سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی احمقان، چون سرابْ ناپدید می شود و چون مِه می پراکَنَد . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

بیمه تکمیلی چیست ،قطعا برای یک بار هم که شده این جمله را شنیده‌اید :” زمانی قدر یک چیز را میدانی که آن را از دست بدهی!!” این موضوع برای سلامتی نیز صدق می‌کند! بیمه تکمیلی چیست تا زمانی که بدنمان سالم است، قدر آن را نمی‌دانیم. بیمه تکمیلی چیست ما به وفور، تغذیه ناسالم، پرخوری و حتی رعایت نکردن نکات بهداشتی را در چرخه زندگی خود داریم، اما خدا روز بد و بیماری ندهد! بیمه تکمیلی چیست بیمه‌های درمان نظیر بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه تکمیلی به کمک ما می‌آیند تا سلامتی‌مان بازگردد. بیمه تکمیلی چیست بعد از سلامتی مجدد، مثل روز اول با خیالی آسوده پا دراز کنیم و به جانِ زندگی غر بزنیم! ولی باید با مراقبت از جسم خود به فکر سلامتی‌مان باشیم. اگر علاقه‌مند هستید که بدانید خدمات متنوع “بیمه تکمیلی چیست “؛ این مطلب را از دست ندهید.


 بیمه تکمیلی چیست؛ راهکار کاهش هزینه‌های درمان

بیمه تکمیلی چیست قطعا همه ما در جریان هزینه‌های سرسام آور درمان هستیم، اما متاسفانه برخی از خانواده‌ها، توان پرداخت این هزینه‌های گزاف را ندارند. به خصوص در رابطه با بیماری‌های پرهزینه و صعب العلاج این مساله حادتر است. اما جای نگرانی وجود ندارد، در این کره خاکی، برای هر مشکلی یک راه حلی وجود دارد، و راه حل این مشکل نیز “بیمه تکمیلی” است.


بیمه تکمیلی که تحت عنوان بیمه درمان تکمیلی و بیمه تکمیلی درمان از آن یاد می‌شود، بیمه‌ای برای جبران هزینه‌های بالای درمان بیماری‌هاست

 بیمه تکمیلی چیست؟ چگونه بیمه درمان تکمیلی به کمک ما می‌آید؟

بیمه تکمیلی چیست بیمه تکمیلی که تحت عنوان بیمه درمان تکمیلی و بیمه تکمیلی درمان از آن یاد می‌شود، بیمه‌ای برای جبران هزینه‌های بالای درمان بیماری‌هاست. بخش زیادی از هزینه‌های درمان را در زمان بیماری یا حتی بعد از آن می‌توان به بیمه تکمیلی سپرد!

برای این که بتوانید بخش از زیادی از هزینه های درمان را به بیمه تکمیلی واگذار کنید، می‌بایست اول یک بیمه پایه داشته باشید؛ سپس بیمه تکمیلی تهیه کنید. شما می‌توانید هر سال با پرداخت مبلغ حق بیمه از پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی استفاده کنید. در واقع می توان گفت، خرید بیمه تکمیلی، یک آینده‌نگری هوشمندانه در روزهای سلامتی برای روزهای بیماری ست! به عبارت دیگر، این کار، تجربه عملی این جمله معروف را تداعی می‌کند ” پیشگیری بهتر از درمان است”.

حال که دانستید بیمه تکمیلی چیست احتمالا برای انتخاب بیمه‌ای که مناسب شما باشد دچار سردرگمی شده‌اید. برای رهایی از این سردرگمی مقاله ما در مورد مقایسه بیمه‌های تکمیلی را مطالعه بفرمایید.

 اگر به سلامتی خود فکر می‌کنید، باید به فکر بیمه هم باشید

در این مقاله، قصد داریم بیشتر به بیمه درمان تکمیلی و موضوعات آن بپردازیم. شما نیز اگر سوالی در مورد این بیمه‌نامه کاربردی دارید و می‌خواهید دقیق تر بدانید که ” بیمه تکمیلی چیست ” در ادامه با ما همراه باشید.

این نوع بیمه‌ها در انواع مختلف توسط شرکت های بیمه ارائه می شوند که نام آنها به عنوان تکمیل کننده هزیته های درمانی می درخشد! هم چنین می تواند جبران کننده ی هزینه های درمانی شما باشد. حتی این بیمه درمان می‌توانند مکمل سایر بیمه‌های درمان نظیر بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و … تلقی شود.


 پوشش‌ های بیمه تکمیلی چیست و چه وقت مورد استفاده قرار می ‌گیرد؟

بیمه تکمیلی چیست در حقیقت، می توان گفت که پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی، تعهداتی ست که بیمه گر در قبال بیمه‌گزار متعهد است و باید آنها را به درستی انجام دهد، شرکت بیمه در زمان بروز بعضی از بیماری ها به شرح زیر خدماتی را ارائه می کند. از پوشش هایی که در بیمه درمان تکمیلی ارائه می شود میتوان به موارد زیر اشاره نمود:


شرکت‌های بیمه، پوشش‌های متنوعی در بیمه درمان تکمیلی لحاظ می‌کنند

  1. پرداخت هزینه‌های پاراکلینیکی (سونوگرافی، ام آر آی، اکوکاردیوگرافی و…)
  2. پرداخت خدمات آزمایشگاهی (نوار قلب، رادیو گرافی)
  3.  هزینه‌های عمل‌های حیاتی جراحی ( مغز، اعصاب، سزطان، پیوند ریه و کبد و…)
  4. پرداخت هزینه‌های عمل سرپایی (گچ گرفتن، ختنه کردن)
  5. پرداخت هزینه‌های عمل‌های سرپایی مثل گچ گرفتن، ختنه کردن، بخیه زدن و…
  6. هزینه جراحی چشم که شامل عیوب انکساری می‌شود.
  7. پرداخت هزینه عینک و سمعک
  8. پرداخت هزینه‌های دندان پزشکی به جز ایمپلنت، ارتودنسی، دندان مصنوعی و جراحی لثه.
  9. هزینه‌های ویزیت، دارو و خدمات اورژانسی داده شده است

10.پرداخت هزینه حضور همراه برای بیماران زیر 7 و بالاتر از 70 سال.

11. پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری و نازایی

12. پرداخت مبالغ تهیه اروتز

13. پوشش بلایای طبیعی و جبران هزینه‌های ناشی از آن

 بیمه تکمیلی چیست و چه عمل‌های جراحی را پوشش نمی‌دهد؟

بیمه تکمیلی چیست بیمه تکمیلی عمل‌های زیبایی را پوشش نمی‌دهد. فقط عمل‌های جراحی را پوشش داده که برای تکمیل و بهبود سلامتی افراد انجام گیرد. از جمله عمل‌هایی که تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار نمی‌گیرند به شرح زیر هستند:

  1. عمل زیبایی بینی( به طور کلی، بیمه عمل زیبایی بینی یا هر عمل زیبایی دیگر تحت پوشش بیمه تکمیلی نیست.)
  2. عمل زیبایی کوچک کردن معده یا لیپوماتیک
  3. جراحی‌های زیبایی همچون فیلر لب فیلر بینی
  4. عمل‌های زیبایی همچون زاویه فک و…. تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار نگرفته و فقط این بیمه عمل‌های درمانی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

بیمه تکمیلی چیست ،انواع بیمه‌های درمان تکمیلی

در زیر به انواع بیمه‌های تکمیلی درمان اشاره می‌کنیم:


بیمه‌نامه تکمیلی، خدمات مختلفی را به اقشار جامعه ارائه می‌کند

  1. بیمه تکمیلی انفرادی
  2. بیمه تکمیلی گروهی
  3. بیمه‌ی تکمیلی خانواده
  4. بیمه تکمیلی زایمان

بیمه تکمیلی چیست ،بیمه درمان تکمیلی از نون شب هم واجب تر است!

سعی کردیم در این مقاله راهنمای کاملی برای سوال ”بیمه تکمیلی چیست ؟” ارائه کنیم. در این مقاله  اطلاعات خوبی درباره همه موضوعات مربوط به این بیمه ارائه شده است.


خرید اینترنتی انواع بیمه تکمیلی درمان از سایت مدیر بیمه

در صورت وجود هر سؤال و ابهام درباره ” بیمه تکمیلی چیست ” ، با کارشناسان متخصص مدیر بیمه تماس بگیرید. در صورت تمایل به خرید بیمه تکمیلی درمان نیز، ما امکان خرید اینترنی انواع مختلف بیمه تکمیلی انفرادی، بیمه درمان تکمیلی خانواده و بیمه تکمیلی گروهی را در سایت مدیر بیمه فراهم آورده ایم. کافی است که به صفحه خرید آنلاین بیمه تکمیلی مراجعه نمایید. بیمه تکمیلی چیست پس از انتخاب بیمه‌ نامه درمان مدنظر، به صفحه خرید هدایت خواهید شد. پس از تهیه بیمه درمان مدنظر در کسری از زمان، بیمه به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد. فراموش نکنید، تیم مدیر بیمه هوای شما را دارد.

 

source:bimeh.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
You have already voted for this article with rating 5


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 100/11/6:: 8:40 عصر     |     () نظر