سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، ثمره حکمت است و درستی ازشاخه های آن . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

1-بیمه عمر ایران مان

بیمه عمر مان ایران یکی از انواع طرح های بیمه عمر شرکت بیمه ایران است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را با شرایط ویژه و خاص ارائه می کند . در این طرح شرکت بیمه ایران خواسته است که بهترین شرایط بیمه عمر را به بیمه گذاران خود ارائه نماید تا آن‌ها بتوانند با خیال آسوده بیمه عمر را تهیه نمایند. این که بیمه عمر مان ایران چیست و چه پوشش هایی را برای فرد بیمه شده ارائه می کند و چه شرایطی دارد  همه مواردی می باشد که در این مقاله به آن پرداخته‌ایم

اگر بیمه شده به علت حادثه و یا به هر علتی در طول مدت داشتن بیمه عمر مان ایران  دچار ازکار افتادگی شود بر اساس شرایط بیمه عمر از پرداخت حق بیمه معاف می شود و شرکت بیمه ایران تا پایان مدت قرارداد حق بیمه شما را پرداخت می کند.

4- سرمایه ازکارافتادگی بیمه عمر مان

سقف پوشش ازکار افتادگی بیمه مان تا 100 میلیون تومان است.

 

5- پوشش امراض خاص

اگر فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه عمر مان به یکی از 4 دسته بیماری سکته قلبی و یا مغزی مبتلا شود و یا عمل قلب باز انجام دهد و یا نیاز به پیوند هر کدام از اعضای اصلی بدن از جمله کلیه، قلب، کبد ،ریه، مغز استخوان داشته باشند می‌تواند از این پوشش استفاده کند. میزان سقف تعهدات این پوشش تا 25 درصد سرمایه فوت و تا سقف 20 میلیون تومان می باشد.

پوشش بیماری خاص و پوشش سرطان تا سن 60 سالگی به بیمه شده ها ارائه می شود.

 

6- پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه

اگر بیمه شده حادثه ای برایش اتفاقی بیافتد که هزینه پزشکی داشته باشد، می تواند از این پوشش تا سقف 5 میلیون تومان استفاده کند. میزان سرمایه هزینه پزشکی می‌تواند 0 تا 20 درصد سرمایه فوت به هر علت باشد.

حال که با انواع پوشش‌های بیمه عمر مان آشنا شدید بد نیست با دیگر مزایای آن نیز آشنا شوید.

 

مزایای بیمه عمر ایران مان چیست؟

  • این بیمه نامه تقریبا محدودیت سنی ندارد و هر فردی از بدو تولد تا 106 سالگی!!! (البته بهتره بگیم هیج محدودتی نداره) می‌تواند این بیمه عمر را داشته باشد
  • پوشش فوت در اثر حادثه تا پایان بیمه نامه و تا سن 108 سالگی ارائه می شود
  • علاوه بر پرداخت سود تضمینی، 85 درصد از منافع حاصل از سرمایه گذاری نیز به عنوان سود مشارکت به اندوخته ریاضی بیمه نامه پرداخت می شود
  • شما می‌توانید کل اندوخته و یا بخشی از اندوخته بیمه نامه را در پایان مدت بیمه نامه به مستمری تبدیل نمایید
  • -بیمه عمر مان از زمان صدور تا 7 روز پوشش فوت در اثر حادثه رایگان به بیمه شده های خود ارائه می کند. در بسیاری از شرکت های بیمه این پوشش دارای مدت انتظار می باشد
  • اگر حق بیمه توسط بیمه گذار پرداخت نشود از محل اندوخته فرد برداشت می شود و پوشش های بیمه نامه  علی رغم عدم پرداخت حق بیمه برای فرد برقرار می ماند
  • -هر فرد بیمه شده این امکان را دارد که بعد از پایان سال دوم بتواند بدون نیاز به ضامن می تواند 90 درصد ارزش بازخریدی بیمه نامه را برداشت نماید
  • در صورت نیاز فرد بیمه شده می‌تواند بیمه نامه را بازخرید کند. بازخریدی بیمه عمر مان ایران محدودیت زمانی خاصی ندارد
  • اندوخته  و سرمایه فوت این بیمه نامه معاف از مالیات می باشد

بروشور بیمه مان به همراه نمونه جدول خرید

شرکت بیمه ایران، در توضیح بیمه عمر مان ایران یک بروشور کلی طراحی کرده که شما می توانید در یک نگاه تمامی مزایا و پوشش های این بیمه نامه را بررسی نمایید. در بروشور بیمه مان یک جدول نمونه تعهدات بر اساس یک حق بیمه سالانه آورده شده که شما می توانید میزان پوشش  سرمایه فوت و امراض خاص به همراه ارزش بازخریدی برای یک فرد سالانه را مشاهده و بررسی نمایید.

 

  • واریز از طریق پوزهای دفاتر نمایندگی و شعب
  • واریز از طریق ATM بانک ملت
  • امکان پرداخت از طریق اینترنت بانک ملت
  • امکان پرداخت از طریق تلفن همراه  # 9668 * 770

 

مشاوره و خرید بیمه عمر مان ایران

در انتخاب بیمه عمر در بین همه شرکت‌هایی که این بیمه نامه را ارائه می کنند، بیمه عمر مان ایران یکی از گزینه‌هایی می باشد که با توجه به شرایط و پوشش هایی که ارائه می کند توسط بیشتر بیمه گذاران انتخاب می شود. اگر شما هم می خواهید این بیمه عمر را بخرید و یا این که می‌خواهید این بیمه نامه را با سایر بیمه‌نامه‌های عمر مقایسه کنید، کافی است با کارشناسان مدیر بیمه یا با شماره 09131760166 تماس بگیرید.



6-استعلام بیمه عمر مان ایران

 


9-استعلام پرداخت بیمه عمر ایران

 

از جمله شرکت‌­های بیمه‌­ای که تنوع بسیار زیادی در ارائه بیمه نامه‌های عمر دارد بیمه عمر ایران است که در طرح ­های مختلف فرآ­یند سرمایه گذاری و پوشش‌­های بیمه‌ای را برای بیمه گذاران ارائه می‌کند. البته شرایط بیمه عمر ایران در طرح‌های مختلف بیمه متفاوت می‌باشد که در ادامه به بررسی انواع بیمه‌های عمری که بیمه عمر ایران ارائه می‌کند می‌پردازیم:

1- بیمه عمر مان ایران
یکی از جدیدترین طرح‌های بیمه ای است که بیمه عمر ایران ارائه می‌کند. بیمه عمر مان علاوه بر اندوخته ساز بودن پوشش‌های بیمه‌ای کاملی نیز دارد.شرایط بیمه عمر ایران در این طرح  بسیار جامع می‌باشد و اگر فردی بخواهد یکی از به روزترین بیمه نامه‌های عمر را خریداری نماید یکی از بهترین گزینه می‌تواند باشد. اطلاعات کامل را در مطلب بیمه عمر مان مطالعه کنید.

 

بیمه عمر مان چیست؟

2- بیمه جامع زندگی
یکی از طرح‌هایی که در سال های قبل توسط بیمه عمر ایران ارائه می‌شود، بیمه جامع زندگی می‌باشد که در حال حاضر توسط شرکت بیمه ایران دیگر قابل ارائه نمی‌باشد.

3- بیمه عمر و بازنشستگی ایران
امکان دریافت بازنشستگی در پایان قرارداد بیمه عمر از طرح‌های جدید بیمه عمر ایران است که فرد با انتخاب این طرح می‌تواند از مزایای بیمه عمر و بازنشستگی ایران استفاده کنید. داشتن پشتیبان مالی برای فرزندانمان در زمانی که نیازمند این سرمایه هستند از دل نگرانی‌های بسیاری از خانواده‌ها می‌باشد. با داشتن این بیمه نامه امکان استفاده از چنین سرمایه‌ای برای هزینه‌های تحصیل و یا شروع یک کار تازه برای شما فراهم می‌‌شود.

4- بیمه ازدواج جوانان ایران
جبران هزینه­‌های ازدواج می‌تواند یکی از دردسرهای مالی باشد که نگرانی زیادی را برای جوانان ممکن است ایجاد کند. با داشتن بیمه عمر ازدواج جوانان می‌توانید از سرمایه بیمه نامه خود برای جبران هزینه‌های ازدواجتان استفاده کنید.

5- بیمه زنان خانه دار بیمه ایران
حمایت مالی از زنان خانه دار می­‌تواند انگیزه مهمی برای خرید بیمه عمر ایران باشد، چراکه با داشتن بیمه زنان خانه دار ایران می‌توانید از سرمایه پایان قرارداد برای استفاده از برخی مزایای بیمه عمر زنان خانه دار کمک بگیرید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که بیمه عمر کودکان ایران همانند بیشتر شرکت های بیمه دیگر برای ارائه  برخی از پوشش ها دارای شرایط سنی هستند مثلا برای استفاده از پوشش های نقص عضو و ازکارافتادگی، پوشش مستمری ازکارافتادگی بیمه شده باید حداقل 18 سال تمام داشته باشد.

نحوه محاسبه بیمه عمر ایران
برای محاسبه بیمه عمر ایران چندین عامل مهم موثرند که بر میزان سرمایه گذاری در بیمه عمر و هم در برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای می‌تواند اثر گذار باشد. که در ادامه به بررسی همه موارد خواهیم پرداخت:

1- میزان حق بیمه  پرداختی بیمه نامه عمر ایران2- سن بیمه شده

از عواملی که بر روی بیمه نامه عمر ایران موثر است سن بیمه شده است است. هر میزان سن بیمه شده کمتر باشد نتیجه بهتری را خواهید داشت. بازه سنی که می‌تواند بیمه عمر ایران داشته باشد از بدو تولد تا 65 سالگی می‌باشد، و در واقع بر اساس شرایط بیمه عمر ایران مجموع سن بیمه شده و بیمه گذار نباید بالاتر از 70 سال باشد.

تفاوت در بیمه نامه های یک فرد 10 ساله و 40 ساله در میزان اندوخته بیمه نامه عمر می‌باشد، اگر هر دو فرد حق بیمه یکسان پرداخت نمایند و شرایط بیمه‌ای یکسان داشته باشند، اندوخته بیمه‌ای متفاوتی خواهند داشت و فرد 10 ساله اندوخته بیشتری نسبت به فرد 40 ساله خواهد داشت، چون این دو سن ریسک بیمه‌ای متفاوتی را دارند، هرچه سن بیمه شده بالاتر می‌رود میزان ریسک بیمه‌ای وی هم بیشتر می‌شود.

3- مدت بیمه نامه
طول مدت بیمه نامه عمر در واقع مدتی است که پوشش‌های بیمه نامه عمر برای فرد برقرار می‌باشد و فرد می‌تواند از مزایای بیمه عمر ایران در طول مدت ایران استفاده نماید. در بیمه عمر ایران مدت بیمه نامه عمر  می‌تواند تا 30 سال باشد. حداکثر سنی که هر فرد می تواند بیمه عمر داشته باشد تا65 سالگی می باشد یعنی هر فردی از بدو تولد تا این سن می تواند بیمه نامه عمر داشته باشد. بر اساس شرایط بیمه عمر هر میزان مدت بیمه‌نامه طولانی‌تر باشد میزان سرمایه گذاری بیشتری خواهد بود، به عنوان مثال اگر دو نفر که سن یکسان داشته باشند و با حق بیمه یکسان، بیمه نامه عمر داشته باشند، نهایتا بیمه نامه‌ای که مدت طولانی داشته باشد سرمایه گذاری بیشتری هم خواهد داشت.

 

دریافت وام بدون نیاز به ضامن از مزایای بیمه عمر ایران است. بر اساس شرایط بیمه عمر ایران هر فرد بیمه شده می‌تواند از انتهای سال دوم از محل اندوخته بیمه عمر خود وام دریافت نماید. میزان وام بر اساس اندوخته بیمه عمر محاسبه می‌شود که برابر با 90 درصد اندوخته این بیمه نامه می‌باشد. میزان سودی که بابت بازپرداخت بیمه عمر پرداخت می‌شود حدود 4 درصد می‌باشد. در زمانی که فرد از محل اندوخته بیمه نامه عمر خود وام می‌گیرد سایر پوشش‌های بیمه نامه برای فرد همچنان برقرار بوده و فرد می‌تواند در صورت نیاز از همه پوشش‌های خود استفاده نماید. مدت زمان لازم برای انجام کارهای اداری دریافت وام بیمه عمر از زمان ارسال درخواست شما برای دریافت وام تا واریز مبلغ به حساب شما حداکثر تا دو هفته کاری می‌باشد. دریافت وام برای زمانی پیشنهاد می‌شود که فرد بدون نیاز به بازخریدی بخواهد از اندوخته بیمه نامه خود استفاده کند و همه پوشش‌های بیمه‌ای  هم برای وی برقرار باشد.

6- انتخاب پوشش‌های بیمه‌ای
با توجه به مزایای بیمه عمر که دارای پوشش‌های بیمه‌ای در کنار سرمایه‌گذاری است، انتخاب برخی از پوشش‌ها اختیاری هستند و فرد به انتخاب خود می‌تواند پوشش‌های بیمه‌ای خود را انتخاب کند. البته برخی از پوشش‌ها از قبیل پوشش بیماری‌ها و از کارافتادگی از پوشش‌هایی هستند که برای همه بیمه گذاران عمر توصیه می‌شود که روی بیمه نامه عمر خود داشته باشند.

جدول بیمه عمر ایران
تمامی موارد ذکر شده در بخش‌های بالا را می‌توانید در جدول محاسبه بیمه عمر ایران در تصویر زیر مشاهده کنید. تمامی اطلاعات این جدول برای یک فرد 30 ساله و طی 30 سال پرداخت بیمه عمر محاسبه شده است. ضریب افزایش سالانه حق بیمه 10 درصد در نظر گرفته شده است.

جدول محاسبه بیمه عمر ایرانجدول محاسبه بیمه عمر ایران برای یک فرد 30 ساله (برای مشاهده در سایز بزرگ بر روی عکس کلیک کنید)
آیا برای خرید بیمه عمر نیاز به مشورت بیشتر دارید؟برای دریافت مشاوره تخصصی کلیک کنید

 


 



14-شرایط بیمه عمر ایران

بیمه عمر مقوله‌ای است که کم‌وبیش در اطراف خود دیده یا شنیده‌ایم. تبلیغات این بیمه در معابر عمومی به‌وفور مشاهده می‌شود. بد نیست بدانیم این بیمه چه مزایایی برای ما دارد و دقیقاً چه خدماتی ارائه می‌دهد. بیمه ایران قدیمی‌ترین شرکتی است که در صنعت بیمه فعالیت می‌کند. در اینجا قصد داریم با شرایط بیمه عمر ایران آشنا شویم و ببینیم آیا قانع می‌شویم بیمه عمر ایران را بخریم یا نه.

خرید آنلاین بیمه عمر ایران 

بیمه عمر برای سرمایه‌گذاری یا تأمین جان؟!

بیمه عمر و سرمایه گذاری

قبل از اینکه با شرایط بیمه عمر ایران آشنا شویم باید بدانیم بیمه عمر چیست و انواع بیمه‌های عمر را بررسی کنیم. افراد با اهداف مختلفی بیمه عمر خریداری می‌کنند. بیمه عمر به کسانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند، تحت پوشش‌هایی باشند یا در برابر خطراتی ایمن باشند و… خدماتی ارائه می‌دهد.

 

انواع بیمه عمر ایران

بیمه عمر ایران طرح‌های مختلفی دارد. همچنین این بیمه طرح‌های مختلفی در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری دارد. البته طرح‌های بیمه عمر و سرمایه‌گذاریغالباً جامع‌تر از سایر طرح‌ها است و به نفع بیمه‌گزار است که این طرح‌ها را خریداری کند.

بهترین نوع بیمه عمر بیمه‌ای است که هم در صورت حیات و هم در صورت فوت بیمه‌گزار خدماتی ارائه دهد.

 

بیمه عمر مان

بیمه عمر مان طبق گفته کارشناسان بیمه ایران بهترین و کامل‌ترین طرح بیمه عمر این شرکت است؛ به همین دلیل اگر با بازاریاب‌ها یا نمایندگان بیمه ایران در مورد بیمه عمر ایران صحبتی داشته باشید، قطعاً اکثر آنها بیمه مان را به شما پیشنهاد می‌کنند. شرایط بیمه عمر ایران در این طرح بسیار جامع است و برای کسی که قصد خرید بیمه عمر ایران را دارد بهترین گزینه به نظر می‌رسد.

شرایط بیمه عمر ایران برای بیمه‌های مان

توجه به این نکته حائز اهمیت است که بیمه مان نیز یک طرح ثابت و مشخص از بیمه ایران نیست و طرح‌های متفاوتی دارد؛ شرایط بیمه عمر ایرانبرای هریک از بیمه‌های مان متفاوت است. بعضی از انواع بیمه عمر مان عبارت است از:

 بیمه آتیه فرزندان

شرایط بیمه آتیه فرزندان بیمه ایران

این بیمه مناسب فرزندان شما است. شرایط بیمه عمر ایران برای این بیمه بدین‌صورت است که می‌توانید از بدو تولد برای فرزندان خود این بیمه را تهیه کنید تا در جوانی برای خرید منزل، خودرو، راه‌اندازی کسب‌وکار و … دغدغه‌های مالی معمول را نداشته باشند.

 

تا اینجا متوجه شدیم که اگر بخواهیم تحت پوشش بیمه عمر ایران قرار بگیریم، قطعاً بهترین انتخاب، بیمه عمر مان است. این بیمه به مدت 3 سال است که توسط شرکت بیمه ایران ارائه می‌شود. این بیمه معمولاً محدودیتی برای سن بیمه‌گزار در نظر نمی‌گیرد و هرکس با هر سنی می‌تواند تحت پوشش بیمه عمر مان ایران قرار گیرد. فقط برای افراد بالای 50 سال به یک سری آزمایش و چکاپ نیاز است.

 

. سن
سن بیمه‌گزار هنگام شروع قرارداد یکی از عوامل مؤثر بر شرایط بیمه عمر ایران است.

. مدت قرارداد بیمه
یکی از عوامل مؤثر بر شرایط بیمه عمر ایران، مدتی است که می‌خواهید تحت پوشش این بیمه قرار بگیرید. معمولاً می‌توانید بین 5 تا 30 سال از خدمات این بیمه استفاده کنید.

هر چه مدت قرارداد بیمه عمر بیشتر، سوددهی آن بالاتر!

. میزان حق بیمه اولیه
بسته به اینکه در ابتدای قرارداد خود چه مبلغی می‌خواهید پرداخت کنید شرایط بیمه عمر ایران متفاوت است.

. میزان افزایش سالانه حق بیمه
برای اینکه در طی سالیان مختلف اثر تورم خنثی شود و اندوخته شما در پایان ارزش داشته باشد می‌توانید سالانه درصدی را به حق بیمه خود بیافزایید تا سرمایه اندوخته شما مبلغ قابل‌توجهی شود.

برای اینکه اثر تورم خنثی شود، بهتر است سالانه به مبلغ حق بیمه عمر افزوده شود.

. پوشش‌های اضافی
یکی از عوامل مؤثر بر شرایط بیمه عمر ایران پوشش‌های اضافی است که می‌خواهید به آن اضافه کنید. هر چه تعداد این پوشش‌ها بیشتر شود، اندوخته شما در پایان دوره کمتر خواهد شد؛ در عوض در برابر خطرات مختلف تحت پوشش بیمه قرار خواهید گرفت.

. شغل بیمه‌گزار
یکی از عوامل مؤثر بر شرایط بیمه عمر ایران این است که بیمه‌گزار متعلق به کدام طبقه شغلی باشد. با توجه به اینکه ریسک مشاغل مختلف متفاوت است، این موضوع در شرایط بیمه عمر ایران منظور شده است.

خرید بیمه عمر ایران

نحوه خرید بیمه مسافرتی شینگن

البته ممکن است در این مسیر بازاریاب‌های بیمه عمر نیز به شما کمک کنند و حاضر باشند مراجعات حضوری شما به محل نمایندگی و رفت‌وآمدهای لازم برای شما را کم کنند؛ هر قدر هم در این مسیر نمایندگان بیمه و بازاریاب‌ها قصد داشته باشند روند خرید بیمه عمر ایران را برای شما ساده‌تر کنند، ممکن است به هر دلیل بخواهید خودتان و در فضایی آرام تصمیم‌گیری و سبک‌سنگین‌ کردن‌های لازم برای خرید بیمه عمر ایران را انجام دهید؛ چراکه خرید بیمه‌ای مانند بیمه عمر که یک قرارداد بلندمدت است، نیازمند دقت و حوصله زیادی است.

اگر جزو دسته افرادی هستید که می‌خواهید با آرامش و دقت بیشتری درباره خرید بیمه عمر تصمیم بگیرید، می‌توانید از مدیر بیمه کمک بگیرید.

ضمناً به این نکته توجه کنید که هر چند اکثر نمایندگان بیمه ایران، بیمه عمر مان را پیشنهاد می‌کنند ولی بهتر است قبل از خرید بیمه عمر شرایط و جزئیات آن را به‌طور کامل بررسی کنید؛ زیرا طرح‌های مختلف این بیمه در مواردی اختلافات زیادی باهم دارند.


15-بیمه عمر ایران برای کودکان

وقتی صحبت از بیمه عمر می‌شود برای آنانی که اندکی با این بیمه آشنا هستند، ممکن است تصویری از بیمه فوت و یا پوشش‌های مربوط به حوادث و یا بیماری‌های مختلف را به خاطر بیاورد. با آشنایی بیشتر با این بیمه اما می‌توان فهمید که بیمه عمر تنها برای مواقع بیماری و فوت کاربرد ندارد بلکه برای افراد جوان و کودکان نیز خریداری می‌شود. بیمه عمر کودکان ایران که حتی آن را با نام بیمه عمر نوزادان ایران نیز می‌شناسند و با تاکید بر حمایت از آینده کودکان ارایه شده، نمونه خوبی است از این که بیمه عمر برای هر رده سنی بیمه‌ای ضروری و لازم است.

هدف از بیمه عمر کودکان ایران

هدف از بیمه عمر کودکان ایران برای پوشش دادن نیازهای مادی کودکان در آینده و در دوره جوانی‌شان است. بیمه عمر کودکان ایران اگرچه خدمات بیمه‌ای نیز ارایه می‌کند اما بیشتر نقش سرمایه‌گذاری آن اهمیت دارد. مدت قراردادهای آن نیز معمولاً با مدت‌زمان‌های بالا و بیشتر از 15 سال است. البته بیمه عمر قراردادی بلندمدت است اما طولانی بودن قراردادهای بیمه عمر کودکان به این خاطر است که بیمه‌گزار به بیشترین سود ممکن از اندوخته بیمه عمر برسد.

هدف در بیمه عمر کودکان ایران استفاده از پوشش‌های کمتر و کمک به سوددهی بیشتر بیمه عمر است.

 

شرایط بیمه عمر ایران برای کودکان

مزایای بیمه‌ای و پوشش‌های بیمه عمر کودکان ایران
استفاده از پوشش‌های بیمه عمر: پوشش‌های بیمه عمر کودکان ایران شامل پوشش سرمایه فوت عادی، پوشش سرمایه فوت ناشی از حادثه، پوشش سرمایه امراض خاص و پوشش سرمایه هزینه‌های پزشکی، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه، پوشش مستمری ازکارافتادگی و پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی است که به طور کامل شرح داده شده است.

مزایای بیمه کودکان ایران شامل استفاده از انواع پوشش‌های بیمه عمر و استفاده از مزایای مادی آن است.

ت.

 

source : modirebimeh


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/28:: 12:12 عصر     |     () نظر

فرم پیشنهاد بیمه مسئولیت ساختمانی بیمه ایران
در تمام موارد فوق بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای عملیات ساختمانی از شما حمایت و خسارت های مالی و جانی وارد شده را جبران خواهد کرد.

 

 

 کارفرمایان محترم بخش ساختمان توجه داشته باشند که در کنار بیمه مسئولیت ناشی از اجرای عملیات ساختمانی که خسارت های جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش میدهد بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان را برای حوادث احتمالی کارکنان خود تهیه کنند تا دربرابر حوادث احتمالی در حاشیه امنیت بیشتری قرار بگیرند .همچنین علاوه بر بیمه های ذکر شده جهت تهیه پوشش بیمه ای اموال و دارایی ها و سرمایه به کار گرفته شده در عملیات ساختمان سازی بیمه تمام خطر پیمانکاران پیشنهاد میگردد .

تصور کنید یونولیت های مورد استفاده در سقف آتش بگیرند و بدلیل آتش سوزی خسارت های مالی سنگینی به مصالح و کارهای انجام شده ساختمان در حال احداث وارد شود و در این آتش سوزی یکی از کارگران و یکی از بستگان و دوستان کارگر فوت شده که جهت دید و بازدید به کارگاه ساختمانی و محل استراحت کارگران مراجعه کرده بود در این حادثه فوت نمایند . در چنین وضعیتی و در صورت مسئول شناخته شدن کارفرما بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان دیه کارگر فوت شده را پرداخت میکند و بیمه مسئولیت ناشی از اجرای عملیات ساختمانی دیه فرد مهمان را که بدلیل عدم وجود رابطه کاری با کارفرما شخص ثالث شناخته میشود پرداخت میکند لیکن خسارت های وارد شده به مصالح و ساختمان در صورتی قابل پرداخت است که کارفرما دارای بیمه تمام خطر پیمانکاران باشد .



6-بیمه مسئولیت مجموعه های ورزشی
صاحبان‌ اماکن‌ ورزشی‌ همچون‌ استخرها، سالن‌های‌ ورزشی‌ و بدنسازی‌ ضمن‌ رعایت‌ اصول‌ ایمنی‌ و حفاظتی‌، گاهی‌ با حوادثی‌ که‌ منجر به‌ نقص‌ عضو و فوت‌ و هزینه‌‌های‌ پزشکی‌ مراجعین‌ می‌شود، مواجه‌ می‌گردند که‌ مناسب‌ترین‌ راه‌ برای‌ جبران‌ غرامت‌ حوادث‌ پیش‌بینی‌ نشده‌، تهیه بیمه نامه مسئولیت‌ مدنی‌ مجموعه‌های‌ ورزشی‌‌ است‌.

 

نکته دوم :

بیمه مسئولیت فوق صرفا حوادث احتمالی استفاده کنندگان از مجموعه ورزشی را پوشش میدهد و در این بیمه نامه حوادث احتمالی کارکنان مجموعه تحت پوشش نیست و مدیر مجموعه ورزشی علاوه بر بیمه فوق میبایست بیمه نامه دیگری به نام بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان را نیز خریداری نماید .

خرید بیمه مسئولیت مدیران و مربیان مجموعه ورزشی 

جهت خرید بیمه نامه مسئولیت با شماره 09131760166 تماس حاصل کنید.


7-بیمه مسئولیت شکارچیان و محیط بانان(زیر رشته مسئولیت عمومی)

بر اساس شرایط این بیمه مسئولیت شکارچیان و محیط‌بانان در جریان شکار یا انجام وظایف محیط‌بانی در برابر اشخاص ثالث تحت پوشش بیمه‌ای قرار می‌گیرد. این بیمه در صورت وجود مجوز قانونی برای فعالیت بیمه‌ شونده، ارائه می‌شود.


8-بیمه مسئولیت رایانه

9-بیمه مسئولیت حیوانات خانگی
این بیمه به منظور پوشش کلیه خسارات ناشی از نگهداری حیوانات خانگی اعم از حادثه بدون حمل و نقل، حادثه با حمل و نقل، بیماری، سرقت، زایمان و سخت‌زایی صادر می‌شود.


10-بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی
مسئولیت افرادی که در مراکز آموزشی مشغول به کار یا تحصیل هستند، بر عهده مدیران این مراکز می‌باشد. از این رو در صورتی که برای یکی از افراد در زمان حضور در مرکز آموزشی اتفاقی رخ‌ دهد، خسارات آن بر عهده مدیران مراکز می‌باشد. بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی به منظور پوشش خسارت‌های جانی احتمالی برای افراد در مراکز آموزشی صادر می‌شود.


11-بیمه مسئولیت مدیران اردوها
مسئولیت افرادی که در اردو هستند، بر عهده مدیر اردو است. از این رو در صورتی که برای یکی از افراد در اردو اتفاقی رخ‌ دهد، خسارات آن بر عهده مدیران اردو می‌باشد. بیمه‌ مسئولیت مدیران اردوها به منظور پوشش خسارت‌های جانی احتمالی برای افراد در اردوها صادر می‌شود.


12-بیمه مسئولیت مستاجر در مقابل موجر
مسئولیت نگهداری مورد اجاره در طول مدت قرارداد اجاره بر عهده مستاجر می‌باشد. بیمه مسئولیت مستاجر در مقابل موجر برای پوشش خسارات مالی احتمالی است که در زمان اجاره برای مورد اجاره ممکن است رخ دهد.


13-بیمه مسئولیت حرفه ای

رشته بیمه مسئولیت حرفه ای مشتمل بر 20 زیررشته می‌باشد که عبارتند از:


بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان
موضوع بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان عبارت است از جبران خسارت بدنی وارد به بیماران که ناشی از مسئولیت پزشک به علت اشتباه، غفلت یا قصور وی در انجام خدمات حرفه‌ای به وقوع پیوسته باشد. بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان بر اساس قانون مسئولیت مدنی و قوانین و مقررات نظام پزشکی کشور تهیه و تدوین گردیده است.

 

بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین
این بیمه‌ حرفه‌ای مهندسین طراح، محاسب و ناظر ساختمان در جهت برقراری تأمین که در عضویت سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها، دارای پروانه اشتغال از وزارت مسکن و شهرسازی و شماره امضاء شهرسازی از شهرداری می‌باشند، در برابر مالکین ساختمان‌ها، اشخاص ثالث (شامل همسایگان، عابرین و ...) و کارکنان اجرایی پروژه ساختمانی،(جانی و مالی) عرضه شده است.

 

بیمه مسئولیت حرفه ای نمایندگان بیمه

 

بیمه مسئولیت حرفه ای پارکینگ 

بیمه مسئولیت مدنی تورها
در صورتی که برای یکی از مسافران تور اتفاقی رخ‌ دهد، خسارات آن بر عهده صاحبان آژانس مسافرتی می‌باشد. بیمه مسئولیت آژانس‌های مسافرتی (ویژه تورهای سیاحتی- زیارتی) به منظور پوشش خسارت‌های جانی احتمالی برای مسافران تورهای سیاحتی و زیارتی صادر می‌شود.

 

بیمه مسئولیت فنی بیمارستان  

بیمه مسئولیت مدنی نگهداری آسانسور 

 

بیمه مسئولیت حرفه ای پیراپزشکان 
با توجه به ضرورت تامین حرفه‌ای پرستاران، ‌بهیاران، تکنسین‌های بیهوشی و اتاق عمل، تکنسین‌های رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن وM.R.I و نیز کارشناسان و تکنسین‌های آزمایشگاه، نوارنگاری وC.S.R ، این بیمه به منظور جبران خسارات ناشی از مسئولیت پیراپزشکان صادر می‌شود.

 

 

رشته بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا مشتمل بر 3 زیررشته می‌باشد که عبارتند از:

 

 

سایر بیمه های مسئولیت

 

بیمه مسئولیت تعمیرگاه های مجاز خودرو
این بیمه نامه به منظور پوشش خطرات ناشی از مسئولیت تعمیرگاه‌های مجاز خودرو صادر می شود.

 

بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان  

بیمه مسئولیت قراردادی 
بیمه مسئولیت قراردادی بیمه‌ای است که یک‌طرف قرارداد به علت تخلف از شرایط مندرج در قرارداد (یعنی عدم انجام تعهدات خود یا انجام تعهد بطور ناقص) باعث زیان طرف دیگر شود، در این‌صورت مسئولیت قرارداری تحقق می یابد. رشته بیمه مسئولیت قراردادی خسارات مالی ناشی از موارد فوق را جبران می‌نماید.

 

 

بیمه طرح های خاص 

بیمه طرح های مخصوص زمانی صادر می شود که موضوع برای بیمه گر جدید باشد خسارات تحت پوشش و میزان حق بیمه طبق توافق طرفین تعیین می شود.

 

بیمه نامه CMR 

بیمه CMR، بیمه مسئولیت مدنی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی است که به جابه‌جایی کالا از طریق جاده مبادرت می‌ورزند.

 

14-بیمه مسئولیت شخص ثالث

 

15-بیمه مسئولیت پزشکان

مواردی مانند اشتباهات و خطاهای پزشکی جزو پوشش‌های این بیمه قرار می‌گیرند.

درصورتی‌که پزشکی اقدام به مداوای بیماری کند یا دستور مداوای وی را دهد، حتی اگر این کار با رضایت بیمار یا ولی قانونی او باشد، بیمه مسئولیت پزشکان مطابق بیمه‌نامه مسئولیت پزشک را در قبال بیمار به عهده خواهد گرفت.

 

بیمه مسئولیت پزشکی ایران

نکات مهمی که باید درباره بیمه مسئولیت پزشکان دانست!

• درصورتی‌که پزشک بیمه‌گزار محکوم به پرداخت دیه شود، بیمه‌گر موظف به پرداخت معادل ریالی ارزان‌ترین نوع دیه در قانون دیات است.

• درصورتی‌که از نظر بیمه‌گر خسارت وارد شده به بیمار مشخص باشد و خسارت وارده جزو پوشش‌های بیمه مسئولیت پزشکان قرار بگیرد، بیمه‌گر می‌تواند قبل از رأی دادگاه اقدام به پرداخت خسارت بیمار زیان‌دیده کند.

• ادعای خسارت وارد شده به بیمار حداکثر تا سه سال پس از تاریخ بیمه‌نامه اعتبار دارد. فرض کنید بیماری امروز توسط پزشکی مداوا می‌شود؛ اگر تا سه سال پس از تاریخ انقضای بیمه‌نامه این دوره ثابت شود که پزشک خسارتی به بیمار وارد کرده است، پزشک می‌تواند از بیمه مسئولیت پزشکان خود استفاده کند.

• محدوده پوشش بیمه مسئولیت پزشکان فقط در کشور ایران است و خارج از کشور پوششی ندارد.

• مدت اعتبار بیمه مسئولیت پزشکان یک سال و پس از آن قابل تمدید است. درصورتی‌که پزشک بخواهد کمتر از یک سال از بیمه مسئولیت پزشکان استفاده کند، نرخ حق بیمه آن به‌صورت زیر محاسبه می‌شود:

 

• در بیمه مسئولیت پزشکان دستیاران پزشک، پرستاران و... که به دستور پزشک اقدام به مداوای بیماران می‌کنند، تحت پوشش قرار می‌گیرند.

• درصورتی‌که پزشک بیمه‌گزار از بیمه مسئولیت پزشکان خود استفاده نکند، سالانه تخفیف‌های قابل‌توجهی شامل وی می‌شود.


16-بیمه ایران

بیمه ایران تنها شرکت دولتی ایران در زمینه بیمه است. این شرکت در تاریخ 15 آبان سال 1314 به دست علی اکبر داور و به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی آغاز به فعالیت کرده‌است. بیمه ایران، شرکتی دولتی است که توانگری مالی آن کاملاً وابسته به دولت است و امکان ورشکستگی یا عدم ایفای تعهدات وجود ندارد.

بنابر قانون و مصوبات شورای‌عالی بیمه، کلیه سوابق و اسناد مربوط به حقوق و تعهدات مؤسسات بیمه‌ای که پروانه فعالیت آن‌ها لغو می‌شود به شرکت سهامی بیمه ایران انتقال می‌یابد. در نتیجه ریسک‌های تحمیلی به بیمه ایرانتفاوت ساختاری جدی با ریسک‌های تحمیلی به سایر شرکت‌های بیمه دارد.

شرکت سهامی بیمه ایران با بیش از 34 درصد سهم بازار بیمه کشور بزرگترین شرکت، بر اساس سهم بازار، نه تنها در صنعت بیمه که در کل نظام مالی جمهوری اسلامی ایران است.

در نظام بانکی و در بازار سرمایه، هیچ شرکتی بیش از 30 درصد سهم بازار را در اختیار ندارد. بیمه ایران با این شرایط، کل صنعت بیمه کشور را پشتیبانی می‌کند.

این شرکت از سال 1390 به این سو همواره زیان‌ده بوده، به‌طوری که مجموع زیان انباشته شرکت در انتهای سال 1396 به مبلغ 5 هزار و 160میلیارد تومان رسیده‌است.


17-بیمه مسئولیت ایران چیست

 

بیمه مسئولیت ایران

طبق این قوانین مسئولیت افراد را به دو نوع تقسیم کردند :

1- مسئولیت مدنی : که ناشی از فعالیت مدنی و آثار فعالیتهای حرفه ای افراد میباشد و قابل بیمه شدن میباشد


بیمه مسئولیت آنلاین بیمه ایران
2- مسئولیت کیفری: که فرد مستقیما در آن دخیل است و نوعی عمد محسوب میشود که قابل بیمه شدن نمیباشد

اما بیمه مسئولیت مدنی که قابل بیمه شدن میباشد شامل طیف وسیعی از فعالیت های حرفه ای افراد میشود. تنوع بیمه های مسئولیت به تعداد کل مشاغل موجود در سطح جامعه متنوع میباشد، شاید کمتر کسی بداند مدیر یک مدرسه یا هیئت مدیره یک پاساژ یا هیئت مدیره یک ساختمان مسکونی یا مدیر یک ورزشگاه در مقابل کارآموزان و مراجعین و پرسنل مسئول باشند و چنانچه آسیب مالی و یا جانی به هر یک از افراد استفاده کننده از این امکانات وارد شود مدیر این مجموعه ها باید پاسخگو بوده و خسارت مالی و جانی احتمالی به عهده ایشان خواهد بود .از اینرو لزوم داشتن پوشش بیمه های مسئولیت هر روز بیشتر از روز قبل احساس میشود. از معروفترین بیمه های مسئولیت کهبیمه مسئولیت مدنی دارندگان وسائل نقلیه موتوری زمینی یا همان بیمه شخص ثالث تا مسئولیت کارفرمایان در مقابل کارکنان ،مسئولیت ساختمان تا مسئولیت حرفه ای پزشکان و مسئولیت حرفه ای پیرانپزشکان حتی مسئولیت پرسنل اداراتی که با خودکار و منگنه و کاغذ کار میکند همه اهمیت دارند و همواره در معرض خطراتی هستند که مسئولیت آن بعهده کارفرمای ایشان می باشد. شاید پرونده هایی نظیر زمین خوردن یک موتور سوار ،عارضه غیر مترقبه یک بیمار بعد از عمل جراحی ،پرتاب براده سوزن منگنه و رفتن در چشم ،حادثه کارگران ساختمانی و هزاران حادثه دیگر پرونده هایی باشند که همه روزه در دادگاهها مفتوح میشود و آه از نهاد کسانی بر می آید که بیمه مسئولیت نداشته اند و آرزوی همه آنها این است ای کاش بیمه مسئولیت داشتم و تلفن را بر میدارند و به هر آشنای بیمه ای دارند تماس میگیرند و میگویند کاری نمیشود کرد؟ای کاش اینکار را قبل از روز حادثه انجام میدادند و با یک مشاور بیمه ای خوب مشورت میکردند.


18-بیمه ایران مسئولیت مدنی

هرگاه بر اثر کردار و رفتار فرد یا افرادی به دیگر فرد یا افراد جامعه خسارتی وارد آید مسئولیت مدنی تحقق می یابد و به عبارت ساده از مسئولیت مدنی به عنوان ?زیان خصوصی? می توان نام برد.

مثال: مسئولیت متصدی حمل در مقابل صاحب کالا ناشی از حمل کالا در صورتی که خسارت عمدی نباشد مسئولیت از نوع مدنی است.

لازم به توضیح است یک عمل زیان آور می تواند فقط موجب زیان به جامعه باشد (مسئولیت کیفری) و یا فقط سبب زیان به افراد جامعه (مسئولیت مدنی) و یا هم موجب زیان فرد و هم باعث خسارت جامعه گردد در آن صورت مسئولیت کیفری و مدنی توأما تحقق یافته است.

مثال: پزشکی که در اثر بی احتیاطی و سهل انگاری واضح در امر معالجه موجب صدمه جسمانی یا روانی بیمار می گردد هم مرتکب مسئولیت کیفری گردیده است که جزای آن توبیخ و ممنوعیت از کار می باشد و هم مرتکب مسئولیت مدنی گردیده است که بایستی زیان وارد به بیمار شامل دیه یا اَرش را پرداخت نماید


19-کلوزهای بیمه مسئولیت ایران

ساختمانی ، عمرانی ، مشاغل خدماتی ، صنعتی ، تجاری

تعریف کلوزهای بیمه مسئولیت بیمه ایران


24-کلوزهای بیمه مسئولیت مدنی ایران

کلوزهای بیمه مسئولیت

بیمه مسئولیت از بیمه نامه هایی می باشد که همه افراد در هر شغلی که باشند باید برای ایمنی بیشتر در کار بیمه مسئولیت را داشته باشند. در خرید بیمه مسئولیت داشتن مشاور خوب بسیار حائز اهمیت می باشد. داشتن بیمه مسئولیت تنها کافی نیست ، انتخاب کلوزهای متناسب با پروژه از مهمترین بخش های داشتن این بیمه نامه می باشد که باید هر کارفرمایی  شناخت کافی نسبت به این کلوزها داشته باشد.

معرفی کلوز بیمه مسئولیت

-کلوزماموریت خارج از کارگاه

-کلوزاماکن وابسته به کارگاه

-کلوزحوادث ناشی از وسائط نقلیه موتوری

-کلوزمسئولیت پیمانکاران فرعی

-کلوزمسئولیت مهندسین ناظرومشاور

-کلوز بدون رای دادگاه

-کلوزبدون اعمال تعرفه

-پوشش بیمه ای برای شخص کارفرما، پیمانکار

-کلوزپوشش بیمه ای خسارات جانی دبه اشخاص ثالث

نکات مهم در بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در برابر کارکنان:

1- مدت زمان این بیمه نامه یکسال یا کمتر از یک سال می تواند باشد

2- در بیمه نامه های مسئولیت بیمه نامه یا بانام صادر می شود یا بی نام،  که اگر بیمه مسئولیت با نام باشد تخفیفی بر روی بیمه نامه منظور می شود.

3- میزان متراژ ساختمان یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت بیمه های مسئولیت می باشد.

4- برخی از فعالیت ها که درچارچوب تقسیم بندی فوق الذکر قرار نمی گیرد یا از ریسک بالائی بر خوردار می باشند دارای نرخ وشرایط خاص هستند .مانند مسئولیت هایی که با مواد ناریه سرو کار دارند یا مسئولیت شرکت های نگهداری فضای سبز و اماکن شهری در قبال کارکنان ویا کارکنانی که به حفر چاههای آب و فاضلاب مشغول هستند.


25-کلوزهای بیمه مسئولیت ساختمانی بیمه ایران

کلوز 1 ) تعدد دیات :
به طور مثال کارگری از ارتفاع سقوط می کند فوت نمی کند ولی قطع نخاع می شود . دیه این کارگر بیش از مقدار دیه مصوب آن سال است، پرونده حادثه قطع نخاع وجود دارد که 6?5 دیه شده است. هم چنین فرضا اگر کارگری دو چشم خود را از دست بدهد یک دیه کامل به وی تعلق می گیرد  و یا اگر طحال وی دچار آسیب شود و یا قدرت تولید مثل وی از بین رود و …. برای پوشش خسارت این موارد نیازمند کلوز شماره یک هستیم.

کلوز 3 ) پوشش بیمه ای در اماکن وابسته به کارگاه :
محتوای این کلوز با تعریف ظاهری و عبارت آن کاملا متفاوت است . محتوای آن بدین معناست که چنانچه شخصی خارج از ساعت اداری حادثه ببیند ، شرکت بیمه هزینه خسارت آن را نمی دهد مگر آنکه این کلوز را دریافت کند تا پوشش 24 ساعته باشد.

بازخوانی پرونده: کلوز 3

در خیابان دولت تهران حدود 5 سال پیش ، ساختمانی نیمه کاره با اسکلت بتنی در حال ساخت بوده است ، ساختمان دارای نگهبان نیز بوده است، نیمه شب فردی معتاد وارد کارگاه می شود ، از پله ها تا طبقه سوم بالا می رود و از بازشو چاله آسانسور سقوط و فوت می کند ، صبح فردا نگهبان متوجه حادثه می شود ، به دلیل اینکه بیمه نامه خریداری شده توسط مالک فاقد کلوز سه بوده و گزارش پزشکی قانونی ساعت مرگ را نیمه شب اعلام کرده است، شرکت بیمه ایران از پرداخت خسارت سرباز میزند.

 


27-فرم پیشنهاد بیمه مسئولیت ایران

برای دانلود و دادن مشخصات می توانید به سایت مدیر بیمه مراجعه کنید.

 

source : modirebimeh


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/28:: 11:8 صبح     |     () نظر

 

افزایش اعتماد به نفس و افزایش عزت نفس

 

 

 


خود و دیگران را تشویق به انجام کارهای خوب کرده و برای خوب بودن و شناخت دیگران به عنوان انسان‌های خوب تلاش می‌کنند. آنچه در ادامه می‌خوانید راهکارهایی برای افزایش عزت نفس و افزایش اعتماد به نفس است :


چگونه اعتماد بنفس را افزایش دهیم

 

اصلی‌ترین راه‌های تقویت افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس: مدیریت هوا‌ی نفسانی یکی از راه‌های اساسی برای افزایش اعتماد به نفس است. به طور کلی افراد هوس‌ران انرژی روانی کمتری دارند و به تبع دارای اعتماد به نفس پایینی هستند. 

راههای افزایش عزت نفس در بزرگسالان ،افراد برای افزایش اعتماد به نفس خود باید پرونده‌های نیمه تمام (گشتالت‌های ناقص) را ببندند به این معنی که آن‌ها باید لیستی از کار‌های نیمه تمام خود را تهیه کنند و آن کار‌ها را یا به طور کلی حذف کنند یا ادامه بدهند و تمام کنند. 

انسان‌ها برای افزایش عزت نفس و افزایش اعتماد به نفس خود باید از غذا‌هایی تغذیه کنند که از جنس خودشان (پستانداران) فاصله بیشتری داشته باشد. مصرف غذا‌هایی مانند آبزیان و گیاهان سبب می‌شود که حجم بیشتری از انرژی در مغز ما باقی بماند؛ بنابراین افراد برای افزایش اعتماد به نفسخود باید مواد غذایی مانند جوانه گندم، میگو و ماهی را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانند.

یکی از روش‌هایی که برای افزایش عزت نفس و افزایش اعتماد به نفس توصیه می‌شود، کنترل هیجانات است، زیرا افراد زمانی که هیجان‌زده می‌شوند (هیجان‌های مثبت و منفی) سطح ادراکشان کاهش پیدا می‌کند؛ بنابراین اشخاص باید یاد بگیرند که چگونه هیجاناتشان را کنترل کنند.

افراد برای افزایش عزت نفس و افزایش اعتماد به نفس خود باید احساساتشان را کنترل و احساساتشان را از هیجاناتشان به درستی تفکیک کنند. کنترل احساسات باعث می‌شود که افراد رضایت درونی داشته باشند. همچنین اشخاص برای افزایش عزت نفس و افزایش اعتماد به نفس خود باید برنامه ریزی منسجم مطالعاتی داشته باشند. داشتن برنامه ریزی منسجم مطالعاتی به این معنا نیست که اشخاص باید روزانه ساعات زیادی را به مطالعه اختصاص بدهند. بلکه کافی است افراد برای افزایش اعتماد به نفس خود، روزانه تنها حدود 10 دقیقه مطالعه داشته باشند و این کار را هر روز تکرار کنند.

افراد هرگز نباید با دیگران جدل و دعوا کنند. زیرا در هنگام داد و بیداد و دعوا میزان آدرنالین به حداکثر و سروتونین به حداقل می‌رسد؛ بنابراین کارکرد قوه ادراک افراد به میزان چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و اشخاص تصمیمات اشتباه می‌گیرند. البته گفت و گو و مباحثه بد نیست و فقط پرهیز از جدل و دعوا ضروری است.

یکی دیگر از راه‌های اساسی برای افزایش عزت نفس و افزایش اعتماد به نفس افراد، اصلاح ارتباط عمیق با خالق است. افرادی که ارتباط ضعیفی با خالق هستی دارند، دارای اعتماد به نفس پایینی هستند.


افزایش اعتماد به نفس در زنان?

 

 

 

 

 


افزایش عزت نفس و افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران?

 

 

 

 

 با افزایش عزت نفس و افزایش اعتماد به نفس می‌توانیم در مقابل دیگران به راحتی و با صدای رسا صحبت کنیم، در صورت لزوم از دیگران درخواست کمک کنیم و با آنها معاشرت لذت‌بخشی داشته باشیم. 



درمان عزت نفس و درمان اعتماد به نفس پایین

فکر های مثبت کنید

درست است که از بین بردن افکار منفی زمان بر است بخصوص که اگر سال های زیادی است که با این افکار زندگی می کنید اما شما برای افزایش عزت نفس و داشتن اعتماد به نفس بالا باید این کار را انجام دهید با انجام دادن تمریناتی از دست این افکار منفی راحت می شوید حتما کتاب هایی در زمینه ی افزایش عزت نفس و افزایش اعتماد به نفس بخوانید آنها کمک زیادی به شما می کنند حتی شما می توانید با جستجو کردن در اینترنت ویدئو های آموزشی در مورد افزایش عزت نفس و افزایش اعتماد به نفس را ببینید بابت کارهای مثبتی که انجام میدهید خودتان را تشویق کنید و به خودتان جایزه بدهید از جملات مثبت استفاده کنید اگر اعتماد به نفستان را بالا ببرید در همه ی جنبه های زندگیتان پیشرفت میکنید 

ورزش کنید

 

عزت نفس چیست

کتاب عزت نفس

بهترین کتاب برای عزت نفس

نویسنده در ابتدای کتاب در مقدمه چنین از هدفی که در کتاب دنبال می‌کند، می‌گوید:

 

افزایش عزت نفس در کودکان

عزت نفس اعتقاد و باوری است که فرد نسبت به ارزش و اهمیت خودش دارد. عزت نفس در کودکان اهمیت بالایی دارد. تحقیقات حاکی از آن است که بسیاری از رفتارهای آسیب‌زای کودکان مانند بزهکاری، مصرف سیگار، افت تحصیلی، پرخاشگری و … ناشی از ضعف عزت نفس در کودکان است. حال مسئولیت والدین در قبال ایجاد و افزایش عزت نفس در کودکان چیست؟ چگونه می‌توان عزت نفس در کودکان را تقویت کرد؟

 

 

 

 

افزایش اعتماد به نفس در کودکان 5 ساله

 

 

راهکارهای افزایش عزت نفس کودکان

دادن مسئولیت به کودک  متناسب با سن و توانایی اش سبب افزایش عزت نفس او می‌شود.

 

افزایش عزت نفس در نوجوانان

 

 

 

 

عزت نفس نوجوان

 

افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان دختر

 

افزایش عزت نفس در محیط کار

 

 

 

 

هشت رمز افزایش عزت نفس 

راههای افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس در محیط کار

  1.  به دیگران احترام بگذارید
  2. تواناساختن و اختیار دادن
  3. به جا و موافق عمل کنید?
  4. ایجاد امنیت کنید?
  5. حد و مرزهای فردی خود را مشخص کنید?
  6.  تفاوتهای اجرایی را بررسی کنید?
  7. رفتار را بسنجید و واکنش سازنده ای فراهم کیند?
  8. استعدادهای بالقوه را تقویت کنید و کارکرد مورد نظرتان را بشناسید

 

 

راه های افزایش اعتماد به نفس در رابطه

 


افزایش عزت نفس دانش آموزان

افزایش اعتماد به نفس در دانش آموزان ابتدایی

 

راهکارهای افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان

 


افزایش اعتماد به نفس رابطه زناشویی

 

برای تقویت و افزایش عزت‌ نفس  در بزرگسالان ، باید باورهای منفی‌ای را که نسبت به خودتان دارید، شناسایی کنید و آنها را به چالش بکشید.موفق باشید

source : kermatzade


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/28:: 10:20 صبح     |     () نظر

 

کسب درآمد خانگی برای همه وسوسه برانگیز است. ساعت کاری منعطف، آرامش حضور در خانه، نظارت بیشتر روی امور منزل و بچه ها، امکان درآمدزایی و رسیدگی به امور خانه به طور همزمان از جمله مزایای راههای کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار در منزل است


1-کسب درآمد در تلگرام- کسب درآمد خانگی

 

تصور کنید که از شانس بالای شما، پیام رسانی که قدرت کسب درآمد خانگی بسیار زیادی دارد، در ایران تا این اندازه فراگیر شده است و شما هنوز هیچ درآمدی از آن نداشته اید!!!


کسب درآمد از تلگرام - کسب درآمد خانگی

 

چت بات ها با تسهیل دسترسی کاربران به کسب و کارها، افزایش نرخ بازده تبلیغات در تلگرام و افزایش جامعه مخاطبان، باعث افزایش کسب درآمد خانگی برای صاحبان کسب و کارها می شود.

 

پلتفرم های تبلیغاتی در تلگرام

یکی دیگر از راه های کسب درآمد خانگی ، طراحی و توسعه پلتفرم تبلیغاتی در تلگرام است. نقش پلتفرم های تبلیغاتی این است که با خودکار سازی بخشی از فرآیند تبلیغات در تلگرام، علاوه بر ساده سازی فرآیند و امکان گسترش آن، گزارش دهی دقیقی از نتایج کمپین به شما عرضه کنند. اغلب پلتفرم های تبلیغاتی در تلگرام با دو مدل بازدیدی یا کلیکی فعالیت می کنند.



2-آموزش رایگان کسب درآمد از تلگرام - کسب درآمد خانگی

آموزش کسب درآمد خانگی یکی از شیوه هایی می باشد که توانسته 60 هزار شغل در ایران ایجاد کند ? که در این بین چند ها هزار نفر از آن درآمدی میلیونی دارند اما متاسفانه سایت های زیادی اقدام به فروش پکیج آموزش کسب درآمد از تلگرام می کنند و مدعی هستند که با پکیج آنها ماهی چند میلیون بدون هیچ هزینه ای درآمد خواهید داشت اما بعد از خرید می فهمید که باز هم باید میلیونی هزینه کنید... !

 

 کسب درآمد خانگیکنند.

 

یافتن کاربران اختصاصی (بازار هدف)
هدف قرار دادن عده خاصی از کاربران در تلگرام، میتواند در افزایش کسب درآمد خانگی شما از کانال تلگرامی تاثیر بسیاری داشته باشد.

 

کسب درآمد از طریق سرویس های همکاری در فروش
یکی دیگر از روش‌ های کسب درآمد خانگی، همکاری در فروش می‌باشد. می‌توان از این روش به عنوان یکی از روش های جدید کسب درآمد خانگی نام برد. همکاری در فروش کار بسیار آسانی می‌باشد، شما وظیفه دارید که محصولاتی را که توسط تامیین کننده محصولات به شما داده میشود را به فروش برسانید.

 

 استفاده از کوتاه کننده های لینک
روش های بسیاری برای کسب درآمد از تلگرام وجود دارد یکی از این روش ها استفاده از کوتاه کننده لینک ها می‌باشد. کوتاه کننده های لینک سرویس های تحت وب هستند که همانجور که از اسمشان به وسیله کوتاه کردن لینک ها بهکسب درآمد خانگی میپردازند.

 

کسب درآمد از ربات های تلگرامی
یکی از راحت ترین روش های کسب درآمد از ربات های کسب درآمد از تلگرام می باشد.این ربات ها سرویس هایی ارائه می‌دهد که شما با استفاده از آن ها میتوانید کسب درآمد خانگی کنید.


2-راه های کسب درآمد از طریق اینترنت - کسب درآمد خانگی

بسیاری از افراد جامعه به دلیل نداشتن شناخت کافی معتقدند که کسب درآمد خانگی و کسب درآمد از اینترنت کار افراد تنبل است، اما عقیده ما در گروه تحقیقاتی کرامت زاده کاملاً برخلاف این گروه است و ما اعتقاد داریم که افراد زرنگ در این حوزه موفق‌تر هستند. شاید این دیدگاه اشتباه باعث شود که افراد زیادی در بین راه خسته شده و مسیر موفقیت خود را رها کنند. کسب پول از اینترنت بدون داشتن سرمایه نیاز به تخصص کافی دارد و باید فرد به طور مداوم با دنیای دیجیتال در ارتباط باشد.


1-کسب درآمد در اینترنت - کسب درآمد خانگی

 

 

پس کسب درآمد خانگی و از اینترنت یعنی کسب تخصص و دانش به مرور زمان و به کار گرفتن آنها در فضای مجازی. اگر پشتکار و توانایی کافی برای فعالیت در این بخش را دارید، ما به شما اطمینان می‌دهیم که موفق خواهید شد، فقط زمان بگذارید!


3-کسب درآمد اینترنتی - کسب درآمد خانگی

به مرور زمان با ظهور شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و به دنبال آن برنامه‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام، روندکسب درآمد خانگی و  از اینترنت تحول بیشتری داشت که به روند کنونی آن رسیده است. خوشبختانه در حال حاضر کسب پول به کمک برنامه‌های اینترنتی فقط به کامپیوتر و برنامه‌های کامپیوتری محدود نمی‌شود و اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارد که به راحتی می‌توان از آنها برای کسب درآمد خانگی استفاده کرد


4-کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی - کسب درآمد خانگی

این که کسب درآمد خانگی از سایت های خارجی حقیقت دارد جوابش در یک کلام بله است. ولی متاسفانه خیلی از دوستان به اشتباه کسب درآمد از سایت های کلیکی خارجی را برای درآمد زایی انتخاب می کنند که وقت گذاشتن روی این سایت ها اشتباه بزرگی است.

یک زمانی در بین سایت های ایرانی معرفی سایت های کلیکی خارجی خیلی زیاد شده بود و خیلی از افراد وقت و هزینه زیادی را برای کسب درآمد خانگی از طریق این سایت ها به هدر می دادند. معمولا سایت هایی که این سیستم ها را معرفی می کردند با تحریک کاربرانشان از طریق گذاشتن عکسی از حساب بانکی یا چکی که از طرف سایت های معرفی شده گرفته بوند سعی داشتن تا زیر مجموعه هایشان را زیاد کنند. که اکثرا این سایت ها کلاه بردار بودند.



6-کسب درآمد از اینترنت - کسب درآمد خانگی

 

دلیل تاکید بیش از حد ما بر روی مسئله افراد تنبل این است که ترجیح می‌دهند که از فضا یا از محیط خود تکان نخورده و به راحتی پول زیادی به دست بیاورند. عملاً به خاطر داشته باشید که کسب درآمد خانگی از طریق اینترنت چندان راحت نیست و لازم است که زمان زیادی به این کار اختصاص دهید. در ضمن اگر افراد تنبل بخواهند در این حوزه فعالیت داشته باشند، اگر چه از لحاظ فیزیکی زحمت زیادی متحمل نمی‌شوند، اما مجبور خواهند بود که بخش مهمی از تمرکز روحی و روانی خود را به این حوزه اختصاص دهند و مجبور می‌شوند که بحث‌های جدید و پیشرفته‌تری را فرا بگیرند.


7-آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان

 با توجه به اینکه خود من یکی از مشتریان پروپاقرص یکی از آشپزخانه‌های مجازی هستم، پیشنهاد می‌کنم که برایکسب درآمد خانگی از طریق اینترنت به سراغ این راهکار بروید. برای کسانی که به آشپزی علاقه دارند، طراحی یک سایت آشپزی بین 200 تا 500 هزار تومان هزینه دارد و نوشتن مطالب آن نیز کار سختی نیست. سعی کنید فیلم‌ها و مطالب مربوط به آموزش آشپزی را در این سایت‌ها قرار دهید و به جذب مخاطب برای آن بپردازید. اگر در زمینه بهینه سازی و سئو آشپزخانه مجازی خود موفق عمل کنید، مطمئن باشید که به زودی مشتریان زیادی برای غذاهای شما تماس خواهند گرفت.


9-بهترین راه کسب درآمد از اینترنت

سپری کردن زندگی به عنوان یک وبلاگ نویس تازه کار ، بسیار دشوار است به ویژه اگر کار روزانه نداشته باشید یا برای این که تمام وقت خود را صرف تولید محتوا کنید ، از کار خود استعفا داده باشید. وبلاگ نویسی به زمان ، صبر ، عزم و اراده ، نظم ، استراتژی و قابلیت های خوب نوشتن ،  نیاز دارد. زمانی که شما درحال ایجاد وب سایتی به منظور کسب درآمد بالا هستید ( بیایید واقع بین باشیم! اکثر افراد برای کسب درامد آزادانه و بدون نیاز به کارکردن در شرایط بسیار سخت و دشوار ، اقدام به طراحی سایت حرفه ای می کنند ) و می خواهید از این طریق ثروت زیادی به دست آورید، برای پرداخت صورتحساب ها و گذراندن دوران پرتکاپو ، باید تلاش کنید که همواره به طریقی کسب درآمد خانگیکنید.


12-درآمد اینترنتی

این روزها در دنیای کسب و کار اینترنتی خیلی‌ها به فکر کسب درآمد خانگی از اینترنت هستند و کم و بیش اطلاعاتی هم درباره چگونگی کسب درآمد اینترنتی دارند. اما چگونه می شود که برخی کارآفرینان حوزه اینترنتی درآمدهای هنگفتی را با استفاده از اینترنت کسب کرده و برخی دیگر اگر با شکست مواجه نشوند، درآمد و سود چندانی را کسب نمی کنند؟ واقعا دلیل موفقیت و کسب درآمد خانگی از اینترنت توسط آنها چیست؟

 

14-درآمد از سایت

 بسیاری از دوستان فکر می کنید وب سایت هایی که محتوا محور هستند و فقط محتوای متنی تولید می کنند تنها راه کسب درآمدشان تبلیغات است. یعنی یا بنرهای تبلیغاتی بگیرند یا رپورتاژ آگهی در سایت خود قرار دهند.

اما واقعا اینطور نیست! امروزه وب سایت های محتوایی از روش های زیاد و متفاوتی کسب درآمد می کنند و همین باعث شده است که نسبت به چند سال قبل این نوع وب سایت ها کسب درآمد خانگی بیشتری داشته باشند.


15-درامد زایی

 

2-کسب و کار خانگی پردرآمد

امروزه روش های درآمدزایی به شدت افزایش پیدا کرده است. به عنوان مثال خانم ها اگر در گذشته برای خود و یا خانواده آشپزی و خیاطی می کردندن، امروزه می توانید غذاهای خود را به دیگران هم بفروشید و برای سایر افراد هم لباس بدوزید و کسب درآمد خانگی کنید.


4-شغل خانگی برای مردان

آقایان معمولا به کار در بیرون منزل علاقمند هستند و شاید احساس کنند که کار در منزل مختص خانم ها است اما این تفکر تا حد زیادی اشتباه است. می توان کار در منزل را راهی برای جلوگیری از هزینه هایی از جمله هزینه رهن و اجاره دفتر کار، هزینه های رفت و آمد و … دانست و با داشتن یک اتاق کار کوچک فعالیت بزرگی انجام داد و کسب درآمد خانگی زیادی نمود.

پرورش گیاهان زینتی و دارویی

چاپ سیلک

حوزه فناوری اطلاعات

پروش طیور و حشرات


5-روش های کسب درامد خانگی


6-کسب و کار خانگی

 

4-راههای کارآفرینی در منزل

 

1-کارهای هنری درآمدزا در منزل

 


2-اموزش کار در منزل برای خانم ها

بسیاری از خانم های خانه دار هستند که می‌خواهند برای خود کسب درآمد خانگی داشته باشند، اما به خاطر مشکلات و مشغله‌های فراوان قادر به کار کردن در بیرون از منزل نیستند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید برای شما مژده‌ای داریم


3-ایده های جدید برای کار در منزل

کار در منزل با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده در ایران تبدیل به یکی از داغ ترین مباحث در محافل مختلف شده است. حتی افرادی که شاغل هستند و درآمدی ماهیانه دارند به دنبال ایده برای کسب درآمد خانگی و کار در منزل هستند.


4-کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

 

کسب درآمد خانگی از اینترنت

راه اندازی کانال یا گروه تلگرام


5-انواع کار در منزل



6-کار در منزل دکمه

با دکمه دوزی در منزل می توانید کسب درامد خانگی کرده و کسب و کار خود را گسترش دهید.


7-کارآفرینی در خانه

کارآفرینی در خانه، آرزویی که دیگر محال نیست.
زمانی نه چندان دور لازم بود که برای کسب درآمد خانگی و پس از طی هفت خوان رستم و آزمون‌های استخدامی حتما به استخدام سازمانی دولتی یا موسسه خصوصی دربیایید تا بتوانید درآمدی ماهانه داشته باشید و گذران زندگی کنید. در آن زمان جایی برای کارهای خوداشتغالی و پرداختن به استعدادهای شخصی یا کارآفرینی در خانه وجود نداشت و تمام وقت و انرژی یک کارمند به انجام کاری روتین و تکراری که شاید استعدادی هم در آن نداشت، سپری می‌شد. از طرف دیگر منابعی هم برای آموزش کارهای هنری و دستی و سایر مهارت‌ها وجود نداشت و برای کسب یک مهارت باید سال‌ها زمان صرف می‌شد.


8-کار تولیدی در خانه

 


9-راه کسب درآمد خانگی

 

10-راه های پول درآوردن در خانه

تلاش انسان‌ها برای پولدار شدن و پول درآوردن پایان یافتنی نیست. بسیاری از افراد می‌کوشند که روش‌هایی را برایکسب درآمد خانگی بیشتر پیدا کرده و از آن در ساختن زندگی آرام و بدون استرس استفاده کنند. این تلاش‌ها در اکثر موارد بی‌نتیجه و شخص از انجام دیگر فعالیت‌ها نیز مایوس می‌شود. دانستن راه‌ها و روش‌های صحیح پول درآوردن و رعایت نکات لازم می‌تواند به افراد در حرکت در این مسیر کمک کند. حال اگر این کار در منزل و بدون خروج از خانه باشد که چه بهتر!


11-درآمد میلیونی در خانه

 

5-شغل های پردرآمد بدون سرمایه

 

1-بهترین شغل برای زنان خانه دار

 

2-شغلهای آزاد پردرآمد در ایران

 


3-شغل های جدید و پردرآمد در ایران

شغل‌های پول‌ساز نیز بر اساس تغییر زمان مدام در حال عوض شدن هستند.
10 سال پیش در ایران بساز و بفروش‌ها بیشترین کسب درآمد خانگی را داشتند، اما امروزه آن‌قدر بازار ساختمان خراب شده که این شغل حدوداً نابود شده است.


6-کسب درآمد با سرمایه کم - کسب درآمد خانگی

 

1-کسب درآمد برای نوجوانان

 


2-ساده ترین راه کسب درامد

را به دست آورد. پس همه ما می توانیم در حد استعدادها و توانایی ها خدادادی و با کمک دانش و مهارتی که به دست می آوریم، امرار معاش کنیم. چه با اینترنت و چه بدون اینترنت.

اما شما که این مطلب را دارید می خوانید، از من انتظار دارید راه پول درآوردن از اینترنت که هم عملی باشد و هم سرمایه زیادی نخواهد را به شما یاد دهم. در ادامه روشی عملی برای کسب درآمد خانگی از اینترنت با درنظر گرفتن توانایی های خودتان به شما معرفی می کنم.

روش پیشنهادی من، کسب درآمد از اینترنت، با استفاده از یک وب سایت آموزشی است.

ابتدا لازم است یک موضوع برای سایت آموزشی تان انتخاب کنید. مثلاً آموزش نقاشی، عکاسی، آرایشگری، نواختن گیتار، کار با کامپیوتر، یا هر چیز دیگری که می توانید به دیگران یاد بدهید. نیازی نیست در این زمینه یک متخصص حرفه ای باشید.


3-ایده هایی برای کسب درآمد

1- کسب درآمد خانگی اینترنتی مطمئن از طریق ساخت فروشگاه آنلاین کالاهای فیزیکی


4-کسب درامد از طریق موبایل

 کسب درآمد خانگی نیز راحت تر شده است. 


5-کسب درآمد از بازی اندروید

 

6-کسب درآمد با دیدن فیلم

با استفاده از اپلیکیشن BERMI تا $ 100 دلار درآمد کسب کنید !
برنامه BERMI یک اپلیکیشن جدید و جذاب و شبکه اجتماعی شبیه اینستاگرام هست که کاربران می توانند در آن با تماشا یا ارسال ویدئو و فعالیت در آن کسب درآمد خانگی دلاری داشته باشند.

 

7-کسب درامد دانش اموزی

 

به دنبال شغل پاره وقت باشید:

به علت این که کار بر روی شغل تمام وقت امکان پذیر نیست، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد خانگی توسط فرد محصل، یافتن شغل پاره وقت است. برای شروع بهتر است در نواحی اطراف محل تحصیلتان به دنبال موقعیت‌های شغلی بگردید. بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها در محله‌های اطراف دانشگاه‌ها و مدارس به استخدام افراد محصل تمایل دارند و در بعضی موارد حاضرند برنامه‌ی خود را با زمان محدود شما وفق دهند.

کاراموزی:

یک راه عالی برای کسب درآمد خانگی در حین تحصیل، کار به عنوان یک کاراموز در یک شرکت یا موسسه است. علاوه بر امکان کسب درآمد خانگی ، شما قادر خواهید بود دانش و تجربه‌ی خود را در زمینه‌ی کاری افزایش دهید و رزومه‌ی کاری قوی‌ای برای خود بسازید. برخی شرکت‌ها در صورت رضایت از کار شما ممکن است پیشنهاد کار پس از پایان تحصیلتان را نیز به شما بدهند.

تدریس خصوصی:

اگر وضعیت درسی مناسبی دارید و به درس دادن نیز علاقه دارید، تدریس خصوصی یکی از گزینه‌های مناسب برایکسب درآمد خانگی است. بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان در دروس خاصی دچار مشکل هستند به همین دلیل برای جبران ضعف‌های خود به معلمان خصوصی روی می‌آورند. تدریس خصوصی محدود به دروسی مثل ریاضی، فیزیک و شیمی نمی‌باشد و شما می‌توانید در زمینه‌های مختلف مثل ورزش یا موسیقی نیز به تدریس خصوصی بپردازید.

کسب و کار خود را راه بیاندازید:

 

صنایع دستی خود را بفروشید:

اگر در ساخت وسایل و صنایع دستی تبحر دارید، از طریق فروش آنان می‌توانید کسب درآمد خانگی خوبی کنید. در صورتی که به حرفه‌های دیگر نظیر عکاسی یا نقاشی نیز علاقه دارید، فروش تعدادی از آثار هنریتان می‌تواند کمک زیادی به وضعیت مالی شما بکند. تا زمانی که محصولات شما تا حدودی حرفه‌ای به نظر برسند، حتماً افرادی خواهند بود که حاضر به پرداخت پول برای خرید آنان باشند. از بستر های شبکه های اجنماعی و فضای اینترنتی که در بالا اشاره شد غافل نشوید


8-راه های کسب درآمد آسان

کسب درآمد خانگی بیشتر، دغدغه‌ی بسیاری از ما است. راه هایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در کنار شغل اصلی‌تان برای کسب درآمد خانگی اضافه کمک بگیرید.


به لطف اینترنت، راه‌های زیادی برای کسب درآمد خانگی جانبی در منزل ایجاد شده است. در حقیقت کسب درآمد در محیط خانه، بدون توجه به اینکه کجا زندگی می‌کنید، بسیار آسان‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. مطمئناً زمانی که به دنبال درآمد‌ جانبی هستید، چاره‌ای نمی‌بینید به‌جز اینکه به دنبال مؤسسات کاریابی یا آموزش‌های آنلاین بگردید که همه‌جا تبلیغات آن‌ها به چشم می‌خورد.

این جستجو بیشتر کار شما را پیچیده می‌کند؛ اما در واقع برای کسب درآمد خانگی جانبی، نیاز به انجام کارهای زیادی نیست. تنها باید بدانید نتیجه‌ای که در پایان روز  به دست می‌آورید، وابسته به اهداف شما و آن میزان درآمدی است که به دنبال آن هستید.

اگر بخواهید برای کسب درآمد خانگی جانبی با ده‌ها نفر مشورت کنید، دیگر چگونه می‌توانید مسیر زندگی‌تان را پیدا کنید؟ مطمئن باشید به مشورت زیادی احتیاج ندارید؛‌ بدون شک شما قادر هستید از اینترنت درآمد کسب کنید؛ اما اول باید مشخص کنید که می‌خواهید چه مقدار زمان برای کسب درآمد جانبی اختصاص دهید.


9-کسب درآمد کلیکی

 


10-کسب درآمد بدون سرمایه

آیا میدانستید بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای می‌توانید کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید و از طریق آن کسب درآمد خانگیکنید؟ آیا فکر می‌کنید بدون داشتن پول نمی‌توانید رویاهای خود در زمینه کسب و کار را دنبال کنید؟

 



14-راه های کسب درامد

آیا شما هم مثل میلیون ها آدم کره زمین به دنبال یک راه کسب درآمد خانگی اضافه در کنار شغل تمام وقت تان هستید؟ کاهش موجودی حساب بانکی بر وضعیت سلامت‌تان تاثیر می‌گذارد؟ انجمن روانشناسان امریکا یک نتایج یک پژوهش را منتشر کرده است که نشان می‌دهد استرس پول بر سلامت مردم امریکا در سراسر این کشور تاثیر می‌گذارد. و بر اساس پژوهش‌ها، آدم‌های پولدار هم به استرس پول دچار هستند – یعنی این مشکل فقط گریبان‌گیر خانواده‌های کم‌درآمد نیست.

 

 

15-کسب درامد از کامپیوتر

 


16-کسب درآمد

اگر از رفت و آمدهای روزانه کاری و روزمرگی های حرفه ای خسته شده اید، می توانید با شغل دوم در کار خود تنوع ایجاد کنید و از یکنواختی و روزمرگی در بیایید. منظور از شغل دوم، کسب درآمد خانگی غیر فعال است، در آمدی که بدون نیاز به حضور در مکان و زمان خاص، بدور از ترافیک و شلوغی راه، بدون استرس و پر در آمد کسب می کنید.


17-راههای کسب درآمد در ایران

پیدا کردن بهترین روش کسب درآمد خانگی به هدف، بودجه و شرایط خودتان بستگی دارد. مشخص کردن هدف اصلی و برنامه ریزی درست می تواند به موفقیت مالی تان کمک کند. کسب در آمد خانگی خیلی پیچیده نیست. فقط باید قبل از شروع کسب و کارتان، در مورد بازار هدف و نیاز مشتریان تحقیق کنید و آنها را نشانه بگیرید. در حقیقت نقشه راه برای خودتان ترسیم کنید. به روش های بکر و ناب فکر کنید روشی که خیلی ها از آن بی خبرند ولی می تواند در امد زا باشد.

به دلیل گستردگی دنیای مجازی و اینترنت، روش های کسب در آمد خانگی مجازی روز به روز افزایش می یابد. 


7-پیشنهاد کار تولیدی - کسب درآمد خانگی

 کسب درآمد خانگی کنید.


1-تولیدی های کوچک و پردرامد برای کسب درآمد خانگی

 

 

امیدوارم از این مقاله کامل و جامع کسب درآمد خانگی بتوانید استفاده نمایید.موفق و پیروز باشید.

احمدرضا کرامت

گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده

 

source :keramatzade


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/27:: 8:22 صبح     |     () نظر

1-راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب

 

وضعیت مالی امروزتان نتیجه افکار و تجسمات دیروزتان در مورد پول است…
بنابراین تنها راه افزایش رفاه و بهبود وضعیت مالیتان، تغییر نگرشتان نسبت به پول و ثروت است. تنها کافی است یکبار نگرش و طرزفکرتان بر روی فرکانس جذب پول تنظیم کنید تا به صورت حیرت آوری پول و ثروت وارد زندگیتان شود.

قانون جذب، قانون جدید و نوظهوری نیست !

از هزاران سال پیش، بودا نیز به مریدان خود چنین میگفت:

 هر آنچه که هستیم حاصل تفکراتمان است.
ذهن یعنی همه چیز. هرآنچه را فکر کنیم، همان خواهیم شد.

در کتاب های مقدس، متون باستانی، نظریه های دانشمندان نیز به قدرت افکار اشاره شده است؛ برای مثال چندین آزمایش متفاوت برای اثبات قدرت فکر که در تلاش بودند پاسخ سوالی را پیدا کنند… اینکه آیا به راستی چطور فکر انسان میتواند شرایطش را تعیین کند؟

  1. ذهن انسان مدام در حال تفکر است.

  2. هر تفکری باعث ایجاد احساس در انسان میشود.

  3. احساسات نیز باعث افزایش یا کاهش ارتعاشات انرژی بدن میشوند و هر انرژی ،مشابه خودش را جذب میکند.

اگر ذهن باعث شود بدن انرژی مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که تمام انرژی هایی که جذب انسان و یا فرد جذب آن میشود مثبت خواهند بود و برعکس.

  • چطور میتوانیم یکبار برای همیشه بر روی افکارمان کنترل داشته باشیم؟

  • چطور میتوانیم فرکانس های ارتعاشات ذهنی مان را کنترل کنیم؟

  • چه روش هایی میتوانیم برای جذب پول و ثروت با کمک ارتعاشات حاصل از افکارمان جذب کنیم؟

  • چطور بدون آنکه ازین پس نگران پول باشیم، پول خودبه خود وارد زندگی مان شود؟

  • چطور نه تنها پول بلکه هرآنچه را بخواهیم با 5 روش ساده وارد زندگیمان کنیم؟

جواب تمامی این سوالات را در این مقاله میخوانید، این مقاله یکبار برای همیشه نگرش تان را عوض میکند و طرزفکرتان را بر روی فرکانس جذب پول و دریافت آن تغییر خواهد داد. پس نه تنها آنرا بخوانید بلکه عمل کنید.

نکته…
 حتما این مقاله را با تمریناتی که گفته شده کامل بخوانید :

 

» راه اول) تصور کنید بیش از حد نیازتان پول دارید و در حال خرج کردن آن هستید

اگر در زندگی پول کافی ندارید، به احتمال زیاد اکثر تصورات شما نیز در حال تصویر سازی عدم وجود پول است.
شاید دقیقا عدم داشتن پول را تصویر سازی نکنید اما زیاد نگران پول باشید و یا از بطن وجود در مورد هر اقدامی ابتدا به شرایط مالی تان فکر کنید.

اگر میخواهید جریان ورودی پول را به زندگیتان هموار کنید باید دقیقا برعکس عمل کنید :

  1. تصور کنید بیش از حد نیاز پول دارید

  2. تصور کنید بیش از حد نیاز پول خرج میکنید

  3. و احساس کنید؛ تمام لذتی را که داشتن پول و خرج کردن بدون هراس آن دارید را احساس کنید.

مغز شما فرق بین تخیلات و خاطرات شما را نمیداند. اکثر افراد هنگام تصویر سازی و تخیل کردن مدام از تصاویری که در حافظه شان هست استفاده میکنند ، از تجربیات گذشته شان، از احساسات فعلی شان… این غلط است.

شما باید هرآنچه را دوست دارید تصویر سازی کنید، تخیل کنید.
دنیا به آنچه که در ذهنتان تشکیل میشود پاسخ میدهد، اختلاف بین تصویر واقعی و تخیلی را نمیداند.

پس اگر تا به حال پول زیادی نداشتید از فکر کردن و تخیل کردن در مورد پول زیاد هراس نداشته باشید. از تصویرهایی که میسازید لذت ببرید.

 

» راه دوم) شکرگزار پولی که دارید باشید

شکرگزار پولی که در حال حاضر دارید باشید و اینکه چه نقشی در زندگی شما دارد، برای مثال :

  • غذایی که تهیه میکنید

  • نوری که پول پرداخت قبوض را دارید

  • اجاره ای که میپردازید

  • پول لباس هایی که دارید و …

قدردان چیزهایی که دارید، بودن به معنی این است که به خدا و کائنات اعلام میکنید از چیزی که دارید راضی هستید و باعث میشود ارتعاشات هماهنگ بیشتری با همان فرکانس ساطع کنید و در نتیجه تمام چیزهایی که جذب شما یا شما به آنها جذب میشوید ارتعاشاتی هماهنگ خواهند داشت : پول، سلامتی، شادی و …

 

» راه سوم) وانموند کنید که دریافت کردید

حتی اگر هیچ پولی ندارید، تا زمانی که قابلیت فکر کردن دارید، میتوانید ارتعاشات پول و ثروت را فعال کنید با وانمود کردن به اینکه شما تمام آنچه را تصور میکنید را دریافت میکنید. شما باید باور کنید و بعد چنان وانمود کنید گویا آنها را دریافت کردید.

 

  • وانمود کنید یک میلیاردر هستید، زمانی که قدم میزنید، مسواک میزنید یا حتی سیب میخورید
    (یک فرد میلیونر چطور مسواک میزند؟ راه میرود؟ میوه میخورد؟ و …)

  • وانمود کنید یک فرد میلیونر هستید و یک کارت اعتباری با 100 میلیارد پول در آن به خرید لباس میروید. بهگرانترین قیمت ترین مغازه ها بروید، زمانی را صرف دیدن لباس هایی که دوست دارید بکنید
    (اصلا به قیمتش فکر نکنید، باید وانمود کنید هرچقدر پولش باشد شما آن مقدار را دارید) حتی شده آنها را پرُو کنید.

  • وانمود کنید شما یک میلیاردر هستید، به بنگاه معاملات ماشین بروید و یک چرخی در نمایشگاه بزنید، ماشین هایی که دوست دارید بخرید را نگاه کنید، از صاحب آنجا اجازه بخواهید که بنشینید پشت فرمان ماشین، احساس کنید میتوانید آنرا بخرید

شما زمانی که وانمود میکنید به کائنات ارتعاشاتی ساطع میکنید که حاوی اطلاعاتی همچون “من لیاقت این ارتعاش را دارم…” و کائنات نیز آنرا به شما میدهد. اما هرچقدر اگر تصویر سازی کنید و بخواهید اما زمانی که از یک مغازه گران قیمت لباس فروشی عبور میکنید به خودتان ناخودآگاه بگویید “اینجا جای ما نیست…“ کائنات نیز آنرا دریافت میکند و به آن پاسخ میدهد…

یکی از بهترین روش‌ها برای تطبیق ارتعاش خواسته‌هایتان با ارتعاش فعلی، استفاده از عبارات تاکیدی یا تلقین است؛

 

 » راه چهارم) هرآنچه را که پس از بدست آوردن احساس خواهید کرد، الان احساس کنید

از خودتان بپرسید : اگر به شرایط مالی ایده آل‌تان دست پیدا کنید، چه احساسی خواهید داشت؟ آیا احساسِ

  • آزادی

  • امنیت

یا هرچیز دیگری خواهید داشت؟

زمانی که توانستید احساسات پس از داشتن را احساس کنید، هرکاری میتوانید انجام دهید تا آن احساسات را در روز بیشتر داشته باشید. تصویر سازی کنید، به محله های ثروتمندان بروید و قدم بزنید یا هرکار دیگری.

شما باید احساسات را جدی بگیرید زیرا منبع اصلی دریافتی های زندگی تان است…

 

» راه پنجم) بازیگوش باشید

نباید در مورد پول خیلی جدی باشید و آنرا جدی بگیرید.
احساس کنید پول دوست شماست، شما را دوست دارد و شما هم او را دوست دارید. نباید در مورد پول احساس یک شی کمیاب داشته باشید.
درباره زندگی رویاییتان که سرشار از پول و ثروت است فکر کنید و آنرا در قالب یک سناریو بنویسید که یک روزتان چطور خواهد بود از صبح تا شب (حتما مکتوب کنید)

بازی های که در مورد پول است را بازی کنید (نه به صورت شرطی یا قمار بلکه منظور پول غیرواقعی مانند بازی های چند نفره مونوپلی)

بیشتر راجع کارهایی که مایلید با پول انجام دهید صحبت کنید (نه کارهایی که فکر میکنید پول ندارید برای انجام آنها اقدام کنید)

شما میتوانید میتوانید تمام کارهایی که در این مقاله گفته شد را برای بالا بردن ارتعاشات جذب پولتان انجام دهید. هدف اصلی تنظیم فرکانس بر روی دریافت پول و باز گذاشتن دریچه ورودی پول به زندگی است.

نکته قابل توجه ای که باید به آن دقت کنید : هرکاری که به نظرتان سخت است انجام ندهید… تنها کارهایی که از انجام آن لذت میبرید را انجام دهید.


2-من همین الان پول میخوام

اول باید تکلیفمون رو با باورهای مان راجع به پول روشن کنیم. اگر نسبت به پول احساس خوبی ندارید، همین الان این صفحه را ببندید ! اگر پول برایتان چیز جالبی نباشد راهتان را اشتباه انتخاب کردید…

برای شروع، قدم به قدم با هر مرحله پیشروی کنید :

 

قدم اول) یک لیست از 10-تا از علاقه مندی هایتان تهیه کنید

اینها در صدر ستون های جدولتان قرار خواهند گرفت. مهم نیست اگر الان کارتان درست کردن فلافل است یا فروش آخرین مدلِ ماشین بنز؛ شما باید 10 کاری که دوست دارید به غیر از کار فعلی تان را در بالای صفحه در 10 ستون بنویسید.
اصلا مهم نیست اگر الان در یک افسردگی موقت سر میکنید چون یه نفر جواب تلفن تان را نداده. اگر میخواهید طرح را اجرا کنید باید این کار را انجام دهید. شما 10 حوزه علاقه مندی متفاوت اما دوست داشتنی برای خودتان دارید.

علایق من که لیست کردم شامل :

  •  عکاسی،
  • طراحی،
  • بازاریابی،
  • روابط عمومی،
  • نویسندگی،
  • فیتنس،
  • مسافرت،
  • دنیای مد،
  • کارگردانی
  • و تئاتر است.

 

قدم دوم)هر دسته علاقه تبدیل به یک ستونِ  سود خواهد شد

شما قرار است در هر ستون (یعنی در هر حوزه ای که علاقه دارید) 10 میلیون کسب کنید. مرحله دوم به همین سادگی است !

 

قدم سوم) برای هر دسته یک پروژه انتخاب کنید

شاید کمی چالشزا باشد ! اما اگر شما در هر حوزه ای از ساخت و ساز تا بدنسازی علاقه دارید میتونید در هر حوزه بیش از 10 میلیون سود از کارآفرینی کسب کنید. از کجا میدونم؟ اگر فرد مورد نظر نبودید هیچوقت این مطلب را تا این قسمت نمیخواندید.
شما با طراحی چند سایت برای چند سازمان میتونید تا 10 میلیون حداقل درآمد کسب کنید یا عکاسی از چند عروسی هم همینطور.

 

قدم چهارم) برنامه را بزرگ تر نکنید، فعلا همین را اجرا کنید

آیا الان پیشنهاد میکنید بجای 10 تا 100 تا از علایقتان را بنویسید؟ نه ! همه را نه فعلا نیاز نداریم.
فعلا باید با همین 10 تا ببینید به کجا خواهید رسید تا بعد پروژه های دیگری عملی کنید. زیرا در هر پروژه ای انگیزه ای پیدا خواهید کرد تا بعدی را نیز اجرا کنید، پس همه را با هم اجرا نکنید تا بتوانید یکی یکی همه را اجرا کنید.

 

قدم پنجم) انگیزه تان را در طول مسیر بالا نگه دارید

مطمئنم یکی الان میپرسه “چی میشه اگر یکیشون اجرا نشه؟”
هیچ اتفاقی نمی افته بجز 90تای دیگه (که بعدا قراره اجرا کنید) فعلا 9 پروژه دیگر دارین که میتونین اجرایش کنید ! بروید آنها را اجرا کنید… یادتان باشد که در طول مسیر ممکن است شکست بخورید، کارتان پیش نرود، به هر دری بزنید بسته باشد و … ناامید نشید !کارآفرین های بزرگ، از مشکلات بزرگی عبور کردند تا به ثروت و شهرت رسیدند.

قدم ششم) باور کنید نه به سرمایه نیاز دارید و نه به پارتی

معمولا افراد برای بهانه تراشی ازین گفته بسیار تاریخی استفاده میکنند “باید سرمایه داشته باشی.
من فکر نمی کنم برای کسب 10 میلیون تومان نیاز باشه یک شهربازی افتتاح کنید یا یک رستوران زنجیره ای افتتاح کنید (حداقل فعلا که اینطور نیست…) !

فعلا گام های کوچک بردارید، هنوز کلی درس قرار است در این راه یاد بگیرید.

 

قدم هفتم) باور کنید شما دیوانه یا رویاپرداز نیستید !

به احتمال زیاد یک جدول با 100 ایده شاید شما را بترساند و خودتون را یک “خیال پرداز” خطاب کنید.

اما به نظر من بهتر است یک تعریف جامع تر از خودمان داشته باشیم… ترس از شکست مجورمان میکند به فکر هایی مانند

  • آخه کی به این محصول نیاز داره؟
  • تو دوران رکود هیچ حرکتی نمیشه کرد
  • چطوری امروز برنامه ریزی کنیم وقتی فردا معلوم نیست چه اتفاقی میفته
  • رقیب های قوی تر میان و کسب و کار منو نابود میکنن

به هر حال کدام بهتر است؟ یک شکست خورده رویاپرداز یا یک نفر با 10 پروژه که انگیزه داره انجامش دهد که اگر انجامش هم نداد حداقل کلی تجربه کسب میکند؟

 

قدم هشتم) با اهدافتان حال کنید

خودتان را اسیر اهدافتان نکنید، زیرا بعضی از هدف هایتان امکان دارد فصلی باشد مانند تولید چتر برای کودکان که فقط در زمستان و پاییز میتونید آنرا بفروشید… البته امکان دارد فردی کل زندگیش را وفق تولید چتر کند ! (که به شما توصیه نمیکنم به هیچ وجه…)
اهداف شما نباید آنقدر بزرگ باشد که فکر کردن به آنها تمسخر خودتان باشد و یا آنقدر کوچک که انگیزه ای در شما ایجاد نکند تا حرکت کنید… اهداف شما کمی بیشتر و بزرگ تر از توانایی هایتان باشد تا همیشه پیشرفت کنید.

 

قدم نهم) شما یک بنگاه خیریه باز نمیکنید

اگر فردی انسان دوست هستید، حالا حالا ها باید توفان فکری کنید تا به راه هایی برای پول درآوردن پیدا کنید…

انسان دوستی بحثـِش با کسب و کار جداست، ما برای کمک به مردم لازم نیست گرسنگی بکشیم !
اگر برای یک خیریه بلیط کنسرت هنرمندی را میخواهید بفروشید، مطمئن‌ باشید سود کسب کنید وگرنه شما یاد میگیرید کم کم یک چک بنویسد از دسته چک خودتان برای کمک به مردم استفاده کنید؛ با این روش هرگز پولدار نخواهید شد.

به دیگران کمک کنید، اما به خودتان هم کمک کنید.
دیگران راضی نیستند شما ضرر کنید تا به آنها کمک کنید، اما حاضرند کمک شما را با پول یا کمک دیگری جبران کنند.

 

قدم دهم) این مطلب را با دوستان تان به اشتراک بگذارید

شما یک نفر را در زندگیتان دارید که به مسائل شخصی تان اهمیت میدهد؛ بعد از نوشتن لیست ایده هایتان، آنها را با او به اشتراک بگذارید و یا تصمیم بگیرید دو نفره 20 ایده را اجرا کنید.

 

با اینکار انگیزه بیشتری پیدا میکنید؛ اما مراقب باشید لیست ایده هایتان را بیش از افراد امین و مطمئن کسی دیگر نبیند، زیرا ممکن است در ابتدای راه با تمسخر یا شوخی شما را از ادامه مسیر دلسرد کند…

خب، حالا که ده قدم را خواندید باید بدانید هدف از این نوشته ایجاد انگیزه برای قدم برداشتن در این راه است.
باور اینکه پول درآوردن کار سختیست، باعث میشود واقعا پول درآوردن برای شما کار سختی شود… نباید اجازه بدهید باورهایتان شما را محدود کنند.

اگر شما بخواهید، میتوانید !

یک مثال قدیمی میگوید هر موقع یک شاگرد واقعی وجود داشته باشد، معلم خودش از راه میرسد. پس فقط تصمیم بگیرید، شاید 10 میلیون کسب نکنید، اما تجربه ای که کسب میکنید 100 میلیون بیشتر قیمت دارد.


3-پول زیاد

درآوردن پول زیاد نیاز به داشتن کمی دانش و مهارت دارد و بسیاری از افراد که خیلی زود پولدار می شوند روشهای چگونه پول زیاد در بیاوریم را می دانند در اینجا روشهای پول درآوردن زیاد بدون زحمت را بیان خواهیم کرد.

 

چگونه پول زیاد در بیاوریم

شاید زمانی پول درآوردن زیاد سخت‌تر از امروز بوده. شاید زمانی واقعاً باید پای فیل را بلند می‌کردی تا از زیر آن یک دلار بیرون بکشی. ولی آن زمان، اگر می‌خواستی با مشتری‌ات در تماس باشی، باید مثلاً خبرنام? چاپی درست می‌کردی و پولِ پُست می‌دادی و آخر سر هم نمی‌دانستی چند نفر این خبرنامه را خوانده‌اند یا کدام بخش‌هایش برایشان جالب‌تر بوده است. در حالی که در عصر اینترنت، می‌توان مثلاً از طریق ایمیل به‌راحتی (و با هزین?‌ خیلی کمتر) با مخاطبان و مشتریان در ارتباط بود و رفتار و نحو? تعامل آنها را نیز تحلیل کرد و پول زیاد بدست آورد. فناوری قطعاً تسهیلات بیشتری نیز طی سال‌های آینده به ارمغان خواهد آورد و افق‌های جدیدی را در برابر هم? ما خواهد گشود. چه بهتر که از این امکانات جدید استفاده کنیم و در زمانه‌ای که تغییرات شتابناک‌تر از همیشه شده است، از راه خدمت‌رسانی صحیح، سریع‌تر به موفقیت‌های مالی (که یکی از زیربناهای داشتن زندگی‌ای بهتر است) برسیم.

گاهی که از پول درآوردن زیاد راحت و آسان صحبت می‌شود، تصور افراد به این سمت می‌رود که فقط با لم دادن روی کاناپه و فکر کردن به پول می‌شود پول درآورد؛ و بعد از آن هم فقط باید سوار لامبورگینی شد و دوردور کرد و خوش گذراند. اما نکت? جالب و مهم این است که تا فرد نتواند بر خودش مدیریت داشته و عادت‌های خوب در خودش ایجاد کند، پول درآوردن زیاد و بدون زحمت و راحت خواب و خیالی بیش نیست.

 

پول زیاد میخوام

روشهای پول درآوردن زیاد

پول درآوردن زیاد سخت است و اگر به دنبال درآوردن پول بیشتر هستید باید زیاد کار کنید. اگر می‌خواهید بعد از چند سال بینی‌تان را با پول پاک کنید، باید حداقل در سال‌های اولیه حسابی زحمت بکشید تا تمام ریزه کاری‌های کارتان را یاد بگیرید. چه خودتان کاری را از صفر شروع کردید و چه برای کس دیگری کار می‌کنید، تا کار را از خودتان ندانید و برای آن زحمت نکشید نه چیزی یاد می‌گیرید، نه پیشرفت می‎کنید و نه پولی از آن کار در می‌آورید.

 

همچنین برای پول درآوردن زیاد باید در زندگی ریسک‌پذیر باشید این بدان معنا نیست که چشم بسته قمار کنید. ریسک‌های هوشمند و حساب شده شانس موفقیت را تا حد بسیاری بالا می‌برند. کسی که تمام پولش را در بانک خوابانده مطمئناً به جایی نخواهد رسید. کسی هم که با نیم ساعت تحقیق کردن درباره پرورش شترمرغ، ناگهان نصف سرمایه‌اش را خرج این امر می‌کند دیوانه است. درباره هر سرمایه‌گذاری اطلاعات کسب کنید و با پردازش صحیح این اطلاعات و مشورت با افراد ذیصلاح اقدام کنید. ریسک کردن در زندگی اولین قدم برای پول درآوردن زیاد است.

 

یکی دیگر از روشهای پول درآوردن زیاد اجاره ملک و املاک است در برخی از کشورهای خارجی اگر منزلتان را به مدت کمتر از 14 روز و زمانی که خودتان نیز در آن اقامت دارید اجاره دهید، شامل پرداخت مالیات نخواهید شد و می توانید پول زیاد در بیاورید.

برای بیشتر کردن و یک پارچه کردن درآمدتان نیز می توانید کل ملک و یا یکی از اتاق های آن را به صورت اجاره بلند مدت نیز اجاره دهید. همچنین می توانید از طریق اجاره املاک تجاری و یا زمین هایی که دارید تحت جای پارکینک و یا مثلا اقامت گاه ساحلی نیز کسب درآمد زیاد داشته باشید. شما می‌توانید زمانی که در حال سپری کردن تعطیلات‌تان هستید، خانه‌تان را اجاره بدهید یا ویلای‌تان را هنگامی که در خانه هستید اجاره بدهید و اینگونه پول درآوردن بیشتر را تجربه کنید.

شما همچنین می‌توانید گاراژ، فضای پارکینگ یا فضای اداری‌تان را که خودتان استفاده نمی‌کنید، اجاره بدهید و پول زیادی بگیرید. این یک درآمد اضافی خوب است که واقعا برای کسب آن لازم نیست هیچ کار دیگری به جز درج آگهی انجام بدهید.

پول حاصل از اجاره دادن، یک گزینه خوب برای افرادیست که خانه دوم، ملک خالی و یا فضای اضافی در خانه های فعلی خود دارند. به عنوان مثال، می توانید از طریق سایت های مرتبط برای اجاره ملک و یا اجاره اقامت گاه های تفریحی، با اجاره های کوتاه مدتی، از قبیل اجاره اتاق یا اجاره کل خانه خود، پول درآوردن زیاد داشته باشید.


4-قانون جذب پول و ثروت

 


18-طلسم ثروت عظیم

اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می شود.

 

بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود:اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.


19-پشتوانه پول

پشتوانه ریال ایران درآمدهای ارزی که فعلاً عمدتاً از صادرات نفت بدست می آید، است که از آثار بسیار مخرب چنین پشتوانه ای نوسانات شدید پول ملی در مقابل تغییرات تجارت خارجی است.


20-پول چیست

همه از پول استفاده می‌‌کنند. همه‌‌ی ما خواهان آن هستیم، برایش کار می‌‌کنیم و درموردش فکر می‌‌کنیم. پول توسط نوعی ارتباط دائمی بین اشیا و میل به داشتن آن‌‌ها و باور به ارزشمند بودن اشیا ساخته می‌‌شود. پول ارزشمند است زیرا ما طالب آن هستیم و آن را می‌‌خواهیم تا محصول یا خدمت مطلوبمان را با آن تهیه ‌‌کنیم.

تعریف پول

تعریف پول و اینکه از کجا آمده است و ارزش آن چقدر است بر عهده‌‌ی کسانی است که خود را وقف اقتصاد کرده‌‌اند. در اینجا ویژگی‌‌های چندوجهی پول را بررسی می‌‌کنیم و خواهیم فهمید که ارزش و پشتوانه یک پول بر خلاف عقیده عامه مردم طلا و نقره نیست و عوامل دیگری در ارزش دادن و یا بی ارزش کردن یک پول تاثیر دارند.


21-انواع پول

در زمان های مختلف پول های مختلفی وجود داشته و به وجود آمده اند. همچنین برخی پول ها نیز منسوخ شده و از بین رفته اند اما چیزی که مهم است سابقه طولانی پول و ارز در زندگی انسان است به طوری که امروزه جزء اصلی زندگی انسان به شمار می رود. در تاریخ ایران نیز انواع مختلفی از پول ها و سکه ها وجود داشته که نام در تاریخ آمده است.

از گذشته پول نقش مهمی در زندگی انسان داشته و در هر زمان از زندگی بشر نوعی پول وجود داشته که از آن برای معاملات استفاده می شده است.


22-کتاب قانون جذب ثروت

شما می توانید در بخش محصولات کتاب صوتی قانون جذب را دانلود و استفاده کنید.

 

source : keramatzade


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/25:: 1:39 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >