سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، زنده ای میان مردگان است . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

 

5 دلیل خوب برای کارآفرینان،باید به یاد داشته باشید که آنها موفق می شوند


قبل از اینکه شما درآمد زیادی داشته باشید، هزینه های خود را به شدت تحت تأثیر قرار دهید. فقط تغییر نکنید تا موفق شوید تغییر کنیدتا پول بیشتری به دست آورید.

من همچنین درس های ارزشمندی را با مشاوره از افراد سسخت کوش که بیشتر از آنچه که دارند، آموخته ام. ارزشمندترین درس ااین است : همیشه تا اخرین رقم از دلار را خرج کنید مهم نیست که چقدر از آن دارید.

 

1. فریبندگی حالت ذهن برای کارافرین موفق

وقتی اولین کسب و کارم را راه اندازی کردم، فقط من بودم. بودجه من خیلی کم  بود که دفترمن اتاق سرایداری بود و تمام تجهیزات دفتر من یک صندوق و قفسه بود. من می تونستم یک دفتر مناسب تر راه اندازی کنم اما لازم نبود. من می خواستم روی جریان نقدی کسب و کار جدید تمرکز کنم تا کار افرینی موفق باشم، نه مردم را تحت تاثیر قرار دهم.

حالا که کسب و کار را با صدها کارمند اداره میکنم، هنوز هم این طرز فکر را حفظ میکنم. من اطمینان دارم که کارکنان من دارای مبلمان اداری راحت هستند، اما این لوکس نیست. اگر چیزی را عوض کردیم، به جای آنکه از بین برود، این کار را انجام می دهیم - حتی اگر هزینه تعمیر به اندازه جدیدی نرسید.

چرا؟ از آنجا که من می خواهم که همه با من کار کنند،؛ زیرا این تنها راه صرفه جویی برای مشتریان است. چرا کارکنان باید پول را برای شرکت صرف کنند، اگر به نظر نمی رسد که این شرکت پول خود را صرفه جویی کند؟

 

2. فریبندگی پادزهر ریاکاری در کارافرینی موفق است 

البته کارکنان من از من ناراحت می شوند اگر آن ها روی صندلی های کهنه و شکسته بشینند و من در یک اتاق مجلل شیک باشم.. من یک اداره گوشه ای دارم - از یک کوچه عبور می کنم و یک سقف دیگر از طرف دیگر.

دفتر من برای راحتی من و راحتی کسانی که با آنها ملاقات می کنم راه اندازی شده است. من به کسانی که برای نگاه کردن محیط اطراف می ایند اهمیت نمی دهم .اگر بخواهم دیگران را تحت تاثیر قرار بدهم بهتر است با موفقیت های شرکتم این کار را انجام دهم.

امروزه، با "شکاف دستمزد" و "جنگ طبقاتی" شرایط داغ در رسانه ها، من برای پرداخت پول، عذرخواهی نمی کنم. با این حال، نشان دادن ثروت خود را در کار شما راشما رابه یک فرد بهتر تبدیل نمی کند و برا ی کارمندان شماهم مناسب نیست.

من یک خانه خوب و یک ماشین خوب دارم و مطمئن هستم که چیزهای خوبی هستند. با این حال، در کار، من کار می کنم. من می خواهم کارکنان من همین کار را انجام دهند. روز من از ساعت 5 صبح شروع می شود و من به طور معمول آخرین فردی هستم که شب شرکت را ترک می کنم.

 

3. بی نظمی شما را تیز نگه می دارد در کارافرینی موفق

هیچ کس نمی خواهد برای هر چیزی هزینه کند. من متوجه شدم که کارآفرینان فراتر از انتظارات اولیه خود موفق هستند و تمایل دارند که بیشترین سود خود را برای خرید داشته باشند.

"هر چند وقت یک بار پول زیادی خرج می کنید؟" آنها به من گفتند. "گاهی اوقات، شما باید کمی زندگی کنید."

مشکل این است که هزینه گذر از دست دادن همانند کم کاری است. اگر عضلات خود را انعطاف ندهید، آنها آتروفی می کنند.  دوست من، استیسی جانسون یک وبسایت مالی شخصی به نام Money Talks News را تأسیس کرد و در حالی که او به اندازه کافی موفق به زندگی در یک آبراه فلوریدا با یک قایق پارک شده بود، هرگز ماشین جدیدی را در زندگی اش خریداری نکرده است.

چرا؟ جانسون چنین توضیح می دهد: "من فقط هزینه را در نظر نمی گیرم. هزینه فرصت را در نظر می گیرم که مقدار پولی است که می توانست با قرار دادن این پرداخت ها در جایی دیگر انجام شود. سپس من در مورد راه های بیشتری برای صرفه جویی د بیشتر فکر می کنم و صرف کمتر در هزینه های اصلی زندگی، مانند اتومبیل. "

مهم نیست که چگونه موفق شدید، همیشه هزینه فرصت برای تصمیم گیری شما وجود دارد.

 

4. شما هرگز نمی دانید زمانی که موفقیت شما تبدیل به مبارزه خواهد شد و موفق خواهید شد

یکی دیگر از دوستان، استیو رود، امروز به عنوان گری بیرون آمدن از بدهی شناخته شده است ، که به افراد کمک می کند تا مشکلات شخصی خود را حل کنند. در  گذشته Rhode مالکیت یک شرکت املاک و مستغلات بود که بالا رفت و سپس سقوط کرد.

رد گفت: "بسیاری از مردم فراموش کرده اند که رکود اقتصادی کمی قبل از بزرگ شدن وجود دارد." "در سال 1990، پایین در بازار املاک و مستغلات سقوط کرد و من ورشکست شدم. هیچ کس برای آن برنامه نگذاشته است. هیچ کس نمی گوید:" هی، من ممکن است برف بباره بنابراین برای آن آماده خواهم شد ". بنابراین من نکردم. "

.

5. بی کفایتی بدون شدت در کارافرینی موفق

 من اعتقاد دارم که با صرف زمان کمتری صرفه جویی در مصرف پول را در مقایسه با اکثر مردم انجام می دهم. از آنجایی که من اولین کار خود را به بازار عرضه کردم ارزش هر دلار را داشتم، واقعا به این فکر نمیکنم. این طبیعت دوم است

 

یکی دیگر از تصور غلط: صرفه جویی به معنای هرگز بزرگ نیست. با این وجود، من چندین میلیون دلاری خریداری کردم، من به سختی مذاکره کردم و از کارهایی که از لحاظ اقتصادی عاطفی بود، دور رفتم.

خط پایین: اگر شما فقط از یک کارآفرین برای یک کارافرین موفق  شروع می کنید، راه های پر رونق خود را همانطور که موفق می شوید، دور نیندازید.

 

مشاهده لینک pdf مقاله: 5 دلیل خوب برای کارآفرینان،باید به یاد داشته باشید که آنها موفق می شوند

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در20 روز-آنتونی رابینز

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در20 روز-آنتونی رابینز

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در 20 روز اثر آنتونی رابینز، مدرس – سخنران و مربی موفقیت است که میشه این کتاب رو معروف ترین و بهترین کتاب رابینز در ایران دونست. به جرات می توان گفت که کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز بهترین کتابی است که از این نویسنده منتشر شده است

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلومتری با قدم اول آغاز می‌شود، ببخشید و ببخشید و ببخشید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید، اشتیاق آرام را تجربه کنید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید و...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/23:: 3:49 صبح     |     () نظر