سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلق را با قدرت خود، بی هیچ سابقه ای بیافرید و آنان را مطابق خواست خود ایجاد نمود . سپس آنان را در راه اراده اش پیشبرد و در راه دوستی اش برانگیخت . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش در ستایش خداوند، عزّوجلّ ـ]
https://keramatzade.com

ممکن...

8روش کسب درامد از اینترنت با سوددهی بالا


کسب و کار اینترنتی واژه‌ای است که در سال‌های اخیر بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. هرچند که در سال‌های اولیه‌ی ورود اینترنت به ایران نیز در مورد کسب و کارهای اینترنتی صحبت می‌شد اما کمتر کسی فکر می‌کرد که روزی کسب و کارهای اینترنتی به پولسازترین و سودآورترین کسب و کارهای جهان تبدیل شوند.بسیاری از کاربران در تلاش هستند تا کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده و به کسب درآمد بپردازند اما نمی‌دانند که بهتر است برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی، در چه زمینه‌ای به فعالیت بپردازند تا احتمال موفقیتشان افزایش یابد.

تصور کنید که می‌خواهید یک کسب و کار فیزیکی راه‌اندازی کنید. در این حالت نیاز به سرمایه اولیه‌ای برای تهیه‌ی اجناس و وسایل مورد نیاز، اجاره‌ی مکانی برای شروع فعالیت، هزینه‌ای برای بازاریابی و تبلیغات، هزینه‌ی استخدام نیروی کار و… خواهید داشت اما در کسب و کار اینترنتی، شرایط بسیار متفاوت است. بر خلاف بسیاری از کسب و کارهای فیزیکی، راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به سرمایه اولیه زیادی ندارد. شما می‌توانید با کمترین سرمایه ممکن، یک کسب و کار اینترنتی با درآمد ماهانه چندین میلیون تومان راه‌اندازی کنید. در این مقاله به بیان روش‌های مختلف راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی و مزایا و معایب هر روش می‌پردازیم تا راهنمای جامعی برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی برای کاربران جمع‌آوری کنیم.

پس برای اولین قدم باید توانایی های خود را بشناسید تا بتوانید مسیر درست را انتخاب کرده و در کار خود موفق شوید. ممکن است توانایی خوبی در نوشتن داستان کودک، یا مهارت فنی مانند طراحی سایت داشته باشید! پس ابتدا توانایی های خود را چه کوچک و چه بزرگ بر روی کاغذ بنویسید. این کار در مراحل بعد کمک بسیاری به شما خواهد کرد . اما به هیچ وجه سعی در گول زدن خود نداشته باشید و سعی کنید واقع بین باشید.

حتما بخوانید:  ویژگی های رفتار زنان که برای مردان بیشترین جذابیت را دارد?

چگونه یک ازدواج موفق داشته باشیم؟?

حالا با دقت ادامه مطلب را دنبال کنید تا بهترین راه کسب درآمد از اینترنت را برای خود انتخاب کنید:

 

1.    محصولات ویدیویی


یکی دیگر از ایده‌های بسیار عالی و پر درآمد کسب درآمد از اینترنت در منزل محصولات ویدیویی است.

اگر مهارتی دارید که قابل نشان داده شدن است، احتمال اینکه افراد زیادی تمایل به یادگیری آن داشته باشند زیاد است و می‌توانید بازار بسیار خوبی داشته باشید. کافیست بخشی از ویدیوهای خود یا معرفی کوتاهی از آن‌ها را در اینترنت منتشر نمایید و از شبکه‌های اجتماعی خصوصا تلگرام واینستاگرام استفاده کرده و ترافیک بسیار زیادی را به سمت سایت خودتان هدایت نمایید و افراد را ترغیب به خرید محصولات ویدیویی خود نمایید.
مدرسین، مشاورین، طراحان، گرافیست‌ها، معلمین، اساتید، حسابدارها، متخصصین مسائل مالی، حقوقی، روانشناسان، استادکارهای کارهای فنی مثل نجاری، تاسیسات، مکانیک و حتی اگر هنری دارید و در آن تبحر خوبی دارید به راحتی می‌توانید با این ایده کسب درآمد از اینترنت کنید.

قالب وتم

2.    قالب و تم


در دنیای کنونی تقاضای بسیار زیادی برای خرید قالب و تم وب‌سایت‌هایی که بر روی سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس ایجاد شده‌اند، وجود دارد. اما برای این کار لزوما نباید طراح سایت یا کد نویس باشید تا قادر به فروش قالب یا تم در این فضا باشید.
یک گرافیست یا طراح می‌توانید قالب‌ها و یا طرح‌های آماده در موضوعات مختلفی چون کارت ویزیت، سربرگ، کاتالوگ، تقویم و یا حتی طراح‌های دکوراسیون و معماری و عرضه آن‌ها در سایت می‌تواند یک منبع درآمدی خوب برای شما باشد.
یک مشاوره مدیریت و یا حقوق می‌تواند قالب‌های از قبل آماده شده مرتبط با کسب و کار و یا مسائل و مشکلات مختلف افراد بازار هدف خود  ارائه دهد. 

به عنوان نمونه می‌توان به قالب رزومه فردی یا شرکتی، قالب پروفایل سازمانی یا شرکتی، انواع چک لیست‌ها، برنامه ریزی‌ها، برگزاری رویداده، قراردادها، صورتجلسات، شکوایه‌ها و مثال‌های مختلف دیگر اشاره کرد.
روانشناسان می‌توانند آزمون‌ها و تست‌های مختلف و روش تحلیل نتایج را به صورت قالب‌های آماده عرضه و به سادگی کسب درآمد از اینترنت نمایند.

 

 


کسب درامداز شبکه ها ی اجتماعی


حتما بخوانید: کارهایی که باعث خراب شدن رابطه عاشقانه می شود

اصول موفقیت در روابط زناشویی?


3.    کسب درآمد از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی


همانطور که می‌دانید، استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف در کشور ما به شدت افزایش یافته است. بسیاری از کاربران روزانه چندین ساعت از وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند که در این میان سهم اینستاگرام و تلگرام بیشتر از سایر شبکه‌های اجتماعی است. چه فضایی بهتر از این سراغ دارید تا محصولات/خدمات خود را به کاربران عرضه کنید؟

در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی، تمامی فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند و بدون داشتن هیچگونه وب سایت، دفتر کار، مغازه و… به کسب درآمد  از اینترنت هفته‌ای چند میلیون تومان دست یافته‌اند. کافیست محصول یا خدماتی برای عرضه داشته باشید و با ایجاد یک صفحه‌ی اینستاگرام و یک کانال تلگرام، کسب و کارتان را آغاز کنید.پس از شروع فعالیت، ممکن است نتوانید تا مدتی درآمد قابل توجهی کسب کنید. نکته‌ی مهم این است که ناامید نشده و به کارتان ادامه دهید. این کار نیاز به پشتکار فراوان دارد و اگر زود دلسرد شوید قطعا به نتیجه‌ی قابل توجهی نخواهید رسید و پس از مدتی این کار را رها خواهید کرد.


4.    کسب درآمد از اینترنت و فروشگاه اینترنتی


راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، یکی از بهترین روش‌های کسب و کار اینترنتی است. هنگامی که صحبت از فروشگاه اینترنتی می‌شود، بسیاری از کاربران تصور می‌کند که حتما می‌بایست فروشگاهی مانند دیجی کالا راه‌اندازی کرده و به فروش اجناس و محصولات مختلف بپردازند درحالی که همیشه اینگونه نیست. در یک فروشگاه اینترنتی، امکان ارائه‌ی انواع مختلفی از محصولات و یا خدمات وجود دارد. لزومی ندارد که حتما به فروش اجناس بپردازید. شما می‌توانید خدماتتان را از طریق وب سایت و فروشگاه اینترنتی‌تان به فروش برسانید.خدماتی مانند طراحی گرافیکی (کارت ویزیت، بروشور، بنر و…)، برنامه نویسی، طراحی وب سایت، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی سایت، ترجمه آنلاین، آموزش آنلاین و… نمونه‌هایی از خدماتی هستند که می‌توانید به صورت اینترنتی و از طریق وب سایتتان ارائه کنید.

 

کسب درامد از تایپ

حتما بخوانید: کارهایی که باعث خراب شدن رابطه عاشقانه می شود

?15 ویژگی افرادی که مقتدر و عاطفی دارند?


5.    کسب درآمد از اینترنت با انجام کار تایپ


شرکت های بسیاری هستند که کارای تایپی زیادی دارن و برای این کار شخصی رو برای دور کاری استخدام میکنن. با یاد گرفتن تایپ ده انگشتی با سرعت بالا میتوانید در ساعات خالی روزتان کسب درآمد از اینترنت کنید. خوبی این روش این است که میتوانید از کوتاه ترین زمانی که در اختیار دارید برای کسب درآمد از اینترنت  استفاده کنید. همین طور اگر با کامپیوتر زیاد کار میکنید یا شغل اولتان مربوط با کامپیوتر هست مطمئناً یاد گرفتن تایپ با سرعت بالا میتواند صرفه جویی بسیار زیادی در وقتتان کند! در این صورت شما با یاد گرفتن تایپ با سرعت بالا میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید! سایت یوتایپ میتواند در یادگیری تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی به شما بسیار کمک کند.



6.    جلسات آموزشی


اگر در حوزه آموزشب فعالیت دارید، توجه داشته باشید که از طریق ارائه خدمات آموزشی خود به صورت آنلاین در قالب‌های 15 دقیقه‌ای، 30 دقیقه‌ای و 60 دقیقه‌ای و غیره امکان به دست آوردن دانشپذیران بیشتری را به دست می‌آورید. یک برنامه زمانی برای ثبت‌نام یا رزرو کردن از قبل بر روی سایت قرار دهید که همراه با یک سبد خرید باشد. وردپرس به سادگی این امکان را به شما خواهد داد. همچنین می‌توانید از طریق سایت‌های ویژه ثبت‌نام رویداد همانند سایت ایوند اقدام نمایید.


7.    کسب درآمد از اینترنت با فروش عکس


در بسیاری از کشور ها که قوانین سفت سخت کپی رایت وجود دارد، خرید و فروش عکس برای استفاده های شخصی و صنعتی امری معمول است. شرکت ها و موسسات بزرگ که نیازمند تعداد زیادی عکس هستند با استخدام یک یا چند عکاس نیاز خودرا برطرف میکنند، اما شرکت های کوچک تر برای تهیه عکس های مورد نیاز خود از سرویس های خرید آنلاین عکس استفاده میکنند. متاسفانه به دلیل مشکلات زیاد (مشکل پرداخت و…) فروش عکس های عکاسان ایرانی در این سایت ها بسیار سخت میباشد.
در ایران نیز مدتی است که سایت هایی مانند استوک‌فوتو و رنگیتر که در زمینه خرید و فروش عکس فعالیت میکنند. اگر شما از علاقه مندان به عکاسی باشید مطمئناً این نوع کسب درآمد  از اینترنت برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود. همچنین اگر علاقه‌مند به هنر عکاسی هستید میتوانید با استفاده از آموزش های رایگان سایت لنزک توانایی عکاسی خود را بسیار بهبود ببخشیده و با این کار عکس های حرفه ای تر و با ارزش‌تری بگیرید.

 

فروشگا های اینترنتی

حتما بخوانید:  جذب انرژی مثبت?

3 عاملی که باعث خوشبختی می شود


8.    کسب درآمد از اینترنت با فعالیت‌های اینترنتی مختلف


فعالیت‌های اینترنتی مختلفی وجود دارند که بسیاری از کاربران از آن‌های بی‌خبرند. این فعالیت‌ها با کسب درآمد از اینترنت  همراه هستند اما به دلیل فراگیر نبودن آن‌ها، ممکن است برای بسیاری از کاربران ناشناخته باشند. این فعالیت‌ها معمولا با درآمد پایداری همراه نیستند و بسیاری از کاربران با دیدگاه کار موقت به این فعالیت‌ها می‌پردازند. در ادامه به تعدادی از این فعالیت‌های اینترنتی درآمدزا اشاره می‌کنیم:

خرید و فروش ارزهای اینترنتی مانند بیت کوین، پی‌پل، وبمانی و…
نویسندگی در وب سایت‌های مختلف
همکاری در فروش محصولات فروشگاه‌های اینترنتی
وبلاگ نویسی
دانلود فایل‌های حجیم
خرید و فروش دامنه
فروش فالوور و لایک در شبکه‌های اجتماعی

 

دانلود  PDF‌مقاله:8روش کسب درامد از اینترنت با سوددهی بالا


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/4/29:: 10:42 عصر     |     () نظر