سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه روزی بیاید که در آن بر دانشم نیفزایم، پس در آمدن خورشید آن روز بر من خجسته مباد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
https://keramatzade.com

راهنمای مقدماتی تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین

 

تبلیغات آنلاین چیست

 

کاملا مشخص است که هر کسب و کار دارای نوعی از حضور اینترنتی است - آنها می توانند بزرگ یا کوچک باشند، محصولات و خدمات را به فروش می رسانند، بسیار خاص و یا عمومی هستند - همه آنها یکسان می خواهند برای رسیدن به بیشترین تعداد افراد در حالی که حداقل مقدار منابع را سرمایه گذاری می کنند و گرفتن حداکثر مزایا امکان پذیر است .

خوب، یک روش بسیار کارآمد برای دستیابی به همه اینها در حالی که تمام مشتریان بالقوه خود را می شناسید تا کسب و کارتان را بدانند و همزمان در آن شرکت کنید تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین است

بر خلاف تبلیغات سنتی، اینترنت تبلیغات به طور فزاینده در دسترس تر  برای هر کسب و کار است و شما را قادر می سازد تا به سرعت، به راحتی، موثر و مقرون به صرفه  هدف خود را دنبال کنید . به همین دلیل  در میان کسب و کارها بیشتر با حضور آنلاین به دست می آید.

بنابراین، در حالی که داشتن وبلاگ ضروری است، حضور در شبکه های اجتماعی ضروری است و داشتن استراتژی بازاریابی آنلاین ضروری است . واقعیت این است که تبلیغات اینترنتی نیز ضروری است و در حال تبدیل شدن به یک اقدام عادت و ضروری است.

 شما باید بدانید که چرا تبلیغات اینترنتی بسیار مهم است، چه نوع تبلیغاتی وجود دارد و چه نکاتی برای پیروی از بهترین نتایج باید دنبال شود. و این دقیقا همان چیزی است که ما به شما نشان خواهیم داد.بزن بریم راهها رو ببینیمsmiley

تبلیغات اینترنتی JLO GIF

 


بزرگترین مزیت تبلیغات در اینترنت چیست؟

تصور کنید که در یکی از بهترین خیابان های جهان یک فروشگاه جذاب داشته باشید، 24 ساعت شبانه روز، 365 روز در سال باز کنید . این بیشتر یا کمتر چیزی است که هنگام سرمایه گذاری در تبلیغات اینترنتی انجام می شود. شما به طور خودکار برای هزاران نفر که به دنبال کل زندگی خود هستند و حتی نمی دانید که وجود داشته اند، قابل مشاهده است هستید.

علاوه بر این، شرط بندی در تبلیغات آنلاین بسیار مهم است برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک به طور یکسان، از آنجا که تنها با چند دلار شما قادر خواهید بود برای دیدن دید بهتر ، که قطعا به افزایش ترافیک به وب سایت شما و افزایش در فروش آنلاین کمک می کند.

بطور خلاصه ، یک کمپین تبلیغاتی پرداخت شده اینترنتی که به خوبی طراحی شده و اجرا می شود ،می تواند موفقیت شما را افزایش دهد.

اما این چیزی است که  بیشتر مردم از آن مطلع می شوند؛ شاید همین دلیل است که تبلیغات اینترنتی هر سال میلیون ها و میلیون دلار در سراسر جهان انجام می شود . در واقع، در کنار بازاریابی محتوا و بازاریابی ویدئویی ، تبلیغات آنلاین یکی از بزرگترین مناطق رو به رشد در اینترنت است.

تبلیغات آنلاین بسیار جذاب است و علاوه بر آن تقسیم بندی بهتر آگهی شما را امکان پذیر می سازد تا بتوانید به هر نوع مخاطبی که می خواهید دسترسی پیدا کنید .

همه اینها را می توان در یک روش موثر ، ساده ، انعطاف پذیر ، قابل اندازه گیری و کم هزینه انجام داد. علاوه بر این، شما می توانید عملکرد تبلیغات خود را در زمان واقعی ببینید و ببینید آنها کار می کنند یا خیر .

و اگر هنوز به دلایل بیشتری برای تبلیغ، تبلیغات اینترنتی نیاز دارید، در اینجا ده دلیل عمده وجود دارد که نشان می دهد واقعا برای کسب و کار شما ضروری است :

 

 

انواع تبلیغات اینترنتی

 

بنابراین اکنون که می دانید  باید سرمایه گذاری کمی از پول خود را در تبلیغات پرداخت کنید. ما حتی می خواهیم به شما بگوییم که بهترین شکلتبلیغات اینترنتی چیست و بهترین راه حل برای رسیدن به اهداف شماست. آیا شما به دنبال افزایش ترافیک به وب سایت خود هستید ، به دست آوردن دید ، ورود به بازارهای جدید ، بهبود تصویر نام تجاری خود ، حفظ مشتریان ، افزایش فروش ، دستیابی به ROI مثبت یا هر اهدافی دیگر که می خواهید انجام دهید. بگذار چک کنیم!


9 راه برای تبلیغ در اینترنت

 

 

تبلیغات آنلاین اینستاگرام

 

 


1.تبلیغات در موتورهای جستجو

یکی از روشهای تبلیغاتی اغلب استفاده شده در اینترنت، بازاریابی موتور جستجوگر (SEM) است و البته گوگل همه آنها را به خاطر می آورد.

در حقیقت، غول فناوری عظیم دارای یک روش است، بنابراین شما با Google AdWords  ، تبلیغات را حمایت می کنید.

مزیت اصلی این نوع تبلیغات این است که آنها بهبود موقعیت وب سایت شما را از طریق تبلیغات پرداخت می کنند . به این ترتیب، شما می توانید محصولات خود را، خدمات یا محتوا را از طریق سرویس تبلیغاتی Google  تبلیغ کنید. کاربران به راحتی شما را پیدا خواهند کرد، زیرا تبلیغات شما در نتایج جستجو مربوطه نمایش داده خواهد شد.

این نوع تبلیغ معمولا با پرداخت هر کلیک ( PPC ) کار می کند. به این معنی که شما فقط برای هر کلیک ساخته شده در تبلیغات خود پرداخت می کنید و اگر چه راه های دیگری وجود دارد، این بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این بسیار شخصی قابل تنظیم است و شما می توانید حداکثر تعداد کلیک هایی که می خواهید برای یک کلمه خاص پرداخت کنید را انتخاب کنید .

از لحاظ فرمت، تنها چهار خط متن پشتیبانی می شود و به روش زیر توزیع می شود: 25 حرف در عنوان ، 70 در متن و35 در URL .

به عنوان مثال، فرض کنید شما مایل باشید برای یک هتل در جزایر فیجی در ماه آینده رزرو کنید و در Google جستجو کنید: "بهترین هتلهای جزایر فیجی". همانطور که می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید، در نتایج جستجوی بالایی، تبلیغات وجود دارد و برای آنهایی که پایین تر هستند، نتایج ارگانی که از طریق تکنیک های جستجوگرفته شده قرار دارند .نتایج اخیر نشان می دهد که کسب و کار شما با قرار دادن آن در رتبه بندی اول قابل مشاهده است:

 

 

تبلیغات آنلاین رایگان

 

همانطور که برای استفاده از آنها، تبلیغات موتور جستجوی بیشتر توسط تبلیغ کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد که هدف اصلی آنها ترافیک وب و تبدیل آنها است ، زیرا با این نوع تبلیغات شما به کاربران جستجوی محصولات شما می رسیم.علاوه بر این، این یکی از ساده ترین و کارآمدترین تکنیک های تبلیغاتی است.


2.تبلیغات در شبکه های اجتماعی
احمقانه است که قدرت شبکه های اجتماعی را برای کمک به شما در موفقیت کسب و کار نادیده بگیرید و در استراتژی بازاریابی دیجیتال مؤثر است، اما تبلیغات در شبکه های اجتماعی به لطف کارآیی آن، به طور پیوسته بیشتر دنبال کنندگان شما را به دست می آورد.

در حقیقت، اکثر شبکه های اجتماعی امکان ایجاد تبلیغات در سیستم عامل های خود را ارائه می دهند، چه اینکه پیام ها و محتوا را تبلیغ کنند و یا تبلیغاتی خاص ایجاد کنند. فیس بوک ، توییتر ،  ، Instagram   و یوتیوب  فقط برخی از آنها هستند.

علاوه بر این، آنها به شما اجازه می دهند بخش عمومی مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید و با این کار می توانید انتخاب کنید کدام گروه از افرادی را که میخواهید به آنها دسترسی پیدا کنید . با پیام های تبلیغاتی شما قادر به رسیدن به بیشتر مردم، موقعیت بالاتر و گزینه های بیشتری برای به دست آوردن نتایج موفقیت آمیز هستید.

اگر میخواهید حضور خود را در شبکههای اجتماعی به حداکثر خود برسانید، شناختن و ترافیک به سمت پروفایلهای اجتماعی خود و وبسایت، گزینه خوبی برای شماست.

 

 

 

 

 


3.آگهی ها

آگهی ها، احتمالا بهترین شکل تبلیغات اینترنتی هستند و بیشتر این موارد دلیل آن هستند که اولین تبلیغاتی بودند که در اینترنت ظاهر شدند.

آنها شامل استراتژیک قرار دادن تبلیغات با فرمت های مختلف، اندازه و طرح در یک صفحه وب است. کاربران که روی تبلیغات کلیک می کنند به سایت شما هدایت می شوند. مشکل این است که در حال حاضر ما تبلیغات زیادی را که ما به سختی به آنها توجه می کنیم، اشباع می کنیم و این تبلیغات زیاد شده و کمتر مورد توجه است. بنابراین اگر می خواهید آگهی آنلاین را تبلیغ کنید، ابتدا باید گزینه های دیگر مانند Google AdWords یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، اگر شما در حال خواندن یک مقاله خبری در هر روزنامه آنلاین هستید، مثل DailyMail.com ، تبلیغات زیر را خواهید دید:

 

 

 

 

 


4.پنجره های باز شو

همه جوک ها کنار هم هستند: بدون شک، شما با استفاده از اینترنت ده ها تن از تبلیغات پاپ آپ را بسته (احتمالا خیلی بیشتر از این) بستهاید و بسیار مزاحم است.

این ها پنجره هایی هستند که شما را به یک وبسایتی متفاوت از آنچه که فقط به دنبال آن هستید هدایت می کنند و چند سال پیش این روش بسیار کارآمد بود .

در حال حاضر، این برای منابع بازاریابی آنلاین  مهم نیست.قرار دادن یک پاپ آپ در وب سایت خود که کاربران را مجبور به ثبت نام، اشتراک و یا فقط وارد کردن ایمیل خود را به منظور دریافت اطلاعات است  کاملا رایگان است .

چیزی ساده که این می تواند به شما در دستیابی به چشم انداز ها کمک کند، پایگاه داده خود را افزایش داده و نتایج بهتر را به شما بدهد. 

 

 

 

 


5.تبلیغات در وبلاگ ها

با این کار ما به آگهی هایی که در هر وبلاگ نمایش داده می شوند اشاره نمی کنیم. زیرا این موضوع همراه با آگهی های تبلیغاتی یا تبلیغات گوگل است - بلکه نوعی تبلیغات غیر مستقیم است که معمولا از طریق داستان سرایی ومحتوای مارکدار انجام می شود  ، ایجاد تبلیغات با تجربه، داستان یا انعکاس این یک روش نسبتا جدید است و بنابراین بسیاری از کسب و کارها هنوز از مزایای آنها آگاه نیستند.

این شامل یک نوع تبلیغات مشارکتی است و به منظور استفاده از پتانسیل آن شما باید یک مقاله که در آن به شدت از محصولات یا خدمات شما سخن می گویند، جستجو کنید. "پرداخت" ما نه تنها در مورد پول صحبت می کنیم، بلکه شما همچنین می توانید محصولات و خدمات و یا چیزهایی را که می توانید  از آن بهره مند شوید، ارائه دهید.

اگر  می دانید که کدام وبلاگ توسط  هدف مورد نظر شما دنبال می شود، این گزینه بسیار خوبی برای کشف و گرفتن ترافیک است .

TheFashionSpot ، به عنوان مثال، یکی از مد و زیبایی وبلاگ بیشتر شناخته شده است که تمایل به مورد محصولات و خدمات به عنوان شما می توانید در تصویر زیر ببینید مختلف صحبت شده است:

 

 

 

 


6.تبلیغات در تلفن همراه

بدون شک یکی از استراتژی های تبلیغاتی در اینترنت است که در سال های گذشته محبوبیت بیشتری به دست آورده است؛ از آنجایی که عملا تمام مردم جهان دارای یک گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های تلفن همراه هستند که با آنها به طور منظم ارتباط برقرار می کند.

این باعث می شود شرکت های بیشتری تصمیم به تطبیق تبلیغات خود  با سریعترین رسانه های در حال رشد  کنند. و بر خلاف آنچه اتفاق افتاده است، زمانی که اکثر تبلیغات تلفن همراه فقط سازگاری ساده ای از تبلیغات رایانه ای بود،در حال حاضر تبلیغات بیشتر در نظر گرفته شده است که از یک گوشی هوشمند بدون مزاحمت مشاهده شود.

آنها می توانند در هر دو شبکه اجتماعی و همچنین Google AdWords، آگهی ها و یا سایر فرم های تبلیغاتی باشند. بنابراین، شما باید به خاطر داشته باشید که کاربران از گوشی های هوشمند و رایانه ها به همان شیوه استفاده نمی کنند ، بنابراین طراحی که پاسخگو باشد را انتخاب می کنند ، طراحی سازگار و مطمئن که صفحه سایت شما سازگار با تلفن همراه است. و بالاتر از همه، اطمینان حاصل کنید که مدت زمان بارگذاری خیلی زیاد نیست .

 مثال: شما می توانید یک  تبلیغات Orbitz در فیس بوک ایجاد کنید که به طور انحصاری برای مشاهده از یک گوشی هوشمند ایجاد شده است:

 

 

 

 


7.بازاریابی ایمیلی

برای سال ها این نوع تبلیغات در اینترنت رایج است و آزار دهنده، مزاحم نیست و اثرش  زیاد می باشد : تبلیغات ایمیل انبوه .

در حقیقت، ما در هر روز چندین ایمیل دریافت می کنیم که به نوعی ایمنی نسبت به تبلیغات تبدیل شده ایم.

بازاریابی پست الکترونیکی هیچ ارتباطی با این موضوع ندارد، بلکه بیشتر به آن ادامه می دهد و می تواند یک قطعه اساسی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد.

بازاریابی ایمیل یک مقاله کامل (احتمالا بیشتر) را پوشش می دهد. اما برای این منظور، در مورد تبلیغات صحبت می کنند و در هر روز، پیام های دوستانه و ارزشمند اشاره می کنند که کاربر نمی خواهد حذف کند .

این یک فرم قابل تحمل و دوستانه از تبلیغات است، و شما قطعا باید از آن استفاده کنید، بلکه آن را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود به عنوان یک نوع تبلیغات قرار دهید.

برای مثال، Apple ، یکی از شرکت هایی است که تمایل دارد از آن برای استفاده از تبلیغات خود به طور مرتب استفاده کند. بدون این که کاربران آن را فقط به عنوان یک آگهی تبلیغ کنند، حتی در دکمه ایمیل «خرید» را به طور مستقیم اضافه می کنند:

 

 

 

 


8.تبلیغات ویدئویی

همه ما محتوای ویدیویی  را بیشتر  مصرف می کنیم و این باعث می شود که ویدیو پادشاه پادشاهان تبلیغ شود.

فیلم های ویروسی در حال رشد هستند و حتی شبکه های اجتماعی به طور خاص برای فیلم هایی مانند YouTube یا Vine تعیین شده اند. در واقع، این سیستم عامل ها می توانند سرعت بسیار خوبی برای تبلیغ محصول و خدمات شما باشند. با استفاده از تبلیغات ویدئویی YouTube، Dailymotion، Vimeo و Vine ، آنها قبل از اینکه ویدیو حتی شروع به پخش شوند، به کاربر نشان داده می شود؛ آنها حتی می توانند بر روی وب سایت و نتایج جستجو قرار بگیرند.

علاوه بر این، این نوع تبلیغات همچنین شامل آگهی ها و تبلیغاتی است که می تواند به عنوان یک ویدئو در یک وب سایت قرار گیرد؛ نشان داده شده است که ویدیو، کاربران را نسبت به متن ساده یا تصاویر دو برابر می کند.

این یک گزینه خوب برای در نظر گرفتن است و علاوه بر این یک گزینه اقتصادی است .

به عنوان مثال، اگر ما "بازاریابی آنلاین" را در YouTube جستجو کنیم، نتیجه اول که ظاهر می شود تبلیغات است .

 

 

 

 


9.بازاریابی

بازاریابی یکی از بهترین تکنیک های تبلیغات اینترنتی برای هر دو تبلیغ کننده کوچک و بزرگ است.

این فقط یک نوع تبلیغات نیست. بلکه یک ویژگی بسیار خوبی است که به شما امکان می دهد آگهی های شخصی شده ای ایجاد کنید که به کاربرانی که قبلا در وب سایت شما بازدید کرده اند و خریدی انجام نداده اند.

این راه حل در گوگل AdWords ، غول تبلیغاتی آنلاین یافت می شود و عمدتا بر بازده سرمایه گذاری متمرکز است .بنابراین، این یک گزینه است که باید در نظر داشته باشید که بسیاری از کاربران سایت خود را بدون خرید چیزی ترک می کنند .

مراقب باشید زیرا استفاده نادرست از مجدد بازاریابی می تواند تهاجمی باشد اما با تنظیمات خوب آن، منفی نخواهد بود: برای کسب و کار شما بسیار مفید و سودآور است.

حتی اگر این اشکال اصلی تبلیغات اینترنتی باشد، شما می توانید آنها را با هم ترکیب کنید و انتخاب یک استراتژی تبلیغاتی آنلاین که شامل انواع مختلفی از تبلیغات است.

قبل از شروع تبلیغ در اینترنت وسیع، شما یک مشاوره روشن داشته باشید . در زیر ما به شما ده راهنمایی می دهیم که شما یا باید در هنگام تبلیغ آنلاین به آن توجه داشته باشید.


10 نکته برای دستیابی به بهترین نتایج در تبلیغات اینترنتی شما

 

1.مشغول داشتن یک وب سایت خوب

باید مطمئن شوید که یک وب سایت خوب دارید ، آن را بارگذاری می کند ، طراحی خوبی دارد و یک تجربه کاربری خوب تضمین شده است.

وقت لازم را برای تعریف کردن اطلاعاتی که کاربر می بیند هنگامی که آنها را به صفحه می رسند را بردارید و اطمینان حاصل کنید که مفید و جذاب است، بنابراین تبدیل به مشتری خواهد شد.

 


2.واقعا بازار خود را بررسی کنید

شما می توانید بهترین تبلیغات در کل جهان داشته باشید، اما اگر شما مردم را گیج می کنید، شما هیچ کار خوبی نخواهید کرد. بنابراین، بازار خود را بررسی کنید، مخاطب مورد نظر خود را تعریف کنید ، آن را تقسیم کنید و کاملا مشخص کنید که چه کسی هدف قرار می دهد تا بتوانید آگهی هایی را ایجاد کنید که تأثیری در آنها ایجاد می کند .


3.تعریف کنید چه نوع تبلیغاتی می خواهید استفاده کنید

فکر می کنید که در آن تبلیغ مشتریان بالقوه خود می توانند باشند و نوع تبلیغاتی را که برای آنها مناسب است، انتخاب کنید . آیا مخاطبان شما در فیس بوک هستند؟ سپس برای مبارزات انتخاباتی بر روی تبلیغات چهره الکترونیکی انتخاب کنید . آیا مشتریان بالقوه فیلم ها را تماشا می کنند؟ کمپین های خود را در YouTube به حداکثر برسانید.


4.در مورد هدف تبلیغات اینترنتی فکر کنید

تعریف آنچه شما می خواهید با تبلیغات آنلاین خود انجام دهید بسیار مهم است تا بتوانید تبلیغات موثر ایجاد کنید. بنابراین تصمیمی بگیرید اگر می خواهید ترافیک بیشتری بگیرید، منجر به  فروش بیشتر، تصویر نام تجاری خود را بهبود ببخشید یا هر آنچه که میخواهید انجام دهید، و سپس تبلیغات خود را بر این اهداف تمرکز کنید.

 


5.زمان لازم برای طراحی تبلیغات خود را بکشید

به خاطر داشته باشید که فضای بسیار کمی برای استفاده از آنچه که می خواهید برای انتقال وجود دارد. بنابراین به حرفهایی که از آن استفاده میکنید دقت کنید،  عناصر بصری را که تاکید می کنید . مقدار زمانی که شما در طراحی تبلیغات خود سرمایه گذاری می کنید، می توانید ضرب و حتی نتایج خود را سه برابر کنید. این کار را به آرامی انجام ندهید .


6.بسیار روشن و مختصر باشد

بر خلاف آنچه که در بازاریابی محتوا اتفاق می افتد، با تبلیغات اینترنتی شما، این فضا را برای آزمایش و متقاعد کردن مخاطبان خود ندارید که بهترین گزینه باشد. بنابراین، اگر شما فقط می توانید آن را در سه جمله بگویید ، از 10 کلمه استفاده نکنید .

تبلیغات آنلاین احساس اضطراب می کند و این شامل توانایی شما برای مختصر بودن و برجسته کردن مهم است.

فکر کنید که چرا مخاطبان شما باید بر روی تبلیغات خود کلیک کنند؟

تبلیغات اینترنتی کشتی GIF


7.یک تماس خوب برای عمل استفاده کنید

برای انجام یک اقدام مشخص شما برای کاربران ، شما باید به آنها بگویید. و این جایی است که دعوت به عمل و یاCTA ها ، در بازی حضور دارند، بنابراین همیشه در تبلیغات خود آنها را استفاده تا مخاطبین شما جذب شوند.

توجه به عناصر بصری

ما به عنوان انسان بصری هستیم و این بدان معنی است که اولین تصورات همه چیز هستند. همانطور که برای تبلیغات آنلاین این عامل بسیار مهم است که اگر تبلیغات شما دارای طراحی بد، املای و / یا اشتباهات دستوری باشد، فرصت زیادی برای ایجاد تبدیلات و فروش ندارید .


9.در مورد تصویر نام تجاری خود را فراموش نکنید

تصویر برند شما بسیار مهم است بنابراین اطمینان حاصل کنید که آرم شما در تبلیغات شما گنجانده شده است ، آنها با رنگ های نام تجاری شما هماهنگ هستند و بر روی آنچه که می خواهید ارسال کنید، واضح است.

بسیار مهم است که تصویری از یک نام تجاری که اطمینان، خوش بینی و مسئولیت را انتقال می دهد، به تصویر بکشد. و البته شما همچنین می توانید از طریق تبلیغات خود به همه اینها دست پیدا کنید.


10.کاملا همه چیز را اندازه بگیرید

در نهایت، و مهمتر از همه، اندازه گیری عملکرد تبلیغات خود را در زمان واقعی ، تجزیه و تحلیل کمپین های خود را به طور کامل برای به حداکثر رساندن آنچه که کار می کند و تغییر آنچه باعث فروش نمی شود و بالاتر از همه،انجام این کارها در مسیر کسب و کار شما ،می تواند این معیارها را  تغییر دهد .

با وجودی که دنیای تبلیغات اینترنتی گسترده است و نیاز به زمان و منابع دارد، با استفاده از این راهنمای مقدماتی، شما فقط خواندن را به پایان رسانده اید تا به اندازه کافی برای شروع آماده شوید. شما دنیایی پر از فرصت را در نوک انگشتان خود دارید! برای اینکه بتوانید از آن بهره ببرید، بهتر است. 

آیا این راهنما در تبلیغات اینترنتی مفید بود؟ آیا از استراتژی آنلاین خود استفاده می کنید؟ آیا شما قصد دارید سهام خود را پایین بیاورید و تبلیغات کمتری انجام دهید؟ نظرات خود را با ما بفرست البته، اگر شما با خواندن این مقاله چیزی جدیدی آموختید، آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید، دریغ نکنید، و همچنین می توانید بیشتر در مورد چگونگی به حداکثر رساندن کسب و کار خود یاد بگیرند.

 

source:https://keramatzade.com/9-effective-methods-for-online-advertising-or-internet-advertising


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/10/21:: 9:16 عصر     |     () نظر

با روانشناسی روابط که می توانید به رابطه زناشویی و رابطه جنسی برسید

 

 

روانشناسی روابط زناشویی

 

آیا می دانستید که مواد شیمیایی آزاد شده در هنگام عشق ورزیدن، مشابه مواد شیمیایی آزاد شده که فرد از کوکائین استفاده می کند می باشد؟  احساساتی که ما را غرق می کند درست مثل یک دارو است. اکسیتوسین (مواد شیمیایی دلبستگی) و دوپامین (مواد شیمیایی حساس) از طریق انتقال دهنده های عصبی ما برای عشق جریان دارد و همان احساس فوق العاده است. 

 عشق و رابطه زناشویی ،هنری است که همه ما بیشتر از علم های دیگر دوست داریم. اما در واقع علم های زیادی وجود دارد که در حال سقوط هستند. اما عشق باقی مانده است. ما در ابتدای یک رابطه گرایش زیادی داریم، اما اغلب از قدرت بوسیدن غافل می شویم، زیرا ما به رابطه بلند مدت می پردازیم. اما این اشتباه است: زوجهای خوشبخت که سالها با هم در ارتباط بودند، هنوز به بوسیدن توجه دارند. 

همانطور که رابطه زناشویی و رابطه جنسی و عشق ما در حال تکامل است، ما می توانیم بررسی های روانشناسی روابط انجام دهیم تا مطمئن شویم که روابط ما از طریق آن تغذیه می شود. 


1.روانشناسی روابط - نیاز شما و شریک زندگی تان( رابطه جنسی )

 

روانشناسی روابط انسانی

 

آیا شما قادر به گفتن نیازهای خود بدون ترس انتقاد و یا مسخره شدن توسط شریک زندگی خود می باشید؟ آیا برای شریک زندگیتان احترام قائل هستید ؟ پس تمام نیازهاتون را بدون کمی و کاستی با همسرتان در میان بگذارید.همه نیازها از جمله رابطه جنسی و..


2. روانشناسی روابط و اندازه گیری موفقیت در رابطه زناشویی

 

روانشناسی روابط اجتماعی

 

در هیچ رابطه زناشویی تمام نیازهای ما برآورده نمی شود.اما  همه ما می خواهیم که ازدواج و رابطه زناشویی بهتر داشته باشیم و در تمام روابط دنیا از دیگران بهتر باشیم و این احساس را داشته باشیم که نقش مهمی در زندگی دیگران داریم.


3. سطح رابطه زناشویی در روانشناسی روابط

 

روانشناسی روابط عاطفی

 

ازدواج شما باید نهایت روابط صمیمی شما باشد. بالاتر و فراتر از روابط شما با فرزندان، دوستان خود و همکاران باشد. ازدواج باید بندر اطمینان و پناهگاه امن شما باشد. اطمینان حاصل کنید که شما در فاکتور صمیمیت عاطفی رابطه زناشویی خود سرمایه گذاری کرده اید .


4. در کجای رابطه زناشویی و رابطه جنسی قرار دارید؟

 

روانشناسی روابط عاشقانه

 

حتی اگر مدت زمان طولانی با هم بوده اید، سلامت روانشناسی روابط  شما برای آینده مهم است . از برنامه های کوچک تا برنامه های بزرگ،که می خواهید در 10 سال پیش رو انجام دهید با همسرتان مطرح کنید. تصور کردن آینده رابطه زناشویی مشترک شما و همسرتان یک تمرین مهم است که از زمان حال به زمان اینده با همسرتان سفر می کنید.

 


5. روانشناسی روابط در رابطه زناشویی و رابطه جنسی چقدر مهم است؟

 

روانشناسی روابط زوجین

 

زوج ها به طور کامل در سفرها که از هم دور می شوند،از نظر ذهنی و فیزیکی به هم نزدیک هستند. این "فضای تنفس"  و دوری موقت در واقع می تواند برای سلامتی رابطه زاشویی و رابطه جنسی مفید باشد. زن و شوهر باید متعهد به برقراری ارتباط با احترام، تحسین و قدردانی از یکدیگر باشند. زن و شوهری که برای مدت زمان مشخصی در شهرهای مختلف زندگی می کنند و ارتباط برقرار می کنند و عشق خود را به یکدیگر متصل می کنند که سبب تقویت رابطه زناشویی ، رابطه جنسی و دلتنگی طرفین می شود. 

6. فاصله احساسی در روانشناسی روابط

 

روانشناسی روابط عمومی

 

فاصله احساسی ممکن است در یک رابطه زناشویی رخ دهد و ممکن است موجب نگرانی باشد . فاکتورهایی مانند نوزاد جدید یا استرس در محل کار، رویدادهای عادی هستند که ممکن است به طور موقت باعث ایجاد اختلال احساسی در میان زوجین شود. این معمولا کوتاه مدت است و با گذشت زمان و سازگاری زوج کاهش می یابد. مهم است که در مورد آنچه که اتفاق می افتد با همسرتان صحبت کنید. هر دو می بینند که می توانید سوتفاهم ها را تحمل کنید و رشد کنید.


7. در روانشناسی روابط ،عشق در اقدامات وکارهای کوچک است

 

روانشناسی روابط بین دختر و پسر

 

 روانشناسان دریافته اند که اقدامات کوچک از عشق است که رابطه زناشویی و رابطه جنسی را پایدار و مستحکم می کند . وقتی همسرمان با کارش به ما می گوید من عاشق تو هستم. مانند قهوه داغ که صبح تا صبح کنار تخت قرار می گیرد، بدون نیاز به پرسیدن که می خواهید یا نه. این اقدامات کوچک به ما یادآوری می کند که می توانیم رابطه مان را بسازیم.امیدوارم همه شما عزیزان در رابطه زناشویی،موفق باشید.

احمدرضا کرامت

 

source : https://keramatzade.com/With-the-psychology-of-relationships-you-can-consider-marital-and-sexual-relationships

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/10/21:: 6:51 عصر     |     () نظر

با روانشناسی روابط که می توانید به رابطه زناشویی و رابطه جنسی برسید

 

 

روانشناسی روابط زناشویی

 

آیا می دانستید که مواد شیمیایی آزاد شده در هنگام عشق ورزیدن، مشابه مواد شیمیایی آزاد شده که فرد از کوکائین استفاده می کند می باشد؟  احساساتی که ما را غرق می کند درست مثل یک دارو است. اکسیتوسین (مواد شیمیایی دلبستگی) و دوپامین (مواد شیمیایی حساس) از طریق انتقال دهنده های عصبی ما برای عشق جریان دارد و همان احساس فوق العاده است. 

 عشق و رابطه زناشویی ،هنری است که همه ما بیشتر از علم های دیگر دوست داریم. اما در واقع علم های زیادی وجود دارد که در حال سقوط هستند. اما عشق باقی مانده است. ما در ابتدای یک رابطه گرایش زیادی داریم، اما اغلب از قدرت بوسیدن غافل می شویم، زیرا ما به رابطه بلند مدت می پردازیم. اما این اشتباه است: زوجهای خوشبخت که سالها با هم در ارتباط بودند، هنوز به بوسیدن توجه دارند. 

همانطور که رابطه زناشویی و رابطه جنسی و عشق ما در حال تکامل است، ما می توانیم بررسی های روانشناسی روابط انجام دهیم تا مطمئن شویم که روابط ما از طریق آن تغذیه می شود. 


1.روانشناسی روابط - نیاز شما و شریک زندگی تان( رابطه جنسی )

 

روانشناسی روابط انسانی

 

آیا شما قادر به گفتن نیازهای خود بدون ترس انتقاد و یا مسخره شدن توسط شریک زندگی خود می باشید؟ آیا برای شریک زندگیتان احترام قائل هستید ؟ پس تمام نیازهاتون را بدون کمی و کاستی با همسرتان در میان بگذارید.همه نیازها از جمله رابطه جنسی و..


2. روانشناسی روابط و اندازه گیری موفقیت در رابطه زناشویی

 

روانشناسی روابط اجتماعی

 

در هیچ رابطه زناشویی تمام نیازهای ما برآورده نمی شود.اما  همه ما می خواهیم که ازدواج و رابطه زناشویی بهتر داشته باشیم و در تمام روابط دنیا از دیگران بهتر باشیم و این احساس را داشته باشیم که نقش مهمی در زندگی دیگران داریم.


3. سطح رابطه زناشویی در روانشناسی روابط

 

روانشناسی روابط عاطفی

 

ازدواج شما باید نهایت روابط صمیمی شما باشد. بالاتر و فراتر از روابط شما با فرزندان، دوستان خود و همکاران باشد. ازدواج باید بندر اطمینان و پناهگاه امن شما باشد. اطمینان حاصل کنید که شما در فاکتور صمیمیت عاطفی رابطه زناشویی خود سرمایه گذاری کرده اید .


4. در کجای رابطه زناشویی و رابطه جنسی قرار دارید؟

 

روانشناسی روابط عاشقانه

 

حتی اگر مدت زمان طولانی با هم بوده اید، سلامت روانشناسی روابط  شما برای آینده مهم است . از برنامه های کوچک تا برنامه های بزرگ،که می خواهید در 10 سال پیش رو انجام دهید با همسرتان مطرح کنید. تصور کردن آینده رابطه زناشویی مشترک شما و همسرتان یک تمرین مهم است که از زمان حال به زمان اینده با همسرتان سفر می کنید.

 


5. روانشناسی روابط در رابطه زناشویی و رابطه جنسی چقدر مهم است؟

 

روانشناسی روابط زوجین

 

زوج ها به طور کامل در سفرها که از هم دور می شوند،از نظر ذهنی و فیزیکی به هم نزدیک هستند. این "فضای تنفس"  و دوری موقت در واقع می تواند برای سلامتی رابطه زاشویی و رابطه جنسی مفید باشد. زن و شوهر باید متعهد به برقراری ارتباط با احترام، تحسین و قدردانی از یکدیگر باشند. زن و شوهری که برای مدت زمان مشخصی در شهرهای مختلف زندگی می کنند و ارتباط برقرار می کنند و عشق خود را به یکدیگر متصل می کنند که سبب تقویت رابطه زناشویی ، رابطه جنسی و دلتنگی طرفین می شود. 

6. فاصله احساسی در روانشناسی روابط

 

روانشناسی روابط عمومی

 

فاصله احساسی ممکن است در یک رابطه زناشویی رخ دهد و ممکن است موجب نگرانی باشد . فاکتورهایی مانند نوزاد جدید یا استرس در محل کار، رویدادهای عادی هستند که ممکن است به طور موقت باعث ایجاد اختلال احساسی در میان زوجین شود. این معمولا کوتاه مدت است و با گذشت زمان و سازگاری زوج کاهش می یابد. مهم است که در مورد آنچه که اتفاق می افتد با همسرتان صحبت کنید. هر دو می بینند که می توانید سوتفاهم ها را تحمل کنید و رشد کنید.


7. در روانشناسی روابط ،عشق در اقدامات وکارهای کوچک است

 

روانشناسی روابط بین دختر و پسر

 

 روانشناسان دریافته اند که اقدامات کوچک از عشق است که رابطه زناشویی و رابطه جنسی را پایدار و مستحکم می کند . وقتی همسرمان با کارش به ما می گوید من عاشق تو هستم. مانند قهوه داغ که صبح تا صبح کنار تخت قرار می گیرد، بدون نیاز به پرسیدن که می خواهید یا نه. این اقدامات کوچک به ما یادآوری می کند که می توانیم رابطه مان را بسازیم.امیدوارم همه شما عزیزان در رابطه زناشویی،موفق باشید.

احمدرضا کرامت

 

source : https://keramatzade.com/With-the-psychology-of-relationships-you-can-consider-marital-and-sexual-relationships

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/10/21:: 6:50 عصر     |     () نظر

با روانشناسی روابط که می توانید به رابطه زناشویی و رابطه جنسی برسید

 

 

روانشناسی روابط زناشویی

 

آیا می دانستید که مواد شیمیایی آزاد شده در هنگام عشق ورزیدن، مشابه مواد شیمیایی آزاد شده که فرد از کوکائین استفاده می کند می باشد؟  احساساتی که ما را غرق می کند درست مثل یک دارو است. اکسیتوسین (مواد شیمیایی دلبستگی) و دوپامین (مواد شیمیایی حساس) از طریق انتقال دهنده های عصبی ما برای عشق جریان دارد و همان احساس فوق العاده است. 

 عشق و رابطه زناشویی ،هنری است که همه ما بیشتر از علم های دیگر دوست داریم. اما در واقع علم های زیادی وجود دارد که در حال سقوط هستند. اما عشق باقی مانده است. ما در ابتدای یک رابطه گرایش زیادی داریم، اما اغلب از قدرت بوسیدن غافل می شویم، زیرا ما به رابطه بلند مدت می پردازیم. اما این اشتباه است: زوجهای خوشبخت که سالها با هم در ارتباط بودند، هنوز به بوسیدن توجه دارند. 

همانطور که رابطه زناشویی و رابطه جنسی و عشق ما در حال تکامل است، ما می توانیم بررسی های روانشناسی روابط انجام دهیم تا مطمئن شویم که روابط ما از طریق آن تغذیه می شود. 


1.روانشناسی روابط - نیاز شما و شریک زندگی تان( رابطه جنسی )

 

روانشناسی روابط انسانی

 

آیا شما قادر به گفتن نیازهای خود بدون ترس انتقاد و یا مسخره شدن توسط شریک زندگی خود می باشید؟ آیا برای شریک زندگیتان احترام قائل هستید ؟ پس تمام نیازهاتون را بدون کمی و کاستی با همسرتان در میان بگذارید.همه نیازها از جمله رابطه جنسی و..


2. روانشناسی روابط و اندازه گیری موفقیت در رابطه زناشویی

 

روانشناسی روابط اجتماعی

 

در هیچ رابطه زناشویی تمام نیازهای ما برآورده نمی شود.اما  همه ما می خواهیم که ازدواج و رابطه زناشویی بهتر داشته باشیم و در تمام روابط دنیا از دیگران بهتر باشیم و این احساس را داشته باشیم که نقش مهمی در زندگی دیگران داریم.


3. سطح رابطه زناشویی در روانشناسی روابط

 

روانشناسی روابط عاطفی

 

ازدواج شما باید نهایت روابط صمیمی شما باشد. بالاتر و فراتر از روابط شما با فرزندان، دوستان خود و همکاران باشد. ازدواج باید بندر اطمینان و پناهگاه امن شما باشد. اطمینان حاصل کنید که شما در فاکتور صمیمیت عاطفی رابطه زناشویی خود سرمایه گذاری کرده اید .


4. در کجای رابطه زناشویی و رابطه جنسی قرار دارید؟

 

روانشناسی روابط عاشقانه

 

حتی اگر مدت زمان طولانی با هم بوده اید، سلامت روانشناسی روابط  شما برای آینده مهم است . از برنامه های کوچک تا برنامه های بزرگ،که می خواهید در 10 سال پیش رو انجام دهید با همسرتان مطرح کنید. تصور کردن آینده رابطه زناشویی مشترک شما و همسرتان یک تمرین مهم است که از زمان حال به زمان اینده با همسرتان سفر می کنید.

 


5. روانشناسی روابط در رابطه زناشویی و رابطه جنسی چقدر مهم است؟

 

روانشناسی روابط زوجین

 

زوج ها به طور کامل در سفرها که از هم دور می شوند،از نظر ذهنی و فیزیکی به هم نزدیک هستند. این "فضای تنفس"  و دوری موقت در واقع می تواند برای سلامتی رابطه زاشویی و رابطه جنسی مفید باشد. زن و شوهر باید متعهد به برقراری ارتباط با احترام، تحسین و قدردانی از یکدیگر باشند. زن و شوهری که برای مدت زمان مشخصی در شهرهای مختلف زندگی می کنند و ارتباط برقرار می کنند و عشق خود را به یکدیگر متصل می کنند که سبب تقویت رابطه زناشویی ، رابطه جنسی و دلتنگی طرفین می شود. 

6. فاصله احساسی در روانشناسی روابط

 

روانشناسی روابط عمومی

 

فاصله احساسی ممکن است در یک رابطه زناشویی رخ دهد و ممکن است موجب نگرانی باشد . فاکتورهایی مانند نوزاد جدید یا استرس در محل کار، رویدادهای عادی هستند که ممکن است به طور موقت باعث ایجاد اختلال احساسی در میان زوجین شود. این معمولا کوتاه مدت است و با گذشت زمان و سازگاری زوج کاهش می یابد. مهم است که در مورد آنچه که اتفاق می افتد با همسرتان صحبت کنید. هر دو می بینند که می توانید سوتفاهم ها را تحمل کنید و رشد کنید.


7. در روانشناسی روابط ،عشق در اقدامات وکارهای کوچک است

 

روانشناسی روابط بین دختر و پسر

 

 روانشناسان دریافته اند که اقدامات کوچک از عشق است که رابطه زناشویی و رابطه جنسی را پایدار و مستحکم می کند . وقتی همسرمان با کارش به ما می گوید من عاشق تو هستم. مانند قهوه داغ که صبح تا صبح کنار تخت قرار می گیرد، بدون نیاز به پرسیدن که می خواهید یا نه. این اقدامات کوچک به ما یادآوری می کند که می توانیم رابطه مان را بسازیم.امیدوارم همه شما عزیزان در رابطه زناشویی،موفق باشید.

احمدرضا کرامت

 

source : https://keramatzade.com/With-the-psychology-of-relationships-you-can-consider-marital-and-sexual-relationships

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/10/21:: 6:50 عصر     |     () نظر

با روانشناسی روابط که می توانید به رابطه زناشویی و رابطه جنسی برسید

 

 

روانشناسی روابط زناشویی

 

آیا می دانستید که مواد شیمیایی آزاد شده در هنگام عشق ورزیدن، مشابه مواد شیمیایی آزاد شده که فرد از کوکائین استفاده می کند می باشد؟  احساساتی که ما را غرق می کند درست مثل یک دارو است. اکسیتوسین (مواد شیمیایی دلبستگی) و دوپامین (مواد شیمیایی حساس) از طریق انتقال دهنده های عصبی ما برای عشق جریان دارد و همان احساس فوق العاده است. 

 عشق و رابطه زناشویی ،هنری است که همه ما بیشتر از علم های دیگر دوست داریم. اما در واقع علم های زیادی وجود دارد که در حال سقوط هستند. اما عشق باقی مانده است. ما در ابتدای یک رابطه گرایش زیادی داریم، اما اغلب از قدرت بوسیدن غافل می شویم، زیرا ما به رابطه بلند مدت می پردازیم. اما این اشتباه است: زوجهای خوشبخت که سالها با هم در ارتباط بودند، هنوز به بوسیدن توجه دارند. 

همانطور که رابطه زناشویی و رابطه جنسی و عشق ما در حال تکامل است، ما می توانیم بررسی های روانشناسی روابط انجام دهیم تا مطمئن شویم که روابط ما از طریق آن تغذیه می شود. 


1.روانشناسی روابط - نیاز شما و شریک زندگی تان( رابطه جنسی )

 

روانشناسی روابط انسانی

 

آیا شما قادر به گفتن نیازهای خود بدون ترس انتقاد و یا مسخره شدن توسط شریک زندگی خود می باشید؟ آیا برای شریک زندگیتان احترام قائل هستید ؟ پس تمام نیازهاتون را بدون کمی و کاستی با همسرتان در میان بگذارید.همه نیازها از جمله رابطه جنسی و..


2. روانشناسی روابط و اندازه گیری موفقیت در رابطه زناشویی

 

روانشناسی روابط اجتماعی

 

در هیچ رابطه زناشویی تمام نیازهای ما برآورده نمی شود.اما  همه ما می خواهیم که ازدواج و رابطه زناشویی بهتر داشته باشیم و در تمام روابط دنیا از دیگران بهتر باشیم و این احساس را داشته باشیم که نقش مهمی در زندگی دیگران داریم.


3. سطح رابطه زناشویی در روانشناسی روابط

 

روانشناسی روابط عاطفی

 

ازدواج شما باید نهایت روابط صمیمی شما باشد. بالاتر و فراتر از روابط شما با فرزندان، دوستان خود و همکاران باشد. ازدواج باید بندر اطمینان و پناهگاه امن شما باشد. اطمینان حاصل کنید که شما در فاکتور صمیمیت عاطفی رابطه زناشویی خود سرمایه گذاری کرده اید .


4. در کجای رابطه زناشویی و رابطه جنسی قرار دارید؟

 

روانشناسی روابط عاشقانه

 

حتی اگر مدت زمان طولانی با هم بوده اید، سلامت روانشناسی روابط  شما برای آینده مهم است . از برنامه های کوچک تا برنامه های بزرگ،که می خواهید در 10 سال پیش رو انجام دهید با همسرتان مطرح کنید. تصور کردن آینده رابطه زناشویی مشترک شما و همسرتان یک تمرین مهم است که از زمان حال به زمان اینده با همسرتان سفر می کنید.

 


5. روانشناسی روابط در رابطه زناشویی و رابطه جنسی چقدر مهم است؟

 

روانشناسی روابط زوجین

 

زوج ها به طور کامل در سفرها که از هم دور می شوند،از نظر ذهنی و فیزیکی به هم نزدیک هستند. این "فضای تنفس"  و دوری موقت در واقع می تواند برای سلامتی رابطه زاشویی و رابطه جنسی مفید باشد. زن و شوهر باید متعهد به برقراری ارتباط با احترام، تحسین و قدردانی از یکدیگر باشند. زن و شوهری که برای مدت زمان مشخصی در شهرهای مختلف زندگی می کنند و ارتباط برقرار می کنند و عشق خود را به یکدیگر متصل می کنند که سبب تقویت رابطه زناشویی ، رابطه جنسی و دلتنگی طرفین می شود. 

6. فاصله احساسی در روانشناسی روابط

 

روانشناسی روابط عمومی

 

فاصله احساسی ممکن است در یک رابطه زناشویی رخ دهد و ممکن است موجب نگرانی باشد . فاکتورهایی مانند نوزاد جدید یا استرس در محل کار، رویدادهای عادی هستند که ممکن است به طور موقت باعث ایجاد اختلال احساسی در میان زوجین شود. این معمولا کوتاه مدت است و با گذشت زمان و سازگاری زوج کاهش می یابد. مهم است که در مورد آنچه که اتفاق می افتد با همسرتان صحبت کنید. هر دو می بینند که می توانید سوتفاهم ها را تحمل کنید و رشد کنید.


7. در روانشناسی روابط ،عشق در اقدامات وکارهای کوچک است

 

روانشناسی روابط بین دختر و پسر

 

 روانشناسان دریافته اند که اقدامات کوچک از عشق است که رابطه زناشویی و رابطه جنسی را پایدار و مستحکم می کند . وقتی همسرمان با کارش به ما می گوید من عاشق تو هستم. مانند قهوه داغ که صبح تا صبح کنار تخت قرار می گیرد، بدون نیاز به پرسیدن که می خواهید یا نه. این اقدامات کوچک به ما یادآوری می کند که می توانیم رابطه مان را بسازیم.امیدوارم همه شما عزیزان در رابطه زناشویی،موفق باشید.

احمدرضا کرامت

 

source : https://keramatzade.com/With-the-psychology-of-relationships-you-can-consider-marital-and-sexual-relationships

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/10/21:: 6:50 عصر     |     () نظر
   1   2   3   4   5   >>   >