سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند رحمت کند مؤمنی را که سخن گوید و غنیمت یابد یا خاموش باشد و سلامت ماند . من برایتان قیل و قال و تباه کردن مال و فراوانی سؤال را بد می دارم . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
https://keramatzade.com

چگونه دیگران را متقاعد کنیم؟

فـکــرش را بکنید که نیرویی داشتید که می توانستید هر کسی را که میـخواستید متقاعد کنیم به انجام کارهای دلـخواهتان..غیرممکن به نظر می آید؟ باید بگویم آنقدرها هم که فکـر مـی کنـیـد سخت نیسـت. افـراد زیـــادی مثل رهبران یا فروشندگان با همین نیرو امـوراتـشان را مــی گذرانند. مـتـدهـایـشـان بــسیــار سرراست است.

وقتی قدرت این را ندارید که به دیگران حکم کنید و دستور بدهید، می توانید برای انجام این کار از راه های روانشناختی زیرکانه ای استفاده کنید. البته نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و کمی سیاست دارید. در این مقاله می خواهیم راه هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها می توانید نظر دیگران را تغییر دهید.

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


عاشق خودمان باشیم تا بتوانیم دیگران را متقاعد کنیم

نه اینکه خود شیفته باشید )افراط و تفریط جایز نیست . وقتی کودکی را بسیار دوس داریدچه گونه با او برخورد میکنید ؟؟؟با خود هم همانگونه برخورد کنید .باید خودتان  را ببوسید .نوازش کنید .لباس زیبا تن خود کنید خودتان راهمینطور که هستید بپذیرید مردم از کسانی که از خودشان بدشان میایدو برای خودشان ارزشی قائل نیستند  دوری میکنند .

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-

مقاله مرتبط:رازهای متقاعد کردن اطرافیان

 

مثبت فکر کنیدو مثبت عمل کنیم تا دیگران را متقاعد کنیم

قانون جذب میگویید مردم از ادمهای منفی نگر خوششان نمیاید قانون ارتعاش میگویدهر چیزی که از انرزی ساخته شده باشد مشابهه خود را  در جهان جذب خود میکند.یادمان باشد همه چیز در دنیا دارای فرکانس ست هر چیزی که در طول فرکانس های متساعد شده از ذهن شما باشد به سمت شما جذب میشود

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


چشم بینا داشته باشیم تا همه را متقاعد کنیم

همه ما قطعا دوس داریم  کارها و هنرها و علایق و ظاهرمان مورد تایید دیگران قرار بگیردو هر کسی که ما را تایید میکند به طور قطع و یقین در دل ما مینشیندو هرگز فراموشش نمیکنیم .پس نقاط مثبت دیگران را ببین و بگو. تا در دل آن شخص خانه کنی

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


متواضع باشیم تا اطرافیان را متقاعد کنیم

هیچ کس از ادمهای مغرور خوشش نمیاید ادمهای مغرور همیشه تنها هستند.یکی از نشانه های دانایی تواضع است .(هر چه بار درخت بیشتر میشود سرشاخه هاا رو به پایین میاید)
هیچ کس دوست ندارد به او ثابت کنید که شما بیشتر از او میفهمید.

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


 

چگونه دیگران را متقاعد کنیم

 

برای اینکه دیگران را متقاعد کنیم،عزت نفس داشته باشید 

پایه و ستون اعتماد به نفس ”  عزت نفس است خودتان را بارو کنیداستعداد های خودتان را باور کنید  وبرای هر کار مثبتی که انجام میدهیدخودتان را تشویق کنید تا عزت نفس پیدا کنیدبخشنده باشید.
هر کسی ادمهای بخشنده را دوس دارد.از مال خود از  علم خود  ازقدرت بدنی خودبه اطرافیان خود ببخشید .افراد بخشنده خاطرخواه های فراوانی دارندبه این دلیل که به هر کسی محبت کنی او در جبران محبت شماست.

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


اگر می خواهید دیگران را متقاعد کنم،بخیل نباشید

کسانی که جلوی راه پیشرفت دیگران سنگ میاندازند و از پیشرفت دیگران حرص میخورن.دیگر وقتی ندارن که به پیشرفت خودشان بپردازند . برای جذب دیگران همیشه سعی کن دیگران را هم با خودت بالا ببری . برای خانه همسایه نور ارزو کن اینطور جلوی خانه تو نیز روشن است .

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-

مقاله مرتبط:15 راز افرادی که متقاعد کردن دیگران را خوب بلدند

 

برای خود هدف داشته باشیم تا دیگران را متقاعد کنیم

اگر میخواهید خوشبخت باشید خودتان را به یک هدف گره بزنید نه به ادمهااا و اشیا ).خیلی زود متوجه میشوید دیگران به کمکتان میایند تا شما را به هدفتان برسانند .ببنید ادم ها دو دسته اند یا برای هدف خود تلاش میکنن یا برای هدف دیگران.مردم به ادمهای هدفمند  احترام میگذارن و به انها کمک میکنند تا به هدفشان برسند

دیوار خودتان را بالاا ببرید نه دیوار مردم را

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


برای اینکه بتوانیم اطرافیان را متقاعد کنیم ،برای نظرات دیگران احترام قایل شوید 

ده دقیقه به نظرات دیگران  با دقت گوش دادن  بهتر از این است که دو  ساعت برای جلب اعتماد دیگران حرف بزنید  حتی من میگویم کاغذی برداریدو نظرات دوستتان را یادداشت کنید بعد به شما خواهم گفت به چه دردی میخوردو بعد از اینکه یک قدم با او همراه شدید او از صمیم قلب صد قدم با شما همراه میشود.

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


 

متقاعد کردن دیگران

 

همیشه دنبال یه نقطه مشترک بگردیم

معمولا افراد با کسانی هم صحبت میشوند که بهانها  شبیه تر باشنداز نظر اعتقادی ”  افکار  ” باور هاا ” در راه نهم گفتم به حرف دیگران گوش کنید،اینجا میتوانید از مابین حرفهاو نظراتش یه نقطه مشترک بین خود و او پیدا کنید.و راجع به این گفتگو کنید .به طور قطع و یقین توی دلش خواهید نشست.


قانون برد برد بازی کنیم تا دیگران را متقاعد کنیم

آدم ها تا چیزی به نفعشان نباشد برای شما وقت نمیگذارن و با شما همسو نمیشوندوجذب شما نمیشوند  باید نظرات شما نفعی برایشان داشته باشدواین باشناخت شما از ان شخص است که به چه چیزی نیاز دارد.باید نظرات شما نیاز او را براورده سازد. برای اینکار باید به حرفهایش گوش دهید.

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-

مقاله مرتبط:نحوه آداب معاشرت با اطرافیان


افراد موافق خودتان را کنار خودمان نگه داریم حتی چاپلوسان را

مردم به صورت ذاتی  به کسی اعتماد میکنن که پیرو داشته باشند .وقتی ببیند دور شما کسانی هستند که شما را  تایید میکنند به صورت ناخود اگاه مقاومتشان در برابر شما کم میشود و تسلیم نظرات شما میشوند

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


زیاد در دسترس نباشیم تا دیگران را متقاعد کنیم

یک روانشناس معروف به نام رابرت کلادینی در کتاب پرفروش خود به نام روانشناسی متقاعدسازی (The Psychology of Persuasion)، شش اصل مهم برای نفوذ و تأثیر در دیگران را بر می‌شمرد. اولین اصلی که او در کتابش شناسایی می‌کند، در دسترس نبودن و یا کمیاب بودن است. کمیاب بودن به خودی خود برای افراد ایجاد جذابیت می‌کند. برای مثال اگر کسی بداند از محصولی که می‌خواهد بخرد، تنها یک عدد باقی مانده است، اشتیاق بیشتری برای خریدن آن دارد. هنرمندان هم از این روش استفاده می‌کنند تا ارزش و محبوبیت آثار خود را بالا ببرند. گاهی یک هنرمند می‌تواند نسخه‌های کارش را در تیراژ پایین‌تری ارائه کند که خریداران آن تصور کنند صاحبِ اثرِ ویژه‌تری شده‌اند.


 

چگونه دیگران را متقاعد کنیم

در دیگران ایجاد نیاز کنیم

یکی از روش‌های متقاعد سازی این است که نیاز جدیدی را در ذهن دیگران ایجاد کنید و یا نیازی را که از پیش در آنها وجود داشته دوباره برانگیزانید. این روش در مورد نیازهای اساسی بشر از جمله نیاز به پناه، عشق، عزت‌نفس و خودباوری بسیار نتیجه می‌دهد. این روش مورد استفاده‌ی بسیاری از بازاریاب‌هایی است که می‌خواهند محصول‌شان را به دیگران بفروشند. برای مثال همین الان چند تبلیغ به ذهن‌تان می‌آید که به شما القا می‌کنند خریدن این محصول در واقع برای شما شادی، امنیت یا تحسین به ارمغان می‌آورد؟

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


فروتن باشیم تا دیگران را متقاعد کنیم

کسی افراد خودخواه و مغرور را دوست ندارد. حتی اگر بدانید و مطمئن باشید که نظر شما بهترین است، اگر خودبین و خودخواه باشید دیگر کسی به حرفهایتان گوش نخواهد داد. هیچ وقت هم فکر نکنید که خیلی زود موفق خواهیم شد به متقاعد کنیم ، واقع بین باشید و همیشه این احتمال را بدهید که شکست بخورید.

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/7/29:: 2:32 عصر     |     () نظر

حریم خصوصی زن و شوهر در زندگی مشترک

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life

ما در طول زندگی به لحظاتی نیاز داریم که تنها و در خلوت خودمان باشیم و دوست نداریم هیچ کس حریم خصوصی مان را به هم بزند...
 
بسیاری از افراد بر این باورند احترام به این حریم خصوصی مختص دوران تجرد و قبل از ازدواج است و زندگی مشترک یعنی باید همه چیز را با همسرمان به شراکت بگذاریم ولی بسیاری از مشکلات زناشویی ناشی از احترام نگذاشتن به این حریم خصوصی و خدشه دار کردن آن است.

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life


 
همه ما برای کامل تر شدن ازدواج می کنیم نه برای عوض شدن یا تبدیل شدن به موجودی که همسرمان می خواهد. هر انسانی مستقل از دیگران است، یعنی هر یک از ما به تنهایی برای خود قلمرویی داریم که مخصوص خود ماست؛ مثل افکاری که در ذهنمان می پرورانیم، اهداف شخصی مان و حتی مجموعه رفتارهایی که از ما سر می زند و تمام چیزهایی که ما را به خودمان می شناساند.

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life

حریم-شخصی

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life

شاید این سوال برایتان مطرح شود که داشتن حریم خصوصی در زندگی مشترک به چه معناست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت وقتی 2 نفر با هم ازدواج می کنند، نسبت به همسرشان احساس مالکیت دارند و گاهی به خودشان حق می دهند که در مورد هر چیز مربوط به او تصمیم بگیرند. وقتی انسانی که ذاتا آزاد و مستقل است حق تصمیم گیری برای خود و به اصطلاح حریم خصوصی نداشته باشد برای از دست دادن حریم خصوصی خود احساس بدی پیدا می کند که به پرخاشگری و عصبی بودن می انجامد، یا به شخصیتی وابسته تبدیل می شود که بدون همسرش نمی تواند هیچ کاری انجام دهد و از خود هیچ اراده ای نخواهد داشت.

به همین دلیل همه مشاوران خانواده معتقدند همسران باید به حریم خصوصی هم احترام بگذارند. البته این به آن معنا نیست که زن و شوهر از فکر و احساس هم بی خبر باشند و برایشان مهم نباشد که درون همسرشان چه می گذرد، بلکه به آن معناست که به احساسات و افکار هم احترام بگذارند و همدیگر را از حقوق طبیعی شان محروم نکنند. همسرتان لحظه هایی می خواهد تنها باشد و در خلوت خودش باشد، به فعالیت های مورد علاقه اش که ممکن است شما اصلا به آنها علاقه نداشته باشید بپردازد یا هر چند وقت یک بار با دوستان نزدیکش به اصطلاح مجردی و... بیرون برود. اینها همه جزوحریم خصوصی هر فرد و قابل احترام است.

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life

مقاله مرتبط:حریم خصوصی چیست؟

 

 چرا باید حریم خصوصی داشته باشیم؟

 
داشتن حریم خصوصی به افراد انگیزه پیشرفت در زندگی و مقابله با مشکلات می دهد. فردی که به حریم خصوصی اش احترام گذاشته می شود، عزت نفس و اعتماد به نفس کافی برای زندگی دارد. هر شخصی در حریم خصوصی اش به خودش اهمیت می دهد و به خودش می اندیشد. این فرصتی است برای اینکه با خود روبرو شود و رفتار و اعمال خود را مورد قضاوت قرار دهد و آن را اصلاح کند چرا که انسان در خلوت خود بدون ریا و تظاهر و بدون اثر گرفتن از هیچ چیز و هیچ کس به تفکر می پردازد و نتایج بهتر و دقیق تری خواهد گرفت. 
کسی که حریم خصوصی اش را محترم بشمارد، به حریم خصوصی دیگران نیز احترام خواهد گذاشت و همین در ایجاد ارتباطش با دیگران و به خصوص همسرش تاثیر مثبت دارد. نکته بسیار مهم دیگر این است که داشتن حریم خصوصی و خلوت، حس یکنواخت شدن زندگی مشترک را در زوج ها از بین می برد و عشق همسران را به هم بیشتر می کند. برخی از روان شناسان معتقدند زن و شوهر باید سالی یک بار و به مدت یک هفته جدا از یکدیگر باشند. مثلا به خانه پدری خود بروند و حس دوست داشتن و دلتنگی برای یکدیگر را محک بزنند.

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life


   بگیر، نمی توانی پس بدهی

فضای شخصی «او»، فضای شخصی و خصوصی اوست. باید به سلیقه «او» احترام گذاشت و برای فردیتش حق و حقوق قائل شد. او موسیقی پاپ دوست دارد و من موسیقی سنتی. باید «ما»ی موجود در تفکر هر کدام از ما آنقدر غلیظ باشد که این «من» ها دردسر نشوند. 

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life

این «ما» هم البته طول می کشد تا ساخته شود؛ یعنی اینطور نیست که ما با یکی ازدواج کنیم و این «ما» محقق بشود. «ما»ی سال اول ازدواج خیلی مای شکننده، ظریف و کلیشه ای است. بد هم نیست. آدم ها از همین کلیشه راه خودشان را پیدا می کنند. همیشه یک نسبت پویایی بین این سه فضا وجود دارد؛ بعد هم یک هوشمندی باید در این فضا وجود داشته باشد. هیچ کس نباید فضای شخصی همسرش را از او بگیرد. به این خاطر که نمی تواند جای خالی آن فضای گرفته شده را پر کند؛ مثلا، مرد دوستانی دارد که در ارتباط با آنها جوک می گوید، تفریحات مردانه می کند و حالش خوب می شود.

 

حریم-شخصی

 

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life

وقتی زنی بخواهد این فضای «منِ» مرد را حذف کند، خودش نمیتواندن جایگزینی برای آن باشد. در مورد زنان هم همین بحث صادق است. زنان هم فضاهایی دارند که مختص به خودشان وفضای «من» خودشان است. 

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life

مثلا حرف هایی ظریف و ریز و جزئی که در فضاهای مطلقا زنانه زده می شود، مثل اینکه: «امشب دامن آبی مو بپوشم بهتره یا قرمزه رو؟» مردها به این حرف ها می گویند، حرف های خاله زنکی اما واقعیتش این است که اینها از آن دسته حرف هایی است که در فضای مردانه نمی گنجد. مرد نباید این فضا را از همسرش بگیرد، چون خودش نمی تواند جایگزینی برای آن باشد؛ زن ها در همین مدل حرف هایشان هم کلی انرژی عاطفی رد و بدل می کنند که مردها هیچ وقت نمی توانند چنین کاری بکنند. 

مردها هر کجا نهاد اجتماعی ساخته اند که آنجا بین خودشان به تبادل احساسی بپردازند، عملا به نتیجه نرسیده اند اما زن ها اغلب موفق بوده اند. آنها خیلی بی دردسر هر کجا که به هم می رسند و جمع می شوند، چه مهمانی باشد، چه آرایشگاه یا باشگاه، از پس این کار خوب برمی آیند. اصل نکته اینکه عقل سلیم می گوید اصلا سمت آن فضایی که متعلق به جنس تو نیست، نرو. مگر اینکه نسبت به آن فضا احساس خطر کنی و بخواهی کار ویژه ای انجام بدهی.

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life

مقاله مرتبط:رازهای داشتن یک ازدواج موفق

 

   تئوری دوری و دوستی

تجربه نشان داده که هیچ کسی نه تنها نباید فضای شخصی طرف مقابلش را بگیرد، بلکه حتی نباید به خودش اجازه بدهد که به هر دلیل و استدلالی درون آن هم سرک بکشد. همزمان، هیچ کدامشان هم نباید از دیگری بخواهد که اجازه بدهد وارد فضای شخصی او بشود؛ مساله ای که به اعتماد به نفس و شناخت هر کسی از خودش برمی گردد. مثلا تصور کنید مردی بیاید در جمع زنانه و همراه همسرش باشد، چه احساسی به این مرد باید دست بدهد؟ منظور این است که هر دو طرف عمدا و آگاهانه وارد فضای «من» همدیگر نشوند وگرنه در زندگی وقت ایی هست که ناخودآگاه یا به ناچار با این فضای «من» دچار اصطکاک می شوند.

در این زمینه، یک نکته ظریف در فرهنگ ما وجود دارد. قدیم ها وقتی مردی زیاد در خانه می ماند، خود زن او را بیرون از خانه می فرستاد تا فضاهایشان زیادی با هم قاطی نشود. یک جور تلاش هوشمندانه برای چیزی که می شود به دوری ودوستی تعبیرش کرد.

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life


    به حد تحمل نزدیک شو

نباید به سمت فتح تمام فضاهای شخصی یک شریک پیشروی کرد. آدم باید بسنده کند به مقداری که می تواند تحمل کند. حواستان باشد، به میزانی که فتح می کنید، اجازه فتح شدن هم بدهید. اگر زنی قرار باشد شوهرش را نود درصد بفهمد، آن مرد دیگر شوهرش نیست، کسی است مثل پدرش یا برادرش. برعکس هم همینطور، اگر مردی قرار باشد همه دنیای زنش را بفهمد، رابطه آنها دیگر زن و شوهری نخواهد بود، کسی است مثل مادر و خواهر او. 

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life

حریم-شخصی

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life

در زندگی مشترک باید مقداری رازآلودی هم وجود داشته باشد که باعث شود آدم همچنان برای تجربه این زندگی عطش داشته باشد. اصرار به فهمیدن تمام عرصه های یک نفر، باعث می شود آن رابطه از یک رابطه سالم زناشویی به یک رابطه مغشوش برسد. ضمن اینکه مجاورت و موأنست زیادی نوعی ندیدن همدیگر هم به دنبال می آورد. این اتفاقی است که ناگزیر پیش می آید. مقداری دوری برای راحت تر و بهتر دیدن همدیگر لازم است، چیزی که بسیار نزدیک باشد، راحت قابل رویت نیست. اگر هم دیده شود، همه جوانبش دیده نمی شود.

https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life

مقاله مرتبط:5 قدم تا داشتن خانواده شاد وموفق

    مفهوم حریم خصوصی در زندگی مشترک

واقعیت این است که آدم وقتی پذیرفته که به شریک زندگی اش اعتماد کند و زندگی اش را با او به اشتراک بگذارد، باید پای این حرف و تعهد دوطرفه اش بماند و تا وقتی نشانه مشهودی از خلف وعده یا احتمالا خیانت ندیده، سعی نکند دست به کارآگاهی بزند.

بر همین اساس، گاهی اوقات دیده شده زن یا مرد دوست دارند در فضاهایی که اجازه ورود به آنها را ندارد سرک بکشند، فضاهایی که اگر از خودشان بپرسی، اجازه ورود به آنها را به کسی نمی دهند اما در مورد همسرشان این کار را حق مسلم خودشان می دانند؛ مثلا می خواهند پیامک های او را ببینند یا بخواهند پسورد ایمیل و حساب شبکه اجتماعی همسرشان را داشته باشند. 

به تعبیری می خواهند در همه جای زندگی شریک زندگی شان حضور داشته باشند. این کار نه به لحاظ اخلاقی و نه به لحاظ روانشناختی کار درستی نیست. یادمان باشد که داریم می گوییم شریک زندگی، یعنی او و ما، بخشی از زندگیج شخصی مان را با هم به اشتراک گذاشته ایم و طبیعی است که در آن بخش باید همه چیز شفاف باشد و گفته شود. اما باید به استقلال بخش های دیگر احترام گذاشت، توصیه ای که دلایل دیگری هم دارد.


https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life

یک نکته ظریف دیگری هم هست که بحث را خیلی جدی تر می کند. اگر پای حرف آن کسانی بنشینیم که دارند در مورد این موضوع صحبت می کنند و گلایه دارند که حریم شخصی شان از طرف نزدیکترین آدم زندگی شان مورد احترام قرار نگرفته، خواهیم دید که سررشته به جای دیگری وصل است و موضوع چیز دیگری است و فقط یک کنجکاوی ساده نیست. یعنی ممکن است لازم باشد مساله را با یک مشاور مطرح کنیم.

مثلا اگر مردی شک بی جا به همسرش داشته باشد و مدام بخواهد پیامک های او را چک کند، این احتمال با درصد بالا وجود دارد که لابد خودش در زندگی شخصی و بدون اطلاع از همسرش آدم مشکل سازی است یا در جای دیگری گافی داده و ناخودآگاه این تصور را دارد که همسرش هم اینگونه باشد یا حتی بخواهد به تلافی حرکتی بکند. 

این است که گفته می شود وقتی کار به اینطور پا گذاشتن به حریم خصوصی طرف مقابل رسید، حتما کار از جای دیگری خراب است و مساله فقط کنجکاوی کردن در ایمیل و پیامک نیست. در حالت عادی کسی حق ندارد ایمیل کسی را چک کند، اگر اینطور شد، بی تعارف باید به ریشه کار دقت کرد.

 https://keramatzade.com/The-privacy-of-th-coupl-in-common-life


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/7/29:: 2:30 عصر     |     () نظر

10 عامل برای رسیدن به موفقیت تجاری در بازار کار

 

 

برای موفقیت و شکـست در تجـارت، دلایـل خاصـی وجـود دارد. در تجـارت، در خصوص این معیارها هر چـه صـراحتتـان بیـشتر باشـد، می‌توانید اقـدامات و تصمیم های بهتـری اتخـاذ کنیـد. بـا تحلیـل و مقایـس? تجـاری شما  بـا دلایـل ایـن شکست ها و موفقیت ها، برای بهبود میـزانفـروش و سوددهی خـود، بـه بیـنش کلیدی مورد نیاز، دست پیدا خواهید کرد.

 https://www.keramatzade.com/

شنیده‌اید که میگویند: «آنچه نمی‌دانید بـه شـما آسـیب نمی‌رساند.». خـوب، در تجارت خلاف این جمله صدق می‌کند،

یعنـی: « آنچه نمی‌دانید باعث شکست شما است.»

برای آنکه بیشترین نتیجه را از این تحلیل‌ها گرفتـه باشـیم مراحـل زیـر را دنبـال کنید:

 https://www.keramatzade.com/

1.    هر کدام از دلایل شکست یا موفقیت تجاریِ خود را دوباره مطالعـه کـرده و در هر یک از حوزه‌ها، از یک تا ده از بهترین تا بدترین رتبه به خودتان امتیاز بدهید.

2.    .در انتها، پاسخ‌های خود را در جـدولی گـردآوری کـرده تـا بتوانیـد از تجـارت? امروز خود دیدگاهی به دست آورید .

3.     نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کنید.

 

مقاله مرتبط:10 اصول موفقیت درکار

 

 https://www.keramatzade.com/

در مورد هر سؤال، از 1-10 به خودتان امتیاز دهید

 

. 1 .محصول یا خدمات شما با نیازهای کنونی بازار کاملاً مطابقت دارد

 الف) شما محصولات و خدمات خود را فروخته، تحویل می‌دهید و پـول دریافـت می‌کنید.

ب) درزمین? فروش سود قابل‌ ملاحظه‌ای دریافت می‌دارید

ج) مشتریانتان خشنودند. 


2 شما پیش از آغاز به انجام عملیات یک برنام? تجاری کامل طرح کرده‌اید.

الف) شما پس از تحلیلِ تجارت و بازار کاری‌تان، برنامه‌ریزی کاملی برای فـروش، بازاریابی و اقدامات تجاری انجام داده‌اید

ب) شما هم? جزئیات کارتان را برنامـهریـزیکـردهایـد و هـر روز طبـق آن عمـل می‌کنید 

https://www.keramatzade.com/


3.شما پس از یک تجزیه تحلیل کامـل از بـازار، بـه ایـن نتیجـه رسیده‌اید کـه محصولاتتان از خصوصیات مورد توجه‌ی برخوردار است.

 الف) شما مزیت قابل رقابت خود در بازار را تعیین کرده‌اید و آماده‌اید تـا از آن بهره‌برداری کنید.

 ب) شما برنام? کاملی برای تبلیغات، بازاریابی و ارتقاء محصولات و خدمات خود دارید.

 ج) شما برای فروش روشی بی نقص و برای دستیابی به اهـداف فـروش رونـدی برنامه‌ریزی‌شده، در اختیار دارید



4 برای دفترداری، حسابداری و مدیریت مالی حساب‌شده، سیـستمی طراحـی کرده‌اید

الف) برای هر کدام از فعالیت‌های تجاری‌تان، بودجه کنار گذاشته‌اید

ب) مرتب، نتایجِ پروژه‌هایتان را می‌سنجید. 

ج) هر گاه نتایج پروژه‌ها مختلف بود، به سرعت تغییر مسیر می‌دهید.

 https://www.keramatzade.com/

مقاله مرتبطبرای موفقیت در کسب‌وکار کوچک خود از این 5 اشتباه اجتناب کنید

 

5 .افراد کلیدی‌تان معیار بالایی از صلاحیت، قابلیـت و درسـتی بـه شـما انتقـال می‌دهند

. الف) شما شغل بدون مشکلی داشته و برای هر یک از اقدامات توضیح مشخـصی دارید. 

ب) شما با دقت افراد باصلاحیت را انتخاب کرده و مشاغل پر اهمیـت را بـه آنهـا واگذار کرده‌اید.

ج) اگر مجبور باشید دوباره از اول کارتان را شروع کنیـد، در کار تجـاری شما،کـسی وجود ندارد که او را دوباره استخدام نکنید


 

6 .شما به درستی سازماندهی شده‌اید، زمان را تنظیم می‌کنید و برای هـر کـدام از کارهای کلیدی‌تان عملکردهایتان را می‌ سنجید

الف) شما همواره روی امور مهم تمرکز می‌کنید

ب) هر فرد به آنچه از وی انتظار میرود، نحوة سـنجش عملکـرد و کـسب پـاداش آگاهیِ کامل دارد

ج) شما بطور مرتب موارد کلیدیِ نتایج و استانداردهای عملکرد هر یک از افراد را بازبینی می‌کنید.

 https://www.keramatzade.com/

مقاله مرتبط:8 راهکار متفاوت برای جذب مشتریان جدید 

 

7 .در میل رسیدن به موفقیت و سوددهی، شما صریح، مصمم و مصر هستید

الف) شما در تمام زمینه‌ها، برای خود و کار تجاری  اهداف شفافی دارید

 ب) شما بیشتر بر راهکارها تمرکز دارید تا مشکلات

ج) برای شما «شکست یک گزینه نیست!»

https://www.keramatzade.com/


8 .شما با هم? افراد کلیدیِ تجارتتان ارتباطی مؤثر و کارآمد دارید

الف) همه اهداف تجاری‌ شما را می‌دانند و بـه ایـن نکتـه کـه هـر یـک چـه نقـشی در دستیابی به آنها دارند واقف هستند.

 ب) شما بطور مرتب با کارمندانِ خود جلسات تبادل اطلاعـات می‌گذارید و هـیچ رازی بین شما وجود ندارد

 ج) شـما بطـور مرتـب بانکـدار و شـرکای خـود را در جریـان پیـشرفت کاری‌تان می‌گذارید


https://www.keramatzade.com/

9 .جریانِ بسیاری قویی‌ای در فروش تاکید مکرری در بازاریابی وجود دارد.

 الف) شما از یک برنام? بازاریابیِ مکتوب پیروی می‌کنید که این کار جریان ثابتی از رهبریِ شایسته ایجاد می‌کند.

ب) شما اهداف فروش مشخصی دارید که قصد دارید با تلاش هـرروز، هفتگـی و ماهیانه به آن برسید

ج) شما یک روند فروش موفق دارید که بیشتر اوقات برای مشتریانتـان توقعـاتی به همراه می‌آورد


https://www.keramatzade.com/

10.هم? افراد موجود در شرکتتان همواره در پـی جلـب رضـایت، حفـظ و جذب مشتری هستند. جذب مشتری بیشترین دغدغ? افراد است.

الف) هدف یک تجارت، خلق و حفظ مشتریان است در نتیجه تمـام سـود شـما بـر همین اساس خواهد بود. 

ب) در دراز مدت، رضایت مشتریان تنها معیـار موفقیـت تجـاری شـما بـه شـمار می آید

ج) اگر در این محدوده موفق باشید، مشتریان شما آن‌قدر راضی خواهنـد بـود کـه شمارا به دوستانشان معرفی می‌کنید.

 

نتیجه 
هر چه بیشتر این ده تمرینِ کسب موفقیت تجاری را تکرار کنید، میـزان فـروش و سوددهی‌تان بیشتر خواهد شد

https://www.keramatzade.com/


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/7/21:: 10:56 صبح     |     () نظر

10 تمرین برای ایجاد شوق،شادی  و هیجان در زندگی

 

برای کسانی که شور و شوق زندگی در وجودشان کم است یا اصلا ندارند و یا با خودشان کامل نیستند و از خودشان ایراد می گیرند و خودشان را دوست ندارند و خدای ناکرده از زندگیشان خسته شده اند و نا امید و دلخسته اند و یا به روز مره گی رسیده اند و معنای زندگی خود را گم کرده اند ، تمرین عملی های زیر کمک می کند که هیجان انگیز، پر شور و شوق، عاشق زندگی، کامل با خودشون، عاشق خودشون و خلاصه یه آدم هیجان انگیز و خوشمزه بشوند و باشند.

 

1. در زمان بازی و شادی و همراهی با همسالانتان احساس این را داشته باشید که دارید به آنها از حضور خودتان لذت می بخشید.

https://www.keramatzade.com/

دیدن خود درآینه

 

2. همواره از تماشای بلندمدت و طولانی خودتان در آینه لذت ببرید و از هماهمنگی و زیبایی های موجود در صورتتان لذت ببرید و با تمرین میمیک های مختلف صورت آنها را در خودتان رشد بدهید.

3. حتی زمانهایی که در خانه تنها هستید سعی کنید ساعتهای متمادی با خودتان، آینه و انواع لباسها و حتی بی لباس جلوی آینه قدی و یا حتی آینه کوچکی سرگرم باشید و با ایجاد و خلق انواع و اقسام مختلف ترکیبات لباسها،فیگورها و حالات بدنی و صورتی و کلامی خود را به طور کامل برانداز کنید و لذت ببرید.

https://www.keramatzade.com/

مقاله مرتبط:5 قدم تا داشتن خانواده شاد وموفق

4. از همه وجودتان و تمامیت آن راضی و خوشحال و خشنود باشید و ایمان داشته باشید که هر کسی همانگونه که خلق می گردد، بهترین و کاملترین و ارجح ترین خودش در آن لحظه است و هر گونه تغییری در آن، تعادل او را برهم می زند.


5. در هر جایگاهی که هستید و در حال انجام هر کاری و هر رفتار، همواره از خود خلاقیت و نوآوری به خرج داده و هیچ کاری را حتی کارهایی که به ظاهر تکراری هستند را هر مرتبه به همان صورت قبل انجام ندهید و از آن لذت ببرید.

6. همواره عاشق زندگی و همه ابعاد و ظواهر و قسمتهای مختلف آن بوده و هیچ گاه نسبت به زندگی دلسرد نشده و همیشه تمایل با ادامه آن، بازآفرینی و خلاقیتی در این زمینه داشته باشید.

مقاله مرتبط:چگونه یک زندگی سالم و سرشار از شادی داشته باشیم؟

https://www.keramatzade.com/

7. زمانی که تندیسی از یک بدن را و یا نقاشی از یک مدل نقاشی را می بینید، احساس کنید که این بدن متعلق به خود شماست که نگارگری شده یا از آن پیکر تراشیده اند چون تناسب و زیبایی های اندام شما نیز به همین صورت است.

 

از زیبایی های خودلذت ببرید

 

8. سبد میوه خانه تان را بسیار زیبا و با سلیقه و با میوه های تازه چیده و از تدارکات آن از خرید و شستشو و تمیز و خشک کردنشان و هم چیدن با سلیقه آنها در ظرف مربوطه و تماشای آن همه زیبایی وو همچنین خوردن آنها لذت بسیار زیادی برده و احساس کنید که با خوردن میوه های تازه و خوش آب و رنگ و آبدار همه این خصوصیات اینها به شما منتقل می گردد.

https://www.keramatzade.com/

مقاله مرتبط:چگونه احساسات خوب را وارد زندگیمان کنیم؟

 

9. روح خود را همواره جوان، شاد، شاداب و سرخوش بدانید که همانند کودکی آزاد و رها است و تصورتان از خودتان این باشد که در هر سنی و در حال و احوالی و در هر کجا و تحت هر شرایطی قرار بگیرید،‌روح شما همواره همین حالت خود را حفظ کرده و اینگونه زندگی کنید.

10. زیبایی و تناسب اندام و شیک بودن و مرتب و تمیز و خوش بو بودن افراد و همچنین داشتن موهای تازه و شاداب و سرحال و سالمی که به آنها به اندازه کافی رسیدگی شده و پوست تازه و آبدار هر کسی را، چه در مورد خودتان و چه دیگران اطرافتان، چه افراد همجنس و چه از جنس مخالف را دیده و تحسین کنید.

https://www.keramatzade.com/


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/7/21:: 10:53 صبح     |     () نظر

چگونه شخصیت یک دختر را در دوران نامزدی بشناسیم؟

 

اگر میخواهید توجه یک دختر را به خودتان جلب کنید، مهم است که یاد بگیرید که شخصیت او را سریعا تشخیص دهید. در اینجا برخی از نشانه های حیاتی که  وقتی برای اولین بار دختر را ملاقات می کنید وجود دارد،که می توانید با این نشانه ها شخصیت او را تشخصی دهید.

 https://www.keramatzade.com

مقاله مرتبط:8 راه برای جلب توجه با قانون جذب

چگونه شخصیت یک دختر را در دوران نامزدی بشناسیم؟

 

  • ببینید اگر او درباره بسیاری از افراد دیگر، از جمله همه دوست پسرهای سابقش صحبت های منفی کند، منفی است. اگر او فقط چیزهای بدی راجع به هر کس دیگری بگوید، احتمالا او بعد از مدتی به شما علاقه ای نخواهد داشت. از سوی دیگر، اگر او تمایل به تمرکز بر روی نکات مثبت مردم دارد، او احتمالا یک دختر بسیار بهتر برای شما نیز هست.

 

 

  • مراقب باشید تا ببینید که چگونه با دیگران برخورد می کند. به عنوان مثال، اگر شما دو نفر در یک رستوران یا کافی شاپ هستید، چگونه با کارکنان،و پیشخدمت ها رفتار می کند؟ آیا او سوءاستفاده می کند یا حساس است؟ 

 https://www.keramatzade.com

مقاله مرتبط:چگونه مرد مورد علاقتون را به سمت خودتون جذب کنید؟

 

چگونه شخصیت یک دختر را در دوران نامزدی بشناسیم؟

 

  • از او سوال کنید که الویت های مهم در زندگی برای او چیست؟از او بخواهید صادقانه جواب دهد. اگر او بر روی چیزهایی که صرفا سطحی هستند، مانند شهرت و ثروت تمرکز کند، احتمالا او رفتار و شخصیت طرف مقابلش برایش مهم نیست . در صورتی که وی ارزش وفاداری، صداقت، اعتماد وسلامت را ارزیابی کند، او دنبال مردی است که با  او خوب رفتار کند و او را قدردانی میکند.

 

 

  • رفتار در حالت آرام. این مهم است، زیرا برای پی بردن به شخصیت یک دختر، ضروری است که شما احساس او را همانگونه که خود می خواهید قضاوت نکنید. بنابراین سعی کنید تا زمانی که با یک دختر ارتباط برقرار می کنید، تا حد امکان آرام باشید. برای پی بردن به ارزش ها والویت های او نباید او احساس کند کهمورد سوال واقع شده است که باید پاسخ درست و غلط دهد.آیا به نظر نمی رسد که او خیلی جدی است یا او تنها خود را "رسمی" نشان می دهد که بیشتر یک عمل است، نه اینکه او واقعا ادم جدی و عبوسی  است.

the

مقاله مرتبط:چطور با عشق کسی را عاشق خود کنیم؟

 https://www.keramatzade.com

چگونه شخصیت یک دختر را در دوران نامزدی بشناسیم؟

 

  • توجه داشته باشیدکه  اگر آیا او قادر به عذر خواهی و داشتن  خود است. اگر او قادر به انجام این کار نیست، او شخصیتی مغرور است که به سختی ارتباط برقرار می کند، زیرا او خود را بسیار بزرگ می داند و نمی تواند اشتباهاتش را بپذیرد یا از آنها یاد بگیرد.

چگونه شخصیت یک دختر را در دوران نامزدی بشناسیم؟

 https://www.keramatzade.com

  • به نحوه رفتار او  هنگامی که استرس دارد.توجه کنید اگر او همچنان به گونه ای رفتار می کند که مهربان و صادق و حساس است، او ثابت می کند که یک زن شگفت انگیز است.  با این حال، اگر او رفتاری ناراحت کننده و عصبی داشته باشد، این نشان دهنده آن است که او در آینده تحت چه نوع استرسی است. و زندگی قطعا لحظات استرس زائی خود را خواهد داشت، بنابراین می توانید مطمئن باشید که چنین زنی در آینده به شدت  سخت رفتار خواهد کرد.

 

 

مقاله مرتبط:چگونه یک رابطه سالم بسازیم؟

  • او بسیار با دقت صحبت های شما را گوش می دهد، زیرا اکثر مردم شخصیت های خود را بدون اینکه متوجه آن شوند بسیار سریع میگیرند. این به این دلیل است که اکثر مردم به طور آگاهانه سعی در رفتار بدی ندارند، بنابراین همه فکر می کنند که عالی هستند، حتی اگر در واقع آنها عصبی یا بی رحم باشند.

the

 https://www.keramatzade.com


پرسش و پاسخ انجمن

  • شخصیت یک دختر که مانند یک بچه رفتار می کند چیست؟

او بسیاری از جهان خارج را مشاهده نکرده است. این نوع از دختر بدون هیچ محدودیتی آزادانه زندگی می کند.


  • چگونه می توانم شخصیت مردانه خود را حفظ کنم؟

به یاد داشته باشید که برای سختگیر بودن، لازم نیست رفتار کنید که مثلا یک پسر بد وخشن هستید. بسیاری از مردان بسیار احساساتی  هستند و در حین حال اعتماد به نفس و عزت نفس خود را نیز حفظ می کنند.


  • اگر او احساسات خود را به من نشان نمی دهد، آیا باید با او ازدواج کنم؟

نه، چون شخصیت واقعی او را نمی دانید. و نیازی نیست با ریسک زندگی را شروع کنید.


نکات

  • یکی از بزرگترین نشانه های شخصیت زن، این است که آیا او تلاش میکند تا شما را درک کند. اگر او تلاش  مستمر برای سعی در درک شما و ایجاداعتماد به نفس شما داشته باشد، این قطعا بهترین دلیل برای ادامه ارتباط با او و ایجاد یک زندگی مشترک با او می باشد.

 https://www.keramatzade.com


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/7/21:: 10:51 صبح     |     () نظر
   1   2   3   4   5      >