سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیری در زندگانی نیست مگر برای دو کس : دانشمندی پیروی شده یا شنونده ای فراگیرنده . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
https://keramatzade.com

اعتماد به نفس چقدر اهمیت دارد؟

 

بسیاری از مردم درباره اعتماد به نفس سؤالی دارند. آن‌ها می خواهند بداننداز کجا آن می آید، چه چیزی در واقع است و چگونه می تواند بیشتر شود. ما می توانیم درک کنیم که چگونه تمام این سؤالات را معتبر می دانیم وقتی که ما اعتماد به نفس در زندگی ما را در نظر می گیریم.

 

اعتمادبه نفس بالا چه کاری برای شمامی تواندانجام دهد؟

در حقیقت، اعتماد به نفس اغلب دارایی مهم‌تری نسبت به مهارت، دانش یا حتی تجربه است. تصور کنید که شما دارای مهارت، دانش و تجربه هستید تا شما را برای یک کار مشخص معطوف کنید.

هنگامی که شما برای مصاحبه شغلی می روید، چه چیزی شما را از دیگران که به همان اندازه واجد شرایط هستند متمایزمی کند؟ فراتر از اعتبار شما، این چیزی است که می خواهد آن‌ها را به جای شخص دیگری استخدام کند؟

این تصور که شما انجام می دهید، درست است؟ اعتبارنامه شما ممکن است چشمگیر باشد، اما اگر زبان بدن یا رفتار شما نشانه ای از عدم اطمینان باشد، مصاحبه کننده بر آن خواهد بود که شما را رد کند. این چیزی نیست که آگاهانه از آن آگاهی داشته باشید، اما در بعضی مواقع شک و تردید از نشانه های آن خواهد بود. بنابراین می توانید اطمینان را به دیگران تحمیل کنید.

 

 

اعتمادبه دیگران

 

اعتماد به نفس برای دیگران اطمینان به وجود می آورد

افرادی که تمایل به اعتماد به نفس بیشتری دارند، تمایل طبیعی دارند.. آیا این به نظر غیرعادلانه است؟ از خودتان سؤال کنید که آیا شما کسی را استخدام می‌کنید که از توانایی های خود مطمئن نباشد؟

اگر شما نیاز به عمل جراحی دارید، آیا می توانید از یک پزشک که به خودش اعتماد ندارد ،اعتماد کنید مهم نیست که اعتبارنامه های شما چه تأثیری داشته باشد، شخص دیگری را پیدا خواهید کرد.

 

اعتماد به نفس اعتماد را ایجاد می کند و هر کس می خواهد بتواند به افرادی که با آن‌ها کار می کنند، اعتماد کند و با آن‌ها دوست شود. اگر می خواهید به دیگران اعتماد کنید، ابتدا باید به خودتان اعتماد کنید. برای اطمینان از پروژه، باید اعتماد به نفس پروژه ای داشته باشید، این همه بر اساس ادراک است.

 

اگر این فقط ادراک است پس چرا مهم است؟

ادراک این است که ما چطور شخصاً چیزها را مشاهده می کنیم؛ نسخه ما از واقعیت است. هنگامی که شخص را نمی شناسیم، ادراک ما براساس سیگنال‌هایی است که ما از کلمات، زبان بدن، عبارات، تماس با چشم، و غیره می گیریم. ما همچنین درجه اعتماد به نفس خود را می سنجیم و بر ادراک ما تاثیر می گذارد.

آیا تا به حال گفته اید: "من نمی دانم چرا، اما من فقط به این شخص اعتماد ندارم؟" ببینید ذهن شما یک دلیل منطقی برای کمبود اعتماد شما ندارد، اما هنوز به آن‌ها اعتماد نکردید. از آنجا که درک شما بر سطح ناخودآگاه تاثیر گذاشته است. ادراک ممکن است واقعیت مطلق نباشد، اما واقعیت شماست و همه چیز در وضعیتی مثل این موضوع مهم است.


 

مقاله ای در دانشگاه ایلینوی یادآور می شود که والدین شما ممکن است باعث ایجاد اعتماد به نفس در شما شده و از طریق تشویق اعتماد به نفس و تشویق کردنتان حتی زمانی که اشتباه کرده اید. اگر شما کمک والدین خود را نداشتید، می توانید این را خودتان انجام دهید.

آنتونی رابینز در کتاب خود «بیدارکردن غول پیکر درون» بیان میکند که اعتماد به نفس او از تسلط بر توانایی وی برای احساس اعتقاد است که او واقعاً می‌تواند چیزی به دست آورد. حکومت او این است: "اگر من تصمیم بگیرم که اطمینان داشته باشم، من احساس می کنم این راه را به هر چیزی می دهد، و اعتماد به نفس من به موفقیت من کمک خواهد کرد."

 

نشستن بی سر و صدا با چشمان بسته شده و ذهنیت خود را در جزئیات عالی به تصویر می کشد، به عنوان یک فرد مطمئن، راهی عالی برای شروعاعتماد به نفس است. دنی دیکه در کتاب خود، "رها کردن قهرمان"، می گوید تجسم موثرترین ابزار برای ایجاد اعتمادبه نفس  است. دیکه پس از مداوایی مکرر از خود بودن و اعتماد به نفس و دستیابی به آنچه که با اطمینان به دنبالش می‌گردید، یاد می‌گیرد که هنگامی که وقت تلف کردن با اطمینان حرکت کند، با اطمینان حرکت می‌کنید، زیرا ذهن شما این را به عنوان زمین آشنا می‌بیند.

 

غلبه لرافکارمنفی

 

غلبه بر افکار منفی

استراتژی های متعددی برای غلبه بر افکار منفی وجود دارد که شما را در عدم اطمینان به دام می اندازد. مقاله دانشگاه ایلینوی اوربانا شامپاین چهار راهنمایی را ذکر می کند.

 

اول) با دادن اعتبار به خودتان توانایی های خود را تأکید کنید.

 دوم) با نگاه کردن به تجربیات جدید به عنوان فرصتی برای یادگیری، برنده شدن استفاده کنید.

سوم) با متوقف کردن در وسط یک فکر منفی و استفاده از آن با یک تفکر یا کلمات مثبت، از گفتار خود استفاده کنید. (خود ارزیابی)

 چهارم ) به شما امکان می دهد که خود احساس قویی‌تری داشته باشید و قدرت شخصی خود را به دیگران نشان دهید.


حرکت به جلو با اعتماد به نفس

 

بدیل شدن به اعتماد به نفس به این معنا نیست که شما در مورد خود و موقعیت خود غیر واقعی هستید. شما می دانید که شما سوپرمن نیستید، اما با اعتمادبه نفس به این معنی است که هنوز در حال حرکت به سوی دستیابی به اهداف و خواسته های خود نیستید، حتی زمانی که چیزها به نظر نمی آیند.

 

 با استفاده از سخنرانی مثبت خود، مانند برنده جایزه مدال طلای سال 1992 در تنیس تک نفره، جنیفر کاپریاتی که به خودش گفت "می توانم این کار را انجام دهم! بهترین هستم"، واقعاً می تواند به شما کمک کند از طریق شک و تردید کمک کند شما این احساس اعتماد به نفس را حفظ می‌کنید.

 

اعتماد به نفس برای یک زندگی شاد بسیار حیاتی است. اگر به خودتان اعتماد نکنید، مردم و چیزهایی را پیدا خواهید کرد تا اعتماد خود را به دست آورید و به آرامی قدرت خود را از دست می دهید.

 

متوجه خواهید شد که شادترین افرادی که ملاقات می‌کنید کسانی هستند که واقعاً در خود و توانایی های خود اعتماد دارند. آن‌ها خود، نقاط قوت و ضعف خود را می دانند، و همه آن‌ها را به طور کامل می پذیرند. آن‌ها سعی نمی کنند چیزی باشند که نیستند.

جامعه می خواهد شما را باور کند که اعتماد به نفس چیزی است که از تصویب دیگران به دست می آید.


 

 مزایای اعتماد به نفس

شما قبلاً تصویری بزرگ از دو مزیت اصلی اعتماد به نفس را دیده اید: به طور طبیعی شما را خوشحال تر می کند و به شما در موفقیت بیشتر کمک می کند.

با این حال، شما می توانید عمیق تر حفاری برای شناسایی مزایای خاص تر است که نیز ارزش قدردانی.

 

با توجه به این موضوع، در اینجا 11 مزیت تبدیل شدن به یک فرد مطمئن تر است:

 

ارزش خود ارضایی:

وقتی اعتماد به نفس شما بیشتر است، بیشتر به خود و توانایی های خود ارزش می دهید، به این معنی که ارزشمندتر می شوید؛ این چیزی است که باعث می شود تا اثر آن به طور طبیعی نگه داشتن سر شما بالا باشد، زیرا شما عزت نفس بالایی دارید و افتخار می‌کنید به خودتان


خوشبختی و لذت بیشتر: 

برای تمام دلایل بالا، شما بیشتر اعتماد به نفس باید داشته باشید، خوشبخت ترین شما با خودتان هستید؛ در نتیجه، بیشتراز همیشه از زندگی لذت می برید.

 

آزادی

 

آزادی از خود شکست:

اعتماد به نفس بالا باعث می شود، بیشتر آزاد می شویم که از شکایت های ذهنی خود تردید کنید و سؤال کنید که آیا واقعاً ارزشمند هستید و یا قادر به دستیابی به چیزهایی هستید که می خواهید دست یابید


قدرت و قابلیت بیشتر:

اعتماد به نفس بالا باعث می شود ، قوی تراحساس می‌کنید؛ شما همچنین به طور طبیعی در هنگام مواجه شدن با چالش ها قوی تر و با اعتماد به نفسبیشتری رشد می‌کنید، نه احساس تضعیف، فلج و شکست آن‌ها


آزادی از ترس و اضطراب:

اعتماد به نفس بالا باعث می شودکه  بیشتر می دانید که می توانید پذیرش، رسیدگی، یادگیری، کسب و استفاده از هر موقعیت، شرایط یا نتیجه را به دست آورید؛ به این ترتیب، به طور طبیعی ترس و اضطراب را با اعتماد به نفس بیشتری در خود و توانایی های خود جای دهید


آزادی از اضطراب اجتماعی:

ایمن تر از آن است که خود را ارزشمند بدانید، صرفنظر از اینکه دیگران چگونه شما را می بینند، کمتر توجه می‌کنیدبه آنچه که ممکن است یا شاید دیگران در موقعیت اجتماعی شما فکر می کنند


آرامش بیشتر ذهن و استرس کمتر:

آزادی از خود شک، ترس و اضطراب را به طور طبیعی به آرامش بیشتر ذهن و زندگی بدون استرس بیشتر تبدیل می کند


انرژی بیشتر و انگیزه برای عمل

اعتماد به نفس بالا باعث می شود که شما می توانید چیزهایی را که می خواهید برای رسیدن به آن (مانند اهداف شخصی یا رویاها) به دست بیاورید، بیشتر انگیزه و انرژی می گیرید، ودر این حال شما بایدبرای دستیابی به اهدافتان اقدام کنید.


تعاملات مفید تر و لذت بخش تر با دیگران:

اعتماد به نفس بالا باعث می شودکه شما خوشبخت تر و مطمئن تر از قبل باشد، آرام ترو راحت تر هستید، و این به طور طبیعی دیگران را به راحتی در اطراف شما قرار می دهد؛ همچنین، با این ویژگی ها، دیگران اعتماد، احترام، ارزش بیشتری برای شما قائل می شوند، و با شما بیشتر همکاری می کنند؛ نتیجه کلی تعاملات اجتماعی بهتر و لذت بخش تر است


خواب بهتر و سلامت:

ترس و اضطراب کمتر + استرس کمتر + آرامش بیشتر ذهنی + خوشبختی بیشتر = شما در زندگی سالم تر هستید و ازخواب خود لذت می برید.


 

موفقیت بزرگ:
در صورتی که تا به حال رمز و راز برای شما بوده است که چرا افراد با اعتماد به نفس به طور طبیعی موفق تر هستند، اکنون می توانید به وضوح درک کنید که چرا چنین همبستگی زیادی بین اعتماد به نفس و موفقیت وجود دارد. هر یک از مزایای فوق به شما کمک می کند تا چیزهایی را که میخواهید سریعتر و آسان‌تر به دست آورید، به این معنی که شما از موفقیت بیشتری در زندگی لذت می برید

 

 

alwaysgreater : منبع  

 

دانلودpdf مقاله :اعتماد به نفس چقدر اهمیت دارد؟

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/8/12:: 12:32 عصر     |     () نظر

فراوانی ،ایمان‌ بیشتر، ثروت بیشتر    

 

از نظر سیستم سازی کسب و کار،افراد یا کارکنان برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشند باید در چهار زمینه ارتباط مؤثری برقرار کنند.

 

1 – ارتباط مؤثر با خود

2 – ارتباط مؤثر با دیگران

3 – ارتباط مؤثر با خدا

4 – ارتباط مؤثر با پول و ثروت 

 

هر انسان متعادل و بهنجاری آن را می‌خواهد. منتها در خفا مردد بودند که آیا از دیدگاه معنوی و مذهبی باید طالب آن باشند یا نه؟ بیشتر آن‌ها از این که جویای ثروت بودند، احساس گناه می‌کردند.

اگر‌چه هر روز در جستجوی ثروت سخت می‌کوشیدند. معلوم بود که هنوز این سؤال در ذهنشان مطرح است که فقر فضیلتی معنوی است. تعارض اندیشه‌شان در امور‌شان جلوه‌گر می‌شد و هر‌اندازه سخت می‌کوشیدند، تلاش‌هایی را که در راه ثروتمند‌شدن به انجام می‌رساندند خنثی می‌کرد.

پس از چندی بر من آشکار شد که باید باورهای محدود کننده‌ای که موجب شده بود این اشخاص به زندگی بخور‌و ‌نمیر قناعت کنند، خنثی شود. در نتیجه یک بخش از مطالب را به توضیح در باره‌ی رابطه‌ی الهی میان انسان و میزان ثروتمندی او اختصاص دادم.

پس از بررسی این مطالب توسط آن‌ها آسودگی خاطر و شادمانی ژرفی یافتند که دیگر لازم نیست برای طلب ثروت احساس گناه کنند. تازه آنگاه بود که توانستند ثمرات وصف شده‌ای را در مدّت زمانی کوتاه تجربه کنند. وقتی به آن‌ها نشان داده می‌شود که توانگری و ثروت حتماً موهبتی معنوی است چه آسایش خاطری می‌یابند.     

 

مقاله مرتبط:رازهای قدرت درون

 

وقتی در صفحات معجزه آخرین منجی، کتاب آسمانی قرآن و کتب روایات معصومین علیه سلام ورق می‌زنیم، بهره‌ای از نور کلام وحی الهی و جرعه‌ای از سخن معصومین، تاریکی ذهن ما را  روشن می‌سازند و در می‌یابیم و باور می‌کنیم که ایمان به خداوند با مال و ثروت دنیا دو قطب متضاد نیستند، ولی ممکن است در ذهن برخی در برداشتی سطحی از آیات و روایات، عقاید و باورهای نادرستی از این رابطه به وجود آمده باشد.

اگر ما بتوانیم ارتباط مستقیمی بین فراوانی و ایمان به خدا و ثروت به وجود آوریم، بدون شک ما ثروتمند می‌شویم.

باور داشته باشیم که باور فراوانی و ایمان به خداوند با مال و ثروت در تضاد نیست. دارایی که باعث شود بتوانیم به خلق نیکی کنیم و ثواب و سعادت دار آخرت تحصیل کنیم، تأییدشده و موافق با اعتقادات مذهبی است.

ثروت وسیله‌ای الهی برای مبادله و معارضه‌ی  خدمات و محصولات است و هیچ چیز پلیدی در آن نیست.  راه رسیدن به معنویت از بی نیازی و استقلال مالی می گذرد و تنها راه رسیدن به بی نیازی لبریز شدن از ثروت است.

 

یکی از پشتوانه های مبعث پیامبر ثروت همسرش حضرت خدیجه بود. وقتی قرآن را مطالعه می کنیم، طبق آیات الهی آنچه با ایمان به خداوند در تضادند، موارد زیر است.

– حب شهوات نفسانی ، عیّاشی

– هوسرانی بی‌خردانه

– کفر و جهل

– عناد و نا‌فرمانی

– ترس از نداری و وابستگی به مال و ثروت

– غفلت و سرگرمی به مال دنیا و فراموشی آخرت

– عمر را در راه دنیای فانی تباه کردن

شما خواننده با انرژی‌ام می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر به آیات و روایات زیر رجوع کنید.

سوره  آل عمران  آیات 14 ، 196 ، 197  سوره انعام آیات  6 ، 32  سوره توبه آیات 24 ، 38، 55 ، 69 ،85 سوره یونس آیه 10 سوره حجر آیات  3 ، 88 سوره انبیاء آیه 2 سوره فرقان  آیه 18  سوره شعراء آیات 128 ، 129  سوره عنکبوت آیات  41  ، 64  سوره سباء آیات  4 ، 10 ، 11، 24 ، 36 سوره  انسان / دهر آیه 27 سوره علق آیات  6 ، 7  سوره عادیات آیات  6 ، 7 ، 8  سوره بقره آیات   126  ،  186 سوره رعد آیه 26  سوره کهف آیات 45 ، 46 سوره قصص آیه 82 سوره  ص آیات 30 ، 31 ، 32 سوره محمد آیه 36  سوره حدید آیه 20 سوره حشر آیه 9



پیامبر اکرم (ص ) می فرمایند:

خدا را یاد هر حاکم اسلامی پس از خود می‌آورم درباره‌ی عمل به وظایفش: از جمله اینکه مردمان را فقیر نکند که در نتیجه، کافرشان خواهد کرد. محمد یعقوب کلینی، اصول کافی، ج دوم، تهران، دارالکتب الاسلامیه 1362 ج 1 ص 406 

 

مقاله مرتبط:قانون جذب ثروت

 

نصیحتی از امام علی(ع) به فرزند خود امام حسن (ع) از کتاب اصول کافی،:

فرزندم! آدم فقیر، حقیر است. سخنش خریدار ندارد و مقام و مرتبتش شناخته و دانسته نمی‌شود. فقیر اگر راستگو باشد، او را دروغگو می‌نامند، و اگر زاهد و دنیا گریز باشد، نادانش می‌خوانند. فرزندم! هرکه به فقر گرفتار آید به چهار خصلت مبتلا شود: به سستی در یقین، و کاستی در خرد، و شکنندگی در دین، و کمی شرم و حیا در چهره، پس پناه می‌برم به خدا از فقر

پس دیگر بار به تأکید می‌گویم که باور فراوانی و ثروتمند‌ بودن کاملاً درست است، نه نادرست. بدیهی است اگر فقیر باشیم نمی‌توانیم احساس شادمانی و خوشبختی کنیم. فقر گناه است. فقر جهنمی زاییده کوربودن انسان در برابر نعمات بیکران و اقیانوس فراوانی نعمات خدا برای آدمی است.

 

فقر

 

 

فقر تجربه‌ای نا‌پاک و آزاردهنده و خوار‌کننده است. در واقع فقر نوعی مرض است. فقر سبب می‌شود که زندان‌ها از دزدان و جنایتکاران پر شود. فقر انسان‌ها را به سوی اعتیاد و فساد و فحشا و خودکشی سوق می‌دهد.

فقر از کودکان پاک و با‌استعداد و با‌هوش مجرم و بزهکار می‌سازد. فقر باعث می‌شود مردم به کارهایی دست بزنندکه اگر فقیر نبودند به فکرشان هم خطور نمی‌کرد. عواقب معصیّت‌بار فقر بی‌انتها است. 

یکی از دوستان پزشک می‌گوید اگر مشکلات مالی نبود مطب او خلوت‌تر بود. زیرا بیشتر مردم به علت نگرانی و فشار و تنش مالی بیمار می‌شوند. او می‌گوید بیشتر بیمارستان‌های روانی پر از بیمارانی است که سال‌ها زیر فشار مالی بوده‌اند و این تنش، ذهن و جسم آن‌ها را ازکار انداخته است.

چنین برآورد کرده‌اند که نه دهم بیماری‌های انسان، به‌طور مستقیم و غیر‌مستقیم ناشی از فشار و محنت و نکبت زاییده از فقر است.

بیایید این اندیشه را که فقر از فضایل است یکسره کنار بگذاریم. باید آرزومند ثروتمند شدن باشیم.

 

کتاب‌های مقدّس سرشار از وعده‌هایی غنی‌و شکوهمند در باره‌ی توانگری است. این حق انسان به عنوان اشرف مخلوقات است که توانگر و دولتمند و ثروتمند و صاحب همه‌ی نعمت‌های الهی باشد. زیرا انسان بنده‌ی خداست و توانگری هدیه‌ی الهی اوست.

آفریدگارمان ما را توانگر می‌خواهد! این یکی از حقایق تکان‌دهنده درباره‌ی توانگری است. اگر آدمی در عرصه‌ی معنوی فرصتی برای تفکر و مراقبه و مکاشفه و دعا و مطالعه معنوی نداشته باشد، دراین عرصه به کمال نمی‌رسد. هیچ عذر و بهانه‌ای را برای کنار آمدن با تنگدستی یا پذیرفتن آن به‌صورت وضعیتی دائمی قبول نکنیم.

 

نکته‌ی دیگر درباره‌ی پول این است که از دعا کردن برای پول یا اوضاع مالی بهتر نهراسیم.

بسیاری از انبیاء و بزرگان به هنگام نیاز برای کسب توانگری دعا می‌کردند. عیسی مسیح برای سیر کردن پنج هزار نفر به آسمان نگریست و دعا کرد تا چند قرص نان و ماهی برکت یابد و به پنج هزار نفر برسد. دعا برای باران تا خشک‌سالی پایان یابد و انسان‌ها بتوانند از محصول و خوراک و توانگری بهره مند شوند.

خداوند هرگز نمی‌خواهد که آدمی در این عالم سرشار از فراوانی رنج بکشد. اگر ما فکر کنیم که باید در محنت و تنگدستی زندگی کنیم، تنها خودمان را گول‌زده‌ایم. اگر نیاز مالی داریم، در کمال آرامش و با دل و جرئت برای نیاز مالی ویژه‌مان دعا کنیم و از خداوند کمک بخواهیم تا نیازهایمان را به‌طور کامل و در منتهای شکوهمندی برآورد

هموطنان‌ کشاورز ما در مناطق مختلف کشور پس از برداشت محصول روز ویژه شکرگزاری دارند. پیش یا پس از تناول هر وعده‌ی غذا فیض و برکت روزی را می‌طلبیم و از این طریق به یاد می‌آوریم که خدا منشاء رزق و روزی و فراوانی ماست.


باور فراوانی و پول را به خودتان بچسبانید

 

وقتی نسبت به پول احساس خوبی نداشته باشید آن را دفع می‌کنید. در این صورت هرگز به شما نخواهد چسبید. حتی وقتی پولی اضافه که انتظار دریافتش را نداشته‌اید به دستتان می‌رسد، متوجه می‌شوید که در چشم بر هم زدنی از دستتان رفته است.

 

قبض‌های رقم درشت‌تر برایتان می‌آید، وسایل خراب می‌شوند، انواع و اقسام شرایط پیش‌بینی‌نشده اتفاق می‌افتد، همه‌ی آن‌ها دست‌به‌دست هم می‌دهند تا جیبتان را خالی کنند و پول را از دستتان درآورند.

پس چه چیزی باعث می‌شود پول بماند؟ عشق! عشق نیرویی جذب‌کننده است که پول می‌آورد، و همین عشق قدرتی است که باعث می‌شود پول بچسبد.

 

مقاله مرتبط:رموزجذب ثروت باقانون جذب

راه سریع جذب پول

 

باور فراوانی و راه سریع جذب ثروت

اگر پول چندانی ندارید، پس دریافت قبض‌ها به شما احساس خوبی نمی‌دهد. اما لحظه‌ای که به یک قبض رقم درشت واکنشی منفی نشان می‌دهید، احساسات بد از خود ساطع می‌کنید، و به‌طور یقین قبض‌های بزرگ‌تری دریافت خواهید کرد.

هر چه بدهید همان را دریافت می‌کنید. مهم‌ترین مسئله این است که وقتی قبض‌هایتان را می‌پردازید راهی پیدا کنید هر راهی تا احساس خوبی داشته باشید. هرگز وقتی احساس خوبی ندارید قبض‌هایتان را نپردازید، زیرا تنها قبض‌های بزرگ‌تری را سمت خودخواهید کشید.

برای تغییر آنچه احساس می‌کنید، باید قدرت تصورتان را به‌کارگیرید و قبض‌هایتان را به چیزی که باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشید مبدل سازید. می‌توانید تصور کنید آن‌ها درواقع قبض نیستند بلکه در عوض تصمیم گرفته‌اید از سر خوش‌قلبی به شرکت یا شخصی به خاطر خدمات فوق‌العاده‌اش پول بدهید.


نگرانی و ثروت و فراوانی

بیشتر مردم وقتی حقوق می‌گیرند حتی آن موقع هم احساس خوبی ندارند زیرا نگران‌اند چطور کاری کنند که حقوقشان تا آخر ماه دوام بیاورد. آن‌ها هر بار که حقوق می‌گیرند فرصتی باورنکردنی برای عشق بخشیدن را از دست می‌دهند.

وقتی مقداری پول دستتان می‌رسد، مهم نیست چقدر ناچیز است، شکرگزار باشید! یادتان باشد، برای هر چه شکرگزار باشید چندین برابر می‌شود. با نگرانی ثروت خود را از بین نبرید.

همیشه از قانون جذب ثروت استفاده کنید

از هرلحظه‌ای که با پول سروکار دارید استفاده کنید تا با داشتن احساسی خوب پول را چند برابر کنید. وقتی پول می‌پردازید عشق را احساس کنید تا ثروت را جذب کنید.


باور فراوانی و بازی جذب ثروت

می‌توانید این بازی را انجام دهید تا هر بار که با پول سروکار دارید نسبت به آن احساس خوبی داشته باشید.

یک اسکناس ده‌هزارتومانی را بردارید روی آن را سمت مثبت و پشت آن را سمت منفی در نظر بگیرید. هر بار که پول به دستتان رسید عمداً سمتش را برگردانید تا رویش به شما باشد و به خودتان یادآوری کنید که در بازی جذب ثروت هستید و باید به پول زیاد احساس خوبی داشته باشید.


 قانون جذب پول و باور فراوانی

 

هنگامی‌که برای چیزی پول پرداخت می‌کنید، وقتی پول یا کارتتان را می‌دهید، برای کسی که آن را می‌گیرد برکت و فراوانی پول را تصور و دعا کنید. هر چه ببخشید همان را دریافت خواهید کرد. از اینکه دیگران ثروت جذب کرده‌اند خوشحال باشید

 

یادتان باشد، هر بار که می‌شنوید کسی پول بیشتر یا موفقیتی کسب کرده، به وجد بیایید، زیرا بدین معناست که شما نیز روی همان طول موج هستید! این نشانه ایست که شما روی طول موج خوبی قرار دارید، بنابراین طوری به وجد بیایید انگار برای خود شما اتفاق افتاده، زیرا واکنش شما به اخبار اهمیت دارد.

اگر برای فرد دیگری با شادی و هیجان واکنش نشان دهید، دارید به پول و موفقیت بیشتر برای خودتان پاسخ مثبت می‌دهید.
یادتان باشد اگر به باور فراوانی و ثروت فکر کنید و احساسش کنید جذبش می‌کنید و اگر به بدبختی‌ها فکر کنید همان‌ها را جذب می‌کنید.

 

 

 

دانلودpdf مقاله :باور به فراوانی (ایمان‌ بیشتر، ثروت بیشتر)

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/8/12:: 12:28 عصر     |     () نظر

10 روش اثبات شده در مورد چگونگی ثروتمند شدن تایپ کردن"چگونه سریع ثروتمند شویم" و سپس ضربه زدن به دکمه جستجو بر روی کامپیوتر به شما راه های مختلف (و حتی مسخره ) در ایجاد یک زندگی ثروتمندانه نشان می دهد. همه چیز خیلی هیجان انگیز است و به سادگی خیلی خوب اگر که درست باشد و اغلب اوقات، این ها کلاهبرداری یا دروغ است. بنابراین، بسیاری از مردم واقعا معتقدند که راه هایی برای ثروتمند شدن سریع وجود ندارد - مگر اینکه یک نسل دور از دنیا بمیرد و ارث زیادی برای شما باقی بگذارد. روش های اثبات شده مختلفی در مورد نحوه ثروتمند شدن سریع بدون عذاب وجدان و گناه وجود دارد، اما اکثر آنها دقیقا "سریع نیستند." در اینجا ما چند روش ساده برا یرسیدن به ثروت را به شما پیشنهاد میکنیم 1.ایجاد یک کسب و کار برای ثروتمند شدن برای اطمینان از موفقیت کسب و کار جدید شما، باید در ذهن داشته باشید و این نکات را در کسب و کار تان جدی بگیرید: لذت بردن از آنچه شما انجام می دهید. کسب و کار خود را به طور جدی. دنبال کنید برنامه ریزی را در کسب و کارتان تمرین کنید. به طور عاقلانه مدیریت امور مالی خود را برعهده بگیرید. فعالانه فعالیت های بازاریابی را انجام دهید تمرکز بر نیازهای مشتریان خود. خجالت نکشید که خود و کسب و کارتان را ارتقا دهید. یک تصویر حرفه ای از کسب و کارتان طراحی کنید ارائه خدمات شخصی از مزایای تکنولوژی فعلی استفاده کنید .2 سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و ثروتمند شدن مالکیت زمین یکی از قدیمی ترین نشانه های ثروت است. وقتی تغییرات اقتصادی در سال 2008 آغاز شد، املاک و مستغلات سرمایه گذاران ثروتمند را جذب کرد. حتی امروزه خرید، توسعه، و در نهایت فروش ملک یک راه مطمئن برای به دست آوردن ثروت است. به عنوان مثال، اگر شما وامی حدود 200،000 دلار دریافت کنید و 50،000 دلار برای خرید یک ملک که هزینه 250،000 دلار هزینه داشته باشد و سپس آن را برای 400،000 دلاربفروشید، می توانید پول خود را به راحتی دو برابر کنید. سرمایه گذاری در سهام بورس .3 سرمایه گذاری در بازار سهام و ثروتمند شدن اگراز یک مرد هوشمند برای راهنمایی در مورد نحوه ثروتمند شدن سریع بپرسید او به شما خواهد گفت که در بازار سهام سرمایه گذاری کنید. سهام را عاقلانه انتخاب کنید و ازسود سهام خود برای سرمایه گذاری بیشتر در سهام استفاده کنید. این به شما کمک خواهد کرد ثروت را بسازید. هرچند ممکن است زمانی سهام شما ناپایدار شود، هنگامی که شما به عنوان یک متخصص در تجارت تبدیل می شوید، می توانید تغییرات را پیشاپیش تشخیص دهید تا درآمد خود را خالی نگه دارید. سقوط بازار سهام را با استفاده از فرصت برای خرید سهام بیشتر زمانی که قیمت پایین هستند، کار کنید. .4 طراحی یک محصول جدید برای ثروتمند شدن هنگامی که شما قادر به ایجاد یک محصول جدید هستید، باید مالکیت معنوی محصول خود را دریافت کنید. چیزی که باید انجام دهید برای کسب درآمد از طریق آن است یا از طریق مجوز یا تخصیص. با صدور مجوز، شما یک قرارداد را امضا می کنید که حق امتیاز را به حق ثبت اختراع می دهد. پس از آن محصول خود را کپی، و به فروش خواهید رساند. .5اجاره دادن چیز خوبی در مورد داشتن ملک اجاره ای می توانید با داشتن کار فعلی خود ا زاجاره دادن ملک خود نیز کسب درآمد کنید. افرادی که صاحبخانه شدند و تمام وقت در یک دفتر کار می کنند احتمالا به بازنشستگی زودهنگام می رسند. یوتیوب .6 یک ویدیو اینترنتی ایجاد کنید و ثروتمند شدن را یاد بگیریید اینترنت یک مکان عالی برای دنبال کردن راه هایی در مورد نحوه ثروتمند شدن سریع است. اگر چیزی منحصر به فرد دارید که می خواهید با افراد به اشتراک بگذارید، با ایجاد یک ویدیو و آپلود آن به YouTube انجام دهید. تبلیغات YouTube باعث خواهد شد که شما 2 دلار در هر 1000 بازدید کسب کنید. اگر کانال YouTube شما مشهور شود شما می توانید معاملات تایید و میلیون ها دلار کسب کنید. 7.از بحران ها کسب درآمد کنید و ثروتمند شدن را بیاموزیید با بحران اقتصادی، مردم خوشحال هستند که هر نوع کاری را انجام دهند، حتی کسانی که به درآمد خوبی دارند. با این حال، مشاغل چالش برانگیز وجود دارد که در آن مکان هایی که در آن زندگی می کنیدبه دلیل شرایط آب و هوایی، میزان جرم و ناآرامی های مدنی دشوار است، قرار می گیرد. شغل هایی مانند این، شما را با حقوق شش رقمی و مسکن آزاد، و نیز فرصت های سفر، پاداش می دهد. .8سرمایه گذاری های بدون مالیات را انتخاب کنید اکثر سرمایه گذاری ها مالیات های شما را بالا می برد اما پس انداز و سرمایه گذاری هایی وجود دارد که شما را نیازی به پرداخت مالیات ندارید. برخی از این موارد عبارتند از ISA، اوراق قرضه پاداش کودکان و پس انداز بازنشستگی. منتشرکتاب 9.کتاب منتشر کنید چگونه می توان به عنوان یک نویسنده ثروتمند شد؟ نوشتن داستان هایی که خوانندگان بیشتر دوست داشته باشند. خودتان داستانهای خود را منتشر کنید و میلیونها نفر را جذب خواهید کرد. نیویلی بلولیل، رمان نویس عاشقانه می گوید که او از انتشار کتاب های خود آموخته است که اگر شما کتاب های خودرابهخ صورت چند جلدی منتشر کنید، هر بار که جلد جدیدی را منتشر می کنید، خوانندگان قدیمی آن را خریداری می کنند. .10 خانه خود را سینمایی کنید فیلم ها، آگهی های بازرگانی و تلویزیونی نشان می دهد که برای پیدا کردن حاهایی هستند که بتوانند فیلم خود را تدوین کند، کارشناسان محل را استخدام کنند. اگر خانه شما یک عنصر معماری منحصر به فرد و جالب داشته باشد، می توانید با استفاده از آن به عنوان یک مجموعه فیلم یا ویدئو، از آن درآمد کسب کنید. کسب ثروت مستلزم کار زیاد است. اگر شما با راهنمایی در مورد نحوه ثروتمند شدن سریع دنبال ثروت بدون تلاش هستید مواظب باشید. به جای اینکه به دنبال راه هایی برای دریافت ثروت سریع باشید، روش هایی را برای کسب درآمد در خانه پیدا کنید. منبع: investorguide دانلودpdf مقاله :10 روش اثبات شده در مورد چگونگی ثروتمند شدن ثروتمند شدن چگونگی ثروتمند شدن مطالب مرتبط ثروتمند شدن از دیدگاه قرآن ثروتمند شدن از دیدگاه قرآن یکی از کلید واژه های اقتصادی در قرآن واژه «مال» است که از آن به ثروت و دارایی یاد می‌شود. این واژه 86 بار در قرآن کریم به صورت مفرد (مال) و جمع (اموال) به کار رفته است. در مواردی هم با تعبیر ارزشی «خیر»[1] به آن اشاره شده است. در این مقاله سعی داریم با استناد با آیات قرآن کریم نگاه این کتاب الهی را به این مقوله مورد بررسی قرار دهیم. 225 بازدید مطالعه بیشتر ... قانون جذب ثروت قانون جذب ثروت وضعیت مالی امروزتان نتیجه افکار و تجسمات دیروزتان در مورد پول است. بنابراین تنها راه افزایش رفاه و بهبود وضعیت مالیتان ،تغییر نگرشتان نسبت به پول و ثروت است. تنها کافی است یکبار نگرش و طرزفکرتان بر روی فرکانس جذب پول تنظیم کنید تا به صورت حیرت آوری پول و ثروت وارد زندگیتان شود. 784 بازدید مطالعه بیشتر ... چگونه ثروتمند شویم؟ چگونه ثروتمند شویم؟ بسیاری از مردم امیدوارند که ثروتمند شوند و در حالی که تورم ممکن است استاندارد را تغییر داده است، زیرا بسیاری از تبدیل شدن به یک میلیونر هنوز یک هدف مشترک است. 1,226 بازدید مطالعه بیشتر ... باورهایی که باید در مورد پول داشته باشید باورهایی که باید در مورد پول داشته باشید من در مورد قانون جاذبه صحبت می کنم و آن چیزی که لازم است واقعا تبدیل به آهنربا شود که این قانون را فعال می کند. بسیاری از ما ناخودآگاه مغناطیس می کنیم که مانمی خواهیم به مابپیوندیم. من فکر می کنم این به خصوص هنگامی که به پول یا کمبود پول می آید ظاهر می شود . بنابراین بیایید با آن برخورد کنیم: 567 بازدید مطالعه بیشتر ... بیل گیتس چرا ثروتمندشد؟ بیل گیتس چرا ثروتمندشد؟ اگر شخصیت درونگرایی دارید خوشحال باشید، چرا که می‌توانید به وسیله‌ی آن پولدار شوید. کافیست به بیل گیتس نگاه کنید؛ سوزان کین نویسنده‌ی کتاب پر‌فروش «هیس! قدرت درون‌گرایان در جهانی که نمی‌تواند صحبت نکند» و متخصص در مسائل درونگرایان در گزارشی در هافینگتون‌پست می‌گوید: بیل گیتس یکی از موسسین مایکروسافت فردی درون‌گرا است 972 بازدید مطالعه بیشتر ... علم Tharwat علم Tharwat علم ثروت پولدارشدن ، پول به شما حق انتخاب می دهد. ،سلامتی می دهد ،غیر ممکن ها را ممکن می کند، کارها را برای شما ساده می کند ،آرامش بیشتری بدست می آورید و می توانید از نعمت هایی که برای شماآفریده شده است بیشتر و بهتر استفاده کنید. 1,665 بازدید مطالعه بیشتر ... رموز جذب ثروت با قانون جذب رموز جذب ثروت با قانون جذب دربا‌ره‌ی پول و ثروت چه احساسی دارید؟ بیشتر مردم می‌گویند پول را دوست دارند، اما اگر به‌اندازه‌ی کافی نداشته باشند، نسبت به آن احساس خوبی ندارند. اگر کسی تمام پولی که نیاز دارد را داشته باشد، آن‌وقت به‌طور یقین نسبت به پول احساس خوبی دارد. 353 بازدید مطالعه بیشتر ... ثروت ثروت 3 اصل برای پولدار شدن و پولدار ماندن همه انسان ها به تدریج می توانند #ثروتمند و بی نیاز شوند . همه ی انسانها، حتی بدون داشتن استعدادی خاص و یا شانس می توانند به تدریج#ثروت کسب کنند. می توانند بخشی از دستمزد خود را ذخیره کنند و نهایتا بازنشسته شوند. شما می توانید فقط با پس انداز کردن پول خود، بدون آنکه نیاز به سرمایه گذاری و ریسک کردن داشته باشید، در کمال رفاه بازنشسته شوید. حتی نیاز به خریدن دوره آموزشی من یا تحصیل در علم اقتصاد هم نخواهید داشت. 1,157 بازدید مطالعه بیشتر ... ثروتمند شدن از دیدگاه قرآن ثروتمند شدن از دیدگاه قرآن یکی از کلید واژه های اقتصادی در قرآن واژه «مال» است که از آن به ثروت و دارایی یاد می‌شود. این واژه 86 بار در قرآن کریم به صورت مفرد (مال) و جمع (اموال) به کار رفته است. در مواردی هم با تعبیر ارزشی «خیر»[1] به آن اشاره شده است. در این مقاله سعی داریم با استناد با آیات قرآن کریم نگاه این کتاب الهی را به این مقوله مورد بررسی قرار دهیم. 225 بازدید مطالعه بیشتر ... قانون جذب ثروت قانون جذب ثروت وضعیت مالی امروزتان نتیجه افکار و تجسمات دیروزتان در مورد پول است. بنابراین تنها راه افزایش رفاه و بهبود وضعیت مالیتان ،تغییر نگرشتان نسبت به پول و ثروت است. تنها کافی است یکبار نگرش و طرزفکرتان بر روی فرکانس جذب پول تنظیم کنید تا به صورت حیرت آوری پول و ثروت وارد زندگیتان شود. 784 بازدید مطالعه بیشتر ... چگونه ثروتمند شویم؟ چگونه ثروتمند شویم؟ بسیاری از مردم امیدوارند که ثروتمند شوند و در حالی که تورم ممکن است استاندارد را تغییر داده است، زیرا بسیاری از تبدیل شدن به یک میلیونر هنوز یک هدف مشترک است. 1,226 بازدید مطالعه بیشتر ... باورهایی که باید در مورد پول داشته باشید باورهایی که باید در مورد پول داشته باشید من در مورد قانون جاذبه صحبت می کنم و آن چیزی که لازم است واقعا تبدیل به آهنربا شود که این قانون را فعال می کند. بسیاری از ما ناخودآگاه مغناطیس می کنیم که مانمی خواهیم به مابپیوندیم. من فکر می کنم این به خصوص هنگامی که به پول یا کمبود پول می آید ظاهر می شود . بنابراین بیایید با آن برخورد کنیم: 567 بازدید مطالعه بیشتر ... بیل گیتس چرا ثروتمندشد؟ بیل گیتس چرا ثروتمندشد؟ اگر شخصیت درونگرایی دارید خوشحال باشید، چرا که می‌توانید به وسیله‌ی آن پولدار شوید. کافیست به بیل گیتس نگاه کنید؛ سوزان کین نویسنده‌ی کتاب پر‌فروش «هیس! قدرت درون‌گرایان در جهانی که نمی‌تواند صحبت نکند» و متخصص در مسائل درونگرایان در گزارشی در هافینگتون‌پست می‌گوید: بیل گیتس یکی از موسسین مایکروسافت فردی درون‌گرا است 972 بازدید مطالعه بیشتر ... علم Tharwat علم Tharwat علم ثروت پولدارشدن ، پول به شما حق انتخاب می دهد. ،سلامتی می دهد ،غیر ممکن ها را ممکن می کند، کارها را برای شما ساده می کند ،آرامش بیشتری بدست می آورید و می توانید از نعمت هایی که برای شماآفریده شده است بیشتر و بهتر استفاده کنید. 1,665 بازدید مطالعه بیشتر ...

https://keramatzade.com/10-proven-methods-of-how-o-become-wealthy


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/8/12:: 12:18 عصر     |     () نظر

ساده ترین راه برای کسب درآمد آنلاین

 

آیا شما به دنبال راه هایی برای کسب درآمد آنلاین اضافی در اینترنت در طول اوقات فراغت خود هستید، اما هیچ سرنخی در مورد اینکه چگونه شروع کنیدندارید؟

شما ممکن است بدانید که آیا شما نیاز به ساخت وب سایت خود، پست های وبلاگ و یا حتی فروش آنلاین محصول خود داشته باشید. هر چه باشد، شما ممکن است فکر کنید نوعی دانش پیشرفته برای انجام این کار لازم است. البته، شما می توانید تمام کارهایی که قبلا ذکر شد را انجام دهید، اما فقط اگر شما در یکی از این حوزه ها به نوعی تخصص داشته باشید تا این کار را به خوبی انجام دهید.

برای اکثر مردم، این می تواند کمی پیچیده باشد، اما لطفا از این موضوع دلسرد نشوید. در واقع روش های مختلفی برای کسب وکار آنلاین وجود دارد. در حقیقت، خیلی ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.


 

  • نظرسنجی های پرداخت شده - بهترین و ساده ترین راه برای پول آنلاین

در میان تمام روشهای دیگر برای کسب درآمد آنلاین اضافی، نظرسنجی پرداخت شده بهترین و ساده ترین راه برای پول آنلاین است. چه چیزی می تواند ساده تر از پاسخ به چند سوال و به اشتراک گذاشتن افکار خود در یک نظرسنجی باشد؟ این به همان اندازه آسان است که یک لیوان آب بنوشید، درست است؟ به علاوه، تنها 15 دقیقه طول می کشد تا تکمیل یک نظرسنجی انجام شود و شما می توانید به طور متوسط ??5 دلار در هر نظرسنجی کسب کنید. این به هیچ وجه مهارت خاصی برای تکمیل نظرسنجی نیازی ندارد و می تواند به راحتی در هر زمان و هر کجا در طی دوره بررسی از طریق کامپیوتر، لپ تاپ، قرص یا تلفن همراه تا زمانی که شما یک اتصال به اینترنت دارید، انجام شود

 

سایت های نظرسنجی

 

  • شرکت ها حاضر به پرداخت نظر شما هستند

 

شرکت های بزرگی وجود دارد که دوست دارند نظرات خود را در مورد خدمات / محصولات خود بشنوند و در عوض شما را برای این نوع اطلاعات مفید متقاعد کنند. شرکت ها از این اطلاعات ارزشمند برای تحولات آینده خود استفاده می کنند - برای طراحی محصولات و خدمات بهتر و بهبود کیفیت آنها. همه بازخورد از مثبت یا منفی استقبال می شود. اگر بازخورد منفی باشد، لازم نیست ترسی از این داشته باشید که پولی به شما پرداخت نکند در حقیقت، شرکت ها برای شنیدن بازخورد منفی باز هستند، زیرا این امر می تواند به شما نشان دهد که چه چیزی باید مورد استفاده قرار گیرد.

سایت نظرسنجی پرداخت می شود به عنوان یک عامل و به شما اجازه می دهد نظرات خود را با شرکت ها از طریق نظرسنجی آنلاین ارتباط برقرار کنید.


 

 

شما ممکن است در مورد خطرات کسب درآمد آنلاین به دلیل تمام آن داستان هایی که شنیده اید در مورد افرادی که از شرکت های ساختگی سواستفاده می کنندشنیده باشید اما، نگران باشید. حقیقت این است که اکثر این "شرکت ها" احتمالا از شما می خواهند "سرمایه گذاری" کنند تا "بازده سرمایه گذاری" شما افزایش یابد.

با این وجود، یک سایت نظرسنجی پرداخت می کند هرگز نیازی به سرمایه گذاری در هر نوع سرمایه گذاری نخواهید داشت. سایت های Legit هرگز از شما برای اطلاعات کارت اعتباری درخواست نخواهند کرد و هرگز از شما نمی خواهند برای پرداخت هرگونه هزینه برای پرداخت درآمد خود هزینه کند.

آنها همیشه برای پیوستن به آزاد هستند و نیازی به هیچ چیزی برای صرفه جویی در درآمد شما ندارند. علاوه بر این، ممکن است گاهی اوقات یک محصول رایگان برای آزمایش یا آزمایشی دریافت کنید.

 

همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید و می توانید با تکمیل نظرسنجی های آنلاین بلافاصله شروع به درآمد کنید. پس از تکمیل چندین نظرسنجی، قادر خواهید بود از هر گونه پاداش نقدی استفاده کنید.

 

GlobalTestMarket – بهترین سایت نظرسنجی در جهان

 

سایت نظرسنجی

حتی اگر آن را بدون ریسک داشته باشید، می خواهید مطمئن شوید که تلاش های شما ارزشمند است، بنابراین پیدا کردن یک سایت نظرسنجی مستقل با شهرت خوب و تاریخ طولانی بسیار مهم استGlobalTestMarket یکی از بهترین در میان سایر سایت های نظرسنجی است.

 

GlobalTestMarket، توسط Lightspeed طراحی شده است، در سال 1999 تاسیس شد و یکی از پیشگامان جهان در زمینه تحقیقات بازار است. ما بیش از 4 میلیون عضو در 40 بازار در سراسر آمریکا، اروپا و آسیا و اقیانوسیه داریم. ما در سال 2016 30 میلیون دلار USD به اعضا اعطا کردیم.

 

شما برای تکمیل نظرسنجی امتیاز کسب می کنید و می توانید امتیازات خود را برای اقلام پاداش از بیش از 200 شرکا استفاده کنید. مانند کارت های هدیه از آمازون، میسی، بلومینگ دییل یا حتی می توانید یک کمک مالی خیریه ایجاد کنید.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/8/10:: 6:38 عصر     |     () نظر

25 شغلی که با آن میتوانید به درآمد میلیونی برسید


آیا شما هم مثل میلیون ها آدم کره زمین به دنبال یک راه کسب درآمد میلیونی اضافه در کنار شغل تمام وقت تان هستید؟ کاهش موجودی حساب بانکی بر وضعیت سلامت‌تان تاثیر می‌گذارد؟ انجمن روانشناسان امریکا یک نتایج یک پژوهش را منتشر کرده است که نشان می‌دهد استرس پول بر سلامت مردم امریکا در سراسر این کشور تاثیر می‌گذارد. و بر اساس پژوهش‌ها، آدم‌های پولدار هم به استرس پول دچار هستند – یعنی این مشکل فقط گریبان‌گیر خانواده‌های کم‌درآمد نیست.

در اوضاع کنونی، داشتن دو شغل یا بیشتر برای کسب درآمد میلیونی بیشتر و پرداخت هزینه‌ها امری عادی شده است. داشتن بیش از یک شغل، به دلایلی مثل پرداخت هزینه‌های آموزشی، کمک مالی به خانواده یا اطمینان از امنیت مالی، دیگر امری غیرعادی نیست. در حال حاضر ما با محیط خود هماهنگ شده‌ایم و تغییراتی که پیش می‌آید، تنها ما را شجاع‌تر می‌کند تا از حد وسط‌ فراتر رویم.

اول در آوردن یکی از اهداف روزانه همه ماست تا به وسیله آن خواسته ها و احتیاجاتمان را برآورده کنیم. پول در آوردن هنری است که از عهده هر کسی برنمی آید اما راه و روش هایی دارد که قطعا آموختنی است.

برای پولدار شدن لازم نیست از خانواده ای پولدار باشید بلکه کافیست راه و روش های آن را بیاموزید در این  مقاله شما را با برخی از رموز این کار آشنا می کنیم:

 

1.ساخت لوازم دست ساز

برای پول در آوردن اصلا لازم نیست کارخانه دار یا تاجر باشید بافتن یک بافت ساده، ساخت یک عروسک و طراحی روی پارچه ام می تواند در آمد زا باشد.

برای این کار لازم است ابتدا علایق خودتان را کشف کنید و با تلفیق آن با استعداد هایتان و استفاده اندکی از علم بازاریابی به در آمد زایی برسید.


2.خرید کالاهای دست دوم

خرید کالاهای دست دوم و به اصطلاح بازیافتی کار پردرآمدی است اگر چشم تیز بینی داشته باشید و بتوانید با یک نگاه ارزش کالاها را تشخیص دهید.گاهی حتی لازم نیست پولی بپردازید خیلی از مردم برای خلاص شدن از کالاهای قدیمی خود حاضرند به شما پول هم بدهند!


  3.روش غیرقابل فروش ها

در نگاه اول تیتر عجیب و خنده داری است اما حقیقت این است که این روزها بشر گرفتار در عصر تکنولوژی و سرعت حاضر است برای خیلی از چیزهایی که پیشتر رایگان بود هزینه کند.محبت چیزی است که خیلی ها خریدارش اند این روزهاتنهایی دشواری این روزهای بشر معاصر است و خیلی ها برای رهایی از آن هزینه می کنند و برخی هم از این راه کسب درآمد میلیونی می کنند.


4.فروش اطلاعات

در اثر ارتباطات قدرت از آن کسی است که اطلاعات دارد و خیلی ها از طریق صرف هزینه های هنگفت اطلاعات می خرند و می کوشند با این راهکار به قدرت برسند.

پس هرچه بیشتر بدانید این امکان وجود دارد که بتوانید با فروش آن ثروتمند شوید.

 

طراحی و نقاشی

 

5.طراحی و نقاشی

این روزها خیلی ها از این طریق کسب درآمد میلیونی می کنند از طراحی بر روی ناخن گرفته تا طراحی و زیبا سازی انواع خوراکی ها. اگر احساس می کنید هنرمندید از استعدادتان نهایت بهره را ببرید.


6.آموزش

شما خیلی کارها ممکن است بلد باشید که بتوانید آن را به دیگران بیاموزید. آموزش یکی از منابع کسب درآمد میلیونی این روزهاست که خیلی ها از طریق آن به نتیجه می رسند و به اصطلاح کارشان گرفته است.


7.خدمات

سرعت و عجله این روزها به همراه اقزوده شدن به خانم های شاغل باعث شده خیلی از کارهای خدماتی ساده پول ساز باشند و بسیاری را به ثروت رسانده اند و کار را برای دیگران راحت کرده اند.

در عصر مدرن، تکنولوژی پیشرفته چیزی است که مردم از آن بهره می‌برند. این تکنولوژی پیشرفته اکنون تبدیل به پلتفرمی شده است که در آن کارها سریع‌تر انجام‌ می‌گیرد و ارتباطات نیز تسهیل شده است. در این شرایط، کارآفرینان و کارجویان نیز به اینترنت وابسته شده‌اند. با این حال، برای برخی دیگر، کسب درآمد بیشتر از راه‌های قدیمی‌تر صورت می‌گیرد. شما مهارت خود را می‌دانید و قدرت درونی‌تان مشخص می‌کند که چه خدماتی می‌توانید ارائه دهید.

اگر می‌خواهید افق‌های پیش رویتان را گسترده‌تر کنید و منبع درآمد جدیدی بیابید لیست زیر، مشاغلی را به شما معرفی می‌کند که می‌توانید از طریق آن‌ها درآمد بیشتری داشته باشید.

 

8.مدرس آنلاین

این شغل، شغل پاره‌وقت رایجی برای کسانی است که یک شغل دائم نیز دارند. یکی از نکته‌های خوب یک مدرس آنلاین این است که زمان شما کاملا تحت کنترلتان است. برای نمونه بیشتر مدرسان آنلاین، به دیگر افراد انگلیسی درس می‌دهند.


9.  نویسنده‌ی آنلاین

یک شغل پاره‌وقت رایج دیگر. گرچه این شغل نسبت به مدرس آنلاین کمی پیچیده‌تر است، اما چنین شغلی راهی مطمئن جهت افزایش دانشتان نسبت به مسائلی است که پیش از این با آن‌ها برخورد نداشتید.


10.انتشار ویدئو در یوتیوب

کانال‌های شبکه‌ی اجتماعی ماند یوتیوب به کاربران راهی سرگرم‌کننده و جذاب برای کسب درآمد پیشنهاد می‌دهند. کافی است در سایت خودتان ویدئو پست کنید. نباید کلیپ‌های با محتوای غیراخلاقی، توهین‌آمیز یا نامناسب پست کنید. به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید در فضای مجازی کسب درآمد میلیونی کنید، از راهی اخلاقی این کار را انجام دهید.


11.سرمایه‌گذاری در سهام

معمولا کارآفرینان در سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند. سرمایه‌گذاری پولتان از طریق سهام و اوراق قرضه در بازار بین‌المللی توأم با پذیرش ریسک آن است و باید برایش آماده شوید. اگر فکر می‌کنید که جرئت کافی برای سرمایه‌گذاری پس‌اندازتان دارید، پس این کار را انجام دهید. فقط حتما یک مشاور مالی داشته باشید تا بر روند کار شما نظارت داشته باشند.


12.مشاور آزاد

اگر در مورد یک موضوع خاص، اطلاعات گسترده‌ای دارید، مانند حسابداری، حقوق یا فروش؛ این نوع شغل پاره‌وقت برای شما بهترین است. تجربه‌های پیشین خود را که به شما کمک کرده‌اند در این زمینه تخصص داشته باشید، ارزیابی کنید. کارفرمایان اکنون خیلی تمایل دارند که افراد با کار آزاد را جهت انجام پروژه‌های کوتاه‌مدت خود استخدام کنند.


13.کارهای تایپ آنلاین

از مهارت‌های تایپی خود راضی هستید؟ پس اجازه دهید کارفرمایانی که در تکمیل پروژه‌های تایپی خود به کمک احتیاج دارند، از مهارت شما مطلع شوند. این نوع کارها معمولا زمان اتمام مشخصی دارند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که کار مورد نظر را در زمان مشخص‌شده تحویل دهید.

 

پرستاربچه

 

14.پرستار بچه

اگر از نشستن روبه‌روی کامپیوتر خسته شده‌اید و می‌خواهید کمی زمان داشته باشید که با راحتی درآمد میلیونی کسب کنید، پرستار بچه گزینه‌ی مناسبی برای شما است. کودکان رئیس شما خواهند بود و تنها کاری که باید کنید این است که آن‌ها را شاد نگه دارید. یک رابطه‌ی برد-برد، درست است؟


15.کارهای شبانه

اگر به زندگی شبانه علاقه دارید، با جستجوی شغل‌هایی که از ساعت 6 عصر به بعد هستند، بیشتر از آن لذت ببرید. در این زمینه می‌توان به شغل‌هایی چون کار خدماتی یا هنری در رستوران‌ها اشاره کرد.


16.فروش نان و کیک

اگر ابزار، دانش و یک دستورالعمل خوب دارید، آنگاه فروش کلوچه، کیک فنجانی، نان و دیگر محصولات نانوایی می‌تواند شغل پاره‌وقت خوبی برایتان باشد. مراقب کیفیت کار خود باشید، زیرا نخستین دارایی شما در این کار و در میان رقبایتان تنها همین است.

 

راننده های آنلاین

 

17.راننده‌ی آژانس‌های  آنلاین

کسی که عاشق رانندگی کردن است و قوانین جاده را می‌داند، گزینه‌ای مناسب برای سرویس‌هایی مثل آژانس یا اپلیکیشن‌هایی چون اسنپ یا تپسی است. اگر فکر می‌کنید این ویژگی‌ها را دارید، امتحانش کنید.


18.مترجم آنلاین

اگر دوزبانه یا چندزبانه هستید، آنگاه لیست بلندبالایی از کارفرمایان وجود دارد که منتظرند شخصی با مهارت شما را استخدام کنند.


19.فروش آنلاین اجناس دست دوم

گجت‌های قدیمی خود را آنلاین بفروشید. نه‌تنها از آن‌ها سودی به دست آورید، بلکه شخص دیگری را با فروش آن‌ها به قیمت پایین خوشحال کرده‌اید.

امیدوارم این لیست به شما در انتخاب کار پاره‌وقت جدیدتان کمک کند. در تلاش‌های جدید خود موفق باشید.


20.بیاموزید و آموزش دهید

اگر تخصص و سواد کافی برای انجام برخی از فعالیت‌های اقتصادی را ندارید، نگران نباشید. در نخستین قدم کمی درباره کارهایی که به تخصص کمتر و مکان محدودتر نیاز دارند، تحقیق کنید. در این تحقیق خود به مقوله سود و فروش خوب دقت کنید. قسمت کمی از سرمایه‌تان را صرف پرداخت هزینه‌های کلاس‌های تخصصی کنید و حرفه‌ای را بیاموزید. به‌طور مثال، طلا‌سازی‌ یاد بگیرید و بعد یک کارگاه طلاسازی بزنید یا مدتی در همین شغل کارکنید و بعد از چند سال که مهارت لازم را کسب کردید با سرمایه‌تان یک کارگاه راه بیندازید یا یک کلاس آموزشی. به هرحال می‌توانید دنبال هر هنری که دوست دارید بروید، بیاموزید و سپس با همین سرمایه یک دفتر کوچک اجاره کنید و هرچه مهارت کسب کرده‌اید را آموزش بدهید. این مطمئن‌ترین روش است و شما درصورت موفق نشدن، هیچ ضرری نکرده‌اید.

البته یک راه ساده‌تر هم وجود دارد که سود خوبی دارد و با این سرمایه به راحتی می‌شود، راه انداخت. مهم‌ترین موضوع این است که بدانید چه راه‌هایی برای سودآوری شما وجود دارد و آن را راه بیندازید. برای قدم اول سری به خیابان انقلاب بزنید و دقت کنید که مغازه‌هایی که به تکثیر، چاپ، تایپ و… مشغول هستند و تعدادشان هم بالاست، همیشه شلوغ هستند. این کار سرمایه زیادی نمی‌خواهد و سود خوبی هم دارد. فقط کافی است اگر با کامپیوتر و برنامه آفیس و فتوشاپ آشنایی ندارید به یک دوره کلاس آفیس بروید. کارکردن با دستگاه کپی هم کار سختی نیست. شما می‌توانید روزانه بیش از 100 هزار تومان درآمد داشته باشید، به‌خصوص اگر محل کارتان در مکان مناسبی مثلا نزدیک مدرسه یا دانشگاه باشد.


21.به‌دنبال مجوز باشید

اگر ایده خاصی به ذهن‌تان نمی‌رسد، می‌توانید از ایده دیگران استفاده کنید و درصد ایده آن‌ها را سر هر ماه بپردازید. مثلا می‌توانید یک گشتی در شهر بزنید و فهرستی از رستوران‌های کوچک اما معروف را تهیه کنید. در این زمینه رستوران‌های بین‌المللی که زیاد گران نیستند مثل رستوران‌های عربی یا ترکی مناسب هستند. شما می‌توانید مجوز راه‌اندازی یک شعبه را از آن‌ها بگیرید و ماهانه درصدی از سودتان را به آن‌ها بدهید.

یا می‌توانید مجوز پیک موتوری بگیرید. تا جایی که می‌دانیم «پیک بادپا» که در حال حاضر از معتبرترین پیک‌هاست، این فرصت را در اختیار متقاضیان می‌گذارد. خب برای این کار فقط کافی است تا مکانی را اجاره کنید و چند پیک موتوری استخدام کنید و البته بیمه اجناس هم فراموش نشود. گرفتن نمایندگی فروش شارژ ایرانسل یا همراه اول و فروش اینترنت پرسرعت نیز گزینه‌های بعدی هستند که با ریسک پایین‌تری همراه هستند.

 

تولیدی راه بیناز

 

22.تولیدی راه بیندازید

سرمایه افراد از یک حدی که بالا می‌رود دوست دارند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند و به‌اصطلاح خودشان آقای خودشان باشند اما این کار به این سادگی‌ها نیست و بدون تجربه و دانش کافی نه تنها سودآوری ندارد بلکه ممکن است سرمایه خودتان هم از دست برود. برای مثال خیلی‌ها دوست دارند تولیدی راه بیندازند، به‌خصوص آن‌هایی که مکانی هم برای این کار در اختیار دارند و نیازی نیست تا اجاره محلی برای راه‌اندازی تولیدی را بدهند.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر که جایی مناسب برای این کار دارید پس از به‌دست آوردن دانش و تجربه کسب و کار کوچکی راه بیندازید. بهتر است سراغ کارهای خیلی سخت نروید و مهم‌تر از همه این‌که فرصت‌های محل زندگی‌تان را بشناسید. شما می‌توانید کارگاه تولید جوراب زنانه راه بیندازید که همیشه بازار خودش را دارد. شما با خریدن چند ماشین ساده جوراب‌بافی، می‌توانید جوراب‌های زنانه را به سادگی تولید کنید.

جوراب‌های زنانه به‌دلیل مصرفی بودن‌شان، قیمت مناسب آن و نوع مشتری همیشه بازار پر فروشی دارد و ضمن این‌که کار کردن با این ماشین‌ها بسیار ساده است و قطعات یدکی آن هم به وفور در کشور موجود است و اگر دستگاه خراب شود یک تکنسین داخلی هم می‌تواند آن را تعمیر کند. جالب است بدانید که ممکن است کارتان بگیرد و حتی به کشورهای همسایه صادرات هم داشته باشید. بله، در حال حاضر جوراب‌هایی که با نام « پارازین » تولید می‌شوند به برخی از کشورهای همسایه صادر می‌شوند. شما می‌توانید روزانه حداقل 100 هزار تومان از این کار درآمد داشته باشید پس بهتر است تحقیقات کافی انجام بدهید و اگر بازار را مناسب دیدید، برای گرفتن مجوز به صنف جوراب‌بافان بروید. باور کنید اگر کمی تحقیق کنید، کارهای ساده‌تر و پرسودتری هم پیدا می‌کنید.


23.مواد‌غذایی همیشه پرسود است

از آنجایی که خوراک از نیازهای اولیه هر انسانی است پس در هر شرایطی باید این نیاز برآورده شود. به خاطر همین نیاز ساده، این شغل و هر حرفه‌ای که با مواد‌غذایی در ارتباط است، همیشه بازار خودش را دارد و سود بالایی هم دارد. اشتباه نکنید، منظور ما این نیست که بروید و یک کارخانه مواد‌غذایی راه بیندازید، کمی بیشتر فکر کنید. شما می‌توانید به خدمات جانبی که کارخانه‌های مواد‌غذایی نیاز دارند هم فکر کنید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. به‌طور مثال این روزها صنعت بسته‌بندی از خود مواد‌غذایی هم بیشتر اهمیت دارد و مردم بیشتر جذب بسته‌بندی‌های خاص و متفاوت می‌شوند.

بهتر است به‌دنبال یک یا چند ایده خوب باشید و در یک کارگاه کوچک به بسته‌بندی با طراحی‌های مخصوص خودتان بپردازید. ایمان داشته باشید که اگر در این کار خلاقیت به خرج دهید در کمتر از یک سال فرد ثروتمندی می‌شوید. این روزها به راحتی می‌توان با استفاده از ظرفیت خالی کارخانه‌ها یا کارگاه‌ها‌یی که پروانه بهداشت دارند، حبوبات و ادویه‌جاتی مثل فلفل، دارچین، زردچوبه و… را به‌صورت سفارشی تحویل گرفت و آن‌ها را با بسته‌بندی‌های خود و با برند خاص خودتان در بازار خاصی چون پادگان‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و… توزیع کرد. البته ممکن است کارتان حسابی بگیرد و از یک کارخانه بزرگ، سفارش بسته‌بندی محصولات‌شان

رابگیرید. هر گاه گذرتان به میدان راه‌آهن افتاد، حتما یک سری به مغازه‌های ظروف یک‌بار مصرف بزنید و سر صحبت را با مغازه‌داران این حرفه باز کنید. آن‌ها تنها صنفی هستند که همیشه بازار خاص خودشان را دارند و نگران مشتری و ضرر کردن نیستند. به گفته آن‌ها در این حرفه سودآوری حتمی است به شرط این‌که بتوانید نبض بازار را در دست بگیرید.

 

یک بوتیک راه بیندازیثد

 

24.یک بوتیک و یک مشاور برندینگ لازم است

ما ایرانی‌ها به سوی هر ایده‌ای که جالب باشد، ناخود آگاه جذب می‌شویم و به قول معروف؛ حسابی هم جوزده می‌شویم. شما باید به‌دنبال یک ایده تک باشید. حتما داستان صاحب اصلی « هایدا » یا « آیس پک » را بخوانید. آن‌ها دانشجویان معمولی بودند که با یک ایده جدید که اتفاقا خیلی هم کم‌خرج بودند، امروزه به دسته میلیاردرها پیوسته‌اند. اگر راهنمایی ما را می‌خواهید که باید بگوییم ایده شما بهتر است در راستای خوراکی‌هایی باشد که اتفاقا ارزان باشند، خاص باشند و اسم زیبایی هم داشته باشند.

مثلا ذرت مکزیکی هم ایده جدید بود، هم اسم زیبایی داشت و هم قیمت آن مناسب بود که این روزها این همه طرفدار دارد. بعد از خوراکی، خدمات پوشاک نیز ایده مناسبی است به‌خصوص برای افرادی که دنیای مد را خیلی خوب می‌شناسند. البته منظور ما راه انداختن یک بوتیک صرف نیست بلکه شما باید ایده خاصی هم داشته باشید. به‌طور مثال می‌توانید از یک کارشناس برندینگ مشاوره بگیرید و به مشتریان خود بگویید که شما یک طراح مد دارید که به آن‌ها مشاوره می‌دهد.

باور کنید این ایده جالبی است که می‌تواند فروش شما را تا بیش از 50درصد افزایش بدهد. یادتان باشد که جوان‌ها از هیچ‌چیزی بیش از مشاوره گرفتن در امر مد و پوشاک خوشحال نمی‌شوند و این‌گونه برای سوال همیشگی‌شان یعنی؛ چی بپوشم؟ این مدل به من می‌آید؟ حالا باید با چی‌ ست بکنم؟ و… جواب مناسبی پیدا می‌کنند.


25.کسب و کارهای کوچک پرسود

تمام آن‌هایی که پولدار شده‌اند از روز اول این همه سرمایه نداشتند و با استفاده از ذهن اقتصادی خود پول زیادی به دست آورده‌اند. باید پرس و جو کنید و ببینید در محل یا شهر شما چه کاری بازده و سود بیشتری دارد اما همیشه یکسری شغل‌ها به اقتضای زمانه شکل می‌گیرد که ریسک کمتری دارد ودرآمد میلیونی خوبی هم نصیب افراد می‌شود. برای مثال می‌توانید با این پول نمایندگی ایرانسل و فروش شارژ بگیرید یا این‌که از مخابرات شهرتان نمایندگی فروش اینترنت پرسرعت بگیرید. بیلیارد و تفریحاتی از این قبیل هم با استقبال جوانان روبه‌رو می‌شود. یک کار پرسود‌تر این است که شما بوفه یک مکان ورزشی، بیمارستان، فرهنگسرا، مدرسه، دانشگاه و امثال این مکان‌ها را اجاره کنید. اغلب این مکان‌ها با قیمت مناسبی اجاره داده می‌شوند و فروش بسیار خوبی هم دارند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/8/10:: 6:35 عصر     |     () نظر
<      1   2   3      >