سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
https://keramatzade.com
بشناسید و در مواقع مناسب آن‌ها را ابراز کنید، نه بدون کنترل و تصادفی

چگونه احساسات خود را کنترل کنیم؟

احساسات یکی از مهم‌ترین اجزای درونی انسان‌ها هستند. برخی از احساسات از نوع واکنش‌هایی ابتدایی هستند که ارتباطی با تفکر ندارند و بقیه انعکاسی از تجزیه‌وتحلیل فکر در ارتباط با موقعیت هستند، به این معنی که احساسات مجموعه عواطف و تمایلات انسان‌ها و نشانگر این هستند که فرد خوشحال است یا ناراحت، چیزی را می‌خواهد یا نمی‌خواهد، نرم است یا خشک و... .

1- احساسات : نگرشتان را تغییر دهید

 

کنترل احساسات

 

در عمق تمام احساسات همه، باورهایی وجود دارد که موجب بروز احساسات منفی می‌شود. مثلاً وقتی باور دارید چیزی را ازدست‌داده‌اید، غمگین می‌شوید یا وقتی هدفی برایتان مهم است و به آن نمی‌رسید، عصبانی می‌شوید و وقتی چیزی را خوب می‌دانید و به آن دست می‌یابید، شاد می‌شوید. با تغییر دادن افکارتان ممکن است نتوانید شرایط ناراحت‌کننده را تغییر دهید، اما می‌توانید از اثرگذاری باورها روی احساساتتان بکاهید و خیلی زود به هر دلیلی احساسی ناراحت‌کننده بروز ندهید.


2- احساسات : از بروز احساسات ناخواسته اجتناب کنید

تنفس، توجه شما را دوباره به موضوع اصلی برمی‌گرداند و شما را از آنچه که موجب ناراحتیتان شده بود، دور می کند.

تنفس عمیق می تواند به شما کمک کند، ناراحتی و عصبانیتی که به خاطر حرف طرف مقابلتان در شما ایجاد شده بود را از بین ببرید.

اگر حرفی که طرفتان زد، واقعاً شما را اذیت کرده است، سعی کنید تمرکزتان را از روی آن روی تنفستان منتقل کنید و داخل و خارج شدن آن را کنترل کنید.

این نوعی تمرین مدیتیشن است و مطمئن باشید که کمک زیادی به کنترل احساساتتان می کند. بعلاوه تنفس عمیق راه های دیگری هم برای تغییر تمرکزتان وجود دارد.

مثلاً می توانید روی چیزهای خوب، زمانهایی که احساس خیلی خوبی داشته اید فکر کنید

 

از اوضاعی که موجب تحریک احساسات ناخواسته در شما می‌شود، پرهیز کنید. مثلاً ممکن است وقتی عجله دارید، زود عصبانی شوید و با اطرافیانتان بدرفتاری کنید، پس بهتر است کارهایتان را به دقیقه آخر موکول نکنید.

همیشه به کارها بموقع رسیدگی کنید و حتی زمان بیشتری به آن اختصاص دهید یا اگر دیدن کسی مثلاً همسایه‌ای شما را عصبانی می‌کند، سعی کنید راهی بیابید که با آن فرد برخوردی نداشته باشید.


3-احساسات : واکنش خود را بررسی‌ کنید

هر وقت واکنش عاطفی نامطلوبی داشتید این پنج یافته را بنویسید:


آ) مقدمات و موقعیت
ب) احساسات، مثل ترس و عصابانیت
پ) فکر
ت) رفتار
ث) نتایج یعنی واکنش دیگران و آنچه نصیب خودتان می شود.

کنترل احساسات

 

این اطلاعات فواید متعددی دارد: «آ» و «ب» در مرحله بعد به درد می‌خورند. «پ» برای شناختن افکار زمینه‌ساز، احساسات ضروری است. «ت» و «ث» تقویت‌کننده‌ها را کشف می‌کنند. این یادداشت‌هارا یک هفته نگه دارید و بعد به این سوال‌ها جواب بدهید: می‌توانم در چنین موقعیتی قرار نگیرم؟ آیا پایه این احساسات سوء‌تفاهم است؟ آیا منافعی هم دارد؟


4- احساسات : با واقعیت مواجه شوید

یادتان باشد، بین آنچه در خیال انجام داده‌اید و آنچه در واقعیت می‌توانید انجام بدهید فاصله‌ای هست. اما قطعا بعد از حساسیت‌زدایی، کمتر می‌ترسید. یادتان باشد که ترس در بسیاری از موقعیت‌ها طبیعی است و نمی‌شود آن را به کلی‌از بین برد. هدف قابل تحمل کردن ترس و رهایی از چنگال ترس‌های بی‌دلیل است.


5- احساسات : توجه‌تان را به چیزی دیگر معطوف کنید

ممکن است همیشه خود را از دیگران کم‌اهمیت‌تر بدانید. مثلاً وقتی در سالن ورزشی هستید، احساس کنید که افراد دیگر از تناسب اندام خوبی برخوردارند و از اضافه وزن خود خجالت بکشید و دچار حسادت شوید و تصور کنید هرگز نمی‌توانید مانند آن‌ها باشید. به جای توجه دائم به دیگران، به توانایی‌های خود و راه‌حل‌های مناسب برای برطرف کردن معضلات زندگی‌تان بیندیشید. با این رفتار، بهتر می‌توانید به خودتان کمک کرده و دچار حسادت‌های بی‌فایده نشوید. حتی بهتر از همه می‌توانید روی تلاش‌ها و عملکردهای خود متمرکز شده و پیگیر کارهایتان باشید تا سرانجام به برخی از آرزوهایتان جامه عمل بپوشانید.


نکات

· یادبگیرید که از انحرافات شناختی که باعث می شود همه چیز بدتر از آن چیزی که هست به نظر برسد دوری کنید. اکثر ما این را شنیده ایم که می گویند نیمه پر لیوان را ببینید. اما وقتی قدرت درکتان منحرف می شود، فقط نیمه خالی لیوان را می بینی.

خیلی مهم است که بتوانید کنترل احساسات خود را به دست گیرید اما سرکوب کردن آن‌ها یا نادیده گرفتنشان کاملاً متفاوت از این قضیه است. سرکوب کردن احساساتتان ممکن است باعث بروز اختلالات جسمی و احساسی در شما شود.

· مشکلات احساسی آنقدر پیچیده هستند که نیاز به کمک تخصصی یک روانشناس، مشاور، یا مددکار دارد

منبع:کتاب روش های کنترل احساسات،انتشارات:نسل نو اندیش

 

 

مشاهده لینک pdf مقاله:چگونه احساسات خود را کنترل کنیم؟

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/23:: 12:42 صبح     |     () نظر
مشکلات است

چگونه به آرامش درونی برسیم؟

 

بعضی‌ها اعتقاد دارند که درون هر کسی مکان آرامی هست ( من این محل را "مرکز" می‌نامم). از مرکز می‌شود همه چیز را شفاف دید، تمرکز کرد و آرام بود. هسته این روش جدا دیدن مرکز از بقیه قسمت‌های درون بدن است. وقتی در مرکز هستید آسیب‌پذیر نیستید. رفتار غلط خود را می‌بینید اما هیچ واکنش عاطفی نشان نمی‌دهید، همانطور که آشوب فکر، دردهای جسم و عواطف منفی را می‌بینید اما آرام می‌مانید.

1- آرامش درونی : تحمل خود را افزایش دهید

اگر قبول کنید که هر رویدادی علتی دارد می‌توانید علت واقعی را ببینید و ذهنتان به واکنش‌های به واکنش‌های احساسی مشغول نشود، همچنین آرام می‌مانید چون نتیجه را قانونمند می‌دانید.

2-آرامش درونی : باور اینکه دیگران دوستمان دارند

با درک اینکه اتفاقات منفی دوران کودکی باعث می‌شود احساس کنیم کسی دوستمان ندارد و اعتماد‌ به‌ نفسمان پایین بیاید، سعی کردم حقیقت را درمورد خودم کشف کنم. این چیزی نبود که باور داشتم درست است!

 

رازهای-دستیابی-به-آرامش-درون


باور اینکه دیگران دوستمان دارند از شناختن خودمان سرچشمه می‌گیرد، از قضاوت نکردن خودمان یا دیگران بخاطر اشتباهاتی که مرتکب می‌شویم و از تفکرات هر روز که باعث می‌شود عشقی بدون‌شرط برای چیزی بزرگتر از خودمان احساس کنیم.

3-آرامش درونی : وارد کردن تمرین پذیرش به زندگی روزانه

شاید رمز احساس آرامش درونی واقعی این است که بتوانید آنچه که هست را بپذیرید. پذیرش یعنی صدای نفستان را شنیده و آن را رد کنید. اینکه بدانید تنها کسی که می‌توانید تغییر دهید خودتان هستید کمکتان می‌کند اینکار را انجام دهید.

 

به محض اینکه به این فکر کنید که چیزی سر جایش نیست، یا چیزی آنطور که باید باشد نیست، یا درمورد یک موقعیت خاص یا یک فرد منتقدانه رفتار می‌کنیم، می‌فهمیم که نتوانسته‌ایم آنچه که هست را همانطور بپذیریم و خواسته‌ایم روی چیزی که بیرون از ما است کنترل داشته باشیم.


4-آرامش درونی : مدیتیشن

مدیتیشن چیست؟ به زبان ساده نوعی از تخیل و یا تفکر است که آرامش درونی به وجود می‌آورد و نیز نوعی از حساسیت‌زدایی محسوب می‌شود. غیر از آرامش، موجب تقویت خودآگاهی هم می‌شود. مدیتیشن دنیای گیج‌کننده و پیچیده بیرون را محو می‌کند ولی هیچ فشاری به ذهن نمی‌آورد. اگر ذهن تحت فشار نیاز‌ها و مشکلات نباشد خودبه‌خود شفاف و خلاق می‌شود و درنتیجه راه برای رشد باز می‌شود. اگر ذهن بتواند هر جا که می‌خواهد متمرکز شود، به موضوعات مهم و عمیق دست پیدا می‌کند. در هنگام مدیتیشن فرد فقط روی یک مطلب تمرکز می‌کند و از احساسات و افکار سرکوب‌شده دور می‌شود. در چنین موقعیتی افکار و احساسات ناخودآگاه فرصت ظهور یافته و منجر به افزایش بصیرت می‌شود.
مدیتیشن مسئله را حل نمی‌کند، بلکه آن را می‌پذیرد.

 

آرامش-درون

 


5-آرامش درونی: مراحل رسیدن به آرامش درونی

مرحله اول: در خود مدیتیشن مطالعه کنید. تنها ارزش مدیتیشن آرام‌بخش بودن آن است. انتظار نداشته معجزه و شفا از آن نداشته باشید، اگر با انجام مدیتیشن بصیرتتان افزایش یافت، لطف خداست.

مرحله دوم: مکان و زمانی‌برای مدیتیشن هر روزه پیدا کنید.روزی نیم ساعت را برای مدیتیشن در مکانی آرام خالی‌بگذارید.

مرحله سوم: راحت باشید. در راحت‌ترین وضعیت ممکن قرار بگیرید، دراز نکشید. سر باید امکان حرکت داشته باشد. رایج‌ترین وضعیت، چهار زانو نشستن است.

مرحله چهارم: برای آزاد کردن ذهن، روی یک چیز ثابت تمرکز کنید. هدف آزاد کردن فکر است. پس محیط و تمایلات فرد نباید در این کار دخالتی داشته باشد. راه کاهش فشار بر ذهن، تمرکز بر یک چیز است.

مرحله پنجم: فکرتان را رها کنید و ببینید چه می‌شود. به تمرکز ادامه دهید. به خودتان فشار نیاورید. هیچ چیز را کنترل نکنید. افکار، برنامه‌ها، خاطرات و خیال‌های متعددی وارد ذهن می‌شوند. هر بار دوباره تمرکز کنید ولی‌فشار نیاورید و دنبال پیشرفت فوری‌نباشید. هر کس در مدیتیشن سختگیری کند، کندتر جلو می‌رود.

مرحله ششم: به دنیای واقعی برگردید

مرحله هفتم: شرح رخداد را بنویسید.

  • حادثه ای که آن فکری که احساس مورد نظر را ایجاد کرده تایید می کند را روی کاغذ بیاورید. بعنوان مثال، ممکن است حرفی از دهانتان خارج شده باشد که او را عصبانی  کرده باشد و جمع و جور کردن آن دیگر ممکن نباشد.
  • حادثه ای که مخالف آن فکر است را نیز بنویسید. اگر فکر کنید می فهمید که ازآنجاکه  هیچ کس نمی تواند به خوبی با این رئیس راه بیاید، به همین خاطر نمی تواند کسی را اخراج کند چون تعداد کارمندان همین حالا هم کم هستند.

