سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سنگى که به غصب در خانه است ، در گرو ویرانى کاشانه است . [ و این گفتار از پیامبر ( ص ) روایت شده است و شگفت نیست که دو سخن همدیگر را ماند که از یک چاه کشیده است و در دو دلو ریخته . ] [نهج البلاغه]
https://keramatzade.com

عزت نفس و موفقیت فروش

 

 هسته راکتور شخصیت شما عزت نفس شما می باشد.

 

حتما بخوانید: تعریف عزت نفس در دین اسلام

عزت نفس شما مهمترین بخش شخصیت شماست. این بخش احساسی از خود پنداری شماست. این "هسته راکتور" قدرت درونی شما است. این جزء عاطفی زندگی شماست. این مهمترین عنصر تک تعیین کننده نگرش و شخصیت شماست. این کلید موفقیت شما در زندگی است.

تعریف عزت نفس

 

حتما بخوانید: علائم داشتن عزت نفس پایین چیست؟

اعتماد به نفس شما موجب می شود که ببینید چقدر خودتان را دوست دارید. هر چه بیشتر به خودت خوش بگذرد، خودت را بیشتر قبول داشته باش و بپذیر و خود را به عنوان یک فرد  ارزشمند احترام بگذار،که به این عزت نفس بالا می گویند. هرچه بیشتر احساس کنید که شما یک انسان عالی هستید، مثبت تر و خوشحال کننده تر هستید.

منبع خود انگیزه و عزت نفس

 

حتما بخوانید: افزایش عزت نفس با چند روشی که شخصیت شما را می‌سازد

عزت نفس شما میزان انرژی، شور و شوق و انگیزه خود را تعیین می کند. سطح اعتماد به نفس شما کنترل شیر بر عملکرد و کارایی شماست. اعتماد به نفس شما همانند سوخت در مراحل اول و دوم یک راکت انفجاری است.افرادی که دارای اعتماد به نفس بالایی هستند، در هر کاری که انجام می دهند، خوب عمل می کنند.

دوست دارید با عزت نفس چکاره شوید؟

 

حتما بخوانید: افزایش اعتماد به نفس در خانم ها

 خود ایده آل شما جهت زندگی، رشد و تکامل برای یک فرد تعیین می کند. از سوی دیگر، تصویر خودتان، نحوه عملکرد شما را در حال حاضر تعیین می کند. شما تصویر خود را همانطور که در حال حاضر هستید، امروز، این لحظه می توانید ببینید. اعتماد به نفس شما تا حد زیادی وابسته به رابطه بین تصویر خودتان، نحوه عملکرد شما در فعالیت های روزمره شما و خود-ایده آل شما است.

تلاش برای انطباق و هماهنگی با عزت نفس

 

حتما بخوانید: 14 اصول افزایش اعتماد به نفس درمقابل دیگران

هر چه بیشتر فعالیت های روزانه خود را با شخصیتی که می خواهید تبدیل بشوید،تطبیق دهید  عزت نفس شما بالاتر است. اگر ایده شما خوب سازماندهی، آرام، مثبت و به سرعت در حال دستیابی به اهداف خود باشد، و در واقع، شما رفتار خوب و منظم، آرام و مثبت، گام به گام به سمت اهداف خود می پردازید ، شما یک سطح بالایی از سلامت اعتماد به نفس خواهید داشت. شما دوست دارید و به خودتان احترام می گذارید. شما احساس آرامش و اعتماد به نفس خواهید کرد. شما خوشحال، سالم و خوش بین هستید. شما یک شخصیت با کارایی بالا خواهید بود

کلید موفقیت برای فروش و عزت نفس را توسعه دهید

 

حتما بخوانید: افزایش فروش آنلاین

عزت نفس پایه ای از یک خودپنداری مثبت است. عزت نفس بالا و خودپذیری عناصر بحرانی در موفقیت فروش هستند. بهتر است بیشتر خودتان را دوست بدارید و به خودتان احترام گذارید و در همه کارهایتان انجام دهید. توسعه و حفظ سطح بالایی از اعتماد به نفس، مهمترین کاری است که می توانید هر روز برای تمام اهداف خود را به دست آورید، انجام دهید.

