سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسر آدم وصىّ خود در مال خویش باش ، و در آن چنان کن که خواهى پس از تو کنند . [نهج البلاغه]
https://keramatzade.com

جملات تاکیدی مثبت برای ثروتمند شدن

تکرار جملات تاکیدی مثبت مخصوصا جملات تاکیدی مثبت برای ثروت و ثروتمند شدن، یکی از راه‌های قدرتمند برای باور به آرزوهایمان و موفقیت در زندگی است. انسان زمانی که چیزی را باور کرد به سرعت در زندگی‌اش خلق خواهد شد.

 

جملات تاکیدی ثروت آفرین

در ادامه 22 تا از قوی ترین جملات تاکیدی مثبت برای میلیاردر شدن ،که امیدوارم با تکرار روزانه آن‌ها، خصوصا قبل از خواب و بلافاصله بعد از بیداری، نتایج شگفت انگیزی را در وضعیت مالی‌تان خلق کنید. همانطور که می‌دانید در این ساعات درجاتی از هیپنوتیزم را تجربه می کنیم و به همین دلیل دریچه‌ی ضمیر ناخودآگاه برای دریافت تلقینات، باز است و مغز ما کمتر جملات را فیلتر می‌کند.

 

جملات تاکیدی مثبت برای ثروتمند شدن:
من ثروتمندم.
پول و ثروت به آسانی به زندگی من سرازیر شده.
زندگی من از هر جهت در فراوانی و ثروت است.
همیشه پول فراوان از راه های مختلف وارد زندگی من می‌شود.
من همیشه به سادگی و به سرعت پول به دست می‌آورم.
من به سرعت و به سادگی پول و ثروت را به سوی خودم جذب می‌کنم.
من همیشه تمام پول مورد نیازم را دارم.
زندگی من همیشه سرشار از ثروت است.
من از نظر مالی در فراوانی هستم.
من همیشه در مورد پول و ثروت مثبت فکر می‌کنم.
من روی جذب ثروت تمرکز کردم.
من همیشه به سادگی به تمام هدف‌های مالی‌ام میرسم.
پولِ فراوان و حلال به سادگی به زندگی من سرازیر شده.
من هر روز ثروتمند‌تر می‌شوم.
من احساس ثروتمندی می‌کنم.
من پول را دوست دارم و پول هم من را دوست دارد.
من در حال جذب پول هستم.
من بسیار خوشحال و سپاسگزارم که پول فراوان از منابع مختلف هر روز بیشتر و بیشتر به سمت من می‌آید.
من بیش از حد پولدار هستم.
من در همه جا فراوانی را می‌بینم.
من مثل آهنربا پول و ثروت را به سوی خودم جذب می‌کنم.
من خودم را دوست دارم.
من دوست داشتنی هستم.


جذب ثروت با فنگ شویی

ثروت واقعی یعنی داشتن چیزهایی که در آرزوی آنها هستید که درنهایت با کار سخت و تلاش به‌دست می‌آید. اما فنگ شویی ثروت می‌تواند به شما کمک کند پول بیشتری ذخیره کنید و مقدار آن را در زندگی‌تان افزایش دهید. فنگ شویی ثروت به شما کمک می‌کند فضایی ایجاد کنید که با قراردادن آگاهانه اشیا در مکان‌های مشخص منجر به جذب ثروت شود. اما به‌یاد داشته باشید که محیط به‌ تنهایی نمی‌تواند موفقیت و کامیابی را تضمین کند و نمی‌تواند جایگزین تلاش برای رسیدن اهداف تان شود.


می خواهم پولدار شوم چگونه

توجه داشته باشید که شما می‌توانید از فنگ‌ شویی برای ایجاد فضای بیشتر در خانه و ذهن‌تان استفاده کنید و برای خود موفقیت و ثروت بیشتری به‌ارمغان بیاورید. دراینجا توصیه‌های ساده‌ای در استفاده از فنگ شویی ثروت بیان می‌شود که می‌تواند پول و ثروت را به خانه‌ی شما جذب کند.

 

1. در ورودی خانه را به‌گونه‌ای درست کنید که پول جذب کند

فنگ شویی ثروت - درب ورودی خانه

در ورودی میزان انرژی را که در تمام خانه‌ی شما جریان پیدا می‌کند، معین می‌کند. درنتیجه در ورودی خانه‌تان را تمیز و با طراوت نگه دارید و در مقابل آن گل‌های زیبا بکارید. ایده‌ی این کار این است که جریان انرژی از در ورودی خانه‌تان به‌سهولت انجام شود، چیزی شبیه به جریان آب.

در ورودی باید محکم و بزرگ باشد و بدون اینکه صدایی بدهد، کاملا باز شود. در باید با کل خانه متناسب باشد. اگر خانه‌ی بزرگ‌تری دارید، در ورودی‌تان نیز باید بزرگ‌تر باشد. محوطه‌ی ورودی خانه‌تان باید زیبا باشد و به‌خوبی رنگ‌آمیزی شده باشد. پادری باید درخشان و نو باشد. سطل‌های زباله، گلدان‌های شکسته‌ی قدیمی و چیزهای دیگری را که مانع جریان انرژی از درب ورودی می‌شود، از سر راه بردارید.

 

2. محوطه‌ی فنگ‌ شویی خانه را برای جذب پول مشخص کنید
سنت‌های مختلف فنگ‌ شویی، بخش‌هایی از خانه را به‌عنوان منطقه‌ی ثروت معرفی می‌کنند. یکی از این مکان‌ها جنوبی‌ترین بخش خانه‌ یا اتاق‌تان است و اگر اتاق شما درمقابل در ورودی خانه قرار دارد، کنج سمت چپ اتاق مکان مناسبی است.

 

3. کنج ثروت را تمیز نگه‌داری دارید
شلوغی و کثیفی می‌تواند بر همه‌ی حوزه‌های زندگی شما تأثیر بگذارد و نه‌تنها مانع جذب انرژی می‌شود، بلکه نمی‌تواند انرژی ثروت را نیز در خود نگه دارد. همه‌ی اقلام غیرضروری را که باعث شلوغی کنج ثروت می‌شود، جمع‌آوری کنید. این موارد می‌تواند شامل گیاه‌های خشک‌شده، سطل‌های زباله و همه‌ی چیزهایی باشد که شما را یاد افراد، مکان‌ها و چیزهایی می‌اندازند که ترجیح می‌دهید به آنها فکر نکنید. همچنین مراقب همه‌ی چیزهایی باشید که پول را به شکلی منفی نشان می‌دهند، مانند قبض‌های پرداخت نشده، بازپرداخت وام‌ها و رسید چیزهایی که از خرید آنها پشیمان شده‌اید.

یخچال، کمد‌ها، کشو‌های لباس و سطح لوازم خانه را تمیز نگه دارید. همه‌ی چیزهایی را که مدت‌هاست از آنها استفاده نکرده‌اید، دور بریزید. اقلام خراب و قدیمی را در صورت نیاز تعمیر کنید. یک شیر شکسته و خراب می‌تواند باعث از دست‌دادن ثروت باشد. هنگامی‌که این مکان‌ها را تمیز می‌کنید، از پارچه و چوب گرد‌گیری استفاده کنید.

 

4. از نماد‌های ثروت استفاده کنید

فنگ شویی ثروت - نماد ثروت

از نمادهای ثروت فنگ‌ شویی استفاده کنید که شما را به یاد ثروت و فراوانی می‌اندازد. پول‌های خردتان را در این جام شیشه‌ای در ناحیه‌ی ثروت‌تان ذخیره کنید تا تصویری از فراوانی و ثروت نمایش داده شود. همچنین پول‌های درون جام را خارج نکنید و مطمئن شوید مداوم به آنها پول اضافه می‌کنید. بگذارید این جام شیشه‌ای تبدیل به نمادی شود که نشان می‌دهد شما به‌دنبال افزایش پول‌تان هستید.

در کنج ثروت‌تان از نمادهای مختلف پول مانند منوپولی و دیگر بازی‌های مربوط به پول استفاده کنید. قلک، جعبه‌ی جواهرات و دفترچه‌ی حساب پس‌انداز چیزهای دیگری هستند که می‌توانید در این مکان قرار دهید. همچنین می‌توانید از عکس پول و تصویر خانه‌ یا ماشینی که در آرزوی داشتن آن هستید یا هر چیز دیگری که برای شما یادآور ثروت است، استفاده کنید.

کشتی ثروت یکی دیگر از نمادهای مشهور ثروت در فنگ‌ شویی است. کشتی ثروت باید پر از سکه‌های طلا و سنگ‌ها و جواهرات قیمتی باشد. باور رایج این است که این کشتی نه‌تنها به شما کمک می‌کند، پول بیشتری داشته باشید، بلکه مانع از این می‌شود که ثروت کنونی شما تمام شود. این کشتی باید در کنج ثروت اتاق شما قرار داده شود، به‌شکلی که از در ورودی به‌نظر برسد کشتی درون خانه‌ی شما شناور است. هر ماه یک سکه یا جواهر به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید پول کشور‌های دیگر را نیز در آن قرار دهید تا ثروت را از همه‌ی نقاط جهان جمع کنید. کشتی ثروت را درون اتاق خواب، آشپزخانه یا حمام نگذارید. هرگز کشتی خالی را درمعرض دید قرار ندهید.

 

5. نمادهای مربوط به آب را به خانه‌تان اضافه کنید

آب یکی از نمادهای باستانی مرتبط با ثروت است. درنتیجه یک آب‌نما در کنج ثروت خانه‌تان قرار دهید. مطمئن شوید که نور خوبی روی آب‌نما وجود دارد و به‌گونه‌ای قرار داده شده است که گویی آب وارد خانه‌ی شما می‌شود؛ نه اینکه از آن خارج می‌شود. همچنین برخی بر این باورند که قراردادن مجسمه‌ی اژدها در کنار نماد آب می‌تواند باعث جذب ثروت شود. اگر امکان قراردادن آب‌نما را در خانه‌یتان ندارید، از تصاویر آب جاری مانند آبشار یا رودخانه‌ی خروشان در خانه‌تان استفاده کنید.

مطمئن شوید که آب درون آب‌نما راکد نشده است و از عکس‌های مرتبط با طوفان‌های سهمگین استفاده نکنید. از نمادهای آب در اتاق خواب‌تان استفاده نکنید؛ چرا که می‌تواند تأثیر منفی برروی وضعیت مالی‌تان بگذارد.

همچنین می‌توانید یک آکواریوم که در آن ماهی اژدها یا ماهی اورانا وجود دارد را در جنوبی‌ترین قسمت خانه‌تان قرار دهید. براساس فنگ شویی اورانای طلایی نمادی از ثروت بی‌انتها است. اغلب بر این باورند که این ماهی باعث خوش اقبالی می‌شود و منابع جدید درآمد با خود به همراه می‌آورد. فقط مطمئن شوید که آکواریوم بزرگ و تمیز است و اکسیژن کافی در آن وجود دارد. به ماهی‌ها خوب غذا بدهید و آنها را سالم و شاد نگه‌ دارید. همچنین می‌توانید آکواریوم را درمقابل درب ورودی خانه تان قرار دهید.

 

6. با استفاده از گیاهان ثروت را جذب کنید

فنگ شویی ثروت - جذب ثروت با استفاده از گیاه

گیاه‌هایی را که برگ‌های گردِ شبیه به سکه دارند، در کنج ثروت‌تان قرار دهید. برای مثال‌ گیاه‌هایی مانند دیفنباخیا، یشم یا لوناریا برای این کار مناسب هستند.

استفاده از گیاهانی که گل‌های قرمز یا بنفش دارند، می‌تواند تأثیر این کار را افزایش دهد. از گیاه‌های تیغدار یا گیاهانی که برگ‌های سفت و خاردار دارند، باید پرهیز کرد. در فنگ شویی این باور وجود دارد که بامبو به علت رشد زیادی که دارد باعث خوش‌اقبالی می‌شود. بامبو معمولا در گلدان شیشه‌ای گذاشته می‌شود، اما اگر آن را درون یک گلدان سرامیکی گذاشته‌اید، یک سکه‌ی فلزی درون آن قرار دهید. بامبوی شما باید هشت ساقه داشته باشد، چرا که هشت قوی‌ترین عدد برای پول و ثروت است. یک گیاه ثروت می‌تواند باعث افزایش پول و کامیابی شود.

 

7. از گل استفاده کنید
گل‌ها علاوه‌بر زیبایی‌شان، خوش‌اقبالی و شانس بسیار زیادی نیز با خود به‌همراه می‌آورند. می‌توانید از گل طبیعی، نقاشی یا تصویر گل یا گل‌های مصنوعی و ابریشمی استفاده کنید. سعی کنید گل‌های زندگی مانند قرمز یا بنفش را در ناحیه‌ی ثروت خانه‌تان قرار دهید. از گل‌های خشک‌شده پرهیز کنید؛ چرا که آنها در فنگ شویی نماد مرگ و تباه‌شدن هستند.

 

8. از کریستال استفاده کنید

فنگ شویی ثروت - استفاده از درخت جواهر

کریستال لیمویی به‌عنوان نمادی که می‌تواند ثروت را جذب کند، شناخته می‌شود. سنگ ثروت معروف دیگر پیریت است. درخت جواهرات که سنگ‌هایی مانند یاقوت بنفش، کریستال لیمویی، مرجان، مروارید یا عقیق در آن کار شده است نیز به‌عنوان جذب‌کننده‌ی ثروت شناخته می‌شود. می‌توانید این درخت را در کنج ثروت خانه‌تان قرار دهید.

 

9. از آینه استفاده کنید

آینه‌ها همچون جاذب ثروت عمل می‌کنند. آنها با خود خوشی، کامیابی، ثروت و پول به‌همراه می‌آورند. در محل غذاخوری‌ خانه‌تان یک آینه قرار دهید، به‌‌گونه‌ای که میز غذا را بازتاب دهد. این کار نمادی از فراوانی و ثروت است. آینه‌ای که دارای قاب طلایی و ترجیحا گرد یا مستطیل شکل است، می‌تواند بهترین انتخاب برای این کار باشد.

 

10. رنگ‌های ثروت

در فنگ شویی رنگ‌هایی مانند طلایی، سبز، قهوه‌ای، بنفش، قرمز، زرد، آبی و مشکی رنگ‌های مربوط به ثروت هستند. برای اینکه ثروت را جذب کنید از این رنگ‌ها در دکور خانه‌تان استفاده کنید. این رنگ‌ها می‌توانند در آینه‌ها، چارچوب‌ها، نقاشی‌ها، سینی‌ها، میز چای، بالشت‌ها، قالیچه‌ها یا کتاب‌های بزرگ به کار رفته باشند.

 

11. از اشکال مختلف استفاده کنید

فنگ شویی ثروت - اشکال مختلف

این باور وجود دارد که استفاده از شکل‌های مختلف باعث جذب میزان مناسب انرژی به کنج ثروت شما می‌شود. شکل‌های مستطیلی، دایره‌ای و موج‌دار را به‌راحتی می‌توان ایجاد کرد.

 

12. از آشپزخانه‌تان به‌خوبی مراقبت کنید

آشپزخانه نماد پرورش است، ازاین‌رو مهم‌ترین بخش خانه‌ی شما درنظر گرفته می‌شود. مطمئن شوید که نور کافی دارد و فضای کاملا بازی دارد. اگر آشپزخانه شما کوچک است، کاری کنید که بزرگ به‌نظر برسد. برای مثال آینه در آن قرار بدهید تا احساس کنید که فضای بزرگی است. اگر ورودی آشپزخانه از محلی که در آن کار می‌کنید، قابل دیدن نیست، از آینه استفاده کنید تا بتوانید آن را ببینید. اجاق گازتان را تمیز نگه دارید. سطل آشغال را درجایی بگذارید که قابل‌دیدن نباشد. از نمادهای ثروت مانند انگور سبز یا بنفش، پرتقال یا گل‌های تازه در ناحیه‌ی ثروت آشپزخانه‌تان استفاده کنید.

 

13. اجازه بدهید ثروت وارد باغچه‌تان بشود

باغچه‌تان را زیبا درست کنید. یک آب‌نما به باغچه اضافه کنید. مسیرهای منحنی ملایم برای باغچه طراحی کنید تا انرژی به‌آرامی در آن جریان داشته باشد. از مجسمه‌های فلزی مانند لاک‌پشت یا بادساز استفاده کنید. برای جذب‌کردن ثروت گل‌های قرمز یا بنفش اضافه کنید.

 

14. سوراخ‌های درون دیوار را بتونه‌کاری کنید

سوراخ‌هایی که به‌خاطر میخ و پیچ در دیوار باقی مانده‌اند، می‌توانند باعث نشت انرژی از خانه‌ی شما شوند. این سوراخ‌ها را به‌گونه‌ای پر کنید که قابل‌دیدن نباشند تا از نشت‌کردن انرژی جلوگیری شود. همچنین می‌توانید از درپوش‌های مات یا همرنگ دیوار برای پوشاندن سوراخ استفاده کنید. از درپوش‌های شفاف استفاده نکنید؛ چرا که برای اهداف فنگ شویی مناسب نیستند.

 

15. ظرف‌های نگهداری مواد غذایی را از نیمه پرتر نگه دارید

فنگ شویی ثروت - ظروف غذا را پر نگه دارید

با پر نگه‌داشتن ظرف‌های نگهداری غذا و نوشیدنی، با نگاه‌کردن به آنها و برداشتن‌شان احساس ثروتمندبودن داشته باشید.

 

16. کاری کنید که کیف پول‌تان ثروت را جذب کند

کیف پولی انتخاب کنید که به شما کمک کند ثروت‌تان را افزایش دهید. اجازه ندهید کیف‌تان شلوغ شود و آن را به خوبی سازمان‌دهی کنید. نگذارید رسید‌های قدیمی، عکس‌ها و کارت‌هایی که به‌ندرت استفاده می‌شوند، کیف شما را پر کنند. هنگامی‌که می‌خواهید کیف پول بخرید یک کیف پول بزرگ و با کیفیت انتخاب کنید تا باعث رشد ثروت‌ تان شود. هنگام انتخاب رنگ کیف دقت کنید؛ رنگ‌های قهوه‌ای یا مشکی انتخاب‌های رایج‌تری هستند، اما رنگ‌های دیگر مانند قرمز، آبی پررنگ و سبز نیز می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. به‌طور کلی هرچه کیف پول پررنگ‌تر باشد، با قدرت بیشتری می‌تواند از انرژی حفاظت کند. اما به رابطه‌ی میان رنگ‌ها و نماد تولدتان توجه داشته باشید. درنتیجه به داوری و تجربه‌ی خودتان اعتماد کنید و ببینید چه چیزی برای شما مناسب است


قانون جذب در 68 ثانیه

آرام و ریلکس دراز بکشید

 سپس برای حدود 17 ثانیه هر چه را که در زندگی می خواهید به طور کامل و واضح تصور و تصویر سازی کنید. جزئیات آنچه که می­خواهید را تجسم خلاقانه کنید. مثلا اگر لپ تاپ می­خواهید، به رنگ لپ تاپ خودتان فکر کنید، به صفحه کیبرد آن فکر کنید. تصور کنید که دارید با لپ تاپتان کار می­کنید و احساسات خوبی را که دارید حس کنید. این تصویر سازی را فقط برای 17 ثانیه انجام دهید و سپس آن را فراموش کنید و روزتان را ادامه دهید. حتی به چیزهای مثل می­تونم لپ تاپ را بدست بیارم؟ این کار جواب می­ده؟ و به چیزهای شبیه این هم فکر نکنید. رها کنید و قصد و هدف خود را فراموش کنید. همین! احتمال زیادی وجود دارد که خواسته شما برآورده شود. (کارکرد قانون جذب)

 

آیا تکنیک قانون جذب در 68 ثانیه جواب می دهد؟

من چندین بار از تکنیک قانون جذب در 17 ثانیه استفاده کرده­ام. سال ها پیش وقتی از کشتی پیاده شده بودم و درحال برگشت به تهران بودم، همکارم را در فرودگاه فرانکفورد (که واقعا شهری است) گم کردم سعی کردم پیدایش کنم اما هیچ کس فردی را با آن خصوصیات ندیده بود. بعد از اینکه مدتی، همان جایی که بودم ایستادم چشمانم را بستم و 17 ثانیه لحظات خوبی را تصور کردم که او را پیدا کرده­ام. خیلی زود یکی از مسئولان فرودگاه گفت دوستم را دیده و به من کمک کرد پیدایش کنم و ما به پرواز خود رسیدیم. برایم عجیب و باورنکردنی بود. اما قانون 17 ثانیه قانون جذب واقعیت داشت. قانون جذب در 17 ثانیه عمل کرد.

در مطالعات بیشتر، در بین تکنیک­های قانون جذب، اخیرا آزمایشی انجام دادم و تلاش کردم 15 رویای کوچک را در 50 روز آشکار کنم. حقیقت جالب این است که 13 مورد آن ها به نوعی برآورده شدند و 9 مورد دقیقا همان طور که من می­خواستم آشکار شدند. آیا این معجزه نیست؟

پس از چنین اتفاقات باورنکردنی و نتایج مثبتی اکنون ایمان محکم به این تکنیک دارم چرا شما این تکنیک را امتحان نمی کنید؟  فقط 17 ثانیه  بر روی آنچه که می­خواهید تمرکز کنید و سپس فراموشش کنید. اگر بخواهید می توانید برای یک یا دو دقیقه این کار را انجام دهید و مطمئنا نتایج بهتری خواهید داشت. در هر حال از آشکارسازی خود لذت ببرید.

 

راز بزرگ تصویر سازی در 68 ثانیه چیست؟

" وقتی رادیو را  روی فرکانس خاصی تنظیم کنید هر چه را که پخش می­شود می­شنوید. به همین ترتیب هر چه را که به آن تمرکز کنید مثل این است که دارید فرکانس رادیو را تنظیم می­کنید و وقتی بر چیزی فقط 17 ثانیه تمرکز کنید، فرکانس آن را در خودتان فعال می­کنید. زمانی که این فرکانس را فعال کردید، قانون جذب شروع به پاسخ دادن به این فرکانس می­کند در واقع شما خاموشید و قانون کارش را انجام می دهد. "  آبراهام هیکس

این روش راهی عالی برای آشکار سازی رویاهای شماست بدون آنکه زمان زیادی را به آن اختصاص دهید.


دعا برای ثروت عظیم- طلسم ثروت عظیم

آیة‌الکرسی، منشأ خیر و برکت

دعای کسب ثروت

آیة‌الکرسی منشأ خیر و برکتی است که خداوند تبارک و تعالی توسط حضرت رسول اکرم در سوره مبارکه بقره به انسان عطا فرموده است و خداوند می‌فرماید: این آیه عظیم‌الشأن و با برکت را به بندگانم هدیه می‌کنم و به همین دلیل است که پیغمبر عزیز ما به پیروانش توصیه می‌کند که آیة‌الکرسی را مورد توجه خاص خود قرار دهند و تلاوت کنند تا از منشأ خیر و برکت آن بهره بگیرند.


فرکانس پول

برای اینکه این فرکانس عمل کنه ؛ این فرکانس رو مثل یک آهنگ عادی ندونید . چون در حال اینکه این فرکانس در حال پخش است و شما گوش میدید ، این فرکانس پیام های پنهان را که برای ثروت شما است ، به ناخودآگاه میفرستد و ناخودآگاه آن را عملی میکند :) امیدوارم به آرزوهاتون با این فرکانس برسید


راز جذب پول

جذب فوری ثروت با راز جذب پول

اگر برای پول و ثروتمند شدن ارزش زیادی قائل نیستید، به‌احتمال‌زیاد به آن نمی‌رسید.امروز میخاهم در این مقاله از جذب فوری ثروت با راز جذب پول حرف بزنم اگر به دنبال جذب ثروت هستید، آن‌هم به جستجوی شما می‌پردازد; اگر در درونتان هیچ‌گونه اشتیاق پرسوزوگدازیبرای جذب ثروت نداری، در اطراف شما هیچ ثروتی پدیدار نمی‌شود; داشتن هدف مشخص برای جذب ثروت امری ضروری و اساسی جهت رسیدن به آن است; این سخن، سخن یکی از میلیاردرهای خودساخته است.با جذب فوری ثروت می توانیم مانند ثروتمندان جهان باشیم حتماً شنیده‌اید: در زندگی به هر چیزی فکر کنید آن را جذب می‌کنید; آیا به جذب فوری ثروت فکر می‌کنید؟

 

جذب فوری ثروت

شاید بگویید: چه کسی از ثروتمند شدن بدش می‌آید؟! بله درست است حق با شماست; هیچ‌کس از پولدار شدن رفاه، آسایش; آرامشو غنی بودن بدش نمی‌آیداما آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که چرا همه ثروتمند نیستند؟همه دوست دارند ثروتمند باشند ولی چرا فقط تعدادی می‌توانند جذب فوری ثروت کنند؟

جذب فوری ثروت فقط با اندیشیدن اتفاق نمی‌افتد; دقیقاً مانند هر چیز دیگری که فقط بافکر کردن نمی‌شود به آن دست پیدا کرد.اگر شخصی هرروز از صبح تا شب بنشیند و به ثروت فکر کند، چه می‌شود؟

اتفاق خاصی نمی‌افتد; فقط تبدیل به یک رؤیاپرداز حرفه‌ای می‌شود که طولی نمی‌کشد. شاید به بیماری‌های مختلفی چون افسردگی هم مبتلا شود؛ اما چه عاملی باعث جذب فوری ثروت در زندگی می‌شود؟

 

راز جذب پول با قانون جذب 

شاید همه‌ی شما قانون جذب و راز جذب پول را می‌شناسید و یا لااقل اطلاعات محدودی از راز جذب پول با قانون جذب آن به گوشتان رسیده است.می‌خواهم کمی درباره‌ی راز جذب پول با قانون جذب صحبت کنم:طبق تحقیقات کاملاً علمی توسط دانشمندان بسیاری در زمینه‌های مختلف چون کیهان‌شناسی; روانشناسی، فیزیک و… جهان بر روی قوانینی استوار است;

بدون هیچ نقصی; طبق این تحقیقات جهان از پایه از انرژی تشکیل‌شده است.همه‌ی موجودات، هوا، خاک، آب و… همه از انرژی تشکیل‌شده‌اند.زمانی دو چیز همدیگر را جذب می‌کنند که انرژی‌هایی از یک جنس داشته باشند.انرژی‌های یکسان همدیگر را جذب می‌کنند. این انرژی از کجا می‌آید؟

 

ثروتمند شدن

اگر بخواهم در مورد تمام جنبه‌های این تحقیقات صحبت کنم; نیاز به ساعت‌ها زمان و صدها برگه کاغذ دارمکه اینجا قصد ما این نیست; الآن در زمینه‌ی جذب فوری ثروت صحبت می‌کنیم; ثروت و فراوانی هم نوعی انرژی است.به همین دلیل توسط افرادی جذب می‌شود که آن را جذب می‌کنند; چه کسانی ثروت را جذب می‌کنند؟کسانی که با ثروت هم فرکانس و یا هم انرژی هستند; زمانی که فردی می‌گوید ثروت اصلاً چیز مهمی نیست!چطور انتظار دارد ثروت را در زندگی‌اش جذب کند؟! این دقیقاً دفع ثروت است.زمانی که به‌طور ناخودآگاه یعنی با تمام سلول‌های وجودتان ثروت را ارزشمند می‌دانید، آن را جذب می‌کنید.در پکیج کسب درآمد بیش از صد باور ضد ثروت را موردبررسی قراردادیم.

 

انرژی ثروت ساز

آگاهی از این موضوع شمارا بسیار کمک می‌کند تا ;در فرکانس و انرژی ثروت قرار بگیرید; بنابراین زمانی می‌توانید ثروت را جذب کنید که با ثروت هم انرژی باشید; دقیقاً مانند زمانی که دو فرد هم انرژی همدیگر را جذب می‌کنند.اگر کمی دقت کنید زمانی که بی انرژی هستید گرایش زیادی به آهنگ‌های آرام و شاید کمی منفی دارید و زمانیکه سرحال و پرانرژی هستید از گوش دادن به آهنگ‌های شاد و پرانرژی لذت می‌برید. مثال بسیار است که اگرکمی خودتان دقت کنید متوجه این گرایش می‌شوید؛ این‌یک قانون است: هم انرژی‌ها همدیگر را جذب می‌کنند.

جذب ثروت آسان است اگر خود را در فرکانس ثروت;قرار دهید و قرار گرفتن در انرژی و فرکانس ثروت تنها زمانی اتفاق می‌افتد که ثروت را به‌عنوان ارزش باور کنید و اعتماد داشته باشید که می توانید ثروتمندترین افراد جهان باشید.

راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب

تقریبا تمام کسانی که می شناسم دوست دارند پول بیشتری داشته باشند. حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا بعضی افراد نسبت به دیگران پول بیشتری دارند؟
پاسخ من این است که همه دوست دارند به بهشت بروند، اما هیچ کس حاضر نیست بمیرد! ثروتمند شدن هم به همین شکل است. تمام ما دوست داریم ثروتمند شویم، اما وقتی صحبت از شب بیداری، سخت کار کردن، پس انداز، ریسک و … می شود، هیچ کس حاضر نیست زحمت ثروتمند شدن را بکشد!

جذب پول و ثروت

 

در ادامه 5 راه ساده برای آمادگی ذهن جذب ثروت را بیان کردم. به یاد داشته باشید که آمادگی ذهنی به تنهایی کافی نیست و اقدام حلقه گم شده موفقیت است! همزمان که ذهنتان را آماده جذب ثروت می کنید، اقدام کنید.

 

پول مثل برق است!

می توانید با پول مقدار زیادی شادی ایجاد کنید یا مقدار زیادی ناراحتی! تصمیم با شماست. داشتن حس خوب نسبت به پول و ثروتمندان اولین گام برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب است! پول همه چیز نیست، به شرطی که آن را داشته باشید. اگر پول نداشته باشید آن وقت پول همه چیز می شود.

عاشقش باشید

هرچیزی برای اینکه در زندگی تا پدیدار شود باید به آن عشق داشته باشید. اگر می ترسید عاشق پول باشید، چطور می خواهید آن رادر زندگی تان پدیدار کنید؟

از نمادها استفاده کنید

نماد هایی داشته باشید که دایما شما را به یاد هدفتان بیاندازند. برای پول و ثروت نمادی انتخاب کنید تا با دیدن آن مدام به یاد آورید که به دنبال چه چیزی هستید. مثلا می توانید از سنگ ریزه یا نور خورشید به عنوان نماد استفاده کنید.

 

اقدام کنید

فقط اقدام است که می تواند هدف های ما را به این دنیای مادی بیاورد. اگر تمام تلاش های ذهنی و تجسم خلاق را به بهترین شکل انجام دهید اما اقدامی برای رویاهایتان نکنید، هیچ دستاوردی نخواهید داشت. سریع و هوشمندانه اقدام کنید.

تجسم کنید

تجسم با تصور متفاوت است. تجسم یعنی با تمام حواس 5 گانه داشتن پول و ثروت را در ذهنتان زندگی کنید. اینگونه سریعتر می توانید داشتن ثروت را تجسم کرده و به موفقیت برسید. وقتی تجسم می کنید در جزئیات تصویر دقیق شوید.


من همین الان پول میخوام

 

 تنها راه افزایش رفاه و بهبود وضعیت مالیتان ،تغییر نگرشتان نسبت به پول و ثروت است.

چطور فکر انسان میتواند نگرش‌ و طرز فکرتان را تعیین کند؟

  1. ذهن انسان مدام در حال تفکر است.

  2. هر تفکری باعث ایجاد احساس در انسان میشود.

  3. احساسات نیز باعث افزایش یا کاهش ارتعاشات انرژی بدن میشوند و هر انرژی ،مشابه خودش را جذب میکند.

اگر ذهن باعث شود بدن انرژی مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که تمام انرژی هایی که جذب انسان و یا فرد جذب آن میشود مثبت خواهند بود و برعکس.

تنها کافی است یکبار نگرش و طرز فکرتان را بر روی فرکانس جذب پول و ثروت تنظیم کنید تا به صورت حیرت آوری پول و ثروت وارد زندگیتان شود.


نکته مهم پایانی 

این اتفاقی نبوده که شما وقتتان را صرف مطالعه این مقاله کرده اید . شما قطعاٌ می توانید با دنبال کردن 7 گامی که در اینجا کلی گویی شد از همین لحظه ثروت را به زندگی تان جذب کنید . توجه کنید که عنوان این پست گام های ساده بود نه راحت . گاهی اوقات مشکلترین چیزهایی که در زندگی انجام می دهیم فی النفسه ساده هستند اما مطمئناً به این معنی نیست که آسان هستند .   

تغییر ، فرایندی زمان بر است که درمورد اغلب چیزها از جمله ایجاد تغییر در چگونگی تفکر درباره پول صادق است . این مطلب در مورد تلاش ما برای وزن کم کردن یا تعهد به انجام فعالیت فیزیکی به عنوان راهی برای غلبه بر افسردگی هم صدق می کند .  

درنهایت به یاد داشته باشید اکثریت مردمی که ثبات مالی دارند از طریق کارسخت و صادقانه ، و ایجاد اعتقادات پایدارعمیق در خود به آن رسیده اند .

 

source : keramatzade


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/25:: 1:34 عصر     |     () نظر