سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی پادشاهان و خیانتکاران، کمتر می پاید [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com
اول به این سوالی که می پرسم خوب فکرکنید و پاسخ خود را واضح بیان کنید تا بعد بگویم چگونه می توانید پول و ثروت سرشاری داشته باشید:
آیا واقعا می خواهید به آهنربای جذب پول و ثروت تبدیل شوید؟!
البته آهنربا که چه عرض کنم!! منظورم همان پولربا است! شاید با دیدن سوالم جا خورده باشید یا اصلا به نظرتان مطرح کردن چنین سوالی خیلی مسخره بوده باشد! چه کسی هست که نخواهد پولربا یا همان جذب کننده پول و ثروت باشد!! حرف شما تا اندازه ای درست است اما حقیقت این است که بیش از 97درصد از افراد روی زمین، دفع کننده پول و ثروت هستند نه جذب کننده!!! لابد می پرسید چرا چنین ادعایی می کنم؟
آنچه که گفته شد حاصل خیال بافی های من نیست بلکه نتایج تحقیقات و آمار جهانی از صاحبان پول و ثروت است. تنها یک درصد از مردم کره زمین، واقعا ثروتمند هستند و پول و دارایی هنگفتی دارند که در انتهای مقاله به تعدادی از آنها اشاره شده است. در ادامه این مقاله جذاب خواهید دانست که چه عواملی مانع جذب پول و ثروت می شوند و شما چگونه می توانید جزو همان یک درصد از ثروتمندان باشید.
دو دلیل اصلی مانع جذب ثروت و کارکرد قانون جذب ثروت چیست؟
جذب-پول، قانون-جذب-ثروت، آموزش-قانون-جذب-پول
عموما دو دلیل برای عدم جذب ثروت وجود دارد:
اول، خود را به اندازه خاص و مشخصی، یعنی رقم خاصی شایسته و لایق می دانیم و طبق قانون جذب، همانقدر هم جذب می کنیم.
دوم، ماهیت پول و ثروت را مناسبِ داشتن و جذب نمی دانیم، یعنی دوست نداریم ثروتمند باشیم. بله درست متوجه شدید، ما در اعماق ضمیر ناخودآگامان، باورهای ضدجذب پول و ثروتی را داریم که مانع از جذب ثروت توسط ما میشوند.
حتما بخوانید: کلیپ توضیحات استاد جولایی در مورد قانون جذب
دنیای فراوانی، یک باور درست یا فریبنده؟
دوست من، باورهای محدود کننده از آنجا در ذهن تو شکل گرفته که تصور می کنید، منابع ثروت در جهان عدد و رقم مشخص و محدودی دارند و اگر عده ای مقداری بیشتر را بخود جذب کنند، حتماً در جایی دیگر سهم گروهی دیگر کاهش خواهد یافت. این باور مخفی ترین و مخرب ترین باور و مانع جذب ثروت و فراوانی است. دوستانم منابع مالی در این جهان به هیچ وجه محدود نیست. یک لحظه فکرش را بکنید، شاید تولید نفت و استخراج طلا کاهش یافته باشد، اما چقدر منابع جدید و جایگزین یافت شده اند؟ هیچ می دانید ما فلزات و مواد و عناصر بسیار گرانتر از طلا هم داریم. هیچوقت به این فکر کرده اید که امروزه اینترنت و کسب و کارهای مرتبط با شبکه‌های اجتماعی در جهان درآمدهای نجومی و بسیار بیشتر از نفت و طلا در 100 سال گذشته برای مردم امروز ایجاد کرده اند. ایا می دانید ما 20 سالِ پیش، نمی توانستیم باور کنیم که با استفاده از یک گوشی و یک برنامه ساده موبایل به نام تلگرام میتوانیم امروز در خانه خودمان نشسته و حقوق 100 کارمند را در بیاوریم.
یکی از دانشجویان دوره قانون جذب من امروز این درآمد را برای خودش ایجاد کرده. آیا هنوز هم تصور می کنید، محدودیتی در جهان برای منابع کسب درآمد درآینده خواهد بود؟ شما از کجا میدانید دو سال بعد با این سرعت پیشرفت جهان در عرصه اینترنت، پدیده بسیار متفاوت و جدیدی بوجود نیاید که درآمد صدچندانی نصیب شما نکند؟ محدودیت ها در ذهن شماست و بیرون از این فضای خود ساخته کمبود و محدودیت معنی ندارد.
کائنات از طرف خداوند ماموریت دارد تا اشرف مخلوقات و عزیزترین بنده او را به تمام آرزوهایش برساند و در این راه اختیار تام دارد.
شما در زندگی‌تان پولدار نمی شوید چون در مورد "پول و ثروت و فراوانی" بیشتر، باورهای منفی دارید و حتی ناخوادآگاه،در محاوره های روزمره خود از عبارت های ضد جذب پول و ثروت استفاده می کنید. چون افکار مخفی شما، پول را نمی‌خواهد. ممکن است حتی جملات تأکیدی جذب پول را هم یک یا چند بار در روز تکرار کنید ولی چون فقط به زبان می آورید و آنها را باور ندارید، تاثیر چندانی عایدتان نمی شود. و متاسفانه بقیه روز را با جملات تأکیدی منفی درونی در مورد پول می‌گذرانید. این اتفاق به‌صورت خودآگاه و در بیشتر موارد ناخودآگاه صورت می‌گیرد. باورهایی که در ضمیر ناخودآگاه شما است، دنیای اکنون شما را می سازد، برای جذب پول بیشتر، باید باورهای ضمیرناخودآگاه خود نسبت به پول و ثروت بیشتر را آگاهانه و با تمرین و تکرار و تکرار و تکرار تغییر دهید و باورهای درست را جایگزین کنید تا بصورت ناخودآگاه جذب کننده ثروت و فراوانی شوید.
همین طور که می دانید قانون جذب می‌گوید: "در زندگی هر چیزی که بیشتر بر روی آن تمرکز کنید، بیشتر آشکار می شود."
در دوره نخبگان قانون جذب، به جزئی ترین موضوعات مبحث جذب پول و ثروت پرداخته شده است و شما را با مخفی ترین باورهای منفی و مخربی که در اعماق ذهن و ضمیر ناخودآگاهتان وجود دارد روبرو می کند و شما هر لحظه از شناخت افکار و باورهای خود شگفت زده می شوید و تازه متوجه می شوید که عمرتان را با چه باورهای محدود کننده ای که به مرور توسط محیط اطراف، اطرافیان، جامعه و رسانه ها به ذهن پاکمان خورانده شده، گذرانده اید و چگونه می توانستید تنها با تغییر باورهای خود، پول بیشتری جذب کنید. اگر در زندگی خود با مسئله بی پولی روبرو هستید، کافیست ذهنتان را از باورهای منفی در خصوص پول و ثروت بیشتر پاک کنید، همان باورهایی که با وجود تلاش زیاد امکان ورود ثروت را به شما نمی دهد.
آیا حاضرید برای رسیدن به یک زندگی سرشار از ثروت بی انتها روزی یک ساعت روی باورهایتان کار کنید؟ آیا حاضرید دیدگاهتان را به ثروت و فراوانی تغییر دهید و احساستان را در هر لحظه مثبت نگه دارید.
پیشنهاد ویژه ما برای شما: فایل خود هیپنوتیزم عمیق صوتی کسب ثروت (برنامه ریزی ذهن)
نتایج یک تحقیق باورنکردنی در مورد آمار 1% های کشورهای مختلف
من در سمیناری در هندوستان بودم. در این سمینار فیلم بسیار جالبی از یک تحقیق بلند مدت دانشگاهی نشان دادند. خلاصه نتایج این مطالعات:
در این تحقیقات ثابت شده که منابع موجود در جهان بی نهایت است اما متاسفانه سهم خواهی هر فرد برخلاف ادعاهای ظاهری عدد و رقم تقریبا ثابتی است. یعنی اگر همه پول‌های موجود در دنیا را جمع کنند وآن را به‌صورت مساوی بین تمام افراد کره زمین تقسیم کنند، بعداز مدتی باز بیشتر پولها بدست تعداد معدودی از آدمها برمی گردد. این همان یک درصد جامعه هستند که اخیرا موسسه خیریه آکسفام در گزارشی اعلام کرد که میزان ثروت یک درصد از ثروتمندان جهان به زودی به بیش از دارایی کل بقیه مردم جهان خواهد رسید. این تحقیق که با استفاده از آمارهای بانک کردیت سوئیس انجام شده است که مجموع ثروت خانواده ها در سطح جهان درسال 2014 را 263 تریلیون دلار برآورد کرده است. (توجه داشته باشید که این رقم شامل درآمد نمی شود. رقم مذکور با کسر بدهی ها از میزان دارایی ها به دست آمده است.)
روشن است که میلیاردرهایی مثل بیل گیتس، وارن بافت و مارک زاکربرگ بخشی از این یک درصد را تشکیل می دهند. اما به جز اینها چه کسانی جزو این یک درصد محسوب می شوند؟ بر اساس آمارهای کردیت سوئیس، 47 میلیون نفر دیگر، در دنیا هستند که میزان دارایی آنها 798 هزار دلار یا بیشتر است. بیشترین افراد جزو یک درصد ثروتمند جهان در این کشورها زندگی می کنند:
18 میلیون نفر در آمریکا.
3.5 میلیون نفر در فرانسه
2.9 میلیون نفر در انگلیس
2.8 میلیون نفر در آلمان
2 کشور نیز در آسیا هستند که بیش از یک میلیون نفر از شهروندان آنها جزو یک درصد ثروتمند دنیا هستند
ژاپن با 4 میلیون نفر
چین با 1.6 میلیون نفر
کشوری که نسبت به جمعیت خود بیشترین درصد ثروتمندان جزو یک درصد را در خود جای داده، سوئیس است. از هر 10 سوئیسی، یک نفر یعنی 800 هزار نفر از 8 میلیون نفر جزو یک درصد ثروتمند دنیا هستند.
شاید بپرسید چرا پول به این شکل به ظاهر نا عادلانه تقسیم شده؟
ما علاوه بر باورهای شخصی و فردی باورهای جمعی و گروهی مشترک نیز داریم. مثل باورهای فرهنگی، قومیتی، ملی و مذهبی. هرکدام از ما آمیزه ای از این باورها را در خود شخصی کرده ایم و بر اساس آنها به یک معجون تبدیل شده ایم که در حقیقت از هر چیزی بخشی را پذیرفته باشیم و بعد این باورها در آمیزش با هم، باورهای جدید و آنها نیز در ترکیب با هم هزاران باور خاص و شخصی را در ما شکل داده اند. تقسیمات جغرافیایی باورهای ما، موجب تقسیم ثروت در این سیاره زیبا شده است. به آمار بالا توجه کنید، نه آب و هوا و نه شرایط محیطی و بیرونی عامل تایین کننده نیستند. افکاری وجود دارند که اگر آنها را در خود رشد و گسترش بدهیم بطور حتم فقیر می مانیم!!! افکاری مخرب و منفی و ضد ثروت و فراوانی! اما افکاری نیز وجود دارند که اگر آنها را در خود رشد و گسترش بدهیم بطور حتم ثروتمند می شویم و می مانیم!
شاید مجددا بپرسید پس علت اصلی جذب بهتر و بیشتر در عده معدود یک درصدی چیست؟آیا قانون جذب شانسی عمل میکند؟ دلیل جذب ثروت و پول بیشتر در همه جهان و بین همه مردم با همه تفاوتهای باوری تنها میزان و کیفیت حس خوب داشتن از فراوانی و ثروت است. این باور که پول خوب است و به وفور در اطراف من وجود دارد و من لایق فروانی هستم و از داشتن بیشتر، احساس بسیار خوبی در خود حس میکنم، باعث میشود ثروت و فراوانی بیشتری را بسمت خودتان جذب کنید.
آیا باورها و عبارات تاکیدی منفی درونی مخفی خود را در مورد پول و ثروت یافتید؟
حتما بخوانید:  چرا پول جذب نمیکنم؟ | روانکاوی ثروت و فقر
برخی از جملات تاکیدی منفی که در ضمیرناخودآگاه ذهن فقرساز وجود دارند!!
من خودم را به اندازه کافی شایسته و لایق نمیدانم!
پول خیلی سخت بدست می آید و برای درآمد بیشتر باید بیشتر و سخت تر کار کنم!
هرچه فقیرتر باشی، نزد خداوند عزیزتر هستی!
پول آخرت مومن را خراب می کند!
پول علف خرس نیست!
اینها تنها بخشی از جملات تاکیدی منفی درونی ماست که غالب تفکرات ما را درباره پول و ثروت ساخته است و مانع جذب ثروت توسط ما شده اند، و جملات منفی دیگری نیز وجود دارند که باید آنها را یافت و نسبت به جایگزین کردن آنها با عبارات تاکیدی مثبت اقدام کرد. علاوه بر افکار منفی و عبارات تاکیدی منفی عمومی درباره پول و ثروت هرکسی یک سری عبارات تاکیدی منفی مخفی شخصی نیز دارد. حتماً باید آنها را یافته و از خود دور کنید و درست از لحظه خروج آنها از ذهن شماست که جریان پول و ثروت وارد زندگی شما خواهد شد.
منبع : keramatzade

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/29:: 11:16 صبح     |     () نظر
در قانون جذب ثروت مهم نیست که کار شما چیست. شما اگر این قوانین را به کار ببرید، قطعا در زمینه ثروت به رشدی فراتر از آنچه الان به ذهنتان می رسد خواهید رسید.
چگونه ثروتمند شویم ؟ یکی از قوانین ثروت این است که یا عاشق کاری باشید که انجامش می دهید و یا کاری انجام دهید که عاشق اش هستید. حس خوب شما باعث می شود کارایی شما چند برابر شود. بتوانید ایده های خوب در کسب و کارتان پیاده سازی کنید و ایده ها را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. چرا که ایده وقتی به سراغ شما می آید که کارتان را در قلب تان داشته باشید و به کار خود عشق بورزید. اگر در کارتان عشق نباشد، انرژی و انگیزه هم نیست.
یکی دیگر از قوانین جذب ثروت که به عقیده من هیچ روش سریع تر دیگری برای جذب ثروت وجود ندارد این است که بابت هر پولی که وارد زندگی تان میشود شکرگذار باشید. کسانی که شکرگذار نیستند بدترین وضعیت مالی را دارند.
باید بابت تک تک پول هایی که وارد زندگیتان می شود خدا را شکر کنید. بابت تک تک معاملاتی که انجام میدهید و در آن سود می کنید خدا را شکر کنید، یک چیز ارزان می خرید خدا را شکر کنید، یک هدیه دریافت می کنید خدا را شکر کنید … و خدا را واقعا از ته دل تان شکر کنید.
اگر میخواهید پول وارد زندگیتان شود، باید پول را دوست داشته باشید. پول واقعا دوست داشتنی است و چیزی که گاها ما را از پول دور می کند همین دوست نداشتن پول است. ما در لایه های زیرین مغزمان پول را دوست نداریم و این باعث میشود ما به پول نرسیم.
آیا از قانون جذب برای ثروت استفاده می‌ کنید؟
دربا‌ره‌ پول چه احساسی دارید؟ بیشتر مردم می‌ گویند پول را دوست دارند، اما اگر به‌ اندازه‌ کافی نداشته باشند، نسبت به آن احساس خوبی ندارند. اگر کسی تمام پولی که نیاز دارد را داشته باشد، آن‌وقت به‌ طور یقین نسبت به پول احساس خوبی دارد.
اگر نگاهی به دنیای اطرافتان بیاندازید، خواهید دید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس خوبی ندارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا دست حدود 10 درصد از مردم است. تنها تفاوت میان ثروتمندان و سایرین این است که آن‌ها نسبت به پول بیش از آنکه احساسات بد نشان دهند، احساسات خوب بروز می‌دهند. به همین سادگی؛ جذب ثروت همین است.
چرا قانون جذب ثروت کار نمی‌ کند؟
دلیل اینکه بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند این است که در موردش عقاید منفی دارند، و آن عقاید منفی وقتی بچه بوده‌اند به خورد ذهن ناخودآگاهشان داده‌شده است. عقایدی مانند “پول کثیفه” “پول فساد میاره” “آدم‌ های ثروتمند صادق نیستند” “پول خواستن معنوی نیست” و … .
وقتی بچه‌ اید هر چه والدین، معلم‌ ها یا جامعه بگویند می‌پذیرید. و بنابراین بدون این‌ که متوجه شوید، با احساساتی منفی نسبت به پول بزرگ می‌شوید.
“زمانی که پی ببرید هیچ کمبودی وجود ندارد، تمام دنیا از آن شما می‌شود.”
                                                                                                                        لائوتسه
                                                                                                           بنیانگذار مکتب تائو
پول را به خودتان بچسبانید
وقتی نسبت به پول احساس خوبی نداشته باشید آن را دفع می‌کنید. در این صورت هرگز به شما نخواهد چسبید. حتی وقتی پولی اضافه که انتظار دریافتش را نداشته‌ اید به دستتان می‌رسد، متوجه می‌ شوید که در چشم بر هم زدنی از دستتان رفته است. قبض‌های رقم درشت‌ تر برایتان می‌آید، وسایل خراب می‌شوند، انواع و اقسام شرایط پیش‌بینی‌نشده اتفاق می‌افتد، همه‌ی آن‌ ها دست‌ به‌ دست هم می‌دهند تا جیبتان را خالی کنند و پول را از دستتان درآورند.
پس چه چیزی باعث می‌شود پول بماند؟ عشق! عشق نیرویی جذب‌کننده است که پول می‌آورد، و همین عشق قدرتی است که باعث می‌شود پول بچسبد.
اگر پول چندانی ندارید، پس دریافت قبض‌ها به شما احساس خوبی نمی‌دهد. اما لحظه‌ای که به یک قبض رقم درشت واکنشی منفی نشان می‌دهید، احساسات بد از خود ساطع می‌کنید، و به‌طور یقین قبض‌های بزرگ‌تری دریافت خواهید کرد.
هر چه بدهید همان را دریافت می‌کنید. مهم‌ترین مسئله این است که وقتی قبض‌هایتان را می‌پردازید راهی پیدا کنید هر راهی تا احساس خوبی داشته باشید. هرگز وقتی احساس خوبی ندارید قبض‌هایتان را نپردازید، زیرا تنها قبض‌های بزرگ‌تری را سمت خود خواهید کشید.
برای تغییر آنچه احساس می‌کنید، باید قدرت تصورتان را به‌کارگیرید و قبض‌هایتان را به چیزی که باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشید مبدل سازید. می‌توانید تصور کنید آن‌ها درواقع قبض نیستند بلکه در عوض تصمیم گرفته‌اید از سر خوش‌قلبی به شرکت یا شخصی به خاطر خدمات فوق‌العاده‌اش پول بدهید.
“به شما نه بر اساس کار یا وقتتان بلکه بر اساس میزان عشقتان پاداش داده می‌شود.”
                                                                                                                   سنت کاترین
                                                                                                    فیلسوف و عالم کلیسای کاتولیک
نگرانی و ثروت
بیشتر مردم وقتی حقوق می‌گیرند حتی آن موقع هم احساس خوبی ندارند زیرا نگران‌اند چطور کاری کنند که حقوقشان تا آخر ماه دوام بیاورد. آن‌ها هر بار که حقوق می‌گیرند فرصتی باورنکردنی برای عشق بخشیدن را از دست می‌دهند. وقتی مقداری پول دستتان می‌رسد، مهم نیست چقدر ناچیز است، شکرگزار باشید! یادتان باشد، برای هر چه شکرگزار باشید چندین برابر می‌شود. با نگرانی ثروت خود را از بین نبرید.
همیشه از قانون جذب ثروت استفاده کنید.
از هرلحظه‌ ای که با پول سروکار دارید استفاده کنید تا با داشتن احساسی خوب پول را چند برابر کنید. وقتی پول می‌پردازید عشق را احساس کنید تا ثروت را با قانون جذب بدست آورید.
بازی جذب ثروت
می‌ توانید این بازی را انجام دهید تا هر بار که با پول سروکار دارید نسبت به آن احساس خوبی داشته باشید. یک اسکناس ده‌ هزار تومانی را بردارید روی آن را سمت مثبت و پشت آن را سمت منفی در نظر بگیرید. هر بار که پول به دستتان رسید عمدا سمتش را برگردانید تا رویش به شما باشد و به خودتان یادآوری کنید که در بازی جذب ثروت هستید و باید به پول زیاد احساس خوبی داشته باشید.
  آموزش قانون جذب,جذب ثروت چگونه است ؟,چگونه ثروت را جذب کنیم ؟


هنگامی‌که برای چیزی پول پرداخت می‌ کنید، وقتی پول یا کارتتان را می‌دهید، برای کسی که آن را می‌گیرد برکت و فراوانی پول را تصور و دعا کنید. هر چه ببخشید همان را دریافت خواهید کرد.
از اینکه دیگران ثروت جذب کرده‌اند خوشحال باشید
یادتان باشد، هر بار که می‌ شنوید کسی پول بیشتر یا موفقیتی کسب کرده، به وجد بیایید، زیرا بدین معناست که شما نیز روی همان طول موج هستید! این نشانه ایست که شما روی طول موج خوبی قرار دارید، بنابراین طوری به وجد بیایید انگار برای خود شما اتفاق افتاده، زیرا واکنش شما به اخبار اهمیت دارد. اگر برای فرد دیگری با شادی و هیجان واکنش نشان دهید، دارید به پول و موفقیت بیشتر برای خودتان پاسخ مثبت می‌دهید.
تمرین بازی فراوانی خانم استر هیکس
تمرین بازی فراوانی، توسط خانم استر هیکس معرفی شده است. این تمرین برای این است که ذهن شما به ثروت داشتن عادت کند. شما وقتی با ذهنتان درگیر خرج کردن پول می شوید، باعث می شود ذهن تان ثروتمند شود.­­­­­
این بازی به صورت مختصر به صورت زیر است:
تمرین بازی فراوانی امیر شریفی میگوید، شما یک کاغذ بردارید، روز اول تصور کنید که یک میلیون تومان به شما دادند و شما باید تا آخر شب این پول را خرج کنید. واقعا فکر کنید این پول را به شما دادند. وقتی واقعا فکر کنید این پول را به شما داده اند و شما باید آن را تا آخر شب خرج کنید، دو تا نکته برای شخص پیش می آید:
مورد اول : شما باید خرج کنید. یعنی هیچ وقت نمی شود شما این پول را بزارید برای فردا تا خرج کنید. مثلا بگویید که من الان از یک میلیون تومان، نهصد هزار تومان اش را خرج کردم، صد هزار تومان باقی مانده را فردا خرج می کنم. چون اگر خرج نکنیم، آخر شب از ما آن باقی مانده پول را پس می گیرند.
مورد دوم : این است که باید با آن پول بهترین چیزها را بخریم، چیزهایی که به ما حس خوب میدهند. واقعا اگر آن یک میلیون تومان را به ما می دادند با آن چه کار می کردیم؟
میزان پولی که در تمرین بازی فراوانی امیر شریفی شما باید خرج کنید، در روز اول یک میلیون تومان است، روز دوم دو میلیون تومان، روز سوم سه میلیون تومان و … و همین طور رقم این پول بیشتر می شود.
اشتباه رایج کاربران که در تمرین بازی فراوانی امیر شریفی زیاد به چشم می خورد این است که پول خرج کردن آنها به صورت واقعی نبود. به عنوان مثال کسی که 20 میلیون تومان پول داشت، می گفت این پول را به مادرم بخشیدم.
امیر شریفی در پاسخ این کاربر عزیز گفت: به شما همین الان 20 میلیون تومان بدهند، آن را به مادرتان می بخشید؟! او گفت: فقط 20 میلیون تومان؟ امیر شریفی پاسخ داد: بله. آن شخص گفت: خیر.
امیر شریفی در ارتباط با قانون جذب ثروت از طریق تمرین بازی فراوانی می گوید: فرض کنید امروز به شما 20 میلیون تومان دادند و شب اضافه ی آن پول را از شما میگیرند، اضافه ای که نتوانسته اید آن را خرج کنید. همین …
واقعا شما با آن پول چه می کنید؟ بروید و دقیقا همان کارها را با آن پول انجام دهید.
یادتان باشد بر اساس نکات سایت قانون جذب پرورش افکار اگر به ثروت فکر کنید و احساسش کنید جذبش می‌ کنید و اگر به بدبختی‌ ها فکر کنید همان‌ ها را جذب می‌ کنید.
حتما این مطلب را دوست خواهید داشت
پنج راز طلایی درباره قدرت جذب که به شما نگفته اند
اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در زندگی پول کافی ندارید، به احتمال قوی بیشتر ذهنیت های شما به بی پولی مربوط می شود. ممکن است که دقیقا در ذهنتان به بی پولی فکر نکنید یا فقر را تصویرسازی نکنید، ولی خیلی نگران پول باشید و از عمق وجود هر زمانی که می خواهید کاری انجام دهید، اول شرایط مالی تان را در نظر می گیرید و از آن جایی که همواره درگیر مشکل بی پولی هستید، ناخودآگاه ذهنتان به سمت کمبود پول معطوف می شود و همین نکته جذب ثروت را با مشکل مواجه می کند.
بنابراین اگر می خواهید جریان جذب ثروت را به زندگی خود هموار کنید باید کاملا برعکس عمل کنید. برای این منظور می توانید کارهای زیر را انجام دهید.
1 – این گونه تصور کنید که به پول بیش از حد نیاز دارید
2 – سپس این گونه تصور کنید که بیش از حد نیازتان هم پول خرج می کنید
3 – با تمام وجودتان لذت داشتن پول و ثروت و خرج کردن بی پروای آن را احساس کنید.
یادتان باشد که ذهن تفاوت میان خاطرات و تخیلات را متوجه نمی شود. بنابراین برای جذب ثروت همواره یادتان باشد که باید داشتن پول و ثروت زیاد و هرچه را که دوست دارید تصویرسازی کنید و در مورد آن به خیال پردازی نمایید.
منبع : keramatzade

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/29:: 11:7 صبح     |     () نظر
دوست دارید آهنربای ثروت باشید؟ ...



وضعیت مالی امروزتان نتیجه افکار و تجسمات دیروزتان در مورد پول است…
بنابراین تنها راه افزایش رفاه و بهبود وضعیت مالیتان، تغییر نگرشتان نسبت به پول و ثروت است. تنها کافی است یکبار نگرش و طرزفکرتان بر روی فرکانس جذب پول تنظیم کنید تا به صورت حیرت آوری پول و ثروت وارد زندگیتان شود.
قانون جذب، قانون جدید و نوظهوری نیست !
از هزاران سال پیش، بودا نیز به مریدان خود چنین میگفت:
 هر آنچه که هستیم حاصل تفکراتمان است.
ذهن یعنی همه چیز. هرآنچه را فکر کنیم، همان خواهیم شد.
در کتاب های مقدس، متون باستانی، نظریه های دانشمندان نیز به قدرت افکار اشاره شده است؛ برای مثال چندین آزمایش متفاوت برای اثبات قدرت فکر را میتوانید از اینجا بخوانید که در تلاش بودند پاسخ سوالی را پیدا کنند… اینکه آیا به راستی چطور فکر انسان میتواند شرایطش را تعیین کند؟
  1. ذهن انسان مدام در حال تفکر است.
  2. هر تفکری باعث ایجاد احساس در انسان میشود.
  3. احساسات نیز باعث افزایش یا کاهش ارتعاشات انرژی بدن میشوند و هر انرژی ،مشابه خودش را جذب میکند.
اگر ذهن باعث شود بدن انرژی مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که تمام انرژی هایی که جذب انسان و یا فرد جذب آن میشود مثبت خواهند بود و برعکس.
  • چطور میتوانیم یکبار برای همیشه بر روی افکارمان کنترل داشته باشیم؟
  • چطور میتوانیم فرکانس های ارتعاشات ذهنی مان را کنترل کنیم؟
  • چه روش هایی میتوانیم برای جذب پول و ثروت با کمک ارتعاشات حاصل از افکارمان جذب کنیم؟
  • چطور بدون آنکه ازین پس نگران پول باشیم، پول خودبه خود وارد زندگی مان شود؟
  • چطور نه تنها پول بلکه هرآنچه را بخواهیم با 5 روش ساده وارد زندگیمان کنیم؟
جواب تمامی این سوالات را در این مقاله میخوانید، این مقاله یکبار برای همیشه نگرش تان را عوض میکند و طرزفکرتان را بر روی فرکانس جذب پول و دریافت آن تغییر خواهد داد. پس نه تنها آنرا بخوانید بلکه عمل کنید.




نکته…
اگر وقت مطالعه ندارید، حداقل دو پادکست «قدرت باورنکردنی ذهن و تلقین» و «شناخت امواج ذهنی آلفا و کاربرد آن» را بخش پادکست‌های سوخت جت دانلود و گوش کنید – اما اگر وقت دارید حتما این مقاله را با تمریناتی که گفته شده کامل بخوانید :


» راه اول) تصور کنید بیش از حد نیازتان پول دارید و در حال خرج کردن آن هستید
اگر در زندگی پول کافی ندارید، به احتمال زیاد اکثر تصورات شما نیز در حال تصویر سازی عدم وجود پول است.
شاید دقیقا عدم داشتن پول را تصویر سازی نکنید اما زیاد نگران پول باشید و یا از بطن وجود در مورد هر اقدامی ابتدا به شرایط مالی تان فکر کنید.
اگر میخواهید جریان ورودی پول را به زندگیتان هموار کنید باید دقیقا برعکس عمل کنید :
  1. تصور کنید بیش از حد نیاز پول دارید
  2. تصور کنید بیش از حد نیاز پول خرج میکنید
  3. و احساس کنید؛ تمام لذتی را که داشتن پول و خرج کردن بدون هراس آن دارید را احساس کنید.
مغز شما فرق بین تخیلات و خاطرات شما را نمیداند. اکثر افراد هنگام تصویر سازی و تخیل کردن مدام از تصاویری که در حافظه شان هست استفاده میکنند ، از تجربیات گذشته شان، از احساسات فعلی شان… این غلط است.
شما باید هرآنچه را دوست دارید تصویر سازی کنید، تخیل کنید.
دنیا به آنچه که در ذهنتان تشکیل میشود پاسخ میدهد، اختلاف بین تصویر واقعی و تخیلی را نمیداند.
پس اگر تا به حال پول زیادی نداشتید از فکر کردن و تخیل کردن در مورد پول زیاد هراس نداشته باشید. از تصویرهایی که میسازید لذت ببرید.


» راه دوم) شکرگزار پولی که دارید باشید
شکرگزار پولی که در حال حاضر دارید باشید و اینکه چه نقشی در زندگی شما دارد، برای مثال :
  • غذایی که تهیه میکنید
  • نوری که پول پرداخت قبوض را دارید
  • اجاره ای که میپردازید
  • پول لباس هایی که دارید و …
قدردان چیزهایی که دارید، بودن به معنی این است که به خدا و کائنات اعلام میکنید از چیزی که دارید راضی هستید و باعث میشود ارتعاشات هماهنگ بیشتری با همان فرکانس ساطع کنید و در نتیجه تمام چیزهایی که جذب شما یا شما به آنها جذب میشوید ارتعاشاتی هماهنگ خواهند داشت : پول، سلامتی، شادی و …
برای درک بیشتر قدرت شکرگزاری حتما سری مقاله «رابطه‌ی سپاسگزاری و خلق ثروت» را بخوانید.


» راه سوم) وانموند کنید که دریافت کردید
حتی اگر هیچ پولی ندارید، تا زمانی که قابلیت فکر کردن دارید، میتوانید ارتعاشات پول و ثروت را فعال کنید با وانمود کردن به اینکه شما تمام آنچه را تصور میکنید را دریافت میکنید. شما باید باور کنید و بعد چنان وانمود کنید گویا آنها را دریافت کردید.
  • وانمود کنید یک میلیاردر هستید، زمانی که قدم میزنید، مسواک میزنید یا حتی سیب میخورید
    (یک فرد میلیونر چطور مسواک میزند؟ راه میرود؟ میوه میخورد؟ و …)
  • وانمود کنید یک فرد میلیونر هستید و یک کارت اعتباری با 100 میلیارد پول در آن به خرید لباس میروید. بهگرانترین قیمت ترین مغازه ها بروید، زمانی را صرف دیدن لباس هایی که دوست دارید بکنید
    (اصلا به قیمتش فکر نکنید، باید وانمود کنید هرچقدر پولش باشد شما آن مقدار را دارید) حتی شده آنها را پرُو کنید.
  • وانمود کنید شما یک میلیاردر هستید، به بنگاه معاملات ماشین بروید و یک چرخی در نمایشگاه بزنید، ماشین هایی که دوست دارید بخرید را نگاه کنید، از صاحب آنجا اجازه بخواهید که بنشینید پشت فرمان ماشین، احساس کنید میتوانید آنرا بخرید
شما زمانی که وانمود میکنید به کائنات ارتعاشاتی ساطع میکنید که حاوی اطلاعاتی همچون “من لیاقت این ارتعاش را دارم…” و کائنات نیز آنرا به شما میدهد. اما هرچقدر اگر تصویر سازی کنید و بخواهید اما زمانی که از یک مغازه گران قیمت لباس فروشی عبور میکنید به خودتان ناخودآگاه بگویید “اینجا جای ما نیست…“ کائنات نیز آنرا دریافت میکند و به آن پاسخ میدهد…
یکی از بهترین روش‌ها برای تطبیق ارتعاش خواسته‌هایتان با ارتعاش فعلی، استفاده از عبارات تاکیدی یا تلقین است؛ آموزش کامل تلقین‌ را از اینجا بخوانید.


 » راه چهارم) هرآنچه را که پس از بدست آوردن احساس خواهید کرد، الان احساس کنید
از خودتان بپرسید : اگر به شرایط مالی ایده آل‌تان دست پیدا کنید، چه احساسی خواهید داشت؟ آیا احساسِ
  • آزادی
  • امنیت
یا هرچیز دیگری خواهید داشت؟
زمانی که توانستید احساسات پس از داشتن را احساس کنید، هرکاری میتوانید انجام دهید تا آن احساسات را در روز بیشتر داشته باشید. تصویر سازی کنید، به محله های ثروتمندان بروید و قدم بزنید یا هرکار دیگری.
شما باید احساسات را جدی بگیرید زیرا منبع اصلی دریافتی های زندگی تان است…


» راه پنجم) بازیگوش باشید
نباید در مورد پول خیلی جدی باشید و آنرا جدی بگیرید.
احساس کنید پول دوست شماست، شما را دوست دارد و شما هم او را دوست دارید. نباید در مورد پول احساس یک شی کمیاب داشته باشید.
درباره زندگی رویاییتان که سرشار از پول و ثروت است فکر کنید و آنرا در قالب یک سناریو بنویسید که یک روزتان چطور خواهد بود از صبح تا شب (حتما مکتوب کنید)
بازی های که در مورد پول است را بازی کنید (نه به صورت شرطی یا قمار بلکه منظور پول غیرواقعی مانند بازی های چند نفره مونوپلی)
بیشتر راجع کارهایی که مایلید با پول انجام دهید صحبت کنید (نه کارهایی که فکر میکنید پول ندارید برای انجام آنها اقدام کنید)
شما میتوانید میتوانید تمام کارهایی که در این مقاله گفته شد را برای بالا بردن ارتعاشات جذب پولتان انجام دهید. هدف اصلی تنظیم فرکانس بر روی دریافت پول و باز گذاشتن دریچه ورودی پول به زندگی است.
نکته قابل توجه ای که باید به آن دقت کنید : هرکاری که به نظرتان سخت است انجام ندهید… تنها کارهایی که از انجام آن لذت میبرید را انجام دهید.
در آخر توصیه میکنم حتما دو پادکست «قدرت باورنکردنی ذهن و تلقین» و «شناخت امواج ذهنی آلفا و کاربرد آن» را از بخش پادکست‌ها در همین زمینه دانلود و گوش کنید.
منبع : keramatzade

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/29:: 11:0 صبح     |     () نظر

1-استعلام بیمه شخص ثالث

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران (همانند سایر شرکت‌های بیمه‌گر) برای تمامی مدل‌های خودرو در سایت مدیر بیمه امکان پذیر است. برای خرید راحت و آسان بیمه ایران (ثالث یابیمه بدنه ایران) می‌توانید حق بیمه خودرو خود را بصورت آنلاین محاسبه کنید و در صورت نیاز به مشاوره درخصوص انواع بیمه‌ها با مدیر بیمه  در تماس باشید.

استعلام آنلاین بیمه شخص ثالث

 بیمه شخص ثالث ایران با بیشترین سهم از بازار بیمه، پرطرفدارترین بیمه بین ایرانیان محسوب می‌شود. اما در اینجا می‌توانید قیمت بیمه شرکت ایران را با سایر شرکت‌‌های بیمه مقایسه و خرید کنید.

 

بیمه شخص ثالث ایران

می‌توانید برای محاسبه قیمت بیمه ثالث ایران در سال 98 و نیز خرید اینترنتی آن در مدیر بیمه اقدام کنید.

 

استعلام نرخ بیمه شخص ثالث

برای تمدید بیمه شخص ثالث ایران نیز تنها کافیست با کلیک بر روی این دکمه "خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران"، مشخصات خودروی خود را در فرم وارد کنید و قیمت بیمه شخص ثالث ایران را استعلام کنید و پس از آن  و با ثبت سفارش بیمه‌نامه خود را بصورت آنلاین تمدید کنید.

سفارش در مدیر بیمه به راحتی انجام میشود. در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره 09131760166 با مدیر بیمه  در ارتباط باشید.
بیمه‌نامه شما در کمترین زمان و در همان روز صادر خواهد شد. شما می‌توانید در زمان انتخابی بیمه‌نامه خود را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

2-نرخ بیمه بدنه

برای نرخ دهی بیمه بدنه ایران، می‌توانید اطلاعات خودرو، پوشش‌ها و تخفیف‌های خود را در سایت مدیر بیمه وارد کنید و بصورت آنلان قیمت بیمه بدنه ایران را محاسبه کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب فیلتر تمامی شرکت‌های بیمه در صفحه نمایش قیمت بیمه‌نامه، هزینه بیمه بدنه ایران را با سایر شرکت‌های بیمه ارائه دهنده مقایسه کنید. پس از محاسبه بیمه بدنه ایران و در صورت نیاز مقایسه با سایر شرکت‌ها، می‌توانید بصورت اینترنتی و با تکمیل مشخصات، بیمه بدنه ایران را آنلاین خریداری کنید و بدون نیاز به حضور، بیمه‌نامه خود را درب منزل تحویل بگیرید.

علاوه بر بیمه بدنه ایران، بیمه شخص ثالث ایران و سایر شرکت‌ها را می‌توانید در سایت ‌مدیر بیمه استعلام قیمت کنید و پس از مقایسه تمامی شرکت‌های بیمه‌ای، مناسب‌ترین بیمه‌نامه را انتخاب و خریداری نمایید.

می‌توانید برای محاسبه قیمت بیمه بدنه ایران در سال 98 و نیز خرید اینترنتی آن در سایت مدیر بیمه اقدام کنید.

برای تمدید بیمه بدنه ایران، توجه داشته باشید که در قسمت تخفیف‌ها (در صفحه نمایش قیمت بیمه‌نامه) تعداد سال‌های تخفیف خود را وارد نمایید تا از تمامی تخفیف بیمه بدنه ایران بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره 09131760166 با بیمه بازار در ارتباط باشید.


3-تخفیف بیمه شخص ثالث ایران

در میان انواع طرح‌های بیمه‌ای که از جانب شرکت‌های مختلف ارائه می‌شوند، بیمه شخص ثالث همچنان پرمخاطب‌ترین نوع بیمه است. بدون شک یکی از دلایل اصلی سهم بالای بیمه شخص ثالث در بازار ایران، اجباری بودن این بیمه است. به صورتی که اگر وسیله نقلیه‌ای تحت این پوشش نباشد، ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد که به آن خواهیم پرداخت.
اما به راستی بیمه شخص ثالث چه مواردی را پوشش می‌دهد و علت نامگذاری این بیمه چیست. در پوشش بیمه شخص ثالث، شخص اول مالک وسیله نقلیه یا بیمه گزار، شخص ثانی شرکت بیمه یا بیمه‌گر و شخص ثالث فرد زیان‌دیده غیر از راننده مقصر در حادثه هستند.

محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث 98

بر اساس قانون جدید بیمه شخص ثالث از این پس با داشتن 1 بار خسارت تمام سوابق تخفیف شما از بین نمی رود و فقط مقداری از تخفیفتان کم میشود.

محاسبه بیمه ثالث


قانون جدید تخفیفات بیمه شخص ثالث خودرو به شرح زیر است:
یکسال عدم خسارت 5%
2 سال عدم خسارت 10%
3 سال عدم خسارت 15%
4 سال عدم خسارت 20%
5 سال عدم خسارت 25%
6 سال عدم خسارت 30%
7 سال عدم خسارت 35%
8 سال عدم خسارت 40%
9 سال عدم خسارت 45%
10سال عدم خسارت 50%
11سال عدم خسارت 55%
12سال عدم خسارت 60%
13سال عدم خسارت 65%
14سال عدم خسارت 70%
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
یکبار خسارت مالی 20% کاهش تخفیفات
یکبار خسارت جانی 30% کاهش تخفیفات
دوبار خسارت مالی 30% کاهش  تخفیفات
دوبار خسارت جانی 70% کاهش تخفیفات
سه بار خسارت مالی 40% کاهش تخفیفات
سه بار خسارت جانی 100% کاهش تخفیفات


اگر‌ می‌خواهید بیمه شخص ثالث خود را با قیمت و شرایط جدید آن خریداری کنید، یک روش ساده پیش روی شماست و آن هم خرید از سایت مدیر بیمه است. شما‌ می‌توانید در سایت بیمه آنلاین مدیر بیمه اطلاعات خودرو و بیمه‌نامه قبلی خود را وارد کنید و پس از مقایسه دقیق قیمت بیمه ثالث در تمامی شرکت‌های معتبر، بیمه شخص ثالث مناسب با شرایط خود را انتخاب و خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران، البرز، آسیا و ... را انجام دهیم.

همچنین شما‌ می‌توانید در تمام مراحل خرید بیمه ‌نامه از مشاوره‌های تخصصی و بی طرفانه کارشناسان ازکی استفاده کنید.

مدیر بیمه(modirebimeh.ir) اولین مرکز مشاوره و انتخاب بیمه است که انواع بیمه از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر و ... را ارائه‌ می‌دهد.


چگونه می توان جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث را کاهش داد؟

در بخش های پیشین توضیح داده شد که بیمه شخص ثالث برای تمامی دارندگان وسایل نقلیه اجباری است و نداشتن آن حتی برای مدت کوتاهی در حد یک روز هم عواقبی را برای اشخاص به دنبال خواهد داشت. شرایط مختلفی را می توان تصور کرد که در آن اشخاص امکان تمدید بیمه نامه را در تاریخ مقرر نداشته باشند. عواملی مانند: فراموشی، مشکلات مالی، در دسترس نبودن دفتر بیمه و یا … به این ترتیب شرکت های بیمه در صورتی که در تمدید بیمه شخص ثالث تاخیر داشته باشید آن را به صورت روزشمار محاسبه و اعمال می کند.

هزینه ای که تحت عنوان دیرکرد بیمه شخص ثالث به حق بیمه اضافه می شود به هیچ عنوان قابل تخفیف نبوده و کاهش یا حذف آن توسط نمایندگی دفتر بیمه تخلف به شمار می آید.

 

عواقب دیرکرد بیمه شخص ثالث

علاوه بر جریمه دیرکرد که در نهایت متوجه دارندگان وسایل نقلیه می شود، تبعات متعدد دیگری نیز وجود دارند که برای شخص مشکل آفرین می شوند:

  1. متوقف شدن توسط پلیس راهنمایی و رانندگی : به محض اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو شما را به عنوان وسیله نقلیه ای فاقد بیمه شخص ثالث شناسایی کند، خودرو شما متوقف و به پارکینگ انتقال داده می شود. در این حالت به سرعت باید بیمه نامه شخص ثالث تهیه کنید و علاوه بر جریمه دیرکرد، هزینه های پارکینگ هم بر عهده شما خواهد بود.
  2. تصادفات و خسارت ها: در صورتی که بیمه شخص ثالث شما به پایان رسیده باشد، در سوانح رانندگی چه مقصر باشید و چه زیان دیده، مشکلات مختلفی را پیش رو خواهید داشت. اگر مقصر باشید تمامی هزینه ها و خسارات مالی و جانی به عهده شما خواهد بود. در چنین وضعیتی اگر فردی در تصادف فوت کند و یا دچار صدمات جدی جانی شود با موقعیت سخت و جبران ناپذیری مواجه می شوید.
    در صورتی که زیان دیده باشید باز هم مشکلاتی برای شما پیش می آید. پلیس راهنمایی و رانندگی برای ارائه گزارش سانحه و جزییات آن به مدارک هر دو طرف تصادف نیاز دارد. شرکت بیمه ای هم که طرف قرارداد شخص مقصر است، در پرداخت خسارت ها به شخص زیان دیده که اعتبار بیمه شخص ثالث او به اتمام رسیده، ممکن است مشکلاتی به وجود آورد و به این ترتیب زیان های مالی و جانی سنگینی متوجه شما خواهد بود.
  3. خرید و فروش خودرویی که فاقد بیمه شخص ثالث است: امکان خرید و فروش خودرویی که فاقد بیمه شخص ثالث است وجود ندارد و مالک باید برای خودرو بیمه شخص ثالث تهیه کند.
  4. افزایش حق بیمه: همانطور که قبلا گفته شد، جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث به هیچ عنوان قابل بخشش و یا تخفیف نیست و مواردی پیش می آید که این مبلغ حتی به یک میلیون تومان هم می رسد.

خودرویی که دارای «ت ع خ » (تخفیف عدم خسارت) باشد، در صورتی که در تمدید بیمه شخص ثالث تاخیر داشته باشد، تعداد سال های تخفیف آن از بین نمی رود و شرکت بیمه آن را در محاسبه بیمه اصلی لحاظ خواهد کرد. برای مثال ماشینی که سه سال «ت ع خ» دارد، مطابق با روزهای تاخیر در تمدید بیمه نامه جریمه خواهد شد و این دیرکرد را بدون هیچ گونه تخفیفی باید پرداخت کند. اما در محاسبه حق بیمه اصلی، تعداد سال های عدم خسارت و تخفیف شامل آن لحاظ می شود و در پرداخت حق بیمه اصلی از 15% تخفیف برخوردار خواهد شد.

 

چند روز قبل از اتمام اعتبار بیمه نامه برای تمدید آن باید اقدام کرد؟

اعتبار بیمه نامه از راس 12 بامداد فردای خرید بیمه نامه شروع می شود و در بامداد روز سررسید (که در بیمه نامه ذکر شده) به پایان می رسد. برای مثال در صورتی که سررسید بیمه نامه شما روز چهارشنبه باشد و شما در هر ساعتی از همان روز بیمه نامه خود را تمدید کنید، اعتبار بیمه نامه جدید شما از 12 بامداد پنجشنبه شروع می شود و در این فاصله تحت پوشش بیمه شخص ثالث به شمار نمی آیید و در صورت بروز حادثه، تمامی هزینه ها را شخصا باید پرداخت کنید.

 

بهترین زمانی که برای تمدید بیمه نامه می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم، یک هفته قبل از پایان اعتبار است. تمدید بیمه نامه زودتر از یک هفته، از نظر کارشناسی مقرون به صرفه نیست و به نحوی هدر دادن پول و زمان است.

در مدت زمانی که بیمه نامه قبلی و بعد هم پوشانی دارند و تاریخ آن بین هردو بیمه نامه مشترک است، از بیمه نامه قبلی استفاده می شود و آن را ملاک قرار می دهند.

اگر 4 سال تخفیف عدم خسارت داشته باشید این رقم در بیمه نامه جدید شما نیز درج می شود. در صورتی که در مدت هم پوشانی دو بیمه نامه دچار سانحه شوید و شرایط به نحوی باشد که از بیمه شخص ثالث خود استفاده کنید 4 سال تخفیف شما از بین می رود و باید در بیمه نامه جدید اعمال شود. در این حالت باید مبلغی را که به عنوان ت ع خ از حق بیمه اصلی شما کسر شده بود پرداخت کنید و الحاقیه ای دریافت می کنید که در آن از بین رفتن ت ع خ نوشته شده است.

 

یک استثنا در بخشش جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

فقط در یک صورت است که جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث بخشیده می شود. آن هم در حالتی است که اعتبار بیمه نامه شما در زمانی به پایان برسد که خودرو در پارکینگ نیروی انتظامی باشد. در این حالت می توانید با ارائه مجوز رفع توقیف به شرکت بیمه طرف قراردادتان از پرداخت جریمه دیرکرد معاف شوید.

یکی از بهترین راه ها برای خرید و تمدید بیمه، خرید آنلاین بیمه از سایت مدیر بیمه است. به این ترتیب هیچ گونه محدودیتی از نظر زمان و مکان نخواهید داشت و در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید و در هر نقطه ای از جهان که هستید می توانید بیمه مورد نظر خود را خریداری و یا تمدید کنید. یکی از مزایای ویژه آن، یادآوری سررسید بیمه در زمان مناسب به شما است.

 

روش های انتقال بیمه شخص ثالث

موقعیت های مختلفی وجود دارد که ممکن است تصمیم به انتقال بیمه شخص ثالث خود بگیرید. چند روش برای انجام این کار وجود دارد:

  1. تمدید بیمه شخص ثالث با شرکت دیگر: در موقعیت های بسیاری مانند عدم رضایت از خدمات ارائه شده و یا … ممکن است تصمیم بگیرید که بیمه شخص ثالث خود را با شرکت دیگری تمدید کنید. در این حالت روال کار و مدارک لازم، با همان حالتی که برای تمدید بیمه با شرکت قبلی لازم بود یکسان است.

در صورتی که بیمه شخص ثالث شما دارای ت ع خ باشد و تصمیم بگیرید بیمه نامه خود را با شرکتی دیگر تمدید کنید، تمامی سوابق و سال های تخفیف شما حفظ خواهد شد و به هیچ عنوان از بین نمی رود.

 

  • انتقال بیمه شخص ثالث به مالک جدید خودرو: بیمه بدنه تنها به یک شخص تعقل دارد و نمی توان آن را انتقال داد اما بیمه شخص ثالث عملکرد متفاوتی دارد و می توان آن را به شخص دیگر نیز انتقال داد چون این بیمه می تواند متعلق به خودرو و یا خود شخص باشد. در صورتی که ماشین خود را بفروشید، مالک جدید آن می تواند بیمه نامه را به نام خود ثبت کند. در این حالت یک الحاقیه به بیمه نامه اضافه می شود که نشان می دهد بیمه نامه به شخص دیگری انتقال داده شده است. در عین حال می توانید مشخصات بیمه نامه را تغییر ندهید و ماشین را با خیال راحت معامله کنید چون شماره شاسی خودرو در بیمه نامه نوشته شده و از آنجایی که کارت خودرو به نام مالک جدید آن ثبت می شود هیچ مشکلی متوجه شما نخواهد بود.
  • انتقال دادن تخفیف بیمه شخص ثالث: ممکن است در مواقعی تمایل به انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث خود به خودروی دیگری داشته باشید. این کار را می توانید به دو شکل انجام دهید. در صورتی که خودروی خود را بفروشید و ماشین جدیدی خریداری کنید، می توانید تخفیف بیمه نامه خود را به ماشین جدید انتقال دهید. حالت دوم مربوط به زمانی است که قصد داشته باشید تخفیف بیمه نامه خود را به شخص دیگری انتقال دهید. در این صورت انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث فقط در بین اعضای خانواده (پدر، مادر و فرزندان) امکان پذیر خواهد بود.

در انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث محدودیت «خودروهای مشابه» وجود دارد. این قانون شما را به این محدود می کند که فقط می توانید بین خودروهایی با کاربری مشابه این انتقال را صورت دهید. برای مثال نمی توانید تخفیف بیمه نامه خود را از یک تاکسی به یک خودرو با کاربری بارکش انتقال دهید.

 


در صورت گم شدن بیمه شخص ثالث چه روندی را باید طی کرد؟

اولین کاری که بعد از گم شدن بیمه شخص ثالث باید انجام دهید، گزارش فوری گم شدن آن به دفتر نمایندگی بیمه است. مشکل اینجا است که برای بیمه شخص ثالث نمی توان المثنی صادر کرد. تنها کاری که می توانید انجام دهید تقاضا برای صدور گواهی است و برای این کار باید به مجتمع بیمه ای که بیمه نامه از آن صادر شده مراجعه کنید.

اگر فرض کنیم شرکت بیمه خود را فراموش کرده باشید می توانید با استفاده از شماره پلاک، شماره شاسی، شماره موتور و یا شماره بیمه نامه از طریق سایت بیمه مرکزی مشخصات بیمه نامه خود را استعلام کنید. مدارکی که در هنگام مراجعه به مجتمع بیمه لازم دارید عبارتند از: کارت شناسایی معتبر و سند خودرو.

این گواهی از نظر ارزش قانونی هیچ تفاوتی با بیمه نامه ندارد. نمایندگی بیمه با استعلام کردن تعداد کوپن ها و تعداد سال های تخفیف عدم خسارت و … تمامی مشخصات مربوطه را در این گواهی ثبت می کند. اگر بعدها در یک حادثه رانندگی، شخص بیمه شده دچار خسارت شود شرکت بیمه الحاقیه ای تحت عنوان استفاده از بیمه شخص ثالث و از بین رفتن سال های تخفیف عدم خسارت صادر می کند که ضمیمه گواهی خواهد شد.

صدور گواهی بیمه شخص ثالث کاملا رایگان خواهد بود.

 

دریافت خسارت در حوادث مختصر و جزیی

اگر حادثه رخ داده خسارتی کم تر از 6 میلیون و 300 هزار تومان داشته باشد، شرکت بیمه برای پرداخت خسارت نیازی به کروکی و گزارش پلیس نخواهد داشت. در این حالت شرکت بیمه با حضور خودروهای هر دو طرف و مدارک لازم هزینه های این گونه خسارات را پرداخت می کند.

 

تغییرات قانون بیمه شخص ثالث در سال 97

حذف کوپن بیمه شخص ثالث: از آنجایی که مشخصات بیمه و تمامی سوابق در سیستم بیمه ثبت شده است بنا بر تشخیص کارشناسان نیازی به کوپن در بیمه نامه نیست.?
محاسبه تخفیف ها: در این قانون در صورتی که بعد از تصادف از بیمه خود استفاده کنید، تخفیف های شما به طور کامل از بین نمی روند و تنها بخشی از آن ها کسر می شود. برای مثال در حادثه اول 20 درصد و در حادثه دوم 30 درصد از تخفیف های شما از بین می رود. در مقابل از این به بعد سالانه به جای 10 درصد تنها 5 درصد به تخفیف های شما در بیمه شخص ثالث افزوده می شود.

 

خرید بیمه شخص ثالث

با توجه به تمامی نکاتی که گفته شد، معیارهای مناسبی برای خرید بیمه شخص ثالث دارید و از قوانین مربوط به این بیمه آگاهی پیدا کرده اید. حالا برای خرید بیمه شخص ثالث تمامی فاکتورهای موثر را می شناسید و می توانید با استفاده از مدیر بیمه خرید بیمه را به شکل مطلوب تجربه کنید.


یکی از عوامل مهمی که می‌ تواند قیمت بیمه بدنه خودروی شما را کاهش دهد، تخفیف‌های این بیمه است که توسط شرکت‌های بیمه ارائه می‌ شود. اصلی ترین تخفیف بیمه بدنه، تخفیف عدم خسارت است که به معنی تعداد سال هایی است که شما از بیمه بدنه خود استفاده نکرده باشید. تخفیف بیمه بدنه ایران علاوه بر تخفیف عدم خسارت، شامل تخفیف‌های دیگری هم می‌ شود. تخفیف هایی مثل تخفیف خودروی صفر، تخفیف ویژه ایثارگران و هیئت علمی، تخفیف گروهی بیمه بدنه و تخفیف پرداخت نقدی حق بیمه.

 

استعلام بیمه بدنه ایران

برای خرید بهترِ بیمه بدنه، استعلام قیمت و شرایط بیمه بدنه هر شرکت بسیار اهمیت دارد. برای استعلام بیمه بدنه ایران علاوه بر روش سنتی آن، یعنی مراجعه حضوری به شعب بیمه ایران، روش دیگری هم وجود دارد. روشی آسان تر و سریع تر که از طریق آن شما می‌توانید نرخ و شرایط بیمه‌نامه خود را به صورت آنلاین استعلام بگیرید. در این روش شما می‌توانید از طریق سایت ازکی، مشخصات خودروی خود را وارد کنید و استعلام بیمه بدنه ایران را به سادگی مشاهده کنید.

 

پرداخت خسارت بیمه بدنه ایران:

مدارک لازم برای دریافت خسارت بیمه بدنه ایران شامل:

  • اصل و کپی بیمه‌نامه بدنه وسیله نقلیه
  • اصل و کپی بیمه‌نامه شخص ثالث وسیله نقلیه
  • ارائه گزارش مقامات انتظامی (کروکی)
  • اصل و کپی گواهینامه راننده
  • اصل و کپی کارت ملی بیمه‌گذار و راننده
  • اصل و کپی شناسنامه مالکیت خودرو
  • اصل فاکتور هزینه‌های حمل و نجات وسیله نقلیه در صورت غیر قابل حرکت بودن
  • اصل فاکتور رسمی لوازم و قطعات تعویضی با نظر کارشناس بیمه و تایید سلامت وسیله نقلیه

 

برای دریافت خسارت بیمه بدنه نیاز است فرد بیمه‌گذار و مالک وسیله نقلیه، با مراجعه به بخش پذیرش و ارزیابی خسارت برای انجام تعمیرات خودرو اقدام کنند و در نهایت بعد از تأیید مبلغ نهایی خسارت، به بخش صدور چک مراجعه و خسارت خود را دریافت نمایند.

برای خرید بیمه بدنه ایران، دریافت مشاوره، اطلاع از آخرین تغییرات قانون و انتخاب بهترین بیمه بدنه خودرو از طریق سایت مدیر بیمه اقدام کرده و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 

خرید اینترنتی بیمه بدنه ایران در مدیر بیمه

یکی از راه‌های جدید خرید بیمه بدنه که در حال حاضر در میان بیمه گذاران رایج شده است، خرید اینترنتی آن است.مدیر بیمه نیز به عنوان یک مرکز مشاوره و انتخاب بیمه، بیمه بدنه ایران را به شما ارائه می‌دهد. 

همچنین اگر قصد خرید بیمه بدنه ایران را دارید، استعلام قیمت و خرید این بیمه از طریق مدیر بیمه فراهم شده است.


?مشخصات خودرو را در فرم محاسبه‌گر بیمه بازار وارد کنید.
? نرخ بیمه بدنه پراید را در معتبرترین شرکت‌های بیمه مشاهده و با هم مقایسه کنید.
? پس از تکمیل اطلاعات، با پرداخت آنلاین، خرید اینترنتی بیمه بدنه پراید خود را کامل کنید. 
? بیمه‌نامه شما در کمترین زمان و در همان روز صادر خواهد شد. شما می‌توانید در زمان و مکان انتخابی بیمه‌نامه خود را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.
? در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی مدیر بیمه به شماره 09131760166 تماس گرفته و با ما در ارتباط باشید.

 

source : modirebimeh


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/28:: 1:11 عصر     |     () نظر

1-بهترین بیمه بدنه خودرو

برخلاف بیمه ثالث که بیمه‌ای اجباری است، خرید بیمه بدنه برای رانندگان اختیاری می‌باشد. اما اختیاری بودن آن به معنای عدم نیاز رانندگان به این بیمه‌نامه نیست. بخصوص زمانی که در یک حادثه‌ی رانندگی، بیمه ثالث تنها خسارت مالی شخص زیان‌دیده را پرداخت می‌کند. اگر شما راننده‌ی مقصر حادثه بوده و بیمه بدنه نداشته باشید، خسارت وارد شده به وسیله‌ی نقلیه‌تان را باید خودتان بپردازید. با توجه به این که تعداد شرکت‌هایی که بیمه بدنه ارائه می‌کنند زیاد است انتخاب بهترین بیمه بدنه خودرو کاری دشوار خواهد بود. بخصوص اگر قیمت آن برای شما اهمیت داشته باشد. 

 

تخفیف بیمه بدنه برای خودروهای صفر بین 20 تا 30 درصد اعمال می‌شود.

به طور مثال خودرویی که بیش از سه ماه از زمان پلاک کردن آن گذشته و یا تولید آن به بیش از یکسال گذشته بر میگردد،  نمی‌تواند از این تخفیف استفاده کند. حتی اگر میزان کارکرد آن به اندازه‌ی یک خودروی صفر باشد.

برای خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه باید به فاکتورهایی که هر شرکت در تعیین خودروی صفر درنظر می‌گیرد توجه کرد. هرچه تعداد این فاکتورها کمتر باشد تخفیف بیشتری بر حق‌بیمه اعمال خواهد شد.

 

بهترین بیمه بدنه خودرو

میزان فروش شرکت‌ها، توانگری مالی آن‌ها، پوشش‌های ارائه شده، تخفیفات ویژه و درصد فرانشیز کسر شده در خسارت قابل پرداخت، از عواملی است که در تعیین بهترین بیمه بدنه تاثیر دارد. البته باید توجه داشت ارزان‌ترین بیمه بدنه همیشه بهترین بیمه نیست.

 

سال تولید خودرو در تعیین ‌حق‌بیمه موثر است. همچنین بعضی شرکت‌ها خودروهایی که از تولیدشان چندین سال گذشته باشد را بیمه نمی‌کنند و برای صدور بیمه بدنه محدودیت درنظر می‌گیرند.

به طور مثال بیمه ایران بر حق‌بیمه‌ی خودروهایی که 10 سال از تولیدشان گذشته باشد، نرخ بالاتری اعمال می‌کند یا بیمه پاسارگاد خودروهای بالای 20 سال را بیمه نمی‌کند.

 


از طرفی اگر پرداخت هزینه‌ی کم‌تر و خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه برای شما اهمیت دارد و در عین حال می‌خواهید از پوشش‌های اضافی آن بهره‌مند شوید شرکتی را انتخاب کنید که به ازای افزایش پوشش‌های اضافی مبلغ کم‌تری را به حق‌بیمه‌ی شما اضافه کند.

 

بهترین بیمه بدنه خودرو از لحاظ تخفیفات ویژه

قیمت بیمه بدنه به تخفیفاتی که شرکت‌های بیمه به صورت جداگانه اعمال می‌کنند هم، بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین تخفیفات، تخفیف عدم خسارت است. علاوه بر آن هر شرکت می‌تواند شرایط ویژه‌ای برای ارائه‌ی تخفیف بیمه بدنهدرنظر بگیرد.

به طور مثال شرکت‌ها به مالکان خودروهای صفر تخفیف 20 تا 30 درصدی می‌دهند. بعضی شرکت‌ها این امکان را در اختیار بیمه‌گذاران قرار می‌دهند که اگر بیمه ثالث یا عمر خود را از همان شرکت خریده باشند، بتوانند برای بیمه بدنه از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند. همچنین برخی شرکت‌ها به افرادی که پوشش‌های زیادی برای بیمه بدنه خود خریداری کنند ، تخفیفات قابل توجهی ارائه می‌دهند.

برای خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه به تخفیفات ویژه‌ی هر شرکت توجه کنید. شرایط هر بیمه و تخفیفات ویژه‌ای که هر یک اعمال می‌کنند به طور کامل در همین مطلب مورد بررسی قرار گرفته است.

 

نرخ پایه بیمه بدنه خودرو، براساس ارزش خودرو ارائه می‌شود. به این معنی که هر چه ارزش خودروی شما بیشتر باشد، قیمت بیمه بدنه آن نیز بیشتر خواهدشد.

نرخ نهایی و قابل پرداخت بیمه بدنه براساس ارزش خودرو، مدل خودرو، سال ساخت خودرو، پوشش‌های اضافی و تخفیفاتی که توسط شرکت‌های مختلف بر آن قابل اعمال است، محاسبه می‌شود.

 

  • فیف ارزش خودرو مختص خودروهای گران‌قیمت
  • تخفیف‌های گروهی
  • تخفیف مناسبت‌های خاص
  • تخفیف مخصوص دارندگان بیمه‌عمر و حساب بلندمدت سامان و پاسارگاد
  • دارندگان بیمه شخص ثالث که از همان شرکت، بیمه بدنه نیز تهیه کنند.
  • و ...

 

پراید با بیشترین سهم از بازار،‌ پرفروش‌ترین خودرو در کشور است. با توجه به ایمنی پایین این خودرو بیمه بدنه پرایداهمیت بسیاری دارد. برای محاسبه بیمه بدنه پراید می‌توانید وارد سایت بیمه بازار شوید و قیمت بیمه بدنه پراید را محاسبه کنید. برای محاسبه قیمت و خرید بیمه بدنه پراید:


?مشخصات خودرو را در فرم محاسبه‌گر بیمه بازار وارد کنید.
? نرخ بیمه بدنه پراید را در معتبرترین شرکت‌های بیمه مشاهده و با هم مقایسه کنید.
? پس از تکمیل اطلاعات، با پرداخت آنلاین، خرید اینترنتی بیمه بدنه پراید خود را کامل کنید. 
? بیمه‌نامه شما در کمترین زمان و در همان روز صادر خواهد شد. شما می‌توانید در زمان و مکان انتخابی بیمه‌نامه خود را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.
? در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی مدیربیمه به شماره 06131760166 تماس گرفته و با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت بیمه بدنه پراید


قیمت بیمه بدنه پراید برخلاف قیمت بیمه شخص ثالث پراید مبلغی نسبتا ثابتی نیست و در شرکت‌های مختلف بیمه تفاوت‌های بسیاری دارد. دلیل اختلاف قیمت بیمه بدنه پراید در شرکت‌های مختلف این است که شرکت‌های بیمه برای اعمال تخفیف اختیار بیشتری دارند. هنگام محاسبه قیمت بیمه بدنه پراید عوامل گوناگونی بر نرخ آن تاثیرگذار هست. این عوامل عبارتند از: نوع و مدل خودرو،‌ ارزش خودرو،‌ پوشش‌های انتخابی و تخفیف.


ارزش خودرو نقش بسزایی در تعیین نرخ بیمه بدنه پراید دارد. بنابراین توجه داشته باشید که حتما ارزش خودروی پراید را وارد کنید زیرا در صورت تعیین ارزش خودرو به مبلغی کمتر از ارزش واقعی آن در صورت بروز حادثه، شرکت بیمه مبلغی کمتر از خسارت واقعی را پرداخت می‌کند.
یکی دیگر از عوامل تاثیرگزار بر قیمت بیمه بدنه هزینه هر کدام از پوشش‌های اضافی این بیمه‌نامه است. به ازای انتخاب هر کدام از پوشش های اضافی، مبلغی به بیمه نامه بدنه خودرو شما افزوده خواهد شد. پس هرچه در زمان خرید بیمه بدنه پراید پوشش‌های اضافی بیشتری را انتخاب کنید، قیمت بیمه بدنه خودرو شما بیشتر می‌شود.

 


تخفیف بیمه بدنه پراید


شرکت‌های بیمه هنگام محاسبه نرخ بیمه بدنه پراید تخفیف‌های گوناگونی را در نظر می‌گیرند. این تخفیف‌ها در هریک از شرکت‌ها متفاوت بوده و در بازه‌های زمانی مختلف تغییر می‌کند. این تخفیف‌ها به شرح زیر است:


•    تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه
•    تخفیف خودروهای صفر کیلومتر
•    تخفیف خودروهای وارداتی
•    تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث
•    تخفیف دارندگان بیمه عمر
•    تخفیف دارندگان بیمه شخص ثالث
•    تخفیف خرید نقدی بیمه بدنه
•    تخفیف مناطق آزاد
•    تخفیف‌های گروهی بیمه بدنه
•    تخفیف‌های مناسبتی
•    و….


اگر بخواهید برای محاسبه مقدار تخفیف و استعلام نرخ بیمه بدنه پراید به صورت حضوری اقدام کنید، باید زمان بسیاری صرف کنید و قیمت این بیمه‌نامه را از شرکت‌های بیمه استعلام بگیرید. اما با وارد کردن اطلاعات خودرو در وبسایت بیمه بازار به سادگی و در عرض چند دقیقه می‌توانید از قیمت بیمه بدنه پرابد در تمامی شرکت‌های معتبر بیمه مطلع شوید آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین بیمه بدنه پراید را خریداری کنید. 

 

بهترین بیمه بدنه پراید 

همانطور که می‌دانید  تمامی شرکت‌های بیمه به ارائه بیمه بدنه می پردازند. احتمالا این سوال برای شما ایجاد شده که کدام شرکت، بیمه بهتری ارائه می‌کند و در واقع می‌توان گفت  بهترین بیمه بدنه پراید توسط کدام بیمه است.

بهترین بیمه بدنه به شرایط و نیازهای هر فرد بستگی دارد. مثلا ممکن است برای یک نفر ارزانترین بیمه بدنه پراید،‌ بهترین است و برای شخص دیگر داشتن پوشش‌های بیمه‌ای کامل و مناسب.

به طور کلی برای انتخاب بهترین بیمه بدنه باید معیارهای مختلفی را در نظر داشته باشید و قیمت و شرایط شرکت‌های مختلف را بررسی و با یکدیگر مقایسه نمود. 

مدیر بیمه این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به آسانی بهترین بیمه بدنه را انتخاب و خریداری کنید.


چه خسارت‌هایی تحت پوشش بیمه بدنه پراید قرار می‌گیرند؟


خسارت‌های تحت پوشش بیمه بدنه پراید به دو دسته خسارت‌های اصلی و فرعی تقسیم می‌شود. بیمه بدنه پراید در حالت کلی تنها خسارت‌های اصلی را تحت پوشش قرار می‌دهد.بر اساس قانون بیمه مرکزی شرکت‌های بیمه خسارات زیر را به عنوان خطرات اصلی تحت پوشش قرار می‌دهند:


•    برخورد اشیاء به اتومبیل (اتومبیل در حال حرکت و سکون)
•    برخورد دو وسیله نقلیه به یکدیگر یا برخورد با یک جسم ثابت یا متحرک
•    واژگونی و سقوط خودرو
•    آتش سوزی، صاعقه، انفجار
•    سرقت کلی خودرو (خسارت ناشی از سرقت کلی خودرو یا ناشی از آسیب دیدن وسایل اصلی یا اضافی درج‌شده در بیمه‌نامه هنگام سرقت)
•    خسارت وارد شده به خودرو آسیب دیده هنگام نجات یا انتقال آن
•    خسارت وارد شده به باطری و لاستیک‌های خودرو (تا 50 درصد قیمت نو)


پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه پراید


خسارت‌های فرعی تحت پوشش بیمه بدنه پراید نیستند، مگر در صورتی که با پرداخت مبلغی اضافی این پوشش‌های تکمیلی را خریداری کنید. خسارت‌های فرعی تحت پوشش این بیمه‌نامه عبارتند از:


•  سرقت جزئی لوازم و قطعات خودرو
•  نوسانات قیمت
•  بلایای طبیعی
•  شکسته شدن شیشه
•  هزینه ایاب و ذهاب
•  پاشیدن مواد شیمیایی و اسیدی
•  میخ‌کشی
•  ترانزیت
•  حذف فرانشیز
•  حذف استهلاک


چه خسارت‌هایی تحت پوشش بیمه بدنه پراید قرار نمی‌گیرند؟


خسارت‌های زیر توسط شرکت های بیمه پوشش داده نمی‌شوند:


•    خسارت‌های وارد شده بر اثر جنگ، شورش، حمله یا اعتصاب
•    خسارت‌های مستقیم یا غیرمستقیم وارد شده به خودرو به دلیل انفجارهای هسته ای
•    خسارت های عمدی وارد شده به خودرو توسط بیمه‌گزار، ذینفع یا راننده خودرو
•    تعقیب و گریز کردن از پلیس 
•    مستی و استفاده کردن از مشروبات الکلی، مواد روان گردان یا مواد مخدرها
•    حمل کردن بار بیشتر از حد مجاز
•    در صورت بکسل کردن وسیله نقلیه دیگر (به جز خودروهایی که مجاز به بکسل کردن باشند)
•    رانندگی کردن بدون گواهینامه یا رانندگی با گواهینامه باطل شده یا رانندگی با گواهینامه غیرمرتبط با وسیله نقلیه (مثلا رانندگی کردن با اتومبیل با گواهینامه موتور)


دقت داشته باشید تمام شدن اعتبار گواهی‌نامه به معنای باطل شدن آن نیست.


خرید بیمه بدنه پراید


برای خرید بیمه بدنه پراید راه‌های مختلفی پیش رو دارید. شما می‌توانید به صورت حضوری بیمه نمایندگی‌های بیمه مراجعه کنید و قیمت بیمه بدنه پراید را استعلام گرفته و خریداری کنید. خرید بیمه بدنه به این روش نیاز به زمان بسیاری دارد. ضمن اینکه در این روش نمی‌توان قیمت بیمه بدنه پراید را در همه شرکت‌های بیمه بررسی و مقایسه کرد.
روش دیگر محاسبه آنلاین قیمت بیمه بدنه پراید است. برای محاسبه و خرید اینترنتی بیمه بدنه پراید می‌توانید وارد سایت مدیر بیمه شوید.


4-بهترین بیمه ماشین چیست

با توجه به پوشش‌های مختلفی که این بیمه نامه در زمان خسارت برای شما فراهم می‌کند می‌تواند انتخاب مهم شما در کنار بیمه شخص ثالث باشد. بهترین بیمه بدنه خودرو را می‌توان از دو نگاه متفاوت بررسی کرد: از نظر مردم و  از نظر کارشناسان بیمه. در این نوشته با توجه به ارتباط عمیق و چندین ساله کارشناسان بیمه تایم با صنعت بیمه تلاش شده تا هر دو شاخص ذکر شده در خرید بیمه بدنه خودرو به شما پیشنهاد شود.

 

کدام بیمه شخص ثالث بهتر است

بر اساس این نظرسنجی بیمه بدنه ایران بیشترین میزان سهم را در سبد خرید پاسخ‌دهندگان داشته است. پس از آن بیمه بدنه دانا و بیمه بدنه آسیا رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌‌اند. همچنین در بین کاربرانی که قصد خرید بیمه بدنه در آینده را داشته‌اند باز 3 شرکت ایران، دانا و آسیارتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند.


5-رتبه بندی بیمه شخص ثالث

بیمه ایران هم از رتبه دهم در سال 1397 به جایگاه رتبه اول در کسب رضایت مندی مشتریان صعود کرده سطح رضایتمندی از دو شرکت برتر و دو شرکت بدتر، به میزان محسوسی از بقیه متفاوت است

 

بیمه نامه بدنه خودرو

 

 پس از آن، سایر شرکتهای بیمه در کل دارای تفاوت بسیار اندکی در میزان تامین رضایتمندی مشتریان بوده اند.

 

بیمه بدنه ماشین

 


6-مزایای بیمه بدنه

آیا از مزایای بیمه بدنه  اطلاع دارید؟

بطور ساده از مزایای بیمه بدنه این است که شما می توانید با خرید بیمه بدنه بیمه ایران، چنانچه مقصر حادثه باشید و یا به هر دلیل دیگر مانند واژگونی،آتش سوزی،سرقت و غیره  خسارت وارده به خودروی شما با خرید بیمه بدنه قابل جبران است.

نکته طلایی 1 

شما می توانید حتی در صورتی که مقصر حادثه نیستید و بیمه نامه شخص ثالث طرف حادثه امکان پرداخت کل خسارت شما را ندارد ، از بیمه نامه بدنه خود برای دریافت مابقی خسارت اقدام نمایید.

نکته طلایی 2 برای خودروهای گران قیمت

بر اساس مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی چنانچه خودرویی به خودروی گران قیمت شما خسارت سنگینی وارد کند و مقصر باشد بر اساس این قانون تنها بخشی جزئی از خسارت را باید جبران نماید ما بقی خسارت باید توسط بیمه بدنه خودتان جبران گردد در صورت نداشتن بیمه بدنه باید خسارت را از جیب خود جبران نمایید.



9-دریافت خسارت بیمه بدنه ایران

پیشنهاد می‌شود که طرفین بعد از تصادف محل حادثه را ترک نکنند. اولین اقدام در این شرایط تماس با پلیس (110) است. افسر پلیس در محل حاضر می‌شود و گزارشی از تصادف تهیه می‌کند. در مرحله بعد طرفین باید با به همراه داشتن مدارک زیر به مرکز خسارت مربوط مراجعه کنند:

1- بیمه نامه خودرو (شخص ثالث و بدنه)

2- کارت ماشین

3- سند ماشین

4- گزارش پلیس

5- گواهینامه

در این حالت در شرایطی که قطعه‌ای تعویض شود، باید داغی آن به شرکت بیمه تحویل داده شود. برای مثال در صورت عوض شدن سپر خودرو، باید سپر اوراقی را به شرکت بیمه تحویل داد.

در صورتی‌که داغی و اجسام اوراقی تحویل داده نشود ممکن است که هزینه داغی از خسارت بیمه بدنه نهایی کسر شود.

بعد از بروز خسارت برای دریافت بیمه بدنه باید در محل حادثه ماند و با پلیس تماس گرفت.


مدیر بیمه می توانید قیمت بگیرید


12-تخفیف بیمه شخص ثالث ایران

 

بیمه بدنه ماشین

 


13-تخفیف بیمه بدنه خودرو صفر بیمه ایران

عوامل گوناگونی بر هزینه بیمه بدنه تاثیرگزار است. نرخ دهی بیمه بدنه ایران نیز از این عوامل تاثیرپذیر بوده و متناسب با نوع و مدل وسیله نقلیه، سال ساخت، ارزش خودرو، تخفیف‌ها و پوشش‌های انتخابی متفاوت خواهد بود.

 

نوع و مدل وسیله نقلیه

وسایل نقلیه انواع گوناگونی دارند که قیمت بیمه بدنه متناسب با نوع، مدل و سال ساخت آن متفاوت خواهد بود.

 

ارزش خودرو

هنگام خرید این بیمه‌نامه، بیمه‌گزار بایستی ارزش خودرو را مشخص نماید. توجه داشته باشید در صورت تعیین ارزش خودرو به مبلغی کمتر از ارزش واقعی آن در صورت بروز حادثه، شرکت بیمه نیز مبلغی کمتر از خسارت واقعی را پرداخت می‌کند. بنابراین توصیه می‌شود خودروی خود را با ارزش واقعی آن بیمه کنید.


14-استعلام نرخ بیمه ثالث ایران

شما می توانید در سایت مدیر بیمه استعلام نرخ بیمه ثالث را دریافت کنید.



18-دریافت خسارت بیمه بدنه ایران

راهنمای دریافت خسارت بیمه بدنه و لیست مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت با گزارش مقامات انتظامی عبارتند از:
– اصل و کپی بیمه‌نامه بدنه و شخص ثالث خودرو.
– اصل و کپی گواهینامه راننده خودرو در هنگام حادثه.
– اصل و کپی کارت و سند خودرو.
– اصل کروکی.
– ارائه معرفینامه از شرکتهای لیزینگ در صورت خرید اقساطی خودرو

هموطن گرامی در صورتیکه کروکی تنظیمی از نوع غیر سازشی باشد، می‌بایست علاوه بر مدارک فوق، برگ بازجویی طرفین حادثه به همراه سایر گزارشهای تکمیلی از قبیل گزارش نیروی انتظامی، گزارش کارشناس رسمی دادگستری، و عند الزوم رای محاکم قضایی در مورد کروکی تنظیمی به شعبه پرداخت خسارت ارائه گردد.

 

 

source : modirebimeh


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/28:: 12:44 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >