سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایان دو چیز نمی توان رسید : دانش و خرد . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

 

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش خدمات

خدمات بدلیل اینکه قرار نیست کالای فیزیکی ارسال شود نسبت به محصولات فیزیکی برای فروش در اینترنت مناسب تر هستند.

خدمات مختلفی همانند آموزش زبان ، آموزش موسیقی ، آموزش گرافیک ، آموزش طراحی سایت ، آموزش سئو و هر خدمات دیگیری می توانند از طریق اینترنت و بدون حضور فیزیکی انجام شوند.

مزیتی که خدمات دارد اینست که شما یکبار یک محتوا را تولید می کنید و چندین بار می توانید آنرا بفروش برسانید. مثلا یک فایل آموزشی موسیقی آماده می کنید و در وب سایت خود و یا فروشگاه های اینترنتی قرار می دهید و چندین بار می تواند بفرو ش برسد.

 

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش پادکست های صوتی

این روزها خیلی از افراد بوسیله تولید پادکست های صوتی به کسب درآمد اینترنتی رسیده اند. خیلی از افراد فکر می کنند با وجود فایل های ویدیویی در اینترنت ، پادکست های صوتی جایگاهی ندارند. درست است که ویدیوها جذابیت بیشتری برای تماشا دارند ولی دلایلی وجود دارد که ما پیشنهاد می کنیم که از طریق تولید پادکست های صوتی نیز می توان کسب درآمد اینترنتی داشت.پادکست های صوتی مزایایی بسیاری دارند که به برخی از آنها اشاره می کنیم :

افراد در حین رانندگی نمی توانند از طریق مانیتور خودروی خود و یا گوشی همراه خود ویدیو تماشا نمایند ولی به راحتی می توانند صوت گوش دهند. یکی از دوستان من که در کار بیمه مشغول است بدلیل اینکه مشغله کاری زیادی دارد و خیلی از وقت ها در حال رانندگی می باشد ترجیح داده که فایل های صوتی آموزشی بیمه را خریداری نماید و در خودرو گوش دهد.

در هنگام پیاده روی اغلب افراد به فایلهای صوتی گوش می دهند. ممکن است این فایل ها آهنگ و یا پادکست های آموزشی باشند.

خیلی از افراد در هنگام کار کردن اگر کارشان به تمرکز زیادی نیاز نداشته باشند در حال گوش دادن صوت هستند. مثلا تایپیست ها و یا آرایشگرها و یا رانندگان تاکسی و خیلی از افراد دیگر ترجیح می دهند از وقت خود به این شکل استفاده کامل ببرند.

 

کسب درآمد اینترنتی از طریق پادکست

اگر محصولاتی و خدماتی دارید که قابل تبدیل به پادکست صوتی هستند می توانید از طریق آنها کسب درآمد نمایید و یا اینکه محصولات دیگران را به پادکست تبدیل نمایید و پورسانت فروش دریافت نمایید.

 

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش کتابچه های الکترونیکی(Ebook)

در هر زمینه ای که تخصص دارید کافی است دست به قلم شده و یا کامپیوتر خود را روشن کنید و شروع به تایپ کردن نمایید. به سادگی هر چه تمام تر با استفاده از محیط ورد می توانید مطالب آموزشی خود را تایپ و سپس تبدیل به فایل Pdf نمایید و از طریق اینترنت آن را منتشر و نهایتا کسب درآمد اینترنتی خانگی نمایید.

تفاوت کتابچه های الکترونیکی با کتاب های فیزیکی این است که برای تولید آنها نیاز به هیچ هزینه و یا مجوزی وجود ندارد و شما به سادگی و بدون هیچ هزینه ای می توانید آنها را تولید نمایید.

 

کسب درآمد اینترنتی از طریق فایل های ویدیویی

فایل های ویدیویی یکی از رایج ترین فرمت هایی می باشند که می توان از طریق آنها کسب درآمد اینترنتی داشت. افراد زیادی هستند که دیدن کلیپ ها را به مطالعه متن و یا گوش دادن فایل صوتی ترجیح می دهند.

در هر زمینه ای که تخصص دارید می توانید کلیپ هایی تولید کنید و بفروش برسانید.


روشهای جدید کسب درآمد از اینترنت?

 واقعا می‌توان بدون نیاز به سرمایه و حتی محل کار درآمد اینترنتی به دست آورد؟ جواب این سوال مثبت است. با تعدادی از راه‌های کسب درآمد اینترنتی و جدیدترین مدل ارائه شده در ایران توسط دیجی‌ کالا که تحت عنوان افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing شناخته می‌شود، آشنا خواهید شد.

https://keramatzade.com/Ways-to-make-money


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/12/9:: 1:54 عصر     |     () نظر