سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین برادران کسى است که براى او به رنج افتى . [ چه رنج افتادن مستلزم مشقّت است . و این شرّ را برادرى که براى او به رنج افتاده‏اند سبب شده . پس او بدترین برادران است . ] [نهج البلاغه]
https://keramatzade.com

راههای کسب درآمد در ایران

راههای کسب درآمد در ایران : همه ی ما به خوبی می دانیم که داشتن شغل و درآمد در زندگی بسیار مهم است چرا که ما برای خریداری هر چیزی نیازی به پول و سرمایه داریم. شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که به دست آوردن درآمد در برخی از کشورها مثل ایران سخت تر از دیگر کشورها می باشد و همین موضوع میتواند دلیلی برای مهاجرت باشد.

راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، برخی بدون سرمایه هستند و برخی نیاز به سرمایه دارند (کوچک یا بزرگ)برخی راههای کسب درآمد، مرتبط با سایت‌های خارجی است و برخی دیگر با سایت‌های ایرانی سروکار دارید.


راههای کسب درآمد بیشتر?

اگر در مورد یک موضوع خاص، اطلاعات گسترده‌ای دارید، مانند حسابداری، حقوق یا فروش؛ این نوع شغل پاره‌وقت برای شما بهترین است. تجربه‌های پیشین خود را که به شما کمک کرده‌اند در این زمینه تخصص داشته باشید، ارزیابی کنید. کارفرمایان اکنون خیلی تمایل دارند که افراد با کار آزاد را جهت انجام پروژه‌های کوتاه‌مدت خود استخدام کنند.

 

 

راه های کسب درآمد از طریق اینترنت

 

داشتن دو شغل یا بیشتر برای کسب درآمد بیشتر و پرداخت هزینه‌ها امری عادی شده است. داشتن بیش از یک شغل، به دلایلی مثل پرداخت هزینه‌های آموزشی، کمک مالی به خانواده یا اطمینان از امنیت مالی، دیگر امری غیرعادی نیست. در حال حاضر ما با محیط خود هماهنگ شده‌ایم و تغییراتی که پیش می‌آید، تنها ما را شجاع‌تر می‌کند تا از حد وسط‌ فراتر رویم.

در عصر مدرن، تکنولوژی پیشرفته چیزی است که مردم از آن بهره می‌برند. این تکنولوژی پیشرفته اکنون تبدیل به پلتفرمی شده است که در آن کارها سریع‌تر انجام‌ می‌گیرد و ارتباطات نیز تسهیل شده است. در این شرایط، کارآفرینان و کارجویان نیز به اینترنت وابسته شده‌اند. با این حال، برای برخی دیگر، کسب درآمد بیشتر از راه‌های قدیمی‌تر صورت می‌گیرد. شما مهارت خود را می‌دانید و قدرت درونی‌تان مشخص می‌کند که چه خدماتی می‌توانید ارائه دهید.

راههای کسب درآمد ،کار اینترنتی در منزل با حقوق بالا

 

  • سرمایه‌گذاری در سهام

معمولا کارآفرینان در سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند. سرمایه‌گذاری پولتان از طریق سهام و اوراق قرضه در بازار بین‌المللی توأم با پذیرش ریسک آن است و باید برایش آماده شوید. اگر فکر می‌کنید که جرئت کافی برای سرمایه‌گذاری پس‌اندازتان دارید، پس این کار را انجام دهید. فقط حتما یک مشاور مالی داشته باشید تا بر روند کار شما نظارت داشته باشند.

  • کارهای تایپ آنلاین

از مهارت‌های تایپی خود راضی هستید؟ پس اجازه دهید کارفرمایانی که در تکمیل پروژه‌های تایپی خود به کمک احتیاج دارند، از مهارت شما مطلع شوند. این نوع کارها معمولا زمان اتمام مشخصی دارند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که کار مورد نظر را در زمان مشخص‌شده تحویل دهید.

  • فروش آنلاین اجناس دست دوم

گجت‌های قدیمی خود را آنلاین بفروشید. نه‌تنها از آن‌ها سودی به دست آورید، بلکه شخص دیگری را با فروش آن‌ها به قیمت پایین خوشحال کرده‌اید.

  • فروش نان و کیک 

اگر ابزار، دانش و یک دستورالعمل خوب دارید، آنگاه فروش کلوچه، کیک فنجانی، نان و دیگر محصولات نانوایی می‌تواند شغل پاره‌وقت خوبی برایتان باشد. مراقب کیفیت کار خود باشید، زیرا نخستین دارایی شما در این کار و در میان رقبایتان تنها همین است.

  • پرستار بچه 

اگر از نشستن روبه‌روی کامپیوتر خسته شده‌اید و می‌خواهید کمی زمان داشته باشید که با راحتی درآمد کسب کنید، پرستار بچه گزینه‌ی مناسبی برای شما است. کودکان رئیس شما خواهند بود و تنها کاری که باید کنید این است که آن‌ها را شاد نگه دارید.

  • راننده‌ی آژانس‌های  آنلاین 

کسی که عاشق رانندگی کردن است و قوانین جاده را می‌داند، گزینه‌ای مناسب برای سرویس‌هایی مثل آژانس یا اپلیکیشن‌هایی چون اسنپ یا تپسی است. اگر فکر می‌کنید این ویژگی‌ها را دارید، امتحانش کنید.

مترجم آنلاین 

اگر دوزبانه یا چندزبانه هستید، آنگاه لیست بلندبالایی از کارفرمایان وجود دارد که منتظرند شخصی با مهارت شما را استخدام کنند.

 مشاور آزاد 

اگر در مورد یک موضوع خاص، اطلاعات گسترده‌ای دارید، مانند حسابداری، حقوق یا فروش؛ این نوع شغل پاره‌وقت برای شما بهترین است. تجربه‌های پیشین خود را که به شما کمک کرده‌اند در این زمینه تخصص داشته باشید، ارزیابی کنید. کارفرمایان اکنون خیلی تمایل دارند که افراد با کار آزاد را جهت انجام پروژه‌های کوتاه‌مدت خود استخدام کنند.

  • انتشار ویدئو در یوتیوب

کانال‌های شبکه‌ی اجتماعی ماند یوتیوب به کاربران راهی سرگرم‌کننده و جذاب برای کسب درآمد پیشنهاد می‌دهند. کافی است در سایت خودتان ویدئو پست کنید. نباید کلیپ‌های با محتوای غیراخلاقی، توهین‌آمیز یا نامناسب پست کنید. به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید در فضای مجازی کسب درآمد کنید، از راهی اخلاقی این کار را انجام دهید.


راههای کسب درآمد ،کسب درآمد خانگی?

ایده کسب و کار خونگی برای خیلی ها هیجان انگیزِ و باحاله… چون وقتی دردسر استخدامِ کارمند، ساعاتِ ورود و خروج و حتی صبح زود بیدار و آماده شدن  برای رفتن به سرِ کار باعث میشه خیلی ها دنبال کارهای بگردند… که تو خونه باشند و البته درآمد هم داشته باشند.

 

کسب درآمد از اینترنت در منزل

 

کسب و کارهای خلاقانه و ایده های کارآفرینی در منزل همیشه مورد توجه مردم بسیاری در سراسر جهان است که تصمیم می‌گیرند در منزل خود کار کنند یا ساعات تعطیلی خود را به شغل دوم بپردازند.

اما واقعا فکر کردید کسب و کار خونگی به همین سادگی هاست؟ خب باید بگم… درست فکر کردید ! واقعا سادست… اما باید بلد باشید چه کار کنید، چطور انجامش دهید و چه کارهایی را چه زمانی انجام بدید.


ایده های پولساز خانگی و پولسازی

 

  • ایده های پولساز هنری

راهای کسب درآمد ،خیلی از افراد به هنرهایی که بلد هستند و در آن توانایی دارند، فقط به چشم یک تفریح نگاه می کنند، ولی همین هنرها و ایده های کوچکی که ما در رابطه با هنر داریم، همه می توانند به یک سرمایه بزرگ برای ما تبدیل شوند. در زیر به چند ایده پولساز در زمینه هنر اشاره شده است.

  • راههای کسب درآمد ،راه‌اندازی واحد‌های بسته‌ بندی محصولات ارگانیک

دغدغه تولید و مصرف محصولات غذایی سالم و بدون ضرر تقریبا در همه جای دنیا وجود دارد. همیشه افرادی وجود دارد که به دنبال مصرف غذای سالم و ارگانیک هستند  و حتی حاضر‌ند چند برابر پول بیشتر برای این محصولات پرداخت کنند. 

از این رو در کشور‌های اروپایی، کانادا، استرالیا و… قیمت محصولات ارگانیک سه تا هشت برابر محصولات غیر‌ارگانیک است. در ایران هم رقم‌ های نجومی برای عرضه محصولات ارگانیک قیمت گذاری می شود و این می‌تواند انگیزه اصلی سرمایه‌گذاری در این زمینه باشد.

به‌عنوان مثال در کشور ما در محیط‌های روستایی نژاد‌های مرغ بومی وجود دارد که در فرآیندی کاملا طبیعی و به‌صورت ارگانیک پرورش می‌یابند که فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در این زمینه است.

  • راههای کسب درآمد ،عکاسی کنید

بیشتر مردم در منازل خود یک دوربین عکاسی دارند، و می توان گفت همه ی ما وقتی منظره های زیبا می بینیم از آن عکس می گیریم. ولی چند درصد ما به عکاسی به چشم یک هنر پولساز نگاه می کنیم؟ شما می توانید دوربین خود را بردارید و به نقاط زیبای شهر خود بروید، تمام شهر ها مناطقی دارند که بعنوان جاذبه های گردشگری و یا آثار باستانی و سنتی شناخته می شوند. شما می توانید هم از دیدن مناظر لذت ببرید، هم عکس های زیادی بگیرید و این عکس ها را بعنوان پروژه در سایت های اینترنتی به فروش بگذارید و یا از افرادی که خواهان عکس هستند سفارش بگیرید.

  • راههای کسب درآمد ،کاشت گل و گیاه‌ درمانی

این روزها درمان‌های گیاهی طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ در‌نتیجه اگر خاکِ مکانی که در آن کشاورزی می‌کنید شرایط رشد گیاهان درمانی را دارد، می‌‌توانید با اختصاص قسمتی از زمین خود به کشت گیاهان درمانی، محصول جدیدی را به طیف محصولات مزرع? خود اضافه کنید.

یکی دیگر از ایده‌های کارآفرینی کشاورزی را می‌توان کشت گل و گیاه آپارتمانی دانست، گل‌ها نیز قیمت خوبی در بازار دارند، اما باید در شرایط خاصی پرورش داده شوند. به این ترتیب اگر امکان ایجاد چنین شرایطی را در مزرع? خود دارید، حتماً دست به کار شوید.

و همچنین می‌توانید از طریق کاشت و در نهایت با فروش فلفل‌های قرمز باکیفیت به فروشگاه‌های مواد غذایی و افراد دوروبرتان پول خوبی به جیب بزنید!

  • راههای کسب درآمد ،خرید ذغال از مناطق روستایی و فروش در شهرها

می توانید ذغال چوب را از روستاها یا مزارع یا مکان های تولید ذغال خریداری کنید و سپس آن ها را در شهر بفروشید و سود زیادی از این کار بدست آورید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ذغال چوب را به صورت عمده از کشاورزان و یا تولید کنندگان بخرید و آن ها را در شهر به خرده فروشان بفروشید.

 

  • راههای کسب درآمد ، تبدیل برنج، گندم و سایر غلات به آرد

این روزها تقریباً آرد هر کدام از غلات را که بخواهید در بازار می‌توانید پیدا کنید. با‌این‌حساب اگر دستی در کشت و زرع دارید و به‌دنبال ایده‌های کارآفرینی کشاورزی می‌گردید، با خرید دستگاه‌های آردگیری می‌توانید غلات مختلفی را که کشت می‌کنید آرد کرده و از این طریق نیز راهی برای کسب درآمد ایجاد کنید.

  • پرورش ماهی

در طول سال، افراد زیادی از طریق این کار درآمدهای خوبی به دست می آورند. همزمان با افزایش و تورم جمعیت، نیاز به مواد غذایی و پروتئین ها بیشتر می شود، در صورتی که مواد غذایی مانند ماهی که سرشار از پروتئین می باشد دور از دسترس است. تهیه و فروش مواد غذایی همیشه در هر کشوری یک کار برنده است. پرورش ماهی (گربه ماهی، تیلاپیا ، ماهی قزل آلا، و…) یک کسب و کار مطمئن است، در صورتی که در یک مکان مناسب انجام شود. اکثر مردم به دلیل این که ماهی دارای کلسترول کم و پروتئین زیادی است، طرفدار آن می باشند.


روش های کسب درامد خانگی?

 

کسب درآمد واقعی در خانه

 

 

  • راههای کسب درآمد ،چرم دوزی در منزل 

در فنی حرفه ایی ها و کلاس های هنری آموزش چرم دوزی بسیار به چشم می خورد چرم دوزی در منزل نیز مانند نمد دوزی نیاز به مهارت دارد و البته سرمایه کمی برای راه اندازی این کار در منزل نیاز است اما تفاوت چرم دوزی در منزل نسبت به نمد دوزی در این است که در دوخت و تولید وسایل چرم دقت و ظرافت حرف اول را می زند باید در این راه بسیار تمرین کنید و بعد از حرفه ایی شدن شروع به فروش محصولات چرمی خود کنید . بسیاری از افراد می توان یافت که با چرم دوزی در منزل درآمد بسیار خوبی دارند در نتیجه می توان گفت اگر حرفه ایی باشید و توانایی فروش محصولات را داشته باشید ایده فوق العاده ایی است .

 

  •  راههای کسب درآمد ،عروسک سازی در منزل 

عروسک سازی در منزل این ایده کارآفرینی در منزل نیازمند کمی خلاقیت است ! برای موفقیت در کسب و کار عروسک سازی باید با سلیقه بچه ها آشنا باشید باید به صورتی عروسک را طراحی و تولید کنید که بچه ها با دیدن عروسک شما عاشقش شوند اگر کمی سلیقه و خلاقیت در این زمینه به کار ببرید درآمد شگفت انگیزی خواهید داشت خانم معصومه تاجیک نمونه کار آفرین موفق در این زمینه است.تاجیک با ترکیب ایده و خلاقیتش، با عروسک های  متفاوتی که در سایت­های خارجی دیده، عروسک هایی منحصر به فرد ساخته  و آنها را از طریق اینترنت به فروش می­رساند.

  • راههای کسب درآمد ،نمد دوزی در منزل :

هنر نمد دوزی در عین سادگی بسیار کاربردی و زیباست و همه افراد با سنین مختلف می توانند با توجه به نیاز خودشون از این هنر استفاده کنند. نمد دوزی در منزل شغلی است با هزینه کم و طیف وسیعی از محصولات متنوع . همین تنوع در محصولات و هزینه کم راه اندازی این کار آفرینی در منزل باعث شده است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد نمد دوزی نیاز به مهارت دارد اما نیازی به کلاس رفتن ندارد از طریق اینترنت می توانید به راحتی نمد دوزی را یاد بگیرید.

  • راههای کسب درآمد ،شمع سازی در منزل

شمع سازی از هنرهای جذاب و زیباییه که طرفدارهای زیادی  دارد و اغلب ترجیح میدهیم برای زیبایی منزل و دکوراسیون از شمع های شیک استفاده کنیم. شمع سازی کار سختی نیست نیاز به کلاس و مهارت خاصی هم ندارد برای راه اندازی این کسب و کار نیاز به مجوز و سرمایه زیادی نمی باشد البته اگر بخواهیم از دیدگاه درآمد به این کار نگاه کنیم بهتر است بدانید ایده پول سازی نیست و از طریق این هنر می توان درآمد متوسطی داشت .

  • راههای کسب درآمد ،بسته بندی حبوبات در منزل 

    بسته بندی حبوبات در منزل از ایده های فوق العاده پول ساز کار در منزل است جهت بسته بندی حبوبات در منزل باید از جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت مجوز های لازم را بگیرید اما اگر اهل تولید و کارهای صنعتی هستید با سرمایه زیر ده میلیون تومان می توان بسته بندی حبوبات در منزل را راه اندازی کرد .

    به دلیل طیف وسیعی از محصولات و همچنین تعداد بیشمار مشتری این ایده به یکی از پول ساز ترین ایده های کار آفرینی در منزل تبدیل شده است.

 

بسته بندی خشکبار در منزل

بسته بندی خشکبار در منزل نیز مانند بسته بندی حبوبات در منزل یکی از پول ساز ترین مشاغل خانگی محسوب می شود روش کار به این صورت است که بعد از اخذ مجوز از جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت محصولات خشکباری را به صورت فله ایی خریداری کرده و در دستگاه بسته بندی خشکبار قرار می دهید این دستگاه محصولات را شسته و تمیز می کند بعد از آن در بسته بندی های مخصوص خشکبار را بسته بندی می کند

تولید ست آشپز خانه در منزل

تولید ست آشپز خانه و فروش آن از طریق اینترنت ایده جالبی است به تعداد کانال های تلگرامی که با موضوع فروش ست آشپز خانه فعالیت می کنند توجه کنیم متوجه می شویم چه بازار داغی دارد ست آشپز خانه شامل موارد زیر است :

  • پیشبند آشپز خانه
  • دستکش فر
  • دستگیره آشپز خانه
  • سبد نان پارچه ایی
  • حوله آشپز خانه
  • حوله ی جلو گاز
  • انواع دمکنی

ساخت تراریوم در منزل 

ساخت تراریوم در منزل مناسب افرادی است که به پرورش گل و گیاه علاقه مند هستند برای موفقیت در این کار نیاز است کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید برای ساخت تراریوم در منزل  نیاز به کلاس آموزشی نیست . سرمایه مورد نیاز برای این ایده زیر صد هزار تومان است . می توانید در گوگل جستجو کنید و ایده های خلاقانه خارجی  طراحی تراریوم ببینید و از آن ایده ها استفاده نمایید.

پرورش قارچ در منزل :

این روزها پرورش قارچ خانگی بسیار تبلیغ می شود، ولی آیا این کار برای علاقه‌مندان پرورش قارچ می‌صرفد؟ جواب مثبت است . در منزل و بدون توجه به آب و هوا ورطوبت میتوان قارچ پرورش داد. پس اگر شما هم در منزل خود جای مناسبی برای کشت دارید بهتر است از همین حالا برای افزایش درآمد خود اقدام کنید. علی الخصوص که به دلیل کوچک بودن محیط تولید قارچ های بدست آمده از کیفیت بهتری برخوردار هستند؛ میتوان به قیمتی بالاتر از سوپر مارکت ها قارچ را به فروش رساند.

پاک کردن سبزی و بسته بندی آن در منزل

یک سوال شما چه کاری را می توانید پیشنهاد دهید که سودآن 400 الی 500 درصد باشد ؟ یعنی با هزار تومان سرمایه گذاری 5 هزارتومان درآمد داشته باشید !!  سبزی را به صورت فله ایی و عمده بخرید و در منزل آن را پاک کنید و در بسته هایی با وزن مشخص قرار دهید با فروش بسته های سبزی به سوپر مارکت ها می توان درآمد فوق العاده ایی داشت . بر خلاف تصور این کار آفرینی در منزل جز دسته پول ساز ترین ها قرار دارد .


ایده های جدید برای کار در منزل?

 

کسب درآمد واقعی و تضمینی از اینترنت

 

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با چاپ تی شرت، لیوان، قاب موبایل

ایده  کار در منزل، چاپ تی شرت، لیوان و قاب موبایل است که این روزها طرفدارهای خاص خود را پیدا کرده است.

به راحتی می توانید با تهیه یک دستگاه سابلیمیشن و آشنایی پایه ای با نرم افزارهای طراحی (فتوشاپ یا کورل) کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید.

برخی از این دستگاه ها چند کاره هستند و می توانید علاوه بر چاپ تصاویر دلخواه بر روی تی شرت آنها را روی لیوان، قاب موبایل، بشقاب، شال و… نیز چاپ کنید.

هزینه این دستگاه ها در بازار بسته به نوع آن بین 3 الی 8 میلیون تومان می باشد. علاوه بر این باید محصول خام خود را نیز برای چاپ تهیه کنید که بسته به جنس و نوع آن هزینه ای جداگانه را به شما تحمیل خواهد کرد.

این محصولات را به دو صورت می توان فروخت :

  1. ایجاد صفحه اینستاگرامی و قرار دادن نمونه کارها و دریافت سفارش
  2.  طراحی وبسایتی با امکان آپلود تصویر دلخواه توسط مشتری

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 1 تا 3 میلیون تومان

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با ساخت باکس های هدیه

ساخت باکس های هدیه کسب و کار خانگی است که تاکنون کمتر به آن توجه شده است. با کمی خرج کردن سلیقه می توانید باکس های ساده را به باکس هایی مدرن و امروزی تبدیل کنید و آنها را بفروشید.

برای فروش اینگونه محصولات می توانید روی گل فروشی ها، قنادی ها و لوازم تولدی ها حساب باز کنید و اگر می خواهید به صورت اینترنتی بفروشید یک صفحه اینستاگرام برای خود بسازید تا بتوانید محصولات خود را به نمایش بگذارید.

نکته : علاوه بر باکس خالی می توانید خودتان با کادوهای کوچک و بزرگ و یا با استفاده از گل داخل این باکس ها را پر کنید و آنها را یکجا بفروشید.

ساخت این باکس ها را می توانید از طریق ویدیوهای آموزشی موجود در اینترنت به راحتی یاد بگیرید و کسب و کار خود را به راحتی راه اندازی کنید.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 1 تا 3 میلیون تومان

 

بهترین تجارت با سرمایه کم

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با دوخت لباس و لوازم نوزاد

همه ما به خوبی می دانیم هرچقدر هم که اوضاع اقتصادی حانواده ها ضعیف باشد، با فرهنگ های شکل گرفته طی سالیان اخیر در ایران، خانواده ها هزینه های بسیار زیادی را برای نوازادن و بچه های تازه متولد شده خود می کنند.

این گونه هزینه ها به دلیل اینکه یکبار به ازای هر بچه در یک خانواده انجام می شود هرچقدر هم که بزرگ باشد به چشم نمی آید و این یعنی فرصتی برای افرادی که تخصص لازم برای تولید و یا تزیین لباس، گهواره، عروسک و… دارند.

اگر تجربه ای در این زمینه نداشته باشید می توانید با گذراندن برخی دوره ها و مشاهده ویدیوهای آموزشی در این حوزه، تخصص کافی برای آن را کسب نمایید.

نکته : بهترین روش برای فروش این محصولات استفاده از اینستاگرام می باشد.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 1 تا 4 میلیون تومان

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/4/26:: 11:19 صبح     |     () نظر