سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خوب گوش دهد، زود بهره برد . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

پیشرفته و پیچیده شده است و هر زن  و مرد معمولی برای رسیدن به خواسته‌های خود به ثروت زیادی نیاز دارد. گرایش و میل ذاتی هر انسان، تبدیل‌شدن به آن چیزی است که قابلیت‌های آن در درون وی به امانت نهاده شده است. ما باید بپذیریم که خواهان آن بودنی هستیم که می‌توانیم باشیم .

رازهای  ثروتمند شدن


1-رازهای ثروتمند شدن در زندگی

در مدح  فقر هر چقدر هم مدیحه‌سرایی شود این حقیقت هم‌چنان به قوت خود باقی خواهد ماند که داشتن یک زندگی کامل و توأم با موفقیت بدونکسب ثروت امکان‌پذیر نیست. رازهای ثروتمند شدن،هیچ انسانی بدون در اختیار داشتن  پول فراوان نمی‌تواند به بالاترین درجه‌ی رشد روحی و یا شکوفایی استعدادهای خود برسد.

رازهای ثروتمند شدن،انسان برای رشد روحی و شکوفایی استعدادهایش به امکاناتی نیاز دارد که بدون پول نمی‌تواند آن‌ها را تهیه کند. جامعه‌ی انسانی طوری سازمان‌دهی شده است که مالکیت و استفاده از این امکانات صرفاً از طریق پول ممکن است. لذا علم ثروت‌اندوزی را می‌توان پایه و اساس تمامی پیشرفت‌های بشری دانست .

رازهای ثروتمند شدن،هدف از زندگی، رشد و بالندگی است و حق هر موجود زنده‌ای است که قابلیت‌های خود را تا حد امکان رشد دهد. حق حیات در انسان به این معنا است که او حق دارد از تمامی امکاناتِ ممکن به‌طور آزادانه و نامحدود در جهت رشد و بالندگی جسمی، روحی و ذهنی استفاده کند یا به ‌بیان‌دیگر او حق دارد که ثروتمند باشد.

 


دانلود  ویدیو رایگان مرتبط : چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟


2- معنی واقعی ثروتمند بودن ورازهای  ثروتمند شدن

قناعت به کمی نیست. هرکس که بتواند از امکانات بیش‌تری استفاده کند و لذت ببرد نباید به کم قانع باشد. هدف از خلق طبیعت، شکوفایی و بالندگی و رشد حیات است و هر انسانی باید بتواند هر آن‌چه را که به قدرتِ شکوه، زیبایی و زندگی پربار و غنی مربوط می‌شود در اختیار داشته باشد و قناعت به کم‌تر از آن گناه است .

رازهای  ثروتمند شدن،ثروتمند کسی است که تمامی امکانات لازم را برای یک زندگی پربار در دست دارد. هیچ انسانی نمی‌تواند بدون  پول فراوان، تمامی نیازهای خود را بر آورده سازد. امروزه زندگی بسیار پیشرفته و پیچیده شده است و هر زن  و مرد معمولی برای رسیدن به خواسته‌های خود به ثروت زیادی نیاز دارد. گرایش و میل ذاتی هر انسان، تبدیل‌شدن به آن چیزی است که قابلیت‌های آن در درون وی به امانت نهاده شده است. ما باید بپذیریم که خواهان آن بودنی هستیم که می‌توانیم باشیم .


3-معنای موفقیت در ثروتمند شدن و رازهای  ثروتمند شدن

در زندگی این است که همان چیزی شویم که می‌توانیم و می‌خواهیم. و این کار را می‌توانیم با استفاده از امکاناتی انجام داد که ثروت امکان خریداری آن‌ها را به ما می‌دهد. درک و شناخت علم ثروت‌اندوزی از ضروری‌ترین دانش‌ها است. هیچ اشکالی ندارد اگر که بخواهید ثروتمند شوید.رازهای  ثروتمند شدن، تمایل به ثروت در واقع گرایش به زندگی غنی‌تر، پربارتر و سرشارتر است که این میل قابل‌ تحسین و ستایش است.

انسانی که فاقد یک زندگی پربار است انسانی غیرطبیعی است. کسی که نخواهد در جهت رسیدن به خواسته‌ی خود پول کافی در دست داشته باشد غیرطبیعی است.

رازهای  ثروتمند شدن،انسان با سه انگیزه و هدف زندگی می‌کند. ما برای جسم، ذهن و روح خود زندگی می‌کنیم. هیچ‌کدام از موارد فوق بر دیگری برتر یا مقدس‌تر نیستند. همگی به یک اندازه مطلوب هستند وحیات پربار در هر کدام از سه عرصه‌ی جسم، روح و ذهن در گرو تجلی پربار آن دو عرصه‌ی دیگر است.

درست و شرافتمندانه نیست صرفاً  در خدمت روح زندگی کرد و جسم و ذهن را به کناری گذاشت. زندگی کردن در خدمت ذهن و نادیده گرفتن نیازهای جسمی و روحی نیز خطا است. همگی با پیامدهای نفرت‌انگیز حیاتِ صرفاً جسمانی و انکار نیازهای روحانی و ذهنی آشنا هستیم.

حیات واقعی به معنای تجلی کامل آن چیزهایی است که انسان بتواند با استفاده از جسم، ذهن و روح  خود  به عرصه برساند.هیچ انسان پیش از آن‌که جسم‌اش در تمامی کارکردهای خود به کمال نرسیده باشد به سعادت واقعی و رضایت نمی‌رسد.

همین مطلب درباره‌ی روح  و ذهن هم صادق است. در جایی‌که احتمال به ظهور نرسیده‌ای وجود دارد و یا بالقوه‌ای بالفعل نشده است، میل ارضاء نشده‌ای وجود خواهد داشت و این میل همان احتمالی است که می‌خواهد متجلی شود و یا بالقوه‌ای است که در طلب به فعلیت درآمدن است.

انسان نمی‌تواند بدون غذای مناسب و لباس راحت و سرپناه گرم و رهایی از رنج  و زحمتِ طاقت‌فرسای کار جسمی حیات کاملی را تجربه کند. استراحت و تفریح در یک حیات کامل جسمی ضروری است. انسان نمی‌تواند بدون کتاب و زمانی کافی برای مطالعه و داشتن فرصت سفر و هم‌چنین داشتن دوستانی که از لحاظ عقلی او را رشد دهند، یک حیات کامل ذهنی را تجربه کند و ثروتمند شود


دانلود مقاله مرتبط : علم ثروتمندی

دانلود مقاله مرتبط : ثروت


4-برای یک حیات کامل ذهنی باید تفریحات عقلی در اختیار داشت تا ثروتمند شد-رازهای  ثروتمند شدن

ثروت‌اندوزی باید بتوان آثار هنری زیبا را در اطراف دید و آن‌ها را ستود. حیاتِ روحی کامل، نیازمند عشق‌ورزی است و فقر مانع از تجلی عشق می‌شود.

 رازهای  ثروتمند شدن،بالاترین درجه‌ی سعادت روحی در انسان زمانی است که بتواند هدیه‌ای را به عزیزانش تقدیم کند. عالی‌ترین و طبیعی ترین تجلی عشق در بخشش است . انسانی که نتواند هدیه‌ای را ببخشد نمی‌تواند نقش خود را به‌عنوان همسر و پدر یک شهروند و یا یک انسان به‌درستی ایفا  کند.

در استفاده از امکانات مادی است که انسان حیات کامل جسمانی را درک می‌کند. ذهن خود را پرورش می‌دهد و روح خود را می‌گشاید. بنابراین ضروری است که انسان ثروتمند باشد. رازهای  ثروتمند شدن،ثروتمند بودن حق مسلم شماست و هیچ زن  و مرد طبیعی نمی‌تواند به‌ غیر از این فکر کند . کاملاً حق ‌دارید که توجه کامل خود را به علم ثروتمند ثروت‌اندوزی معطوف کنید. زیرا که شرافتمندانه‌ترین و ضروری‌ترین دانش‌هاست. اگر از مطالعه‌ی این دانش سرباز زنید، در وظیفه‌ای که نسبت به خود و بشریت و حتی خدا دارید کوتاهی کرده‌اید. زیرا بزرگ‌ترین خدمتی که می‌توانید به بشریت کنید این است که بهره‌ی لازم را از وجود خود ببرید.

google 

alexa


5- افراد ثروتمند پشتکار دارند-رازهای  ثروتمند شدن

ثروتمندان پشتکار دارند

رازهای  ثروتمند شدن،ثروتمندان هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شوند. ثروتمند شدن به یکباره و ناگهانی رخ نمی‌دهد. ثروتمند شدن، حاصل سال‌ها تلاش وشکست و پیروزی توأم است. شاید در سفر به سوی هدف، بارها سرمایه‌ی خود را از دست بدهید. اما با درس گرفتن از اشتباهات و کسب تجربه، بالاخره استقلال مالی کسب خواهید کرد و به آرزوهایتان می‌رسید.


6-رازهای  ثروتمند شدن-افراد ثروتمند دست و دلباز هستند

ثروتمندان دست و دلباز هستند

رازهای  ثروتمند شدن-این افراد ثروتمند بسیار بخشنده‌اند. اگر به داستان زندگی هر کدام از آنها نگاه کنید، در می‌یابید که آنها بسیار انسان‌دوست هستند. مثلا راکفلر، بیل گیتس، اندرو کارنگی و خیلی‌های دیگر، فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌ی امور خیریه دارند.


7- رازهای  ثروتمند شدن-افراد ثروتمند مدام در حال یادگیری و رشد هستند

ثروتمندان مدام در حال یادگیری هستند

 

رازهای  ثروتمند شدن-هر چه بیشتر بدانید، درآمد بیشتری خواهید داشت. یادگیری، شما را قدرتمند می‌کند. هر چند کار و تلاش لازمه‌ی ثروتمند شدناست، اما شرطی کافی برای این امر نیست. قبل از کسب درآمد باید به ارزشی که در مقابل کسب درآمد عرضه می‌کنید، فکر کنید و تنها راه توسعه‌ی این ارزش، رشد و یادگیری پیوسته است. همیشه سعی کنید مهارت‌های جدید و در نتیجه تجارب تازه کسب کنید.

رازهای  ثروتمند شدن

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلو


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/5/11:: 11:13 صبح     |     () نظر