سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به فرزند خود حسن فرمود : ] کسى را به رزم خود مخواه و اگر تو را به رزم خواندند بپذیر ، چه آن که دیگرى را به رزم خواند ستمکار است ، و ستمکار شکست خورده و خوار . [نهج البلاغه]
https://keramatzade.com

جملات تاکیدی مثبت برای ثروتمند شدن

تکرار جملات تاکیدی مثبت مخصوصا جملات تاکیدی مثبت برای ثروت و ثروتمند شدن، یکی از راه‌های قدرتمند برای باور به آرزوهایمان و موفقیت در زندگی است. انسان زمانی که چیزی را باور کرد به سرعت در زندگی‌اش خلق خواهد شد.

 

جملات تاکیدی ثروت آفرین

در ادامه 22 تا از قوی ترین جملات تاکیدی مثبت برای میلیاردر شدن ،که امیدوارم با تکرار روزانه آن‌ها، خصوصا قبل از خواب و بلافاصله بعد از بیداری، نتایج شگفت انگیزی را در وضعیت مالی‌تان خلق کنید. همانطور که می‌دانید در این ساعات درجاتی از هیپنوتیزم را تجربه می کنیم و به همین دلیل دریچه‌ی ضمیر ناخودآگاه برای دریافت تلقینات، باز است و مغز ما کمتر جملات را فیلتر می‌کند.

 

جملات تاکیدی مثبت برای ثروتمند شدن:
من ثروتمندم.
پول و ثروت به آسانی به زندگی من سرازیر شده.
زندگی من از هر جهت در فراوانی و ثروت است.
همیشه پول فراوان از راه های مختلف وارد زندگی من می‌شود.
من همیشه به سادگی و به سرعت پول به دست می‌آورم.
من به سرعت و به سادگی پول و ثروت را به سوی خودم جذب می‌کنم.
من همیشه تمام پول مورد نیازم را دارم.
زندگی من همیشه سرشار از ثروت است.
من از نظر مالی در فراوانی هستم.
من همیشه در مورد پول و ثروت مثبت فکر می‌کنم.
من روی جذب ثروت تمرکز کردم.
من همیشه به سادگی به تمام هدف‌های مالی‌ام میرسم.
پولِ فراوان و حلال به سادگی به زندگی من سرازیر شده.
من هر روز ثروتمند‌تر می‌شوم.
من احساس ثروتمندی می‌کنم.
من پول را دوست دارم و پول هم من را دوست دارد.
من در حال جذب پول هستم.
من بسیار خوشحال و سپاسگزارم که پول فراوان از منابع مختلف هر روز بیشتر و بیشتر به سمت من می‌آید.
من بیش از حد پولدار هستم.
من در همه جا فراوانی را می‌بینم.
من مثل آهنربا پول و ثروت را به سوی خودم جذب می‌کنم.
من خودم را دوست دارم.
من دوست داشتنی هستم.


جذب ثروت با فنگ شویی

ثروت واقعی یعنی داشتن چیزهایی که در آرزوی آنها هستید که درنهایت با کار سخت و تلاش به‌دست می‌آید. اما فنگ شویی ثروت می‌تواند به شما کمک کند پول بیشتری ذخیره کنید و مقدار آن را در زندگی‌تان افزایش دهید. فنگ شویی ثروت به شما کمک می‌کند فضایی ایجاد کنید که با قراردادن آگاهانه اشیا در مکان‌های مشخص منجر به جذب ثروت شود. اما به‌یاد داشته باشید که محیط به‌ تنهایی نمی‌تواند موفقیت و کامیابی را تضمین کند و نمی‌تواند جایگزین تلاش برای رسیدن اهداف تان شود.


می خواهم پولدار شوم چگونه

توجه داشته باشید که شما می‌توانید از فنگ‌ شویی برای ایجاد فضای بیشتر در خانه و ذهن‌تان استفاده کنید و برای خود موفقیت و ثروت بیشتری به‌ارمغان بیاورید. دراینجا توصیه‌های ساده‌ای در استفاده از فنگ شویی ثروت بیان می‌شود که می‌تواند پول و ثروت را به خانه‌ی شما جذب کند.

 

1. در ورودی خانه را به‌گونه‌ای درست کنید که پول جذب کند

فنگ شویی ثروت - درب ورودی خانه

در ورودی میزان انرژی را که در تمام خانه‌ی شما جریان پیدا می‌کند، معین می‌کند. درنتیجه در ورودی خانه‌تان را تمیز و با طراوت نگه دارید و در مقابل آن گل‌های زیبا بکارید. ایده‌ی این کار این است که جریان انرژی از در ورودی خانه‌تان به‌سهولت انجام شود، چیزی شبیه به جریان آب.

در ورودی باید محکم و بزرگ باشد و بدون اینکه صدایی بدهد، کاملا باز شود. در باید با کل خانه متناسب باشد. اگر خانه‌ی بزرگ‌تری دارید، در ورودی‌تان نیز باید بزرگ‌تر باشد. محوطه‌ی ورودی خانه‌تان باید زیبا باشد و به‌خوبی رنگ‌آمیزی شده باشد. پادری باید درخشان و نو باشد. سطل‌های زباله، گلدان‌های شکسته‌ی قدیمی و چیزهای دیگری را که مانع جریان انرژی از درب ورودی می‌شود، از سر راه بردارید.

 

2. محوطه‌ی فنگ‌ شویی خانه را برای جذب پول مشخص کنید
سنت‌های مختلف فنگ‌ شویی، بخش‌هایی از خانه را به‌عنوان منطقه‌ی ثروت معرفی می‌کنند. یکی از این مکان‌ها جنوبی‌ترین بخش خانه‌ یا اتاق‌تان است و اگر اتاق شما درمقابل در ورودی خانه قرار دارد، کنج سمت چپ اتاق مکان مناسبی است.

 

3. کنج ثروت را تمیز نگه‌داری دارید
شلوغی و کثیفی می‌تواند بر همه‌ی حوزه‌های زندگی شما تأثیر بگذارد و نه‌تنها مانع جذب انرژی می‌شود، بلکه نمی‌تواند انرژی ثروت را نیز در خود نگه دارد. همه‌ی اقلام غیرضروری را که باعث شلوغی کنج ثروت می‌شود، جمع‌آوری کنید. این موارد می‌تواند شامل گیاه‌های خشک‌شده، سطل‌های زباله و همه‌ی چیزهایی باشد که شما را یاد افراد، مکان‌ها و چیزهایی می‌اندازند که ترجیح می‌دهید به آنها فکر نکنید. همچنین مراقب همه‌ی چیزهایی باشید که پول را به شکلی منفی نشان می‌دهند، مانند قبض‌های پرداخت نشده، بازپرداخت وام‌ها و رسید چیزهایی که از خرید آنها پشیمان شده‌اید.

یخچال، کمد‌ها، کشو‌های لباس و سطح لوازم خانه را تمیز نگه دارید. همه‌ی چیزهایی را که مدت‌هاست از آنها استفاده نکرده‌اید، دور بریزید. اقلام خراب و قدیمی را در صورت نیاز تعمیر کنید. یک شیر شکسته و خراب می‌تواند باعث از دست‌دادن ثروت باشد. هنگامی‌که این مکان‌ها را تمیز می‌کنید، از پارچه و چوب گرد‌گیری استفاده کنید.

 

4. از نماد‌های ثروت استفاده کنید

فنگ شویی ثروت - نماد ثروت

از نمادهای ثروت فنگ‌ شویی استفاده کنید که شما را به یاد ثروت و فراوانی می‌اندازد. پول‌های خردتان را در این جام شیشه‌ای در ناحیه‌ی ثروت‌تان ذخیره کنید تا تصویری از فراوانی و ثروت نمایش داده شود. همچنین پول‌های درون جام را خارج نکنید و مطمئن شوید مداوم به آنها پول اضافه می‌کنید. بگذارید این جام شیشه‌ای تبدیل به نمادی شود که نشان می‌دهد شما به‌دنبال افزایش پول‌تان هستید.

در کنج ثروت‌تان از نمادهای مختلف پول مانند منوپولی و دیگر بازی‌های مربوط به پول استفاده کنید. قلک، جعبه‌ی جواهرات و دفترچه‌ی حساب پس‌انداز چیزهای دیگری هستند که می‌توانید در این مکان قرار دهید. همچنین می‌توانید از عکس پول و تصویر خانه‌ یا ماشینی که در آرزوی داشتن آن هستید یا هر چیز دیگری که برای شما یادآور ثروت است، استفاده کنید.

کشتی ثروت یکی دیگر از نمادهای مشهور ثروت در فنگ‌ شویی است. کشتی ثروت باید پر از سکه‌های طلا و سنگ‌ها و جواهرات قیمتی باشد. باور رایج این است که این کشتی نه‌تنها به شما کمک می‌کند، پول بیشتری داشته باشید، بلکه مانع از این می‌شود که ثروت کنونی شما تمام شود. این کشتی باید در کنج ثروت اتاق شما قرار داده شود، به‌شکلی که از در ورودی به‌نظر برسد کشتی درون خانه‌ی شما شناور است. هر ماه یک سکه یا جواهر به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید پول کشور‌های دیگر را نیز در آن قرار دهید تا ثروت را از همه‌ی نقاط جهان جمع کنید. کشتی ثروت را درون اتاق خواب، آشپزخانه یا حمام نگذارید. هرگز کشتی خالی را درمعرض دید قرار ندهید.

 

5. نمادهای مربوط به آب را به خانه‌تان اضافه کنید

آب یکی از نمادهای باستانی مرتبط با ثروت است. درنتیجه یک آب‌نما در کنج ثروت خانه‌تان قرار دهید. مطمئن شوید که نور خوبی روی آب‌نما وجود دارد و به‌گونه‌ای قرار داده شده است که گویی آب وارد خانه‌ی شما می‌شود؛ نه اینکه از آن خارج می‌شود. همچنین برخی بر این باورند که قراردادن مجسمه‌ی اژدها در کنار نماد آب می‌تواند باعث جذب ثروت شود. اگر امکان قراردادن آب‌نما را در خانه‌یتان ندارید، از تصاویر آب جاری مانند آبشار یا رودخانه‌ی خروشان در خانه‌تان استفاده کنید.

مطمئن شوید که آب درون آب‌نما راکد نشده است و از عکس‌های مرتبط با طوفان‌های سهمگین استفاده نکنید. از نمادهای آب در اتاق خواب‌تان استفاده نکنید؛ چرا که می‌تواند تأثیر منفی برروی وضعیت مالی‌تان بگذارد.

همچنین می‌توانید یک آکواریوم که در آن ماهی اژدها یا ماهی اورانا وجود دارد را در جنوبی‌ترین قسمت خانه‌تان قرار دهید. براساس فنگ شویی اورانای طلایی نمادی از ثروت بی‌انتها است. اغلب بر این باورند که این ماهی باعث خوش اقبالی می‌شود و منابع جدید درآمد با خود به همراه می‌آورد. فقط مطمئن شوید که آکواریوم بزرگ و تمیز است و اکسیژن کافی در آن وجود دارد. به ماهی‌ها خوب غذا بدهید و آنها را سالم و شاد نگه‌ دارید. همچنین می‌توانید آکواریوم را درمقابل درب ورودی خانه تان قرار دهید.

 

6. با استفاده از گیاهان ثروت را جذب کنید

فنگ شویی ثروت - جذب ثروت با استفاده از گیاه

گیاه‌هایی را که برگ‌های گردِ شبیه به سکه دارند، در کنج ثروت‌تان قرار دهید. برای مثال‌ گیاه‌هایی مانند دیفنباخیا، یشم یا لوناریا برای این کار مناسب هستند.

استفاده از گیاهانی که گل‌های قرمز یا بنفش دارند، می‌تواند تأثیر این کار را افزایش دهد. از گیاه‌های تیغدار یا گیاهانی که برگ‌های سفت و خاردار دارند، باید پرهیز کرد. در فنگ شویی این باور وجود دارد که بامبو به علت رشد زیادی که دارد باعث خوش‌اقبالی می‌شود. بامبو معمولا در گلدان شیشه‌ای گذاشته می‌شود، اما اگر آن را درون یک گلدان سرامیکی گذاشته‌اید، یک سکه‌ی فلزی درون آن قرار دهید. بامبوی شما باید هشت ساقه داشته باشد، چرا که هشت قوی‌ترین عدد برای پول و ثروت است. یک گیاه ثروت می‌تواند باعث افزایش پول و کامیابی شود.

 

7. از گل استفاده کنید
گل‌ها علاوه‌بر زیبایی‌شان، خوش‌اقبالی و شانس بسیار زیادی نیز با خود به‌همراه می‌آورند. می‌توانید از گل طبیعی، نقاشی یا تصویر گل یا گل‌های مصنوعی و ابریشمی استفاده کنید. سعی کنید گل‌های زندگی مانند قرمز یا بنفش را در ناحیه‌ی ثروت خانه‌تان قرار دهید. از گل‌های خشک‌شده پرهیز کنید؛ چرا که آنها در فنگ شویی نماد مرگ و تباه‌شدن هستند.

 

8. از کریستال استفاده کنید

فنگ شویی ثروت - استفاده از درخت جواهر

کریستال لیمویی به‌عنوان نمادی که می‌تواند ثروت را جذب کند، شناخته می‌شود. سنگ ثروت معروف دیگر پیریت است. درخت جواهرات که سنگ‌هایی مانند یاقوت بنفش، کریستال لیمویی، مرجان، مروارید یا عقیق در آن کار شده است نیز به‌عنوان جذب‌کننده‌ی ثروت شناخته می‌شود. می‌توانید این درخت را در کنج ثروت خانه‌تان قرار دهید.

 

9. از آینه استفاده کنید

آینه‌ها همچون جاذب ثروت عمل می‌کنند. آنها با خود خوشی، کامیابی، ثروت و پول به‌همراه می‌آورند. در محل غذاخوری‌ خانه‌تان یک آینه قرار دهید، به‌‌گونه‌ای که میز غذا را بازتاب دهد. این کار نمادی از فراوانی و ثروت است. آینه‌ای که دارای قاب طلایی و ترجیحا گرد یا مستطیل شکل است، می‌تواند بهترین انتخاب برای این کار باشد.

 

10. رنگ‌های ثروت

در فنگ شویی رنگ‌هایی مانند طلایی، سبز، قهوه‌ای، بنفش، قرمز، زرد، آبی و مشکی رنگ‌های مربوط به ثروت هستند. برای اینکه ثروت را جذب کنید از این رنگ‌ها در دکور خانه‌تان استفاده کنید. این رنگ‌ها می‌توانند در آینه‌ها، چارچوب‌ها، نقاشی‌ها، سینی‌ها، میز چای، بالشت‌ها، قالیچه‌ها یا کتاب‌های بزرگ به کار رفته باشند.

 

11. از اشکال مختلف استفاده کنید

فنگ شویی ثروت - اشکال مختلف

این باور وجود دارد که استفاده از شکل‌های مختلف باعث جذب میزان مناسب انرژی به کنج ثروت شما می‌شود. شکل‌های مستطیلی، دایره‌ای و موج‌دار را به‌راحتی می‌توان ایجاد کرد.

 

12. از آشپزخانه‌تان به‌خوبی مراقبت کنید

آشپزخانه نماد پرورش است، ازاین‌رو مهم‌ترین بخش خانه‌ی شما درنظر گرفته می‌شود. مطمئن شوید که نور کافی دارد و فضای کاملا بازی دارد. اگر آشپزخانه شما کوچک است، کاری کنید که بزرگ به‌نظر برسد. برای مثال آینه در آن قرار بدهید تا احساس کنید که فضای بزرگی است. اگر ورودی آشپزخانه از محلی که در آن کار می‌کنید، قابل دیدن نیست، از آینه استفاده کنید تا بتوانید آن را ببینید. اجاق گازتان را تمیز نگه دارید. سطل آشغال را درجایی بگذارید که قابل‌دیدن نباشد. از نمادهای ثروت مانند انگور سبز یا بنفش، پرتقال یا گل‌های تازه در ناحیه‌ی ثروت آشپزخانه‌تان استفاده کنید.

 

13. اجازه بدهید ثروت وارد باغچه‌تان بشود

باغچه‌تان را زیبا درست کنید. یک آب‌نما به باغچه اضافه کنید. مسیرهای منحنی ملایم برای باغچه طراحی کنید تا انرژی به‌آرامی در آن جریان داشته باشد. از مجسمه‌های فلزی مانند لاک‌پشت یا بادساز استفاده کنید. برای جذب‌کردن ثروت گل‌های قرمز یا بنفش اضافه کنید.

 

14. سوراخ‌های درون دیوار را بتونه‌کاری کنید

سوراخ‌هایی که به‌خاطر میخ و پیچ در دیوار باقی مانده‌اند، می‌توانند باعث نشت انرژی از خانه‌ی شما شوند. این سوراخ‌ها را به‌گونه‌ای پر کنید که قابل‌دیدن نباشند تا از نشت‌کردن انرژی جلوگیری شود. همچنین می‌توانید از درپوش‌های مات یا همرنگ دیوار برای پوشاندن سوراخ استفاده کنید. از درپوش‌های شفاف استفاده نکنید؛ چرا که برای اهداف فنگ شویی مناسب نیستند.

 

15. ظرف‌های نگهداری مواد غذایی را از نیمه پرتر نگه دارید

فنگ شویی ثروت - ظروف غذا را پر نگه دارید

با پر نگه‌داشتن ظرف‌های نگهداری غذا و نوشیدنی، با نگاه‌کردن به آنها و برداشتن‌شان احساس ثروتمندبودن داشته باشید.

 

16. کاری کنید که کیف پول‌تان ثروت را جذب کند

کیف پولی انتخاب کنید که به شما کمک کند ثروت‌تان را افزایش دهید. اجازه ندهید کیف‌تان شلوغ شود و آن را به خوبی سازمان‌دهی کنید. نگذارید رسید‌های قدیمی، عکس‌ها و کارت‌هایی که به‌ندرت استفاده می‌شوند، کیف شما را پر کنند. هنگامی‌که می‌خواهید کیف پول بخرید یک کیف پول بزرگ و با کیفیت انتخاب کنید تا باعث رشد ثروت‌ تان شود. هنگام انتخاب رنگ کیف دقت کنید؛ رنگ‌های قهوه‌ای یا مشکی انتخاب‌های رایج‌تری هستند، اما رنگ‌های دیگر مانند قرمز، آبی پررنگ و سبز نیز می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. به‌طور کلی هرچه کیف پول پررنگ‌تر باشد، با قدرت بیشتری می‌تواند از انرژی حفاظت کند. اما به رابطه‌ی میان رنگ‌ها و نماد تولدتان توجه داشته باشید. درنتیجه به داوری و تجربه‌ی خودتان اعتماد کنید و ببینید چه چیزی برای شما مناسب است


قانون جذب در 68 ثانیه

آرام و ریلکس دراز بکشید

 سپس برای حدود 17 ثانیه هر چه را که در زندگی می خواهید به طور کامل و واضح تصور و تصویر سازی کنید. جزئیات آنچه که می­خواهید را تجسم خلاقانه کنید. مثلا اگر لپ تاپ می­خواهید، به رنگ لپ تاپ خودتان فکر کنید، به صفحه کیبرد آن فکر کنید. تصور کنید که دارید با لپ تاپتان کار می­کنید و احساسات خوبی را که دارید حس کنید. این تصویر سازی را فقط برای 17 ثانیه انجام دهید و سپس آن را فراموش کنید و روزتان را ادامه دهید. حتی به چیزهای مثل می­تونم لپ تاپ را بدست بیارم؟ این کار جواب می­ده؟ و به چیزهای شبیه این هم فکر نکنید. رها کنید و قصد و هدف خود را فراموش کنید. همین! احتمال زیادی وجود دارد که خواسته شما برآورده شود. (کارکرد قانون جذب)

 

آیا تکنیک قانون جذب در 68 ثانیه جواب می دهد؟

من چندین بار از تکنیک قانون جذب در 17 ثانیه استفاده کرده­ام. سال ها پیش وقتی از کشتی پیاده شده بودم و درحال برگشت به تهران بودم، همکارم را در فرودگاه فرانکفورد (که واقعا شهری است) گم کردم سعی کردم پیدایش کنم اما هیچ کس فردی را با آن خصوصیات ندیده بود. بعد از اینکه مدتی، همان جایی که بودم ایستادم چشمانم را بستم و 17 ثانیه لحظات خوبی را تصور کردم که او را پیدا کرده­ام. خیلی زود یکی از مسئولان فرودگاه گفت دوستم را دیده و به من کمک کرد پیدایش کنم و ما به پرواز خود رسیدیم. برایم عجیب و باورنکردنی بود. اما قانون 17 ثانیه قانون جذب واقعیت داشت. قانون جذب در 17 ثانیه عمل کرد.

در مطالعات بیشتر، در بین تکنیک­های قانون جذب، اخیرا آزمایشی انجام دادم و تلاش کردم 15 رویای کوچک را در 50 روز آشکار کنم. حقیقت جالب این است که 13 مورد آن ها به نوعی برآورده شدند و 9 مورد دقیقا همان طور که من می­خواستم آشکار شدند. آیا این معجزه نیست؟

پس از چنین اتفاقات باورنکردنی و نتایج مثبتی اکنون ایمان محکم به این تکنیک دارم چرا شما این تکنیک را امتحان نمی کنید؟  فقط 17 ثانیه  بر روی آنچه که می­خواهید تمرکز کنید و سپس فراموشش کنید. اگر بخواهید می توانید برای یک یا دو دقیقه این کار را انجام دهید و مطمئنا نتایج بهتری خواهید داشت. در هر حال از آشکارسازی خود لذت ببرید.