تمرینات اکشن عزت نفس

در اینجا دو چیز است که شما می توانید بلافاصله برای انجام این ایده ها به عمل اقدام کنید

 

حتما بخوانید: هدف گذاری در فروش و روش های  پیاده سازی آن

ابتدا، کلمات خود را تکرار کنید: "من خودم را دوست دارم! من خودم را دوست دارم! "دوباره و دوباره در طول روز. این کلمات قدرتمند شما را خوشحال تر می کند و بهتر عمل می کند.

دوم، به طور مداوم در مورد موفقیت های خود، نقاط قوت خود و "برنده" خود فکر کنید. هرچه بیشتر در مورد بهترین لحظات و تجربیاتتان فکر می کنید، بیشتر دوست دارید و به خودتان احترام می گذارید و بهتر عمل می کنید.

 

https://keramatzade.com/Self-esteem-with-which-you-can-succeed 

 عزت نفس موفقیت فروش


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/3/7:: 12:51 عصر     |     () نظر

همیشه مثبت باشیم  تا در زندگی موفق شویم?

 

مهمترین کیفیت برای موفقیت در کارآفرینی و در زندگی، کیفیت خوش بینی و مثبت بودن است.

 

حتما بخوانید: مثبت اندیشی و 11 نتیجه فوق العاده ی آن در زندگی

مهمترین کیفیت برای موفقیت در کارآفرینی و در زندگی، کیفیت مثبت بودن و خوش بینی است. خوش بینی ها انتظارات غیر واقعی از موفقیت دارند. به عنوان یک نتیجه، آنها مایل به انجام چیزهای  بیشتر بدون اینکه دلسرد شوند.

نگرش مثبت و خوش بینی خود را حفظ کنید

 

حتما بخوانید: جذب انرژی مثبت

 

برای اینکه در کسب و کار موفق شوید و در هر فعالیتی که در آن پول خود را درگیر کرده اید، باید خوش بینی خود را با نفی گرایی تحریک کنید. شما باید  برای سرمایه گذاری مشتاق باشید، اما باید در مورد تمام راه های مختلفی که پول شما ممکن است از دست برود، باید شکاک، انتقادی، مشکوک و خواستار باشید.

گوش دادن به دیدگاه های منفی 

 

حتما بخوانید: چگونگی ساخت نگرش و طرز تفکر مثبت

 

بپرسید و با دقت به افرادی که نسبت به ایده شما نظر منفی دارند گوش دهید. به متفکران منفی بپردازید، زیرا دیدگاه هایشان ارزشمند هستند و به شما کمک می کنند که زمان و پول خود  را به  ثروت تبدیل کنید. من یک دوست دارم که یک وکیل است و او به بسیاری از افراد در زمینه سرمایه گذاری توصیه می کند. وقتی که کسی می آید و می خواهد سرمایه گذاری کند که او مطمئن نیست، می گوید، همه چیز درست است، من می خواهم شما را به دفترم  بیاورم و می خواهم شما را به پشت میزم بنشانم و می خواهم این سرمایه گذاری را به شما ارائه کنم و می خواهم شما این سرمایه گذاری را نقد کنید همانطور که من بودم.

به دیگران کمک کنید که به طور صحیح  و نگرش مثبت ارزیابی کنند

 

حتما بخوانید: جملات تاکیدی

 

 به دیگران کمک کنید که در کارها و سرمایه گذاری ها با دید مثبت و واقع بین باشند.

خوش بینی ذهن شما را باز نگه می دارد

 

حتما بخوانید: 10 رفتار مناسب آدم های شاد که در زندگی موفق هستند

 

سعی کنید در تمام امور زندگی با دید مثبت مسایل را ببینید و فرکانس های مثبت از خود بفرستید تا اتفاقات خوب برایتان رخ دهد.، شما باید مثبت و خوش بینانه باقی بمانید و کنترل کامل وضعیت خود را داشته باشید.

 

 

 مثبت زندگی زندگی موفق نگرش مثبت خوش بینی

https://keramatzade.com/We-are-always-positive-to-succeed-in-life 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/3/7:: 12:46 عصر     |     () نظر

استراتژی موفقیت

 

حتما بخوانید: 5 عوامل کلیدی برای برنامه ریزی موفق استراتژیک

نقطه شروع موفقیت شغلی این است که شما رئیس خود را با دقت انتخاب کنید و از کار کردن برای یک فرد منفی اجتناب کنید. بخش عمده ای از شادیو رضایت شغلی شما بستگی به رابطه شما با برتری شما دارد. 

حق انتخاب استراتژی موفقیت

 

حتما بخوانید: 8 مرحله مهم برای رسیدن به اهداف زندگیتان

انتخاب کار درست، در جای مناسب به انجام آن و رعایت حق مردم پایه ریزی موفقیت شغلی است.

در حال حاضر شما آماده هستید تا  استراتژی طرز تفکر را اجرا کنید. استراتژی طرز فکر بر این حقیقت است که برخی از مشاغل در هر سازمان برای منافع سازمان نسبت به دیگران اهمیت بیشتری دارند.

تأثیر جریان نقدی در استراتژی موفقیت

 

حتما بخوانید: 14  عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینی برای افزایش کسب و کار شما

 

استراتژی شغل یا موقعیت که بر جریان نقدینگی شرکت تأثیر می گذارد. در بیشتر شرکت ها، جریان نقدی توسط فروش و بازاریابی تعیین می شود و اگر می خواهید سریعا در این شرکت ها پیشروی کنید، باید راه خود را در عملکرد فروش و بازاریابی پیدا کنید.

چگونه می توان پول بیشتری در استراتژی موفقیت کسب کرد

 

حتما بخوانید: عوامل موفقیت سازمانی چیست؟

 

بسیاری از مردم می پرسند چگونه می توانند پول بیشتر در کارشان ایجاد کنند. وقتی آنها موضعشان را نشان می دهند، مشکل معمولا روشن است. آنها در زمینه های شرکت مشغول به کار هستند که احساس می شود از اهمیت کمتری نسبت به سایر مناطق برخوردار هستند. در نتیجه، خدمات آنها بسیار ارزشمند نیستند، مهم نیست که چقدر کار می کنند و یا کارشان را چگونه انجام می دهند. .

تمرینات عملی استراتژی موفقیت

 

حتما بخوانید: موفقیت

 

در اینجا دو چیز است که می توانید برای استفاده از استراتژی موفقیت و طرز کار در حرفه خود انجام دهید.

اول، موقعیت های شرکت خود را مشخص کنید که برای جریان نقدی و موفقیت شرکت مهم هستند. پیدا کردن مهارت های کلیدی که افراد برای ان پول بیشتری پرداخت می کنند.

دوم، امروز برنامه ای برای کار خود در یک موقعیت کلیدی شرکت ایجاد کنید. تقاضای انتقال، مهارت لازم، پیشنهاد به اضافه کاری تا زمانی که موفق شوید.

 

source : https://keramatzade.com/The-ultimate-success-strategy-that-you-can-succeed-in 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/3/7:: 12:42 عصر     |     () نظر

قدرت شخصیت برای انگیزش دیگران

 

حتما بخوانید: روانشناسی شخصیت

دو قدرت شخصیتی وجود دارد که شما می توانید آن را توسعه دهید که جذابیت و توانایی شما را برای نفوذ به دیگران افزایش می دهد.

دقیقا همان چیزی را که میخواهید انتخاب کنید

 

حتما بخوانید: 6 نکته طلایی برای شناختن شخصیت زن ها

 

 اول از این قدرت، قدرت هدف است. مردان و زنان با جذابیت و مغناطیس شخصی تقریبا همیشه یک دید کلی از افراد جامعه هستند. رهبران فروش ومدیریت بر روی انجام برخی از اهداف عالی متمرکز شده اند. آنها در مورد هر جنبه ای از زندگی خود تصمیم می گیرند. آنها دقیقا می دانند چه چیزی می خواهند و چه چیزی باید انجام دهند تا آن را بدست آورند. آنها کار خود را برنامه ریزی می کنند و کار خود را انجام می دهند.

قدرت شخصیت و تنظیم اهداف روشن برای خودتان

 

حتما بخوانید: ویژگی ها و اختلالات شخصیت های وابسته چیست؟

 

می توانید شخصیت خود را با تنظیم اهداف روشن برای خودتان، برنامه ریزی کنید و برای رسیدن به آنها و کار کردن در برنامه های خود با نظم و عزم هر روز افزایش دهید. به نظر می رسد کل دنیا برای کسی که دقیقا همان جایی که می رود، کنار می رود.

 به احتمال زیاد افراد دیگر ویژگی های مثبت شما را به شما نشان می دهند. آنها شما را می بینند یا شما را به عنوان یک انسان بهتر و قابل تحسین تر می بینند. و هنگامی که اهداف روشن دارید، مردم خود را جذب می کنید و فرصت هایی را برای ایجاد این اهداف به دست می آورید.

اعتقاد به خودت

 

حتما بخوانید: چگونه شخصیت یک دختر را در دوران نامزدی بشناسیم؟

 

قدرت شخصیت دوم اعتماد به نفس است. مردان و زنان با عید نوروز اعتقاد زیادی به خود و آنچه انجام می دهند، دارند. سطح اعتماد به نفس شما اغلب در شجاعت شما، تمایل شما برای انجام هر کاری که لازم است و برای رسیدن به مقصدی که به آن اعتقاد دارید، نشان داده می شود.

راز جذاب قدرت شخصیت

 

حتما بخوانید: چگونه شخصیتی اجتماعی داشته باشیم؟

 

کسانی که اعتماد به نفس و عزت نفس بالا دارند در نگاه مردم افرادی جذاب و قابل قبول هستند.

فرض کنید در حال پیشرفت هستید

 

حتما بخوانید: چگونه شخصیت جذاب داشته باشیم

 

یکی از راه هایی که اعتماد به نفس را نشان می دهید، این است که مردم به طور طبیعی شما را دوست داشته و قبول می کنند و می خواهند با شما تجارت کنند.این رفتار با اعتماد به نفس، به نظر دیگران موجب جذابیت شخصی می شود.

تمرینات اکشن قدرت شخصیت

 

حتما بخوانید: افزایش عزت نفس با چند روشی که شخصیت شما را می‌سازد

 

در اینجا دو چیز است که شما می توانید بلافاصله از این ایده ها استفاده کنید

اول، به مقاله فکر کن ..جزئیات و اهداف و برنامه های خود را به طور کامل بنویسید و سپس آنها را به صورت منظم بررسی کنید. آنها را با دیگران بحث کنید. اهداف و برنامه های خود را ارتقا دهید و زمانی که اطلاعات جدیدی را دریافت می کنید آنها را اصلاح کنید. 

 

حتما بخوانید: خودشیفتگی و نشانه های افراد خودشیفته چیست؟

دوم، سطح اعتماد به نفس خود را به دیگران در تمام طول زمان بیان کنید، حتی اگر شک دارید. همیشه به عنوان یک برنده مثل یک فرد کاملا مطمئن از موفقیت و پیروزی نهایی  صحبت می کند، عمل می کند و مانند یک برنده حرکت می کند.

 

source : keramatzade.com

 

https://keramatzade.com/The-power-of-personality-that-we-can-use-to-motivate-others 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/3/7:: 12:38 عصر     |     () نظر

چگونه برای ساخت یک فروشگاه آنلاین اقدام کنیم؟ 9 مرحله آسان برای شروع فروش آنلاین

ساخت یک فروشگاه آنلاین یک راه فوق العاده برای پول دراوردن  است. اما دشوار است بدانیم از کجا شروع کنیم.

خبر خوب این است که برای ساخت یک فروشگاه آنلاین، نیازی به پول، زمان یا دانش فنی ندارید.

فروش تجارت الکترونیک در حال حاضر 17.2? از کل خرده فروشی را تشکیل می دهد. واقعا هیچ کاری بهتر از فروشگاه آنلاین وجود ندارد.

با پیروی از مراحل آسان زیر، شما به زودی یک فروشگاه آنلاین کارآمد  را  خواهید داشت.

سیستم عامل های تجارت الکترونیک ساده ترین ، ارزان ترین و سریع ترین راه برای ساخت فروشگاه آنلاین است. سه فروشگاه آنلاین برتر دنیا  Shopify ، Wix و BigCommerce  هستند .

در این راهنمای ما به شما بهترین راه برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین را نشان می دهیم.

سازندگان فروشگاه آنلاین و سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک - تفاوت چیست؟

 

1.سازنده وب سایت تجارت الکترونیک خود را پیدا کنید

 

حتما بخوانید: فروشگاه اینترنتی چیست؟

سازنده تجارت الکترونیک یک نرم افزار آنلاین است که به شما امکان ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین خود را بدون نیاز به مهارت های پیشرفته تکنولوژی، دانش برنامه نویسی و یا چندین صفحه کامپیوتر را می دهد. همه چیز شما نیاز به اتصال به اینترنت و یک ایده کسب و کار بزرگ است!

هنگام شروع یک فروشگاه آنلاین، اولین گام انتخاب سازنده مناسب فروشگاه آنلاین است.

تعداد زیادی از سازندگان فروشگاه آنلاین وجود دارد. برخی از آنها ارزان هستند، برخی گران هستند، برخی معتبر هستند، و برخی ... نیستند.

سایت تجارت الکترونیک است که بر اساس تحقیق و آزمایش ما است. تعداد زیادی از سیستم عامل های تجارت الکترونیک وجود دارد، از جمله:

  • Volusion - بهترین برای تجزیه و تحلیل
  • GoDaddy - ساده ترین استفاده
  • 3dcart - خوب، وجود دارد 
  • کارتل بزرگ - تنها سازنده تجارت الکترونیک رایگان است

 

چرا باید از سازندگان فروشگاه آنلاین استفاده کنید؟

روزهایی که در آن شما مجبور بودید به سختی درآمد خود را  به برنامه نویس کامپیوتری بفروشید تا به شما در ایجاد یک فروشگاه آنلاین کمک کند.

در عوض سازنده فروشگاه آنلاین شما:

  • میزبانی فروشگاه خود را ، به جای آن برای زندگی در اینترنت

ساخت یک فروشگاه آنلاین نیز با استفاده از یک ویرایشگر کد مانند وردپرس و سرویس میزبانی وب مانند BlueHost امکان پذیر است .

نکته جالب این است که ساخت یک فروشگاه در وردپرس نیاز به مهارت بیشتر فنی دارد. شما حتی ممکن است یک توسعه دهنده را استخدام کنید، که بسیار گران می شود.

سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک فوق العاده آسان برای استفاده هستند. بررسی اخیر ما نشان داد که علیرغم شک و تردید اولیه، 83 درصد از شما قادر به استفاده از یک سازنده وب سایت هستند.

کدام سازنده وب سایت تجارت الکترونیک باید انتخاب کنید؟

 

حتما بخوانید: 10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 96

ما می دانیم که انتخاب می تواند احساس غرور کند، اما همه اینها به هدف فروشگاه اینترنتی شما بستگی دارد.

پس از بررسی هر سازنده وب سایت تجارت الکترونیک به طور کامل، ما در جای خوبی قرار داریم تا به شما بگویم که سیستم عامل ها نیازهای شما را برآورده می کنند.

این سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک به شما برای فروش به صورت دسته ای کمک می کنند و ابزارهای تحلیلی قدرتمند خود را برای کمک به امور مالی، کمپین های بازاریابی و بازدیدکنندگان سایت خود دارند.

اگر شما فقط وب سایت برای فروش چند محصول  می خواهید،سازندگان وب سایت مانند Wix، Squarespace و Weebly  مناسب است.

آنها فوق العاده آسان برای استفاده هستند، به شما اجازه سفارشی طراحی وب سایت خود را آزادانه، و شما را قادر به فروش آنلاین می سازد.

نمودار مقایسه ما یک نمای کلی از بهترین سازندگان فروشگاه آنلاین در بازار را ارائه می دهد و یا به عمیق تر شدن به مشخصات هر سازنده، مقاله ما را در بهترین سیستم عامل های تجارت الکترونیک امتحان کنید .

اگر شما واقعا نمی دانید که با سازنده وب سایت تجارت الکترونیک چه کنید، نگران نباشید. ما یک مسابقه کوتاه چهار سوال را با هم قرار دادیم . این به شما کمک می کند تا بهترین سازنده را برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین بزرگنمایی کنید.

تست سازنده وب سایت تجارت الکترونیک

اگر جدی در مورد ساخت یک فروشگاه آنلاین موفق باشید، پس باید قبل از راه اندازی سایت کسب و کار خود، سازنده وب سایت تجارت الکترونیک خود را آزمایش کنید.

بهترین راه برای انجام این کار با یک آزمایش رایگان است .

فقط یک نفر را امتحان نکنید - شما می توانید سازندگان مختلف فروشگاه آنلاین را آزمایش و مقایسه کنید تا  بتوانید بهترین گزینه کسب و کارتان را پیدا کنید.

برای ثبت نام برای یک آزمایش رایگان زیر لینکهای زیر را دنبال کنید:

 

 BigCommerce رایگان به مدت 15 روز

به دنبال ساخت یک وب سایت بدونفروشگاه آنلاین؟

این راهنما بر روی ایجاد فروشگاه آنلاین تمرکز دارد . مراحل مربوط به تجارت الکترونیک است. 

 

در اینجا یک نگاه سریع به قیمت های اولیه پنج سازنده فروشگاه آنلاین:

 

این قیمتها ارزانترین طرح را نشان می دهد که به شما امکان فروش آنلاین را می دهد - با Weebly و Squarespace شما باید ارتقا دهید تا محصولات بیشتری را به فروش برسانید.

اگر شما اولین فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی می کنید، Basic Shopify ، Wix eCommerce و BigCommerce Standard به راحتی به شما قدرت شلیک را می دهد.

هنگام یادگیری نحوه ایجاد یک فروشگاه آنلاین، یک قاعده کلی این است: محصولات و درآمد بیشتر شما، به طرح بهتر شما نیاز دارید.

چگونه محصولات برای فروش برنامه ریزی می کنید؟

 

حتما بخوانید: افزایش فروش آنلاین

اگر شما قصد نداشتید بسیاری از محصولات را به فروش برسانید، یک طرح ساده با نرخ پایین ممکن است مناسب باشد. هیچ محدودیتی در هیچ برنامه ای برای BigCommerce یا Shopify وجود ندارد.

 مشتری بیشتر در برنامه PlusCommerce Plus باشد. شما می توانید با ایجاد یک برنامه ، مشتریان وفادار را بازگردانید.

آیا می توانید یک فروشگاه آنلاین را به صورت رایگان ایجاد کنید؟

 

حتما بخوانید: 20 اصول برای جلب اعتماد مشتری در فروش های اینترنتی

بله طرح رایگان کارتل در حال حاضر اجازه می دهد تا شما را به فروش آنلاین بدون نیاز به پرداخت هزینه های ماهیانه برسید. 

 

... توانایی فروش در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی و / یا بازار، مانند آمازون یا eBay است. با افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی، فروش از طریق کانال های مختلف در حال حاضر مهم تر از همیشه است.

 سایت تجارت الکترونیک را انتخاب کرده اید  مراحل بعدی عبارتند از:

  • یک قالب تجارت الکترونیک را انتخاب کنید
  • طراحی قالب فروشگاه خود را سفارشی کنید
  • اضافه کردن محصولات به فروشگاه شما
  • تنظیم روش پرداخت
  • مرتب کردن تنظیمات حمل و نقل
  • پیش نمایش، آزمایش و فروشگاه آنلاین خود را منتشر کنید

 

3.نام دامنه را برای فروشگاه آنلاین خود دریافت کنید

 

حتما بخوانید: 5 سوپر مارکت اینترنتی برتر تهران در سال 96

 

انتخاب تم ها در Shopify و BigCommerce آسان است. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که قالب را از بازار سازنده خود انتخاب کنید.

Shopify دارای طیف وسیعی از قالب های خیره کننده و خیره کننده برای طراحی وب سایت شما می باشد

حتما بخوانید: کسب درآمد اینترنتی

با Wix ، Squarespace و Weebly ، بسیار شبیه است. شما با انتخاب قالب، که به دسته های مختلف تقسیم می شود، شروع می شود. هر دسته از صنایع مختلف را نشان می دهد. به عنوان مثال، شما می توانید قالب هایی برای وبلاگ ها، سرویس های کسب و کار و فروشگاه های آنلاین داشته باشید.

 

چه ویژگی هایی دارید که می خواهید فروشگاه آنلاین شما داشته باشد؟

ویژگی ها یک بخش کلیدی برای ساخت یک فروشگاه آنلاین می باشد. از خودتان بپرسید که برای فروشگاه آنلاین شما مهم است: آیا به نقشه ها، گالری ها یا صفحه مربوط به ما نیاز دارید؟ 

 

صفحه اصلی شما می تواند یک تصویر ساده، یک نمایش اسلاید یا یک ویدیو باشد. بر اساس اهداف کسب و کار خود تصمیم بگیرید که انتخاب کنید.

به عنوان مثال، فروشگاه هایی که محصولات لوکس را خریداری می کنند، باید تصاویر شیک را در حال صحبت کردن بگذارند. فروشگاه های فروشپیچیده تر ممکن است یک تصویر ساده را با متن بیشتر همراه داشته باشند.

چگونه می خواهید مشتریان خود را به فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید؟

 

حتما بخوانید: 25 ایده تبلیغات برای فروش بیشتر

 

ناو هواپیماهای بدون سرنشین مانند جاده ای با بارهای چاله ها و نشانه های خیابانی است. مشتریان ناامید می شوند زیرا نمی توانند آنچه را که دنبال می کنند پیدا کنند.

صفحات خود را از سمت چپ به راست قرار دهید، از مهمترین صفحه شروع کنید. صفحاتی را که برای کسب و کار شما مهم نیستند را شامل نمی شود - آنها را بعنوان آیتم های منوی کشویی قرار دهید.

نوار ناوبری شما نیز باید برای خواندن آسان باشد. 

با استفاده از یک پلت فرم تجارت الکترونیک، می توانید یک فروشگاه آنلاین با یک نوار ناوبری به وضوح ارائه شده طراحی کنید. 

چیدن تم در Shopify، Wix و BigCommerce

 از Shopify تم ها راانتخاب کنید

 از تم Wix را انتخاب کنید

 

اکثر سازندگان فروشگاه آنلاین نیز به شما اجازه می دهند برنامه هایی جاسازی کنید. اینها در بازار نرم افزار یافت می شوند و می توانند مورد استفاده برای پوشش هر ویژگی ای قرار بگیرند که ممکن است این پلتفرم از قبل ساخته نشده باشد.

آیا می خواهید یک نمونه از فروشگاه تم تجارت الکترونیک خوب در عمل ببینید؟

 

این فروشگاه آنلاین با استفاده از WIX ADI (هوش مصنوعی طراحی) در چند دقیقه ساخته شده است. در اینجا می توانید ببینید که چقدر آسان است که قالب را ویرایش و سفارشی کنید - به سادگی تصاویر، متن، فیلم ها را اضافه کنید یا طرح رنگ را با توجه به نام تجاری و طراحی خود تغییر دهید:

قالب های عالی موجود از سیستم عامل های تجارت الکترونیک بالا ایجاد یک فروشگاه آنلاین شیک آسان ... و سرگرم کننده!

حتما بخوانید: 9 روش موثر برای تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی

حالا شما یک فروشگاه آنلاین شیک ایجاد کرده اید با استفاده از یک قالب، شما باید محصولات خود را اضافه کنید.

ZeroGravity.com یک فروشگاه آنلاین ساخته شده با استفاده از Shopify است و صفحات محصول خود را برای مطابقت با محصولات منحصر به فرد طراحی کرده است

با استفاده از سازنده فروشگاه آنلاین، شما کنترل زیادی بر صفحات محصول خود دارید. تصویر بالا نشان می دهد چگونه می توانید سبک را با مینیمالیسم ترکیب کنید تا یک نگاه منحصر به فرد ایجاد کنید.

چیزهایی که برای اضافه کردن یک محصول نیاز دارید:

  • نام
  • قیمت
  • دسته بندی
  • وزن (برای محصولات فیزیکی)
  • فایل (برای محصولات قابل دانلود مانند کتاب های الکترونیکی).

سازندگان وب سایت های مختلف تجارت الکترونیک دارای محدودیت های مختلفی هستند:

  • تعداد محصولاتی که می توانید آپلود کنید
  • تعداد گزینه ها برای هر محصول (همان محصول اما در اندازه های مختلف و یا رنگ)
  • تعدادی از انواع محصول (ترکیبی از دو گزینه: به عنوان مثال، تی شرت آبی در اندازه متوسط)

 

در اینجا چند نکته برای یادگیری نحوه ایجاد یک فروشگاه آنلاین  می باشد.

چگونه برای اضافه کردن محصولات در Shopify

چگونه محصولات خود را در Wix اضافه کنید

 

بعد، شما باید روش پرداخت خود را تنظیم کنید. این بخش مهمی از تبدیل مرورگر به یک خریدار است.

سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک این را برای شما آسان می کنند. آنها روند را بهینه سازی می کنند تا بتوانید بهترین گزینه (و موثرترین گزینه های پرداخت) را در زمین اجرا کنید.

سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک با اتصال مستقیم به گزینه های مختلف پرداخت مختلف برای افراد خارج از کشور، مانند PayPal، Visa، Apple Pay و Mastercard کمک می کنند.

 

حتما بخوانید: خرید و فروش از طریق سایت آمازون

امنیت نگران کننده برای خریداران آنلاین است. اما اگر شما سایت خود را امن نگه دارید، می توانید همه نگرانی های خود را از بین ببرید.

سازندگان فروشگاه آنلاین این کار را برای شما با گواهینامه های SSL انجام می دهند.

 

اکنون باید محصولات خود را اضافه کنید، قالب فروشگاه خود را سفارشی، پرداخت  خود را تنظیم کرده و تنظیمات فروشگاه خود را مرتب کنید.

 

اما قبل از اینکه شما فروشگاه آنلاین خود را به پایان برسانید، یک گام مهم برای انجام این کار وجود دارد: آن را آزمایش کنید.

 

بسیاری از بازرگانان اشتباه از راه اندازی یک فروشگاه آنلاین که پر از اشتباهات محتوا هستند را ایجاد می کنند. این باعث می شود که فروشگاه شما آماتور باشد.

آیا فروشگاه شما در موبایل کار می کند؟

انتظار میرود تا سال 2021، میزان فروش 54 درصد از تجارت الکترونیک را به فروش برساند . به طور خلاصه، بسیار مهم است که سایت شما کاملا بدون توجه به دستگاه مورد استفاده مشتری شما کار کند.

این یکی از بزرگترین مزایای استفاده از سازنده فروشگاه آنلاین است. آنها به بررسی اینکه فروشگاه شما چگونه بر روی دستگاه های مختلف ظاهر می شود و همچنین نحوه کارکرد آنها را آسان می کند توجه دارند.

فروشگاه شما باید در تلفن همراه، رایانه لوحی و دسکتاپ پاسخگو باشد . شما می توانید این را در حالت پیش نمایش ساز خود تست کنید و برای شروع آزمایش به نماد تلفن همراه بروید.

آیا فروشگاه شما را در مرورگرهای مختلف آزمایش کرده اید؟

مشتریان شما نه تنها از دستگاه های مختلف استفاده می کنند - از مرورگرهای مختلف نیز استفاده می کنند. سازندگان فروشگاه آنلاین از اکثر مرورگرهای بزرگ، از جمله کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر پشتیبانی می کنند، بنابراین شما باید خوب باشید.

 

اگر مطمئن نیستید که این و دیگر تنظیمات مبهم دیگر چیست، از تیم پشتیبانی سازنده ی فروشگاه آنلاین خود بخواهید.

خلاصه روند 9 مرحله برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین :

  1. سازنده وب سایت تجارت الکترونیک را انتخاب کنید
  2. یک طرح قیمت گذاری را که برای شما کار می کند انتخاب کنید
  3. نام دامنه خود را برای فروشگاه آنلاین خود دریافت کنید
  4. یک قالب تجارت الکترونیک / تم را انتخاب کنید
  5. سایت خود را سفارشی کنید
  6. محصولات خود را اضافه کنید
  7. تنظیم روش پرداخت
  8. تنظیمات حمل و نقل خود را مرتب کنید
  9. پیش نمایش، آزمایش و انتشار فروشگاه آنلاین خود را

 https://keramatzade.com/How-to-build-an-online-store-9-easy-steps-to-start-selling-online 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/3/7:: 12:29 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10      >