سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که تو را از گزندى ترساند چون کسى است که تو را مژده رساند . [نهج البلاغه]
https://keramatzade.com

 

1-علمی به نام ثروت اندوزی

علمی وجود دارد که همانند علوم ریاضی و جبر، علمی دقیق است و طبق قوانین خاصی فرآیند دست‌یابی به ثروت را هدایت می‌کند. انسان به محض قرارگرفتن در به کار بستن این قوانین، می‌تواند با دقتِ ریاضی‌وار ثروتمند شود. تملک اشیاء و پول در نتیجه‌ی انجام کارها به شیوه‌ای خاص رخ می‌دهد. آن‌هایی‌که کارها را دانسته یا ندانسته به این شیوه‌ی خاص انجام می‌دهند به یقین ثروتمند خواهند شد.

در حالی‌که آن‌هایی‌که از این شیوه‌ی خاص بهره نمی‌گیرند، بدون توجه به میزان سخت‌کوشی و توانایی‌هایشان فقیر باقی می‌مانند. طبق یک قانون طبیعی، علل یکسان نتایج یکسان به بار می‌آورد. بر اساس این قانون، هر زن و مردی که انجام کارها را به شیوه‌ای خاص فرا گرفته و به کار بسته باشد، قطعاً می‌تواند ثروتمند شود. درستی عبارت فوق را می‌توان با استفاده از حقایق زیر ثابت کرد.


2- ثروت‌اندوزی هیچ ارتباطی با محیط پیرامون ندارد

 زیرا در غیر این‌صورت تمامی ساکنان یک محله یا یک شهر باید ثروتمند می‌شدند. در حالی‌که ساکنان شهرهای دیگر همگی فقیر باقی می‌ماندند، یا ساکنان شهری باید غرق ثروت می‌بودند، در حالی‌که ساکنان شهر هم‌جوار در فقر به سر می‌بردند.

در همه جا فقیر و غنی را در کنار یک‌دیگر می‌بینید و این در حالی است که در یک محیط زندگی می‌کنند و اغلب به یک حرفه هم مشغول هستند. وجود دو نفر با تجارتی یکسان در یک محله در حالی‌که یکی فقیر و دیگری ثروتمند است، نشان می‌دهد که ثروت‌اندوزی اساساً به محیط پیرامونی وابسته نیست.


مقاله مرتبط : باورهایی که باید در مورد پول داشته باشید

مقاله مرتبط : رازهای-ثروتمند-شدن


 البته برخی فضاها در مقایسه با محیط‌های دیگر ممکن است مطلوب‌تر باشند. اما هنگامی‌که دو نفر در یک تجارت و در یک محله فعالیت می‌کنند، یکی ثروتمند می‌شود در حالی‌که دیگری ورشکست شده است. نتیجه‌ی ثروت‌اندوزی، نتیجه‌ی انجام کارها به شیوه‌ای خاص است.

منظور از شیوه‌ای خاص این است که به تمام مواردی که در این کتاب گفته شده عمل شود. یعنی با تغییر کلی عقاید و باورها در مورد ثروت و اقدام به موقع می‌توان ثروتمند شد. برای درک بهتر شیوه‌ای خاص، کتاب را یک بار مطالعه کرده و فصل آخر را بارها و بارها بخوانید تا تبدیل به باورها و اعتقادات شما شود.

در آن صورت ثروت و فراوانی از آن‌جایی‌که فکرش را نمی‌کنید وارد زندگی‌تان می‌شود. علاوه بر این، توانایی انجام کارها به شیوه‌ای خاص صرفاً نیازمند داشتن استعدادی خاص نیست. بسیاری از افراد مستعد، فقیر هستند. در حالی‌که افراد کم استعداد زیادی ثروتمند می‌شوند


مقاله مرتبط : چگونه ثروتمند شویم؟ 

دانلود مقاله مرتبط : ثروت


 با بررسی زندگی افراد ثروتمند در می‌یابید که آن‌ها از هر لحاظ انسان‌های متوسط و میانه‌رویی بوده‌اند و در مقایسه با دیگر افراد، مستعدتر و تواناتر نبوده‌اند. روشن است که علت ثروت‌اندوزی این افراد، داشتن استعدادها و توانایی‌های متفاوت از سایر مردم نبوده است، بلکه علت این بوده است که این افراد کارها را به شیوه‌ای خاص انجام داده‌اند. با پس‌انداز کردن و خساست به خرج دادن ثروتمند نخواهید شد. بسیاری از افراد خسیس فقیر هستند، در حالی‌که ولخرج‌ها اغلب ثروتمند می‌شوند.

انجام کارهای خارق‌العاده و کارهایی که دیگران از انجام آن عاجزند شما را ثروتمند نخواهد کرد. زیرا دو نفری که به یک تجارت مشغول‌اند اغلب کارهای مشابهی را انجام می‌دهند. با این وجود، یکی ثروتمند و دیگری ورشکسته و فقیر می‌شود. با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق به این نتیجه می‌رسیم که ثروت‌اندوزی نتیجه‌ی انجام کارها به شیوه‌ای خاص است. اگر با انجام کارها به شیوه‌ای خاص می‌توان ثروتمند شد و اگر علل یکسان نتایج یکسانی به بار می‌آورد، پس هر مرد و زنی که بتواند کارهای خود را به شیوه‌ای خاص انجام دهد، می‌تواند ثروتمند شود.

alexa


دانلود  ویدیو رایگان مرتبط : چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟


این تعریف نشان می‌دهد که علم دقیقی وجود دارد. مسئله‌ای که در این‌جا مطرح می‌شود این است که شاید این شیوه‌ی خاص آن‌قدر مشکل باشد که تنها تعداد اندکی از مردم بتوانند از آن استفاده کنند. این مطلب صحت ندارد،  زیرا همان‌طور که دیدیم و تا آن‌جایی‌که به توانائی‌های طبیعی انسان مربوط می‌شود، همان‌قدر که افرادِ با استعداد ثروتمند می‌شوند، به همان اندازه نیز افراد کندذهن ثروتمند شده و نوابغ و انسان‌های بسیار باهوش هم ثروتمند می‌شوند.

البته برای ثروتمند شدن سطوحی از توانایی فکری و شناخت لازم است. اما تا آن‌جایی‌که به توانایی‌های طبیعی انسان مربوط می‌شود، هر مرد یا هر زنی که توانایی مطالعه و فهم این کتاب را داشته باشد، به طور قطع ثروتمند خواهد شد.

 می‌دانیم که ثروت‌اندوزی هیچ رابطه‌ای با محیط پیرامون ندارد. با این‌حال موقعیت مکانی در برخی موارد مهم است. هیچ‌کس نمی‌تواند به اعماق صحرا برود و انتظار داشته باشد تجارت موفقی را راه اندازی کند. ثروت‌اندوزی در معامله با مردم و حضور در مکان‌هایی که انسان‌ها زندگی می‌کنند، امکان‌پذیرتر است و خیلی بهتر است که بافت جمعیتی به گونه‌ای باشد که در معامله، موفقیت بیش‌تری انتظار برود.


مقاله مرتبط : قانون جذب ثروت


اگر در شهر شما ثروتمندی وجود دارد یا در استان شما ثروتمندی زندگی می‌کند، شما هم می‌توانید ثروتمند شوید. تکرار می‌کنم که ثروت‌اندوزی مسئله‌ی انتخاب تجارت و یا حرفه‌ای خاص نیست. افراد در هر تجارت و یا هر حرفه‌ای می‌توانند ثروتمند شوند. درحالی‌که ممکن است همسایگان کناری آن‌ها در همان حرفه و شغل فقیر و بی‌چیز باقی بمانند.

 واقعیت این است که شما در تجارت مورد علاقه‌ی خود و کاری که با خصوصیات ذاتی‌تان هماهنگ‌تر باشد، بهتر عمل می‌کنید. در صورتی‌که استعداد خاصی دارید که به درستی شکوفا شده است، در تجارتی که به آن استعداد نیاز دارد موفق‌تر خواهید بود.

هم‌چنین در تجارتی که در محل سکونت شما مناسب‌تر باشد بهتر نتیجه خواهید گرفت. مثلاً یک مغازه‌ی بستنی فروشی در آب و هوای گرم بهتر نتیجه می‌دهد تا این‌که در مناطق سردسیر شما را ثروتمندتر ‌کند. اما علی‌رغم این محدویت‌های کلی، ثروت‌اندوزی مختص به انجام تجارتی خاص نیست. بلکه بستگی تام به فراگیری و انجام کارها به شیوه‌ای خاص دارد.

 اگر هم اکنون به تجارتی مشغول هستید و فردی در محل شما از این تجارت ثروتمند شده است و شما نتوانسته‌اید ثروتمند شوید، علت این است که شما کارها را به آن شیوه‌ی خاصی که آن فرد انجام می‌دهد، انجام نداده‌اید.


مقاله مرتبط : پول


فقرِ شما اهمیتی ندارد. اگر شروع کنید به انجام کارها به شیوه‌ای خاص، فرآیند ثروت‌اندوزی آغاز خواهد شد و سرمایه‌دار می‌شوید. سرمایه‌دار شدن بخشی از فرآیند ثروت‌اندوزی است که خود بخشی از آن نتیجه‌ای است که به طور قطع در پی انجام کارها به شیوه‌ای خاص به دست می‌آید.

ممکن است فقیرترین فردِ ساکن در یک قاره باشید و شدیداً مقروض باشید. شاید هیچ دوست، نفوذ و یا منبعی در اختیار نداشته باشید. اما به محض آغاز به انجام کارها به شیوه‌ای خاص به طور قطع فرآیند ثروت‌اندوزی آغاز خواهد شد. چرا که علل یکسان نتایج یکسانی به بار می‌آورند.

در صورت نداشتن سرمایه می‌توانید سرمایه‌دار شوید. اگر تجارت کنونی شما نامناسب است، می‌توانید تجارت مناسبی را آغاز کنید. اگر در موقعیت مکانی نامناسبی هستید، به مکان مناسبی نقل مکان کنید و یا این‌که انجام کارها را به شیوه‌ای خاص در همان تجارت فعلی و موقعیت جغرافیایی کنونی خود آغاز کنید و به موفقیت برسید.

ثروتمندی ، علم ثروت ، چگونه پولدار شویم؟ ، قانون جذب ثروت google

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/5/11:: 11:23 صبح     |     () نظر