سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی جز نیک بخت، دانش را دوست ندارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
https://keramatzade.com

 

اهمیت استعلام بیمه نامه شخص ثالث و پیگیری بیمه شخص ثالث

پیگیری بیمه شخص ثالث ،اگر خودرویی دارید خوب می دانید خرید خیلی از چیزها اجباری است. پیگیری بیمه شخص ثالث ،مثل خرید بیمه شخص ثالث . پیگیری بیمه شخص ثالث ،اما بیمه شخص ثالث باید از محل معتبری خریداری شود چرا که با توجه به تصویب قانون ازابتدای سال 1399 نسخه کاغذی بیمه شخص ثالث حذف گردیده است و تنها یک پیامک حاوی شماره بیمه نامه برایتان ارسال می شود. پیگیری بیمه شخص ثالث ،در این حالت چگونه می توانیم از اصالت بیمه شخص ثالث خود مطمئن شویم؟ پیگیری بیمه شخص ثالث ،در این مقاله روش های استعلام بیمه شخص ثالث خودرو برایتان شرح می دهیم.


پیگیری بیمه شخص ثالث وآموزش روش استعلام بیمه از سامانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی

اهمیت داشتن بیمه شخص ثالث بر هیچ کس پوشیده نیست. به خاطر داشته باشید که طبق بخشنامه بیمه مرکزی در خرداد 1399 نسخه چاپی بیمه شخص ثالث ارائه نمی شود و یک پیامک حاوی اطلاعات بیمه ای برایتان ارسال می گردد.پیگیری بیمه شخص ثالث ، اگر بخواهید از اصالت بیمه شخص ثالث خود اطمینان حاصل نمایید می بایست به سایت بیمه مرکزی مراجعه کنید. سامانه استعلام  سوابق بیمه ای  بیمه مرکزی ج.ا.ا ( سنهاب ) اطلاعات بیمه ای افراد را در هر شرکت بیمه ای به شما نمایش می دهد. هر بیمه گذاری می تواند سوابق بیمه ای خود را از هر یک از روش های زیر دریافت کند.


پیگیری بیمه شخص ثالث و استعلام بیمه با شماره بیمه نامه

ابتدا وارد سایت بیمه مرکزی (سنهاب ) شوید. پیگیری بیمه شخص ثالث ،در این حالت کافیست که شماره کامل بیمه نامه و نام شرکت بیمه را وارد نمایید.

 

استعلام بیمه با کد یکتا

کد یکتای بیمه مرکزی از سال 96 بر روی بیمه نامه ها با هدف استعلام آسان تر از بیمه مرکزی درج گردید. پیگیری بیمه شخص ثالث ،در این روش تنها با وارد کردن کد یکتای بیمه مرکزی همچون عکس زیر می توانید استعلام بیمه نامه خود را دریافت نمایید.

 

پیگیری بیمه شخص ثالث و استعلام بیمه با کد VIN

روش دیگر برای استعلام بیمه شخص ثالث،  از طریق کد VIN خودرو  می باشد. کد VIN خودرو بر روی کارت خودرو به شکل زیر درج شده است.

 

مشخصات VIN  خودرو تان را در محل زیر با انتخاب گزینه استعلام با کد VIN وارد کنید.

 

پیگیری بیمه شخص ثالث و استعلام بیمه با پیامک

اما راه ساده تر دیگری هم برای استعلام بیمه نامه وجود دارد.پیگیری بیمه شخص ثالث ، این روش برای افرادی است که به اینترنت دسترسی ندارند و تنها با یک پیامک می‌توانند بیمه شخص ثالث خود را استعلام بگیرند. تنها باید طبق دستورالعمل زیر مشخصات بیمه شخص ثالث را به سامانه بیمه مرکزی پیامک کنید. برای دریافت استعلام بیمه ثالث خودرو سه دستور العمل دارد. بر اساس هریک از دستورالعمل های زیر را انتخاب کردید به سامانه 30002621 پیامک کنید.

  • دستور العمل اول ارسال پیامک :

شماره بیمه نامه چاپ شده * کدملی بیمه گذار * 1 نمونه: 91/01/002/000123 * 0038515000 * 1

  • دستورالعمل دوم ارسال پیامک :

کد یکتای بیمه نامه * کد ملی بیمه گذار * 2 نمونه: 1234567890 * 0038515000 * 2

  • دستورالعمل سوم ارسال پیامک :

VIN *  کد ملی متعلق به شماره همراه استعلام کننده * 3

 3*0038515000*IRFC8511V0804409 : نمونه


آموزش استعلام سوابق بیمه بدنه و پیگیری بیمه شخص ثالث

اگر می‌خواهید سوابق بیمه ای خودرویتان را استعلام بگیرید ادامه این مطلب را از دست ندهید. پیگیری بیمه شخص ثالث ،ممکن است برایمان این سوال به وجود بیاید که چگونه سوابق بیمه بدنه و شخص ثالث را در طی چند سال استعلام بگیریم. از سال 1386 کلیه سوابق بیمه ای در سامانه بیمه مرکزی درج شده است و قابل استعلام می باشد. به صفحه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران وارد شوید و گزینه استعلام سوابق بیمه ای خودرو را بزنید.

 

با کلیک بر روی این گزینه می توانید سوابق بیمه ای خودتان را از ابتدا تا کنون مشاهده کنید .

 

گزنه ثبت استعلام جدید را انتخاب کنید .

 تیک گزینه تایید را بزنید و مرحله بعدی را کلیک کنید.

 

مشخصات خواسته شده را در هر قسمت وارد نمایید. این نکته را به خاطر داشته باشید شماره موبایل درج شده حتما می بایست متعلق به بیمه گذار باشد.پیگیری بیمه شخص ثالث ، پس از تایید، پیامکی حاوی کد تاییدیه برایتان ارسال می شود. کد پیامک شده را در محل مشخص وارد کنید و مجددا دکمه تایید را بزنید.

 

در این حالت پیامک حاوی کد پیگیری بیمه شخص ثالث ، برایتان ارسال می شود. پس از دریافت پیام از لینک ارسال شده می توانید سوابق خودروتان را دریافت نمایید.


پیگیری بیمه شخص ثالث ونمونه ای از استعلام سوابق بیمه ماشین

استعلام سوابق خودرو در قالب پی دی اف در همان لحظه دانلود می شود و شما می توانید کلیه سوابق بیمه ای  خودروتان را در یک جدول ببینید.

 

آیا میتوان با پلاک ماشین از بیمه استعلام گرفت؟

در حال حاضر استعلام سوابق خودرو با استفاده از شماره پلاک میسر نیست.پیگیری بیمه شخص ثالث ، سامانه سنهاب تنها اطلاعات بیمه ای را براساس شماره بیمه نامه و کد یکتا در اختیار شما قرار می‌دهد. البته  در حال حاضر استعلام سوابق بیمه تنها برای نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه امکان پذیر است.

پیگیری بیمه شخص ثالث وسایر روش های استعلام بیمه

درسایت بیمه مرکزی در قسمت دریافت سوابق بیمه ای علاوه بر سوابق خودرو می توانید سایر سوابق بیمه ای از جمله بیمه عمر و بیمه آتش سوزی و … را مشاهده نمایید. طبق مراحل قبلی لازم است مشخصاتتان را وارد نمایید.

 

 


خرید بیمه شخص ثالث از مدیر بیمه

همانطور که از اهمیت خرید بیمه شخص ثالث معتبر و نحوه استعلام اصالت بیمه شخص ثالث صحبت کردیم، مدیر بیمه با داشتن تجربه بلند مدت در ارائه خدمات بیمه ای ، یک مرجع معتبر و قابل اطمینان برای خرید آنلاین بیمه نامه می باشد. پیگیری بیمه شخص ثالث ،شرکت مدیر بیمه با کادر متخصص و مجرب خود، شما را در خرید انواع بیمه نامه از شرکت های بیمه معتبر راهنمایی می کند. البته که رسالت مدیر بیمه تنها فروش بیمه نامه نیست. پس از خرید بیمه نامه برای صدور انواع الحاقیه و راهنمای دریافت خسارت روی ما حساب کنید.

source :bimilike.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 100/11/21:: 8:25 صبح     |     () نظر

 

بیمه شخص ثالث چیست؟ انواع بیمه شخص ثالث

انواع بیمه شخص ثالث ،هرگونه خسارت مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث در حوادث رانندگی به عهده بیمه شخص ثالث است. انواع بیمه شخص ثالث ، بر اساس قانون، خرید بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها اجباری است و نداشتن این بیمه عواقب جبران ناپذیری برای دارندگان وسائل نقلیه به همراه خواهد داشت.

انواع بیمه شخص ثالث ،در قرارداد بیمه شخص ثالث، شخص سوم یا ثالث تمام افرادی هستند که در حوادث مرتبط با خودرو، زیان جانی یا مالی دیده باشند؛انواع بیمه شخص ثالث ، البته در تعریف این بیمه راننده مقصر حادثه، شخص ثالث محسوب نمی‌شود و برای جبران خسارت‌های جانی راننده مقصر، بیمه حوادث راننده به همراه بیمه‌نامه شخص ثالث ارائه می‌شود.

توجه داشته باشید که بیمه حوادث راننده فقط خسارت‌های جانی وارد شده به راننده (شامل فوت، نقص عضو و هزینه‌های درمانی) را جبران می‌کند و در برابر خسارت‌های مالی هیچگونه پوششی ارائه نمی‌دهد.

انواع بیمه شخص ثالث ،چه مواردی تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد؟

پوشش‌های بیمه شخص ثالث به دو دسته پوشش مالی و جانی تقسیم می‌شود که پوشش جانی این بیمه شامل غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌های درمانی افراد آسیب دیده در حوادث رانندگی است.انواع بیمه شخص ثالث ، در پوشش مالی هم خسارت‌های مالی وارد شده به خودرو یا اموال افراد زیان دیده (به جز راننده مقصر) جبران می‌شود.

انواع بیمه شخص ثالث ،مبلغ دیه کامل چقدر است؟ ماه‌های حرام کدامند؟

مبلغ دیه در ابتدای هر سال توسط بیمه مرکزی اعلام می شود. مبلغ دیه در سال 1400 و برای ماه های عادی 480 میلیون و برای ماه های حرام 640 میلیون تومان اعلام شده است. انواع بیمه شخص ثالث ،سقف پوشش جانی بیمه شخص ثالث هم به اندازه ی مبلغ دیه در ماه حرام (640 میلیون تومان) است و حداقل پوشش مالی به اندازه یک چهلم مبلغ دیه ماه حرام (16 میلیون تومان) در نظر گرفته می‌شود. البته خسارت جانی راننده مقصر بر اساس دیه ماه غیر حرام (ماه عادی) پرداخت می‌شود.
ماه‌های حرام به ترتیب محرم، رجب، ذی‌القعده و ذی‌الحجه هستند.

انواع بیمه شخص ثالث ،محاسبه بیمه شخص ثالث

برای تعیین قیمت نهایی بیمه شخص ثالث، عوامل و ملاک‌های مختلفی را باید در نظر گرفت که در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت:

1) حق بیمه پایه ابلاغ شده توسط بیمه مرکزی:

بیمه مرکزی هر ساله حداقل و حداکثر مبلغ حق بیمه‌ شخص ثالث را به شرکت‌های بیمه ابلاغ می‌کند که این مبلغ بر اساس میزان دیه همان سال تعیین‌‌‌‌‌ می‌شود.انواع بیمه شخص ثالث ، میزان حق بیمه پایه انواع خودرو را می‌توانید در جدول بالا مشاهده کنید.

2) تخفیف بیمه شخص ثالث (تخفیف عدم خسارت):

یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت نهایی بیمه شخص ثالث، تخفیف عدم خسارت بیمه است؛ به این معنی که به تعداد سال‌‌‌‌‌هایی که بیمه‌گذار از بیمه ثالث خود استفاده نکرده باشد، به بیمه‌نامه او تخفیف عدم خسارت تعلق‌‌‌‌‌ می‌گیرد. انواع بیمه شخص ثالث ، صورت، زمانی که شخص بیمه‌گذار اقدام به تمدید بیمه‌نامه خود نماید، تخفیف تعداد سال‌های عدم‌خسارت بر حق‌بیمه پرداختی جدید آن اعمال می‌‌شود و مبلغ آن کاهش پیدا می‌کند.

3) جریمه دیرکرد بیمه نامه ثالث:

یکی از عوامل تاثیرگذار بر نرخ حق‌بیمه ثالث، جریمه دیرکرد تمدید بیمه‌نامه است؛ به این شکل که در صورت عدم تمدید به موقع بیمه‌نامه ، حق بیمه شخص ثالث افزایش خواهد یافت.انواع بیمه شخص ثالث ، جریمه دیرکرد به صورت روزانه محاسبه‌‌‌‌‌ می‌شود و مبلغ آن به نوع خودرو (تعداد سیلندر آن) بستگی دارد.
حداکثر میزان جریمه دیرکرد برای یک خودرو، معادل مبلغ جریمه دیرکرد 365 روز است؛ یعنی اگر خودرویی چند سال هم بیمه‌نامه نداشته باشد فقط جریمه دیرکرد یک‌سال به حق ‌بیمه او اضافه خواهد شد.

4) کاربری خودرو:

نوع کاربری خودرو یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر میزان ریسک خودرو و در نهایت قیمت حق‌بیمه ثالث است.انواع بیمه شخص ثالث ، مثلا خودروهای آموزش رانندگی یا تاکسی‌ها، نسبت به خودروهای شخصی در معرض خطرات و حوادث رانندگی بیشتری هستند و باید حق بیمه شخص‌ثالث بیشتری را پرداخت کنند. کاربری‌‌هایی که باعث افزایش حق بیمه شخص ثالث می‌شوند شامل:

مثلا تاکسی‌های درون شهری موظف به پرداخت 10 درصد حق بیمه بیشتر هستند و همچنین بیمه‌نامه تاکسی‌های برون شهری 20 درصد و خودروهای آموزش رانندگی نیز 15 درصد گران‌تر خواهد بود.

6) تخفیف شرکت بیمه:

شرکت‌‌های بیمه می‌توانند با استفاده از تخفیف‌‌های مجاز، قیمت پایین‌‌تری را به بیمه‌‌گذاران ارائه دهند. اما  حتی با وجود اعمال تخفیف‌ بیمه شخص ثالث، حق‌بیمه دریافتی نباید از حداقل حق‌بیمه‌ تعیین شده توسط بیمه مرکزی کمتر باشد.

انواع بیمه شخص ثالث ،استعلام بیمه شخص ثالث

اگر قصد خرید آنلاین بیمه شخص ثالث را دارید، قبل از خرید بیمه‌نامه به استعلام قیمت آن در شرکت‌های مختلف بیمه نیاز پیدا خواهید کرد.
در حال حاضر برای مقایسه و استعلام قیمت بیمه شخص ثالث روش ساده‌ای پیش روی شماست و دیگر نیازی نیست که به صورت حضوری به نمایندگی‌ها یا شعب شرکت‌های بیمه مراجعه کنید.انواع بیمه شخص ثالث ، در روش حضوری استعلام بیمه شخص ثالث، باید ساعت‌ها زمان صرف کنید تا بتوانید نرخ و اطلاعات بیمه شخص ثالث را در شرکت‌های مختلف بیمه جمع‌آوری کنید.
اما در روش اینترنتی می‌توانید با چند کلیک و در عرض چند دقیقه به استعلام دقیق بیمه شخص ثالث خودروی خود دست پیدا کنید. به این صورت که با ورود به سایت مدیر بیمه و ثبت اطلاعات خودروی خود، قیمت بیمه شخص ثالث آن را در شرکت‌های مختلف بیمه استعلام گرفته و پس از بررسی دقیق حق بیمه‌ها، پوشش‌ها و اطلاعات مورد نیاز خود، بیمه شخص ثالث را خریداری کنید.

انواع بیمه شخص ثالث ،بهترین بیمه شخص ثالث

گفتیم که قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف بیمه تفاوت چندانی ندارد اما قیمت این بیمه نباید تنها معیار شما برای خرید بیمه ثالث باشد و اگر به دنبال بهترین بیمه شخص ثالث هستید باید به عوامل بسیاری در انتخاب آن توجه کنید. عوامل مختلفی مثل میزان پوشش مالی ارائه شده، توانگری مالی شرکت بیمه، کیفیت پرداخت خسارت، تعداد شعب پرداخت خسارت، سهم از بازار و…
برای انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث نیاز دارید اطلاعات، شرایط و نرخ‌های تمام شرکت‌های بیمه را در کنار یکدیگر ببینید و بر اساس نیازها و اولویت‌های خود آن‌ها را مقایسه کنید.انواع بیمه شخص ثالث ، مرکز مشاوره و انتخاب بیمه «سایت مدیر بیمه» به شما کمک می‌کند با چند مرحله ساده و وارد کردن مشخصات خودروی خود، بدون هیچ زحمتی نرخ و شرایط برترین شرکت های بیمه را در کنار هم ببینید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع بیمه شخص ثالث ،خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث نسبت به خرید حضوری آن مزایای مختلفی دارد؛انواع بیمه شخص ثالث ، از جمله: امکان مقایسه کامل و دقیق اطلاعات شرکت‌های بیمه قبل از خرید، قدرت انتخاب بالا در میان بیمه‌های مختلف، سرعت در مراحل خرید بیمه، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، امکان دریافت مشاوره تخصصی در تمام مراحل خرید بیمه و …
در مجموع می‌توان گفت که خرید اینترنتی انواع بیمه از جمله بیمه شخص ثالث، تجربه خریدی ساده، مطمئن و آگاهانه را برای شما به همراه خواهد داشت.

نحوه خرید

خرید انواع بیمه شخص ثالث

برای خرید بیمه شخص ثالث از سایت مدیر بیمه 4 مرحله پیش رو دارید:

  • مشخصات خودروی خود را در فیلدهای مشخص شده وارد کنید. مشخصاتی مثل: نوع خودرو، مدل خودرو، سال ساخت خودرو،سابقه تخفیف عدم خسارت، تاریخ سررسید بیمه نامه قبلی و…
  • در مرحله بعد می توانید نرخ و شرایط بیمه شخص ثالث خودروی خود را در برترین شرکت‌های بیمه کشور مشاهده و با هم مقایسه کنید و بر اساس نیازها و اولویت‌های خود یکی از بیمه‌ها را انتخاب کنید.
  • در مرحله نهایی می‌توانید هزینه بیمه‌نامه خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
  • انواع بیمه شخص ثالث ، شما در کمترین زمان ممکن صادر شده و به صورت رایگان به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.
source :azki.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 100/11/21:: 8:21 صبح     |     () نظر

 

استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،یکی از شرکت‌های معتبر ارائه دهنده انواع بیمه از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه ایران است. استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،محصول بیمه ایران شخص ثالث بیشترین سهم از بازار بیمه شخص ثالث را دارد؛ یعنی این شرکت پرفروش ترین شرکت در زمینه بیمه شخص ثالث است.

استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،بیمه شخص ثالث چیست ،بیمه شخص ثالث یکی از بیمه‌های مربوط به اتومبیل است که بر اساس قانون، داشتن آن برای همه دارندگان ماشین اجباری است. بیمه شخص ثالث خسارت‌های مالی و جانی که در حادثه‌ها و تصادف‌ها به شخص ثالث، یعنی فرد دیگر وارد می‌شود را جبران می‌کند. بیمه شخص ثالث به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت رانندگی کنید و اگر حادثه‌ای اتفاق افتاد نگران هزینه‌های آن نباشید.

استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،محاسبه بیمه شخص ثالث ایران

قیمت بیمه شخص ثالث ایران بر اساس چند عامل تعیین می‌شود که مهم ترین آن نرخ پایه بیمه شخص ثالث است که هر ساله توسط بیمه مرکزی اعلام می‌گردد. استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،همچنین نوع کاربری خودرو، تخفیف عدم خسارت، جریمه دیرکرد، میزان پوشش مالی انتخابی و مدت اعتبار بیمه‌نامه، بر نرخ بیمه شخص ثالث ایران تأثیر می‌گذارد.

استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،قیمت بیمه شخص ثالث ایران

به صورت کلی قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف بیمه تفاوت چندانی ندارد. تنها بعضی از شرکت‌ها، 2.5 درصد تخفیف را که از طریق بیمه مرکزی مجاز اعلام شده است، به بیمه گذاران خود ارائه می‌دهند.

بیمه ایران جزو شرکت‌هایی است که این تخفیف را در محاسبه بیمه شخص ثالث خود در نظر نمی‌گیرد.

استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،تخفیف بیمه شخص ثالث ایران

تنها تخفیفی که در بیمه شخص ثالث ایران به بیمه‌گذاران تعلق می‌گیرد، تخفیف عدم خسارت است. تخفیف عدم خسارت به معنی تعداد سال‌هایی است که بیمه‌گذار از بیمه خود استفاده نکرده و خسارتی از شرکت بیمه دریافت نکرده باشد.استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ، به ازای هر سال عدم استفاده از بیمه ثالث، درصد مشخصی تخفیف به شما تعلق می‌گیرد.

تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث ایران هم مشابه سایر شرکت‌های بیمه مطابق جدول زیر است.

استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،کارت سبز بیمه شخص ثالث

بیمه ایران تنها شرکت بیمه است که کارت سبز بیمه شخص ثالث را صادر می‌کند. کارت سبز یک گواهی‌نامه بین المللی در زمینه بیمه شخص ثالث است که 45 کشور )اکثرا اروپایی) عضو آن هستند.

هر کشور عضو سیستم کارت سبز، یک “دفتر ملی کارت سبز” دارد.استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ، این دفتر مطابق با قوانین و مقررات ملی هر کشور، مسئول رسیدگی و پاسخگویی در زمینه خسارت‌های ناشی از تصادفات وسایل نقلیه است. دفتر کارت سبز در هر کشور بر اساس روش شرکت بیمه‌گری که کارت سبز را صادر نموده عمل می‌کند.

در صورتی که در کشورهای عضو کارت سبز با ماشینتان تصادف کنید، برای جبران خسارت‌های وارد شده می‌توانید از کارت سبز خود استفاده نمایید.

استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،بیمه شخص ثالث موتورسیکلت ایران

بیمه موتورسیکلت زیرمجموعه بیمه شخص ثالث و بیمه‌ای اجباری است. اما با این وجود درصد بسیار بالایی از موتورسواران بیمه موتور سیکلت ندارند. و یکی از دلایل مهمی که برای خرید آن اقدام نمی‌کنند مبلغ حق بیمه و جریمه‌های دیرکرد آن است.

شرکت بیمه ایران علاوه بر بیمه شخص ثالث اتومبیل، بیمه شخص ثالث موتور سیکلت را نیز ارائه می‌دهد.

در بیمه موتور سیکلت ایران، در حال حاضر جریمه دیرکرد موتورسوارانی که بدون بیمه از موتور خود استفاده کرده اند، بخشیده می‌شود و قیمت بیمه شخص ثالث موتورسیکلت آن‌ها بدون جریمه دیرکرد محاسبه می‌شود.

استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران

برای خرید بهترِ بیمه شخص ثالث، استعلام قیمت بیمه و شرایط بیمه ثالث هر شرکت بسیار اهمیت دارد. برای استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ، علاوه بر روش سنتی آن، یعنی مراجعه حضوری به شعب بیمه ایران، روش دیگری هم وجود دارد. روشی آسان تر و سریع تر که از طریق آن شما می‌توانید نرخ و شرایط بیمه‌نامه خود را به صورت آنلاین استعلام بگیرید.

استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،پرداخت خسارت مالی بیمه شخص ثالث ایران

برای دریافت خسارت لازم است به اداره خسارت بیمه نامه‌های شخص ثالث ایران مراجعه و فرم اعلام خسارت را پر کنید.

مراحل دریافت خسارت به این صورت است:

  • در ابتدا باید با ارائه مدارک لازم تشکیل پرونده بدهید. مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده:
    • کروکی افسر پلیس
    • اصل بیمه‌نامه مقصر
    • گواهی‌نامه مقصر و زیان دیده
    • یک کوپن بیمه‌نامه مقصر
    • کارت خودرو مقصر و زیان دیده
    • سایر گزارش‌های تکمیلی از قبیل (گزارش نیروی انتظامی، گزارش کارشناس یا کارشناسان رسمی دادگستری، رای محکمه در مورد کروکی غیر سازشی)
    • عکس از قسمت‌های آسیب‌دیده
  • بعد از برآورد خسارت و توافق بر سر مبلغ آن، کارشناس بازدید، برگه اعلام خسارت را تأیید می‌کند.
  • در صورتی که کارشناس و مراجعه کننده در مورد مبلغ خسارت به توافق نرسیدند، اداره خسارت بیمه‌نامه‌های ثالث ایران، یا یک کارشناس دیگر را اعزام می‌کند و یا خودرو برای برآورد خسارت به تعمیرگاه طرف قرارداد بیمه فرستاده می‌شود.
  • بعد از تأیید مبلغ، شما باید برای دریافت خسارت به واحد حواله مراجعه کنید.
  • در نهایت حواله خسارت را به بانک برده و مبلغ خسارت را دریافت نمایید.
  • برای خسارت‌های کمتر از 100 هزار تومان، مبلغ خسارت به صورت نقدی و در غیر این ‌صورت به صورت چک پرداخت می‌شود.

استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،پرداخت خسارت جانی بیمه شخص ثالث ایران

برای دریافت خسارت‌های جانی علاوه بر مدارکی که در بالا گفته شد، مدارک دیگری هم لازم است مثل:

  • مدارک پزشکی قانونی مصدوم
  • برگ معاینه جسد و یا جواز دفن در صورت فوت.

بعد از تکمیل مدارک، کارشناس اداره خسارت مدارک را بررسی می‌کند و بر اساس حادثه رخ داده و با تأیید کارشناس اداره خسارت و یا در صورت نیاز با نظر پزشک معتمد بیمه، مبلغ خسارت قابل پرداخت محاسبه می‌شود.

استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران

یکی از راه‌های جدید استعلام بیمه نامه شخص ثالث ایران ،خرید بیمه شخص ثالث که در حال حاضر در میان بیمه گذاران رایج شده است، خرید اینترنتی بیمه آن است. مدیر بیمه نیز به عنوان یک مرکز مشاوره و انتخاب بیمه، بیمه شخص ثالث را از تمامی شرکت‌های معتبر به شما ارائه می‌دهد. در ضمن شما می‌توانید قبل از خرید بیمه ثالث خود از مقایسه دقیق و مشاوره بی طرفانه کارشناسان مدیر بیمه  استفاده کنید و بهترین بیمه شخص ثالث را انتخاب و خریداری نمایید.

 

source :azki.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 100/11/20:: 11:21 صبح     |     () نظر

 

خرید بیمه مسافرتی، به علاقمندان سفر و به ویژه کسانی که سفر‌های خارجی  متعددی را در طول سال تجربه می‌کنند، کمک می‌کند تا درصورت وقوع حوادث احتمالی، دغدغه‌ای از جنس جبران خسارات مالی نداشته باشند.

با بیمه مسافرتی می‌توانید سفرتان را بیمه کنید و به دور از نگرانی برای جبران هزینه‌های پیش بینی نشده، با خیال راحت‌تری از اوقات خود لذت ببرید.

بیمه مسافرتی هر گونه خسارت‌های جانی پیش بینی نشده و خسارت‌های مالی مربوط به مفقود شدن مدارک شناسایی، مفقودی یا تاخیر بار، بروز مشکلات حقوقی و … که وقوع آنها پس از آغاز سفر باشد را تحت پوشش قرار می‌دهد.

خرید بیمه مسافرتی ، بیمه مسافرتی گاهی از سوی برخی سفارت خانه‌ها الزامی است اما حتی اگر الزامی برای تهیه آن وجود نداشته باشد، توصیه می‌شود برای جلوگیری از هزینه‌های گزاف در اثر وقوع حوادث احتمالی، حتما این بیمه نامه را تهیه کنید.

انواع پوشش‌های بیمه مسافرتی

  • هزینه‌های پزشکی: مانند هزینه مربوط به معاینه، بستری شدن، جراحی، درمان و … تا سقف تعهد بیمه نامه
  • هزینه فوریت‌های دندانپزشکی: مانند عفونت شدید، درد یا کشیدن دندان
  • هزینه داروهای ضروری مسافر در صورت مفقود شدن
  • هزینه بازگشت سفر: در صورتی‌که شخص  10 روز یا بیشتر در بیمارستان بستری بوده و به‌عنوان مسافر عادی قادر به بازگشت نباشد.
  • هزینه همراه: سفر 1 شخص به عنوان همراه (از اعضای درجه یک خانواده) در صورتی‌که بیمار بر اثر وقوع حادثه به مدت 10 روز یا بیشتر بستری شود.
  • هزینه ابتلا به بیماری‌های شدید: در این صورت شرکت بیمه موظف است هزینه درمان شخص در همان کشور یا در صورت موافقت پزشک، هزینه‌های لازم برای انتقال وی به کشورش را بپردازد.
  • هزینه مسائل حقوقی: هزینه‌هایی که ممکن است بر اثر رعایت نکردن قوانین شهروندی در کشور خارجی برای مسافر پیش آید و حتی هزینه‌های جانبی مانند حق‌الوکاله و هزینه مربوط به دادگاه را به همراه داشته باشد.
  • هزینه بازگشت جسد و تهیه تابوت برای حمل و نقل بین‌المللی
  • هزینه ناشی از تاخیر در حرکت: این هزینه در بیشتر شرکت‌های بیمه برای مدت زمان بیش از 6 ساعت قابل جبران است و در بعضی از شرکت‌ها موارد زیر درنظر گرفته می‌شود.

پروازهای لحظه آخری و چارتری جزو این پوشش نیستند

هزینه تاخیر از زمانی محاسبه می‌شود که مسافر صندلی‌اش را رزرو کرده باشد

دریافت خسارت زمانی اتفاق می‌افتد که علت و زمان تاخیر وسیله نقلیه از سوی شرکت حمل و نقل تایید شود و کتبا در اختیار شرکت بیمه قرار گیرد

تاخیر که به دنبال اعتصاب کارمندان فرودگاه یا شرکت‌هایی هواپیمایی اتفاق افتاده باشد، شامل این پوشش نیست.

عوامل تاثیرگذار روی قیمت بیمه مسافرتی

سه فاکتور اصلی روی محاسبه قیمت بیمه مسافرتی تاثیرگذار است:

1- سن مسافر

هرچه قدر سن مسافر بیشتر باشد، حق بیمه بیشتری پرداخت خواهد کرد. گروه سنی تعیین شده از سوی شرکت‌های بیمه به این‌صورت است:

0-12 سال
13-65 سال
66-70 سال
71-75 سال
76-80 سال
81-85 سال
86-100 سال
بالای 100 سال

2- تعداد دفعات خروج از کشور

نرخ بیمه مسافرتی که یک شخص بابت سفر به یک کشور پرداخت می‌کند با قیمت بیمه مسافرتی شخصی که قصد سفر به چند کشور را دارد، یکی نیست.

  • تک سفره (یک بار خروج): سفرهایی که فقط یک‌بار از ایران خارج‌شده باشد به‌عنوان‌مثال سفر از ایران به آلمان
  • چند سفره (چندبار خروج): سفرهایی که چندین بار از ایران خارج شده باشد؛ به‌عنوان‌مثال از ایران به آلمان، بازگشت به ایران و مجدداً از ایران به ترکیه

3- مدت سفر

مدت بیمه مسافرتی به مدت زمان سفر مدنظر مسافر بستگی دارد که به بازه‌های زمانی زیر تقسیم می‌شود:

1-7 روز
7-15 روز
15-23 روز
23-31 روز
31-45 روز
45-62 روز
62-92 روز
شش ماهه
یکساله

شرکت کمک رسان

خدمات مربوط به بیمه مسافرتی را شرکت‌های کمک رسان به مسافران و بیمه گذاران ارائه می‌دهند. در واقع شرکت‌های بیمه‌ای که در ایران بیمه مسافرتی ارائه می‌دهند با تعدادی از شرکت‌های کمک‌ رسان مانند Reise-Schutz، Mideast یا Allianz برای ارائه خدمات بیمه‌ای به مسافران، قرارداد دارند.

پیگیری و پرداخت خسارت در بیمه مسافرتی

اگر خسارت در سفر خارجی حادث شود، بیمه گذار می‌تواند با شماره گیری عددی که رو بیمه نامه‌اش درج شده است، با شرکت کمک رسان تماس بگیرد، اطلاعات مورد نیاز را ارئه داده، حادثه را شرح دهد و از خدمات آنها استفاده کند.

اما اگر خدمات خواسته شده جزو مواردی نباشد که شرکت کمک رسان ارائه می‌دهد، بیمه گذار می‌تواند هزینه را خودش پرداخت کند و پس از بازگشت به کشور با ارائه مدارک لازم هزینه‌های انجام شده را (در صورتی که تحت پوشش بیمه نامه باشد) از شرکت بیمه دریافت کند.

پرداخت خسارت در حالت کلی به چند روش امکان‌پذیر است:

  1. بیمه کمک رسان مستقیما خسارت را برای بیمارستان یا هر نهاد دیگری که بیمه گذار به آن مراجعه کرده، پرداخت می‌کند.
  2. شرکت کمک رسان در بعضی موارد مانند تاخیر در زمان حرکت، هزینه را مستقیما به حساب بیمه گذار واریز می‌کند.
  3. بیمه گذار خودش هزینه خسارت را پرداخت می‌کند و پس از بازگشت از سفر همراه با فاکتور پرداخت شده به شرکت بیمه مراجعه و هزینه انجام شده را دریافت می‌کند.

توجه: حتما پیش از اقدام به هر کاری یا پرداخت هزینه به پشتوانه بیمه، با شرکت بیمه تماس بگیرید و درباره شرایط و مدارک لازم برای اخذ غرامت درباره مشکل خود اطلاعات کسب کنید.

مدارک لازم برای گرفتن خسارت پس از بازگشت

  • اصل بیمه مسافرتی
  • اصل و کپی پاسپورت
  • اصل فاکتور یا رسید پرداخت شده
  • گزارش کتبی مربوط به هزینه‌های انجام شده

موارد خارج از تعهد پوشش بیمه مسافرتی

  • بیماری سابقه‌دار و عوارض ناشی از آن که بیمه‌شده قبلاً از آن آگاهی داشته و پیش از دریافت بیمه مسافرتی برای آن تحت درمان بوده یا است.
  • وقوع هر نوع حادثه در شرایط جنگ، حمله نظامی یا عملیات تروریستی
  • خودکشی و صدمات عمدی وارد شده به بیمه گذار
  •  مشارکت در عمل مجرمانه
  • آسیب وارده ناشی از تشعشعات هسته‌ای
  • زایمان در خلال سه ماه مانده به موعد زایمان و سقط‌ جنین اختیاری
  • آسیب وارده ناشی از مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی و داروهای روان‌گردان به‌استثنای داروهایی که با تجویز پزشک مصرف‌شده باشد.
  • اختلالات مادرزادی و بیماری‌ها و عوارض ناشی از آن
  • پیشگیری یا واکسیناسیون
  • عوارض ناشی از فیزیوتراپی
  • هزینه‌های مربوط به انرژی‌درمانی و درمان به‌منظور زیبایی
  • عوارض ناشی از بیماری‌های روانی و جنون
  • انجام ورزش‌های حرفه‌ای یا ورزش‌هایی که عرفا خطرناک محسوب می‌گردند مانند اسکی، پارکور، پرش‌باچتر، صخره‌نوردی و غیره

مدت پوشش بیمه مسافرتی

بر اساس آیین نامه بیمه مرکزی، مسافران و بیمه گذاران در سفرهای کمتر از 92 روز متوالی امکان بهره‌مندی از پوشش‌های بیمه مسافرتی را دارند.

در مورد طرح‌های 6 ماهه و یکساله نیز اگر بیمه گذار به تعدادی سفر کمتر از 92 روز متوالی برود، در تمام آنها می‌تواند از پوشش‌های بیمه مسافرتی خود استفاده کند.

مدت بیمه مسافرتی نیز از زمان درج مهر خروج در پاسپورت آغاز می‌شود.

تخفیفات بیمه مسافرتی

شرکت‌های ارائه دهنده بیمه مسافرتی برای تورهای مسافرتی و آن دسته از بیمه گذارانی که اقدام به خرید گروهی بیمه مسافرتی می‌کنند، تخفیفاتی درنظر می‌گیرند. این تخفیفات ثابت نیستند و ممکن است درصد آن در هر شرکت بیمه متفاوت باشد.

صدور بیمه‌نامه مسافرتی

بیمه‌نامه را می‌توانید به دو صورت فیزیکی و غیر فیزیکی دریافت کنید:

اگر در وبسایت مدیر بیمه هنگام خرید بیمه مسافرتی، ارسال فیزیکی را انتخاب کنید، بیمه‌نامه پس از صادر شدن همراه با دفترچه اطلاعات کامل بیمه‌ نامه مسافرتی، برای شما ارسال می‌شود. در غیر این‌صورت، می‌توانید از تصویر بیمه‌نامه که لینک آن در پیامک برای شما ارسال می‌گردد، استفاده کنید.

صدور بیمه مسافرتی تنها چند دقیقه زمان می‌برد و بلافاصله پس از ثبت سفارش توسط شما بیمه مسافرتی شما صادر می‌شود.

اگر مدت سفر متوالی نباشد، آیا بیمه مسافرتی معتبر است؟

اگر بیمه‌نامه چند مقصده یا چندبار خروج خریداری شود بله، ولی اگر بیمه‌نامه تک‌سفره باشد با اولین سفر و خروج از کشور اعتبار آن پایان می‌یابد و برای سفرهای بعدی اعتبار ندارد.

source :bimebazar.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 100/11/20:: 11:16 صبح     |     () نظر

بیمه کرونا ،بیمه گذاران مبتلا به ویروس کرونا تحت پوشش بیمه نامه های زندگی بیمه ایران

 

بیمه کرونا بیمه ایران ، بیماری کرونا را برای بیمه گذاران بیمه های زندگی خود تحت پوشش قرار داد.

بیمه کرونا بیمه ایران اعلام کرد: با هدف آرامش خاطر بیمه گذاران بیمه های زندگی این شرکت و کاهش نگرانی موجود در جامعه، بیمه ‏شدگان بیمه نامه های جامع زندگی ، کودکان و نوجوانان، «زندگی مان» و «سپاس ایران» را که نسبت به دریافت پوشش تکمیلی ‏بیماری های خاص در بیمه نامه خود اقدام کرده باشند، در صورت ابتلا به بیماری کرونا تا سقف تعهدات پوشش بیمه ای ‏بیماری های خاص تحت پوشش قرار می دهد.‏

این اقدام باتوجه به ورود ویروس کرونا و افزایش احتمال ابتلا به بیماری مذکور، بادرنظر گرفتن تعهدات مندرج در جدول ‏ارزش بازخرید بیمه نامه ( متناسب با زمان تایید ابتلای بیمه شده )، بدون تغییر در سایر تعهدات پوشش مذکور انجام می شود.‏

براساس اعلام مدیریت بیمه های اشخاص بیمه ایران، با توجه به ماهیت بیمه های زندگی، همچنین درصورت فوت بیمه ‏شدگان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، پرداخت غرامت فوت آنان براساس تعهدات مندرج در بیمه کرونا ، تحت پوشش خواهد بود.‏

همچنین، با توجه به لزوم رعایت نکات بهداشتی با هدف کنترل گسترش ویروس کرونا، تا پایان امسال نیازی به دریافت اثر ‏انگشت بیمه گذار یا بیمه شده در پیشنهاد بیمه کرونا یا سایر موارد مرتبط با بیمه نامه های زندگی نخواهد بود.‏


بیمه کرونا ،اقدامات هوشمندانه بیمه ایران در کنترل و مدیریت بحران کرونا

از زمان پدیدار و آغاز بحران شیوع ویروس کرونا، بیمه ایران با تشکیل ستاد ویژه ای، اقداماتی اساسی در زمینه ‏حوزه کسب و کار و برنامه های حمایتی از یک سو و اقدامات درون سازمانی از سوی دیگر به اجرا گذاشته ‏است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، از جمله مهم ترین اقدامات ستاد مقابله با کرونا بیمه ایران که با حضور بلند پایه ترین مقامات شرکت شکل گرفته و جلسات منظم هفتگی دارد، می توان در بخشهای مختلف به موارد زیر اشاره کرد:

حوزه کسب و کار:

‎ – ‎تمدید الکترونیکی بیمه نامه های شخص ثالث اتومبیل بیمه گذاران بدون دریافت حق بیمه به مدت دو ماه؛

‎– ‎ پرداخت تمامی هزینه های درمان مرتبط با بیمه کرونا از محل بیمه نامه های درمان گروهی؛

‎– ‎ اضافه کردن پوشش بیمه ای بیماری‎ covid-19 ‎به تعهدات بخش بیماریهای خاص بیمه نامه های زندگی؛

‎– ‎ افزایش مدت اعلام خسارت بیمه گذاران از 5 روز به 30 روز در راستای کاهش ترددها و حفظ سلامتی مردم؛

‎– ‎ پرداخت و واریز بموقع صورتحساب و هزینه های ارسالی بیمارستانها و مراجع درمانی کشور؛‎ ‎

‎– ‎ عدم اعمال جرایم دیرکرد اقساط بیمه گذاران بیمه نامه های زندگی بدلیل شیوع ویروس کرونا؛

‎ – ‎برقراری مدل تعلیق در بیمه نامه آتش سوزی و سایر بیمه نامه ها بجای فسخ بیمه نامه ها؛

‎ – ‎اجرای موفق طرح بزرگ «سپاس از حافظان سلامت» به منظور حمایت همه جانبه بیمه ای از کادر درمان کشور؛

‎ – ‎ارائه تسهیلات ویژه به حدود 12000 شبکه نمایندگی بیمه ایران و تعویق بدهی آنها بابت فروش اعتباری ‏انواع بیمه نامه ها؛

‎– ‎ حذف برخی از مقررات بازدید اولیه کارشناسی و امکان افزایش سرمایه بدون انجام بازدید؛

‎– ‎ عدم اعمال جریمه صندوق تامین خسارت های بدنی در دوره 2 ماهه وقفه ایجاد شده در تمدید بیمه نامه ‏های بیمه شخص ثالث اتومبیل؛

‎ – ‎راه اندازی و توسعه عملیات فروش الکترونیکی بیمه نامه ها و ارائه پوشش های بیمه ای غیرحضوری(ازطریق سامانه‎ ‎my.iraninsurance.ir‎)

‎ – ‎راه اندازی اولین مرکز رسیدگی الکترونیکی و پرداخت خسارت در بخش بیمه های اتومبیل

اقدامات درون سازمانی:

‎ – ‎ابلاغ شیوه نامه اجرایی فعالیت کارکنان و شبکه فروش متشکل از نکات بهداشتی، مراقبتی، بهره برداری از ‏سیستم های اتوماسیون اداری و ایمیل‎؛‎

‎– ‎ ابلاغ پروتکل اجرایی پیشگیری از ابتلای کارکنان شرکت به ویروس کرونا؛

‎ – ‎عملیاتی کردن روش دورکاری کارکنان با اولویت کارکنان دارای بیماریهای زمینه ای و بانوان؛‎ ‎

‎ – ‎کنترل و تب سنجی کارکنان، غربالگری و تست آنان، اجرای پروتکل درمانی مبتلایان و ناقلان

‎ – ‎ارائه بسته های بهداشتی رایگان به کارکنان و ارائه ماسک به ارباب رجوع؛

‎ – ‎اجباری کردن استفاده از ماسک در تمامی واحدهای اجرایی بیمه ایران در سراسر کشور برای کارکنان و ارباب رجوع؛

‎ –‎ضدعفونی مداوم محیط کار و خودروهای سازمانی شرکت؛

‎ –‎نظارت،کنترل و بازرسی بر حسن اجرای مقررات و ضوابط ابلاغی؛

‎– ‎ اجرای برنامه های آموزش مجازی به نمایندگان بیمه زندگی(غیرحضوری)؛

‎ – ‎بهره برداری حداکثری از خدمات واحد‎ S.R.M ‎شرکت در جهت پاسخ به بیمه گذاران و زیاندیدگان

بیمه کرونا بیمه ایران، هم اکنون با نوآوری و طراحی مدل های جدید در پی تامین آرامش گسترده مردم عزیزمان در مقابله با ‏ویروس منحوس کرونا است و با لبیک به ندای رهبر انقلاب، کماکان ‏پیشتاز در خدمت رسانی و ایفای مسئولیت های اجتماعی بویژه در حمایت از مدافعان سلامت جامعه خواهد ‏بود. بدون تردید با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، عدم ایجاد تجمعات ‏غیرضرور و رویکرد های پیشگیرانه، یقینا کرونا را شکست خواهیم داد‎.

source :iraninsurance.ir/
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 100/11/20:: 11:13 صبح     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >