سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون از کارى ترسى بدان درشو ، که خود را سخت پاییدن دشوارتر تا در نشدن در کار و ترسیدن . [نهج البلاغه]
https://keramatzade.com

دارد.

چگونه پولدار شویم؟


در حالی که هزاران مقاله که من در طول سالها نوشته ام تا به شما کمک کند تا یاد بگیرید که چگونه ثروتمند و پولدار شوید. من با تمرکز بر جنبه فلسفی کار با به اشتراک گذاشتن پنج حقایق که می تواند به شما در شناخت ماهیت چالش کمک کند. شما به عنوان وظیفه، جمع آوری سرمایه مازاد تنظیم می کنید.


1. تغییر راه شما که در مورد پولدار شدن فکر می کنید

 

اصل بزرگتر این است که سرمایه، مانند یک فرد، یک چیز زنده است.

هنگامی که از خواب بیدار شوید و به کار خود برسید، یک محصول را به خودتان (یا به طور خاص کار خودتان) می فروشید. وقتی متوجه شدید که هر روز صبح، دارایی شما از خواب بیدار می شود و همان کار را با شما انجام می دهد، یک کلید قدرتمند در زندگی خود را باز کنید. هر تومان یا دلاری که صرفه جویی میکنید مانند یک کارمند است. در طول زمان، هدف این است که کارکنان خود را به سختی کار کنند و در نهایت پول کافی برای استخدام کارگران بیشتری (پول نقد) می گیرند. هنگامی که شما واقعا موفق شدید، دیگر نیازی به فروش کار خود ندارید، اما می توانید از کار دارایی های خود زندگی کنید. در زندگی خودم، تمام کارهایم در صبح از خواب بیدار شده و برای ایجاد و یا به دست آوردن دارایی های نقدی و پولدار شدن تولید شده است که منجر به جمع آوری بیشتر و بیشتر وجوه برای بازپرداخت سرمایه گذاری های دیگر خواهد شد. 


دانلود ویدیو رایگان مرتبط : چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟


2. توسعه یک درک قدرت از مقدار کوچک پولدار شدن

بزرگترین اشتباه بسیاری از مردم هنگام تلاش برای کشف چگونگی کسب ثروت و پولدار شدن این است که آنها فکر می کنند که باید با یک کل ارتش ناپلئون مانند بودجه ای که در اختیار دارند، شروع شود. آنها از ذهنیت "کافی" رنج می برند؛ بدین معنی که اگر آنها در یک زمان سرمایه گذاری 50 میلیون تومان یا 100 میلیون تومان سرمایه گذاری نکنند، هرگز غنی نخواهند شد. آنچه این افراد نمی فهمند این است که ارتش کل یک سرباز در یک زمان ساخته شده است؛ هم چنین زرادخانه مالی آنهاست.

 

یکی از دوستان دور را دیدم که به عنوان یک ماشین ظرفشویی کار می کرد و کیف پولش را از بطری های مایع مصرفی استفاده می کرد. این دوست سرمایه گذاری کرده و تمام چیزهایی را که او داشت، نجات داد و هرگز بیش از چند هزار تومان در یک زمان نداشت. در حال حاضر، نمونه کارهاش میلیون ها و میلیون ها ارزش دارد که همه آنها براساس سرمایه گذاری های کوچک ساخته شده اند. من پیشنهاد نمیکنم که شما آن را  بی ارزش کنید. این درس: روز آغازین کوچکی را تحقیر نکنید!


مقاله مرتبط با عنوان پول /الان ببینید 

دانلود مقاله مرتبط : علم ثروتمندی


3. با هر تومان یا دلار شما  ذخیره می کنید، خود را آزاد می کنید تا پولدار شوید

هنگامی که شما در این شرایط قرار می گیرید، می بینید که چطور 80 هزار تومان یا  20 دلار در اینجا هزینه می کنید و 160 هزار تومان یا  40 دلار در طولانی مدت می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. با توجه به این که پول، توانایی کار در محل شما را دارد، بیشتر از آن شما استخدام می کنید، سریعتر و بزرگتر آن فرصتی برای رشد دارید. همراه با پول بیشتر به آزادی بیشتری می رسید - آزادی اقامت در خانه با بچه هایتان ، آزادی بازنشستگی و سفر در سراسر جهان یا آزادی از ترک شغل شما.

اگر شما هر گونه منبع درآمد داشته باشید، ممکن است امروز برای شروع ثروت خود،برای پولدار شدن شروع کنید . این ممکن است تنها20هزار تومان یا  5 دلار یا 40 هزار تومان یا  10 دلار در هر زمان باشد، اما هر یک از این سرمایه گذاری ها پایه ای از آزادی مالی شماست.


 

4. شما مسئول الان خودتان هستید که در آن زندگی می کنید که پولدار شوید

سالها پیش یک دوست به من گفت که نمیخواهد در سهام سرمایه گذاری کند، زیرا او «نمیخواهد 10 سال صبر کند تا ثروتمند و پولدار شود ...» و اکنون می خواهد از  پول خود لذت ببرد. حماقت با این نوع تفکر این است که احتمال این است که شما در ده سال زنده بمانید. سوال این است که آیا وضع شما بهتر خواهد شد؟ در حال حاضر کجا هستید؟ مجموع تصمیماتی که در گذشته ساخته اید. چرا مرحله ای را برای زندگی خود در آینده تعیین نمی کنید؟

این ها کلمات خفیف و احساسات خوب نیستند. من قصد دارم دوباره آن را تکرار کنم: در حال حاضر کجاست، مجموعی از تصمیماتی است که در گذشته ساخته اید. زندگی شما نشان می دهد که چگونه وقت و پول خود را برای پولدار شدن صرف می کنید. این دو ورودی سرنوشت شماست

 


مقاله مرتبط : میلیاردر شدن/الان ببینید  

 مقاله مرتبط : ثروت


 

5. در نظر گرفتن تبدیل شدن به صاحبخانه از چیزهایی که شما درک می کنید به عنوان اولین گام برای پولدار شدن

به نظر می رسد یکی از بزرگترین انفجار های فکری و عاطفی افراد زمانی که به ثروت دست نیافته اند یا خانواده های ثروتمند و پولدار ارتباط بین دارایی های تولیدی و زندگی روزمره خود را برقرار می کنند. من این سهم مالکیت را نداشتم من این سهم مالکیت را به ارث نبرده ام. من هیچ کاری نکردم و تصمیم گرفتم که بالاترین و اولویت مالی من برای کسب مالکیت دارایی های تولیدی در اوایل زندگی باشد.با احترام به هر تومانی  که از طریق دستان من حرکت کرد و تصمیم گیری آگاهانه و آگاهانه درباره اینکه چگونه می خواستم آن را به کار برسانم، معجزه ترکیب کردن، سنگین شدن را انجام داد.

هنگامی که شما این را درک می کنید، شما درک می کنید که در جوامعی نظیر ایالات متحده که در آن روند چندین قرن پایین تر بوده و نرخ های پایین تر از میلیونرها و میلیاردر ها از نسل اول ساخته شده است، ثروت خود ساخته، اغلب محصولی از الگوهای رفتاری که برای ایجاد ثروت مفید و پولدارشدن هستند. این ریاضیات پایه است. تابع رفتار و ارزش خالص تمایل به تجمع دارد.


6: مطالعه و تحسین موفقیت و کسانی که آن را تحقق بخشیدند تا پولدار شوند

یکی از سرمایه گذاران عاقلانه یک بار گفته است که ویژگی هایی را که شما بیشتر از قهرمانان خود را تحسین می کنید و دوست ندارید، انتخاب کنید و سپس همه چیز را در قدرت خود برای توسعه صفات مورد علاقه خود و عدم رعایت آن ها انجام دهید. خود را به کسی که می خواهید تبدیل شود. شما متوجه خواهید شد که ابتدا با سرمایه گذاری در خود ، پول شروع به وارد شدن به زندگی شما می شود.

موفقیت و ثروت باعث موفقیت و پولدار شدن می شود. شما باید مسیر خود را در آن چرخه خریداری کنید و این کار را در یک زمان مشخص و قرار دادن پول خود برای کار مورد نظر انجام دهید.


 7: متوجه شوید که پول بیشتر و پولدار شدن برای حل مشکل شما نیست

 پول یک ذره بین است آن را سرعت بخشید و عادت های واقعی خود را روشن کنید. اگر شما قادر به انجام یک کار نیستید که پرداخت آن 80 میلیون تومان در سال باشد، بدترین چیزی که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد این است که شما بتوانید شش عدد را بدست آورید. این شما را نابود خواهد کرد. من آمار چندین هزار نفر را در سال با درآمد 300 میلیون تومان گرفتم که از  دستمزد برای پرداخت هزینه زندگی استفاده می کنند و نمی دانند چرا این اتفاق می افتد.


8- دو شرط مهم پولدار شدن

 اگر می خواهید شیوه زندگی دیگری داشته باشید، باید از ذهنیت نسل های گذشته دور شوید.

برای رسیدن به آزادی و موفقیت مالی و پولدار شدن که ممکن است خانواده تان داشته یا نداشته باشند، باید دو مورد را انجام دهید.

اول، تعهد قوی به خارج شدن از بدهی. برای پیدا کردن آنچه که بدهکاری باید قبل از اینکه سرمایه گذاری کنید و آنهایی که قابل قبول هستند پرداخت شود، سرمایه گذاری خود را پرداخت کنید؟

دوم، صرفه جویی و سرمایه گذاری بالاترین اولویت مالی در زندگی خود را. یک روش برای پرداختن به خودتان و پولدار شدن است .


 9: نگران پولدار شدن نباش

معجزه زندگی این است که آنقدر مهم نیست که در آن هستید، مهم این است که در آن می روید. هنگامی که شما انتخاب کرده اید که با ایجاد ارزش خالص خود ، زندگی دوباره خود را کنترل کنید ، فکر دیگری را به «چه چیزی اگر» انجام دهید. هر لحظه ای که می رود، شما در حال نزدیک شدن و نزدیک شدن به هدف نهایی - کنترل و آزادی خواهید بود.

 

هر تومان یا دلار که از دست شما عبور می کند، یک بذر به آینده مالی و پولدار شدن شماست.  اگر رضایت و مسئولیت در زندگی دارید، رفاه مالی اجتناب ناپذیر است. آن روز خواهد آمد هنگامی که شما از آخرین پرداخت خود را در ماشین خود، خانه خود، یا هر چیز دیگری به شما مدیون است.

تا آن زمان، از روند لذت ببرید.

مقاله مرتبط : رازهای-ثروتمند-شدن

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.با دوستان خود این مقاله را به اشتراک بگذارید.

بزودی دوره علم و کسب ثروت برای رسیدن به زندگی مورد نظر شما در سایت اپدیت می شود.

                                              

                                                                                                                                                          احمدرضا کرامت

 

ثروتمندی ، علم ثروت ، چگونه ثروتمند شویم؟ ، قانون جذب ثروت

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/22:: 11:45 عصر     |     () نظر

برخورد کنیم:

 باورهایی که باید در مورد پول داشته باشید

 

 

من در مورد قانون جاذبه صحبت می کنم و آن چیزی که لازم است واقعا تبدیل به آهنربا شود که این قانون را فعال می کند. بسیاری از ما ناخودآگاه مغناطیس می کنیم که مانمی خواهیم به ما بپیوندیم. من فکر می کنم این به خصوص هنگامی که به پول یا کمبود پول می آید ظاهر می شود . بنابراین بیایید با آن برخورد کنیم:

1-چرا پول ندارید؟

بدیهی است، ثروت و رفاه در همه حوزه های زندگی شما اعمال می شود: روابط، کار شما، سلامتی شما . اما در حال حاضر، من می خواهم روی پول تمرکز کنم.  

چند سال پیش، من یک دوره آموزشی در زمینه رفاه آموزش دادم. در کنار هم قرار دادن این دوره، من با چندین نفر مصاحبه کردم که به من رسیده است. همه آنها میلیون ها نفر را در بانک نداشتند، اما همه آنها روابط سالم و راحت باپول داشتند. آنها هشت اصل را که در آن توافق کردند، داشتند. یکی از آنها "رفاه از باور است".


دانلود ویدیو رایگان مرتبط : چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟


2- الگوی اعتقاد فرهنگی ما نسبت به پول، احتمالا منفی تر و محدودتر از هر بخش دیگر زندگی است

پول برای سلامتی ما به عنوان سلامت یا روابط پایه ای است. همانطور که زایگ زیگلار می گوید، "پول مهم ترین چیز در زندگی نیست، اما در مقیاس" باید آن را "به اندازه کافی نزدیک به اکسیژن باشد. "با این وجود فرهنگ ما رابطه ای واقعی باعشق و نفرت دارد وقتی که به پول می رسد.

 

فکر می کنم در مورد سلامت: اگر من در یک اتاق آموزش غریبه ها راه می رفتم و اعلام می کنم "من به داشتن سلامتی به اندازه کافی اختصاص داده ام"، من حدس می زنم که من احتیاج فوری، شاید حتی یک ovation ایستاده. اما اگر به همان اتاق رفتم و اعلام کرد که "من به داشتن پول به اندازه کافی متعهد هستم". کدام قضاوت ها را فکر می کنید که مردم می توانند انجام دهند؟ "وای، آن مرد یک حرص و طمع است بنابراین و ..." "Yikes، و من فکر کردم او روحانی است . قطعا نه!"


