سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بـنده ای را دوست بدارد، امانتداری را محبوبش می گرداند. [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

راههای پولدار شدن با سرمایه کم

 

چگونه پولدار شویم؟ اگر می‌خواهید پولدار شوید، تمام کاری که باید انجام دهید این است: تصمیمی بگیرید که بیشتر مردم دنیا نمی‌گیرند. یکی از هوشمندانه ترین راههای پولدار شدن با سرمایه کم این است که از فکر تولید و واردات فعلا بیرون بیایید و با ارایه خدمات شروع کنید.

تا زمانی که تصمیم نگیرید اول به خودتان پول بدهید، هیچ چیزی نیست که بتواند شما را پولدار کند. معنی این حرف روی خودش است. یعنی وقتی که پولی درآوردید، اولین شخصی که این پول را به او پرداخت می‌کنید خودتان هستید. اما بیشتر مردم این کار را نمی‌کنند

 

راههای پولدار شدن با سرمایه کم

 

اگر 10 درصد برایتان زیادی است و در خرج و مخارج می‌مانید، از کم شروع کنید اما سریع‌تر این کار را شروع کنید. مثلا اول کار 1? از درآمد ناخالص‌تان را بگذارید کنار، بعد به مرور این رقم را به 3?، 10?، 15? و 20? برسانید

 

چگونه در تهران پولدار شویم

یک کسب و کار بیاموزید

هر کسب و کاری راه و روش ها و تجربیاتی را لازم دارد. به یاد داشته باشید از این شاخه به آن شاخه پریدن و تغیر شغل های مختلف وقت زیادی از شما تلف خواهد کرد.

چگونه پولدار شویم؟ یکی از بهترین راههای پولدار شدن با سرمایه کم، انتخاب یک کار و تمرکز برای بهترین شدن در همان کار است.

راه درست این است که مدتی در شرکت های بزرگ حوزه کاری خودتان کار کنید تا ارتباطات و تجربه لازم را به دست بیاورید. پس از این می توانید راحت تر کسب و کار خودتان را آغاز کنید.

چگونه پولدار شویم؟ مثلا می توانید در یک سالن زیبایی استخدام شده و شروع به کار کنید. سعی کنید کارتان را خوب انجام دهید تا ارتقا پیدا کنید. با این روش می توانید تجربیات خوبی از آن کسب و کار پیدا کنید.

 

مهارتی یاد بگیریید

قبل از اینکه کسب و کاری راه بیاندازید باید کسب و کاری را یاد بگیرید. در انتخاب این کسب و کار مهم تر از هر چیز علاقه است
  1. کسب و کاری را انتخاب کنید که بازارش رو به رشد باشد. آینده کسب و کار را بسنجید. فقط به الان نگاه نکنید. بسیاری از کسب و کارهای پر رونق الان در آینده وجود نخواهند داشت. به عنوان مثال به آژانس ها بعد از ظهور اسنپ دقت کنید.
  2. مشتریانش پولدار باشند. هرچه مشتریان شما پولدار تر باشند راحت تر و بیشتر از شما خرید خواهند کرد.
  3. به امید اولین شدن وارد کسب وکار شوید. دایما بیاموزید و آن قدر حرفه ای شوید که کسی بهتر از شما در آن زمینه وجود نداشته باشد.

 

مستقل شوید

چگونه پولدار شویم؟ زمانی که همه چیز را به خوبی و تمام و کمال آموختید و درآمدتان از کار موقتی که می کنید به 2 برابر مقدار درآمدی که از شغل اولتان داشتید رسید، می توانید کاملا مستقل شده و برای خودتان کار کنید. البته این مورد برای زمانی است که سرمایه ای در اختیار ندارید.

چگونه پولدار شویم؟ اگر سرمایه دارید، کار عاقلانه این است که در شروع هر کسب و کار هزینه 6 ماه تا 1 سال خود را کنار بگذارید. با این نگرش که اگر تا 1سال به سود نرسیدید، فشار هزینه ها شما را از پای در نیاورد.

قبل از خروج از کارمندی، تمام هزینه های لازم برای شروع کسب و کار خودتان مانند هزینه های بازاریابی، اجاره فضا، کارمندان و … را در نظر بگیریید

هم زمان که در جایی مشغول به کار و یادگرفتن هستید، می توانید بعد از ساعت کاری برای خودتان کار کنید و کم کم بستر کسب و کار خودتان را آماده نمایید.

به عنوان مثال می توانید در حدی که بلد هستید، برای آشنایان و اطرافیانتان خدمات آرایشی و زیبایی انجام دهید. تمام تلاشتان را بکنید که در کارتان خوب باشید و از آن ها بخواهید تا شما را به دوستانشان معرفی کنند. می توانید حتی در منزل این خدمات را ارائه کنید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/12/12:: 10:59 عصر     |     () نظر

راه های کسب درآمد در منزل برای بانوان?

کسب درآمد در منزل برای خانم های خانه دار : خانم های خانه دار معمولا در منزل وقت خالی زیادی دارند که می توانند از این زمان برای کسب درآمد استفاده کنند. چگونه به عنوان یک زن خانه دار درآمد داشته باشیم خانه دار بودن به این معنا نیست که محکوم به کسب درآمد پایین یا صفر هستید و بسیاری از زنان خانه دار با فروش محصولات به صورت آنلاین یا روش های دیگر درآمد قابل توجهی کسب می کنند.

 

 

 

 

 

کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان

 

 

 

چگونه به عنوان یک زن خانه دار درآمد داشته باشیم خانه دار بودن به این معنا نیست که محکوم به کسب درآمد پایین یا صفر هستید و بسیاری از زنان خانه دار با فروش محصولات به صورت آنلاین یا روش های دیگر درآمد قابل توجهی کسب می کنند. با ظهور اینترنت، زنان بیشتر و بیشتری قادر به عرضه ی محصولات و کسب درآمد از مهارت ها و توانایی خود از طریق وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی هستند.

 

 

مهارت های خود را ارزیابی کنید

 سفر شما برای کسب درآمد بیشتر با نگاهی به چیزهایی که از آن لذت می برید آغاز می شود. اغلب، علاقه را می توان به درآمد تبدیل کرد، به خصوص اگر با مهارت و یا تجربه همراه شود. به عنوان مثال، ممکن است از پخت و پز، ورزش، نوشتن، ریاضیات، تعمیر خودرو، یا باغبانی لذت ببرید.

 

 

 

تجربه های قبلی خود را ارزیابی کنید

 نگاهی به تجربه های قبلی راه بسیار خوبی برای کشف فرصت های درآمد زایی است. این تجربه ها می توانند شامل اشتغال، دوره های آموزشی، فعالیت های زمان فراغت، یا هر چیز دیگری که انجام داده اید باشد. تجربه ها و علایق خود را بررسی کنید و گزینه را که هم به آن علاقه دارید و هم تجربه ی کافی در آن دارید انتخاب کنید.

 

 

 

تدریس برای درآمد خانم های خانه دار

مطمئنا در برخی دروس مدرسه تبحر دارید. کتاب هایی که در حال حاضر تدریس می شود را مطالعه کنید و به تدریس بپردازید. مبلغ مناسب و کیفیت کار بالا ضامن داشتن مشتریان دائم خواهد بود.

 

 

کارهای هنری برای کسب درآمد خانم ها خانه دار

خیاطی، بافتنی، قالی بافی، چرم دوزی، گلسازی، مجسمه سازی و…، هریک به نحوی می توانند درآمدزا باشند. اما پیش از آن که اقدام به یادگیری یک هنر برای کسب درآمد در آینده کنید، راجع به آن تحقیقی داشته باشید که در آینده تا چه اندازه می تواند برای شما درآمدزا باشد.

 

زمانی در خانه ها وسایل گرمایشی مانند الان پیدا نمی شد و خانم های بافنده می توانستند درآمد خوبی از شغلشان کسب کنند. اما امروزه اوضاع تقاضای بافتنی تا حدودی تغییر کرده است. شاید در دوره ما دوخت کیف و کفش بتواند شغلی خوب محسوب شود و شما مدل هایی آماده کنید که در ویترین هیچ مغازه ای پیدا نشود.

 

 

 

آشپزی هم یکی از راه های کسب درامد برای خانم ها خانه دار است

یک خانم آشپز خوب براحتی می تواند مشتریان فراوان برای مهمانی ها پیدا کند. همچنین می توانید با پختن شیرینی های خانگی که به مراتب جالب تر و خوشمزه تر از نمونه های موجود در بازار هستند، کسب درآمد کنید. در کنار آن آماده کردن ترشی، شور، مربا، رب خانگی و محصولاتی از این قبیل را از یاد نبرید

 

 

 

فروش برای کسب درآمد خانم های خانه دار

می توانید پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی یا هر چیز دیگر را با قیمت مناسب تری در منزل تان بفروشید. شما می توانید بازاریاب شوید یا این که فروشنده اجناس خودتان باشید.

 

 

به مد بازار توجه کنید

 امروزه جشن ها و صنایع دستی جدیدی مد شده اند که شما می توانید از آنها درآمد زایی کنید. برای مثال جشن دندونی جشنی است که برای رویش اولین دندان کودک گرفته می شود. می توانید با نمد گیفت های کوچکی به شکل دندان درست کنید و به خانواده ها یا سیسمونی فروشی ها بفروشید. لوازم های تزئینی برای جشن سیسمونی هم گزینه ی خوبی هستند،

 

برای مثال درست کردن ریسه ی اسم کودک. می توانید هنرهای جدیدی یاد بگیرید و درآمد زایی کنید. برای مثال میناکوبی هنری است که می توانید در یک جلسه فرابگیرید و هر بار از کارگاه های صنایع دستی مواد اولیه را بگیرید و پس از ساخت محصول مورد نظر به آنها بفروشید.

 

 

 

در کسب و کار همسرتان وارد شوید

 یکی از سریع ترین راه های کسب درآمد کمک گرفتن از همسرتان است. دیگر نیازی به تحقیق و صحبت با افراد مختلف نیست. او بیش از نیمی از مسیر از یافتن منابع فروش عمده تا نوع کالا را پیموده و شما تنها لازم است در قسمت فروش استخدام شوید.

البته همه ی اینها مستلزم ان است که همسرتان شغلی آزاد و محصولی قابل فروش به صورت خانگی یا آنلاین داشته باشد. در غیر این صورت به پدر، برادر و دیگر آشنایان مورد اعتماد فکر کنید.

 

 

 

معلم آنلاین و یا خانگی شوید

 اگر هر گونه دانش تخصصی دارید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. ایام امتحانات و ایام تابستان برای مطالعه ی کنکور مناسب ترین زمان برای تبلیغ تدریس خصوصی است. سعی کنید تخفیف هایی در نظر بگیرید. برای مثال بگویید اگر با خود شاگرد دیگری را نیز به کلاس بیاورند

 

https://keramatzade.com/Ways-to-make-money 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/12/12:: 9:44 عصر     |     () نظر

جذب فوری ثروت

7 اسرار برای جذب پول و ثروت با استفاده از قانون جاذبه

 

جذب فوری ثروت و قانون جذب ثروت - چه احساسی می کنید اگر به شما گفته شود رویای کودکی شما دارای یک ابرقدرت است که می تواند به هر چیزی که می خواهید برساند. به نظر می رسد که این رویا ممکن است تا حدی از واقعیت دور باشد. در حقیقت، این مفهوم کاملا جدید مربوط به دقیق بودن واقعیت است. این قانون جذابیت ثروت است.

 

کتاب قانون جذب ثروت

 

با توجه به این قانون جذب ثروت ،شما می توانید هر چیزی که بخواهید، در ذهن و حالت احساسی خود ایجاد کنید. مردم عمدتا از قانون جاذبه برای پول استفاده می کنند، و بسیاری از مردم به نحوی به ظاهر غیر منطقی، وضعیت مالی خود را بهبود بخشیدند. در اینجا 7 اسرار برای استفاده از این قانون جذب ثروت و پول وجود دارد.

 

1-قانون جذب ثروت ،رسیدن به وضوح

مهم است که زمان دقیق انجام دقیق آنچه را که می خواهید، بدانید. برای اینکه این کار سریعتر انجام شود، باید از اهداف خود مطلع شوید. شما اهداف خود را در مورد مقدار، چقدر پول می خواهید دریافت کنید.

 

2-قانون جذب ثروت ،از تکنیک های تجسم استفاده کنید

تجسم یکی از قوی ترین راه های استفاده از انگیزه و تغییر در حالت ذهنی و احساسی شماست. طبق نظر  فیزیک ، هر انرژیی که قرار داده اید باید به شما بازگردد. وقتی چیزی را که می خواهید دریافت کنید تجسم کنید، آن را به واقعیت روزمره خود جذب می کنید. بگذارید بگوییم شما می خواهید با قانون جذب ثروت  مقدار زیادی ثروت و پول و آزادی مالی داشته باشید. شما باید خودتان را در این وضعیت جدید قرار دهید . تصور کنید که نگه داشتن پول، رفتن به خانه جدید خود، رانندگی ماشین رویای خود و یا سفر به مقصد خارجی. هرچه بیشتر از حواس خود استفاده کنید، نتیجه سریعتر خواهد بود. شما حتی می توانید از تکنیک بو کردن پول استفاده کنید تا احساس کنید ،که احساس می کنید زمانی که شما آن را داشته اید.

 

3-قانون جذب ثروت ،UPROOT محدود کردن اعتقادات

اکثر مردم ارزش پولی دارند. از آنجایی که پول مبارزه بزرگی برای بشریت بوده است، این موضوع به عنوان یک کتاب مقدس منفی بزرگ تبدیل شده است. شما نمی توانید چیزهایی را که قضاوت میکنید یا کلیشه های منفی نسبت به آن دارید را جذب کنید. درست است که شما در ابتدا مشکلات را تجربه خواهید کرد، اما متوجه اعتقادی که نسبت به پول دارید می شوید.شما می توانید از روش های تجسم برای پاک کردن الگوهای قدیمی استفاده کنید و اجازه دهید فراوانی به زندگی شما وارد شود.

https://keramatzade.com/Law-of-Attraction-of-Wealth


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/12/12:: 8:11 عصر     |     () نظر

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

 

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش خدمات

خدمات بدلیل اینکه قرار نیست کالای فیزیکی ارسال شود نسبت به محصولات فیزیکی برای فروش در اینترنت مناسب تر هستند.

خدمات مختلفی همانند آموزش زبان ، آموزش موسیقی ، آموزش گرافیک ، آموزش طراحی سایت ، آموزش سئو و هر خدمات دیگیری می توانند از طریق اینترنت و بدون حضور فیزیکی انجام شوند.

مزیتی که خدمات دارد اینست که شما یکبار یک محتوا را تولید می کنید و چندین بار می توانید آنرا بفروش برسانید. مثلا یک فایل آموزشی موسیقی آماده می کنید و در وب سایت خود و یا فروشگاه های اینترنتی قرار می دهید و چندین بار می تواند بفرو ش برسد.

 

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش پادکست های صوتی

این روزها خیلی از افراد بوسیله تولید پادکست های صوتی به کسب درآمد اینترنتی رسیده اند. خیلی از افراد فکر می کنند با وجود فایل های ویدیویی در اینترنت ، پادکست های صوتی جایگاهی ندارند. درست است که ویدیوها جذابیت بیشتری برای تماشا دارند ولی دلایلی وجود دارد که ما پیشنهاد می کنیم که از طریق تولید پادکست های صوتی نیز می توان کسب درآمد اینترنتی داشت.پادکست های صوتی مزایایی بسیاری دارند که به برخی از آنها اشاره می کنیم :

افراد در حین رانندگی نمی توانند از طریق مانیتور خودروی خود و یا گوشی همراه خود ویدیو تماشا نمایند ولی به راحتی می توانند صوت گوش دهند. یکی از دوستان من که در کار بیمه مشغول است بدلیل اینکه مشغله کاری زیادی دارد و خیلی از وقت ها در حال رانندگی می باشد ترجیح داده که فایل های صوتی آموزشی بیمه را خریداری نماید و در خودرو گوش دهد.

در هنگام پیاده روی اغلب افراد به فایلهای صوتی گوش می دهند. ممکن است این فایل ها آهنگ و یا پادکست های آموزشی باشند.

خیلی از افراد در هنگام کار کردن اگر کارشان به تمرکز زیادی نیاز نداشته باشند در حال گوش دادن صوت هستند. مثلا تایپیست ها و یا آرایشگرها و یا رانندگان تاکسی و خیلی از افراد دیگر ترجیح می دهند از وقت خود به این شکل استفاده کامل ببرند.

 

کسب درآمد اینترنتی از طریق پادکست

اگر محصولاتی و خدماتی دارید که قابل تبدیل به پادکست صوتی هستند می توانید از طریق آنها کسب درآمد نمایید و یا اینکه محصولات دیگران را به پادکست تبدیل نمایید و پورسانت فروش دریافت نمایید.

 

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش کتابچه های الکترونیکی(Ebook)

در هر زمینه ای که تخصص دارید کافی است دست به قلم شده و یا کامپیوتر خود را روشن کنید و شروع به تایپ کردن نمایید. به سادگی هر چه تمام تر با استفاده از محیط ورد می توانید مطالب آموزشی خود را تایپ و سپس تبدیل به فایل Pdf نمایید و از طریق اینترنت آن را منتشر و نهایتا کسب درآمد اینترنتی خانگی نمایید.

تفاوت کتابچه های الکترونیکی با کتاب های فیزیکی این است که برای تولید آنها نیاز به هیچ هزینه و یا مجوزی وجود ندارد و شما به سادگی و بدون هیچ هزینه ای می توانید آنها را تولید نمایید.

 

کسب درآمد اینترنتی از طریق فایل های ویدیویی

فایل های ویدیویی یکی از رایج ترین فرمت هایی می باشند که می توان از طریق آنها کسب درآمد اینترنتی داشت. افراد زیادی هستند که دیدن کلیپ ها را به مطالعه متن و یا گوش دادن فایل صوتی ترجیح می دهند.

در هر زمینه ای که تخصص دارید می توانید کلیپ هایی تولید کنید و بفروش برسانید.


روشهای جدید کسب درآمد از اینترنت?

 واقعا می‌توان بدون نیاز به سرمایه و حتی محل کار درآمد اینترنتی به دست آورد؟ جواب این سوال مثبت است. با تعدادی از راه‌های کسب درآمد اینترنتی و جدیدترین مدل ارائه شده در ایران توسط دیجی‌ کالا که تحت عنوان افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing شناخته می‌شود، آشنا خواهید شد.

https://keramatzade.com/Ways-to-make-money


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/12/9:: 1:54 عصر     |     () نظر

خانم استر در کتاب قانون جذب ثروت می‌گوید:
هنوز بسیاری از ما درک نکرده‌ایم که هر ذره در جهان هستی، هم شامل خواسته ها و هم شامل ناخواسته ها است و ما با احساس و  توجه‌مان به هر چیز آن را جذب می‌کنیم نه صرفا با فکر کردن به آن.قانون جذب ثروت

سه قانون قدرتمند جهانی وجود دارد که برای شما قابل درک است اگر بخواهید زندگی عمیق خود را هدایت کنید و قانون اخلاق آخرین آن است. منطقی به نظر می رسد که ما از قانون اول صحبت می کنیم، سپس دوم و سوم سوم. با این وجود، ما بر این قانون مهم سوم تاکید داریم؛ زیرا این واقعا قانون است که شما در اینجا و در این زمان و فضا آمده اید که قصد دارید به کارشناسی ارشد بپردازید. این قانون است که شما باید انجام دهید اگر شما تبدیل به خالق تواضع است که شما آمده است. قانون اول، قانون جاذبه چیزی نیست که شما بتوانید تمرین کنید، زیرا این یک قانون است که در هر ذره ای از جهان وجود دارد . جذب ثروت

دومین این سه قانون جهانی قدرتمند، قانون ایجاد خلقت است. عمدا توجه و افکار خود را به سوی نتایجی که می خواهید هدایت می کنید، می توانید یا انجام دهید و یا آنچه را که انتخاب می کنید داشته باشید. استفاده از این قانون قدرتمند منجر به تظاهرات این سیاره با شکوه که بر آن زندگی می کنید و در همه چیزهایی که می توانید ببینید. و به همین ترتیب انرژی منبع غیر فیزیکی این قانون را اعمال کرد و از طریق تمرکز قدرتمند، این محیط را ایجاد کرد که شما با آن زندگی می کنید. در سیاره زمین  شما در حال فرایند خلقت از فیزیکی بدنی خود هستید.

و در حالی که این دو قانون اول اهمیت فوق العاده ای دارند و آگاهی شما از آنها برای شما بسیار ارزشمند است و به همین ترتیب، درک و کاربرد شما .قانون جذب ثروت

https://keramatzade.com/Law-of-Attraction-of-Wealth


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/12/9:: 12:8 عصر     |     () نظر
<      1   2   3