 

راز بزرگ تصویر سازی در 68 ثانیه چیست؟

" وقتی رادیو را  روی فرکانس خاصی تنظیم کنید هر چه را که پخش می­شود می­شنوید. به همین ترتیب هر چه را که به آن تمرکز کنید مثل این است که دارید فرکانس رادیو را تنظیم می­کنید و وقتی بر چیزی فقط 17 ثانیه تمرکز کنید، فرکانس آن را در خودتان فعال می­کنید. زمانی که این فرکانس را فعال کردید، قانون جذب شروع به پاسخ دادن به این فرکانس می­کند در واقع شما خاموشید و قانون کارش را انجام می دهد. "  آبراهام هیکس

این روش راهی عالی برای آشکار سازی رویاهای شماست بدون آنکه زمان زیادی را به آن اختصاص دهید.


دعا برای ثروت عظیم- طلسم ثروت عظیم

آیة‌الکرسی، منشأ خیر و برکت

دعای کسب ثروت

آیة‌الکرسی منشأ خیر و برکتی است که خداوند تبارک و تعالی توسط حضرت رسول اکرم در سوره مبارکه بقره به انسان عطا فرموده است و خداوند می‌فرماید: این آیه عظیم‌الشأن و با برکت را به بندگانم هدیه می‌کنم و به همین دلیل است که پیغمبر عزیز ما به پیروانش توصیه می‌کند که آیة‌الکرسی را مورد توجه خاص خود قرار دهند و تلاوت کنند تا از منشأ خیر و برکت آن بهره بگیرند.


فرکانس پول

برای اینکه این فرکانس عمل کنه ؛ این فرکانس رو مثل یک آهنگ عادی ندونید . چون در حال اینکه این فرکانس در حال پخش است و شما گوش میدید ، این فرکانس پیام های پنهان را که برای ثروت شما است ، به ناخودآگاه میفرستد و ناخودآگاه آن را عملی میکند :) امیدوارم به آرزوهاتون با این فرکانس برسید


راز جذب پول

جذب فوری ثروت با راز جذب پول

اگر برای پول و ثروتمند شدن ارزش زیادی قائل نیستید، به‌احتمال‌زیاد به آن نمی‌رسید.امروز میخاهم در این مقاله از جذب فوری ثروت با راز جذب پول حرف بزنم اگر به دنبال جذب ثروت هستید، آن‌هم به جستجوی شما می‌پردازد; اگر در درونتان هیچ‌گونه اشتیاق پرسوزوگدازیبرای جذب ثروت نداری، در اطراف شما هیچ ثروتی پدیدار نمی‌شود; داشتن هدف مشخص برای جذب ثروت امری ضروری و اساسی جهت رسیدن به آن است; این سخن، سخن یکی از میلیاردرهای خودساخته است.با جذب فوری ثروت می توانیم مانند ثروتمندان جهان باشیم حتماً شنیده‌اید: در زندگی به هر چیزی فکر کنید آن را جذب می‌کنید; آیا به جذب فوری ثروت فکر می‌کنید؟

 

جذب فوری ثروت

شاید بگویید: چه کسی از ثروتمند شدن بدش می‌آید؟! بله درست است حق با شماست; هیچ‌کس از پولدار شدن رفاه، آسایش; آرامشو غنی بودن بدش نمی‌آیداما آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که چرا همه ثروتمند نیستند؟همه دوست دارند ثروتمند باشند ولی چرا فقط تعدادی می‌توانند جذب فوری ثروت کنند؟

جذب فوری ثروت فقط با اندیشیدن اتفاق نمی‌افتد; دقیقاً مانند هر چیز دیگری که فقط بافکر کردن نمی‌شود به آن دست پیدا کرد.اگر شخصی هرروز از صبح تا شب بنشیند و به ثروت فکر کند، چه می‌شود؟

اتفاق خاصی نمی‌افتد; فقط تبدیل به یک رؤیاپرداز حرفه‌ای می‌شود که طولی نمی‌کشد. شاید به بیماری‌های مختلفی چون افسردگی هم مبتلا شود؛ اما چه عاملی باعث جذب فوری ثروت در زندگی می‌شود؟

 

راز جذب پول با قانون جذب 

شاید همه‌ی شما قانون جذب و راز جذب پول را می‌شناسید و یا لااقل اطلاعات محدودی از راز جذب پول با قانون جذب آن به گوشتان رسیده است.می‌خواهم کمی درباره‌ی راز جذب پول با قانون جذب صحبت کنم:طبق تحقیقات کاملاً علمی توسط دانشمندان بسیاری در زمینه‌های مختلف چون کیهان‌شناسی; روانشناسی، فیزیک و… جهان بر روی قوانینی استوار است;

بدون هیچ نقصی; طبق این تحقیقات جهان از پایه از انرژی تشکیل‌شده است.همه‌ی موجودات، هوا، خاک، آب و… همه از انرژی تشکیل‌شده‌اند.زمانی دو چیز همدیگر را جذب می‌کنند که انرژی‌هایی از یک جنس داشته باشند.انرژی‌های یکسان همدیگر را جذب می‌کنند. این انرژی از کجا می‌آید؟

 

ثروتمند شدن

اگر بخواهم در مورد تمام جنبه‌های این تحقیقات صحبت کنم; نیاز به ساعت‌ها زمان و صدها برگه کاغذ دارمکه اینجا قصد ما این نیست; الآن در زمینه‌ی جذب فوری ثروت صحبت می‌کنیم; ثروت و فراوانی هم نوعی انرژی است.به همین دلیل توسط افرادی جذب می‌شود که آن را جذب می‌کنند; چه کسانی ثروت را جذب می‌کنند؟کسانی که با ثروت هم فرکانس و یا هم انرژی هستند; زمانی که فردی می‌گوید ثروت اصلاً چیز مهمی نیست!چطور انتظار دارد ثروت را در زندگی‌اش جذب کند؟! این دقیقاً دفع ثروت است.زمانی که به‌طور ناخودآگاه یعنی با تمام سلول‌های وجودتان ثروت را ارزشمند می‌دانید، آن را جذب می‌کنید.در پکیج کسب درآمد بیش از صد باور ضد ثروت را موردبررسی قراردادیم.

 

انرژی ثروت ساز

آگاهی از این موضوع شمارا بسیار کمک می‌کند تا ;در فرکانس و انرژی ثروت قرار بگیرید; بنابراین زمانی می‌توانید ثروت را جذب کنید که با ثروت هم انرژی باشید; دقیقاً مانند زمانی که دو فرد هم انرژی همدیگر را جذب می‌کنند.اگر کمی دقت کنید زمانی که بی انرژی هستید گرایش زیادی به آهنگ‌های آرام و شاید کمی منفی دارید و زمانیکه سرحال و پرانرژی هستید از گوش دادن به آهنگ‌های شاد و پرانرژی لذت می‌برید. مثال بسیار است که اگرکمی خودتان دقت کنید متوجه این گرایش می‌شوید؛ این‌یک قانون است: هم انرژی‌ها همدیگر را جذب می‌کنند.

جذب ثروت آسان است اگر خود را در فرکانس ثروت;قرار دهید و قرار گرفتن در انرژی و فرکانس ثروت تنها زمانی اتفاق می‌افتد که ثروت را به‌عنوان ارزش باور کنید و اعتماد داشته باشید که می توانید ثروتمندترین افراد جهان باشید.

راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب

تقریبا تمام کسانی که می شناسم دوست دارند پول بیشتری داشته باشند. حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا بعضی افراد نسبت به دیگران پول بیشتری دارند؟
پاسخ من این است که همه دوست دارند به بهشت بروند، اما هیچ کس حاضر نیست بمیرد! ثروتمند شدن هم به همین شکل است. تمام ما دوست داریم ثروتمند شویم، اما وقتی صحبت از شب بیداری، سخت کار کردن، پس انداز، ریسک و … می شود، هیچ کس حاضر نیست زحمت ثروتمند شدن را بکشد!

جذب پول و ثروت

 

در ادامه 5 راه ساده برای آمادگی ذهن جذب ثروت را بیان کردم. به یاد داشته باشید که آمادگی ذهنی به تنهایی کافی نیست و اقدام حلقه گم شده موفقیت است! همزمان که ذهنتان را آماده جذب ثروت می کنید، اقدام کنید.

 

پول مثل برق است!

می توانید با پول مقدار زیادی شادی ایجاد کنید یا مقدار زیادی ناراحتی! تصمیم با شماست. داشتن حس خوب نسبت به پول و ثروتمندان اولین گام برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب است! پول همه چیز نیست، به شرطی که آن را داشته باشید. اگر پول نداشته باشید آن وقت پول همه چیز می شود.

عاشقش باشید

هرچیزی برای اینکه در زندگی تا پدیدار شود باید به آن عشق داشته باشید. اگر می ترسید عاشق پول باشید، چطور می خواهید آن رادر زندگی تان پدیدار کنید؟

از نمادها استفاده کنید

نماد هایی داشته باشید که دایما شما را به یاد هدفتان بیاندازند. برای پول و ثروت نمادی انتخاب کنید تا با دیدن آن مدام به یاد آورید که به دنبال چه چیزی هستید. مثلا می توانید از سنگ ریزه یا نور خورشید به عنوان نماد استفاده کنید.

 

اقدام کنید

فقط اقدام است که می تواند هدف های ما را به این دنیای مادی بیاورد. اگر تمام تلاش های ذهنی و تجسم خلاق را به بهترین شکل انجام دهید اما اقدامی برای رویاهایتان نکنید، هیچ دستاوردی نخواهید داشت. سریع و هوشمندانه اقدام کنید.

تجسم کنید

تجسم با تصور متفاوت است. تجسم یعنی با تمام حواس 5 گانه داشتن پول و ثروت را در ذهنتان زندگی کنید. اینگونه سریعتر می توانید داشتن ثروت را تجسم کرده و به موفقیت برسید. وقتی تجسم می کنید در جزئیات تصویر دقیق شوید.


من همین الان پول میخوام

 

 تنها راه افزایش رفاه و بهبود وضعیت مالیتان ،تغییر نگرشتان نسبت به پول و ثروت است.

چطور فکر انسان میتواند نگرش‌ و طرز فکرتان را تعیین کند؟

  1. ذهن انسان مدام در حال تفکر است.

  2. هر تفکری باعث ایجاد احساس در انسان میشود.

  3. احساسات نیز باعث افزایش یا کاهش ارتعاشات انرژی بدن میشوند و هر انرژی ،مشابه خودش را جذب میکند.

اگر ذهن باعث شود بدن انرژی مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که تمام انرژی هایی که جذب انسان و یا فرد جذب آن میشود مثبت خواهند بود و برعکس.

تنها کافی است یکبار نگرش و طرز فکرتان را بر روی فرکانس جذب پول و ثروت تنظیم کنید تا به صورت حیرت آوری پول و ثروت وارد زندگیتان شود.


نکته مهم پایانی 

این اتفاقی نبوده که شما وقتتان را صرف مطالعه این مقاله کرده اید . شما قطعاٌ می توانید با دنبال کردن 7 گامی که در اینجا کلی گویی شد از همین لحظه ثروت را به زندگی تان جذب کنید . توجه کنید که عنوان این پست گام های ساده بود نه راحت . گاهی اوقات مشکلترین چیزهایی که در زندگی انجام می دهیم فی النفسه ساده هستند اما مطمئناً به این معنی نیست که آسان هستند .   

تغییر ، فرایندی زمان بر است که درمورد اغلب چیزها از جمله ایجاد تغییر در چگونگی تفکر درباره پول صادق است . این مطلب در مورد تلاش ما برای وزن کم کردن یا تعهد به انجام فعالیت فیزیکی به عنوان راهی برای غلبه بر افسردگی هم صدق می کند .  

درنهایت به یاد داشته باشید اکثریت مردمی که ثبات مالی دارند از طریق کارسخت و صادقانه ، و ایجاد اعتقادات پایدارعمیق در خود به آن رسیده اند .

 

source : keramatzade


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/25:: 1:34 عصر     |     () نظر

1-استعلام بیمه شخص ثالث

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران (همانند سایر شرکت‌های بیمه‌گر) برای تمامی مدل‌های خودرو در سایت بیمه‌بازار امکان پذیر است. برای خرید راحت و آسان بیمه ایران (ثالث یابیمه بدنه ایران) می‌توانید حق بیمه خودرو خود را بصورت آنلاین محاسبه کنید و در صورت نیاز به مشاوره درخصوص انواع بیمه‌ها با مدیر بیمه  در تماس باشید.

استعلام آنلاین بیمه شخص ثالث

 بیمه شخص ثالث ایران با بیشترین سهم از بازار بیمه، پرطرفدارترین بیمه بین ایرانیان محسوب می‌شود. اما در اینجا می‌توانید قیمت بیمه شرکت ایران را با سایر شرکت‌‌های بیمه مقایسه و خرید کنید.

بیمه شخص ثالث ایران

می‌توانید برای محاسبه قیمت بیمه ثالث ایران در سال 98 و نیز خرید اینترنتی آن در مدیر بیمه اقدام کنید.

استعلام نرخ بیمه شخص ثالث

برای تمدید بیمه شخص ثالث ایران نیز تنها کافیست با کلیک بر روی این دکمه “خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران”، مشخصات خودروی خود را در فرم وارد کنید و قیمت بیمه شخص ثالث ایران را استعلام کنید و پس از آن  و با ثبت سفارش بیمه‌نامه خود را بصورت آنلاین تمدید کنید.

سفارش در مدیر بیمه به راحتی انجام میشود. در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره 09131760166 با مدیر بیمه  در ارتباط باشید.
بیمه‌نامه شما در کمترین زمان و در همان روز صادر خواهد شد. شما می‌توانید در زمان انتخابی بیمه‌نامه خود را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

2-نرخ بیمه بدنه

برای نرخ دهی بیمه بدنه ایران، می‌توانید اطلاعات خودرو، پوشش‌ها و تخفیف‌های خود را در سایت مدیر بیمه وارد کنید و بصورت آنلان قیمت بیمه بدنه ایران را محاسبه کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب فیلتر تمامی شرکت‌های بیمه در صفحه نمایش قیمت بیمه‌نامه، هزینه بیمه بدنه ایران را با سایر شرکت‌های بیمه ارائه دهنده مقایسه کنید. پس از محاسبه بیمه بدنه ایران و در صورت نیاز مقایسه با سایر شرکت‌ها، می‌توانید بصورت اینترنتی و با تکمیل مشخصات، بیمه بدنه ایران را آنلاین خریداری کنید و بدون نیاز به حضور، بیمه‌نامه خود را درب منزل تحویل بگیرید.

علاوه بر بیمه بدنه ایران، بیمه شخص ثالث ایران و سایر شرکت‌ها را می‌توانید در سایت ‌مدیر بیمه استعلام قیمت کنید و پس از مقایسه تمامی شرکت‌های بیمه‌ای، مناسب‌ترین بیمه‌نامه را انتخاب و خریداری نمایید.

می‌توانید برای محاسبه قیمت بیمه بدنه ایران در سال 98 و نیز خرید اینترنتی آن در سایت مدیر بیمه اقدام کنید.

برای تمدید بیمه بدنه ایران، توجه داشته باشید که در قسمت تخفیف‌ها (در صفحه نمایش قیمت بیمه‌نامه) تعداد سال‌های تخفیف خود را وارد نمایید تا از تمامی تخفیف بیمه بدنه ایران بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره 09131760166 با بیمه بازار در ارتباط باشید.


3-تخفیف بیمه شخص ثالث ایران

در میان انواع طرح‌های بیمه‌ای که از جانب شرکت‌های مختلف ارائه می‌شوند، بیمه شخص ثالث همچنان پرمخاطب‌ترین نوع بیمه است. بدون شک یکی از دلایل اصلی سهم بالای بیمه شخص ثالث در بازار ایران، اجباری بودن این بیمه است. به صورتی که اگر وسیله نقلیه‌ای تحت این پوشش نباشد، ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد که به آن خواهیم پرداخت.
اما به راستی بیمه شخص ثالث چه مواردی را پوشش می‌دهد و علت نامگذاری این بیمه چیست. در پوشش بیمه شخص ثالث، شخص اول مالک وسیله نقلیه یا بیمه گزار، شخص ثانی شرکت بیمه یا بیمه‌گر و شخص ثالث فرد زیان‌دیده غیر از راننده مقصر در حادثه هستند.

محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث 98

بر اساس قانون جدید بیمه شخص ثالث از این پس با داشتن 1 بار خسارت تمام سوابق تخفیف شما از بین نمی رود و فقط مقداری از تخفیفتان کم میشود.

محاسبه بیمه ثالث

قانون جدید تخفیفات بیمه شخص ثالث خودرو به شرح زیر است:
یکسال عدم خسارت 5%
2 سال عدم خسارت 10%
3 سال عدم خسارت 15%
4 سال عدم خسارت 20%
5 سال عدم خسارت 25%
6 سال عدم خسارت 30%
7 سال عدم خسارت 35%
8 سال عدم خسارت 40%
9 سال عدم خسارت 45%
10سال عدم خسارت 50%
11سال عدم خسارت 55%
12سال عدم خسارت 60%
13سال عدم خسارت 65%
14سال عدم خسارت 70%
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
یکبار خسارت مالی 20% کاهش تخفیفات
یکبار خسارت جانی 30% کاهش تخفیفات
دوبار خسارت مالی 30% کاهش  تخفیفات
دوبار خسارت جانی 70% کاهش تخفیفات
سه بار خسارت مالی 40% کاهش تخفیفات
سه بار خسارت جانی 100% کاهش تخفیفات


4-جدول نرخ بیمه شخص ثالث

همان طور که‌ می‌دانید بر اساس قانون، بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری برای همه دارندگان خودرو است و در آن خسارت مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث و همچنین خسارت جانی وارد شده به راننده مقصر حادثه پرداخت‌ می‌شود.

محاسبه بیمه شخص ثالث ایران

یکی از موضوعات قابل توجه در زمان خرید این بیمه قیمت آن است که در ادامه این متن به نحوه محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث و نرخ این بیمه در سال 98 خواهیم پرداخت.

نرخ بیمه شخص ثالث سال 98

حق بیمه پایه بیمه شخص ثالث هر سال توسط بیمه مرکزی تعیین و به شرکت‌های بیمه ابلاغ‌ می‌شود. این مبلغ بر اساس میزان دیه و تعداد سیلندر خودرو مشخص‌ می‌گردد.

در سال 98 مبلغ دیه برای ماه‌های حرام (ذی‌القعده، ذی‌الحجه، محرم و رجب) 360 میلیون تومان و برای ماه‌های غیر حرام 270 میلیون تومان است.

با توجه به افزایش مبلغ دیه در سال 98، نرخ بیمه شخص ثالث سال 98 نیز نسبت به سال 97 افزایش 15 درصدی داشته و میزان آن برای وسایل نقلیه مختلف در جدول زیر قابل مشاهده است.

نرخ بیمه شخص ثالث-جدول

با توجه به جدول فوق، قیمت پایه بیمه شخص ثالث برای خودروهای کمتر از چهار سیلندر 11.236.000 ریال، برای خودروهای پیکان، پراید و سپند 13.306.000ریال، برای خودروهای چهار سیلندر15.642.000 ریال و برای خودروهای بیشتر از چهار سیلندر 17.505.000 ریال‌ می‌باشد.

به این نکته توجه کنید که مبالغ تعیین شده در جدول فوق، بر اساس تعهدات جانی 360 میلیون تومان (معادل دیه ماه حرام) و حداقل تعهد مالی 9 میلیون تومان است و برای بیمه‌نامه‌های شخص ثالثی اعمال‌ می‌شود که تاریخ شروع پوشش آن‌ها از 1398.01.01 و پس از آن باشد.

همچنین توجه داشته باشید که قیمت‌های اعلام شده، قیمت نهایی بیمه شخص ثالث نیست و عواملی مثل تخفیف عدم خسارت و یا جریمه دیرکرد‌ می‌تواند باعث کاهش یا افزایش نرخ آن شود.

در جدول زیر نرخ حق بیمه شخص ثالث انواع خودروهای سواری را بر اساس تعداد سال تخفیف آن‌ها در سال 98 مشاهده می‌کنید (اعداد به تومان می‌باشند):

تخفیف بیمه شخص ثالث

نحوه محاسبه بیمه شخص ثالث در سال 98

عوامل تعیین کننده حق بیمه شخص ثالث شامل موارد زیر است:

حق بیمه پایه:

همان طور که گفتیم حق بیمه پایه شخص ثالث هر ساله توسط بیمه مرکزی تعیین‌ می‌شود که جدول آن را در مطالب فوق بررسی کردیم.

تخفیف بیمه شخص ثالث ایران

تخفیف عدم خسارت

تخفیف عدم خسارت تعداد سال‌هایی است که شما به عنوان دارنده بیمه شخص ثالث حادثه‌ای برایتان رخ نداده باشد و از بیمه‌نامه خود استفاده نکرده باشید. همان طور که‌ می‌دانید هرچه تعداد سال‌های تخفیف عدم خسارت بیشتر باشد، قیمت بیمه‌نامه شما کمتر خواهد شد.

نحوه محاسبه این تخفیف را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

جریمه دیرکرد

با توجه به اجباری بودن خرید بیمه شخص ثالث، در صورتی که بیمه‌گذار بیمه خود را به موقع تمدید نکند باید در زمان تمدید بیمه‌نامه جریمه پرداخت کند. نحوه محاسبه این جریمه به صورت روزشمار است که در جدول زیر حداقل مبلغ آن را برای خودروهای سواری و به ازای هر روز مشاهده‌ می‌کنید.

محاسبه بیمه شخص ثالث

توجه داشته باشید که مبالغ موجود در جدول فوق مربوط به سال 98 و خودروهای با تخفیف عدم خسارت 1 سال است.

همچنین بهتر است بدانید که حداکثر جریمه دیرکرد تعلق گرفته به یک خودرو 365 روز‌ می‌باشد.

پوشش مالی بیمه‌نامه

پوشش مالی حداکثر مبلغی است که شرکت بیمه در زمان بروز خسارت مالی پرداخت‌ می‌کند. حداقل پوشش مالی بیمه شخص ثالث در سال 98 و در تمامی شرکت‌های بیمه، 9 میلیون تومان است اما حداکثر آن در شرکت‌های مختلف از 30 میلیون تومان تا 154 میلیون تومان متغیر است.

اگر در زمان خرید بیمه شخص ثالث پوشش مالی بیشتری را انتخاب کنید، قیمت بیمه‌نامه شما افزایش پیدا خواهد کرد اما در زمان دریافت خسارت‌ می‌توانید خسارت حادثه رخ داده را به صورت کامل تری دریافت کنید.

تخفیف شرکت‌های بیمه

طبق قانون بیمه شخص ثالث، حداکثر تخفیفی که شرکت‌های بیمه‌ می‌توانند به بیمه‌گذاران ارائه دهند، 2.5 درصد است. تا سال گذشته تمامی شرکت‌های بیمه به جز بیمه ایران این تخفیف 2.5 درصدی را به بیمه‌گذاران خود ارائه‌ می‌دادند اما در اسفند ماه سال 97 بیمه مرکزی طبق ابلاغیه‌ای شرکت‌های بیمه را از ارائه این تخفیف منع کرد که در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بیمه با توجه به این ابلاغیه از ارائه تخفیف 2.5 درصدی خودداری‌ می‌کنند.

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران

جدول تخفیف بیمه شخص ثالث سال 98

یکی از تخفیف‌های بسیار مهم در خرید بیمه شخص ثالث، تخفیف عدم خسارت است که‌ می‌تواند قیمت نهایی این بیمه را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث در سال 98 نیز مشابه سال 97 و طبق جدول زیر محاسبه‌ می‌شود. حداکثر میزان تخفیف که در سال چهاردهم تکمیل‌ می‌شود نیز همان 70 درصد است.

شخص ثالث

الحاقیه بیمه شخص ثالث سال 98

با افزایش نرخ دیه یکی از سوالاتی که برای بیمه‌گذاران مطرح‌ می‌شود، لزوم دریافت الحاقیه است. قبل از تصویب قانون جدید بیمه شخص ثالث، در صورت افزایش نرخ دیه دارندگان این بیمه موظف به دریافت الحاقیه بودند اما پس از تصویب قانون جدید بیمه شخص ثالث، پرداخت مابه‌التفاوت نرخ دیه جدید و نرخ تعهدشده شرکت بیمه به عهده صندوق تامین خسارت‌های بدنی است و دیگر نیازی به دریافت الحاقیه نیست.

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث از مدیر بیمه

با توجه به مطالب ذکر شده، بیمه شخص ثالث در سال 98 دچار تغییراتی شده است که دلیل اصلی آن را‌ می‌توان افزایش مبلغ دیه عنوان کرد.

بیمه ثالث انلاین

اگر‌ می‌خواهید بیمه شخص ثالث خود را با قیمت و شرایط جدید آن خریداری کنید، یک روش ساده پیش روی شماست و آن هم خرید از سایت مدیر بیمه است. شما‌ می‌توانید در سایت بیمه آنلاین مدیر بیمه اطلاعات خودرو و بیمه‌نامه قبلی خود را وارد کنید و پس از مقایسه دقیق قیمت بیمه ثالث در تمامی شرکت‌های معتبر، بیمه شخص ثالث مناسب با شرایط خود را انتخاب و خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران، البرز، آسیا و … را انجام دهیم.

همچنین شما‌ می‌توانید در تمام مراحل خرید بیمه ‌نامه از مشاوره‌های تخصصی و بی طرفانه کارشناسان ازکی استفاده کنید.

مدیر بیمه(modirebimeh.ir) اولین مرکز مشاوره و انتخاب بیمه است که انواع بیمه از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر و … را ارائه‌ می‌دهد.


5-بیمه شخص ثالث چیست

شاید برای شما هم جالب باشد که بیمه شخص ثالث پر مخاطب ترین نوع بیمه ای است که در ایران ارائه می شود. از نگاه کارشناسی علت آن مربوط می شود به اجباری بودن بیمه شخص ثالث در بازار بیمه ایران و باید توجه داشت در صورتی که وسیله نقلیه ای تحت پوشش این بیمه نباشد مسلما مشکلات و عواقب سنگینی برای راننده در پی خواهد داشت که در این متن حتما به طور مفصل شرح داده می شود.

نکته اینجا است که شما به عنوان یک شهروند ایرانی تا چه اندازه با جزییات پرمتقاضی ترین نوع بیمه در کشور آشنایی دارید؟

دلیل نامگذاری این بیمه تعامل سه طرفه ای است که در آن وجود دارد:

در بیمه شخص ثالث، مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می آید (که در اکثر بیمه نامه ها تحت عنوان بیمه گزار شناخته می شود)، شخص ثانی شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه ها طبق قرارداد است (که در بیمه نامه با عنوان بیمه گر درج می شود) و در نهایت شخص ثالث فرد زیان دیده در حوادث رانندگی است (که منظور غیر از راننده مقصر است). به عنوان نمونه، تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می بینند تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرند و این بیمه هزینه های مربوط به درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال را جبران می کند. در اینگونه اتفاقات راننده مقصر هم می تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که شاخه ای جدید از بیمه شخص ثالث به شمار می آید استفاده کند. باید توجه داشت که بیمه حوادث راننده فقط و فقط زیان های جانی را به عهده می گیرد و در مقابل زیان های مالی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

بیمه شخص ثالث را می توان از تمامی شرکت های بیمه خریداری کرد و هزینه های تعیین شده برای این نوع بیمه تقریبا در تمامی شرکت ها یکسان هستند. شاید کیفیت ارائه خدمات در هرکدام از شرکت ها متفاوت باشد که بستگی به سیاست های جلب رضایت مشتریان در آن شرکت دارد. به این ترتیب می توانید با بهترین نوع بیمه شخص ثالث نیز آشنا شوید.

چگونگی محاسبه حق بیمه در بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث بر چند اساس تعیین می شود و عوامل مختلفی هم وجود دارد که بر قیمت نهایی این بیمه تاثیر می گذارند.

اول- بیمه مرکزی، اعلام کننده حق بیمه پایه

مبلغی که برای دیه کامل انسان در ماه حرام اعلام می شود تعیین کننده حق بیمه در بیمه شخص ثالث و تعهدات این بیمه برای پوشش زیان های جانی و مالی است. این رقم را هر سال قوه قضاییه اعلام می کند. برای مثال در سال 98 دیه کامل انسان در ماه های حرام 360 میلیون تومان و در ماه های غیر حرام 270میلیون تومان اعلام شد. بر اساس تقویم قمری ماه های ذی الحجه، ذی القعده، رجب و محرم به عنوان ماه های حرام شناخته می شوند. به این معنا که اگر شخصی در هر کدام از این چهار ماه بر اثر حوادث رانندگی فوت کند میزان دیه ای که برای او تعلق می گیرد 360 میلیون تومان و در سایر ماه ها 270 میلیون تومان است. به این ترتیب حداقل پوشش مالی در سال 97 به میزان یک چهلم دیه کامل انسان در ماه های حرام یعنی 90 میلیون تومان تعیین شده است. بیمه مرکزی با توجه به این مبلغ، حداقل و حداکثر حق بیمه پایه را محاسبه کرده و به شرکت های بیمه گر اعلام می کند. از آنجایی که این مبلغ حق پایه بیمه است، فاکتورهای مختلف دیگری وجود دارد که حق بیمه را می توانند افزایش و یا کاهش دهند که در ادامه با این عوامل بیشتر آشنا خواهیم شد.

دوم- عدم خسارت بیمه شخص ثالث و تخفیف های مربوط به آن

این عامل که با عنوان مخفف «ت ع خ» (=تخفیف عدم خسارت) در بیمه نامه ها ذکر می شود در واقع تخفیفی است که اشخاص بیمه گزار با استفاده نکردن از مزایای بیمه شخص ثالث می توانند از آن بهره مند شوند. هرچه تعداد سال هایی که از بیمه شخص ثالث استفاده نکرده باشید بالاتر باشد از تخفیف بیشتری برخوردار خواهید شد. برای مثال اگر به مدت دو سال از بیمه شخص ثالث خود استفاده نکرده باشید و در تصادفی مقصر شناخته نشوید، در زمان مقرر که برای تمدید بیمه نامه خود به دفتر بیمه مراجعه می کنید می توانید از 5% تخفیف بهره ببرید و هزینه کم تری بپردازید. با این حساب هرچه تعداد سال های عدم استفاده بیشتر باشد تخفیف شما مطابق با جدول پایین بیشتر خواهد بود.

از آنجایی که میزان ریسک در بیمه برای شرکت های بیمه گر یکی از اساسی ترین عوامل تعیین حق بیمه است، نوع کاربری وسیله نقلیه نشان می دهد که شرکت بیمه تا چه میزان متقبل ریسک و هزینه های معمول در حوادث رانندگی می شود. برای مثال خودروهای با کاربری تاکسی که میزان تردد بالایی دارند 20% بیشتر و یا خودروهای آموزش رانندگی که احتمال خطای راننده در آن ها بالا است، ملزم می شوند تا برای بیمه شخص ثالث 15% حق بیمه بیشتری پرداخت کنند. از نظر کارشناسی کاربری های دیگری مانند آمبولانس، بارکش، سازمانی و… هم تعریف شده اند که هرکدام شرایط ویژه خود را دارند.

سوم- نوع کاربری وسیله نقلیه

از آنجایی که میزان ریسک در بیمه برای شرکت های بیمه گر یکی از اساسی ترین عوامل تعیین حق بیمه است، نوع کاربری وسیله نقلیه نشان می دهد که شرکت بیمه تا چه میزان متقبل ریسک و هزینه های معمول در حوادث رانندگی می شود. برای مثال خودروهای با کاربری تاکسی که میزان تردد بالایی دارند 20% بیشتر و یا خودروهای آموزش رانندگی که احتمال خطای راننده در آن ها بالا است، ملزم می شوند تا برای بیمه شخص ثالث 15% حق بیمه بیشتری پرداخت کنند. از نظر کارشناسی کاربری های دیگری مانند آمبولانس، بارکش، سازمانی و… هم تعریف شده اند که هرکدام شرایط ویژه خود را دارند.

چهارم- بیمه شخص ثالث و جریمه دیرکرد

همانطور که می توانید برای «ت ع خ» از مزایای تخفیف حق بیمه برخوردار شوید در مقابل در صورتی که برای تمدید بیمه شخص ثالث دیرکرد و یا به هر دلیلی وقفه ای داشته باشید ملزم خواهید بود که حق بیمه بیشتری پرداخت کنید. این قانون به علت اجباری بودن بیمه شخص ثالث تصویب شده است. رقم جریمه دیرکرد به صورت روزشمار محاسبه می شود و حداکثر برای 365 روز در نظر گرفته می شود. به این معنا که دیرکرد یک سال با دوسال تفاوتی نخواهد داشت و همان یک سال به عنوان دیرکرد محاسبه می شود.

پنجم- سقف تعهدات

این هم یکی از آن عواملی است که هرچه رقم آن بالاتر باشد باعث می شود حق بیمه هم بیشتر شود. میزان پوشش که نشان دهنده سقف تعهد مالی شرکت بیمه در برابر بیمه گزار و خسارت های مالی و جانی است تاثیر مستقیمی بر حق بیمه می گذارد.
همانطور که گفته شد هرساله بیمه مرکزی مبلغی را به عنوان حداقل پوشش مالی اعلام می کند که این رقم برای سال 98 مبلغ 90 میلیون تومان بوده در حالی که تمامی متقاضیان به عنوان بیمه گزار این امکان را دارند تا با پرداخت حق بیمه بیشتر سقف تعهدات مالی شرکت بیمه را افزایش دهند. اگر فرض کنیم که در یک تصادف میزان خسارت وارده حدود 10 میلیون تومان باشد و بیمه گزار همان حداقل پوشش مالی را خریداری کرده باشد، حالا ملزم است که 2?3 میلیون تومان را شخصا پرداخت کند. این درحالی است که می توانست با پرداخت مبلغی بیشتر، پوشش مالی بالاتری در حدود 11 و یا 12 میلیون تومان را خریداری کند.

ششم- تخفیف شرکت های بیمه

با توجه به اینکه بیمه مرکزی هر سال اعلام می کند که حداقل و حداکثر حق بیمه باید چه میزانی داشته باشد، شرکت های بیمه با توجه به خدماتی که ارائه می دهند و سیاست های خاصی که در پی می گیرند، مبلغ حق بیمه را در همین بازه تعیین می کنند. علت تفاوت حق بیمه شرکت ها با یکدیگر در همین است که هر کدام مبلغ مشخصی را به عنوان تخفیف مجاز در نظر می گیرند تا رضایت مشتریان را بیشتر جلب کنند. اما در نهایت با وجود تخفیف ها، حق بیمه نباید از حداقلی که بیمه مرکزی اعلام کرده، کم تر باشد.

هفتم- مدت اعتبار بیمه نامه ها

مدت اعتباری که برای بیمه شخص ثالث تعیین می شود، متغیر بوده و می تواند از چند روز تا یک سال را شامل شود. به همین جهت است که بعضی از شرکت ها، بیمه شخص ثالث را به صورت روزشمار ارائه می دهند. با این حال خرید بیمه شخص ثالث به صورت سالانه برای متقاضیان به صرفه تر است. علت آن است که ریسک بیمه های کوتاه مدت بیشتر است و برای همین قیمت یک بیمه نامه سه ماهه، از یک چهارم قیمت بیمه نامه سالانه بیشتر خواهد بود.

با توجه به تمامی نکات و عواملی که گفته شد، هرکدام از این موارد می تواند در افزایش و یا کاهش میزان حق بیمه تاثیرگذار باشد. محاسبه قیمت نهایی حق بیمه با در نظر گرفتن تک تک این متغیرها صورت می گیرد و با تغییر هرکدام از این فاکتورها و در نتیجه تغییر قیمت نهایی، می توانید از بیمه ای با شرایط مطلوب خودتان بهره مند شوید. برای مثال می توانید میزان پوشش مالی را تا 20 یا 25 میلیون و یا حتی بیشتر افزایش دهید.

درنهایت همانطور که گفته شد قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت های مختلف تفاوت محسوس چندانی ندارد اما شرکت های بیمه برای رقابت با یکدیگر و جلب رضایت مشتریان خدمات متفاوتی را ارائه می دهند و سیاست های ویژه خود را دنبال می کنند.

چگونه می توان جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث را کاهش داد؟

در بخش های پیشین توضیح داده شد که بیمه شخص ثالث برای تمامی دارندگان وسایل نقلیه اجباری است و نداشتن آن حتی برای مدت کوتاهی در حد یک روز هم عواقبی را برای اشخاص به دنبال خواهد داشت. شرایط مختلفی را می توان تصور کرد که در آن اشخاص امکان تمدید بیمه نامه را در تاریخ مقرر نداشته باشند. عواملی مانند: فراموشی، مشکلات مالی، در دسترس نبودن دفتر بیمه و یا … به این ترتیب شرکت های بیمه در صورتی که در تمدید بیمه شخص ثالث تاخیر داشته باشید آن را به صورت روزشمار محاسبه و اعمال می کند.

هزینه ای که تحت عنوان دیرکرد بیمه شخص ثالث به حق بیمه اضافه می شود به هیچ عنوان قابل تخفیف نبوده و کاهش یا حذف آن توسط نمایندگی دفتر بیمه تخلف به شمار می آید.

عواقب دیرکرد بیمه شخص ثالث

علاوه بر جریمه دیرکرد که در نهایت متوجه دارندگان وسایل نقلیه می شود، تبعات متعدد دیگری نیز وجود دارند که برای شخص مشکل آفرین می شوند:

  1. متوقف شدن توسط پلیس راهنمایی و رانندگی : به محض اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو شما را به عنوان وسیله نقلیه ای فاقد بیمه شخص ثالث شناسایی کند، خودرو شما متوقف و به پارکینگ انتقال داده می شود. در این حالت به سرعت باید بیمه نامه شخص ثالث تهیه کنید و علاوه بر جریمه دیرکرد، هزینه های پارکینگ هم بر عهده شما خواهد بود.
  2. تصادفات و خسارت ها: در صورتی که بیمه شخص ثالث شما به پایان رسیده باشد، در سوانح رانندگی چه مقصر باشید و چه زیان دیده، مشکلات مختلفی را پیش رو خواهید داشت. اگر مقصر باشید تمامی هزینه ها و خسارات مالی و جانی به عهده شما خواهد بود. در چنین وضعیتی اگر فردی در تصادف فوت کند و یا دچار صدمات جدی جانی شود با موقعیت سخت و جبران ناپذیری مواجه می شوید.
    در صورتی که زیان دیده باشید باز هم مشکلاتی برای شما پیش می آید. پلیس راهنمایی و رانندگی برای ارائه گزارش سانحه و جزییات آن به مدارک هر دو طرف تصادف نیاز دارد. شرکت بیمه ای هم که طرف قرارداد شخص مقصر است، در پرداخت خسارت ها به شخص زیان دیده که اعتبار بیمه شخص ثالث او به اتمام رسیده، ممکن است مشکلاتی به وجود آورد و به این ترتیب زیان های مالی و جانی سنگینی متوجه شما خواهد بود.
  3. خرید و فروش خودرویی که فاقد بیمه شخص ثالث است: امکان خرید و فروش خودرویی که فاقد بیمه شخص ثالث است وجود ندارد و مالک باید برای خودرو بیمه شخص ثالث تهیه کند.
  4. افزایش حق بیمه: همانطور که قبلا گفته شد، جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث به هیچ عنوان قابل بخشش و یا تخفیف نیست و مواردی پیش می آید که این مبلغ حتی به یک میلیون تومان هم می رسد.

خودرویی که دارای «ت ع خ » (تخفیف عدم خسارت) باشد، در صورتی که در تمدید بیمه شخص ثالث تاخیر داشته باشد، تعداد سال های تخفیف آن از بین نمی رود و شرکت بیمه آن را در محاسبه بیمه اصلی لحاظ خواهد کرد. برای مثال ماشینی که سه سال «ت ع خ» دارد، مطابق با روزهای تاخیر در تمدید بیمه نامه جریمه خواهد شد و این دیرکرد را بدون هیچ گونه تخفیفی باید پرداخت کند. اما در محاسبه حق بیمه اصلی، تعداد سال های عدم خسارت و تخفیف شامل آن لحاظ می شود و در پرداخت حق بیمه اصلی از 15% تخفیف برخوردار خواهد شد.

چند روز قبل از اتمام اعتبار بیمه نامه برای تمدید آن باید اقدام کرد؟

اعتبار بیمه نامه از راس 12 بامداد فردای خرید بیمه نامه شروع می شود و در بامداد روز سررسید (که در بیمه نامه ذکر شده) به پایان می رسد. برای مثال در صورتی که سررسید بیمه نامه شما روز چهارشنبه باشد و شما در هر ساعتی از همان روز بیمه نامه خود را تمدید کنید، اعتبار بیمه نامه جدید شما از 12 بامداد پنجشنبه شروع می شود و در این فاصله تحت پوشش بیمه شخص ثالث به شمار نمی آیید و در صورت بروز حادثه، تمامی هزینه ها را شخصا باید پرداخت کنید.

بهترین زمانی که برای تمدید بیمه نامه می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم، یک هفته قبل از پایان اعتبار است. تمدید بیمه نامه زودتر از یک هفته، از نظر کارشناسی مقرون به صرفه نیست و به نحوی هدر دادن پول و زمان است.

در مدت زمانی که بیمه نامه قبلی و بعد هم پوشانی دارند و تاریخ آن بین هردو بیمه نامه مشترک است، از بیمه نامه قبلی استفاده می شود و آن را ملاک قرار می دهند.

اگر 4 سال تخفیف عدم خسارت داشته باشید این رقم در بیمه نامه جدید شما نیز درج می شود. در صورتی که در مدت هم پوشانی دو بیمه نامه دچار سانحه شوید و شرایط به نحوی باشد که از بیمه شخص ثالث خود استفاده کنید 4 سال تخفیف شما از بین می رود و باید در بیمه نامه جدید اعمال شود. در این حالت باید مبلغی را که به عنوان ت ع خ از حق بیمه اصلی شما کسر شده بود پرداخت کنید و الحاقیه ای دریافت می کنید که در آن از بین رفتن ت ع خ نوشته شده است.

یک استثنا در بخشش جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

فقط در یک صورت است که جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث بخشیده می شود. آن هم در حالتی است که اعتبار بیمه نامه شما در زمانی به پایان برسد که خودرو در پارکینگ نیروی انتظامی باشد. در این حالت می توانید با ارائه مجوز رفع توقیف به شرکت بیمه طرف قراردادتان از پرداخت جریمه دیرکرد معاف شوید.

یکی از بهترین راه ها برای خرید و تمدید بیمه، خرید آنلاین بیمه از سایت مدیر بیمه است. به این ترتیب هیچ گونه محدودیتی از نظر زمان و مکان نخواهید داشت و در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید و در هر نقطه ای از جهان که هستید می توانید بیمه مورد نظر خود را خریداری و یا تمدید کنید. یکی از مزایای ویژه آن، یادآوری سررسید بیمه در زمان مناسب به شما است.

خرید بیمه بدنه پراید- بیمه آنلاین

برای خرید بیمه بدنه پراید راه‌های مختلفی پیش رو دارید. شما می‌توانید به صورت حضوری به بیمه ایران نمایندگی قسوریان مراجعه کنید و قیمت بیمه بدنه پراید را استعلام گرفته و خریداری کنید. خرید بیمه بدنه به این روش نیاز به زمان بسیاری دارد. ضمن اینکه در این روش نمی‌توان قیمت بیمه بدنه پراید را در همه شرکت‌های بیمه بررسی و مقایسه کرد.
روش دیگر محاسبه آنلاین قیمت بیمه بدنه پراید است. برای محاسبه و خرید اینترنتی بیمه بدنه پراید می‌توانید وارد سایت مدیر بیمه شوید. به سادگی اطلاعات خودرو را وارد کنید و با چند کلیک قیمت این بیمه‌نامه را در شرکت‌های مختلف بررسی و متناسب با نیاز خود بهترین بیمه بدنه پراید را خریداری کنید.

source : modirebimeh


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/25:: 1:28 عصر     |     () نظر

بیمه بدنه خودرو ایران ، بهترین و معتبرترین در صنعت بیمه ایران

1-بهترین بیمه بدنه خودرو

برخلاف بیمه ثالث که بیمه‌ای اجباری است، خرید بیمه بدنه برای رانندگان اختیاری می‌باشد. اما اختیاری بودن آن به معنای عدم نیاز رانندگان به این بیمه‌نامه نیست. بخصوص زمانی که در یک حادثه‌ی رانندگی، بیمه ثالث تنها خسارت مالی شخص زیان‌دیده را پرداخت می‌کند. اگر شما راننده‌ی مقصر حادثه بوده و بیمه بدنه نداشته باشید، خسارت وارد شده به وسیله‌ی نقلیه‌تان را باید خودتان بپردازید. با توجه به این که تعداد شرکت‌هایی که بیمه بدنه ارائه می‌کنند زیاد است انتخاب بهترین بیمه بدنه خودرو کاری دشوار خواهد بود. بخصوص اگر قیمت آن برای شما اهمیت داشته باشد.

فرمول محاسبه بیمه بدنه – قیمت بیمه بدنه

برخلاف بیمه ثالث که نرخ ثابتی دارد و شرکت‌ها نمی‌توانند بیش از 2.5 درصد تخفیف بر حق‌بیمه اعمال کنند، آن‌ها می‌توانند برای بیمه بدنه تخفیفات بیشتری درنظر بگیرند. به طور کلی عواملی مثل نوع خودرو، مدل، سال ساخت، پوشش‌های اضافی، تخفیف عدم خسارت و تخفیفات ویژه‌ی دیگر حق‌بیمه را تعیین می‌کند.

بهترین بیمه بدنه خودرو کدام است

همچنین قیمت بیمه بدنه بر اساس کاربری خودرو متفاوت است. خودروهای شخصی، عمومی، وسایل نقلیه‌ی بارکش و … نرخ متفاوتی در مقایسه با یکدیگر دارند.

در نتیجه با توجه به این که فاکتورهای مختلفی در محاسبه‌ی حق بیمه موثر است، بررسی فرمول محاسبه‌ی آن کاری پیچیده و تخصصی می‌باشد. برای محاسبه دقیق حق‌بیمه و استعلام قیمت بیمه بدنه به سایت مدیر بیمه مراجعه کنید.

تخفیف بیمه بدنه خودروی صفر

تخفیف بیمه بدنه برای خودروهای صفر بین 20 تا 30 درصد اعمال می‌شود.

هر شرکت ملاک متفاوتی برای تعیین خودروی صفر دارد. مقدار کارکرد خودرو، زمانی که از پلاک کردن یا تولید آن گذشته،  میزان زمانی که از شماره گذاری خودرو گذشته و سایر عواملی که در هر شرکتی ممکن است متفاوت باشد، فاکتورهایی است که در تعریف خودروی صفر موثر است.

به طور مثال خودرویی که بیش از سه ماه از زمان پلاک کردن آن گذشته و یا تولید آن به بیش از یکسال گذشته بر میگردد،  نمی‌تواند از این تخفیف استفاده کند. حتی اگر میزان کارکرد آن به اندازه‌ی یک خودروی صفر باشد.

برای خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه باید به فاکتورهایی که هر شرکت در تعیین خودروی صفر درنظر می‌گیرد توجه کرد. هرچه تعداد این فاکتورها کمتر باشد تخفیف بیشتری بر حق‌بیمه اعمال خواهد شد.

بهترین بیمه بدنه خودرو

میزان فروش شرکت‌ها، توانگری مالی آن‌ها، پوشش‌های ارائه شده، تخفیفات ویژه و درصد فرانشیز کسر شده در خسارت قابل پرداخت، از عواملی است که در تعیین بهترین بیمه بدنه تاثیر دارد. البته باید توجه داشت ارزان‌ترین بیمه بدنه همیشه بهترین بیمه نیست.

بهترین بیمه بدنه خودرو از لحاظ فروش بیمه‌ نامه

تعداد بیمه‌نامه‌هایی که هر شرکت در طول یکسال فروخته و سهم آن از بازار بیمه می‌تواند معیار خوبی برای سنجش موفقیت شرکت و محبوبیت آن در میان مردم باشد. بر اساس سالنامه‌ی آماری منتشر شده توسط  بیمه مرکزی، سهم شرکت‌ها از فروش بیمه بدنه در سال 96 به شرح زیر است:

نام شرکتسهم از بازارنرخ رشد
بیمه ایران 43.39% 14.99%
بیمه آسیا 14.99% 12.53%
بیمه پارسیان 7.79% 31.61%
بیمه البرز 6.33% 8.49%
بیمه دانا 5.19% 16.61%
بیمه معلم 4.21% 4/46
بیمه پاسارگاد 2.39% 15.76%
بیمه سامان 0.66% 19.72%

بیمه ایران بیشترین فروش بیمه‌نامه را به خود اختصاص داده است. بیمه معلم، پاسارگاد و سامان علی‌رغم فروش پایین، رشد بالایی را در بیمه بدنه تجربه کرده‌اند.

بهترین بیمه بدنه خودرو از لحاظ کسر فرانشیز

شرکت‌ها برای پوشش‌های اصلی بیمه بدنه مبلغی به عنوان فرانشیز از خسارت قابل پرداخت کسر می‌کنند. علاوه بر این برای بعضی از پوشش‌های اضافی هم درصدی به عنوان فرانشیز درنظر گرفته می‌شود. باید توجه داشت برای انتخاب ارزان‌ترین بیمه بدنه، فرانشیزی که هر شرکت تعیین می‌کند،  مدنظر قرار گیرد.

به طور مثال بیمه آسیا برای پوشش سرقت فرانشیز 20% درنظر می‌گیرد. یا فرانشیز پوشش بلایای طبیعی در بیمه سامان 10% است در حالی که همین پوشش در بیمه پارسیان فرانشیز 30 درصدی دارد.

بهترین بیمه بدنه خودرو از لحاظ سهولت در صدور بیمه‌نامه

سال تولید خودرو در تعیین ‌حق‌بیمه موثر است. همچنین بعضی شرکت‌ها خودروهایی که از تولیدشان چندین سال گذشته باشد را بیمه نمی‌کنند و برای صدور بیمه بدنه محدودیت درنظر می‌گیرند.

به طور مثال بیمه ایران بر حق‌بیمه‌ی خودروهایی که 10 سال از تولیدشان گذشته باشد، نرخ بالاتری اعمال می‌کند یا بیمه پاسارگاد خودروهای بالای 20 سال را بیمه نمی‌کند.

ارزان ترین بیمه بدنه

بهترین بیمه بدنه خودرو از لحاظ پرداخت خسارت

هر چه تعداد مراکز پرداخت خسارت و پراکندگی آن در سطح شهر بیشتر باشد، افراد امکان دسترسی بهتری برای دریافت خسارت خواهند داشت. همچنین مراکز پرداخت خسارت سیار توسط بعضی از شرکت‌ها ایجاد شده تا امکان رسیدگی سریع‌تر به خسارات بیمه‌گذاران فراهم شود.

بیمه ایران، البرز، پاسارگاد و ملت شرکت‌هایی هستند که مراکز پرداخت خسارت سیار دارند.

در جدول زیر تعداد مراکز پرداخت خسارت شرکت‌های مختلف با یکدیگر مقایسه شده است.

نام شرکتتعداد مراکز
بیمه ایران 185
بیمه آسیا 72
بیمه پارسیان 62
بیمه پاسارگاد 62
بیمه دانا 55
بیمه البرز 42
بیمه سامان 27
بیمه ملت 6

بهترین از لحاظ ارائه‌ی بیشترین پوشش و دریافت کم‌ترین حق‌بیمه

خسارت هایی که در اثر برخورد خودرو با وسیله نقلیه یا جسم دیگر، چپ کردن یا سقوط آن، آتش سوزی، صاعقه، انفجار و سرقت کلی ایجاد می‌شوند تحت پوشش بیمه بدنه قرار می‌گیرند. اما برای استفاده از پوشش‌های اضافی دیگر مثل پوشش سرقت در جای قطعات، ایاب و ذهاب، شکست شیشه، نوسانات قیمت، بلایای طبیعی و… باید حق‌بیمه‌ی بیشتری پرداخت کنید.

بعضی از پوشش‌ها تنها توسط شرکت‌های خاصی ارائه می‌شوند. مثلا پوشش کشیدن میخ که بیمه ایران آن را ارائه می‌کند یا پوشش حذف فرانشیز که مخصوص بیمه سامان و پاسارگاد است. اگر به دنبال کامل‌ترین بیمه بدنه هستید شرکتی را انتخاب کنید که بیشترین پوشش را ارئه می‌کند.

از طرفی اگر پرداخت هزینه‌ی کم‌تر و خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه برای شما اهمیت دارد و در عین حال می‌خواهید از پوشش‌های اضافی آن بهره‌مند شوید شرکتی را انتخاب کنید که به ازای افزایش پوشش‌های اضافی مبلغ کم‌تری را به حق‌بیمه‌ی شما اضافه کند.

بهترین بیمه بدنه خودرو از لحاظ تخفیفات ویژه

قیمت بیمه بدنه به تخفیفاتی که شرکت‌های بیمه به صورت جداگانه اعمال می‌کنند هم، بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین تخفیفات، تخفیف عدم خسارت است. علاوه بر آن هر شرکت می‌تواند شرایط ویژه‌ای برای ارائه‌ی تخفیف بیمه بدنه درنظر بگیرد.

به طور مثال شرکت‌ها به مالکان خودروهای صفر تخفیف 20 تا 30 درصدی می‌دهند. بعضی شرکت‌ها این امکان را در اختیار بیمه‌گذاران قرار می‌دهند که اگر بیمه ثالث یا عمر خود را از همان شرکت خریده باشند، بتوانند برای بیمه بدنه از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند. همچنین برخی شرکت‌ها به افرادی که پوشش‌های زیادی برای بیمه بدنه خود خریداری کنند ، تخفیفات قابل توجهی ارائه می‌دهند.

برای خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه به تخفیفات ویژه‌ی هر شرکت توجه کنید. شرایط هر بیمه و تخفیفات ویژه‌ای که هر یک اعمال می‌کنند به طور کامل در همین مطلب مورد بررسی قرار گرفته است.

بهترین بیمه بدنه خودرو

استعلام بیمه بدنه بیمه ایران

برای مشاهده‌ی شرایط و تخفیفات ویژه‌ی بیمه بدنه ایران، ویژگی‌های آن به طور کامل در این قسمت توضیح داده شده است.

  • تخفیف عدم خسارت
  • تخفیف توافقی با بیمه گذار
  • تخفیف خودروهای صفر کیلومتر
  • تخفیف گروهی
  • تخفیف ویژه ایثارگران (جانبازان، آزادگان و اعضای خانواده شهدا)
  • تخفیف ویژه اعضاء هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور
  • تخفیف ویژه به خودروهای با کیفیت
  • تخفیف پرداخت حق‌بیمه به صورت نقدی 10%

به منظور استعلام بیمه بدنه ایران و محاسبه دقیق حق‌بیمه آن به سایت مدیر بیمه مراجعه کنید.

ارزان‌ترین بیمه بدنه

به طور کلی برای کاهش حق‌بیمه‌ی بدنه می‌توانید کم‌‌ترین پوشش اضافی را انتخاب کنید. همچنین از شرکت‌هایی بیمه بخرید که بیشترین تخفیفات ویژه را برای بیمه‌گذاران درنظر می‌گیرند. علاوه بر آن هر چه سال‌های عدم خسارت خودروی شما بیشتر باشد تخفیف بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت.


2-بیمه بدنه چیست

بیمه بدنه برخلاف بیمه شخص ثالث اختیاری است و یکی از انواع بیمه‌ای است که به یک ‌وسیله‌نقلیه تعلق می‌گیرد.

شخص بیمه‌گذار می‌تواند با پرداخت مبلغ مشخصی به عنوان حق‌بیمه به شرکت بیمه، وسیله‌نقلیه خود را در برابر خطراتی که ممکن است برای خودرو به وجود بیاید، بیمه کند.

پوشش‌های بیمه بدنه

 

نحوه‌ محاسبه بیمه بدنه خودرو

در نحوه محاسبه بیمه بدنه، حق ‌بیمه بدنه برخلاف بیمه شخص ثالث مقدار و نرخ پایه مشخصی ندارد و براساس انتخاب پوشش‌های مختلف توسط شخص بیمه‌گذار و تخفیف‌های متفاوتی که شرکت‌های بیمه بر آن اعمال می‌کنند، متغیر می‌باشد. به همین دلیل مقایسه قیمت بیمه‌ بدنه در شرکت‌های مختلف بیمه، نکته بسیار مهمی قبل از خرید این بیمه است.

نرخ بیمه بدنه سال 98

نرخ پایه بیمه بدنه خودرو، براساس ارزش خودرو ارائه می‌شود. به این معنی که هر چه ارزش خودروی شما بیشتر باشد، قیمت بیمه بدنه آن نیز بیشتر خواهدشد.

نرخ نهایی و قابل پرداخت بیمه بدنه براساس ارزش خودرو، مدل خودرو، سال ساخت خودرو، پوشش‌های اضافی و تخفیفاتی که توسط شرکت‌های مختلف بر آن قابل اعمال است، محاسبه می‌شود.

لزوم خرید الحاقیه بیمه بدنه

 

تخفیف‌های بیمه بدنه

میزان حق‌بیمه نهایی و قابل پرداخت پس از کسر تخفیف‌های مشترک بین شرکت‌های بیمه (تخفیف‌های اصلی) و تخفیف‌های مختص هر شرکت (تخفیف‌های فرعی) از حق‌بیمه کل بدست خواهدآمد.

تخفیف‌های اصلی شامل:

  • تخفیف 20 تا 30 درصدی متعلق به خودروهای صفر کیلومتر
  •  تخفیف 10 درصدی مخصوص خرید نقدی در تمام شرکت‌های بیمه
  • تخفیف عدم‌خسارت بیمه بدنه

در بیمه بدنه نیز مانند بیمه شخص ثالث، تخفیف عدم‌خسارت برای خودروهایی که از شرکت بیمه خسارت دریافت نکرده باشند، محاسبه می‌شود.

تعدادسال‌های عدم خسارت

درصد تخفیف

یک سال عدم‌خسارت

25%

دو سال عدم‌خسارت

35%

سه سال عدم‌خسارت

45%

چهارسال و بیشتر عدم‌خسارت

60%

تخفیف‌های فرعی شامل:

هرشرکت بیمه تخفیفات فرعی مختص به خود را در این رشته دارد، در این جا به ذکر چند نمونه خواهیم پرداخت.

  • تخفیف ارزش خودرو مختص خودروهای گران‌قیمت
  • تخفیف‌های گروهی
  • تخفیف مناسبت‌های خاص
  • تخفیف مخصوص دارندگان بیمه‌عمر و حساب بلندمدت سامان و پاسارگاد
  • دارندگان بیمه شخص ثالث که از همان شرکت، بیمه بدنه نیز تهیه کنند.
  • و …

بیمه بدنه ایران

محاسبه بیمه بدنه ایرانمحاسبه آنلاین بیمه بدنه ایران

طبق اعلام سالنامه آماری سال 96 بیمه مرکزی، شرکت بیمه ایران با تولید  0/7،299 میلیارد ریال حق بیمه در این رشته، اولین رتبه در بین تمامی شرکت‌های بیمه را داراست.

محاسبه آنلاین بیمه بدنه ایران

خطرات تحت پوشش بیمه بدنه ایران

 

تخفیف‌های بیمه بدنه ایران

  • تخفیف عدم‌خسارت در بیمه بدنه
  • تخفیف پرداخت نقدی حق‌بیمه بدنه
  • تخفیف‌های مناسبتی
  • تخفیف‌های گروهی
  • تخفیف بیمه بدنه خودرو صفر بیمه ایران

بهترین بیمه بدنه خودرو

انتخاب بهترین بیمه بدنه خودرو به شرایطی مانند در برگرفتن بیشترین پوشش‌های بیمه‌ای، سهولت در صدور و تمدید بیمه، میزان فرانشیز، نحوه پرداخت خسارت، تخفیف‌های ارائه شده و… می‌تواند بستگی داشته باشد.

اگر به دنبال بهترین بیمه بدنه از نظر پوشش‌های بیمه‌ای (که طبیعتا مقدار حق بیمه افزایش خواهدیافت) هستید باید شرکت بیمه‌ای را انتخاب کنید که بیشترین میزان پوشش را به شما ارائه دهد.و اگر به دنبال بیمه بدنه‌ای با قیمت به صرفه هستید باید به دنبال شرکت بیمه‌ای باشید که تخفیف‌های بیشتری به شما ارائه دهد.

مدیر بیمه به عنوان یک مرکز مشاوره و انتخاب بیمه آماده ارائه مشاوره دقیق، تخصصی و بی‌طرفانه برای خرید بیمه بدنه‌ای متناسب با شرایط و نیاز شما می‌باشد.


3-قیمت بیمه بدنه پراید

 

 

خرید بیمه بدنه پراید

برای خرید بیمه بدنه پراید راه‌های مختلفی پیش رو دارید. شما می‌توانید به صورت حضوری بیمه نمایندگی‌های بیمه مراجعه کنید و قیمت بیمه بدنه پراید را استعلام گرفته و خریداری کنید. خرید بیمه بدنه به این روش نیاز به زمان بسیاری دارد. ضمن اینکه در این روش نمی‌توان قیمت بیمه بدنه پراید را در همه شرکت‌های بیمه بررسی و مقایسه کرد.
روش دیگر محاسبه آنلاین قیمت بیمه بدنه پراید است. برای محاسبه و خرید اینترنتی بیمه بدنه پراید می‌توانید وارد سایت مدیر بیمه شوید.


4-بهترین بیمه ماشین چیست

 

5-رتبه بندی بیمه شخص ثالث

بیمه ایران هم از رتبه دهم در سال 1397 به جایگاه رتبه اول در کسب رضایت مندی مشتریان صعود کرده سطح رضایتمندی از دو شرکت برتر و دو شرکت بدتر، به میزان محسوسی از بقیه متفاوت است

بیمه نامه بدنه خودرو

 پس از آن، سایر شرکتهای بیمه در کل دارای تفاوت بسیار اندکی در میزان تامین رضایتمندی مشتریان بوده اند.

بیمه بدنه ماشین


6-مزایای بیمه بدنه

آیا از مزایای بیمه بدنه  اطلاع دارید؟

بطور ساده از مزایای بیمه بدنه این است که شما می توانید با خرید بیمه بدنه بیمه ایران، چنانچه مقصر حادثه باشید و یا به هر دلیل دیگر مانند واژگونی،آتش سوزی،سرقت و غیره  خسارت وارده به خودروی شما با خرید بیمه بدنه قابل جبران است.

نکته طلایی 1 

شما می توانید حتی در صورتی که مقصر حادثه نیستید و بیمه نامه شخص ثالث طرف حادثه امکان پرداخت کل خسارت شما را ندارد ، از بیمه نامه بدنه خود برای دریافت مابقی خسارت اقدام نمایید.

نکته طلایی 2 برای خودروهای گران قیمت

بر اساس مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی چنانچه خودرویی به خودروی گران قیمت شما خسارت سنگینی وارد کند و مقصر باشد بر اساس این قانون تنها بخشی جزئی از خسارت را باید جبران نماید ما بقی خسارت باید توسط بیمه بدنه خودتان جبران گردد در صورت نداشتن بیمه بدنه باید خسارت را از جیب خود جبران نمایید.


7-استفاده از بیمه بدنه بدون کروکی

 

8-شرایط عمومی بیمه بدنه

 

فصل هفتم : سایر مقررات

 


9-هزینه بیمه سرقت خودرو

 

9-دریافت خسارت بیمه بدنه ایران

 


10-انتقال بیمه بدنه به شخص دیگر

 

شرایط انتقال تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه:

 


11-قیمت بیمه شخص ثالث

در بخش بیمه شخص ثالث در سایت مدیر بیمه می توانید قیمت بگیرید


12-تخفیف بیمه شخص ثالث ایران

بیمه بدنه ماشین


13-تخفیف بیمه بدنه خودرو صفر بیمه ایران

عوامل گوناگونی بر هزینه بیمه بدنه تاثیرگزار است. نرخ دهی بیمه بدنه ایران نیز از این عوامل تاثیرپذیر بوده و متناسب با نوع و مدل وسیله نقلیه، سال ساخت، ارزش خودرو، تخفیف‌ها و پوشش‌های انتخابی متفاوت خواهد بود.

نوع و مدل وسیله نقلیه

وسایل نقلیه انواع گوناگونی دارند که قیمت بیمه بدنه متناسب با نوع، مدل و سال ساخت آن متفاوت خواهد بود.

ارزش خودرو

هنگام خرید این بیمه‌نامه، بیمه‌گزار بایستی ارزش خودرو را مشخص نماید. توجه داشته باشید در صورت تعیین ارزش خودرو به مبلغی کمتر از ارزش واقعی آن در صورت بروز حادثه، شرکت بیمه نیز مبلغی کمتر از خسارت واقعی را پرداخت می‌کند. بنابراین توصیه می‌شود خودروی خود را با ارزش واقعی آن بیمه کنید.


14-استعلام نرخ بیمه ثالث ایران

شما می توانید در سایت مدیر بیمه استعلام نرخ بیمه ثالث را دریافت کنید.


15-محاسبه بیمه ماشین

در سایت مدیر بیمه به راحتی بیمه ماشین محاسبه و ارائه می گردد.


16-نحوه محاسبه بیمه خودرو

با توجه به این موضوع باید گفت که قیمت بیمه ثالث برای یک خودرو با شرایط یکسان، در شرکت‌های مختلف بیمه تفاوت چندانی ندارد. به این دلیل که شرکت‌های بیمه بر اساس قانون بیمه مرکزی مجاز به ارائه تخفیفی بیشتر از تخفیف 2.5 درصدی نیستند. این تخفیف 2.5 درصدی نیز توسط همه شرکت‌های بیمه به جز بیمه ایران ارائه می‌شود.

اگر به دنبال بیمه شخص ثالثی با قیمت مناسب هستید، بهتر است بدانید تنها عاملی که می‌تواند قیمت بیمه ثالث شما را به شکل قابل توجهی کاهش دهد، تخفیف عدم خسارت است.

همچنین عوامل دیگری مثل کاربری خودرو، میزان پوشش مالی ‌بیمه‌نامه و … نیز بر نرخ بیمه شخص ثالث تأثیرگذار هستند.

قیمت بیمه بدنه برخلاف بیمه شخص ثالث، در شرکت‌های مختلف بیمه متفاوت است که دلیل این تفاوت قیمت را می‌توان در حق بیمه پایه بیمه بدنه و تخفیف‌های ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه دانست.

عوامل دیگری نیز بر نرخ بیمه بدنه مؤثر هستند. عواملی مثل ارزش خودرو، سال ساخت خودرو، نوع خودرو، کاربری خودرو، پوشش‌های اضافی انتخاب شده و تخفیف عدم خسارت.

اگر به دنبال بیمه بدنه‌ای با قیمت مناسب هستید، شرکت بیمه‌ای را انتخاب کنید که تخفیف‌های متنوع تر و بیشتری را ارائه می‌کند.


17-استفاده از بیمه بدنه بدون کروکی

خسارت ثالث مالی بدون کروکی:

1-اصل و کپی مدارک مقصر و زیان دیده شامل (کارت خودرو،گواهینامه،بیمه نامه معتبر،برش کوپن بیمه نامه مقصر)

2-بازدید کارشناس ارزیاب بیمه از هر دو وسیله نقلیه

* لازم به ذکر است حضور مقصر و زیاندیده در اینگونه موارد الزامی بوده و سقف پرداخت خسارت مالی بدون کروکی‌بیمه نامه شخص ثالث به میزان 2.5درصد تعهد خسارت بدنی دیه یک مرد مسلمان در ماه حرام میباشد.

خسارت بدنه :

1-کپی واصل بیمه نامه بدنه ،ثالث ،کارت خودرو و گواهینامه

2-بازید کارشناس بیمه از خودرو

*با توجه به قانون جدید شخص ثالث مبنی بر عدم ارائه کروکی پلیس در خصوص پرونده خسارت های بدنه  به جهت سهولت و کاهش برخی از مکاتبات اداری و تسریع در انجام امور ،(به مانند حضور هر دو خودرو نزد شرکت بیمه و امکان بالا بودن خسارت بدنه بیش از سقف پرداخت خسارت بدون گزارش پلیس که در برخی شرکتها که معمولاً سقف آن 000ر000ر5ریال میباشد )پیشنهاد می گردد بیمه گذاران بیمه نامه شخص ثالث و بدنه خود را از یک بیمه (یک شرکت بیمه ای) خریداری نمایند.


18-دریافت خسارت بیمه بدنه ایران

راهنمای دریافت خسارت بیمه بدنه و لیست مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت با گزارش مقامات انتظامی عبارتند از:
– اصل و کپی بیمه‌نامه بدنه و شخص ثالث خودرو.
– اصل و کپی گواهینامه راننده خودرو در هنگام حادثه.
– اصل و کپی کارت و سند خودرو.
– اصل کروکی.
– ارائه معرفینامه از شرکتهای لیزینگ در صورت خرید اقساطی خودرو

هموطن گرامی در صورتیکه کروکی تنظیمی از نوع غیر سازشی باشد، می‌بایست علاوه بر مدارک فوق، برگ بازجویی طرفین حادثه به همراه سایر گزارشهای تکمیلی از قبیل گزارش نیروی انتظامی، گزارش کارشناس رسمی دادگستری، و عند الزوم رای محاکم قضایی در مورد کروکی تنظیمی به شعبه پرداخت خسارت ارائه گردد.

بدون گزارش مقامات انتظامی:

در صورت بروز حادثه و ایراد خسارت به بدنه خودرو، به شرط مقصر بودن راننده خودرو مورد بیمه، یا عدم وجود مقصر شناخته شده در حادثه، بیمه‌گذار می‌تواند به  شعب پرداخت خسارت این شرکت مراجعه نماید.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت عبارتند از:
– اصل و کپی بیمه‌نامه بدنه و شخص ثالث خودرو.
– اصل و کپی گواهینامه راننده خودرو در هنگام حادثه.
– اصل و کپی کارت خودرو.

وقوع سرقت قطعات و لوازم خودرو:
در صورت وقوع سرقت قطعات و لوازم خودرو، به شرط آنکه خودرو دارای پوشش سرقت در جای لوازم باشد، سریعا موضوع را به نزدیکترین پاسگاه یا کلانتری محل حادثه گزارش نموده و جهت دریافت خسارت به یکی از شعب پرداخت خسارت این شرکت مراجعه نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت عبارتند از:

– گزارش مقامات انتظامی.
– اصل و کپی بیمه‌نامه بدنه و شخص ثالث خودرو.
– اصل و کپی کارت و سند خودرو.
– ارائه معرفینامه از شرکتهای لیزینگ در صورت خرید اقساطی خودرو

وقوع سرقت کلی خودرو:
بیمه‌گذار محترم، در صورت وقوع سرقت کلی خودرو، سریعا موضوع را به نزدیکترین پاسگاه یا کلانتری محل حادثه گزارش نموده و ظرف حداکثر 48 ساعت، جهت تشکیل پرونده به یکی از شعب پرداخت خسارت این شرکت مراجعه نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده عبارتند از:
– اصل و کپی بیمه‌نامه بدنه و شخص ثالث خودرو
– اصل و کپی کارت و سند خودرو


19-بیمه بدنه خودرو شامل چیست

انواع پوشش بدنه خودرو
بیمه بدنه خودرو شامل دو نوع پوشش اصلی و پوشش اضافی (تبعی) است.

برای شناخت بیمه پوشش بدنه خودرو ابتدا باید بدانیم این نوع از بیمه چه خسارت‌هایی را پوشش می­‌دهد.

طبق قانون، بیمه بدنه در حالت عادی، خسارت ناشی از موارد زیر را به عنوان خطرات اصلی پوشش می‌دهد:

خطرات اصلی
بیمه بدنه خودرو خطرات حادثه، آتش سوزی و سرقت کلی اتومبیل را به عنوان خطرات اصلی تحت پوشش قرار میدهد:

حادثه
هنگامی که خودرو در اثر حادثه (کلی و جزئی) آسیب ببیند جبران بخشی از خسارت های وارد شده، به عهده بیمه گر می باشد. حادثه شامل برخورد دو وسیله نقلیه به هم یا برخورد با یک جسم ثابت یا متحرک، برخورد اشیاء به اتومبیل (اتومبیل در حال حرکت و سکون) و همچنین واژگون شدن خودرو و سقوط خودرو می­‌باشد.

آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار
بیمه بدنه خودرو خسارت های به وجود آمده در اثر آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار را جبران می­‌نماید.

سرقت کلی
هنگامی ‌که خودرو سرقت شود بیمه بدنه خودرو غرامت آن را پرداخت خواهد کرد.
پوشش سرقت در دو حالت سرقت کلی و سرقت قطعات و لوازم وجود دارد.
در بخش خطرات اصلی سرقت کلی مدنظر است و این پوشش شامل وسایل جانبی و قطعات خودرو نمی‌­شود.
بیمه­ گذار در صورت تمایل می‌تواند پوشش مربوط به سرقت قطعات و لوازم جانبی خودروی خود را تا سقف معینی خریداری کند، در قسمت خطرات فرعی به آن خواهیم پرداخت.
خطرات فرعی
خطرات فرعی تحت پوشش بیمه بدنه نیستند، مگر آنکه با پرداخت هزینه جداگانه و خرید این پوشش‌های اضافی، ریسک حوادث غیر متقربه را کاهش دهیم. خرید پوشش‌های اضافی برای بیمه بدنه خودرو، می‌تواند خسارت‌های زیر را پوشش دهد:

پوشش سرقت در جای قطعات اصلی و لوازم یدکی
در این نوع پوشش بیمه ­گذار می‌تواند علاوه بر خرید خطرات اصلی بیمه بدنه خودرو که شامل سرقت کلی خودرو نیز می­‌باشد، لوازم و قطعات خودرو را نیز با پرداخت حق بیمه مربوط به آن، بیمه کند. در این شرایط اگر هر یک از این لوازم سرقت شوند، شرکت بیمه پرداخت بخشی از هزینه آن‌ها را تقبل می‌کند.

قطعات و لوازم خودرو به دو دسته فابریک و غیر فابریک تقسیم می‌شوند:

قطعات اصلی (فابریک): لوازم و قطعاتی است که توسط کارخانه سازنده هنگام ساخت و تولید آن به‌طور عمومی و فابریک روی خودرو نصب می‌شود، مثل موتور و …

قطعات اضافی (غیر فابریک): قطعاتی است که توسط دارنده خودرو، روی اتومبیل نصب شده و از ابتدای تولید از طریق کارخانه سازنده برای خودرو طراحی و نصب نشده باشد، مثل سیستم صوتی، لاستیک و …

هزینه ایاب و ذهاب
در صورتی که به دلیل آسیب بر اثر یکی از خطرات اصلی به‌جز سرقت، امکان استفاده از خودرو بیمه شده وجود نداشته باشد، با خرید پوشش هزینه ایاب و ذهاب و پرداخت حق بیمه اضافی، برای مدت معینی روزانه مبلغ مشخصی برای مدت معین به بیمه گذار پرداخت می‌شود؛ این پوشش مخصوص خودروهای سواری است.

خرید آنلاین بیمه بدنه؛ ارزان، سریع و آسان + تحویل رایگان.

برای سوالات بیشتر و مشاوره تماس بگیرید 09131760166

هزینه مربوط به توقف
پوشش هزینه توقف خودرو، جهت جبران خسارت های ناشی از عدم استفاده از وسیله نقلیه بیمه شده در زمانی که دچار خسارت شده و غیر قابل استفاده باشد؛ با پرداخت حق بیمه اضافی و خرید این پوشش، شرکت بیمه گر هزینه توقف خودرو را در زمان بروز حادثه پرداخت می‌نماید. هزینه های پرداختی با توجه به سقف بیمه و نوع کاربری خودرو (اتوکار یا بارکش) متفاوت است.

بلایای طبیعی
این نوع پوشش شامل خسارت هایی است که در اثر وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و فوران آتش‌فشان به خودرو وارد می‌شود؛ البته خسارت در اثر صاعقه جزو پوشش خطرات اصلی است و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست.

پاشیده شدن مواد اسیدی و شیمیایی
با خرید این پوشش بدنه خودرو خسارت هایی که بر اثر پاشیده شدن رنگ، اسید و سایر مواد شیمیایی روی بدنه خودرو به‌وجود می آید، جبران می­‌شود.

حذف استهلاک
خسارت های ناشی از کاهش ارزش خودرو؛ حتی اگر این کاهش قیمت به دلیل وقوع خطراتی باشد که شرکت بیمه‌گر متعهد به پوشش آن می‌باشد.برای نمونه، اگر در اثر پاشیدن رنگ به خودرویی که دارای بیمه بدنه‌ای با پوشش خطرات ناشی از پاشش مواد شیمیایی باشد، قیمت خودرو کاهش پیدا کند، شرکت بیمه‌گر تنها به جبران خسارت ناشی از پاشیدن ماده شیمیایی به بدنه خودرو می‌پردازد و خسارت ناشی ازکاهش قیمت خودرو را پوشش نمی‌دهد. برای پوشش دادن این مورد می‎توان از پوشش حذف استهلاک استفاده کرد.

این پوشش شامل استهلاک مربوط به باطری و لاستیک ها نمی باشد

حذف فرانشیز
با پرداخت حق بیمه اضافی و خرید پوشش حذف فرانشیز بیمه بدنه، ‌می‌توان خسارت های به وجود آمده در اثر حوادث را به صورت کامل از شرکت بیمه‌گر دریافت کرد، و دیگر نیازی به پرداخت مقداری از خسارت توسط شخص بیمه­ گذار نیست.

شکسته شدن شیشه
شکسته شدن شیشه به تنهایی و بدون برخورد شیئ خارجی و به دلایلی غیر از خطرات اصلی، مانند شکستن در اثر سرما تحت پوشش بدنه خودرو قرار نمی‌گیرد، اما با پرداخت حق بیمه اضافی و خرید این پوشش، خودرو در مقابل خسارت های احتمالی بیمه می‌شود.

پوشش ترانزیت
خسارت هایی که خارج از مرزهای کشور به خودرو وارد می‌شود، می تواند تحت نوع دیگری از پوشش فرعی خودرو به نام پوشش ترانزیت قرار گیرد. با خرید این پوشش و با پرداخت حق بیمه بیشتر، وسیله نقلیه در برابر وقوع خسارت های ناشی از خطرات خارج از مرزهای جغرافیایی ایران تحت پوشش قرار می‌گیرد.

این پوشش شامل سرقت کلی و سرقت قطعات در خارج از مرزهای ایران نمی‌باشد

پوشش نوسانات قیمت بازار
نوسانات بازار نیز در خسارات فرعی بیمه بدنه قابل پوشش‌دهی است. در مورد انواع وسایل نقلیه امکان پرداخت حق بیمه اضافی امکان و خرید پوشش اضافی نوسانات قیمت نیز وجود دارد. به شرط آنکه خودرو در زمان صدور بیمه نامه به قیمت واقعی و ارزش روز بیمه شده باشد. در غیر این صورت در زمان پرداخت خسارت، مبلغ خسارت به نسبت سرمایه بیمه شده به قیمت واقعی روز بازار در زمان صدور بیمه نامه جبران خواهد شد.

باید به این نکته توجه داشت که لزوماً همه شرکت‌های بیمه، همه پوشش‌های بیمه بدنه را ارائه نمی‌کنند.
از این جهت، نمی‌توان انتظار داشت که با مراجعه تصادفی به هر شرکتی، بتوان هر نوع بیمه بدنه‌ای را خریداری نمود.

source : modirebimeh


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/25:: 1:18 عصر     |     () نظر

 

بیمه عمر ایران گنجی برای آینده فرزندان و خانواده  

 

بیمه های عمر ایران1-بیمه عمر ایران مان

بیمه عمر مان ایران یکی از انواع طرح های بیمه عمر شرکت بیمه ایران است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را با شرایط ویژه و خاص ارائه می کند . در این طرح شرکت بیمه ایران خواسته است که بهترین شرایط بیمه عمر را به بیمه گذاران خود ارائه نماید تا آن‌ها بتوانند با خیال آسوده بیمه عمر را تهیه نمایند. این که بیمه عمر مان ایران چیست و چه پوشش هایی را برای فرد بیمه شده ارائه می کند و چه شرایطی دارد  همه مواردی می باشد که در این مقاله به آن پرداخته‌ایم

بیمه عمر مان ایران چیست؟

اجازه دهید تعریف این بیمه نامه را از زبان  شرکت بیمه ایران بخوانیم:

مزایای بیمه عمر ایران مان

بررسی پوشش‌های بیمه عمر مان

1- پوشش سرمایه فوت

اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه مان ایران فوت نماید، سرمایه در اثر فوت به ذینفعان مشخص شده در بیمه نامه پرداخت می شود. اگر ذینفعی در بیمه نامه مشخص نشده باشد سرمایه فوت بر اساس گواهی انحصار وراثت به وراث فرد بیمه شده پرداخت می شود. میزان سرمایه فوت 5 تا 35 برابر حق بیمه پرداختی سالانه فرد می باشد.

2- پوشش سرمایه فوت ناشی از حادثه

ممکن است فرد بیمه شده در اثر حادثه فوت نماید که در این صورت 5 تا 140 برابر حق بیمه سالانه‌ای که توسط بیمه شده پرداخت می شود را به عنوان سرمایه فوت حادثی به اضافه سرمایه فوت به هر علت و به اضافه اندوخته بیمه نامه به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می کند.

3- پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه

اگر بیمه شده به علت حادثه و یا به هر علتی در طول مدت داشتن بیمه عمر مان ایران  دچار ازکار افتادگی شود بر اساس شرایط بیمه عمر از پرداخت حق بیمه معاف می شود و شرکت بیمه ایران تا پایان مدت قرارداد حق بیمه شما را پرداخت می کند.

4- سرمایه ازکارافتادگی بیمه عمر مان

در کنار معافیت از پرداخت حق بیمه، در صورت ازکارافتادگی کامل فرد بیمه شده شرکت بیمه ایران با داشتن پوشش سرمایه ازکارافتادگی می تواند از سرمایه ازکارافتادگی این بیمه نامه نیز استفاده نماید . سقف این پوشش تا 100 درصد از سرمایه ازکارافتادگی می باشد.

سقف پوشش ازکار افتادگی بیمه مان تا 100 میلیون تومان است.

البته بیمه شده ای که دچار ازکارافتادگی دائم شده  می‌تواند درخواست دریافت مستمری را از بیمه ایران نماید . میزان مستمری که توسط شرکت بیمه ایران پرداخت می شود  1 تا 3 برابر حق بیمه پرداختی فرد بیمه شده می باشد. که این مبلغ را تا 10 سال به بیمه شده پرداخت می کند.

5- پوشش امراض خاص

اگر فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه عمر مان به یکی از 4 دسته بیماری سکته قلبی و یا مغزی مبتلا شود و یا عمل قلب باز انجام دهد و یا نیاز به پیوند هر کدام از اعضای اصلی بدن از جمله کلیه، قلب، کبد ،ریه، مغز استخوان داشته باشند می‌تواند از این پوشش استفاده کند. میزان سقف تعهدات این پوشش تا 25 درصد سرمایه فوت و تا سقف 20 میلیون تومان می باشد.

در این بیمه نامه برای سرطان پوشش جداگانه ای ارائه می شود که اگر فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه عمر به انواع سرطان مبتلا شود می‌تواند تا 30 میلیون تومان از پوشش بیمه عمر خود استفاده نماید. میزان پوشش سرطان بر اساس 25 درصد سرمایه فوت محاسبه می شود. همچنین به این دو نکته زیر توجه داشته باشید:

  • پوشش بیماری خاص و پوشش سرطان تا سن 60 سالگی به بیمه شده ها ارائه می شود.
  • بیمه شده می تواند فقط یکبار از پوشش بیماری های خاص استفاده نماید.

6- پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه

اگر بیمه شده حادثه ای برایش اتفاقی بیافتد که هزینه پزشکی داشته باشد، می تواند از این پوشش تا سقف 5 میلیون تومان استفاده کند. میزان سرمایه هزینه پزشکی می‌تواند 0 تا 20 درصد سرمایه فوت به هر علت باشد.

حال که با انواع پوشش‌های بیمه عمر مان آشنا شدید بد نیست با دیگر مزایای آن نیز آشنا شوید.

مزایای بیمه عمر ایران مان چیست؟

  • این بیمه نامه تقریبا محدودیت سنی ندارد و هر فردی از بدو تولد تا 106 سالگی!!! (البته بهتره بگیم هیج محدودتی نداره) می‌تواند این بیمه عمر را داشته باشد
  • پوشش فوت در اثر حادثه تا پایان بیمه نامه و تا سن 108 سالگی ارائه می شود
  • علاوه بر پرداخت سود تضمینی، 85 درصد از منافع حاصل از سرمایه گذاری نیز به عنوان سود مشارکت به اندوخته ریاضی بیمه نامه پرداخت می شود
  • شما می‌توانید کل اندوخته و یا بخشی از اندوخته بیمه نامه را در پایان مدت بیمه نامه به مستمری تبدیل نمایید
  • -بیمه عمر مان از زمان صدور تا 7 روز پوشش فوت در اثر حادثه رایگان به بیمه شده های خود ارائه می کند. در بسیاری از شرکت های بیمه این پوشش دارای مدت انتظار می باشد
  • اگر حق بیمه توسط بیمه گذار پرداخت نشود از محل اندوخته فرد برداشت می شود و پوشش های بیمه نامه  علی رغم عدم پرداخت حق بیمه برای فرد برقرار می ماند
  • -هر فرد بیمه شده این امکان را دارد که بعد از پایان سال دوم بتواند بدون نیاز به ضامن می تواند 90 درصد ارزش بازخریدی بیمه نامه را برداشت نماید
  • در صورت نیاز فرد بیمه شده می‌تواند بیمه نامه را بازخرید کند. بازخریدی بیمه عمر مان ایران محدودیت زمانی خاصی ندارد
  • اندوخته  و سرمایه فوت این بیمه نامه معاف از مالیات می باشد

برسی میزان سود دهی بیمه مان ایران

در این بیمه عمر دو نوع سود تضمینی و سود مشارکت به حق بیمه‌های عمر پرداخت می شود. سود تضمینی به صورت روز شمار و علی الحساب به اندوخته فرد بیمه شده پرداخت می شود.

سود تضمینی: میزان سود تضمینی قابل پرداخت به صورت زیر می باشد:

سود مشارکتی: هر سال و در پایان سال مالی و پس از برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت  بیمه ایران سود قطعی حاصل شده از سرمایه گذاری های انجام گرفته توسط این شرکت را  اعلام می کند. شرکت بیمه ایران حداقل 85 درصد از سود قطعی تحقق یافته را علاوه بر سود تضمینی به حساب بیمه گذار واریز می کند.

بروشور بیمه مان به همراه نمونه جدول خرید

شرکت بیمه ایران، در توضیح بیمه عمر مان ایران یک بروشور کلی طراحی کرده که شما می توانید در یک نگاه تمامی مزایا و پوشش های این بیمه نامه را بررسی نمایید. در بروشور بیمه مان یک جدول نمونه تعهدات بر اساس یک حق بیمه سالانه آورده شده که شما می توانید میزان پوشش  سرمایه فوت و امراض خاص به همراه ارزش بازخریدی برای یک فرد سالانه را مشاهده و بررسی نمایید.

شرایط بیمه مان: سایر نکاتی که باید بدانید

  • اگر فرد بیمه شده سن بالای 50 سال داشته باشد انجام معاینات پزشکی برای صدور بیمه عمرمان لازم می باشد
  • برای بیمه شده‌هایی که سن بیمه شده کمتر از 50 سال باشد و درخواست سرمایه فوت بالای 35 میلیون تومان دارند انجام معاینات پزشکی برای صدور بیمه نامه لازم می باشد
  • برای استفاده از پوشش بیماری ها 3 ماه دوره انتظار و باری پوشش سرطان 6 ماه دوره انتظار وجود دارد
  • برای بیمه شده ای که سن زیر یک سال دارد فقط پوشش فوت به هر علت برقرار می باشد
  • برای افراد  18 تا 60 ساله همه پوشش های بیمه نامه عمر مان ارائه می شود و از 60 سال به بعد پوشش امراض خاص و پوشش سرطان بیمه نامه حذف می شود. بعد از 70 سالگی نیز فقط پوشش فوت به هر علت و پوشش فوت در اثر حادثه به بیمه شده ها ارائه می شود.

پرداخت اقساط بیمه مان بیمه ایران

فرد بیمه شده برای خرید و یا تمدید بیمه مان می‌تواند از طریق یکی از روش های زیر اقدام به پرداخت حق بیمه خود نماید:

پرداخت اقساط بیمه عمر ایران مان

  • واریز از طریق پوزهای دفاتر نمایندگی و شعب
  • واریز از طریق ATM بانک ملت
  • امکان پرداخت از طریق اینترنت بانک ملت
  • امکان پرداخت از طریق تلفن همراه  # 9668 * 770

مشاوره و خرید بیمه عمر مان ایران

در انتخاب بیمه عمر در بین همه شرکت‌هایی که این بیمه نامه را ارائه می کنند، بیمه عمر مان ایران یکی از گزینه‌هایی می باشد که با توجه به شرایط و پوشش هایی که ارائه می کند توسط بیشتر بیمه گذاران انتخاب می شود. اگر شما هم می خواهید این بیمه عمر را بخرید و یا این که می‌خواهید این بیمه نامه را با سایر بیمه‌نامه‌های عمر مقایسه کنید، کافی است با کارشناسان مدیر بیمه یا با شماره 09131760166 تماس بگیرید.


2-بیمه عمر ایران جدول

هنگامی که شما برای خرید بیمه عمر ثبت نام میکنید ، به شما یک برگه حاوی یک جدول داده میشود. شاید در نگاه اول شما با دیدن این اعداد و ارقام کمی گیج شوید . اما جای هیچ نگرانی نیست.

شرایط بیمه عمر ایران جدول

تمام قسمت های آن را برای شما توضیح خواهیم داد. نکته مهم اینکه هر جدول متناسب با سن ، جنس ، میزان توانایی مالی و میزان حق بیمه و همچنین تعداد سالهای بیمه نامه طراحی میشود ، پس هر جدول متفاوت از دیگری است و خاص شما طراحی شده است. در این مثال یک جدول برای فرد 25 ساله با پرداخت سالانه 1 میلیون تومان آورده شده است. قسمت های مختلف این جدول را باهم مرور میکنیم.

بیمه عمر ایران

همانطور که ملاحظه میکنید ، قسمت بالای این جدول اطلاعات کلی درباره این جدول و شرایط پوشش های این بیمه نامه است. در این جدول نحوه پرداخت حق بیمه سالیانه و حق بیمه سالی 1 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. ضریب سالیانه افزایش حق بیمه ، به این معناست که شما سالیانه درصدی به صورت پلکانی به میزان حق بیمه  خود اضافه کنید به این دلیل که تورم را خنثی کند و سرمایه پرداختی به شما در انتهای قرارداد ارزش پولی خود را در آن سال حفظ کند. این میزان از 5 تا 20 % قابل تغییر است. ضریب افزایش سالانه سرمایه فوت ، در این مورد هم سرمایه فوت سالانه بصورت پلکانی افزایش میابد. چراکه تمام پوشش های بیمه ای به سرمایه فوت بستگی دارد و با افزایش آن ، افزایش میابد. پس عاقلانه است که این مورد را هم ضریبی بین 5 تا 20 % انتخاب کنیم. سرمایه فوت سال اول : این سرمایه که پوشش اصلی بیمه نامه نامیده میشود به میزان بین 5 تا 35 برابر حق بیمه سال اول قابل انتخاب است ( در بعضی سن ها محدودیت وجود دارد )اما در سن 7 تا 70 سال تا سقف چهارصد میلیون تومان قابل انتخاب است. در سن های پایین تر از 7 سال و بالاتر از 70 سال محدودیت وجود دارد. که در اینجا به میزان 20 میلیون تومان در سال اول انتخاب شده است. معافیت از پرداخت حق بیمه در صورتی قابل خرید است که فرد بالای 18 سال سن داشته باشد و شاغل باشد. که در اینجا انتخاب شده است پوشش دیگر مستمری در هنگام ازکارافتادگی است که میزان آن 1تا 3 برابر اخرین حق بیمه پرداختی قبل از ازکارافتادگی و به میزان ده سال است. در این جدول نیز به میزان حداکثر یعنی تا 3 برابر انتخاب شده است. در قسمت بعدی میزان پوشش های فرعی انتخاب شده است. سرمایه فوت در اثر حادثه که به میزان 1 تا 3 برابر سرمایه فوت عادی قابل انتخاب است در اینجا 2 برابر انتخاب شده است. یعنی 40 میلیون تومان گزینه بعدی سرمایه پوشش هزینه پزشکی ( در اثر حادثه ) است. حداکثر تا 20% سرمایه فوت قابل انتخاب است. این مقدار سالانه حداکثر تا 5 میلیون تومان قابل خرید است. پوشش نقص عضو نیز تا 100%میزان سرمایه فوت قابل انتخاب است. پوشش بیماری های خاص که شامل سکته قلبی و سکته مغزی و پیوند قلب باز و پیوند اعضای اصلی بدن است. این پوشش تا  تا 25% سرمایه فوت و تا 20 میلیون تومان قابل خرید است. پوشش بعدی پوشش سرطان است. که تا 50% سرمایه فوت و تا سقف 30 میلیون تومان قابل خرید است.

جدول بیمه عمر ایران سال98

نکته : تمامی پوشش های ذکر شده بنا بر درخواست خریدار و با تناسب میزان حق بیمه پرداختی قابل تغییر است.

بیمه عمر مان

همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید در سال اول پرداخت حق بیمه 1 میلیون تومان است و سرمایه فوت 20 میلون تومان ، سرمایه حادثه 40 میلیون تومان ، سرمایه نقص عضو 20 میلیون تومان ، سرمایه امراض خاص 5 میلیون تومان ، سرمایه سرطان 10 میلیون تومان است. در سال دوم حق بیمه 10% اضافه میشود. چراکه برای خنثی کردن اثر تورم 10% حق تعدیل حق بیمه انتخاب کردیم. این میزان از 0 تا 20% قابل انتخاب است. پس هر سال 10% به میزان حق بیمه اضافه میشود. همینطور برای سرمایه فوت هم 5% حق تعدیل انتخاب کردیم و چون تمامی پوشش ها وابسته به سرمایه فوت هستند پس تمامی پوشش ها سالانه 5% اضافه میشوند.  ادامه جدول را در پایین ملاحظه فرمایید.

جدول محاسبه بیمه عمر ایران

بیمه عمر و زندگی

این جدول 30 ساله طراحی شده است.. در سال 30 م شما در کل حدود 164 میلیون تومان پرداخت کرده اید. و در انتهای قرارداد 484 میلون تومان دریافت خواهید کرد. ویژگی جالبی که این بیمه نامه دارد این است که چه شما از پوشش های بیماری و حادثه استفاده بکنید و چه نکنید این مبلغ سرمایه به شما پرداخت خواهد شد.

لازم بذکر است که این سرمایه با احتساب سود 16% حساب شده است. در صورتیکه در بیمه ایران برای پرداخت سرمایه سود  25% پیش بینی شده است. در سال 93 سود پرداخت شده به حساب بیمه گزاران 25% بوده است. ولی بدلیل بخش نامه  . ای که از سوی بیمه مرکزی صادر شد   ما موظف به معرفی بیمه نامه با سود 16% هستیم ولی پرداخت سود پیش بینی بیشتر از 16% به قوت خود باقیست.این بدین معناست که ارقام درج شده در ستون ارزش بازخریدی حداقل پرداخت بیمه به شماست و بعلاوه سود دوم می شود.

جدول بازخرید بیمه عمر ایران

راهنمای جداول اصلی و جدول بیمه بازنشستگی بیمه عمر بطور خلاصه :

بیمه زندگیبیمه زندگی


3-پرداخت بیمه عمر ایران به صورت اینترنتی

1-پرداخت اینترنی اقساط بیمه ایران

از طریق لینک های زیر میتوانید اقساط  بیمه عمر و یا سایر بیمه نامه های بیمه ایران خود را پرداخت کنید .

1-1 https://epay.iraninsurance.ir

در این روش فقط کافیست شناسه پرداخت قسط خود را که یک عدد هفده رقمی است و حاوی کلیه اطلاعات بیمه نامه شما می باشد را وارد کنید تا بطور خودکار اطلاعات بیمه نامه شما نمایش داده شود . درصورت تایید اطلاعات با انتخاب یکی از بانک ها به صفحه پرداخت اینترنتی بانک مورد نظر هدایت خواهید شد و با تکمیل اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم به راحتی میتوانید اقساط بیمه ایران را پرداخت کنید

پرداختی بیمه عمر ایران

1-2 https://epay.bankmellat.ir/epayment/payment/PaymentLinks.aspx?ItemId=38

در این روش از طریق سایت بانک ملت میتوانید با تکمیل اطلاعات در تمامی رشته های بیمه ای اقساط بیمه خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنید

2-پایانه های فروش مستقر در نمایندگی های بیمه ایران سراسر کشور

با مراجعه به نمایندگی های بیمه ایران سراسر کشور امکان پرداخت اقساط بیمه ایران وجود دارد.


4-پرداخت بیمه عمر ایران از بانک ملت

با توجه به تلاش بیمه ایران برای دسترسی و پرداخت آسان حق بیمه و اقساط به بیمه‌گذاران، قراردادهایی با بانک‌های مختلف مانند بانک آینده، بانک کشاورزی، بانک ملت و بانک سامان منعقد شده و صفحه‌های ویژه برای پرداخت‌ها ایجاد شده است.

پیگیری اقساط بیمه ایران

برای پرداخت اقساط و حق بیمه‌ از درگاه بانک ملت اینجا را کلیک کنید.

https://epay.bankmellat.ir/epayment/payment/PaymentLinks.aspx?ItemId=38


5-نحوه پرداخت بیمه عمر ایران

انواع پرداخت حق بیمه :

1- سالانه

2-شش ماهه

3-سه ماهه

4-ماهانه

5-یکجا

بهترین حالت پرداخت حق بیمه کدام است ؟

با توجه به اینکه سود روز شمار به حق بیمه ها تعلق می گیرد ،بهترین حالت پرداخت حق بیمه به ترتیب : سالانه ،شش ماهه ، سه ماهه و ماهانه می باشد .

پرداخت سالانه هم سود مشارکت بهتری خواهد داشت و هم یک بار در سال پرداخت می نمایید و نگران دیر شدن و یا فراموشی قسط حق بیمه نخواهید بود .

پرداخت شش ماهه برای کسانی که پرداخت یک ساله براشون دشواره پیشنهاد می شود .

پرداخت سه ماهه و ماهانه در اولویت آخر قرار دارد .

توجه : با توجه به شرایط مالی و اقتصادی و درآمدی شما تمام گزینه هابررسی می شود تا شما بهترین حالت رو نسبت به شرایط اقتصادی موجود خودتون انتخاب کنید .

روش های پرداخت حق بیمه

در هر ساعت و در هر جا که باشی خیلی راحت بدون اینکه بخواهی بری بانک از سایت زیر اقساط حق بیمه رو میتونی پرداخت کنی :

روی لینک زیر کلیک کنید و با شناسه 17 رقمی داخل لیست اقساط تتون براحتی پرداخت نمایید

سامانه پرداخت اقساط بیمه ایران

https://epay.iraninsurance.ir/


6-استعلام بیمه عمر مان ایران

در این بخش با ذکر چند مثال ، چگونگی پرداخت و سرمایه گذاری را در بیمه عمر مان توضیح میدهیم و محاسبه ی استعلام آنلاین بیمه عمر و زندگی مان بیمه ایران ارایه شده:

بعنوان مثال در این جدول فردی 24 ساله ،با پرداخت ماهی 300 هزار تومان نشان داده شده است .و هر ساله 10 درصد به حق بیمه پرداختی اضافه میشود . این درصد به این دلیل اعمال شده است که  با توجه به اینکه در ایران تورم وجود دارد، پولی که قرار است شما در سالهای آتی از بیمه دریافت کنید ، ارزش پولی داشته باشد ( این مقدار از 0 تا 20 % قابل انتخاب است ) .  مدت بیمه نامه 30 ساله درخواست شده است ، یعنی فرد در سن 53 سالگی سرمایه خود را دریافت خواهد کرد. سرمایه فوت سال اول 35 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و چون 05% افزایش سالانه در نظر گرفته شده است ، ببنابراین تمامی پوشش ها به همان مقدار سالیانه 05% افزایش پیدا خواهد کرد زیرا که تمامی پوشش ها وابسته به سرمایه فوت هستند. در انتهای قرارداد فرد به طور تضمینی مبلغ 1 میلیارد و 600 میلیون تومان را دریافت خواهد کرد  و به طور پیش بینی میتواند مبلغی بالاتر را دریافت کند چراکه این رقم تنها سود روزشمار آن است و بعلاوه سود مشارکت در منافع حاصل از سرمایه گذاری های شرکت بیمه ایران میشود. پس یعنی 1 میلیارد و 600 میلیون حداقل پرداختی شرکت بیمه به فرد بیمه گزار است. در انتهای هر سال شرکت بیمه ایران سود مشارکت را اعلام میکند که این مبلغ را به اندوخته شما پرداخت میکند و به این سود ، سود مشارکت میگویند. در سال 93 این سود برابر با 24.9 % بوده است. میتوانید مبلغ پوشش های ارائه شده این فرد را در جدول ببینید که هر کس با توجه به شرایط و سنش میتواند پوشش ها را متفاوت خریداری کند.

توجه: این اعداد و این جداول تنها یک نمونه هستند و تمامی این ارقام قابل تغییر با توجه به سن و میزان پول پرداختی شما دارد.

بیمه زندگی ایران

بیمه مان عمر


7-استعلام بیمه عمر ایران با کد ملی

شما می توانید از طریق لینک زیر بیمه مرکزی استعلام بگیرید

استعلام بیمه عمر ایران

https://www.centinsur.ir/index.aspx?pageid=306/


8-استعلام آنلاین بیمه ایران

کاربر گرامی شما از طریق سایت مدیر بیمه می توانید تمامی بیمه نامه ها را استعلام بگیرید و یا جهت مشاوره رایگان با تلفن 09131760166 تماس حاصل نمایید


9-استعلام پرداخت بیمه عمر ایران

روزانه تعداد بیشماری از شما عزیزان با نمایندگی ما تماس می گیرید تا از درستی پرداخت خود مطمئن شوید . این مورد از سهل انگاری نماینده شماست که به شما توضیحات کافی را نمی دهد و یا خدمات پس از فروش به شما  ارائه نمیدهد ، البته ما با روی باز جواب تک تک شما عزیزان را می دهیم. در این پست تصمیم گرفتیم تا چند روش مفید ذکر کنیم تا شما از سردرگمی خارج شوید.گاها پیش میاید عزیزانی که اشتباه پرداخت خود را انجام میدهند و یا پرداخت هایی که دیر به حساب شرکت بیمه می نشینند ، و یا اینکه شما به نماینده یا بیمه نامه خود اعتماد کافی را ندارید. ما تمامی این شرایط را درک می کنیم و به شما کمک می کنیم تا از درستی و صحت پرداخت های خود مطمئن شوید.نکته 1 : هنگامی که بیمه نامه شما صادر می شود ، برگه و یا دفترچه ای به شما داده می شود که در آن کد شناسه پرداخت شما  نوشته شده ، مانند شکل زیربیمه عمر و زندگی ایران

نکته 2 : کد شناسه شما بعد از گذشت یکسال تغییر میابد ، لذا پس از گذشت یکسال برای گرفتن کد شناسه جدید با نماینده خود تماس بگیرید.

نکته 3 : هنگامی که شما پرداخت خود را انجام میدهید ، بسته به نوع پرداخت شما ، یک الی 10 روز طول میکشد تا پرداخت شما در سیستم بیمه ایران تایید شود.

نکته 4 : بعد از گذشت این مدت میتوانید از نماینده خود بخواهید تا تاییدیه پرداختتان را برای شما بفرستد.

بیمه عمر کودکان ایران

بیمه عمر کودکان ایران یا بیمه عمر کودکان و نوجوانان بیمه ایران ، در چارچوب بیمه عمر طراحی شده و امکانات مشابهی را ارایه می‌دهد اما تاکید ویژه‌ای بر سرمایه‌گذاری و استفاده از سود بیشتر بیمه عمر دارد. علت این کار هم رسیدن به اندوخته قابل قبولی است که در پایان قرارداد بیمه عمر باید به بیمه‌گزار پرداخت ‌شود.

هدف از بیمه عمر کودکان ایران

هدف از بیمه عمر کودکان ایران برای پوشش دادن نیازهای مادی کودکان در آینده و در دوره جوانی‌شان است. بیمه عمر کودکان ایران اگرچه خدمات بیمه‌ای نیز ارایه می‌کند اما بیشتر نقش سرمایه‌گذاری آن اهمیت دارد. مدت قراردادهای آن نیز معمولاً با مدت‌زمان‌های بالا و بیشتر از 15 سال است. البته بیمه عمر قراردادی بلندمدت است اما طولانی بودن قراردادهای بیمه عمر کودکان به این خاطر است که بیمه‌گزار به بیشترین سود ممکن از اندوخته بیمه عمر برسد.

هدف در بیمه عمر کودکان ایران استفاده از پوشش‌های کمتر و کمک به سوددهی بیشتر بیمه عمر است.

شرایط بیمه عمر ایران برای کودکان

پوشش‌های بیمه عمر کودکان ایران

پوشش سرمایه فوت عادی: هدف از بیمه عمر، پوشش زندگی بیمه‌گزار و خطراتی است که جان او را تهدید می‌کند. چنانچه بیمه‌گزار در طول مدت قرارداد بیمه عمر، فوت کند مبلغی تا 35 برابر حق بیمه پرداختی سالانه، تحت عنوان سرمایه فوت به ذی‌نفع بیمه او تعلق خواهد گرفت.

پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه: اگر بیمه‌شده یا بیمه‌گزار در طول مدت‌زمان قرارداد بیمه عمر در اثر حوادث فوت کند ذی‌نفع او علاوه بر سرمایه فوت عادی، خسارت سرمایه فوت در اثر حادثه را نیز دریافت می‌کند.

پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی: در صورت نقص عضو و ازکارافتادگی بیمه‌گزار در طول مدت قرارداد خسارت فوت به او پرداخت خواهد شد که میزان آن تا 100% سرمایه فوت است. این پوشش از سن 18 سالگی بیمه‌گزار فعال خواهد شد و تا پایان قرارداد بیمه عمر ادامه می‌یابد.

پوشش مستمری ازکارافتادگی: اگر بیمه‌گزار در طول مدت قرارداد دچار ازکارافتادگی شود طبق این پوشش تا 3 برابر حق بیمه‌های پرداختی سالانه و به مدت ده سال از سوی بیمه ایران به وی مستمری پرداخت خواهد شد. این پوشش نیز که در تکمیل پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی است، از 18 سالگی برای بیمه‌گزار فعال شده و تا پایان مدت قرارداد، ادامه خواهد داشت.

پوشش سرمایه امراض خاص: اگر بیمه‌گزار در طول مدت قرارداد بیمه عمر دچار سرطان، سکته قلبی و مغزی شود، یا عمل پیوند اعضا حیاتی بدن را انجام دهد و یا در اثر بیماری قلبی ناچار به انجام عمل قلب باز شود، طبق این پوشش به بیمه‌گزار سرمایه امراض خاص جهت جبران خسارت پرداخت خواهد شد. مبلغ سرمایه امراض خاص در بیمه ایران 25% از سرمایه فوت است. البته بیمه ایران برای بیماری سرطان سرمایه‌ای جداگانه اختصاص داده و تا 50% از سرمایه فوت به بیمه‌گزار غرامت پرداخت خواهد کرد.

پوشش سرمایه هزینه‌های پزشکی: این پوشش هزینه‌های بستری و درمانی بیمه‌گزار در اثر حوادث را در طول مدت قرارداد، پرداخت می‌کند.

مزایای بیمه عمر کودکان ایران

مزایای بیمه عمر کودک ایران شامل مزایای مادی بیمه عمر و مزایای بیمه‌ای مانند پوشش‌های بیمه است و از آنجایی که این بیمه برای کودکان ارایه شده است و همه پوشش‌های بیمه عمر در آن ارایه می‌شود اما کودکان به همه این پوشش‌ها نیازی ندارند و به جای آن می‌توان تأکید بیشتری بر افزایش سرمایه و سود حاصل از سرمایه‌گذاری در بیمه عمر داشت. مزایای این بیمه عمر عبارت‌اند از:

مزایای مادی بیمه عمر کودکان ایران
استفاده از سود بیمه عمر: شرکت‌های بیمه سالانه به حق بیمه‌هایی که بیمه‌گزار در سپرده عمر خود سرمایه‌گذاری می‌کند، دو نوع سود شامل سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت واریز می‌کند.

استفاده از وام بیمه عمر: با گذشت دو سال از مدت‌زمان بیمه عمر، بیمه‌گزار می‌تواند تا 90درصد از اندوخته خود را وام بگیرد.

استفاده از اندوخته بیمه عمر در سال آخر حیات بیمه‌گزار: پرداخت 25% از سرمایه فوت به بیمه‌گزار در صورتی که وی در سال آخر زندگی خود باشد.

مزایای بیمه‌ای و پوشش‌های بیمه عمر کودکان ایران
استفاده از پوشش‌های بیمه عمر: پوشش‌های بیمه عمر کودکان ایران شامل پوشش سرمایه فوت عادی، پوشش سرمایه فوت ناشی از حادثه، پوشش سرمایه امراض خاص و پوشش سرمایه هزینه‌های پزشکی، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه، پوشش مستمری ازکارافتادگی و پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی است که به طور کامل شرح داده شده است.

مزایای بیمه کودکان ایران شامل استفاده از انواع پوشش‌های بیمه عمر و استفاده از مزایای مادی آن است.

توصیه‌ای برای بیمه عمر کودکان ایران

بیمه عمر کودکان ایران برای پوشش زندگی و آینده کودکان طراحی شده است. این بیمه انعطاف‌پذیر بوده و حتی می‌توان به پوشش‌هایی که ارایه می‌دهد پوشش‌های تکمیلی دیگری نیز افزود اما معمولاً توصیه می‌شود که بیمه‌گزار از پوشش‌های تکمیلی غیر ضروری که ممکن است برای کودکان کاربرد نداشته باشد چشم‌پوشی کند و سعی کند که بیمه عمر سوددهی بیشتری داشته باشد. دلیل این توصیه این است که معمولاً کودکان کمتر از بزرگ‌سالان به بیماری‌های سخت دچار می‌شوند و همچنین در معرض خطراتی که در جامعه و محیط کار افراد بزرگ‌سال را تهدید می‌کند، نیستند. بنابراین می‌توان تنها یک یا تعداد اندکی پوشش بیمه را انتخاب کرد و به ازای آن با افزایش سرمایه و حق بیمه‌ها، تلاش کرد تا سوددهی بیمه افزایش یافته و در پایان قرارداد، اندوخته قابل توجهی نصیب بیمه‌گزار شود.

در بیمه عمر کودکان بهتر است فقط پوشش‌های ضروری انتخاب شود تا سوددهی بیشتری در طول مدت قرارداد به دست آید.

چرا بیمه عمر کودکان ایران

بیمه عمر کودکان ایران را می‌توان از اولین ماه تولد کودک خریداری کرد. این بیمه علاوه بر نقش حمایتی و بیمه‌ای از بیمه‌گزار به عنوان یک راه سرمایه‌گذاری کمک زیادی را در سنین بزرگ‌سالی به کودک خواهد کرد. زمان استفاده از بیمه عمر کودکان معمولاً بین سنین 20 تا 30 سالگی است و به مدت قرارداد بیمه عمر بستگی دارد. این سنین از لحاظ مادی دغدغه‌ها و نیازهای خاص خود را دارند چرا که افراد در موقعیت‌های حساس زندگی خود به سر می‌برند. ورود به دانشگاه و هزینه‌های تحصیلی، قصد ازدواج و یا راه‌اندازی کسب‌وکار همه از موارد مهمی هستند که در این سنین اتفاق افتاده و نشان‌دهنده نیاز بیمه‌گزار به یک سرمایه و یا اندوخته مالی است. آینده‌نگری برای رفع چنین نگرانی‌هایی است که لزوم استفاده از بیمه عمر را بیش از پیش مشخص می‌کند.

بیمه عمر کودکان ایران یک صندوق پول برای آینده کودکان است و اندوخته آن در زمان بزرگسالی کمک بزرگی برای بیمه‌گزار خواهد بود.

تهیه بیمه در گذشته و به روش‌های سنتی مشکلات فراوانی داشت. صرف وقت برای رفتن به نمایندگی بیمه و کسب اطلاعات و محاسبات مالی و خرید بیمه و مشکلاتی که ممکن بود در زمان خرید بیمه رخ دهد، خرید بیمه را دشوار و ناخوشایند می‌کرد. با کمک اینترنت و استفاده از فضای آنلاین، خرید و فروش و مبادلات اقتصادی شکل دیگری به خود گرفته است.

source : modirebimeh


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/25:: 1:10 عصر     |     () نظر

بیمه مسئولیت ایران | هنوز کسب و کار خود را بیمه مسئولیت ایران نکرده اید؟ 

 

1-بیمه مسئولیت عملیات ساختمانی

گاهی در طول انجام عملیات ساختمانی، خسارت مالی و صدمات جسمانی به اشخاص ثالث وارد می‌آید که ناشی از عملیات تخریب، گودبرداری، پی‌کنی، نصب اسکلت فلزی و سایر کارهای عمرانی است. با اخذ این بیمه، مسئولیت صاحبکار و کلیه عوامل اجرایی به طور مشترک در قبال اشخاص ثالث، تحت پوشش قرار می‌گیرد.

تصور کنید در حال گودبرداری ساختمان کناری شما فرو بریزد و ساکنین آن ساختمان مصدوم شوند یا فوت نمایند .

تصور کنید از طبقات فوقانی ساختمان در حال ساخت شما مصالح یا قطعه ای رها گردد و بر روی خودرو یا فرد رهگذری سقوط کند .

تصور کنید در جریان گودبرداری به تاسیسات زیر زمینی شهری مانند لوله کشی های آب ، برق ، گاز ، تلفن خسارت هایی وارد شود

تصور کنید فردی که به عنوان مهمان یا کارشناس بازدید کننده یا خریدار وارد ساختمان در حال احداث شما شده است در کارگاه شما دچار حادثه گردد .

فرم پیشنهاد بیمه مسئولیت ساختمانی بیمه ایران

در تمام موارد فوق بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای عملیات ساختمانی از شما حمایت و خسارت های مالی و جانی وارد شده را جبران خواهد کرد.

موضوع بیمه نامه :

جبران خسارت های بدنی و مالی وارد به اشخاص ثالث ناشی از مسئولیت مدنی بیمه گذار در جریان عملیات ساختمانی در محل اجرای عملیات ، پس از احراز مسئولیت بیمه گذار و در صورت لزوم طبق رای مراجع قضایی .

خسارت های بدنی شامل دیه فوت و نقص عضو و همچنین هزینه های پزشکی اشخاص ثالثی است که در کلیه مراحل ساخت و ساز دچار صدمه شده باشند .

خسارت های مالی شامل کلیه خسارت هایی همچون ریزش ساختمانهای اطراف ، ریزش مصالح ساختمانی روی افراد و خودروهای در حال عبور ، خسارت های وارده به تاسیسات زیرزمینی از قبیل لوله کشی های آب و گاز و تاسیسات برق و تلفن

در این بیمه نامه مسئولیت کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که اجرای بخش یا بخش هایی از پروژه را به عهده دارند بیمه میشود .

عوامل تعیین کننده حق بیمه :

مدت بیمه نامه ، تعهدات مالی و جانی ، عمق گودبرداری ، عرض زمین محل مورد بیمه  ، نوع خاک محل مورد بیمه ، سازه ساختمان های کناری ، میزان تراکم جمعیتی محل مورد بیمه از عوامل مهم تعیین حق بیمه هستند .

خسارت های غیر قابل پرداخت :

1- خسارت های ناشی از عمد و تقلب بیمه گذار

2- خسارت های ناشی از جنگ ،عملیات تروریستی ، انقلاب ، شورش ، اعتصاب و عوامل دیگری از این قبیل

3- خسارت های ناشی از انفجار هسته ای و تشعشعات رادیو اکتیو

4- خسارت هایی که منشا آن خارج از اختیار بیمه گذار باشد از قبیل : زلزله ، سیل ،رانش زمین مگر این که عمل بیمه گذار عامل ایجاد و یا تشدید کننده خطر بوده و قانونا مسئول شناخته شود در این موارد تعهد بیمه گر محدود به میزان مسئولیت بیمه گذار در ایجاد و تشدید خسارت خواهد بود

5- خسارت های ناشی از محکومیت جزایی و جرایم مربوطه

6- عدم اجرای وظایف و تعهدات بیمه گذار که در شرایط عمومی بیمه نامه بطور کامل و شفاف درج شده است

7- خسارت جانی و مالی به بیمه گذار، شرکا و کارکنان بیمه گذار و عوامل اجرایی در محل مورد بیمه

8- خسارت های ناشی عدم النفع

9 -محکومیت نقدی به نفع دولت و همچنین مجازات های قابل خرید بیمه گذار

10- حوادث ناشی از مصرف مسکرات ، مواد مخدر و یا روان گردان توسط مقصر حادثه

11- حوادث ناشی از درگیری و نزاع

12 -حوادث ناشی از اعمال مجرمانه بیمه گذار به تشخیص مراجع قانونی ذیصلاح

13-جرایم ،تخلفات و مطالبات شهرداری و سایر سازمان ها و جزای نقدی

14- خسارت احتمالی قبل از صدور بیمه نامه و یا اینکه منشا آن قبل از تاریخ صدور بیمه نامه بوده باشد

15 – خسارت ناشی از تاخیر در انجام کار

16- کلیه حوادثی که طبق نظر مراجع ذیصلاح بیمه گذار مسئول آن شناخته نمی شود

 فرانشیز :

درصدی از خسارت که به عهده مشتری یا بیمه گذار است که در این بیمه نامه خسارت های جانی بدون فرانشیز بوده اما خسارت های مالی معمولا ده تا بیست درصد فرانشیز دارد.

بازدید اولیه : 

پذیرش پیشنهاد این بیمه نامه منوط به بازدید کارشناس شرکت بیمه از محل مورد بیمه و تایید وی میباشد .

فرم پیشنهاد بیمه مسئولیت کارفرما بیمه ایران

بیمه های مکمل :

کارفرمایان محترم بخش ساختمان توجه داشته باشند که در کنار بیمه مسئولیت ناشی از اجرای عملیات ساختمانی که خسارت های جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش میدهد بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان را برای حوادث احتمالی کارکنان خود تهیه کنند تا دربرابر حوادث احتمالی در حاشیه امنیت بیشتری قرار بگیرند .همچنین علاوه بر بیمه های ذکر شده جهت تهیه پوشش بیمه ای اموال و دارایی ها و سرمایه به کار گرفته شده در عملیات ساختمان سازی بیمه تمام خطر پیمانکاران پیشنهاد میگردد .

تصور کنید یونولیت های مورد استفاده در سقف آتش بگیرند و بدلیل آتش سوزی خسارت های مالی سنگینی به مصالح و کارهای انجام شده ساختمان در حال احداث وارد شود و در این آتش سوزی یکی از کارگران و یکی از بستگان و دوستان کارگر فوت شده که جهت دید و بازدید به کارگاه ساختمانی و محل استراحت کارگران مراجعه کرده بود در این حادثه فوت نمایند . در چنین وضعیتی و در صورت مسئول شناخته شدن کارفرما بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان دیه کارگر فوت شده را پرداخت میکند و بیمه مسئولیت ناشی از اجرای عملیات ساختمانی دیه فرد مهمان را که بدلیل عدم وجود رابطه کاری با کارفرما شخص ثالث شناخته میشود پرداخت میکند لیکن خسارت های وارد شده به مصالح و ساختمان در صورتی قابل پرداخت است که کارفرما دارای بیمه تمام خطر پیمانکاران باشد .

2-بیمه مسئولیت تمام خطر پیمانکاران

این بیمه‌نامه خسارت‌های فیزیکی، غیرقابل پیش‌بینی و ناشی از حادثه را در حین اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی و عملیات ساختمانی انواع سازه از قبیل ساختمان‌های مسکونی، اداری، برج‌ها، کارخانجات، سیلوها، راه‌ها، راه‌آهن، فرودگاه، سدها، پروژه‌های آبیاری و زهکشی، تونل‌ها، پل‌ها، لوله‌کشی فاضلاب، مخازن آب، موج‌شکن‌ها و مانند آن را تحت پوشش قرار می‌دهد. مشتری این نوع بیمه‌نامه برای شرکت در مناقصه نیاز به ارائه پیش‌نویش بیمه‌نامه داشته و پس از برنده شدن در مناقصه، بیمه‌نامه برای وی صادر می‌شود.

بیمه تمام خطر پیمانکاران اصولاً برای یک پروژه احداث که اجرای آن بموجب قراردادی بین کارفرما و پیمانکار منعقد شده است صادر می‌شود و آن را از زمان شروع کار تا پایان تحت پوشش قرار می‌دهد. بیمه‌نامه تمام خطر پیمانکاران را می‌توان برای کلیه پروژه های راه‌سازی و ساختمانی بررسی و صادر  نمود. لذا موضوعات مورد بیمه تمام خطر پیمانکاران بسیار متنوع می‌باشد که به عنوان نمونه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

– انواع ساختمان با کاربریهای مختلف مثل مسکونی، اداری، تجاری، پزشکی، آموزشی و ورزشی

– ساختمان کارخانجات و سیلوها که ممکن است بخش عمده‌ای از عملیات مربوط به نصب تجهیزات و ماشین آلات نیز باشد.

– ساختمان راه، خطوط و ایستگاههای راه آهن و باند و ترمینال فرودگاه‌ها

– انواع موج شکن‌ها و آب‌شکن در داخل دریا

– پلها، سدها، تونلها، سیستم های آبیاری و زهکشی و خطوط انتقال آب (با لوله های سیمانی) کانالها، بندرگاه‌ها

 صدور بیمه‌نامه تمام خطر پیمانکاران

فرآیند صدور بیمه‌نامه تمام خطر پیمانکاران در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول مشتری شرکت در مناقصه، نرخ تقریبی حق‌بیمه را برای شرکت در مناقصه دریافت کرده و در صورت برنده شدن در مناقصه در مرحله دوم، قرارداد اصلی با نرخ قطعی بیمه منعقد می‌گردد.

این فرآیند با مراجعه مشتری به اداره صدور بیمه‌نامه مهندسی و یا معرفی بیمه‌گذار از طریق نمایندگی آغاز می‌شود و به شرح زیر است:

مشتری نامه درخواست خود مبنی بر دریافت نرخ بیمه برای شرکت در مناقصه را به اداره صدور بیمه‌نامه‌های مهندسی و یا یکی از نمایندگی‌های فروش ارائه می‌نماید.

حق‌بیمه محاسبه شده توسط برنامه مکانیزه صدور (سیستم اطلاعاتی تحت وب)پرینت گرفته شده و به مشتری تحویل داده می‌شود.

در صورتی که مشتری در مناقصه برنده شود، برای عقد بیمه‌نامه به اداره صدور بیمه‌نامه‌های مهندسی مراجعه می‌نماید.

فرم “پیشنهاد بیمه تمام خطر پیمانکاران (CAR)” توسط مشتری تکمیل شده، مهر و امضا می‌گردد. به همراه این فرم، مدارک مذکور برای صدوربیمه‌نامه نیز باید تحویل داده شود.

حق‌بیمه و شرایط پرینت گرفته شده توسط اداره صدور بیمه‌نامه‌های مهندسی مهر و امضا شده و به مشتری تحویل داده می‌شود.

در صورت موافقت مشتری، بیمه‌نامه در برنامه مکانیزه صدور (سیستم اطلاعاتی تحت وب)در فرم “ثبت بیمه‌نامه” ثبت می‌شود.

بیمه‌گذار حق بیمه مشخص شده را پرداخت می‌نماید.

3-بیمه مسئولیت آتش سوزی

گسترش‌ دامنه‌ آتش‌سوزی‌ و انفجار در مجاورت‌ محل‌ وقوع‌ حادثه‌، سبب‌ ورود خسارات‌ مالی‌ و جانی‌ به‌ اشخاص‌ ثالث‌ می‌گردد که غرامت‌ وارده‌ به اشخاص ثالث در چارچوب‌ بیمه‌های‌ آتش‌سوزی‌ قابل‌ پرداخت‌ نیست؛‌ ولیکن‌ ‌بیمه‌‌ مسئولیت مدنی ناشی از آتش‌سوزی، کلیه‌ زیان‌‌های‌ ناشی‌ از خط‌راتی‌ همچون‌ آتش‌سوزی‌، انفجار، ترکیدگی‌ لوله‌های‌ آب‌ و ضایعات‌ آب‌ وارد به‌ اشخاص‌ ثالث‌ را جبران‌ خواهد نمود.

عبارت است از مسئولیت مدنی بیمه گذار در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث در جریان آتش سوزی و انفجار و ترکیدگی لوله آب در محل مورد بیمه.

خطرات تحت پوشش

جبران خسارت های بدنی و مالی وارده به اشخاص ثالث( به شرح ذیل) در محل مورد بیمه مشروط به اینکه  مسئولیت بیمه گذار توسط بیمه گر و مقامات ذیصلاح محرز گردد.

1-  جبران هزینه های پزشکی

2- جبران غرامات نقص عضو

3-  جبران غرامات فوت

4- جبران خسارات مالی

استثنائات بیمه مسئولیت آتش سوزی

غرامات و خسارات زیر از شمول تعهدات بیمه گر مستثنی است:

1-خسارات اموال متعلق به اشخاص ثالث موجود در محل مورد بیمه مگر آنکه صراحتا خلاف آن شرط شده باشد.

2-غرامات جانی بیمه گذار و کلیه سهامداران، کارکنان، همسر، اجداد، پدر ، مادر، اولاد ، اولاد اولاد وی

3-خسارات ناشی از عمد و تقلب بیمه گذار و کارکنان و نمایندگان و شرکای وی.

4- خسارات وارد به مسکوکات، پول، اوراق بهادار، جواهرات و سنگهای قیمتی و نسخ خطی و نقشه ها.

5-غرامات و خسارات ناشی از انفجار اتمی و تشعشعات رادیو اکتیو.

6-غرامات و خسارات ناشی از جنگ و انقلاب و شورش و اعتصاب و عوامل دیگر از این قبیل.

7-جرائم حقوقی و کیفری و همچنین مجازاتهای قابل خرید بیمه گذار.

8-غرامات و خسارات مربوط به مسئولیت مدنی ناشی از قراردادهایی که بیمه گذار با دیگران منعقد نموده است.

4-بیمه مسئولیت جامع شهرداری

این بیمه به منظور جبران کلیه خسارات جانی و مالی ناشی از خطرات احتمالی عملیات عمرانی، ‌زیر بنایی و … که تحت نظارت شهرداری انجام شود، صادر می‌شود.

خسارات ناشی از عوامل زیر که شهرداری مسئول جبران آن شناخته شود در تعهد بیمه گر می باشد:

حوادث ناشی از سقوط درختان بر روی وسائط نقلیه، منازل، اماکن و افراد عبوری در صورتیکه شهرداری مسئول باشد.

حوادث ناشی از سقوط افراد، وسائط نقلیه در گودال، کانال و ترانشه های حفاری شده که توسط شهرداری صورت گرفته باشد.

حوادث مربوط به برق گرفتگی افراد از پایه های روشنایی (پارکها).

خسارات ناشی از آب افتادگی در منازل و واحدهای تجاری در صورتیکه شهرداری مقصر باشد.

خسارات ناشی از مسمومیت افراد در اثر سمپاشی توسط شهرداری.

خسارات جانی و مالی ناشی از عدم ریزش شن و نمک در معابر و پل ها هنگام بارش برف.

اتفاقات ناشی از طعمه گذاری و معدوم نمودن حیوانات موذی و ولگرد.

خسارات ناشی از رفع سد معبر.

خسارات ناشی از جلوگیری تخلیه ضایعات ساختمانی در مکانهای غیر مجاز.

خسارات وارده به پارکها یا اماکن مجاور پروژه در دست احداث شهرداری در هنگام انجام عملیات عمرانی.

خسارات ناشی از عدم رفع خطر از دیوارها و طاقهای قدیمی ساختمانها.

خسارات ناشی از سقوط اجسام از ارتفاعات و پشت بامهای ساختمانهای شهرداری بر روی اشخاص ثالث.

خسارات ناشی از سقوط تابلوهای نصب شده توسط شهرداری.

استثنائات بیمه نامه:

حوادث طبیعی مانند طوفان، زلزله، سیل و حوادثی از این قبیل که خارج از اختیارات و مسئولیتهای شهرداری می باشد.

خسارات ناشی از مسئولیت پیمانکارانی که با شهرداری قرارداد دارند.

خسارات ناشی از حفاریهای شرکت مخابرات، سازمان آب و شرکت برق و پیمانکاران طرف قرارداد آنها.

خسارات ناشی از تصادف وسائط نقلیه زمینی، دریایی و یا هوایی.

5-بیمه مسئولیت تابلوهای تبلیغاتی

این بیمه به منظور جبران کلیه خسارات مالی و جانی ناشی از خطرات احتمالی نصب و نگهداری تابلوهای تبلیغاتی در قبال اشخاص ثالث صادر می‌شود.

بیمه‌نامه به منظور جبران کلیه خسارات مالی و جانی ناشی از خطرات احتمالی نصب و نگهداری تابلوهای تبلیغاتی در قبال اشخاص ثالث صادر می‌شود . همچنین کلیه کسانی که مسئول نصب و نگهداری تابلوهای تبلیغاتی هستند، در قبال افراد ثالث، به این بیمه نامه نیاز دارند. با توجه به شرایط مندرج در بیمه نامه مسئولیت تابلوهای تبلیغاتی خطراتی همچون فوت،نقص عضو،هزینه های پزشکی و خسارت مالی تحت پوشش قرار میگیرند.

 اهداف بیمه نامه:

بیمه مسئولیت تابلوهای تبلیغاتی به منظور جبران کلیه خسارات مالی و جانی ناشی از خطرات احتمالی نصب و نگهداری تابلوهای تبلیغاتی در قبال اشخاص ثالث صادر می‌شود.

مخاطبین بیمه نامه:

کلیه کسانی که مسئول نصب و نگهداری تابلوهای تبلیغاتی هستند، در قبال افراد ثالث، به این بیمه نامه نیاز دارند.

خسارات تحت پوشش:

با توجه به شرایط مندرج در بیمه نامه ممکن است خطرات در یکی از سطوح ذیل مورد پوشش قرار گیرد:

فوت

نقص عضو

هزینه های پزشکی

خسارت مالی

فرم پیشنهاد بیمه مسئولیت مدنی بیمه ایران

شرایط عمومی بیمه نامه مسئولیت مدنی:

ماده 1- موضوع قرارداد

عبارتست از بیمه مسئولیت مدنی بیمه گذار مطابق موضوع مندرج در شرایط خصوصی بیمه نامه.

ماده 2- استثنائات

خسارتهای معلول عوامل زیر ولو این که بیمه گذار مسئول آنها شناخته شود از شمول تعهدات بیمه گر خارج است :

خسارت ناشی از عمد و تقلب بیمه گذار.

خسارت ناشی از انفجار هسته ای و تشعشعات رادیواکتیو.

خسارت ناشی از جنگ و انقلاب و شورش و اعتصاب و عوامل دیگری از این قبیل.

خسارت ناشی از تخلف از قوانین و نظامات دولتی.

ماده 3- وظایف بیمه گذار

بیمه گذار باید کلیه اطلاعات راجع به موضوع بیمه را در اختیار بیمه گر قرار داده باشد.

بیمه گذار موظف است در طول مدت اعتبار بیمه نامه هرگونه تغییر کمی و کیفی را که در وضعیت خطر حاصل شود و یا تغییراتی را که در چگونگی ارتباط بیمه گذار با موضوع بیمه به وجود آید، ظرف ده روز بصورت کتبی به اطلاع بیمه گر برساند.

بیمه گذار موظف است اقدامهای لازم را که هر عکس عرفاً برای جلوگیری از وقوع حوادث رعایت می نماید به عمل آورد.

بیمه گذار مکلف است وقوع هرگونه حادثه موضوع این بیمه نامه و همچنین هرنوع ادعا و یا مطالبه علیه خود را که به این بیمه نامه مربوط شود اعم از این که مطالبه و ادعا کتبی یا شفاهی و یا بصورت ارسال اظهارنامه و یا اقامه دعوی در مراجع قضایی باشد، بدون فوت وقت در اولین زمان ممکن و حداکثر ظرف مدت پنج روز (به استثنای تعطیلات رسمی) از تاریخ وقوع آن به اطلاع بیمه گر برساند و نیز مکلف است متعاقباً کیفیات مطالبه و یا دعوی، نام و نشانی مطالبه کننده و یا اقامه کننده دعوی و عنوانی که به موجب آن مطالبه خسارت و یا اقامه دعوی شده است. مشخصات زیاندیده، نام و نشانی شهود احتمالی، مبلغ مورد ادعا و هرگونه اطلاعات، مشخصات و نکات دیگر مربوط به موضوع را که بر آن وقوف دارد و هر نوع اسناد و مدارکی را که در این باره در اختیار دارد به بیمه گر تسلیم و بیمه گر را در تحقیقات و رسیدگی و دفاع کمک نماید.

بیمه گذار متعهد است هرگونه اوراق قضایی مربوط به هر دعوی مرتبط با موضوع این بیمه نامه را اعم از این که از طرف مدعی خسارت یا دستگاههای قضایی دریافت نموده باشد بی درنگ و حداکثر ظرف مدت 24 ساعت جهت بیمه گر ارسال دارد و در صورت تأخیر مسئول جبران ضرر و زیانهایی که از این طریق به بیمه گر وارد می شود خواهد بود.

بیمه گذار بایستی جهت بازدید از محل حادثه و انجام امور کارشناسی همکاری لازم را با بیمه گر به عمل آورد.

کلیه کارکنان بیمه گذار متناسب با وظایف خودداری تجربه، تخصص و مهارتهای لازم باشند.

ماده 4- تعهدات بیمه گر

در صورت وقوع حادثه ناشی از موضوع بیمه، بیمه گر متعهد است نسبت به پرداخت خسارت بر اساس برآورد کارشناس خود، شرایط خصوصی و مدارک مثبته خسارت اقدام نماید.

منظور از جبران خسارت بدنی مذکور در جدول مشخصات بیمه نامه تأمین و جبران غرامت فوت، نقص عضو و هزینه های پزشکی وارد به اشخاص ثالث موضوع این قرارداد می باشد.

درصدهای نقص اعضاء بدن با نظر پزشک معتمد بیمه گر تعیین می گردد. در صورتی که بیمه گذار یا زیاندیده نسبت به نظر پزشک معتمد بیمه گر معترض باشد، موضوع در کمیسیونی متشکل از پزشک منتخب بیمه گر و پزشک منتخب بیمه گذار یا زیاندیده و یک نفر پزشک به انتخاب پزشک مزبور مطرح و نظر اکثریت اعضای کمیسیون مزبور برای طرفین در موارد اعتراض لازم التباع خواهد بود. غرامت نقص عضو بر مبنای درصدهای مشخص شده و اعمال آن بر سرمایه بیمه مندرج در شرایط بیمه نامه و یا معادل ریالی حداقل دیه رایج (هرکدام که کمتر باشد) تعیین می گردد.

جمع مبالغ پرداختی در مدت بیمه، بابت هزینه های پزشکی و غرامت فوت و نقص عضو به هریک از زیان دیدگان موضوع این بیمه نامه نمی تواند از حداکثر تعهد بیمه گر، مذکور در شرایط خصوصی بیمه نامه تجاوز نماید.

تبصره: در صورت فوت هر نفر، کلیه وراث و ذوی الحقوق وی جمعاً در حکم یک ثالث زیاندیده تلقی میشوند.

محکومیت نقدی به نفع دولت و همچنین مجازاتهای قابل خرید بیمه گذار از شمول تعهدات بیمه گر خارج است.

قبول هرگونه مسئولیت و سازش در مورد خسارتهای مالی و بدنی از طرف بیمه گذار بدون موافقت کتبی بیمه گر فاقد اعتبار است مگر اینکه عمل او موجب جلوگیری از تشدید خطر و به مصلحت بیمه گر باشد. در غیر اینصورت بیمه گر می تواند از پرداخت خسارت خودداری نموده و یا خسارت پرداختی را از بیمه گذار مطالبه نماید.

حق سازش و حق تعقیب دعوی تا میزان تعهد بیمه گر در کلیه مراجع و مراحل قضایی با بیمه گر است و بیمه گذار به موجب این بیمه نامه بیمه گر را وکیل با حق وکیل غیر ولو کراراً می نماید که پرونده های مربوط را در مراجع قضایی با استفاده از کلیه اختیارات دادرسی تا میزان تعهد این بیمه نامه تعقیب نماید و در طول مدت جریان دعوی نباید اقدامی به عمل آورد که به حق بیمه گر در تعقیب دعوی لطمه وارد آورد ولی نسبت به مازاد تعهدات این بیمه نامه بیمه گذار حق هرگونه اقدامی خواهد داشت.

بیمه گر می تواند با پرداخت حداکثر مبلغی که طبق این بیمه نامه برای هر حادثه متعهد است و یا این که اگر مبلغی قبلاً پرداخت نموده با پرداخت مابه التفاوت آن تا میزان حداکثر تعهد، اقدامات خود را در هر یک از مراحل قضایی متوقف و از خود سلب مسئولیت بنماید و در آنصورت رهبری و کنترل مذاکرات و جریانهای حقوقی و اقدامات قانونی مربوط به هر دعوی مرتبط با موضوع این بیمه نامه را به بیمه گذار واگذار و از ادامه مداخله خودداری نماید. بنابراین بیمه گر در برابر هرگونه ادعای بعدی مسئولیتی نخواهد داشت.

ماده 5- فسخ و بطلان بیمه نامه

این بیمه نامه ممکن است قبل از انقضای مدت با اخطار قبلی کتبی 20روزه از طرف بیمه گر یا بیمه گذار در موارد زیر فسخ شود :

از طرف بیمه گر:

درصورت عدم پرداخت حق بیمه و حق بیمه اضافی در سررسیدهای معین.

در صورت تشدید خطر و عدم موافقت بیمه گذار به پرداخت حق بیمه اضافی مربوط.

در صورت کتمان یا اظهار خلاف واقع بیمه گذار به طور غیر عمد درباره وضعیت خطر احراز این امر قبل از وقوع حادثه.

بعد از پرداخت هر خسارت.

از طرف بیمه گذار : در صورتی که کیفیت تشدید خطر کاهش یافته و یا از بین رفته و بیمه¬گر به تخفیف حق بیمه راضی نشود.

تبصره : در صورت فسخ از طرف بیمه گر، باید حق بیمه مدتی که باقی مانده است به صورت روزشمار محاسبه و به بیمه گذار برگشت شود (به استثنای موارد مندرج در قانون بیمه) در صورت فسخ بیمه نامه از طرف بیمه گذار، حق بیمه برگشتی براساس تعرفه بیمه کوتاه مدت محاسبه خواهد شد.

ماده 6- در صورتی که مسئولیت موضوع این بیمه نامه بموجب بیمه نامه های دیگری نیز مورد تأمین قرار گرفته باشد، تعهد بیمه¬گر به تناسب مبلغی که خود بیمه نموده با مجموع مبالغ بیمه شده می باشد.

ماده7- خسارت موضوع این بیمه نامه با اطلاع بیمه گذار مستقیماً از طرف بیمه گر به شخص زیاندیده و یا ذوی الحقوق او پرداخت خواهد شد و به محض پرداخت خسارت، بیمه گر در مقابل بیمه گذار و شخص یا اشخاص زیاندیده بری الذمه می گردد.

ماده 8- نشانی و اقامتگاه قانونی بیمه گذار همان است که در پیشنهاد بیمه و متن این بیمه نامه درج گردیده و بیمه گذار موظف است تغییر نشانی و اقامتگاه قانونی خود را بصورت کتبی باطلاع بیمه گر برساند. در صورت تغییر نشانی و اعلام آن به بیمه گر، نشانی و اقامتگاه قبلی بیمه گذار معتبر شناخته می شود.

ماده 9- بیمه گر و بیمه گذار سعی خواهند کرد کلیه اختلافات ناشی از این بیمه نامه طریق داوری حل و فصل کنند. در اینصورت هر یک از طرفین داور انتخابی خود را به طرف دیگر معرفی می کند. در صورتی که داوران مزبور به توافق نرسند یک نفر را به عنوان سر داور انتخاب می کنند. سر داور و داوران مبادرت به صدور حکم داوری می نمایند. در صورت عدم توافق در موارد داوری، رسیدگی به کلیه اختلافات مذکور در صلاحیت محاکم صلاحیتدار خواهد بود.

ماده 10- این بیمه نامه بر مبنای اظهارات کتبی بیمه گذار مندرج در پیشنهاد بیمه تنظیم گردیده و هرگونه تغییری در آن به موجب الحاقی صادره از طرف بیمه گر خواهد بود. هرگاه مفاد الحاقی با موافقتهایی که بین طرفین به عمل آمده مطابقت نکند بیمه گذار موظف است ظرف پانزده روز از تاریخ صدور، تغییر و یا تصحیح الحاقی را کتباً خواستار شود وگرنه اوراق مذکور قطعی تلقی خواهد شد.

ماده 11- مرور زمان دعاوی ناشی از این بیمه نامه دو سال است که از تاریخ وقوع حادثه منشاء دعوی شروع می شود.

ماده 12- در مواردی که در این بیمه نامه ذکر نشده است بر طبق قانون بیمه و سایر قوانین جاری کشور عمل خواهد شد.

شرایط و فرایند فسخ:

 

خرید بیمه مسئولیت مدیران و مربیان مجموعه ورزشی 

جهت خرید بیمه نامه مسئولیت با شماره 09131760166 تماس حاصل کنید.

7-بیمه مسئولیت شکارچیان و محیط بانان(زیر رشته مسئولیت عمومی)

 

بیمه مسئولیت حرفه ای دلالان رسمی

این بیمه به منظور جبران خسارت‌های مالی احتمالی ناشی از مسئولیت دلالان رسمی بیمه صادر می‌شود.

 

سایر بیمه های مسئولیت

 

بیمه طرح های مخصوص زمانی صادر می شود که موضوع برای بیمه گر جدید باشد خسارات تحت پوشش و میزان حق بیمه طبق توافق طرفین تعیین می شود.

بیمه نامه CMR 

ب

14-بیمه مسئولیت شخص ثالث

بیمه شخص ثالث یکی از انواع بیمه‌های مسئولیت است که مسئولیت راننده را در مقابل اشخاص دیگر (ثالث) بیمه می‌کند. منظور از شخص ثالث، کلیه اشخاصی است که در اثرحوادث وسائل نقلیه موتوری زمینی دچار زیانهای بدنی و یا مالی می‌شوند؛ اعم از اینکه داخل و یا خارج از وسیله نقلیه بیمه شده باشند، بغیر از راننده مسبب حادثه.

15-بیمه مسئولیت پزشکان

بیمه مسئولیت پزشکان یکی از انواع بیمه مسئولیت حرفه‌ای است. در این بیمه هر مسئولیتی که مطابق قانون، پزشک در برابر بیماران خود دارد مطابق بیمه‌نامه به شرکت بیمه منتقل می‌شود و بیمه‌گر در مواقع نیاز پاسخگو خواهد بود.

مواردی مانند اشتباهات و خطاهای پزشکی جزو پوشش‌های این بیمه قرار می‌گیرند.

درصورتی‌که پزشکی اقدام به مداوای بیماری کند یا دستور مداوای وی را دهد، حتی اگر این کار با رضایت بیمار یا ولی قانونی او باشد، بیمه مسئولیت پزشکان مطابق بیمه‌نامه مسئولیت پزشک را در قبال بیمار به عهده خواهد گرفت.

بیمه مسئولیت پزشکی ایران

نکات مهمی که باید درباره بیمه مسئولیت پزشکان دانست!

• درصورتی‌که پزشک بیمه‌گزار محکوم به پرداخت دیه شود، بیمه‌گر موظف به پرداخت معادل ریالی ارزان‌ترین نوع دیه در قانون دیات است.

• درصورتی‌که از نظر بیمه‌گر خسارت وارد شده به بیمار مشخص باشد و خسارت وارده جزو پوشش‌های بیمه مسئولیت پزشکان قرار بگیرد، بیمه‌گر می‌تواند قبل از رأی دادگاه اقدام به پرداخت خسارت بیمار زیان‌دیده کند.

• ادعای خسارت وارد شده به بیمار حداکثر تا سه سال پس از تاریخ بیمه‌نامه اعتبار دارد. فرض کنید بیماری امروز توسط پزشکی مداوا می‌شود؛ اگر تا سه سال پس از تاریخ انقضای بیمه‌نامه این دوره ثابت شود که پزشک خسارتی به بیمار وارد کرده است، پزشک می‌تواند از بیمه مسئولیت پزشکان خود استفاده کند.

• محدوده پوشش بیمه مسئولیت پزشکان فقط در کشور ایران است و خارج از کشور پوششی ندارد.

• مدت اعتبار بیمه مسئولیت پزشکان یک سال و پس از آن قابل تمدید است. درصورتی‌که پزشک بخواهد کمتر از یک سال از بیمه مسئولیت پزشکان استفاده کند، نرخ حق بیمه آن به‌صورت زیر محاسبه می‌شود:

مدت‌زمان تحت پوشش بیمه حق بیمه

بر میدارند و به هر آشنای بیمه ای دارند تماس میگیرند و میگویند کاری نمیشود کرد؟ای کاش اینکار را قبل از روز حادثه انجام میدادند و با یک مشاور بیمه ای خوب مشورت میکردند.

18-بیمه ایران مسئولیت مدنی

هرگاه بر اثر کردار و رفتار فرد یا افرادی به دیگر فرد یا افراد جامعه خسارتی وارد آید مسئولیت مدنی تحقق می یابد و به عبارت ساده از مسئولیت مدنی به عنوان ?زیان خصوصی? می توان نام برد.

مثال: مسئولیت متصدی حمل در مقابل صاحب کالا ناشی از حمل کالا در صورتی که خسارت عمدی نباشد مسئولیت از نوع مدنی است.

لازم به توضیح است یک عمل زیان آور می تواند فقط موجب زیان به جامعه باشد (مسئولیت کیفری) و یا فقط سبب زیان به افراد جامعه (مسئولیت مدنی) و یا هم موجب زیان فرد و هم باعث خسارت جامعه گردد در آن صورت مسئولیت کیفری و مدنی توأما تحقق یافته است.

مثال: پزشکی که در اثر بی احتیاطی و سهل انگاری واضح در امر معالجه موجب صدمه جسمانی یا روانی بیمار می گردد هم مرتکب مسئولیت کیفری گردیده است که جزای آن توبیخ و ممنوعیت از کار می باشد و هم مرتکب مسئولیت مدنی گردیده است که بایستی زیان وارد به بیمار شامل دیه یا اَرش را پرداخت نماید

19-کلوزهای بیمه مسئولیت ایران

ساختمانی ، عمرانی ، مشاغل خدماتی ، صنعتی ، تجاری

 

26-کلوزهای بیمه مسئولیت کارفرما بیمه ایران

این بیمه نامه مسئولیت مدنی بیمه گزار را در مقابل کارکنان تحت پوشش بیمه قرار می دهد. بدین معنی که چنانچه در جریان انجام کار در محل کار، در اثر حادثه خسارت بدنی به کارکنان شاغل بیمه گزار وارد آید و مسئولیت بیمه گزار در این ارتباط برای بیمه گر محرز گردد خسارت وارده جبران خواهد شد. منظور از جبران خسارت بدنی، شامل پرداخت هزینه های پزشکی و غرامت نقص عضو و فوت کارکنان می باشد.

27-فرم پیشنهاد بیمه مسئولیت ایران

برای دانلود و دادن مشخصات می توانید به سایت مدیر بیمه مراجعه کنید.

source : modirebimeh


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/25:: 12:39 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >