سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش رابه عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
https://keramatzade.com

تحصیل در علم اقتصاد هم نخواهید داشت.

ثروت


همه انسان ها به تدریج می توانند ثروتمند و بی نیاز شوند .ثروت همه ی انسانها، حتی بدون داشتن استعدادی خاص و یا شانس می توانند به تدریجثروت کسب کنند. می توانند بخشی از دستمزد خود را ذخیره کنند و نهایتا بازنشسته شوند.
 شما می توانید فقط با پس انداز کردن پول خود، بدون آنکه نیاز به سرمایه گذاری و ریسک کردن داشته باشید، در کمال رفاه بازنشسته شوید.ثروت-حتی نیاز به خریدن دوره آموزشی من یا تحصیل در علم اقتصاد هم نخواهید داشت.ثروت


دانلود  ویدیو رایگان مرتبط : چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟

مقاله مرتبط : علم ثروتمندی




ثروت-کافی است که هرماه 10 درصد از درآمد خود را پس انداز کنید. البته شاید بگویید که تورم در نهایت باعث از بین رفتن ارزش پول پس انداز شده می شود. این درست است.

به همین خاطر پیشنهاد می کنم که پول پس انداز شده را صرف خریدن اوراق قرضه ی دولتی کنید. اوراق قرضه سود ثابت و مشخصی دارند. از طرفی هم دولت هیچ وقت ورشکست نمی شود. درنتیجه شما هر سال مقدار مشخصی را به عنوان سود، بدون هیچ ریسکی دریافت خواهید کرد.حال اگر واقعا باهوش باشید، سود پرداخت شده از طرف دولت را دوباره صرف خریدن اوراق قرضه خواهید کرد.ثروت
در نتیجه میزان  ثروت پس انداز شده ی خود را بازهم بالاتر خواهید برد.اما اگر نمی توانید 20 سال تا بازنشسته شدن صبر کنید، اشکالی ندارد. راه های دیگری هم هست اما همیشه یادتان باشد که به دنبال تدریجی کسب پول باشید نه یک شبه #ثروتمند شدن.ثروت


مقاله مرتبط : رازهای ثروتمند شدن


ثروت

تجربه به من نشان داده که اکثر مردم به طور ناخودآگاه دنبال چنین راهی می گردند. و اگر روزی فکر کنند که واقعا روشی سریع آن ها را پولدار میکند، بعضی ازاوقات در عرض چند ثانیه کل سیستم باورهای خود را عوض خواهند کرد تا جایی که حتی برایشان مهم نباشد که این کار ” بزن در رو” ممکن است باعث ضایع شدن حق انسانهای بیگناه زیادی شود.

ثروت-البته شاید خواننده ی گرامی با خود فکر کند که وی با دیگران فرق دارد و یا اینکه فرصت طلایی وی با دیگران فرق خواهد کرد. در این صورت من برای شما آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که شانس تان را امتحان کنید. بعضی از ما کمتر از اشتباه دیگران درس می گیریم و فکر می کنیم که با بقیه متفاوت هستیم. من این را کاملادرک می کنم. اما به نظر من نتیجه ای که در نهایت به آن خواهید رسید این است من و شما با هم هیچ فرقی نداریم و همه در اشتباه کردن به یک انداره استعداد داریم. و دیگران نیز با ما فرقی ندارند.
اما اگر قانع شده اید که فرصت های طلایی و بزن در رو باب میلتان نیست، همانطور که من از آن ها متنفر هستم، حال آماده اید که راه درست کسب  ثروت را یاد بگیرید.
و اصل بعدی، شاید یکی از مهمترین قوانینی است که من از”وارن بافیت” یاد گرفتم . فقط کاری را انجام دهید که می فهمید، اما در آن حرفه آن قدر مهارت پیدا کنید که هیچ کس نتواند با شما رقابت کند. و بعد تنها کاری که باید بکنید این است که آن کار را مرتب تکرار کنید.
 ثروت -وارن بافیت ثروتمند ترین فرد روی زمین است، وی بیش از 80 سال سن دارد و در طول دهه ی گذشته رتبه ی اول ثروتمند ترین مرد دنیا بین وی و “بیل گیتس”،رئیس کمپانی مایکروسافت به دست شده است.وارن بافت صاحب یک شرکت سرمایه گذاری است که در کمپانی های مختلف سهام دارد.وارن بافیت فرمول اصلی سرمایه گذاری خود را از استاد خودش “بنجامین گراهام” یاد گرفت که در دانشگاه سر کلاس های وی می نشست. قسمت اعظم آن فرمول برای همه قابل یاد گیری است. جالب است بدانید که خود من آن را از شاگردِ شاگردِ شاگردِ وی آموختم!ثروت
به این می گویند آموزش سینه به سینه! البته فرمول ها و شیوه ی سرمایه گذاری وی برای تشخیص سهام موفق در کتاب های زیادی منتشر شده است. اما چه کسی حوصله ی خواندن و یاد گرفتن آن ها را دارد؟ تقریبا هیچ کس!


مقاله مرتبط : ثروت


ثروت


اما من شخصاً فرمول های وی را یاد گرفتم و بعد از بارها استفاده کردن از آنها باید بگویم که آنقدرها هم پیچیده نیستند و هر کسی که در حد کلاس پنجم ابتدایی ریاضی بداند آن ها را می تواند یاد بگیرد و استفاده کند.اما نکته مهم این ماجرا، فلسفه ی کلاسیک وارن بافیت است. وی معتقد است که آدم باید فقط کاری را که می فهمد انجام دهد. یعنی اینکه فرصت های طلایی وی را وسوسه نکند.

ثروت-من نیز به این اصل وارن  ایمان کامل دارم. البته معنای این حرف آن نیست که آدم باید فقط کار سابقش را ادامه دهد و تجارت های جدید را تجربه نکند.
نه، به هیچ وجه ! اما مهم است که پیش از آغاز یک تجارت جدید اول درباره ی آن یاد بگیرید، و اصول حاکم بر آن را بفهمید. و کاملا اهمیت دارد که شخص “خودتان”بفهمید، اینکه دوست یا همکارتان آن را می فهمد کافی نیست.پس شما هم سعی کنید که در درجه ی اول در کار فعلی تان استاد شوید. دانش و تجربه ی خود را در آن عمیق کنید. تقریبا تا حدی پیشرفت کنید که کسی توان رقابت با مهارت شما را نداشته باشد.ثروت

 


مقاله مرتبط : باور ثروت


ثروت
اگر کارمند حسابداری یک شرکت هستید، به مدرک دانشگاهی خود اکتفا نکنید. شروع به خواندن متد ها و روش های جدید بکنید که همکارانتان نمی دانند.
در کنار آن شروع به خواندن درباره ی زمینه هایی که مستقیما به کار شما ارتباط ندارند اما به شکلی مربوط اند. مثلا شروع به خواندن اصول “اقتصاد کلان” کنید. درحین انجام این کار متوجه خواهید شد که از تجربه ی خود در حسابداری میتوانید به شکل موثرتری در زمینه ای جدید تر استفاده کنید. در این حالت خواهد بود که شما صاحب مهارتی خواهید شد که بعضی از شرکت ها شدیدا به آن نیاز دارند.
ثروت-آنها به کسی نیاز خواهند داشت که مثل شما در هر دو زمینه خبره باشد. آنها به مهارت شما نیاز دارند اما مشکل دراینجاست که افرادی مانند شما نادر خواهند بود.پس قدرت در مذاکره برای حقوق و مزایای بیشتر در اختیار شما خواهد بود.ثروت

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلومتری با قدم اول آغاز می‌شود، ببخشید و ببخشید و ببخشید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید، اشتیاق آرام را تجربه کنید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید و...

کتاب صوتی راز ثروت

کتاب صوتی راز ثروت

اگر فیلم راز  را دیده باشید، در ابتدای فیلم، خانم راندا برن به نسخه قدیمی کتابی اشاره می‌کند که رازی را به او فهماند و این راز زندگی‌ مالی‌اش را به کلی تغییر داد. رازهایی که در آن کتاب بود خانم راندا برن را از درماندگی و آن وضعیت سخت زندگی به ثروت و خوشبختی رساند. “کتاب راز ثروت ” همان کتاب است. وقتی این کتاب را می‌خوانی، متعجب می‌شوی از اینکه والاس واتلز، نویسنده کتاب، بیش از صد سال پیش، چقدر دقیق، اصول ثروت  را درک و بیان نموده است.

کتاب صوتی قانون جذب ثروت

کتاب صوتی قانون جذب ثروت

این کتاب به ما میگوید،مهمترین عاملی که نمی توانیم پول درآوریم,عدم درک این است که: هر ذره در جهان هستی، شامل هم خواسته و هم ناخواسته است و اصل و اساس قانون جذب این است که شما با توجه کردن به هر چیزی، آن را به زندگی‌تان دعوت می‌کنید، نه با فکر کردن به آن

کتاب الکترونیکی تو ثروتمند زاده شده ای-باب پراکتور

کتاب الکترونیکی تو ثروتمند زاده شده ای-باب پراکتور

بدون شک باب پراکتور استاد کنترل ذهن و برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه است. باب پراکتور از کاری که در آن مهارت زیادی دارد، یعنی برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه، در کتاب "تو ثروتمند زاده شده ای" استفاده کرده است و نشان داده است برای دستیابی به ثروت باید ابتدا ذ


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/5/11:: 11:33 صبح     |     () نظر

 

1-علمی به نام ثروت اندوزی

علمی وجود دارد که همانند علوم ریاضی و جبر، علمی دقیق است و طبق قوانین خاصی فرآیند دست‌یابی به ثروت را هدایت می‌کند. انسان به محض قرارگرفتن در به کار بستن این قوانین، می‌تواند با دقتِ ریاضی‌وار ثروتمند شود. تملک اشیاء و پول در نتیجه‌ی انجام کارها به شیوه‌ای خاص رخ می‌دهد. آن‌هایی‌که کارها را دانسته یا ندانسته به این شیوه‌ی خاص انجام می‌دهند به یقین ثروتمند خواهند شد.

در حالی‌که آن‌هایی‌که از این شیوه‌ی خاص بهره نمی‌گیرند، بدون توجه به میزان سخت‌کوشی و توانایی‌هایشان فقیر باقی می‌مانند. طبق یک قانون طبیعی، علل یکسان نتایج یکسان به بار می‌آورد. بر اساس این قانون، هر زن و مردی که انجام کارها را به شیوه‌ای خاص فرا گرفته و به کار بسته باشد، قطعاً می‌تواند ثروتمند شود. درستی عبارت فوق را می‌توان با استفاده از حقایق زیر ثابت کرد.


2- ثروت‌اندوزی هیچ ارتباطی با محیط پیرامون ندارد

 زیرا در غیر این‌صورت تمامی ساکنان یک محله یا یک شهر باید ثروتمند می‌شدند. در حالی‌که ساکنان شهرهای دیگر همگی فقیر باقی می‌ماندند، یا ساکنان شهری باید غرق ثروت می‌بودند، در حالی‌که ساکنان شهر هم‌جوار در فقر به سر می‌بردند.

در همه جا فقیر و غنی را در کنار یک‌دیگر می‌بینید و این در حالی است که در یک محیط زندگی می‌کنند و اغلب به یک حرفه هم مشغول هستند. وجود دو نفر با تجارتی یکسان در یک محله در حالی‌که یکی فقیر و دیگری ثروتمند است، نشان می‌دهد که ثروت‌اندوزی اساساً به محیط پیرامونی وابسته نیست.


مقاله مرتبط : باورهایی که باید در مورد پول داشته باشید

مقاله مرتبط : رازهای-ثروتمند-شدن


 البته برخی فضاها در مقایسه با محیط‌های دیگر ممکن است مطلوب‌تر باشند. اما هنگامی‌که دو نفر در یک تجارت و در یک محله فعالیت می‌کنند، یکی ثروتمند می‌شود در حالی‌که دیگری ورشکست شده است. نتیجه‌ی ثروت‌اندوزی، نتیجه‌ی انجام کارها به شیوه‌ای خاص است.

منظور از شیوه‌ای خاص این است که به تمام مواردی که در این کتاب گفته شده عمل شود. یعنی با تغییر کلی عقاید و باورها در مورد ثروت و اقدام به موقع می‌توان ثروتمند شد. برای درک بهتر شیوه‌ای خاص، کتاب را یک بار مطالعه کرده و فصل آخر را بارها و بارها بخوانید تا تبدیل به باورها و اعتقادات شما شود.

در آن صورت ثروت و فراوانی از آن‌جایی‌که فکرش را نمی‌کنید وارد زندگی‌تان می‌شود. علاوه بر این، توانایی انجام کارها به شیوه‌ای خاص صرفاً نیازمند داشتن استعدادی خاص نیست. بسیاری از افراد مستعد، فقیر هستند. در حالی‌که افراد کم استعداد زیادی ثروتمند می‌شوند


مقاله مرتبط : چگونه ثروتمند شویم؟ 

دانلود مقاله مرتبط : ثروت


 با بررسی زندگی افراد ثروتمند در می‌یابید که آن‌ها از هر لحاظ انسان‌های متوسط و میانه‌رویی بوده‌اند و در مقایسه با دیگر افراد، مستعدتر و تواناتر نبوده‌اند. روشن است که علت ثروت‌اندوزی این افراد، داشتن استعدادها و توانایی‌های متفاوت از سایر مردم نبوده است، بلکه علت این بوده است که این افراد کارها را به شیوه‌ای خاص انجام داده‌اند. با پس‌انداز کردن و خساست به خرج دادن ثروتمند نخواهید شد. بسیاری از افراد خسیس فقیر هستند، در حالی‌که ولخرج‌ها اغلب ثروتمند می‌شوند.

انجام کارهای خارق‌العاده و کارهایی که دیگران از انجام آن عاجزند شما را ثروتمند نخواهد کرد. زیرا دو نفری که به یک تجارت مشغول‌اند اغلب کارهای مشابهی را انجام می‌دهند. با این وجود، یکی ثروتمند و دیگری ورشکسته و فقیر می‌شود. با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق به این نتیجه می‌رسیم که ثروت‌اندوزی نتیجه‌ی انجام کارها به شیوه‌ای خاص است. اگر با انجام کارها به شیوه‌ای خاص می‌توان ثروتمند شد و اگر علل یکسان نتایج یکسانی به بار می‌آورد، پس هر مرد و زنی که بتواند کارهای خود را به شیوه‌ای خاص انجام دهد، می‌تواند ثروتمند شود.

alexa


دانلود  ویدیو رایگان مرتبط : چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟


این تعریف نشان می‌دهد که علم دقیقی وجود دارد. مسئله‌ای که در این‌جا مطرح می‌شود این است که شاید این شیوه‌ی خاص آن‌قدر مشکل باشد که تنها تعداد اندکی از مردم بتوانند از آن استفاده کنند. این مطلب صحت ندارد،  زیرا همان‌طور که دیدیم و تا آن‌جایی‌که به توانائی‌های طبیعی انسان مربوط می‌شود، همان‌قدر که افرادِ با استعداد ثروتمند می‌شوند، به همان اندازه نیز افراد کندذهن ثروتمند شده و نوابغ و انسان‌های بسیار باهوش هم ثروتمند می‌شوند.

البته برای ثروتمند شدن سطوحی از توانایی فکری و شناخت لازم است. اما تا آن‌جایی‌که به توانایی‌های طبیعی انسان مربوط می‌شود، هر مرد یا هر زنی که توانایی مطالعه و فهم این کتاب را داشته باشد، به طور قطع ثروتمند خواهد شد.

 می‌دانیم که ثروت‌اندوزی هیچ رابطه‌ای با محیط پیرامون ندارد. با این‌حال موقعیت مکانی در برخی موارد مهم است. هیچ‌کس نمی‌تواند به اعماق صحرا برود و انتظار داشته باشد تجارت موفقی را راه اندازی کند. ثروت‌اندوزی در معامله با مردم و حضور در مکان‌هایی که انسان‌ها زندگی می‌کنند، امکان‌پذیرتر است و خیلی بهتر است که بافت جمعیتی به گونه‌ای باشد که در معامله، موفقیت بیش‌تری انتظار برود.


مقاله مرتبط : قانون جذب ثروت


اگر در شهر شما ثروتمندی وجود دارد یا در استان شما ثروتمندی زندگی می‌کند، شما هم می‌توانید ثروتمند شوید. تکرار می‌کنم که ثروت‌اندوزی مسئله‌ی انتخاب تجارت و یا حرفه‌ای خاص نیست. افراد در هر تجارت و یا هر حرفه‌ای می‌توانند ثروتمند شوند. درحالی‌که ممکن است همسایگان کناری آن‌ها در همان حرفه و شغل فقیر و بی‌چیز باقی بمانند.

 واقعیت این است که شما در تجارت مورد علاقه‌ی خود و کاری که با خصوصیات ذاتی‌تان هماهنگ‌تر باشد، بهتر عمل می‌کنید. در صورتی‌که استعداد خاصی دارید که به درستی شکوفا شده است، در تجارتی که به آن استعداد نیاز دارد موفق‌تر خواهید بود.

هم‌چنین در تجارتی که در محل سکونت شما مناسب‌تر باشد بهتر نتیجه خواهید گرفت. مثلاً یک مغازه‌ی بستنی فروشی در آب و هوای گرم بهتر نتیجه می‌دهد تا این‌که در مناطق سردسیر شما را ثروتمندتر ‌کند. اما علی‌رغم این محدویت‌های کلی، ثروت‌اندوزی مختص به انجام تجارتی خاص نیست. بلکه بستگی تام به فراگیری و انجام کارها به شیوه‌ای خاص دارد.

 اگر هم اکنون به تجارتی مشغول هستید و فردی در محل شما از این تجارت ثروتمند شده است و شما نتوانسته‌اید ثروتمند شوید، علت این است که شما کارها را به آن شیوه‌ی خاصی که آن فرد انجام می‌دهد، انجام نداده‌اید.


مقاله مرتبط : پول


فقرِ شما اهمیتی ندارد. اگر شروع کنید به انجام کارها به شیوه‌ای خاص، فرآیند ثروت‌اندوزی آغاز خواهد شد و سرمایه‌دار می‌شوید. سرمایه‌دار شدن بخشی از فرآیند ثروت‌اندوزی است که خود بخشی از آن نتیجه‌ای است که به طور قطع در پی انجام کارها به شیوه‌ای خاص به دست می‌آید.

ممکن است فقیرترین فردِ ساکن در یک قاره باشید و شدیداً مقروض باشید. شاید هیچ دوست، نفوذ و یا منبعی در اختیار نداشته باشید. اما به محض آغاز به انجام کارها به شیوه‌ای خاص به طور قطع فرآیند ثروت‌اندوزی آغاز خواهد شد. چرا که علل یکسان نتایج یکسانی به بار می‌آورند.

در صورت نداشتن سرمایه می‌توانید سرمایه‌دار شوید. اگر تجارت کنونی شما نامناسب است، می‌توانید تجارت مناسبی را آغاز کنید. اگر در موقعیت مکانی نامناسبی هستید، به مکان مناسبی نقل مکان کنید و یا این‌که انجام کارها را به شیوه‌ای خاص در همان تجارت فعلی و موقعیت جغرافیایی کنونی خود آغاز کنید و به موفقیت برسید.

ثروتمندی ، علم ثروت ، چگونه پولدار شویم؟ ، قانون جذب ثروت google

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/5/11:: 11:23 صبح     |     () نظر

پیشرفته و پیچیده شده است و هر زن  و مرد معمولی برای رسیدن به خواسته‌های خود به ثروت زیادی نیاز دارد. گرایش و میل ذاتی هر انسان، تبدیل‌شدن به آن چیزی است که قابلیت‌های آن در درون وی به امانت نهاده شده است. ما باید بپذیریم که خواهان آن بودنی هستیم که می‌توانیم باشیم .

رازهای  ثروتمند شدن


1-رازهای ثروتمند شدن در زندگی

در مدح  فقر هر چقدر هم مدیحه‌سرایی شود این حقیقت هم‌چنان به قوت خود باقی خواهد ماند که داشتن یک زندگی کامل و توأم با موفقیت بدونکسب ثروت امکان‌پذیر نیست. رازهای ثروتمند شدن،هیچ انسانی بدون در اختیار داشتن  پول فراوان نمی‌تواند به بالاترین درجه‌ی رشد روحی و یا شکوفایی استعدادهای خود برسد.

رازهای ثروتمند شدن،انسان برای رشد روحی و شکوفایی استعدادهایش به امکاناتی نیاز دارد که بدون پول نمی‌تواند آن‌ها را تهیه کند. جامعه‌ی انسانی طوری سازمان‌دهی شده است که مالکیت و استفاده از این امکانات صرفاً از طریق پول ممکن است. لذا علم ثروت‌اندوزی را می‌توان پایه و اساس تمامی پیشرفت‌های بشری دانست .

رازهای ثروتمند شدن،هدف از زندگی، رشد و بالندگی است و حق هر موجود زنده‌ای است که قابلیت‌های خود را تا حد امکان رشد دهد. حق حیات در انسان به این معنا است که او حق دارد از تمامی امکاناتِ ممکن به‌طور آزادانه و نامحدود در جهت رشد و بالندگی جسمی، روحی و ذهنی استفاده کند یا به ‌بیان‌دیگر او حق دارد که ثروتمند باشد.

 


دانلود  ویدیو رایگان مرتبط : چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟


2- معنی واقعی ثروتمند بودن ورازهای  ثروتمند شدن

قناعت به کمی نیست. هرکس که بتواند از امکانات بیش‌تری استفاده کند و لذت ببرد نباید به کم قانع باشد. هدف از خلق طبیعت، شکوفایی و بالندگی و رشد حیات است و هر انسانی باید بتواند هر آن‌چه را که به قدرتِ شکوه، زیبایی و زندگی پربار و غنی مربوط می‌شود در اختیار داشته باشد و قناعت به کم‌تر از آن گناه است .

رازهای  ثروتمند شدن،ثروتمند کسی است که تمامی امکانات لازم را برای یک زندگی پربار در دست دارد. هیچ انسانی نمی‌تواند بدون  پول فراوان، تمامی نیازهای خود را بر آورده سازد. امروزه زندگی بسیار پیشرفته و پیچیده شده است و هر زن  و مرد معمولی برای رسیدن به خواسته‌های خود به ثروت زیادی نیاز دارد. گرایش و میل ذاتی هر انسان، تبدیل‌شدن به آن چیزی است که قابلیت‌های آن در درون وی به امانت نهاده شده است. ما باید بپذیریم که خواهان آن بودنی هستیم که می‌توانیم باشیم .


3-معنای موفقیت در ثروتمند شدن و رازهای  ثروتمند شدن

در زندگی این است که همان چیزی شویم که می‌توانیم و می‌خواهیم. و این کار را می‌توانیم با استفاده از امکاناتی انجام داد که ثروت امکان خریداری آن‌ها را به ما می‌دهد. درک و شناخت علم ثروت‌اندوزی از ضروری‌ترین دانش‌ها است. هیچ اشکالی ندارد اگر که بخواهید ثروتمند شوید.رازهای  ثروتمند شدن، تمایل به ثروت در واقع گرایش به زندگی غنی‌تر، پربارتر و سرشارتر است که این میل قابل‌ تحسین و ستایش است.

انسانی که فاقد یک زندگی پربار است انسانی غیرطبیعی است. کسی که نخواهد در جهت رسیدن به خواسته‌ی خود پول کافی در دست داشته باشد غیرطبیعی است.

رازهای  ثروتمند شدن،انسان با سه انگیزه و هدف زندگی می‌کند. ما برای جسم، ذهن و روح خود زندگی می‌کنیم. هیچ‌کدام از موارد فوق بر دیگری برتر یا مقدس‌تر نیستند. همگی به یک اندازه مطلوب هستند وحیات پربار در هر کدام از سه عرصه‌ی جسم، روح و ذهن در گرو تجلی پربار آن دو عرصه‌ی دیگر است.

درست و شرافتمندانه نیست صرفاً  در خدمت روح زندگی کرد و جسم و ذهن را به کناری گذاشت. زندگی کردن در خدمت ذهن و نادیده گرفتن نیازهای جسمی و روحی نیز خطا است. همگی با پیامدهای نفرت‌انگیز حیاتِ صرفاً جسمانی و انکار نیازهای روحانی و ذهنی آشنا هستیم.

حیات واقعی به معنای تجلی کامل آن چیزهایی است که انسان بتواند با استفاده از جسم، ذهن و روح  خود  به عرصه برساند.هیچ انسان پیش از آن‌که جسم‌اش در تمامی کارکردهای خود به کمال نرسیده باشد به سعادت واقعی و رضایت نمی‌رسد.

همین مطلب درباره‌ی روح  و ذهن هم صادق است. در جایی‌که احتمال به ظهور نرسیده‌ای وجود دارد و یا بالقوه‌ای بالفعل نشده است، میل ارضاء نشده‌ای وجود خواهد داشت و این میل همان احتمالی است که می‌خواهد متجلی شود و یا بالقوه‌ای است که در طلب به فعلیت درآمدن است.

انسان نمی‌تواند بدون غذای مناسب و لباس راحت و سرپناه گرم و رهایی از رنج  و زحمتِ طاقت‌فرسای کار جسمی حیات کاملی را تجربه کند. استراحت و تفریح در یک حیات کامل جسمی ضروری است. انسان نمی‌تواند بدون کتاب و زمانی کافی برای مطالعه و داشتن فرصت سفر و هم‌چنین داشتن دوستانی که از لحاظ عقلی او را رشد دهند، یک حیات کامل ذهنی را تجربه کند و ثروتمند شود


دانلود مقاله مرتبط : علم ثروتمندی

دانلود مقاله مرتبط : ثروت


4-برای یک حیات کامل ذهنی باید تفریحات عقلی در اختیار داشت تا ثروتمند شد-رازهای  ثروتمند شدن

ثروت‌اندوزی باید بتوان آثار هنری زیبا را در اطراف دید و آن‌ها را ستود. حیاتِ روحی کامل، نیازمند عشق‌ورزی است و فقر مانع از تجلی عشق می‌شود.

 رازهای  ثروتمند شدن،بالاترین درجه‌ی سعادت روحی در انسان زمانی است که بتواند هدیه‌ای را به عزیزانش تقدیم کند. عالی‌ترین و طبیعی ترین تجلی عشق در بخشش است . انسانی که نتواند هدیه‌ای را ببخشد نمی‌تواند نقش خود را به‌عنوان همسر و پدر یک شهروند و یا یک انسان به‌درستی ایفا  کند.

در استفاده از امکانات مادی است که انسان حیات کامل جسمانی را درک می‌کند. ذهن خود را پرورش می‌دهد و روح خود را می‌گشاید. بنابراین ضروری است که انسان ثروتمند باشد. رازهای  ثروتمند شدن،ثروتمند بودن حق مسلم شماست و هیچ زن  و مرد طبیعی نمی‌تواند به‌ غیر از این فکر کند . کاملاً حق ‌دارید که توجه کامل خود را به علم ثروتمند ثروت‌اندوزی معطوف کنید. زیرا که شرافتمندانه‌ترین و ضروری‌ترین دانش‌هاست. اگر از مطالعه‌ی این دانش سرباز زنید، در وظیفه‌ای که نسبت به خود و بشریت و حتی خدا دارید کوتاهی کرده‌اید. زیرا بزرگ‌ترین خدمتی که می‌توانید به بشریت کنید این است که بهره‌ی لازم را از وجود خود ببرید.

google 

alexa


5- افراد ثروتمند پشتکار دارند-رازهای  ثروتمند شدن

ثروتمندان پشتکار دارند

رازهای  ثروتمند شدن،ثروتمندان هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شوند. ثروتمند شدن به یکباره و ناگهانی رخ نمی‌دهد. ثروتمند شدن، حاصل سال‌ها تلاش وشکست و پیروزی توأم است. شاید در سفر به سوی هدف، بارها سرمایه‌ی خود را از دست بدهید. اما با درس گرفتن از اشتباهات و کسب تجربه، بالاخره استقلال مالی کسب خواهید کرد و به آرزوهایتان می‌رسید.


6-رازهای  ثروتمند شدن-افراد ثروتمند دست و دلباز هستند

ثروتمندان دست و دلباز هستند

رازهای  ثروتمند شدن-این افراد ثروتمند بسیار بخشنده‌اند. اگر به داستان زندگی هر کدام از آنها نگاه کنید، در می‌یابید که آنها بسیار انسان‌دوست هستند. مثلا راکفلر، بیل گیتس، اندرو کارنگی و خیلی‌های دیگر، فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌ی امور خیریه دارند.


7- رازهای  ثروتمند شدن-افراد ثروتمند مدام در حال یادگیری و رشد هستند

ثروتمندان مدام در حال یادگیری هستند

 

رازهای  ثروتمند شدن-هر چه بیشتر بدانید، درآمد بیشتری خواهید داشت. یادگیری، شما را قدرتمند می‌کند. هر چند کار و تلاش لازمه‌ی ثروتمند شدناست، اما شرطی کافی برای این امر نیست. قبل از کسب درآمد باید به ارزشی که در مقابل کسب درآمد عرضه می‌کنید، فکر کنید و تنها راه توسعه‌ی این ارزش، رشد و یادگیری پیوسته است. همیشه سعی کنید مهارت‌های جدید و در نتیجه تجارب تازه کسب کنید.

رازهای  ثروتمند شدن

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلو


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/5/11:: 11:13 صبح     |     () نظر

روانشناسی ثروت تغییرات اساسی در نوع نگرش شما ایجاد بشه.

ثروت چیست؟


قبل از هر چیز با روانشناسی پول آشنا بشید و بعد عمل کنید.

اولین قدم در این راه به نوع تفکر شما برمیگرده. اینکه ما درباره ثروت چی فکر میکنیم به اینکه چطور با اون رفتار خواهیم کرد منجر میشه. این جایگاهی که الان در اون قرار داریم نتیجه تمامی تصمیمات دیروز ماست.  تمامی انتخابات و تصمیمات ما از اعتقادات و افکار درونی ما نسات میگیره. این واقعیت نه تنها در مورد ثروت و پول بلکه در مورد تمام موضوعات زندگی صدق میکنه.

یکی از مهمترین حقایق هوش مالی این است که فرق نمیکنه چقدر پول در میاریم و چقدر از اون رو خرج میکنیم، این مهمه که کنترل ثروت رو در دراز مدت در دست داشته باشیم. امروزه بسیاری از وکلای بزرگ و پزشکان متخصص در مشکلات مالی به سر میبرند و این به خاطر درآمد کم اونها نیست، بلکه موضوع مدیریت و نقش پول در زندگی میان میباشد.

اینکه بتونیم در واقع به حدی برسیم که بتونیم کنترل ثروت و جریان پول در زندگی را به دست بگیریم تنها زمانی ممکن خواهد بود که روانشناسی ثروت را درک کنیم. بسیاری از مردم هیچ وقت به این درجه نمیرسند چون اعتقاد درونی دارند که نمیتوانند.

روانشناسی ثروت در اولین قدم به تغییر نگرش شما به جریان کسب ثروت میپردازد. آیا فکر میکنید برای کسب ثروت و مال باید بیشتر از همیشه تلاش کنید؟ آیا فکر میکنید میشه با تلاش بیشتر پول بیشتری کسب کرد؟ ذخیره سازی پول و خرج نکردن شما رو به فردی ثروتمند تبدیل میکنه و میتونید به آرزوهاتون برسید؟ نه باید با کمک روانشناسی ثروت تغییرات اساسی در نوع نگرش شما ایجاد بشه.

 

نوع نگاه روانشناسی ثروت به ما میگه که چطور با اعمال تغییرات کوچک در نحوه خرج و پس اندازمون میتونیم تغییرات بزرگ در بلند مدت ایجاد کنیم، تغییراتی که با مرکب شدن در رفتار و نوع شخصیت شما بهترین دست آوردهارو به ارمغان میاره.

 

 

روانشاسی ثروت

ثروت چیست؟ تغییر در نوع نگرش به پول

برای کسب ثروت دلخواه اول باید نگرشمون رو به موضوع درآمد زایی و کسب ثروت تغییر بدیم. بسیاری از ما به دنبال ایجاد رقابت با دیگران در کثب مال و ثروت هستیم و به این فکر میکنیم که باید از بقیه رقبا به هر شکل شده جلو باشیم اما در روانشناسی ثروت اولین موضوع به بینهایت بودن میزان ثروت و پول در جهان اشاره میکند.

وسعت دارایی هایی که خدا برای نوع بشر در عالم قرار داده است به حدی میباشد که تمامی انسان های میتوانند از آن استفاده کنند و باز ثروت جهانی تمام نشود. نگران نباشید پول تنها دست تعدادی فرد ثروتمند نیست شما تنها میبایست نگرشتون به مال اندوزی رو تغییر بدید.


ثروت چیست؟ مدار ثروت

خیلی پیش اومده که افرادی و دیدیم که هر روز پول دار تر میشم و به قولی پول روی پول میزارن اما بعضیا هر روز چشم انتظار مقداری ناچیز پول هستند که فقط زندگیشون و بگذرونن. بعضی ها کارشون به بهترین نوع ممکن در هر جایی حل میشه و بعضی های دیگه نمونه کامل هر چی سنگه زیر پای لنگه هستند و کارشون پیش نمیره.



ثروت چیست؟ روانشناسی و ثروت 

قرار گرفتن در مدار هر چیز یعنی اینکه با دیدی باز و مثبت هر لحظه خودتون و درگیر اون موضوع کنید و به قولی باهاش یکی بشید. وقتی در تمامی لحظات به خوشی و استفاده از لذت های زندگی و کسب ثروت از راه های درست و با استفاده از استعدادتون فکر کنید مسلما در مدار ثروت آفرینی قرار میگیرید. این یکی از مهم ترین دستور العمل های روانشناسی ثروت برای موفقیت در پول سازی میباشد.

برای هر چیزی که در زندگی میخواین کسب کنید باید در مدار قرار بگیرید. باید ذرات بدن شما به یک سمت حرکت کنند، بر اساس استعداد و توانایی هایی که دارید برنامه ریزی کنید و نقشه راه ترسیم کنید. تا این مرحله بارها در زندگی هممون انجام شده. همه ما  اساتید برنامه ریزی و شروع اون هستیم اما چیزی که ما رو از افراد موفق جدا میکنه بحث وفادار موندن به اون طرح و برناممون هست.

در هر شرایطی باید به برنامه ثروت آفرینی خودتون پایبند باشید تا گامی به سوی ثروتمند شدن بردارید.


ثروتمند کسی است که چرخ زندگی‌اش متوازن و متعادل است. احترام به خود دارد، خانواده‌اش و دوستان و عزیزانش را دارد، در اجتماع آدم محترمی است و اقتصادش درست و مرتب است و به تمام اینها پرداخته است. شما کافی است که این دایره را با تفکر صحیح، دائم بزرگ‌تر کنید بدون این‌که بخواهید فقط یکی از بخش‌های آن را بزرگ کنید. یکی همه‌اش دنبال معنویات است، خب پول ندارد زندگی‌اش بچرخد. یکی می‌گوید من استاد دانشگاه هستم و فیلسوف و عارف هستم ولی زندگی‌ام نمی‌چرخد؛ راست می‌گوید، زیرا فقط روی یک چیز سرمایه‌ گذاری کرده است و بر روی دیگری نکرده است.

 

ثروت چیست؟ روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید

آدم موفق و ثروتمند کسی است که پول هم دارد و معنویت هم دارد. شما هرجا باشید فقط کافی است متناسب باشید. همین که شما برای آموزش اقدام کرده‌اید، دارید چرخ زندگی خود را میزان می‌کنید و یاد می‌گیرید و روی خودتان سرمایه‌گذاری ‌کنید. آدم‌های ثروتمند بیش از هرکسی روی خودشان سرمایه‌گذاری می‌کنند. هروقت روی خودتان سرمایه‌گذاری کردید، بدانید که مانند برق و باد رشد می‌کنید.

 

ثروتمندی

چند نکت? مهم

• رشد، خطی نیست. رشد انسان خطی نیست. فکر نکنید من اگر 500 هزارتومان حقوق دارم کِی می‌توانم خانه 200 میلیون تومانی بخرم. اگر این فکر را بکنی می‌بازی. هیچ این طور فکر نکنید و حساب‌هایتان را پُر کنید. خواهید دید مانند برق و باد برایتان پول می‌آید. در سمینار «راز چراغ جادو» می‌بینید که چقدر پول درآوردن آسان است و چرا ما تاکنون آن را سخت می‌گرفتیم.

• برای خودتان، روی جسم‌تان و فکرتان سرمایه‌گذاری کنید. مواظب تغذیه‌تان باشید، ورزش کنید، بیاموزید و برای آموختن پول صرف کنید. بنجامین فرانکلین می‌گوید اگر فکر می‌کنید هزین? آموزش سنگین است، اشکالی ندارد، جهل و نادانی را تجربه کنید! «گران است» معنی ندارد، اگر می‌خواهید تغییر کنید و بهتر بشوید باید برای آن هزینه کنید؛ یا جهل را تجربه کنید. به خاطر داشته باشید که موفقیت یک مهارت است و مانند هر مهارت دیگری، با آموختن و تمرین کردن فراهم می‌شود. ثروتمند شدن یک مهارتِ ذهنی است و باید تمرین کنید و این تمرین‌‌ همان است که خدمت شما عرض کردم. اکنون ذهنِ شما مشغول است و کلنجار می‌رود.

از شما می‌خواهم خواهش کنم تعهد کنید در حضور خداوند که هر قدمی که برمی‌دارید، برای این باشد که شاد‌تر و ثروتمند‌تر بشوید. از این طریق به خداوند، به خودتان، به کشور و به جهان کمک کرده‌اید.



ثروت چیست؟ و چگونه سرمایه گذاری را شروع کنیم؟


برایان تریسی می گوید: «قانون سرمایه گذاری از بین قوانین مربوط به پول از همه مهم تر است و اشاره دارد به اینکه قبل از سرمایه گذاری، بررسی و تحقیق کنید. باید برای وارد کردن پول در یک سرمایه گذاری، بیشترین زمان را برای مطالعه و بررسی آن سرمایه گذاری خاص بگذارید.»

هیچ وقت به سرعت از پول تان جدا نشوید. شما برای بدست آوردن این پول، سخت کار کرده اید تا جمع شود. پس قبل از اینکه هر تعهدی را قبول کنید، در مورد هر جنبه از سرمایه گذاری تحقیق کنید. تمام جزئیات را درخواست کنید. در مورد سرمایه گذاری اطلاعات کافی، دقیق و صادقانه بخواهید. اگر شک یا شبهه ای دارید، شاید بهتر باشد پول تان را در بانک (حساب های سپرده گذاری) نگه دارید و روی آن قمار نکنید و خطر از دست دادنش را نپذیرید.

اولین استنباط از قانون سرمایه گذاری این است: «تنها نکته ی آسان در مورد پول، از دست دادن آن است.» در این بازار پُر رقابت به دست آوردن پول سخت است؛ ولی یکی از آسان ترین کارهایی که می توانید انجام دهید، از دست دادنش است. یک ضرب المثل ژاپنی می گوید: «پول در آوردن مثل کندن زمین با سوزن است، در حالی که از دست دادن پول مثل ریختن آب است روی شن.»

دومین استنباط از این قانون را از زبان میلیاردر خود ساخته ماروین دیویس می گوییم که گفت: «پول را از دست نده.» اگر این امکان وجود دارد که پول تان را از دست بدهید، در همان وهله ی اول از آن جدا نشوید.

سومین استنباط از قانون سرمایه گذاری می گوید: «اگر فکر می کنید می توانید فقط کمی پول از دست بدهید، در پایان می بینید پول خیلی زیادی از دست داده اید.» یادتان باشد احمق و پولش به زودی از هم جدا می شوند! وقتی مردی با تجربه و مردی پولدار به هم می رسند، مرد پولدار، تجربه کسب می کند و مرد با تجربه، پولدار می شود! بنابراین در همان وهله ی اول سرمایه گذاری را قبول نکنید. فقط در چیزهایی سرمایه گذاری کنید که کاملاً درک شان می کنید و باورشان دارید. فقط توصیه افرادی را بپذیرید که با اجرای همان توصیه ها، از نظر مالی موفق هستند.

 

چگونه ثروتمند شویم

ثروت چیست؟ و چرا مردم موفق می شوند یا شکست می خورند؟"


قانون پارکینسون یکی از بهترین و مهم ترین قوانین مربوط به ثروت و پس انداز است. این قانون سال ها قبل بوسیله سی. نورث. کت پارکینسون نوشته شده است و توضیح می دهد که چرا بعضی ها در بازنشستگی فقیرند.

این قانون می گوید مهم نیست مردم چقدر درآمد دارند، گرایش آنان این است که همه ی درآمدشان و کمی بیشتر از آن را خرج کنند. هزینه هایشان همگام با درآمدشان بالا می رود. مهم نیست درآمدشان چقدر است، چون به نظر می رسد هیچ وقت این درآمد کافی نباشد.

اولین استنباط از قانون پارکینسون می گوید: «استقلال مالی از نقض کردن قانون پارکینسون بدست می آید.»

قانون پارکینسون دامی را توضیح می دهد که خیلی ها در آن گرفتار می شوند. همین موضوع، دلیل بدهی، نگرانی های پولی و ناامیدی مالی است. این فقط وقتی است که جلوی نیروی قدرتمند فوریت برای خرج کردن پول، مقاومت می کنید و این گونه، پس انداز پول شروع می شود و شما از بقیه جلو می زنید.

دومین استنباط از قانون پارکینسون این است: «اگر بگذارید مخارج تان با سرعتی کمتر از درآمدتان بالا بروند و این ما به التفاوت را پس انداز یا سرمایه گذاری کنید، در طول زندگی کاری تان به استقلال مالی می رسید.»

به عبارتی اگر بتوانید بین افزایش درآمد و افزایش هزینه های زندگی تان شکافی به وجود آورید و بعد، این تفاوت را پس انداز و سرمایه گذاری کنید، می توانید همزمان با درآمد بیشتر، دائماً کیفیت سبک زندگی تان را بالا ببرید.

بنابراین به دنبال این باشید که برای اقتصادی زندگی کردن و کاهش هزینه های زندگی، فکر کنید و هدف تان پس انداز 10 درصد درآمدتان در سه ماه آینده باشد. سپس آنها را سرمایه گذاری کنید. نکته مهمی در اینجا وجود دارد. شما برای همیشه 10 درصد از درآمد ثابت تان (منظور درآمد از سرمایه گذاری تان نیست.) را کنار می گذارید و یا پس انداز می کنید. حالا هر درآمدی که از سرمایه گذاری تان بدست آوردید، باید 50 درصد آن را نیز مجدد پس انداز و سرمایه گذاری نمایید. 50 درصد مابقی اش نوش جان تان باشد!

 

 

دانلود PDF‌مقاله :ثروت چیست؟

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/5/11:: 10:52 صبح     |     () نظر

طرفدارترین مشاغل دنیاست .

مزایای کار در منزل و داشتن درآمد خانگی



کار در منزل و ایده های کسب و کار در منزل باعث شده است افراد زیادی به ثروت های باور نکردنی برسند شما کاربرگرامی که در حال مطالعه این مطلب هستید حتما انگیزه ایی درون شما شکل گرفته است که به دنبال کار در منزل می گردید . کار در منرل به دلیل سرمایه کم ، انعطاف در زمان کار کردن و همچنین نیاز به ایده و خلاقیت و ریسک بسیار کم جزو پر طرفدارترین مشاغل دنیاست .

ایده های زیادی برای کارآفرینی و کار در منزل وجود دارد باید ابتدا براساس علاقه تخصص سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید بهترین نوع کار در منزلرا انتخاب کرده و پیش بروید. برای فعالیت هایی مانند کار در منزل باید سه خصوصیت داشت تا بتوان موفق شد :

 

خلاقیت
صبر 
پشتکار
اگر در بین خصوصیات اخلاقی کارآفرینان موفق جستجو کنید متوجه می شوید اکثر این افراد این 3 خصوصیت را داشته اند.


نکات انگیزشی برای کار در منزل و کارآفرینی

برخی از نکات انگیزشی برای کار در منزل و در کل کارآفرینی و نحوه ثروتمند شدن را برای شما گردآوری کرده ایم با رعایت این نکات می توانید ارضایت و پیروزی را احساس کنید :

 

حقوق نگیرید با دریافت بهترین حقوق ها هم نمی توان ثروتمند شد


حتی یک ریال از پولتان هم سرمایه گذاری نکنید سرمایه گذاری برای حفاظت از ثروت است نه برای تولید ثروت ، پس در قدم اول باید با پولتان پول بسازید و بعد از آن محافظت کنید
تصور نکنید با نوشیدن چای در دکه به جای نوشیدن قهوه در کافی شاپ و یا استفاده از وسایل نقلیه به جای ماشین شخصی شما را پولدار می کند. این ها فقط افسانه هستند بهترین راه پس انداز پول ، تولید پول است .

 

مزایای کار درمنزل

 

حتما بخوانید: 12 زن موفق ایرانی در دنیا را بشناسید


4 راهکار عمده برای تبدیل شدن به یک شخصیت کاریزماتیک؟


یاد بگیرید کپی کنید


هروقت ثروتمند شدید بیش از 2 درصد از ثروتتان را در ایده شخصی سرمایه گذاری نکنید
وارد کسب و کاری با رقیب های زیاد نشوید وارد کسب و کار هاییی شوید ( کار در منزل ) که به صورت مونوپل یا تقریبا انحصاری است زیرا در چنین رقابت هایی تقاضا بالاست ، قیمت بالاست و تخصص و دانش آن مهارت نیز بالاست .
در مورد چیز هایی که ارتباط با پول و مادیات ندارند مطالعه کنید. بعد آن ها را به همدیگر ارتباط دهید.



خوابیدن 8 ساعت در روز می تواند بهترین سرمایه گذاری شخصی تان باشد .


کنار افرادی باشید که دوستتان دارند و شما آن ها را دوست دارید از افرادی که بودن در کنار آنها باعث اذیت شدنتان می شود دوری کنید .
شکر گذاری = فراوانی ، شما می توانید از هرآنچه در زندگیتان جاری است شکر گذار باشید تا بیش تر از آن به فراوانی وارد زندگی شما شود ، حتی اگر کم باشد
با رعایت نکاتی که گفته شد می توان یک زندگی شاد و یک کار در منزل پر سود در اختیار داشت.
کار در منزل چیست ؟ چه میزان در آمد را می توان از کار در منزل کسب کرد ؟ آینده مشاغل خانگی چگونه است ؟ این سوالات مهمی هستند که دانستن پاسخ های آن ممکن است رویه زندگی شما را تغییر دهد .

در باره نحوه و ارزش کار در منزل ( مشاغل خانگی ) مقالات و اخبار فراوانی وجود دارد . در سال 2017 کشور های پیشرفته بخش های مهمی از فعالیت های اقتصادی خود را در منزل پیش می برند شاید بتوان گفت ضرب المثل معروف چینی که این کشور را به کشور پیشرفته تبدیل کرد این است : هر خانه یک کارخانه و هر کارخانه یک خانه در این کشور بجای سرمایه گذاری در خرید موقعیت مناسب ، دستگاه های گران قیمت و… ابتدا چند خانواده و حتی یک خانواده شروع به تولید محصولی می کنند به عنوان مثال تولید عروسک در یکی از شهر های چین هر خانه در یک کوچه وظیفه ایی کوچکی را بر عهده داشتند مثلا خانه اول تهیه سر عروسک خانه دوم لباس عروسک را می دوختند خانه سوم عروسک را سر هم بندی می کنند و خانه چهارم عروسک را در بسته بندی های زیبا قرار می دادند.


در امریکا مشاغل خانگی ( کار در منزل ) رونق زیادی دارد به طوری که 40 میلیون نفر از مردم این کشور در منزل کار می کنند و این مشاغل روز به روز در حال پیشرفت و فراگیری بیشتر است .

همچنین می توان ایتالیا را مثال زد قسمتی از کشور ایتالیا جز مناطق محروم محسوب می شدند که به این نواحی ایتالیای سوم می گفتند و نرخ بیکاری و فقر در آن مناطق زیاد بود با اعمال سیاست های اقتصادی در زمینه کار در منزل توانستند بخش اعظمی از تولیدات چرمی این کشور که در حال حاضر توسط مشاغل خانگی تولید می شود را صادر کنند. و بسیاری از این خانواده های فقیر ثروتمند شده اند.

 

کار درمنزل

حتما بخوانید:  علائمی که نشان میدهد باید تغییر نگرش دهید


نکاتی برای داشتن یک زندگی ایده آل

مزایای کار در منزل

شابد بتوان گفت مزایای قابل تامل کار در منزل باعث شده است این مشاغل و فعالیت ها روز به روز پیشرفت کنند و تغییرات جدی هم از لحاظ محیط های کاری هم از لحاظ نوع فعالیت و هم از لحاظ مقدار درآمد به وجود آورند . در سال های گذشته کار در منزل پیشتر جنبه شغل دوم بوده و خانواده ها برای کمک خرج از آن استفاده می کردند اما با گذشته زمان کار در منزل یکی از مهم ترین مشاغل محسوب می شود . در ادامه چند نکته از مزایای کار در منزل اشاره می شود :

 بدون نیاز به خرید یا اجاره محیط کار
انجام فعالیت های کاری مطابق با سلیقه و برنامه خود ( تنظیم ساعت کاری مطابق سلیقه )
کسب درآمد متناسب با میزان سعی و تلاش فرد
کاهش هزینه های ثابت در نتیجه افزایش سود خالص ناشی از کاهش هزینه ها


نکاتی که در بالا ذکر شد بخش مهمی از مشاغل خانگی است شما با یک خط تلفن یا گوشی هوشمند و اینترنت می توانید در ساعات دلخواه خود کار کنید و درآمد میلیونی کسب کنید. بهترین روش برای شغل دوم پیدا کردن یک شغل خانگی با درآمد زیاد می باشد .


آینده مشاغل خانگی کار در منزل )


با توجه به گسترش روز افزون مشاغل اینترنتی همچنین برون سپاری برخی از فعالیت ها ی شرکت های بزرگ جهت کاهش هزینه های ثابت پیش بینی می شود مشاغل خانگی نقش عمده ایی را در آینده نزدیک ایفا کنند به طوری که مشاغل خانگی در حوزه IT در آمد های هنگفتی  خواهند داشت

کار در منزل یا مشاغل خانگی به دو بخش تقسیم می شود :

فعالیت هایی که خودتان کارفرما محسوب می شوید
فعالیت های که برای شرکت های دیگر انجام می دهید
فعالیت های که خود تان کارفرمایید نیاز به داشتن مهارت خاصی دارد مانند خیاطی ، گلدوزی ، پرورش قارچ ، برنامه نویسی ، بسته بندی حبوبات و… که معمولا این نوع فعالیت های درآمد بیشتری نسبت به فعالیت هایی که برای کارفرما انجام می دهید دارد.


انواع کار در منزل 

برای شروع کار در منزل باید به چند نکته توجه کرد اول اینکه علاقه شما در چیست آیا به فعالیت های تولیدی علاقه مندید یا پرورش گل و گیاه یا پرورش طیور و… ابتدا تکلیف را باید با خود مشخص کرد سپس چه مقدار امکانات دارید این امکانات شامل سرمایه اولیه – فضای مورد نیاز و وقت لازم می باشد بعضی از مشاغل خانگی باید وقت زیادی را به آن اختصاص دهیم برخی دیگر سرمایه بیشتری می خواهد و… بر اساس اطلاعاتی که از خودتان نقاط ضعف و قوت و تهدیدات و فرصت های محیطی دارید بهترین تصمیم را بگیرید .

نمونه های کار در منزل

 

پرورش قارچ در منزل :

اگر اتاق خالی در خانه دارید و اگر علاقه مند به پرورش گیاه هستید یکی از بهترین مشاغل خانگی پرورش قارچ در منزل است با یک اتاق 6 متری می توان این فعالیت را شروع کرد و درآمد خوبی را کسب کرد.


ساخت تراریوم در منزل :

اگر علاقه مند به گل و گیاه هستید و سرمایه و فضای لازم برای پرورش قارچ در منزل را ندارید می توانید شروع سه ساخت تراریوم در منزل کنید ساخت تراریوم در منزل نیاز مند کمی خلاقیت می باشد اما بازار خوبی دارد.

 

چرم دوزی در منزل

حتما بخوانید:  فنون بازاریابی


روش های فرار از ناامیدی

 


چرم دوزی در منزل :

اگر به چرم دوزی در متزل علاقه مند هستید با حد اقل سرمایه می توان این کار را شروع کرد البته برای شروع باید آموزش های لازم را دیده باشید .این آموزش ها در فنی حرفه ایی های شهر های مختلف دوره های آن برگزار می شود و شما می توانید از این طریق فعالیت خود را اغاز کنید.


عروسک سازی در منزل :

عروسک سازی در منزل نیز از آن دسته از مشاغل خانگی می باشد که با حداقل سرمایه می توان راه اندازی کرد عروسک سازی نیاز به مهارت و تخصص و خلاقیت دارد افرادی هستند که با حد اقل سرمایه شروع کرده اند و هم اکنون در تهران کارگاه تاسیس کرده اند با چندین نفر خیاط و می توان گفت درآمد خوبی دارند.

 

دانلود PDF مقاله:مزایای کار در منزل و داشتن درآمد خانگی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/5/10:: 3:12 صبح     |     () نظر
<   <<   11   12   13      >