سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبد الرحمان از برخی یارانش]
https://keramatzade.com

موفقیت که با آن می توانیم به پول و ثروت برسیم

 

حتما بخوانید: موفقیت

بعضی افراد کل زندگی خود را صرف تعجب می کنند که چگونه در زندگی موفق باشند، اما هرگز آن را نمی بینند.

آیا شما متعجب خواهید شد که متوجه شوید که مخفی واقعا به چهار حوزه کلیدی می رسد؟

خوب، آن را انجام می دهد.

می بینید، موفقیت شخصی برای هر کسی که در چهار حوزه عمل می کند  قابل دستیابی است .

هر کس می خواهد موفقیت شخصی و کلید موفقیت را بیاموزد. هر کس می خواهد یک زندگی شاد و سالم داشته باشد، کار معنی دار داشته باشد، از شغلی لذت ببرد و به استقلال مالی دست یابد. هر کس می خواهد جهان را تغییر دهد، مهم باشد، تا تاثیر مثبتی بر روی کسانی که در اطراف او هستند. هر کس می خواهد کاری را با زندگی اش انجام دهد.

 کلیدهای موفقیت تنها یک بخش از اطلاعات هستند، یک ایده در زمان مناسب، که می تواند زندگی شما را در وضعیت مناسب تغییر دهد. من همچنین یاد گرفته ام که حقیقت بزرگ ساده است.

اگر می توانید این راهنمایی ها را دنبال کنید، می توانید زندگی خود را کنترل کنید و اهداف خود را به دست آورید.

همه ما یک هدف مشترک داریم

 

حتما بخوانید: 12 قانون موفقیت که لازم است بدانید

خوشبختانه برای بسیاری از ما، موفقیت شخصی ، هوش و توانایی بومی نیست. این خانواده ما، دوستان و یا مخاطبان نیستند که ما را قادر به انجام کارهای فوق العاده می کنند. در عوض، کلید موفقیت در زندگی ، توانایی ما برای به دست آوردن بهتر از خودمان در تقریبا تمام  شرایط است. این توانایی شما برای انطباق و تغییر زندگی شما است.

شما در حال حاضر، در معرض عمیق توانایی هستید که اگر به درستی مهار و هدایت شده باشد، شما را قادر می سازد تا امور خارق العاده خود را با زندگیخود انجام دهید.

چهار کلید موفقیت

 

حتما بخوانید: موفقیت

کلیدهای موفقیت برای تغییر زندگی شما همواره یکسان بوده است.

  1. دقیقا همان چیزی را که میخواهید انتخاب کنید و جایی که میخواهید بروید.
  2. یک مهلت تعیین کنید و برنامه ای برای رسیدن به آنجا بگذارید. (به یاد داشته باشید، یک هدف تنها یک رویا با مهلت است.)
  3. اقدام خود را بر روی طرح خود انجام دهید هر روز کاری را انجام دهید تا به سمت هدف خود حرکت کنید.
  4. قبل از اینکه تصمیم بگیرید، تا زمانی که موفق نشوید، پیشاپیش حل نخواهید شد، که هرگز هرگز تسلیم نخواهید شد.

این فرمول کلید موفقیت شماست و برای تقریبا هر کسی که تا به حال آن را امتحان کرده است، کار کرده است. این نیاز به اکثر شما می توانید و بهترین کیفیت ها را داشته باشید. در توسعه و پیروی از این کلید ها به موفقیت شخصی ، شما را تکامل و رشد می کند تا شخص فوق العاده ای تبدیل شود.

یاد بگیرید چگونه موفق به تغییر زندگی موفقیت خود شوید

 

حتما بخوانید: اصول اولیه موفقیت چیست؟چگونه تبدیل به فرد موفقی شویم؟

 

 بن فرانکلین در یکی از نقل قول هایش گفته: "مردان می توانند عقل خود را خریداری کنند یا از دیگران قرض بگیرند. تراژدی بزرگ این است که اکثر مردان ترجیح می دهند آن را بخرند، تا قیمت کامل را از لحاظ زمان  پرداخت کنند. "

بزرگترین هدف شما در زندگی و موفقیت شخصی  باید به دست آوردن بسیاری از آنها در حد امکان باشد و سپس از آنها برای کمک به انجام کارهایی که می خواهید انجام دهید و تبدیل شدن به فردی که می خواهید تبدیل شود، استفاده کنید.

مثلا:

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه یک کتاب بنویسید، می توانید یک  گام توسط یک نویسنده پرفروش ایجاد کنید. با پیروی از راهنمای آنها برای نوشتن یک کتاب از اشتباهات خود و بهره گیری از سیستم های خود بهره مند شوید . این زمان شما را در آخر صرفه جویی خواهد کرد!

برنامه خود را برای موفقیت شخصی

 

حتما بخوانید: موفقیت چیست؟

شما زندگی خود را با دستیابی به تنها یک هدف مهم تغییر دهید ، یک الگو برای موفقیت شخصی در ذهن ناخودآگاه خود ایجاد می کنید. شما زندگی خود را تغییر می دهید و به طور خودکار هدایت می شوید و به سمت تکرار این موفقیت در چیزهای دیگری که می خواهید تلاش می کنید.

این بهترین راه برای بازگشت به زندگی شما است.

با غلبه بر ناسازگاری و رسیدن به یک هدف بزرگ در هر منطقه، خود را برای موفقیت در سایر مناطق برنامه ریزی خواهید کرد. به عبارت دیگر، شما یاد می گیرید که موفق شوید. هرچه بیشتر به دست می آورید، بیشتر می توانید به دست آورید. هر یک از کلید های موفقیت، به ویژه اول، باعث اعتماد به نفس و اعتقاد شما می شود که بار دیگر موفق خواهید شد و موفقیت های شخصی شما را به دست خواهید آورد.

سعی کنید از یک موفقیت در موفقیت شخصی خود برای رسیدن به یک هدف در زندگی حرفه ای یا در مدرسه استفاده کنید. در نهایت، شما یک اثر هم افزایی ایجاد می کنید و می بینید که موفقیت در همه جبهه ها آسان تر می شود.

پتانسیل نامحدود موفقیت

تنها محدودیت های واقعی در مورد آنچه شما می توانید انجام دهید، داشته باشید. هنگامی که شما تصمیمی روشن و بدون قید و شرط برای تغییر زندگی خود را با رد کردن تمام محدودیت های ذهنی خود  و پرتاب تمام قلب خود به انجام برخی از اهداف بزرگ می کنید، موفقیت  شما تا حد زیادی تضمین می شود تا زمانی که شما متوقف نمی شوید.

https://keramatzade.com/Success- 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/3/7:: 1:1 عصر     |     () نظر