سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زنهار که دانشمندان را سبک بشمری چرا که این کار تو را خوار می کند و مایه بدگمانی و وهم و خیال درباره تومی شود . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

-قانون جذب چیست

قانون جذب می‌گوید:

زندگی ساده است. زندگی شما تنها از دو چیز تشکیل شده است، چیزهای مثبت و چیزهای منفی. هر بخش زندگی‌تان، خواه سلامت، ثروت، روابط، کار یا شادی می‌تواند مثبت یا منفی باشد؛ یا ثروت فراوان دارید یا آه در بساط ندارید. یا سرشار از سلامتی هستید یا مریض احوالید. روابطتان شاد است یا دشوار و در بن‌بست است. کارتان یا هیجان‌انگیز و موفق است یا رضایت‌بخش نیست و ناموفق است. یا لبریز از شادی هستید یا بیشتر مواقع احساس خوبی ندارید. یا سال‌های خوب دارید یا سال‌های بد، یا اوقات خوب یا اوقات بد، یا روزهای خوب یا روزهای بد.

اگر موارد منفی زندگی‌تان بیشتر از موارد مثبت است، پس یک جای کار می‌لنگد و خودتان هم می‌دانید. بقیه‌ی مردم را می‌بینید که شاد و موفق هستند و زندگی‌شان پر از چیزهای عالی و فوق‌العاده است، و حسی به شما می‌گوید که شما نیز لیاقت چنین زندگی‌ای را دارید. حق با شماست؛ شما لایق یک زندگی سرشار از چیزهای خوب هستید.

اگر نمیدانید قانون جذب چیست باید بگویم شما از قانون جذب استفاده می‌کنید حتی اگر ندانید

بیشتر افرادی که زندگی فوق‌العاده‌ای دارند درست نمی‌دانند چه کرده‌اند تا به این زندگی دست‌یافته‌اند. اما حتماً کاری کرده‌اند. آن‌ها از قانون جذب که منشاء تمام موارد خوب زندگیست استفاده کرده‌اند …

بدون استثناء هر کس که زندگی فوق‌العاده‌ای دارد برای رسیدن به آن از قانون جذب استفاده کرده است.

قدرت‌های عظیم طبیعت، مانند گرانش و الکترومغناطیس، با حواس ما قابل مشاهده نیستند، اما قدرتشان بی چون‌وچرا و قطعیست. در مورد قانون جذب هم همین‌طور است. نیروی قانون جذب قابل مشاهده نیست اما در حقیقت قدرتش بسیار عظیم‌تر از هر قدرت طبیعی دیگری است. نشانه‌های قانون جذب را در همه جای جهان می‌توان دید.

قوانین طبیعت بر کائنات حکم‌فرماست. می‌توانیم با هواپیما پرواز کنیم زیر هوانوردی هماهنگ و سازگار با قوانین طبیعت عمل می‌کند. قوانین فیزیک برای ما تغییر نکرده‌اند تا بتوانیم پرواز کنیم، اما راهی یافته‌ایم تا مطابق قوانین طبیعت عمل کنیم. همان‌طور که قوانین فیزیک بر هوانوردی، برق، و گرانش حاکم است، قانون جذب هم بر زندگی حاکم است. برای در اختیار گرفتن قانون جذب مثبت و تغییر زندگی‌تان، باید قانونش را درک کنید. قدرتمندترین قانون کائنات را؛ قانون جذب را.

نیروی جذب خورشید است که سیاره‌ها را در منظومه‌ی شمسی ما نگه می‌دارد، و مانع از پرت شدنشان در فضا می‌شود. قانون جذب گرانش است که شما و هر آدم، حیوان و هر چیزی را نگه می‌دارد.

نیروی جذب سلول‌های بدنتان، مصالح خانه، و مبلی که رویش می‌نشینید را منسجم نگه می‌دارد، و ماشین را روی جاده و آب را در لیوان نگه می‌دارد.

قانون جذب است که یک نفر را به سمت علم و دیگری را به‌سوی آشپزی می‌کشد، مردم را سوی ورزش‌های مختلف یا سبک‌های مختلف موسیقی می‌کشاند. قانون جذب است که شما را جذب دوستان و کسانی که دوست دارید می‌کند.


قانون جذب دقیقا چیست؟

قانون جذبی که اینجا مطرح می‌شود با نیروی جاذبه زمین و بین مولکولی متفاوت است ولی تا حدودی شبیه آن‌ها کار می‌کند. قانون جذب قانون عشق است.

” قانون جذب یا قانون عشق … هر دو یکی و یکسان هستند “

چالز هانل

قانون جذب قانون عشق است، و قانون مطلق و قدرتمندی‌است که همه چیز را در هماهنگی و توازن نگه می‌دارد، از کهکشان‌های بی‌شمار گرفته تا اتم‌ها. بر همه چیز و از طریق همه چیز در کائنات اعمال می‌شود و تاثیر می‌گذارد.

به عبارت کلی قانون جذب می‌گوید: هر چیزی مشابهش را جذب می‌کند. به بیان ساده‌تر معنایش در زندگی‌تان این است: هر چه بدهی، همان را می‌گیری. هر چه در زندگی بدهی همان را در زندگی دریافت می‌کنی. به‌واسطه‌ی وجود قانون جذب هرچه بدهی درست همان چیزی است که به‌سوی خود جذب می‌کنی.

” در مقابل هر کنش، واکنشی یکسان و در جهت مخالف وجود دارد “

اسحاق نیوتن – ریاضیدان و فیزیکدان


آموزش قانون جذب,قانون جذب ثروت,قانون جذب چیست؟

راه جذب پول و ثروت

هر عمل دادن عمل متضاد دریافت را ایجاد می‌کند و آنچه دریافت می‌کنید با آنچه داده‌اید همیشه برابر و یکسان است. هر چه در زندگی می‌بخشید باید به شما بازگردد. قانون جذب قانون ریاضی و فیزیک کائنات است.

طبق قانون جذب: اگر نیروی مثبت ببخشی، در پاسخ نیروی مثبت دریافت می‌کنی، نیروی منفی ببخشی، در پاسخ نیروی منفی دریافت می‌کنی.

قانون جذب چیست ؟ این قانون می‌گوید:

نیروی مثبت بدهید و در عوض یک زندگی پر از موارد مثبت دریافت کنید.

نیروی منفی بدهید و یک زندگی مملو از موارد منفی دریافت کنید.

اما چگونه نیروی مثبت یا منفی می‌دهید؟ از طریق افکار و احساساتتان!

نیروی منفی بدهید و یک زندگی مملو از موارد منفی دریافت کنید.

اما چگونه نیروی مثبت یا منفی می‌دهید؟ از طریق افکار و احساساتتان!

شما هرلحظه دارید فکرهای مثبت یا منفی می‌کنید و افکارتان چه مثبت باشند چه منفی تعیین می‌کنند که در زندگی چه دریافت خواهید کرد. تمام افراد، اوضاع و شرایط، و اتفاقاتی که لحظه‌لحظه‌ی زندگی‌تان را می‌سازند از طریق افکار و احساساتی که از خود بروز می‌دهید، جذبتان می‌شوند. اتفاقات زندگی همین‌طوری و بی‌مقدمه برایتان پیش نمی‌آید؛ شما در زندگی بر اساس آنچه داده‌اید، دریافت می‌کنید.

” بدهید و به شما داده خواهد شد … زیرا با پیمانه‌ی خودتان برایتان اندازه خواهند گرفت “



نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/12/13:: 11:0 صبح     |     () نظر