    مشکلات رایج: بعضی‌ها از مدیتیشن خوششان نمی‌آید، بهتر است آن را کنار بگذارند. بزرگترین خطر، باور کردن وعده‌های دروغین است. یک مشکل دیگر نیاز به تداوماست.
    تاثیر، فواید و خطرها: ترکیب مدیتیشن و تلقین، نتایجی همچون ریلکسیشن، خودداری، اعتماد‌به‌نفس و حساسیت‌زدایی در مقابل ترس و آگاهی را به دنبال دارد.

نکات

زندگی آرام و آرامش درونی با رعایت این نکات

 

راز آرامش درونی در رفتار آزادانه است، رفتاری که بر آمده از خود واقعی ات باشد، نه افکار دیگران.
 راز آرامش درونی در این است که در تمام مراحل زندگی از حق پیروی کن
راز آرامش درونی در غبطه نخوردن به مال دیگران است، این را بدان که آنچه حق توست، هر طور شد خود را به تو خواهد رساند.
راز آرامش درونی در گله مند نبودن است، آنچه دنیا به تو می بخشد، در مقابل چیزی است که پیش تر، تو به او بخشیده ای.
راز آرامش درونی در این است که اشتباهات خود را بپذیری و بدانی که فقط خود تو می توانی آنها را به موفقیت تبدیل کنی.
راز آرامش درونی در این است که بر دشمن درونت غلبه کنی، نه اینکه او را سرکوب کنی.

 

منبع:lifehack

مشاهده لینک pdf مقاله:رازهای دستیابی به آرامش درونی

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/23:: 12:34 صبح     |     () نظر

آشکار مى ‏سازد


نحوه آداب معاشرت با اطرافیان

 

 در دیدگاه اسلامى، جامعه و معاشرت روابط انسانى آن، رنگ الهى و عبادى به خود مى ‏گیرد و همه جنبه ‏هاى گوناگون رفتار آدمى در جهت نیل به هدف نهایى که انسان کامل شدن است، معنا و مفهوم مى ‏یابد. آداب معاشرت از نظر اسلام را مى ‏توان در دو مرحله‏ى «اندیشه» و «عمل» خلاصه کرد. مرحله اندیشه به این معناست که مسلمانان باید صفحه اندیشه و نیت خود را نه تنها نسبت به برادران دینى خود، بلکه نسبت به تمام انسانها و بلکه سایر موجودات نیکو و زیبا گردانند و اندیشه خیرخواهى، دوستى و سعادت آن‏ها را در سر بپرورانند و از نقشه کشى و توطئه چینى بر ضرر آنان بپرهیزند. امام على(ع) در این مورد مى ‏فرماید: خداى سبحان دوست دارد که نیت انسان درباره همنوعانش نیکو و زیبا باشد. (شرح غرر الحکم، ج 2، ص 667)

 

فرق اخلاق و آداب معاشرت

شاید برخی این طور تصوّر کنند که اخلاق و آداب یکی است و حال آن که چنین نیست، زیرا اخلاق از اوصاف روح به شمار می رود، ولی آداب از اوصاف اعمال و کارهای انسان است و نحوه صدور کارها بستگی به صفات روحی دارد.

اصول اخلاقی مانند قدرت اراده، شجاعت، سخاوت و غیرت و... با آداب و سنن ملّی، محلی و... فرق دارد چرا که آداب اجتماعی از امور نسبی است که با اختلافات محیطی فرق می کند. ولی زشتی و زیبایی اصول اخلاقی با اختلاف نژادها و ملّیت ها دگرگون نمی شود لذا در هیچ جای دنیا دیده نشده است که سخاوت و شجاعت را کسی بد بشمارد و دزدی را خوب.

چنانکه از مضامین احادیث بر می آید، آداب معاشرت را غیر از اخلاق ذاتی دانسته و به آن اهمیت زیادی داده شده. چرا که گاهی ممکن است شخص از نظر اخلاقی فردی ناصالح باشد، ولی در اثر تربیت و تأدیب درست و خوب، خُلق خوی او تغییر یابد. مانند آموزش امت اسلامی توسط پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهارعلیهم السلام که یکی از شؤونات امام معصوم این است که امت را با آداب نیک تأدیب کند و انسانهای منحرف را به راه راست هدایت نماید حتی ممکن است گاهی با تندی و حد زدن باشد. و اینک نمونه هایی از احادیث:

پیامبر گرامی اسلام فرمود:

«اَکْرِمُوا اولادَکُمْ وَ أَحْسِنُوا آدابَهُم»(6). «فرزندان خود را محترم بدارید و آنان را با آداب خوب و پسندیده با آنان رفتار نمایید».

«رَحِمَ اللَّهُ عبداً أعانَ ولَدَهُ علی برِّه بالإحسان إلیه، و التألّف له و تعلیمه و تأدیبه،»(7). «رحمت خدا بر کسی باد که در احسان و محبت به فرزند خود کوشا باشد و به او آداب خوب و نیک بیاموزد».

علی علیه السلام فرمود:

«أَدِّبِ الیَتِیمَ مِمَّا تُؤدِّبُ مِنهُ وَلَدَکَ»(8) «یتیم را با آنچه فرزندان خود را ادب می کنید، ادب نمائید». یعنی حتی ادب کردن منجر به زدن گردد.

امام صادق علیه السلام می فرماید: «ثلاثه?ٌ لیسَ معهُنَّ غُربه?ٌ: حُسن الأدب و کفّ الأذی و مجانبه?ُ الریب». «سه چیز است که شخص با داران بودن آنها احساس غربت نمی کند: ادب پسندیده و بی آزاری نسبت به مردم و دوری از شک و تردید».

پس معلوم می شود گرچه آداب، ناشی از اخلاق؛ و به عبارت دیگر اخلاق، پایه و مقدمه آداب است. ولی باهم فرق دارند و به وسیله ادب خوب؛ می تواناخلاق بد را تغییر داد


اداب معاشرت بالا: چگونه ارتباط برقرار کنیم

  1. .    هیچ‌وقت بیش از 5 ثانیه مستقیما در چشم کسی نگاه نکنید و نگاه‌تان را به فرد دیگری بیندازید. تمرین این کار باعث می‌شود که به عادت تبدیل شود.
  2.  هر فکری به ذهن‌تان خطور می‌کند را به زبان نیاورید، مراقب افکارتان باشید. با فکر حرف زدن به این معنا نیست که هر چیزی که در ذهن‌تان می‌گذرد را با بقیه در میان بگذارید،  بعضی از افکار مناسب نیستند و می‌توانند به روابط شما با دیگران صدمات جبران‌ناپذیری وارد کنند.
  3.     هیچ‌وقت در مورد رابطه‌ی یک فرد با دیگران، اظهارِ نظر نکنید یا آن را محکوم نسازید، برای بیشتر افراد، این یک خط قرمز مهم است و اگر این مورد را رعایت نکنید، دیگران  فکر می‌کنند که شما به بدگویی و غیبت کردن عادت دارید که موجب دوری سایرین از شما می‌شود.
  4.     هرگز غیبت نکنید، زیرا عملی منفی و ناشایست است و روابط بین افراد را بهم می‌زند.
  5.     دانستن اطلاعاتی مانند تاریخ تولد، عادات، علایق، مدرسه‌ی دوران کودکی، جایی که در آن بزرگ شده‌اند، وضعیت تأهل، محل زندگی،‌ رویاها یا اهدافِ کسانی که با آنها در ارتباط هستید، بسیار مهم است.
  6.     برای احوال‌پرسی، تبریک تولد یا سایر وقایع زندگی دوستان و آشنایان‌تان با آنها تماس بگیرید.

 

 

مقصود من آن نیست کـه مـردم بـاید هـمـانـنـد ربـات آداب معاشرت را یک به یک و مـو بـه مـو، بـرده وار رعایت و اجـرا کنند بلکه رعایت برخی آداب پسندیده بشما کمک خواهد کرد تا شان و منزلت اجتماعیتان ارتقا یابد. مـن نـکاتـی را گرداوری کرده ام که می تواند شما را از یک فرد عامی به یک انسان متشخص و جنتلمن تبدیل کند. با رعایت این نکات ساده به شما اطمینان میدهم که دیگران شما را در زمره افراد با اصل و نسب و فرهیخته قرار خواهند داد.شخصی که دیگران آرزوی معاشرت و شراکت با وی را دارند. و لازم به ذکر نیست کـه هـمـواره خـانـم ها از ملاقات با یک مرد متشخص خوشنود خواهند شد.

1.اداب معاشرت : همیشه مودب باشید


اگـر هـم از کـسی خوشتان نمی آید نیازی نیست که شان و منزلت خودتان را تا سطح اجـتمـاعی آن فرد تنزل دهید. مودب و با نزاکت بـاشید تـا بـرتـری خـود را نـسـبـت بـه آن شخص ثابت کنید.



2-اداب معاشرت: هیچگاه دشنام ندهید 


دشنام و ناسزاگویی مطلقا ممنوع می باشد. چون نشان دهنده آن است که شما قادر نیستید برای بـیـان عقاید خودتان از واژه ها ولغات مناسبتری بهره بگیریـد. از آن گذشته لاابالیگری همیشه دور از نزاکت و ادب می باشد.



3-اداب معاشرت: با صدای بلند صحبت نکنید 

 

هنگامی که با صدای بلند صحبت میکنید، بـاعث بالا بردن سطح استرس میان اطرافیان خود میگردید. بـلند صحبت کردن بیانگر آن است که شما قادر به بحث منطقی با دیگران نـیـستید و عجز شما را در استدلال معقولانه نشان می دهد و آنکه می خـواهـیـد حرف خودتان را با توسل به زور وخشونت به کرسی بنشانید . هـمـچـنـیـن بلند صحبت کردن سبب جلب توجه اطرافیان میگردد البته توجه منفی.


مقالات مرتبط: چگونه با اعتماد به نفس بالا صحبت کنیم|راز متقاعد کردن افراد|چگونه فن بیان قوی داشته باشیم|فن بیان |مبهوت کردن افراد


4.اداب معاشرت:خودتان را با ظاهری تمیز و آراسته متمایز کنید


ظاهر عالی داشتن، نیمی از باکلاس بودن است. لباس‌هایی بپوشید و از زیورآلاتی استفاده کنید که خوشایند و مناسب بدن‌تان باشند و هرگز چیزی نپوشید که با آن احساس راحتی ندارید. شما مجبور نیستید گران‌قیمت‌ترین لباس فروشگاه را به تن داشته باشید یا حتی همین لباس‌های گران‌قیمت را در یک حراجی خوب 

خریداری کنید، بلکه بهتر است به دنبال ظاهری منحصربه‌فرد و سنجیده باشید. تمیزی و بهداشت بسیار مهم است. هر روز دوش بگیرید و همیشه در جاهایی که برای اولین بار حضور می‌یابید با احساس و ظاهری تازه و شاداب حاضر شوید.


5.اداب معاشرت : لباس غیر رسمی نپوشید

اگر می‌خواهید برای مکانی رسمی یا نسبتا رسمی لباس بپوشید، بهتر است شرایط را به خوبی درک کنید. اگر کمی رسمی‌تر لباس‌ بپوشید، بهتر از این است که لباس‌ غیر رسمی به تن داشته باشید. ضمنا نباید برای حضور در یک محفل رسمی از لباس جین استفاده کنید. در مورد عُرف و رسوم پوشش جایی که قرار است بروید، اطلاعات کسب کنید و در صورت سردرگمی از میزبان یا دوستانی که آنها هم قرار است بیایند پرس‌و‌جو کنید.

 

 

6.اداب معاشرت : قبل از خروج از خانه، کاملا مرتب و آراسته باشید


شانه‌زدن، بستن دکمه‌ها، بستن بند کفش و… را در مکان عمومی انجام ندهید. یعنی کارهای لازم برای آماده شدن و کاملا آراسته بودن را پیش از خروج از خانه تمام کنید. قبل از اینکه از خانه بیرون بروید، لباس‌تان را مرتب کنید و هیچ کدام از این‌ها را برای بیرون از خانه باقی نگذارید.


7.اداب معاشرت : لباس و پوشش‌تان را متناسب انتخاب کنید


پوشش‌تان را هوشمندانه انتخاب کنید و با آن راحت باشید.


8.اداب معاشرت: در همه حال خوش‌ژست باشید


بخشی از باکلاس بودن، داشتن ژستِ خوب است. کمرتان را صاف نگه دارید، به جای اینکه به پایین نگاه کنید نگاه‌تان به جلو باشد و تا جایی که می‌توانید شانه‌های‌تان را پایین نیندازید. دست‌های‌تان را روی سینه ضربدری نکنید، آنها را طرفین‌تان نگه‌ دارید تا سینه‌تان فراخ باشد. اگر سرتان را بالا بگیرید، هم احساس باکلاس بودن می‌کنید و هم باکلاس به نظر می‌رسید. وقتی هم که می‌نشینید، قوز نکنید.



9.اداب معاشرت: متکی به خودتان باشید


شما باید با ادب و مبادی آداب باشید، اما برای خوشایند دیگران سر تعظیم فرود نیاورید. اگر این نکته را رعایت کنید، بعدها خواهید دید که چه امتیازاتی نصیب‌تان می‌شود. وقت و زمان در دسترس بودن‌تان را محدود کنید و در برخورد با دیگران برای خودتان حد و حدودی 

مشخص کنید تا آنها نیز از حریم شخصی‌تان آگاه شوند. به جای اینکه همیشه درگیر مشغله‌ها و برنامه‌های گوناگون باشید، زمانی را به خودتان اختصاص دهید تا خود واقعی‌تان را بهتر بشناسید؛ این شیوه خیلی باکلاس است! دیگران شما را به‌عنوان فردی خاص خواهند دید و احترام بیشتری برای شما قائل خواهند شد.

10.اداب معاشرت: جسور باشید


از طرز تفکر کنش‌پذیر – پرخاشگر دست بردارید؛ با این شیوه‌ی تفکر در نهایت سردرگم و دستپاچه خواهید شد. جسارت و بی‌باکی نشان‌دهنده‌ی پختگی، با فکر 

بودن و اعتمادبه‌نفس است. باکلاس بودن نیاز به تعادل فکری دارد و جسارت از اولویت‌های آن به شمار می‌رود.


11.اداب معاشرت: تظاهر به دانایی نکنید

 

 

وقتی در گروه یا پیش کسی هستید و صحبت در مورد موضوعی پیش می‌آید که اطلاعی درباره‌اش ندارید، مصلحت این است که بگویید در حال حاضر اطلاعی در این مورد ندارید، یا اگر می‌خواهید خودتان ادامه‌ی بحث را در دست بگیرید، درباره‌ی آن موضوع سؤال کنید و ببینید چه کسی در این مورد اطلاع خاصی دارد. این طر رفتار نه تنها بلوغ و پختگی شما را می‌رساند، بلکه نشان می‌دهد تا چه حد روشنفکر هستید. وقتی چیزی را نمی‌دانید و این عدم آگاهی را تأیید می‌کنید، دیگران احترام بیشتری به شما خواهند گذاشت.


12.اداب معاشرت: باملاحظه و دلسوز باشید


افرادِ واقعا باکلاس، ذاتا حتی از فکر اینکه اسباب مزاحمت دیگران شوند، آنها را برنجانند، راه دیگران را سد کنند یا به هر طریقی زحمتی برای دیگران ایجاد کنند، اجتناب می‌کنند. 


یک فرد باکلاس وقتی در میان غریبه‌هاست، سرش به کار خودش گرم است و کاری نمی‌کند که دیگران معذب باشند. افرادی که واقعا باکلاس هستند، نسبت به همه مهربان و رئوف 
هستند؛ چه مدیرعامل شرکت‌شان باشد و چه پستچی یا سرایدار. اشخاص باکلاس، اسم دیگران را می‌دانند و وقتی مرتبا دیدارشان می‌کنند آنها را به اسم‌شان خطاب می‌کنند، چه دربان باشد و چه همسر رئیس. این افراد با همه یکسان رفتار می‌کنند، با احترام و نزاکت.


13. آداب معاشرت را رعایت کنید


تا جایی که می‌توانید از عبارات مؤدبانه استفاده کنید، مثلا بگویید: «بله مامان»، «خیر آقا» و «متشکرم». با بزرگ‌ترها مؤدبانه رفتار کنید. اگر عطسه‌تان گرفت، دستمال جلوی دهان‌تان بگیرید. در میان جمع، خورده‌های غذا را از لای دندان‌هایتان درنیاورید. انگشت‌تان را در دهان یا بینی‌تان نکنید. سر میز غذا، دست کم آداب اصلی را رعایت کنید. قبل از شروع به خوردن، روی پاهایتان دستمال بگذارید. در میان جمع خودتان را نخارانید، موهایتان را برس نزنید، آرایش نکنید یا با لباس‌تان ور نروید. همه‌ی این کارها را می‌توانید در خلوت‌تان انجام دهید، پس صبر کنید تا جای مناسبی پیدا کنید. با خنده‌های ناگهانی و پر سروصدا، سکوت را نشکنید.

مشاهده لینک pdf مقاله:نحوه آداب معاشرت با اطرافیان

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/23:: 12:22 صبح     |     () نظر

تبدیل شدن به یک میلیونر هنوز یک هدف مشترک است.

چگونه ثروتمند شویم؟

 

 

8 گام برای ایجاد یک میلیون دلار اول

 

اولین قدم چیست؟ از وسواس در مورد پول دوری کن

 

بسیاری از مردم امیدوارند که ثروتمند شوند و در حالی که تورم ممکن است استاندارد را تغییر داده است، زیرا بسیاری از تبدیل شدن به یک میلیونر هنوز یک هدف مشترک است.

 

این هدف روشن است ...

 

البته (توضیح بیشتر درمورد پول )همه چیز نیست نه یک شلیک طولانی در لیست اولویت های شما پول ممکن است در پایین رتبه قرار گیرد. تعریف همه افراد از موفقیت متفاوت است.

 

تعریف من اینجاست: موفقیت ، ایجاد افرادی است که به شما اعتقاد دارند، به نظر می رسد درخشان هستید.

 

برای من پول خیلی مهم نیست، اما من اعتراف می کنم که آن را در یک زمان اعمال کردم (احتمالا به این دلیل که من خیلی زیاد نداشتم).

 

بنابراین بگذارید بگوییم پول در لیست شما قرار دارد. و بیایید بگوییم، مانند میلیون ها نفر دیگر، که می خواهی میلیونرباشیدبرای افزایش شانس پیوستن به باشگاه میلیونر، چه چیزهایی باید انجام دهید؟

این مراحل را پیشنهاد می کنم. آنها نه سریع و نه آسان هستند. اما آنها بیشتر از مسیر سریع و آسان کار می کنند.

 

 

1. وسواس در مورد ثروتمند شدن را متوقف کنید.

 

در حالی که به نظر می رسد غیرقابل انکار است، نگه داشتن یک تمرکز لیزری بر روی شما چقدر است که شما را از انجام کارهایی که واقعا به ایجاد و رشد ثروت کمک می کند، منحرف می کند. بنابراین چشم انداز خود را تغییر دهید.ثروتمندشدن را نه به عنوان هدف اول، بلکه به عنوان یک محصول جانبی برای انجام کارهای درست.


مقاله مرتبط : چگونه پولدار شویم؟

 مقاله مرتبط : ثروت


2. شروع به ردیابی افرادی که به شما کمک می کنند برای رسیدن به ثروتمند شدن

موفق ترین افراد من می دانم - هم مالی و هم راه های دیگر - به طرز شگفت انگیزی مفید هستند. آنها فوق العاده خوب در درک دیگران و کمک به آنها در دستیابی به اهداف خود هستند. آنها می دانند که موفقیت آنها در نهایت بر پایه موفقیت مردم در اطراف آنها است. بنابراین آنها سخت تلاش می کنند تا افراد دیگر موفق شوند: کارکنان، مشتریان، فروشندگان و تامین کنندگان آنها، زیرا آنها می دانند که اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند، موفقیتخودشان مطمئنا دنبال خواهد شد. و آنها یک کسب و کار ایجاد می کنند - و یا یک حرفه - می توانند واقعا افتخار کنند.


5مقاله راه ساده برای جذب ثروت و پول 

مقاله مرتبط : رازهای-ثروتمند-شدن


3. فکر کردن درباره ساختن یک میلیون دلار وبا ثروتمند شدن کمک به دیگران را متوقف کن

 

هنگامی که شما تنها چند مشتری دارید و هدف شما این است که پول زیادی بپردازید، شما برای پیدا کردن راه هایی برای برداشتن هر دلار گذشته از آن مشتریان، تلاش می کنید. اما هنگامی که شما راهی برای خدمت به یک میلیون نفر پیدا می کنید، بسیاری از مزایای دیگر نیز پیروی می کنند. اثر کلمه دهان تا حد زیادی افزایش یافته است. بازخوردی که دریافت می کنید، به طور نمایشی بیشتر است، و بنابراین فرصت های شما برای بهبود محصولات و خدمات شما است. شما می توانید کارکنان بیشتری را استخدام کنید و از تجربه خود، مهارت های آنها و هیجانات کلی آنها بهره مند شوید. اما هنگامی که شما راهی برای خدمت به یک میلیون نفر پیدا می کنید، بسیاری از مزایای دیگر نیز پیروی می کنند. اثر کلمه دهان تا حد زیادی افزایش یافته است. بازخوردی که دریافت می کنید، به طور نمایشی بیشتر است، و بنابراین فرصت های شما برای بهبود محصولات و خدمات شما است. شما می توانید کارکنان بیشتری را استخدام کنید و از تجربه خود، مهارت های آنها و هیجانات کلی آنها بهره مند شوید. و در زمان، کسب و کار شما تبدیل به چیزی است که شما هرگز به خواب، به دلیل مشتریان خود و کارکنان خود را به شما را به مکان های شما حتی نمی تواند تصور کنید. یک میلیون نفر را خدمت بگذارید و برای آنها فوق العاده خوب کار کنید - و پول به دنبال خواهد داشت.


دانلود رایگان مرتبط : چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟


 

4. نگاهی به ثروتمند شدن به عنوان راهی برای ایجاد چیزهای بیشتر.

 

به طور کلی، دو نوع از افراد وجود دارد.

یکی چیزها را می سازد، زیرا آنها می خواهند پول بپردازند؛ چیزهایی که آنها انجام می دهند، پول بیشتری را می دهند. آنچه که آنها انجام می دهند واقعا به آنها اهمیت ندارد - هرچند تا زمانی که پول می دهند، هر چیزی را می کنند. دیگران می خواهند پول بپردازند، زیرا به آنها اجازه می دهد چیزهای بیشتری بسازند. آنها می خواهند محصولات خود را بهبود ببخشند. آنها می خواهند خطوط خود را گسترش دهند. آنها می خواهند کتاب دیگری، آهنگ دیگری، فیلم دیگری ایجاد کنند. آنها عاشق آنچه می کنند و می بینند که پول را به عنوان راهی برای انجام دادن بیشتر از آنچه دوست دارند، می بیند. آنها روی ایجاد یک شرکت که بهترین چیزها را ممکن می سازد، آرزو دارند ... و پول دادن راهی برای سوختن رویای و ساختن آن شرکت است که دوست دارند. در حالی که مطمئنا ممکن است یک محصول پیدا شود که همه می خواهد با فروش آن ثروتمند شود، کسب و کارهای موفق تر تکامل و رشد می کنند و به همان اندازه که پول می گیرند، این پول را در تلاش بی رحمانه برای برتری سرمایه گذاری می کنند.


چگونه میلیاردر شویم؛ 7 راهکاری که با آن می‌توانید پول پارو کنید   

دانلود مقاله مرتبط : علم ثروتمندی


5. هدف خود را برای انجام ثروتمند شدن بهتر از هر کسی انجام دهید

 

یکی از چیزهایی را که در حال حاضر بهتر از بیشتر افراد است، انتخاب کنید. فقط یکی چیز. برای انجام این کاری یک چیز متمرکز شده است. کار کن قطار یاد گرفتن. تمرین ارزیابی کنید اصلاح کردن .. بی رحمانه خودخواهانه باشید، نه به شیوه ای مضحک، بلکه برای اطمینان از ادامه کار به منظور بهبود هر جنبه ای از آن یک چیز. افرادی که از لحاظ مالی موفق بوده اند، حداقل یک چیز بهتر از هر کس در اطرافشان دارند. (البته اگر چیزی را انتخاب کنید که در آن جهان نیز ارزشمند باشد، کمک می کند - و برای آن هزینه می شود.) تعالی پاداش خود است، اما برتری نیز باعث افزایش حقوق بیشتر، احترام بیشتر، احساسات بیشتر خود ارزش، تحقق بیشتر، فروش آن، کسب و کارهای موفق ترین تکامل و رشد می کنند و به همین دلیل پول می گیرند که این پول را در یک تلاش بی رحمانه برتری سرمایه گذاری کنند.


6. لیستی از ده نفر از بهترین افراد  ثروتمند جهان را در آن یک مورد بسازید.

چگونه ده نفر را انتخاب کردید؟ چطور متوجه شدید چه کسی بهترین بود؟ چگونه موفقیت آنها را اندازه گیری کردید؟ از این معیارها استفاده کنید تا پیشرفت خود را به سوی موفقیت تبدیل کنید. اگر نویسنده هستید، می توانید رتبه بندی آمازون را ببینید. اگر شما یک نوازنده هستید، می توانید از iTunes دریافت کنید. اگر شما یک برنامه نویس هستید، تعداد افرادی که از نرم افزار شما استفاده می کنند می تواند باشد. اگر شما یک رهبر هستید، می توان تعداد افرادی را که شما آموزش می دهید و پیشرفت می کنید، که به چیزهای بزرگتر و بهتر حرکت می کنند. اگر شما یک خرده فروش آنلاین هستید، می تواند خرید در هر بازدید کننده، یا در زمان حمل و نقل، و یا نرخ تبدیل .... فقط افراد موفق را تحسین نکنید. نگاهی دقیق به آنچه که موفق می شود، نگاه کنید. سپس از این معیارها برای کمک به ایجاد معیارهایموفقیت خود استفاده کنید. و سپس ...

7. به طور مداوم پیشرفت خود را  برای ثروتمند شدن دنبال کنید

 

ما تمایل داریم که آنچه را اندازه می گیریم، تا پیشرفت شما حداقل یک بار در هفته بر اساس اقدامات اصلی خود پیگیری شود. شاید شما اندازه گیری کنید که تعداد افراد شما کمک کرده اید. شاید تعداد مشتریانی را که خدمت کرده اید اندازه گیری کنید. شاید شما بتوانید مراحل اصلی سفر خود را به بهترین نحو در جهان به دست آورید.شاید این ترکیبی از آن و بیشتر باشد.

 

8. روش هایی را ایجاد کنید که اطمینان حاصل شود که پیشرفت خواهید کرد.

 

هرگز فراموش نکنید که دستیابی به یک هدف بر اساس ایجاد روال است.

می گویند شما می خواهید یک کتاب 200 صفحه ای بنویسید. این هدف شماست. سیستم شما برای رسیدن به این هدف می تواند چهار صفحه در روز بنویسد؛ این روال شما است. امیدوار و امیدوار نیست که شما به یک نسخه کامل دست پیدا کنید، اما با اعتماد به نفس به روال خود تضمین می کند که شما در رسیدن به هدف خود.یا می گویند که می خواهید 100 مشتری جدید را از طریق بازاریابی ورودی بیرون بیاورید. این هدف شماست؛ روال شما این است که محتوای جدید، فیلم های جدید، پادکست های جدید، مقالات سفید و غیره را در هر برنامه ای تنظیم کنید. به آن روال بروید و با مهلت های خود مواجه شوید و اگر محتوای شما عالی باشد، مشتریان جدید را می گیرید. میخواهید و امیدوار نیستید آنجا را ترک کنید با اعتماد به نفس به طور معمول خود را خواهد شد.

 

تنظیم اهداف، ایجاد روشی است که از آن اهداف حمایت می کند، و سپس بدون تردید پیشرفت شما را دنبال می کند. اصلاح آنچه کار نمی کند بهبود و تکرار کارها هر روز دقت کنید که هر روز بهتر از دیروز کار کنید.به زودی شما خوب خواهید بود سپس شما عالی خواهید بود و یک روز شما کلاس جهانی خواهید بود.

 

و پس از آن، احتمالا حتی بدون توجه، شما نیز یک میلیونر خواهید بود.

 

می دانید، اگر شما این نوع چیز را دوست دارید این مراحل را دنبال کنید....

 

                                                                                                                                احمدرضا کرامت

ثروتمندی ، علم ثروت ، چگونه پولدار شویم؟ ، قانون جذب ثروت

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در20 روز-آنتونی رابینز

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در 20 روز اثر آنتونی رابینز، مدرس – سخنران و مربی موفقیت است که میشه این کتاب رو معروف ترین و بهترین کتاب رابینز در ایران دونست. به جرات می توان گفت که کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز بهترین کتابی است که از این نویسنده منتشر شده است


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/23:: 12:4 صبح     |     () نظر

را برای بهتر شدن تغییر دهید. 

کلید موفقیت شخصی

به دست آوردن موفقیت شخصی نباید به حساب شانس یا سرنوشت یا بخت و اقبال گذاشته شود. گرچه بعضی افراد با توانایی‌های بالقوه‌ای به دنیا می‌آیند اما معمولاً برای کسب موفقیت شخصی باید ابتدا مهارت‌هایی کسب کرد. به‌کارگیری یک یا دو بینش نو در زندگی می‌تواند بی‌اغراق، همه چیز را یک‌شبه تغییر دهد، گرچه شرایط ممکن است موقتا همانطور باقی بماند اما نحوه نگرش شما به زندگی‌تان می‌تواند در یک لحظه تغییر کند. وقتی فشارهای زندگی زیاد است، می‌توانید با دریافت کمک به آرامش برسید و دوباره با دقت بیشتری به مسائل بنگرید.

موفقیت شخصی برای هر کسی که چهار کلید موفقیت را انجام می دهد، قابل دستیابی است و من اعتقاد دارم که زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر دهید. همه می خواهند موفقیت شخصی و کلید موفقیت شخصی را بیاموزند. هر کس می خواهد یک زندگی شاد و سالم داشته باشد، کار معنی دار داشته باشد و به استقلال مالی دست یابد. هر کس می خواهد جهان را تغییر دهد، مهم باشد، تا تاثیر مثبتی بر روی کسانی که در اطراف او هستند. هر کس می خواهد کاری را با زندگی اش انجام دهد.

با گذشت زمان، من متوجه شدم که کلید موفقیت شخصی یک قطعه اطلاعات است، یک ایده در زمان مناسب، در وضعیت مناسب، و زندگی شما را تغییر می دهد. من همچنین یاد گرفته ام که حقیقت بزرگ ساده است.


1-یک هدف مشترک در رسیدن به موفقیت شخصی

خوشبختانه برای بسیاری از ما، موفقیت شخصی در زمینه پس زمینه، هوش و توانایی بومی نیست. این خانواده ما، دوستان یا مخاطبان نیست که ما را قادر به انجام کارهای فوق العاده می کند. در عوض، کلید موفقیت شخصی، توانایی ما برای به دست آوردن بهترین نتیجه از خودمان در تقریبا تمام شرایط و شرایط است. این توانایی شما برای انطباق و تغییر زندگی شما است.

شما در حال حاضر، درون شما، ذخایر عمیق توانایی و توانایی است که، اگر به درستی مهار و هدایت می شود، شما را قادر به انجام چیزهای فوق العاده با زندگی خود است. ریشه های انعطاف پذیری و توسعه توانایی شما برای غلبه بر مشکلات، نزاع ها، موانع و مشکلات.


مقاله مرتبط : قانون جذب ثروت

مقاله مرتبط : هفت قانون معنوی موفقیت 


2-چهار کلید موفقیت شخصی

کلیدهای موفقیت شخصی برای تغییر زندگی شما همواره یکسان بوده است.

  1. دقیقا همان چیزی را که میخواهید انتخاب کنید و جایی که میخواهید بروید.
  2. یک مهلت تعیین کنید و برنامه ای برای رسیدن به آنجا ایجاد کنید (به یاد داشته باشید، یک هدف تنها یک رویا با مهلت است.)
  3. اقدام خود را بر روی برنامه خود انجام دهید هر روز کاری را به سمت هدف خود انجام دهید.
  4. قبل از اینکه بفهمید که تا زمانی که موفق نشوید، پیشاپیش حل می شود و هرگز از دست نخواهید داد.

این فرمول کلید موفقیت شخصی شماست و برای تقریبا هر کسی که تا به حال آن را امتحان کرده است کار کرده است. این نیاز به اکثر شما می توانید و بهترین کیفیت ها را داشته باشید. در توسعه و پیروی از این کلید ها به موفقیت شخصی ، شما را تکامل و رشد می کند تا شخص فوق العاده ای تبدیل شود.


 

3-یادگیری از کارشناسان برای تغییر زندگی شما و موفقیت شخصی

شما به اندازه کافی بلند نخواهید بود تا همه چیز را برای خودتان شکل دهید. و چه اتفاقی می افتد اگر سعی کنید دیگران را از قبل بیاموزید. بن فرانکلین یک بار گفت: "مردان می توانند عقلشان را بخرند یا می توانند از دیگران قرض بگیرند. تراژدی بزرگ این است که اکثر مردان ترجیح می دهند آن را خریداری کنند تا قیمت کامل را از لحاظ زمان و گنج پرداخت کنند. "

بزرگترین هدف شما در زندگی و موفقیت شخصی شما باید به دست آوردن بسیاری از آنها در حد امکان باشد و سپس از آنها برای کمک به انجام کارهایی که می خواهید انجام دهید و تبدیل شدن به فردی که می خواهید تبدیل شود، استفاده کنید.


4-برنامه خود را برای موفقیت شخصی تنظیم کنید

شما زندگی خود را با دستیابی به تنها یک هدف مهم تغییر دهید ، یک الگو، الگو برای موفقیت شخصی در ذهن ناخودآگاه خود ایجاد می کنید. شما زندگی خود را تغییر می دهید و به طور خودکار هدایت می شود و به دنبال تکرار این موفقیت شخصی در چیزهای دیگر است که شما تلاش می کنید.

با غلبه بر ناامیدی و دستیابی به یک هدف عالی در هر منطقه، خود را برای موفقیت شخصی در مناطق دیگر نیز برنامه ریزی کنید. به عبارت دیگر، شما یاد می گیرید که موفق شوید. هرچه بیشتر به دست می آورید، بیشتر می توانید به دست آورید. هر یک از کلید های موفقیت، به ویژه اول، باعث اعتماد به نفس و اعتقاد شما می شود که بار دیگر موفق خواهید شد و موفقیت شخصی را به دست خواهید آورد.


مقاله مرتبط : کسب و کار

مقاله مرتبط: موفقیت


5-پتانسیل نامحدود موفقیت شخصی

تنها محدودیت های واقعی در مورد آنچه شما می توانید انجام دهید، داشته یا خود باشید تحمیل کنید. هنگامی که شما تصمیمی روشن و بدون قید و شرط برای تغییر زندگی خود را با رها کردن تمام محدودیت های ذهنی خود و پرتاب کل قلب خود را به انجام برخی از هدف های بزرگ دنبال می کنید، موفقیت شخصی است تا دستیابی به هدف شما متوقف نمی شوید.


6-افزایش مهارت خود برای رسیدن به موفقیت شخصی

هرچه مهارت های شما افزایش یافته و دامنه وسیع تری را در بر بگیرند، فرصت های بهتری در اختیارتان قرار می گیرد تا در کسب و کار خود موفق شوید. برای ارتقاء مهارت های خود هم می توانید به تجربیات شخصی تان تکیه کنید و هم اینکه میزان مطالعه تان را بالا ببرید.


7-داشتن نگرش مثبت برای رسیدن به موفقیت شخصی

انسان این توانایی را دارد که انتخاب کند یک نگرش ذهنی مثبت داشته باشد یا منفی و فرقی هم نمی کند که قصد انجام چه کاری را دارد. این وظیفه بر عهده خود انسان است تا به جنبه های مثبت یک امر نگاه کند (تحت هر شرایطی) و زندگی اش را به جلو ببرد. یک نگرش مثبت ذهنی هم از نظر شخصیتی و هم از نظر حرفه ای به نفع تان است.

 من حقیقت مهمی را کشف می کنم که من را به نوع موفقیت شخصی که امروز من از آن لذت می برم رسانده و روش اثبات شده من را برای ایجاد، پرورش و نگهداری اندیشه ای که برای دستیابی به هر چیزی که می خواهید، نشان می دهد! این کتاب زندگی شما را تغییر خواهد داد!

 

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/22:: 11:53 عصر     |     () نظر
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >