سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شناخت خداوند برترین دانش است . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

بیمه بدنه ایرانبیمه بدنه ایران ،استعلام بیمه بدنه ایران

استعلام بیمه بدنه ایران ،بیمه ایران اولین و قدیمی‌ترین شرکت بیمه در ایران است که در سال 1314 با سرمایه صد درصد دولتی تأسیس شد. استعلام بیمه بدنه ایران ،این شرکت با تجربه فراوانی که در زمینه صدور انواع بیمه‌ نامه دارد، خدمات بیمه‌ای را به خوبی به متقاضیان ارایه می‌دهد. استعلام بیمه بدنه ایران ،در این مطلب قصد داریم یکی از پرطرفدارترین رشته‌های بیمه ایران؛ یعنی بیمه بدنه را بررسی کنیم. استعلام بیمه بدنه ایران ،بیمه ایران در سال 1397 توانست 43 درصد از سهم بازار بیمه بدنه را به خود اختصاص دهد، به همین دلیل می‌گوییم بیمه بدنه ایران، جزء رشته‌های مهم آن است.استعلام بیمه بدنه ایران ، بیمه بدنه، بیمه اختیاری خودرو است که خسارت‌های مالی خودرو را در سوانح مختلف مانند سرقت، آتش‌سوزی، شکست شیشه، آسیب به بدنه و… جبران می‌کند بنابراین بیمه‌گزار با خرید بیمه بدنه، خودروی خود را برای مجموعه مختلفی از خطرات تحت پوشش بیمه بدنه قرار می‌دهد.


 بیمه بدنه خودرو بیمه ایران مزایای بیمه بدنه ایران چیست؟ استعلام بیمه بدنه ایران

در سال‌های اخیر شاهد افزایش قیمت انواع خودرو و لوازم آن بوده‌ایم طوری که در اثر وقوع یک سانحه جزئی هم خسارت‌های مالی نسبتاً زیادی به بار می‌آید.استعلام بیمه بدنه ایران ، یکی از اقداماتی که در این مواقع منطقی به نظر می‌رسد؛ خرید بیمه بدنه است. شرکت‌های مختلفی این بیمه را ارایه می‌دهند اما چرا باید بیمه بدنه را از بیمه ایران تهیه کنیم؟ این سوال هنگام خرید بیمه بدنه برای بسیاری از متقاضیان مطرح می‌شود؛ زیرا صدور بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف، متفاوت است. استعلام بیمه بدنه ایران ،در این مواقع باید مزایای بیمه بدنه شرکت مورد نظر را بررسی کنیم. بیمه ایران، 182 واحد پرداخت خسارت دارد که این تعداد نسبت به تعداد مراکز پرداخت خسارت سایر شرکت‌های بیمه آمار بسیار خوبی است. از مزایای دیگر بیمه بدنه ایران می‌توانیم به داشتن پوشش کشیدن میخ روی بدنه خودرو اشاره کنیم که تنها توسط بیمه ایران ارایه می‌شود. اگر می‌خواهید استعلام بیمه بدنه را انجام دهید باید بدانید بیمه ایران برای ارایه بیمه بدنه 2 شرط زیر را درنظر می‌گیرد:

سال ساخت اتومبیل: بیمه ایران، خودروهای سواری را به شرطی تحت پوشش قرار می‌دهد که حداکثر 10 سال از تاریخ تولید و مونتاژ آن‌ها گذشته باشد. دارندگان خودروهای سواری که قدمت ساخت اتومبیل‌شان بیشتر از 10 سال است باید به ازای هر سال، 5 درصد حق بیمه بیشتر بپردازند. استعلام بیمه بدنه ایران ،همچنین صدور بیمه بدنه برای خودروهایی که بیش از 20 سال از ساخت آ‌ن‌ها می‌گذرد با ارایه مجوز از مدیریت بیمه‌های اتومبیل ممکن است.

بازدید اولیه از اتومبیل: برای صدور بیمه بدنه کارشناسان بیمه ایران خودرو شما را بازدید می‌کنند.

استعلام بیمه بدنه ایران

چگونه بیمه بدنه ایران را آنلاین بخریم؟

مدیر بیمه سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه است که به شما کمک می‌کند بیمه بدنه ایران را بدون دردسر تهیه کنید؛ زیرا با خرید بیمه از مدیر بیمه در هیچ مرحله‌ای حتی بازدید از خودرو نیاز به مراجعه مستقیم به نمایندگی‌های بیمه ایران را پیدا نمی‌کنید. استعلام بیمه بدنه ایران ،برای خرید آنلاین بیمه کافی است به سایت مدیر بیمه مراجعه کنید و بیمه مورد نظر خود را که در اینجا بیمه بدنه است انتخاب کنید. سپس اطلاعات خودرو شامل نوع، مدل و سال ساخت خودرو را تکمیل کنید. در گام بعد باید به این پرسش که آیا خودروی شما بیمه بدنه دارد یا خیر پاسخ دهید. در صورتی که بیمه بدنه داشتید لازم است تخفیف عدم خسارت بدنه را نیز وارد کنید. سپس با تعیین ارزش روز خودرو، به صفحه استعلام قیمت وارد می‌شوید؛ در این صفحه قیمت و شرایط بیمه بدنه ایران را برای خودروی خود مشاهده می‌کنید و در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید بیمه بدنه ایران را با سایر شرکت‌های بیمه مقایسه کنید و در خصوص خرید خود تصمیم‌گیری کنید. استعلام بیمه بدنه ایران ،با سفارش بیمه موردنظر خود لازم است تصاویر مدارک خود را از جمله عکس روی کارت ماشین، عکس پشت کارت ماشین یا برگ سبز، تصویر بیمه‌ نامه بدنه و عکس سند کمپانی یا برگه ترخیص گمرک را بارگذاری کنید. در نهایت با تعیین زمان و تاریخ بازدید خودرو روند خرید شما تکمیل می‌شود و بیمه‌ نامه رایگان برای شما ارسال می‌شود

 

source:bimito.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 100/11/11:: 3:18 صبح     |     () نظر