سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خصومت را از حد درگذراند گناه ورزید ، و آن که در آن کوتاهى کرد ستم کشید ، و آن که ستیزه جوست نتواند از خدا ترسید . [نهج البلاغه]
https://keramatzade.com

14 راه  پیدا کردن همسر که می توانید به خوشبختی برسید

 

اگر چه میزان ازدواج در ده سال گذشته در میان مردان و زنان کاهش یافته است،اما بسیاری از مردم هنوز هم به دنبال پیدا کردن همسر مناسب می باشند. توجه به پیدا کردن همسر برای ازدواج، ممکن است بتوانید  یک زن را پیدا کنید که بتواند ازدواج قوی را ایجاد نمایید. شما می توانید شانس خود را با جستجو و تحقیق برای پیدا کردن همسر مناسب و رسیدن به خوشبختی امتحان کنید.


قسمت اول: پیدا کردن همسر در زندگی روزمره شما

1.دوستیابی آنلاین را شروع کنید 

 

یافتن همسر مومن

 

در پنج سال گذشته، دوستیابی آنلاین راه برجسته برای پیدا کردن همسر بالقوه دختران و پسران تبدیل شده است. دوستیابی آنلاین، درصد قابل توجهی از ازدواج های جدید را در بر داشته است.

در مورد آشنایی با دوستیابی آنلاین، انتخاب زیادی وجود دارد و سایت هایی در این زمینه وجود دارد.


2. پیدا کردن همسر در محل کار برای خوشبختی

 

چگونه شوهر مناسب پیدا کنیم

 

 

 پس از بررسی کامل سیاست های دوستی با همکار شرکت یا محل کار خود، از همکار خود برای شام  دعوت نمایید  که در آن شما می توانید صحبت کنید و امکان یک رابطه را بررسی کنید. 

  • اجتناب از دوستی با افرادی که مدیریت می کنند.زیرا کسی که مدیر است ممکنه فکر کند که شما می خواهید سواستفاده کنید و در نهایت اخراج بشوید.بنابراین محتاطانه عمل کنید.

3.گذراندن وقت با دوستان خود 

 

 

چگونه دختری مناسب برای ازدواج پیدا کنیم

 

خیلی از دختران و پسران برای پیدا کردن همسر،از طریق دوستان و ارتباطات اجتماعی عمل می کنند.همیشه می توانید برنامه ریزی برای پیدا کردن همسر خود، در جلسات خانگی، مهمانی های شام، سفرهای آخر هفته و فعالیت های دیگر برای گسترش دایره اجتماعی انجام دهید.


4.پیدا کردن همسر در مکان های ورزشی

 

چگونه عروس خوب پیدا کنیم

 

 

حدود نه درصد از مردم همسر خود را در مکان های ورزشی و پیاده روی و غیره می بینند. 

  • برای افزایش شانس پیدا کردن همسر،باید با زیر نظر گرفتن طرف مقابل و با بررسی و تحقیق عمل کنید.
  • افرادی که به ورزشی که دختر و پسر هستند می آیند مثل دویدن ،اغلب به دنبال پیدا کردن همسر می آیند. با این حال این روش ازدواج ممکن است خیلی مناسب نباشد و بهتر است دست به عصا راه بروید تا طعم خوشبختی را بچشید.

5.پیدا کردن همسر در مکان های مذهبی

  فقط چهار درصد از مردم در مکان های مذهبی همسر خود را پیدا می کنند.ارتباط با طرف مقابل می تواند پایه و اساس یک رابطه عاطفی و خوشبختیباشد که می تواند به یک تعهد پایدار شکوفا شود. 


قسمت دوم : 

6. یک کلاس بگیرید

 

معرفی کیس مناسب برای ازدواج

 

 افرادی که بیشتر در یک کلاس یا یک مرکز اجتماعی شرکت می کنند احتمال پیدا کردن همسر خود را دارند مانند:

  • آشپزی
  • نوشتن خلاق
  • رقص
  • عکاسی
  • رنگ آمیزی

7.دوباره با افراد دوران کودکی خود پیوند برقرار کنید 

 

سایت معرفی دختر برای ازدواج

 

داشتن یک خاطره مشترک دوران کودکی می تواند یک پیوند قوی خوشبختی بین شما و همسر آینده بالقوه ایجاد کند. شما ممکن است با یک دوست قدیمی یا همکلاسی خود در شبکه های اجتماعی یا از طریق فیس بوک یا اینستاگرام مجددا ارتباط برقرار کنید. 


8.دعوت نامه های عروسی را قبول کنید

 

سایت معرفی دختر برای ازدواج

 

 عروسی جشن های شادمانی است که در آن بسیاری از اندیشه های شما به سمت وضعیت تاهل تبدیل می شوند و مراسم عروسی یک رویداد عالی برای پیدا کردن یک شریک ازدواج است. صحبت با  دختر و پسر مجردی که در مراسم عروسی در رقص ملاقات می کنید.


9.مشارکت در کارهای داوطلبانه 

 

زن پولدار برای ازدواج

 

کار داوطلبانه دارای بسیاری از مزایای سلامت، مانند کاهش درد مزمن و کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی است و شما را در معرض پیدا کردن همسر مناسب قرار می دهد. می توانید یک رابطه برقرار کنید و ازدواج کنید. شما ممکن است همسر خود را در این مکان ها پیدا کنید:

  • باغ عمومی
  •  جشنواره ها
  •  تمیز کردن جامعه و بعضی از مکان ها

10.به رویدادهای اجتماعی بروید 

 اکثر مردم برای شرکت در اجتماعات می رونند که می توانند بطور مثال درمسابقه شرکت کنند. اگر شما خجالتی هستید و فکر می کنید که این کار دشوار است ،ممکن است همسر اینده خود را در این مکان ها پیدا کنید:

  • کنسرت ها و نمایشگاه های موسیقی /  با دیگران ارتباط برقرار کنید

قسمت سوم : استفاده از موضوعات داغ ازدواج به نفع شما

11.به شهرهای دیگر سفر کنید

با سفر به شهرهای دیگر و حضور در مکان های عمومی می توانید در پیدا کردن همسر اعتمام بورزید.5 درصد از مردم به این نحو ازدواج می کنند. وخوشبختی را از آن خود می کنند


12.سعی کنید در پیدا کردن همسر،از شما جوانتر باشد

 

دعا برای یافتن زن خوب

 

مطالعه انجام شده توسط مجله اروپایی انجام گرفته، اغلب ازدواج ها زن پنج سال جوانتر از شوهرش بود. اگرچه  یک زن جوان نمی تواند تضمینخوشبختی باشد. اما  می توانید  شانس خود را برای یک ازدواج مطلوب و خوشبختی امتحان کنید.

 


 

13.به دانشگاه بروید

 

پیدا کردن شوهر پولدار

 

مطالعه اطلاعاتی فیس بوک نشان داده که 28 درصد از کاربران فیس بوک ازدواج کرده اند. در حالی که در دانشگاه حضور دارند، همسرانشان را یافته اند.

نرخ تحصیلات عالی زنان ، موجب کاهش تعداد زنانی که ازدواج کرده اند می شود .زیرا سطح توقعاتشان بالا می رود. بنابراین دانشگاه  احتمالخوشبختی و ازدواج شما را افزایش می دهد. 


14.به دنبال کسی در همان کلاس اجتماعی باشید

 

راههای پیدا کردن خواستگار

 

 

دوستیابی در خارج از کلاس درس و اجتماع شما می تواند مشکلات زیادی را در یک رابطه ایجاد کند. احساس ناامن که نمی توانید از شیوه زندگی شاد و دلپذیر خود استفاده کنید.

فقدان تجربه زندگی مشترک بین شما و همسر بالقوه شما ممکن است باعث اصطکاک و جدایی شود.بنابراین با تحقیق و صبرو حوصله به خوشبختی می رسید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/12/16:: 10:42 صبح     |     () نظر