مقاله مرتبط : چگونه پولدار شویم؟

مقاله مرتبط : رازهای-ثروتمند-شدن 

دانلود مقاله مرتبط : علم ثروتمندی


درست مانند اینکه ما ناخودآگاه به ایده های فرهنگی در مورد زیبایی ، عدالت، و موفقیت پیوسته ایم، بسیاری از ما به اسطوره های فرهنگی و آرکه تایپ ها در اطراف پول خریداری شده اند. به این اظهارات نگاه کنید و ببینید که چه چیزی به نظر شما درست است:

A):

1- پول برای پول میگیرد. 

2- ثروتمندان ثروتمندتر می شوند و فقرا فقیرتر می شوند. 

3- پول ریشه همه شر است

4- اگر بخواهم پول زیادی بپردازم نمی توانم زندگی متعادل زندگی کنم.

5- موفقیت مالی من بستگی به بازار کار و اقتصاد دارد.

6-  برای پول، باید خطرات زیادی را متحمل شوید.


B):

 

  1.   پول اندازه موفقیت و ارزش من است
  2.   زندگی سخت است.
  3.   بیشتر افراد ثروتمند مانند Ebenezer Scrooge، Penny-Pinchers خودخواه هستند. 
  4.   این یک سگ غذای سگ دنیا را در آنجا میگذراند، زنده ماندن از زیباترین.
  5.   در صعود از نردبان موفقیت، باید بر روی دیگران قدم بردارید.
  6.   شما باید در حرفه های خاصی باشید تا بتوانید پول زیادی بپردازید.
  7.   فقط چند بازیگر (نوازندگان، هنرمندان، نویسندگان، یادا یادا) هرگز آن را به بالاترین سطح می رسانند.
  8.   (برای نقاط جایزه نگاهی به اشعار 9 تا 5 دالی پارتون و نگاه کنید اگر این حلقه درست به شما باشد!)

 

باور های ما درپول

 

 

 

 

 

 

 

اکنون اجازه دهید به برخی از اعتقاداتی که در چند سال گذشته در تحقیقات من در مورد افراد موفق انجام شده نگاه کنم. همانطور که گفتم، همه افرادی که من مصاحبه نکردم، تمام افراد ثروتمند بودند. اما همه آنها آنچه را که از پول می خواستند - و توانایی ایجاد هرچه بیشتر آنها بیشتر خواستند. در اینجا چیزی است که آنها به من گفتند که می دانستند که در مورد پول واقعی هستند:

1. جهان فراوان است 
2. جهان می خواهد من را به موفقیت  برساند
3. تمام رفاه با اعتقاد آغاز می شود 
4. پول یک انتزاع است 
5. پول انرژی است و به نظر می رسد که شما واقعا در مورد آن احساس می کنید 
6. پول هیچ هوش از آن خود ندارد
7. پول به دستورالعمل پاسخ خواهد داد من آن را 
8. پول نیازمند توجه است

توجه داشته باشید که آنها هیچ چیزی در مورد اقتصاد، حرفه های خاصی ذکر نمی کنند و یا این پول نشان دهنده ارزش خودشان است . آنها در مورد نیاز به ضرب و شتم پسر بعدی صحبت نمی کردند و یا اینکه روابط و خانواده هایشان باید قربانی شوند تا ثروتمند شوند. آنها بر روی گرفتن درجه های خاصی تمرکز نمیکردند یا اینکه چگونه از نردبان شرکتی صعود کنند. و آنها قطعا فکر نمی کردند که پول قدرت و ذهن خود را دارد! 


مقاله مرتبط : چگونه ثروتمند شویم؟ 

دانلود مقاله مرتبط : ثروت


کدام یک از این هشت باور از افراد موفق، درست به شما تعلق دارند؟ منظور من فقط به لحاظ فکری نیست - چند تا از این باورها در سیستم شما به طور کامل، مثبت، بدون شک در مورد آن صادق است؟

متأسفانه، ما نمی توانیم فقط لیست بالا را به خاطر داشته باشیم تا باورهایمان را تغییر دهیم - و بنابراین، اعمال ما، عادت ها و ادراکات - اطراف پول. برای تغییر اعتقادات محدود کننده پایه برخی از کارها و تمرکز را می گیرد.

در برنامه های آموزشی NLP ( برنامه نویسی زبان شناختی ) ما چهار مورد از تغییرات پایدار را آموزش می دهیم: 

 

1. از احساسات و باورهای منفی خلاص شوید، باورهای مثبت جدیدی را وارد کنید

2. ایجاد یک آینده فوری ( تنظیم هدف )

3. اقدام کنید

4. باقی ماندن در مورد نتایج مورد نظر شما متمرکز شده و هرگونه موانعی را برای جلوگیری از ناخودآگاه خود نگه دارید .

این چهار مرحله باید در آن دنباله خاص گرفته شود. اگر اعتقادات آگاهانه یا ناخودآگاه شما با دندان و ناخن در حال مبارزه با شما هستند، هیچ تلاشی برای اقدام عظیم انجام نمی دهید. این نبرد سختی است که شما باید از دست بدهید. بنابراین مهم است که ابتدا احساسات و باورهای منفی را منتشر کنید. و شما نمیتوانید به سادگی اهداف را تعیین کنید و آنها را بدون اعمال هرگونه اقدام به سوی آن اهداف تجسم کنید. بی عملی به ذهن ناخودآگاه خود می گوید که شما واقعا درباره آنچه که گفتید می خواهید جدی نباشید، به این ترتیب توجه و انرژی خود را در جای دیگر به خود جلب می کند و به دنبال فرصت ها یا ارائه ایده های جدید برای کمک به رسیدن به اهداف خود است.

اما اگر شما درباره این موضوع جدی گرفته و روش گام به گام را انتخاب کنید، می توانید باورهای خود و رابطه خود را با پول تغییر دهید. زندگی همه چیز در مورد پول نیست اما هنری دیوید تورو اشاره کرد: 
"ثروت، توانایی زندگی کامل است."

 

مشاهده لینک pdf مقاله:باورهایی که باید درمورد پول بدانیم

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلومتری با قدم اول آغاز می‌شود، ببخشید و ببخشید و ببخشید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید، اشتیاق آرام را تجربه کنید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید و...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/22:: 11:44 عصر     |     () نظر
و رضایت بخش لذت ببرید.

چگونه  یک رابطه سالم بسازیم؟

 

 

 

 

سه بخش: رابطه سالم و ارتباط برقرار کردن با یکدیگر برای درمان هر یک از دیگر، بهبود سلامت جامعه سلامت ناسالم

رابطه سالم به شما امکان می دهد فردیت خود را بیان کنید (هر دو با و بدون شریک زندگی خود)، بهترین در هر دو شما را به ارمغان بیاورید و رشد را تشویق کنید. [1] به ویژه اگر شما در یک رابطه جدید هستید، بهتر است پایه و اساس یک رابطه سالم و مثبت را از ابتدا تنظیم کنید. با تنظیم تمرکز شما در رابطه با احترام و ارتباطات مفید، شما می توانید یک رابطه سالم و رضایت بخش لذت ببرید.

 تفاوت بین رابطه سالم وناسالم

*روابط سالم درباره‌ی صداقت و راستی ست، در حالی که روابط ناسالم آکنده از دورویی، ریا و ناراستی ست. آیا واقعاً باور دارید که یک فرد از ته دل شما را دوست دارد؟ حتی قبل از اینکه تصمیم به داشتن رابطه‌ی جدی با فرد خاصی بگیرید، عاقلانه است که با تجزیه و تحلیل دقیق از ارزشمند بودن رابطه و اختصاص وقت و انرژی خود برای آن فرد مطمئن شوید.حتی کسی که می‌گوید عاشق شماست ممکن است قربانی احساسات و تمایلات خود باشد. همه‌ی شما به خوبی می‌دانید که شاید آن فرد با احساسات خود گیج شده باشد و بر سر دو راهی باشد؛ بنابراین در موقعیت‌های مانند ازدواج که بسیار حساس و سرنوشت ساز است بهتر است قبل از گرفتن هر تصمیمی خوب فکر کنید، رابطه‌ای که در حال شکل گرفتن است را خوب تجزیه و تحلیل کنید تا نتیجه چیزی جزء یک تصمیم عاقلانه و منطقی نباشد..

 

*رابطه‌ی ناسالم از گناه به عنوان دست آویزی برای رسیدن به خواسته‌های خود استفاده می‌کند. به شما فشار می‌آورد تا احساس گناه کنید. با این کار، می‌تواند چیزهایی را که می‌خواهد از شما درخواست کند. در این نوع روابط شما آزادانه و از روی تمایل نمی‌بخشید. می‌بخشید زیرا به آن نیاز دارید. در یک رابطه‌ی سالم می‌بخشید زیرا از ته دل تمایل به حفاظت و مراقبت از نیازهای شریک زندگی‌تان دارید. تمایلی واقعی برای جلب رضایت همسر خود دارید.


مقاله مرتبط: چگونه بیشتر مهربان باشیم؟

مقاله مرتبط : مبهوت کردن افراد


 

1-ارتباط موثر در رابطه سالم

 

 

صحبت کن انتظار نداشته باشید که شریک زندگیتان بتواند ذهن شما را بخواند یا «آن را بفهمد». اگر نیاز دارید یا می خواهید چیزی بیان کنید، باید خودتان آن را بسنجید. [2] هنگامی که شما نیازهای خود را نمی دانید منصفانه نیست که شما یا شریک زندگی تان باشد. به همین ترتیب، در مواردی که به شما زحمت کشیدن را نکنید. اگر چیزی از شما ناراحت است، به شریک زندگی خود بگویید. [3]

اگر نمی دانید که چگونه یک مکالمه را شروع کنید، بگو: «چیزی در ذهن من وجود دارد و من می خواهم آن را در صورتی که گوش دادید.» همچنین می توانید بگویید «چیزی که من را ناراحت می کند و من احساس می کنم که باید در مورد آن صحبت کنیم . "

 

بطور مرتب گوش کنید بخشی از یک رابطه سالم، شناختن زمان صحبت کردن و گوش دادن است. مهارت های گوش دادن خود را بدون وقفه قطع کنید و شریک زندگی خود را به افکار و احساسات خود بسپارید. واقعا گوش کنید و سعی نکنید پاسخی بیاورید در حالی که شریک زندگی شما صحبت می کند. [4]

با استفاده از بازتاب محتوای و احساسات شریک زندگی خود، از مهارت های شنیداری فعال استفاده کنید. بگو: «اجازه بدهید مطمئن شوید که من درک می کنم. من می شنوم که شما می گویید که شما ناراحت شده اید که من به شما نگفتم که چه موقع من خانه خواهم بود و می خواهم قبلا به دلیل آنکه نگرانت بودم گفتم. » [5]

 

مرزهای رابطه سالم ایجاد کنید . مرزها به معنای آن نیست که شما احساس تسخیر کنید؛ آنها برای حفظ احترام و درک انتظارات در رابطه سالم ایجاد شده اند. [6] اگر چیزی باعث ناراحتی شما می شود، آن را مطرح کنید و در مورد چگونگی تغییر شرایط و نحوه تغییر هر یک از آنها بحث کنید. اگر فردی بخواهد زمان زیادی را با هم بگذراند و دیگران را نداشته باشد، مهم است که یک مرز از چگونگی زمان مناسب و جداگانه تعیین شود.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید مرزهای جنسیتی (از لحاظ جنسی غیر انحصاری) و مرزهای اجتماعی ایجاد کنید (داشتن یک شب در هفته برای دوستان یا فعالیت ها).

اجازه ندهید که شریک زندگی شما را کنترل کند و تصمیم نگیرید که شریک زندگی خود را کنترل کنید. مرزهای تعیین شده به معنای احترام به یکدیگر و یافتن مصالحه برای برقراری رابطه سالم و خوب است.

 

به طور واضح ارتباط برقرار کنید بدون ارتباطات واضح، یک رابطه به سرعت می تواند بدترین افراد را بدست آورد. وقتی خواستید یا نیاز دارید، به وضوح آن را به شریک خود بیان کنید. در مورد بوش ضرب و شتم ندهید یا بگویید که چیزی که فکر می کنید شریک زندگی خود را زمانی که ناراحت کننده است باعث می شود. سعی کنید از «اظهارات من» برای بیان احساسات خود، مشاهدات و یا به اشتراک گذاری نظرات خود استفاده کنید. اظهارات من به شما اجازه می دهد تا خودتان را به روشنی و مستقیم بیان کنید و مسئولیت افکار و احساسات خود را به عهده بگیرید، در حالی که اجتناب از سرزنش و اتهام به دیگران. [7]

به طور صحیح ارتباط برقرار کنید، بگو، "من فکر می کنم / احساس / می خواهم ... وقتی ... .. زیرا ... "به عنوان مثال،" من احساس ناراحتی میکنم وقتی که درب را باز می کنید چون اتاق سرد و خالی است. "

 

احساسات اکسپرس افکار و احساسات خود را با شریک خود به اشتراک بگذارید و به احساساتی که بروز می کنند، باز شود. نمایش علاقه به احساسات شریک زندگی خود و حمایت از آنها در شرایط استرس زا. اتصال احساسی با شریک زندگی شما اجازه می دهد تا با تجربه خود همدرد شوید. [8]

اگر احساسی دارید که از شریک زندگی خود جدا شده اید، شروع به سوال کردن درباره احساسات کنید (و سرزنش نکنید یا فرض کنید). با کشف احساسات شریک زندگیتان، ممکن است شروع به احساس شادی نسبت به آنها کنید.

 

با یکدیگر در تماس باشید برای بحث در مورد رابطه سالم به صورت دوره ای وقت بگذارید. گاهی اوقات تغییرات رخ می دهد یا برنامه های مشغول هستند و شما ممکن است از دست دادن زمان برای اتصال و یا صحبت در مورد چیزها. شما ممکن است بخواهید اهداف و انتظارات روابط را مطرح کنید، زیرا گاهی اوقات ممکن است تغییر کند. نادیده گرفتن مسائل دشوار یا امیدوار شدن از بین رفتن آن یکی از راههای ایجاد رابطه برای فروپاشی است. [9]

یک نمونه از بررسی در می تواند باشد: "هی، پس از اختلاف نظر ما دیروز بود، من فقط می خواستم اطمینان حاصل شود که احساسات و یا چیزهایی که ما نتوانستیم حل شود" وجود ندارد. "

 

از شرکای خود بپرسید اگر از نظر انتظارات رابطه ای در همان صفحه هستید. شما ممکن است درباره حرکت در کنار یکدیگر، رضایت جنسی، ازدواج، کودکان، یا قصد حرکت به بحث بپردازید. در مورد چیزی که میخواهید واضح است و اینکه چگونه شریک زندگی شما با آن در ارتباط است.

 


مقاله مرتبط : راه اعتماد به نفس


2-احترام در رابطه سالم

 

ایجاد پایه ای از احترام روابط می تواند در ابتدا سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد، با این حال مهم است که مطمئن شوید که شما و شریک زندگی تان احترام می گذارند. به گونه ای عمل کنید که خواستار احترام از طرف شما باشد. [10] سعی کنید با یکدیگر احترام بگذارید، حتی زمانی که از یکدیگر متاهل هستید.

آرزوها، اندیشه ها و احساسات شریک زندگی شما ارزش دارند. با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید، به طوری که آنها احساس می کنند. احترام متقابل بخش مهمی از ایجاد یک رابطه سالم است. [11]

 

سعی نکنید به شریک زندگی خود بگویید که آنها فکر / تجربه / احساس را دارند

اقامت در حال حاضر

صحبت کردن به طور مرتب

استفاده از زمانهای ضروری

 

قدردانی از یکدیگر یک رابطه سالم باید یکی باشد که در آن شما و شریک زندگیتان از شما قدردانی می کنند. اغلب روابط از بسیاری از چیزهای کوچک ساخته شده است که یکی دیگر از آنها را اضافه می کند. پیدا کردن چیزهایی کهشریک زندگی خود را برای شما انجام می دهند و می گویند "از شما سپاسگزارم". به جای تمرکز بر اشتباهات شریک زندگی شما، تمرکز بر شیوه های شریک زندگیتان است. [13] هنگامی که چیزی را متوجه می شوید، صحبت کنید و قدردانی خود را نشان دهید.

از شریک زندگی خود بپرسید که چگونه آنها دوست دارند احساس کنند قدردانی می کنند. یک یادداشت یا یک کارت بنویسید یا تلاش کنید که "اغلب شما" را بگوید.

شریک زندگی خود را بدانید که چگونه دوست دارید قدردانی کنید. بگو: "این به معنی بسیار برای من است وقتی که شما متوجه چیزهایی که من برای شما انجام می دهم."

 

صرف زمان با کیفیت با هم انتقال آسان از زمان چهره به چهره به ارتباطات دیجیتال آسان است. با این حال، گاهی اوقات معانی می توانند در ترجمه یا ارتباط غیر کلامی از دست رفته بی تفاوت باشند. صرف وقت کافی با هم می تواند به تقویت روابط شما کمک کند و پیوند شما و شریک زندگی خود را با هم افزایش دهید. [14]

 

 

فضای هر یک دیگر را بدهد هیچکس نمیتواند همه چیز و هر نقش دیگری را برای فرد دیگری به انجام برساند. اجازه دهید شریک زندگی خود را با دوستان و خانواده خود داشته باشید و در سرگرمی شرکت کنید. برای هر فرد مهم است که دوستان و فعالیت های خود را داشته باشند که از خودشان لذت می برند. در حالی که شما ممکن است بخواهید به صرف هر لحظه با هم در آغاز رابطه، به یکدیگر احترام بگذارند به اندازه کافی به صرف زمان از هم جدا کنید و بدانید که زمان صرف شده از هم جدا کند هر چیزی منفی برای رابطه نیست. حمایت از شریک زندگی خود را در حفظ دوستی. [15]

اجتناب از دادن دوستان خود و یا فشار دادن شریک زندگی خود را به دادن دوستان. مهم است که دوستان و حمایت عاطفی آنها را فراهم کنند. به همین ترتیب، اجازه دهید شریک زندگی خود را به دیکته کند که آیا شما می توانید خانواده خود را ببینید.

 

انتظار تغییرات  که رابطه شما به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد. رشد را برای خودتان، شریک زندگی، و برای خودتان بگذارید. درک کنید که تغییرات در رابطه شما فرصت رشد جدید است. تغییر اجتناب ناپذیر است، بنابراین تغییرات خوش آمدید و پذیرفتن این که ارتباط سازگار خواهد بود. [16]

وقتی تغییرات اتفاق می افتد، یک نفس عمیق بکشید و با آنها کنار بگذارید.

 

 

مقاله مرتبط : قانون جذب عشق


3-بهبود رابطه سالم

 

درمانگر را ببینید اگر شما در الگوهای ناسالم قرار می گیرید و می خواهید آنها را بهبود ببخشید، از همکاران خود بخواهید که یک درمانگر را با هم ببینند. یک درمانگر می تواند به شما در شکستن الگوهای ناسالم که ممکن است به شما آسیب برساند، مانند فریاد، سرزنش، انزوای، پیش بینی ها و رابطه سالم و موثر کمک کند. همچنین می تواند با اجتناب عاطفی، تغییر رفتار و تغییر دیدگاه های شما برای رابطه سالم به شما کمک کند. [17] دیدن یک درمانگر به این معنا نیست که رابطه سالم شما محکوم شده است - به این معنی است که شما مایل به همکاری برای بهبود آن هستید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی کنید که چگونه به مشاوره زوجین مراجعه کنید .

 

اجازه دهید از وابستگی بیرون بیاییم. رفتار ناکارآمد در یک رابطه وابسته ممکن است مانند فردی باشد که از بی مسئولیتی، عدم بلوغ، اعتیاد و یا سلامت بدنی دیگر حمایت می کند یا آن را قادر می سازد. اگر شما قادر به انجام آن هستید، ممکن است احساس گناه کنید اگر به شما کمک نکنید، حتی اگر بدانید که شریک زندگی خود را در بلند مدت آسیب می زند. [18] وابستگی جنسی اغلب در دوران کودکی ریشه دارد و ممکن است احساسات سرکوبگر را شامل می شود (زمانی که نیاز به صحبت نداشته باشید، آرام باشید تا از مبارزه اجتناب کنید) و ناتوانی در گفتن "نه".

شما و همسرتان ممکن است از دیگران جدا شوند و دوستان بیرون از رابطه خود نداشته باشند.

در مورد وابستگی به خودتان تمرین کنید و زمانی را برای شناسایی رفتارهای شکست خورده خود (یا شریک زندگیخود) صرف کنید. [19] ممکن است بخواهید با یک درمانگر فرد یا زن کار کنید.

بررسی کنید چگونه می توانید بگویید که آیا شما مستقل هستید تا بیشتر بدانید.

 

احترام به حریم خصوصی شریک زندگی خود را. داشتن رابطه ای به این معنا نیست که شما باید هر لحظه را با هم صرف کنید یا همه چیز را به اشتراک بگذارید. [20] احترام به نیاز شریک زندگی خود را برای حفظ حریم خصوصی و فضا. اگر حسادت می آید، به یاد داشته باشید که حسادت چیزی است که شما احساس می کنید که ممکن است مستقیما به اقدامات شریک زندگی شما مرتبط نباشد.

کلمه عبور شریک شما را به حساب های رسانه های اجتماعی یا ایمیل نپردازید. احترام به حریم خصوصی شریک زندگیخود و مایل به اعتماد به شریک زندگی خود را.

برای شما یا همسرتان سالم نیست که به طور مداوم رفتارهای یکدیگر را کنترل کنید. این می تواند در حسادت یا کنترل ریشه داشته باشد که اجزای سالم نیستند تا روابط را به وجود آورند.

 

توجه داشته باشید علائم هشدار دهنده سوء استفاده. روابط باید بر احترام و برابری ساخته شود، نه قدرت و کنترل. در حالی که ممکن است در ابتدا فکر نکنید برخی از رفتارها، رفتارهای بی احترامی یک لحظه در رابطه برقرار می کنند. اگر شریک شما مالکیت، توهین، فریاد، تحقیر یا بی احترامی به هر دلیلی باشد، توجه داشته باشید. برای سوء استفاده، هیچ استثنایی وجود ندارد سوءاستفاده یک انتخاب است که یک فرد انجام می دهد و شما مجبور نیستید قربانی شوید. [21]

برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی نحوه شناخت رابطه احتمالا سوءاستفاده را بررسی کنید

 

 

                                                                                                                    احمدرضا کرامت

 

 

مشاهده  لینک pdf مقاله:چگونه یک رابطه ی سالم داشته باشیم؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/22:: 11:11 عصر     |     () نظر

چگونه بیشتر مهربان باشیم؟

 

 

 

 


  1.  

    1-تشخیص ناراحتی در انسان مهربان

     بعضی از افراد به دلیل شخصیت، سابقه خانوادگی، مسائل مربوط به صمیمیت یا آسیب های ناخوشایند هستند. این می تواند باعث ایجاد یا لذت بردن از نمایش احساسات فیزیکی مانند لعنت، آغوش گرفتن، دست زدن یا سوزاندن شود. [3]

    • با ترس های خود در ارتباط با صمیمیت و ارتباط با شخص دیگری با جسمی برخورد کنید. قبول کنید که می ترسید و متوجه می شوید که از کجا آمده است. ممکن است مفید واقع شود که ترس های شما احتمالا مربوط به شریک یا رویدادهای فعلی شما نیستند و سعی کنید از آنها گذشته باشید. [4]
    • با همسرتان صحبت کنید و به آنها اطلاع دهید که ناراحت هستید و چرا. از او بخواهید که صبور باشد نمایش احساسات فیزیکی می تواند ساده تر باشد زیرا شما می دانید که کسی بهتر است و با علل ریشه ای ناراحتی شما با صمیمیت بدنی مواجه می شود. به علاوه، بهبود ارتباطات ممکن است منجر به رابطه نزدیک تر و مهربان تر شود.
    • با یک حرفه ای در مورد آن صحبت کنید. آنها می توانند شما را با احساسات منفی مربوط به ترس های خود مقابله کنند و از تردید خود برای نشان دادن احساسات فیزیکی برخوردار شوند. اگر شما نمی خواهید با کسی صحبت کنید، می توانید در مورد آن در یک مجله یا احساسات خود را به روش های دیگر بیان کنید.
    • عادت فیزیکی را عادت دهید. دست شریک خود را نگه دارید، شانه خود را لمس کنید و یا به آنها تقصیر داشته باشید تا آنجا که ممکن است. در نهایت، نشان دادن احساسات فیزیکی، ساده تر و طبیعی تر خواهد شد.
  2. 2- زمان بندی برنامه با بچه ها یا همسران مهربان
  3. دست زدن کمک می کند تا استرس و درد را کاهش دهد، می تواند به مردم کمک کند تا اوراق قرضه را تقویت و تقویت کنند. [5] وقت خود را در برنامه روزانه خود با خانواده تان به منظور ارتقاء سلامت جسمی و روانی قرار دهید. تاریخ شب، زمان داستان و حتی تماشای تلویزیون هم می تواند با خندیدن ترکیب شود.

  4.  
    3- گرفتن دست همدیگر نشانه مهربان بودن است
  5. .

  6. 4-لمس فیزیکی را در فهرست اهداف بهداشتی خود قرار دهید که نشانه مهربان بودن است
  7.  با تماس با بچه ها و شریک زندگی خود می توانید اکسیتوسین، هورمون کادله را آزاد کنید که فشار خون را کاهش می دهد. همچنین می تواند به شما در کنترل هورمون استرس کورتیزول کمک کند. [6] لمس فیزیکی، قشر اوربیتوفرناتال مغز را فعال می کند که باعث تحریک احساسات می شود و حتی می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. [7]
  8. 5-لیست راه های سالم را که می توانید از لحاظ جسمی، مهربان ومحبت  کنید را فهرست کنید. 

    محبت فیزیکی هر لمسی است که به معنای تقویت احساسات و عشق های محبت آمیز در گیرنده یا گیرنده است. [8] لیست خود را بنویسید تا بعدا بتوانید به آن مراجعه کنید. سپس، آن را به هدف انجام هر روش در نقاط مختلف در طول هفته را.

    • برخی از راه هایی که می توانید مهربانی را نشان دهید عبارتند از: بوسیدن، پاک کردن پشت، ماساژ، نوازش کردن، سوزاندن، نگهداری، آغوش گرفتن و دست نگه داشتن. ممکن است روش های دیگری برای شما یا رابطه شما وجود داشته باشد که می تواند احساسات عشق را نیز تحویل دهد.
    • اگر چه ممکن است 21 روز طول بکشد تا عادت ایجاد شود، مدت زمان بستگی به فرد دارد. برای اشاره به این فهرست برای چند ماه ادامه دهید تا به طور دائمی تغییرات فیزیکی شما را نشان دهد.
  9. Image titled Be More Affectionate Step 6
     
    6-انگشتان دست و پا گرفتن نشانه مهربان بودن است
  10.  پیدا کردن طنز با شریک زندگی خود را می توان با تماس فیزیکی با کیفیت خوب افزایش یافته است. این ممکن است فشار کم، شانه یا زانوی برهنه، اسلحه ای شاداب، فشار انگشتی یا فشار نرم باشد. همیشه اطمینان حاصل کنید که شریک زندگیتان، زمانی که شما آنها را پایین بیاورید و هرگز به سختی ضربه، درد و یا کبودی را ترک نکنید، نگران نباشید. [9]
  11. 7-پاهای خود را با هم بگذارید که مهربان ب
  12. 8-یک ماساژ را امتحان کنید که نشان دهید مهربان هستید
  13.  پشت ، پا یا بدن یک روش عالی برای نشان دادن احساسات فیزیکی است.شریک زندگی شما احتمالا از آن لذت می برند و امیدوارم به نفع شما برسد.
  1.  
    احساس مهربان بودن به طور خودکار. پاسخ دادن به نشانه ها با بازپس گرفتن آغوش، تشویق، گفت: "من عاشق تو هستم"، کسی را که روی گونه یا پرنده ای بزرگ بوسیدن، بوسید. در این لحظات از دلایل تردید نادیده گرفته شده است. اگر برای انجام این کار مورد استفاده قرار نگرفتید، ممکن است برخی از کارها را انجام دهد، اما در عین حال طبیعت دوم می شود.
  2. اجازه ندهید تنها یکی از والدین "والدین مهربان" باشد. در دهه های گذشته، از نظر فرهنگی، پدران اهمیتی برای بچه ها نداشتند. با این حال، زمان تغییر کرده است. هر دو والدین باید تلاش کنند تا فرزندان خود را محبت کنند، حتی اگر یکی از آنها طبیعی باشد.
  3. به خودت اهدا کنی استراتژیست های انگیزشی معتقدند که عادت های خوب را می توان با رویای بزرگ در مورد راه هایی که می خواهیم چیزهایی را به وجود بیاوریم مانند والدین مهربان تر. سپس، خودتان را به چالش های کوچک تقسیم کنید، مانند «من 20 دقیقه به طور مستقیم با فرزندانم صحبت می کنم. هر زمان که اهداف بزرگتر را به اهداف کوچکتر تقسیم کنم، آنها را به اهداف کوچک تر تقسیم می کنند و به شما فرصت می دهند که موفقیت های شما را جشن بگیرند . [12]
  4. تصویر با عنوان مهربان تر شدن مرحله 20
    5
     
    نگران نباشید با یک حرفه ای حرف بزنید 
  5. اگر تمایل به نشان دادن محبت و مهربان بودن و یا احساس آرامش نداشته باشید اما نمیتوانید آنرا بیان کنید، با یک مشاور یا درمانگر صحبت کنید - به تنهایی یا با شریک زندگی خود. روابط کار می کنند مشاوره زن و شوهر را نداشته باشید و یا به دنبال درمان با ضعف خود باشید. اگر فردی را دوست داشته باشید و بخواهید آن را کار کنید، هیچ چیز نباید از کمک شما برای ایجاد روابط قوی تر خودداری کند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/22:: 11:29 صبح     |     () نظر

چگونه بفهمیم که آیا فردی ما را واقعا دوست دارد؟

1-آیا شخص می تواند به صورت طبیعی باشما برخورد کند اگر شما را دوست دارد؟

 بخشی از عاشق بودن به این معنی است که به طور کامل به شخص دیگری تبدیل می شود. اگر شما خودتان را از یک طرف کاملا متفاوت ببینید، پس ممکن است عشق باشد. به عنوان مثال، اگر شریک زندگی شما خیلی جدی و مودبانه باشد، اما هنگامی که شما تنها هستید، به شما نشان می دهد که شما بیشتر و بیشتر احمقانه و احمقانه هستید، پس او واقعا برای شمافرق دارد است و دوستتان دارد.

  • اگر شخص با شما احساسات عمیق خود را به اشتراک می گذارد و با آن راحت است، پس این عشق است.
  • اگر فرد راحت نیست که به هنگام، بیرون رفتن و یا هنگامی که غذا در دندان هایش گیر کرده است، این بدان معنی است که او دوست ندارد شما او را درشرایط نامطلوب ببنید.چگونه یک رابطه ی سالم بسازیم؟

     

 

 

2-اگر شخصی  شما را دوست داشته باشد و خوشحال باشد،حتی اگر روزی بد داشته است

اگر فردی که شما دوست دارید یک روز خیلی بد داشته باشد، اما زمانی که شما را می بیند، چراغ را روشن می کند، این علامت عشق است. اگر او در فکر تو باشد، پس از دیدن شما و یا شنیدن صدای شما به او حس بهتری می دهد.

  • دفعه بعد که او خسته است یا روز بدی دارد، ببینید که چگونه در حضور شما واکنش نشان می دهد.
3

 

3-توجه داشته باشید اگر فرد به شما نکاه های خوشایند می کند نشانه دوست داشتن است..

 


4

4-ببینید آیا شخص درحضور شما احساس شادی می کند.این نشانه دوست داشتن است

 

5

5-از خود بپرسید که آیا فرد زمانی که ناراحت می شودهمراه شماست اگر بود نشانه دوست داشتن است

 اگر درد عاطفی باور نکردنی را تجربه کرده اید یا فقط به علت داشتن آنفلوآنزا دچار کم کاری شده ایدو آن فرد ازشما بگذرد، پس باید آن فرد را که عاشق شماست پاک کنید. اگر او واقعا شما را دوست داشته باشد، احساسات منفی شما راجذب میکند و از این موضوع ناراحت می شود وسعی در خوشحال کردن شما خواهد داشت تا شما احساس بهتری پیدا کنید.

  • اگرچه او مجبور نیست که به اندازه شما ناراحت باشد، باید به وضوح با خلق و خوی شما روبرو شود؛ زیرا همه  می خواهد برای شما خوشحال باشد.

 

 

1

6-توجه داشته باشید اگر فرد با شما درباره آینده مثبت خود صحبت کند شما را دوست دارد.

 اگر شخص واقعا شما را دوست دارد، پس جایگاه شما در آینده او مطلق است، نه چیزی که او هرگز اضطراب یا عدم اطمینان در مورد آن را داشته باشد. اگر فرد به طور منظم در مورد آنچه شما در آینده می خواهید انجام دهید، در مورد زندگی مشترک با شما در دو ،ده یا سال های بیشتر صحبت می کند پس احتمالا او عاشق شما است.

  • تعهد واقعی بدین معنی است که با فرد دیگری در ارتباط باشید. اگر فرد درباره آینده صحبت می کند و همیشه شما را در آن قرار می دهد، پس شانس خوبی وجود دارد که او واقعا شما را دوست دارد.
  • اگر شخص در مورد آنچه بچه ها شما به نظر می رسد صحبت می کند، جایی که شما با هم بازنشسته می شوید و یا جایی که برای ماه عسل خود بروید، ممکن است واقعا شما را دوست داشته باشد.
    (چگونه توجه اطرافیانمان را جلب کنیم؟)
2

7-ببینید اگر شخص به شما تعاریف معنی دار بدهد شما را دوست دارد 

تفاوت بین گفتن این است: "من موهای جدید شما را دوست دارم" و "شما توانایی ایجاد احساسات من را دارید بدون توجه به آنچه". اگر شخص به شما احترام می گذارد که نشان می دهد که او واقعا جنبه های مهم شخصیت و شخصیت شما را درک می کند، پس احتمال اینکه او واقعا شما را دوست داشته باشد، وجود دارد.

  •  
3

8-تعیین اینکه آیا فرد به معنای واقعی "من عاشقتم "  عاشق است و شما را دوست دارد

به یاد داشته باشید که بین "عشق یا هوس" تفاوت زیادی وجود دارد. و من عاشق تو هستم." اگر شخص خاصی  واقعا شما رادوست دارد و به شما اینچنین می گوید، هنگامیکه به چشمان شما نگاه می کند، صداقت دارد و نیازی به چیزی از شما ندارد، احتمالا به این معناست که او واقعا عاشق شماست.

  • اگر فرد به طور غیرقابل انکار شما را دوست دارد، او بدون هیچ دلیلی می گوید، نه تنها به این دلیل که او نیاز به یک مزیت دارد و یا به این دلیل که به نظر درست می گوید.(جذابی
4

9-ببینید آیا شخص واقعا پیش شما بر می گردد؟این نشانه دوست داشتن است

 اگر دوست شما واقعا شما را دوست داشته باشد، آنگاه واقعا پیش شما باز خواهد گشت و به شما می گوید که آنها چه فکر، احساس، ترس و خوشی دارند. اگر شخص واقعا در مورد دوران کودکی خود، بزرگترین پشیمانی، لحظات دردناک و یا بیشتر رویاهای عاشقانه برای آینده، برای شما می گوید، احتمال دارد که اوشما را دوست داشته باشد، زیرا این شخص راحت همه چیز  را می گوید.

  • اگر شخص به شما می گوید، "من تا به حال هرگز ببه کسی این مطالب را نکفته ام" ... پس یک شانس خوب وجود دارد که او واقعا شما رادوست دارد و به شما اعتماد دارد.
    (چگونه بیشتر مهربان باشیم؟)
5

10-اگر از شما دور باشد  چگونه برخورد می کند که دلتنگی نشانه دوست داشتن است 

 

6

11-اشتباهات شما را به شما بگوید و این نشانه دوست داشتن است

 

7

12-ببینید آیا فرد واقعا نظر شما را ارزیابی می کند که این هم نشانه دوست داشتن است

(صحبت کردن صحیح)

ا

چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟

توجه داشته باشید که شخص چه عکس العملی دارد

1

13- گوش دادن به شما که نشانه دوست داشتن شما است

 

2

14-ببینید اگر شخص شما را دوست داشته باشد، درهمه حال کنار شما می باشد

این شامل زمانی است که ناخوشایند است. مطمئنا، اگر میخواهید یک نوشیدنی یا یک وعده غذای خوشمزه بخرید، فرد همیشه در اطراف است، اما در مورد اینکه زمانی که نیاز به سوار شدن از فرودگاه دارید یا به شخصی نیاز دارید که سگ خود را در حالی که بیمار است، بگرداند. اگر شخص واقعا شما را دوست بدارد، در آن زمان و در زمان های سرگرم کننده برای شما در آنجا خواهد بود.

  • اگر فرد فقط در زمانی که شما خوشحال هستید، یا در خلق و خوی خوب هستیداطراف شما است، اما صحنه را فرار می کند به محض اینکه شما غم و اندوه دارید و حالتان خوش نیست، پس این عشق نیست.
  • عشق در مورد وجود یک فرد است، مهم نیست چه موقع. به راستی دوست داشتن شخصی به معنای پذیرفتن تمامخصوصیات مثبت و منفی آن شخص است و نزدیک بودن در زمان های خوب و بد است.
  1. 3

    15-چیزهایی را که برای شما انجام می دهد نشانه دوست داشتن است.ان را در نظر بگیرید

     

  2. 4
     16-اگر فرد همیشه می خواهد در اطراف شما باشد شما را دوست دارد
  3. بخشی از عاشق بودن همیشه دلتنگی در مورد فردی است که دوستش داری، حتی اگر غیر عملی باشد. اگر شخص واقعا شما را دوست دارد، پس او می خواهد در اطراف شما باشدهمیشه. این بدان معنا نیست که فرد میخواهد مدام به شما متصل شود، اما این بدان معنی است که فرد سعی خواهد کرد که فرصتهای زیادی را برای دیدن شما بگذارد.
  4. 5

    17-به شما فضای کافی برای انجام کارها را بدهد که نشانه دوست داشتن می باشد

     

  5. 6

    18-تعیین اینکه آیا فرد واقعا شما را درک می کند که شما را دوست دارد 

    عشق واقعی درک درستی است ،. اگر شخص در واقع شما را درک  کند، می داند چه چیزی می خواهید و چه چیزی نمی خواهید، و می داند  آنچه شما را خوشحال می کند قبل از اینکه خودتان آن را به او بگویید، پس این ممکن است عشق واقعی باشد.

    • خوب است اگر بخشی ازشخصیت  شما برای شخص باقی  بماند به صورت مرموزانه - شما لازم نیست که 100? درک شوید ، اما شما باید این حس را داشته باشید که فرد دیگری واقعا شما را درک می کند.
  6. 7

    19- ببینید اگر شخص بهترین را برای شما می خواهد شما را دوست دارد

     

  7. 8

     

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/22:: 11:17 صبح     |     () نظر
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >