سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جویای دانش در کنف عنایت خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
https://keramatzade.com

طرفدارترین مشاغل دنیاست .

مزایای کار در منزل و داشتن درآمد خانگی



کار در منزل و ایده های کسب و کار در منزل باعث شده است افراد زیادی به ثروت های باور نکردنی برسند شما کاربرگرامی که در حال مطالعه این مطلب هستید حتما انگیزه ایی درون شما شکل گرفته است که به دنبال کار در منزل می گردید . کار در منرل به دلیل سرمایه کم ، انعطاف در زمان کار کردن و همچنین نیاز به ایده و خلاقیت و ریسک بسیار کم جزو پر طرفدارترین مشاغل دنیاست .

ایده های زیادی برای کارآفرینی و کار در منزل وجود دارد باید ابتدا براساس علاقه تخصص سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید بهترین نوع کار در منزلرا انتخاب کرده و پیش بروید. برای فعالیت هایی مانند کار در منزل باید سه خصوصیت داشت تا بتوان موفق شد :

 

خلاقیت
صبر 
پشتکار
اگر در بین خصوصیات اخلاقی کارآفرینان موفق جستجو کنید متوجه می شوید اکثر این افراد این 3 خصوصیت را داشته اند.


نکات انگیزشی برای کار در منزل و کارآفرینی

برخی از نکات انگیزشی برای کار در منزل و در کل کارآفرینی و نحوه ثروتمند شدن را برای شما گردآوری کرده ایم با رعایت این نکات می توانید ارضایت و پیروزی را احساس کنید :

 

حقوق نگیرید با دریافت بهترین حقوق ها هم نمی توان ثروتمند شد


حتی یک ریال از پولتان هم سرمایه گذاری نکنید سرمایه گذاری برای حفاظت از ثروت است نه برای تولید ثروت ، پس در قدم اول باید با پولتان پول بسازید و بعد از آن محافظت کنید
تصور نکنید با نوشیدن چای در دکه به جای نوشیدن قهوه در کافی شاپ و یا استفاده از وسایل نقلیه به جای ماشین شخصی شما را پولدار می کند. این ها فقط افسانه هستند بهترین راه پس انداز پول ، تولید پول است .

 

مزایای کار درمنزل

 

حتما بخوانید: 12 زن موفق ایرانی در دنیا را بشناسید


4 راهکار عمده برای تبدیل شدن به یک شخصیت کاریزماتیک؟


یاد بگیرید کپی کنید


هروقت ثروتمند شدید بیش از 2 درصد از ثروتتان را در ایده شخصی سرمایه گذاری نکنید
وارد کسب و کاری با رقیب های زیاد نشوید وارد کسب و کار هاییی شوید ( کار در منزل ) که به صورت مونوپل یا تقریبا انحصاری است زیرا در چنین رقابت هایی تقاضا بالاست ، قیمت بالاست و تخصص و دانش آن مهارت نیز بالاست .
در مورد چیز هایی که ارتباط با پول و مادیات ندارند مطالعه کنید. بعد آن ها را به همدیگر ارتباط دهید.



خوابیدن 8 ساعت در روز می تواند بهترین سرمایه گذاری شخصی تان باشد .


کنار افرادی باشید که دوستتان دارند و شما آن ها را دوست دارید از افرادی که بودن در کنار آنها باعث اذیت شدنتان می شود دوری کنید .
شکر گذاری = فراوانی ، شما می توانید از هرآنچه در زندگیتان جاری است شکر گذار باشید تا بیش تر از آن به فراوانی وارد زندگی شما شود ، حتی اگر کم باشد
با رعایت نکاتی که گفته شد می توان یک زندگی شاد و یک کار در منزل پر سود در اختیار داشت.
کار در منزل چیست ؟ چه میزان در آمد را می توان از کار در منزل کسب کرد ؟ آینده مشاغل خانگی چگونه است ؟ این سوالات مهمی هستند که دانستن پاسخ های آن ممکن است رویه زندگی شما را تغییر دهد .

در باره نحوه و ارزش کار در منزل ( مشاغل خانگی ) مقالات و اخبار فراوانی وجود دارد . در سال 2017 کشور های پیشرفته بخش های مهمی از فعالیت های اقتصادی خود را در منزل پیش می برند شاید بتوان گفت ضرب المثل معروف چینی که این کشور را به کشور پیشرفته تبدیل کرد این است : هر خانه یک کارخانه و هر کارخانه یک خانه در این کشور بجای سرمایه گذاری در خرید موقعیت مناسب ، دستگاه های گران قیمت و… ابتدا چند خانواده و حتی یک خانواده شروع به تولید محصولی می کنند به عنوان مثال تولید عروسک در یکی از شهر های چین هر خانه در یک کوچه وظیفه ایی کوچکی را بر عهده داشتند مثلا خانه اول تهیه سر عروسک خانه دوم لباس عروسک را می دوختند خانه سوم عروسک را سر هم بندی می کنند و خانه چهارم عروسک را در بسته بندی های زیبا قرار می دادند.


در امریکا مشاغل خانگی ( کار در منزل ) رونق زیادی دارد به طوری که 40 میلیون نفر از مردم این کشور در منزل کار می کنند و این مشاغل روز به روز در حال پیشرفت و فراگیری بیشتر است .

همچنین می توان ایتالیا را مثال زد قسمتی از کشور ایتالیا جز مناطق محروم محسوب می شدند که به این نواحی ایتالیای سوم می گفتند و نرخ بیکاری و فقر در آن مناطق زیاد بود با اعمال سیاست های اقتصادی در زمینه کار در منزل توانستند بخش اعظمی از تولیدات چرمی این کشور که در حال حاضر توسط مشاغل خانگی تولید می شود را صادر کنند. و بسیاری از این خانواده های فقیر ثروتمند شده اند.

 

کار درمنزل

حتما بخوانید:  علائمی که نشان میدهد باید تغییر نگرش دهید


نکاتی برای داشتن یک زندگی ایده آل

مزایای کار در منزل

شابد بتوان گفت مزایای قابل تامل کار در منزل باعث شده است این مشاغل و فعالیت ها روز به روز پیشرفت کنند و تغییرات جدی هم از لحاظ محیط های کاری هم از لحاظ نوع فعالیت و هم از لحاظ مقدار درآمد به وجود آورند . در سال های گذشته کار در منزل پیشتر جنبه شغل دوم بوده و خانواده ها برای کمک خرج از آن استفاده می کردند اما با گذشته زمان کار در منزل یکی از مهم ترین مشاغل محسوب می شود . در ادامه چند نکته از مزایای کار در منزل اشاره می شود :

 بدون نیاز به خرید یا اجاره محیط کار
انجام فعالیت های کاری مطابق با سلیقه و برنامه خود ( تنظیم ساعت کاری مطابق سلیقه )
کسب درآمد متناسب با میزان سعی و تلاش فرد
کاهش هزینه های ثابت در نتیجه افزایش سود خالص ناشی از کاهش هزینه ها


نکاتی که در بالا ذکر شد بخش مهمی از مشاغل خانگی است شما با یک خط تلفن یا گوشی هوشمند و اینترنت می توانید در ساعات دلخواه خود کار کنید و درآمد میلیونی کسب کنید. بهترین روش برای شغل دوم پیدا کردن یک شغل خانگی با درآمد زیاد می باشد .


آینده مشاغل خانگی کار در منزل )


با توجه به گسترش روز افزون مشاغل اینترنتی همچنین برون سپاری برخی از فعالیت ها ی شرکت های بزرگ جهت کاهش هزینه های ثابت پیش بینی می شود مشاغل خانگی نقش عمده ایی را در آینده نزدیک ایفا کنند به طوری که مشاغل خانگی در حوزه IT در آمد های هنگفتی  خواهند داشت

کار در منزل یا مشاغل خانگی به دو بخش تقسیم می شود :

فعالیت هایی که خودتان کارفرما محسوب می شوید
فعالیت های که برای شرکت های دیگر انجام می دهید
فعالیت های که خود تان کارفرمایید نیاز به داشتن مهارت خاصی دارد مانند خیاطی ، گلدوزی ، پرورش قارچ ، برنامه نویسی ، بسته بندی حبوبات و… که معمولا این نوع فعالیت های درآمد بیشتری نسبت به فعالیت هایی که برای کارفرما انجام می دهید دارد.


انواع کار در منزل 

برای شروع کار در منزل باید به چند نکته توجه کرد اول اینکه علاقه شما در چیست آیا به فعالیت های تولیدی علاقه مندید یا پرورش گل و گیاه یا پرورش طیور و… ابتدا تکلیف را باید با خود مشخص کرد سپس چه مقدار امکانات دارید این امکانات شامل سرمایه اولیه – فضای مورد نیاز و وقت لازم می باشد بعضی از مشاغل خانگی باید وقت زیادی را به آن اختصاص دهیم برخی دیگر سرمایه بیشتری می خواهد و… بر اساس اطلاعاتی که از خودتان نقاط ضعف و قوت و تهدیدات و فرصت های محیطی دارید بهترین تصمیم را بگیرید .

نمونه های کار در منزل

 

پرورش قارچ در منزل :

اگر اتاق خالی در خانه دارید و اگر علاقه مند به پرورش گیاه هستید یکی از بهترین مشاغل خانگی پرورش قارچ در منزل است با یک اتاق 6 متری می توان این فعالیت را شروع کرد و درآمد خوبی را کسب کرد.


ساخت تراریوم در منزل :

اگر علاقه مند به گل و گیاه هستید و سرمایه و فضای لازم برای پرورش قارچ در منزل را ندارید می توانید شروع سه ساخت تراریوم در منزل کنید ساخت تراریوم در منزل نیاز مند کمی خلاقیت می باشد اما بازار خوبی دارد.

 

چرم دوزی در منزل

حتما بخوانید:  فنون بازاریابی


روش های فرار از ناامیدی

 


چرم دوزی در منزل :

اگر به چرم دوزی در متزل علاقه مند هستید با حد اقل سرمایه می توان این کار را شروع کرد البته برای شروع باید آموزش های لازم را دیده باشید .این آموزش ها در فنی حرفه ایی های شهر های مختلف دوره های آن برگزار می شود و شما می توانید از این طریق فعالیت خود را اغاز کنید.


عروسک سازی در منزل :

عروسک سازی در منزل نیز از آن دسته از مشاغل خانگی می باشد که با حداقل سرمایه می توان راه اندازی کرد عروسک سازی نیاز به مهارت و تخصص و خلاقیت دارد افرادی هستند که با حد اقل سرمایه شروع کرده اند و هم اکنون در تهران کارگاه تاسیس کرده اند با چندین نفر خیاط و می توان گفت درآمد خوبی دارند.

 

دانلود PDF مقاله:مزایای کار در منزل و داشتن درآمد خانگی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/5/10:: 3:12 صبح     |     () نظر