سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، او رابا عبرت ها پند می دهد. [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

از طرح خود برای جمع آوری پول برای تامین مالی شرکت خود استفاده کنید. 

1-کسب و کار خود را برنامه ریزی کنید

 

تصمیم گرفتید یک طرح کسب و کار بنویسید و آماده باشید تا شروع کنید. مبارک باشد. به احتمال زیاد فرصت های کسب و کار شما را افزایش می دهد. اما قبل از اینکه شما طرح خود را شروع کنید، باید آن را پیش بینی کنید ..

1-برای شروع کسب و کار مسئولیت پذیر باشید

یکی از مهمترین دلایل برنامه ریزی کسب و کار شما این است که شما ممکن است برای پیش بینی ها و پیشنهادهایی که در آن وجود دارد، مسئولیت پذیر باشید. این به خصوص اگر شما از طرح خود برای جمع آوری پول برای تامین مالی شرکت خود استفاده کنید. بیایید بگوییم پیش بینی می کنید که در سال دوم عملیات خرده فروشی خود، چهار مکان جدید را باز کنید. یک سرمایه گذار ممکن است یک گوشت گاو داشته باشد، زیرا به دلیل شرایطی که شما پیش بینی کرده اید، فقط دو بار باز کنید. یک طرح کسب و کار می تواند به یک زندگی شخصی خود برسد.


2-استراتژی کسب و کار

دوم، همان طور که قبلا یاد گرفته اید، برنامه های کسب و کار می تواند اسناد پیچیده باشد. همانطور که طرح خود را پیش نویس می کنید، تصمیمات زیادی در مورد مسائل جدی مانند استراتژی که دنبال می کنید، و همچنین مواردی که کمتر مهم است، مانند آنچه کاغذ رنگی آن را چاپ می کنید، تصمیم می گیرید. پیش از این فکر کردن درباره این تصمیمات یک راه مهم برای به حداقل رساندن زمان صرف برنامه ریزی کسب و کار شما و به حداکثر رساندن وقت صرف درآمدتان می شود.

به طور خلاصه، برنامه ریزی برنامه شما به کنترل میزان درجه پاسخگویی شما کمک می کند و باعث کاهش تصمیمات ناخوشایند می شود. برای برنامه ریزی برنامه، ابتدا باید تصمیم بگیرید که اهداف و اهداف شما در کسب و کار چیست. به عنوان بخشی از آن، کسب و کار را که برای شروع انتخاب کرده اید را ارزیابی می کنید و یا اینکه در حال حاضر در حال اجرا هستند، برای دیدن آنچه که احتمال دارد آن را به پایان رسانده است. در نهایت، شما باید عناصر رایج بسیاری از برنامه ها را بیابید تا ایده هایی را که می خواهید شامل کنید و چگونگی رفتار هر یک از آنها را ببینید.


3-اهداف کسب و کار

اهداف خود را تعریف کنید چشمانتان را ببندید. تصور کنید که الان در 5سال دیگر هستید. می خواهید کجا باشید؟ آیا شما در حال انجام یک کسب و کار هستید که به طور قابل توجهی در اندازه افزایش نمی یابد؟ آیا شما امپراتوری به سرعت در حال رشد را اداره می کنید؟ آیا شما در جایی از ساحل آرامش بخش هستید، لذت بردن از دستاوردهای سخت خود را؟

پاسخ دادن به این سوالات بخش مهمی از ایجاد یک طرح کسب و کار موفق است. در حقیقت، بدون دانستن کجا می روید، واقعا نمی توانید برنامه ریزی کنید.

اکنون زمان خوبی برای کمی ارتباط آزاد است - تا اجازه دهید ذهن شما سرگردان شود و هر مسیری را که می خواهیدبروید. کسب و کار شما را پایین بیاورید جستجو کنید.

سعی کنید یک مقاله شخصی در مورد اهداف کسب و کار خود بنویسید. این می تواند به صورت یک نامه به خودتان باشد، از پنج سال آینده در آینده نوشته شود، تمام آنچه را که انجام داده اید و آنچه در آن آمده است، شرح دهید.

همانطور که شما چنین سند را می خوانید، ممکن است یک کشف شگفت انگیز ایجاد کنید، مانند اینکه شما واقعا نمی خواهید خود را یک شرکت بزرگ و سریع رشد دهید، اما با یک کسب و کار کوچک پایدار محسوب می شود. حتی اگر چیز جدیدی یاد نگیرید، با این وجود، دستیابی به اهداف و اهداف خود به طور دقیق، کمک زیادی در تصمیم گیری در مورد چگونگی کسب و کار خودتان خواهید بود.


مقالات مرتبط : با استفاده از این ترفند با 10 ایده بزرگ کسب و کار آشنا شوید 

 چگونه ثروتمند شویم؟ 

کسب و کار 

افزایش درامد 

کارافرین


4-چک لیست اهداف و اهداف کسب و کار

اگر شما دچار مشکلی در تصمیم گیری درباره اهداف و کسب و کار خود شده اید، در اینجا چند سوال برای خودتان مطرح کنید:

چطور متوجه شدم که این موفقیت کسب و کار را می بینم؟
آیا مایلم پول شخصی خودم را بپردازم و چندین ساعت کار کنم تا بدون پرداخت هزینه قربانی کردن زمان و شیوه زندگی شخصی، شاید سالهاست؟
اگر چنین کاری انجام نشود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟
اگر موفق شود، چه تعداد کارمند این شرکت در نهایت داشته باشد؟
درآمد سالانه آن در یک سال چه خواهد بود؟ پنج سال؟
سهم بازار آن در آن زمان چه خواهد بود؟
آیا این یک بازاریاب توافق است یا طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را به فروش می رساند؟
برنامه های من برای گسترش جغرافیایی چیست؟ محلی؟ ملی؟ جهانی؟
آیا می خواهم یک مدیر دستیار باشد یا بخش بزرگی از وظایف را به دیگران منتقل کنم؟
اگر من نمایندگی کنم، چه نوع وظایف را به اشتراک میگذارم؟ حراجی؟ فنی؟ دیگران؟
چقدر راحت می توانم از دیگران هدایت کنم؟ آیا می توانم با شرکا یا سرمایه گذاران که نیاز به ورود به مدیریت شرکت دارند کار کنم؟
آیا می خواهد مستقل و خصوصی باقی بماند، یا در نهایت به دست آورد یا عمومی شود؟



5-اهداف مالی شما در کسب و کار

به خصوص اگر شما به عنوان بخشی از اهداف کسب و کار و اهداف خود، رشد بسیار سریع را پیش بینی کنید.

اغلب کارآفرینان خوش بینانه  معتقدند که رشد فروش به همه چیز مربوط می شود و قادر خواهد بود که رشد خود را از طریق تولید درآمد تامین کند. با این حال، این به ندرت مورد است، به دلیل یک دلیل ساده: شما معمولا باید هزینه مواد خود را قبل از پرداخت مشتریان خود پرداخت کنید. این مساله جریان پول نقد دلیل بسیاری از شرکت های سریع رشد است که به دنبال تامین مالی یا فروش سهام برای تامین مالی رشد خود هستند. آنها به معنای واقعی کلمه سریعتر رشد می کنند تا بتوانند هزینه کنند.

شروع کنید با پرسیدن خودتان به چه نوع تأمین مالی نیاز دارید - و آنچه شما مایل به پذیرفتن آن هستید. هنگامی که از پول نقد کم می کنید یا انتظار دارید که پول نقد نباشد، آسان است، به این نگرش که تقریبا هر منبع مالی فقط خوب است، آسان است. اما هر نوع تأمین مالی دارای ویژگی های گوناگون است که باید در هنگام برنامه ریزی برنامه های خود مورد توجه قرار گیرد. این خصوصیات سه شکل اولیه دارد:

اول، مقدار کنترل شما باید تسلیم شود. یک همکار مساوی، کاملا طبیعی، تقاضای کنترل تقریبا برابر است. سرمایه گذاران مخاطره آمیز اغلب به تصمیمات مدیریتی، به طور مثال، قرار دادن یک یا چند نفر را در هیئت مدیره خود،  ورودی قابل توجهی می دهند. سرمایه گذاران فرشته ممکن است به شدت درگیر یا درگیر نباشند، بسته به سبک شخصیشان. بانکداران، در انتهای دیگر مقیاس، به احتمال زیاد هیچ مشاوره ای را ارائه نخواهند داد تا زمانی که پرداخت های اصلی و منافع را به موقع انجام دهید و به هیچ وجه شرایط دیگر وام خود را نقض نکنید.
شما همچنین باید مقدار پولی را که احتمالا نیاز دارید را در نظر بگیرید. هر مبلغی که کمتر از چند میلیون دلار است، به اندازه ی کافی برای پیشنهاد عمومی اولیه سهام عمومی مورد توجه قرار گرفته است. سرمایه گذاران سرمایه گذاری احتمالا مبلغ 250،000 تا 3 میلیون دلار سرمایه گذاری می کنند. از سوی دیگر، تنها ثروتمندترین سرمایه گذار فرشته قادر به ارائه بیش از چند صد هزار دلار، در صورتی که خواهد بود.
تقریبا هر منبع مالی، از یک بانک به یک عامل، دارای مقرراتی در مورد اندازه مالی که ترجیح می دهد. پیش بینی نیازهای شما در حال حاضر شما را در آماده سازی طرح شما راهنمایی می کند.

توجه سوم هزینه است. این را می توان از نظر نرخ بهره و سهام مالکیت و همچنین در، کارهای اداری و بدون هیچ زحمتی ساده و قدیمی اندازه گیری شد.
چگونه از طرح شما استفاده می کنید
باور کنید یا نه، بخشی از برنامه ریزی برنامه شما برنامه ریزی شده است که شما با آن کار می کنید. نه، ما دیوانه نشده ایم - حداقل هنوز نه. یک طرحکسب و کار را می توان برای چندین مورد استفاده کرد، از نظارت بر پیشرفت شرکت شما به سوی اهداف به تحریک کارمندان کلیدی برای پیوستن به شرکت شما. تصمیم گیری در مورد چگونگی استفاده از شما، بخش مهمی از آماده شدن برای نوشتن آن است.

آیا قصد دارید از طرح خود برای کمک به پول خود استفاده کنید؟ در این مورد، شما باید بسیار با دقت در مورد خلاصه اجرائی، مدیریت، و بازاریابی و جنبه های مالی کسب و کار تمرکز کنید. شما نیاز دارید که به وضوح متمرکز شوید که چگونه شرکت شما پول می گیرد. اگر به دنبال یک وام بانکی هستید، باید توانایی خود را برای ایجاد جریان نقدی کافی برای وام های خدماتی تقویت کنید. سرمایه گذاران سهام، به خصوص سرمایه گذاران سرمایه گذاری، باید نشان دهند که چگونه می توانند از شرکت شما پول نقد بگیرند و نرخ بازگشتی را که قابل قبول پیدا می کنند، تولید کنند.

آیا قصد دارید از برنامه خود برای جذب کارکنان با استعداد استفاده کنید؟ سپس شما می خواهید بر روی مواردی مانند گزینه های سهام و سایر جنبه های جبران خسارت و همچنین موقعیت، محیط کاری، فرهنگ سازمانی و فرصت های رشد و پیشرفت تاکید کنید.

آیا پیش بینی کنید که طرح خود را به تامین کنندگان نشان دهید که شما یک مشتری ارزشمند هستید؟ یک طرح کسب و کار جامع ممکن است یک تامین کننده برخی از کالاهای گرانبها را متقاعد کند که به نفع شما از رقبای شما باشد. همچنین ممکن است به شما کمک کند اعتبار تامین کننده را ترتیب دهید. شما ممکن است بخواهید به لیست مشتریان آبی-روبان خود و رکورد بی نظیر بازپرداخت بدهی های تجاری در این طرح تأکید کنید.

 

 

6-ارزیابی پتانسیل شرکت شما برای کسب و کار

متاسفانه برای اکثر ما، خواسته های ما در مورد جایی که ما می خواهیم برویم، مهم نیست که توانایی کسب و کار ما در کنار ما وجود دارد. 

خوشبختانه یکی از ارزشمندترین استفاده ها از یک طرح کسب و کار این است که به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا سرمایه گذاری که قلب شما را بر عهده دارد، واقعا رویای شما را برآورده می کند.. بسیاری از ایده های کسب و کار هرگز آن را در مرحله برنامه ریزی قرار ندهند؛ زیرا بنیانگذاران آن، به عنوان بخشی از یک روند برنامه ریزی منطقی و انسجام، فرضیه های خود را آزمایش می کنند و خواستار آن هستند.

ایده خود را در مورد حداقل دو متغیر آزمایش کنید. ابتدا، مالی، برای اطمینان از اینکه این کسب و کار، اقتصادی است. دوم، شیوه زندگی، چرا که کسی که کسب و کار موفق است که از آن متنفرند؟

به سؤالات زیر پاسخ دهید تا بتوانید پتانسیل شرکتتان را مشخص کنید. هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هدف این است که به سادگی به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که چقدر سرمایه گذاری پیشنهادی شما با اهداف و اهداف شما منطبق است.


مدیریت مالی کسب و کار :

سرمایه اولیه چه کسب و کار نیاز دارد؟
چقدر کنترل می خواهید سرمایه گذاران را ترک کنید؟
وقتی کسب و کار یک سود تبدیل می کند؟
هنگامی که سرمایه گذاران، از جمله شما، می توانند درآمد خود را از دست بدهند؟
پیش بینی سود کسب و کار در طول زمان؟
آیا می توانید تمام وقت خود را به کسب و کار مالی اختصاص دهید؟
شما می توانید از نوع توزیع حقوق و دستمزد یا توزیع سود به خانه منتقل کنید؟
شانس کسب و کار موفق چه خواهد بود؟
چه اتفاقی خواهد افتاد؟


سبک زندگی در کسب و کار:

کجا زندگی میکنی؟
چه کاری انجام می دهید؟
چند ساعت کار می کنید؟
آیا شما قادر به تعطیلات هستید؟
چه اتفاقی می افتد اگر شما بیمار هستید؟
آیا به اندازه کافی درآمد کسب کنید تا شیوه زندگی خود را حفظ کنید؟
آیا خانواده شما فورس های شما را تصور می کنند و با آنها موافق هستند؟

 

مشاهده لینک pdf مقاله: برنامه کسب و کار خود را برنامه ریزی کنید

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/7/23:: 4:15 صبح     |     () نظر