدت طولانی دوام خواهد داشت یا خیر.

ازدواج موفق-عامل مهم دیگری که نشان می‌دهد رابطه‌ای در نهایت با شکست مواجه خواهد شد، داشتنِ حالت تدافعیِ بیش از حد است. اگر فردی، به محض اینکه همسرش مرتکب اشتباهی می‌شود، شروع به فریاد کشیدن می‌کند و احساس می‌کند در معرض تهدید یا حمله قرار دارد و این رفتار، از ویژگی‌های همیشگی و معمول در روابط میان آنهاست، باید بگوییم که آن رابطه در وضعیتی بحرانی است. حالت تدافعی، مانع از ایجاد ارتباط می‌شود و صمیمیت را از میان می‌برد و ازدواج موفق هیچ موقع شکل نمی گیرد.

 

مشاهده لینک pdf مقاله: رازهای داشتن  یک ازدواج موفق

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/23:: 1:7 صبح     |     () نظر

یک جلسه ختم راجع‌به این موضوع صحبت بکنیم 

چگونه خوب صحبت کنیم؟

1-یافتن موقعیت مناسب برای صحبت

موضوع اول در صحبت کردن در جمع این بود که افراد معمولاً موقعیت شناسی خوبی نداشتند؛ یعنی زمان مناسب برای صحبت کردن را نمی‌دانستند. بگذارید یک مثال خیلی ساده بزنم؛ ممکن است که ما یک لطفه فوق‌العاده بامزه در ذهنمان باشد، اما آیا درست است که در یک جلسه ختم راجع‌به این موضوع صحبت بکنیم یا مثلاً در یک سخنرانی که شرایط واقعاً خیلی خوب پیش می‌رود و سخنران قبلی یک سخنرانی حرفه‌ای و پرانرژی را داشته و یک سخنرانی انگیزشی را داشته، حالا آیا مناسب است که ما شروع کنیم به انتقاد‌های بسیار شدید و زیر سوال بردن همه چیز؟
مطمئناً این سخنرانی محکوم به شکست خواهد بود. خب پس بسیار مهم است که موقعیت را خوب بسنجیم و قبل از هر صحبتی بررسی کنیم ببینیم آیا بهترین زمان همین زمان هست یا این که نه! ما باید زمان دیگری را انتخاب کنیم برای این صحبت؟


2-برای صحبت کردن اعتمادبه‌نفس داشته باشید و به دیگران هم اعتمادبه‌نفس دهید

اعتماد به نفس

هر وقت کسی به شما انتقاد کرد، نظراتش را در کمال آرامش بشنوید و حتی اگر نظراتش را قبول ندارید، خیلی مؤدبانه از اینکه دیدگاهش را صادقانه با شما در میان گذاشته صحبت و تشکر کنید. این واکنش نشان می‌دهد به خودتان مسلط هستید و از هر بازخوردی که شاید به بهبود عملکردتان بینجامد، استقبال خواهید کرد. به‌علاوه، این طرز برخورد نشان می‌دهد به اندازه‌ی کافی، عاقل هستید که بازخوردهای کاربردی را به مرحله‌ی اجرا درآورید.

همچنین یادتان باشد دیگران را به دلیل نقاط ضعف‌شان به باد انتقاد نگیرید. در عوض، با تعریف و تمجید و صحبت سازنده بکوشید تا روحیه‌ی همکاران‌تان را تقویت کنید. مثلا بگویید: «خیلی داری کارت رو خوب انجام می‌دی.» یا مثلا «می‌دونم که می‌تونی انجامش بدی.» دیگران با شنیدن این قبیل تأکیدات مثبت ترغیب خواهند شد که نهایت تلاش‌شان را به کار ببندند.


مقالات مرتبط : چگونه فن بیان قوی داشته باشیم؛ 7 راه علمی برای جلب توجه دیگران

صحبت کردن صحیح

مبهوت کردن افراد

جذابیت


3-خودتان باشید و صحبت کنید

و سومین کاری که ما باید در صحبت کردن در جمع انجام بدهیم، این است که باید خودمان باشیم، اصلاً قرار نیست که  نقش بازی کنیم و یا کاری بکنیم که خودمان نباشیم. من یک موضوع خیلی ساده را همیشه بیان می‌کنم، می‌گویم وقتی ما در جمع صحبت می‌کنیم باید به گونه‌ای باشد که اگر یک دوست صمیمی ما را ببیند نگوید که: «اِ این چرا اینقدر متفاوت صحبت می‌کند؟؟!» نه! باید کاملاً واقعی باشد و حس بکند که دوستش است که مثل همیشه در حال صحبت است – و موضوع فقط کمی رسمی است.


4-اطلاعات زیادی برای صحبت داشته باشید

اما موضوع بعدی که می‌خواهم در مورد آن صحبت بکنم این است که راجع به هر موضوعی که می‌خواهیم صحبت بکنیم اولاً اطلاعات بسیار زیادی داشته باشیم؛ یعنی تا حد ممکن اطلاعات داشته باشیم و دوم این که اطلاعات ما واقعاً موثق باشد.
فرض کنید در یک جمع قرار می‌گیرید و یک داستان یا یک رویداد را صحبت و تعریف می‌کنید یا یک خبر را بازگو می‌کنید! بعد یک نفر در جمع بلد می‌شود و می‌گوید که نه! این خبر که یک شایعه بود و همه خبرگزاری‌ها آن را نقض کرده‌اند و یا این داستانی که گفتی یک شایعه بود و صحّت ندارد آن موقع است که حال ما واقعاً بد می‌شود و به همین دلیل است که ما باید اطلاعات واقعاً کاملی داشته باشیم.

alexa

مشاهده نسخه pdf مقاله: چگونه خوب صحبت کنیم

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/23:: 12:50 صبح     |     () نظر
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >