سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوگند به آنکه جانم در دست اوست، برتر از بردباری با دانش چیزی باچیز دیگر گرد نیامد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
https://keramatzade.com

8 مرحله مهم برای رسیدن به اهداف زندگی


هنگامی که کسی تصمیم به تعقیب رویاهای خود می کند، چیزی که موفقیت آنها را تعیین می کند، خود رویای نیست، بلکه این است که چگونه آنها را دنبال می کنند. واقعیت این است که هیچ فرمول مخفی برای رسیدن به اهداف زندگی وجود ندارد. این همه بستگی به اقدامات انجام شده و میزان تعهد در حال حاضر دارد. با این حال، داشتن یک استراتژی ضروری است تا اطمینان حاصل شود که اقدامات انجام شده در مسیر درست قرار گرفته و تلاش های ما هدر نرفته است.

 

اگر یک استراتژی تعیین هدف خوب وجود داشته باشد، موفقیت همیشه امکان پذیر است، که می تواند به هشت مرحله ساده تقسیم شود:


دقیقا همان چیزی را که می خواهید ببینید

برای رسیدن به یک هدف، ابتدا باید بدانیدکه چه جیزی میخواهید. یک هدف را ایجاد کنید و هرچه بیشتر در مورد رویای خود بدانید، باعث آماده تر شدن شما برای رسیدن به اهداف زندگی شما می شود.


برای رسیدن به اهداف زندگی خود یک مهلتی را تعیین کن

وقتی میخواهی رویایت را به واقعیت تبدیل کنی بهترین کار تنظیم زمان معقولی برای شما برای رسیدن به هدف خود است. بسته به ماهیت هدف شما، می تواند کوتاه تر (چند ماه) یا بلندتر (چندین سال) باشد. مهم نیست که چه مدت طول می کشد، تا زمانی که زمان کافی برای رسیدن به اهداف زندگی خود را قبل از مهلت تعیین شده خود داشته باشید.


زمان خود را تقسیم کنید

هنگامی که زمان مهلت خود را مشخص کردید، گام بعدی این است که زمان خود را برای کار بر روی اهداف زندگی  روزانه خود متصل کنید. مشخص کنید که چه تعداد ساعت شما مایل هستید و می توانید هر هفته به هدف خود اختصاص دهید و بیش از هفتروز تقسیم کنید. این به شما یک ایده کلی را می دهد که چگونه آن را در برنامه منظم خود قرار دهید. مشخص کنید کدام روز و زمان برای شما مناسب تر است تا فعالیت های جدید خود را مطابقت دهید تا کار به سوی هدف شما هیچ مشکلی برای دیگر مسئولیت های شما نداشته باشد.

اقدامات لازم برای جهت اهداف

 

فعالیت هایی را انتخاب کنید که متناسب با اهداف زندگی شما باشد

یکی از مهمترین مراحل انتخاب فعالیت هایی است که شما در جهت رسیدن به اهداف زندگی خود مشارکت خواهید کرد. این فعالیت ها هر روز نباید یکسان باشد، اما آنها باید در برخورد با شما از نقطه A به نقطه B به نفع شما باشند. اگر در تعریف اهداف خود مشخص بودید، باید به راحتی بتوانید که چه نوع اقدامات می تواند به شما در دستیابی به آنها کمک کند. سعی کنید برخی از تحقیقات را انجام دهید اگر هنوز مطمئن نیستید که چه راه هایی باعث موفق شدن ورسیدن به اهداف خود می شود.


تنظیم یک تقویم

هنگامی که شما متوجه شده اید که چه روز و چه زمانی به اهداف زندگی خود و نیز اقداماتی که انجام می دهید، اختصاص دهید، آن را در یک تقویم بنویسید و آن را جلوی دیدتان بزنید! نوشتن برنامه شما می تواند به ادغام آن در حالت معمول شما کمک کند و اطمینان حاصل کنید که در طی زمان های خاصی که برای کار روی رویاهای خود تعیین کرده اید، برنامه ای در دست نیست. این نیز به عنوان یک یادآوری روزانه برای زمانی که شما احساس تنبلی و یا بدون انگیزه هستید کمک  می کند.

 

مقاله مرتبط:7 راه برای رسیدن به اهداف

 

دلایل رسیدن به اهداف زندگی را بنویس

راز پشت رشته انگیزه است، و راز پشت انگیز است دانستن اینکه چرا شما می خواهید چیزی را انجام دهید. لیستی از تمام دلایل ایجاد شده در این هدف را اولویت بندی کنید و آن را جایی که می توانید آن را اغلب مشاهده کنید بگذارید. یا حتی از آن لیست کپی کنیدو نگه داشتن آنها را در مکان های حتی بیشتر برای انگیزه اضافی کار بسیار عالی می تواند باشد. پیدا کردن آنچه الهام بخش شما به تعقیب رویاهای خود و نگه داشتن آن قطعات الهام بخش در ذهن خود. همیشه با خود نکات مثبت را یاداوری کنید.

 

اهداف خود را بنویسید

 

یک مجله  از اهداف زندگی خود درست کنید

هنگامی که شما در تلاش حماسی برای تحقق بخشیدن به رویاهای خود هستید، ایده خوبی است که یک مجله در مجاورت سابقه فعالیت های خود داشته باشید. دانستن چه چیزی کار می کند، چه چیزی کار نمی کند و آنچه شما باید تغییر دهید، ساده تر می شود وقتی متوجه شدید که همه چیز در یک مکان برای خودتان نوشته شده است. شما ممکن است دریابید که برنامه شما نیاز به تعدیل دارد و بازبینی اقدامات شما می تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید که چه چیزی باید حفظ شود و چه چیزی باید جایگزین شود. شما همچنین می توانید مجله خود را برای نوشتن هر تحقیق مفیدی که در مسیر یا هر گونه نقل قول الهام بخش که می خواهید در دست داشته باشید، بنویسید.


جمع آوری پشتیبانی

یکی از مهمترین مواردی که به شما کمک می کند تا با اهداف زندگی خود در مسیر حرکت قرار بگیرید، داشتن یک سیستم پشتیبانی است. روش های بی شماری برای برقراری ارتباط با دیگران وجود دارد که می توانند به شما در سفر شما انگیزه دهند. شما می توانید به یک انجمن یا گروه آنلاین بپیوندید که در آن افراد مشابه برای یک هدف با هم جمع می شوند، دوستی پیدا کنید که دارای اهداف مشابه، استخدام یک مربی زندگی برای حمایت حرفه ای یا عضویت در یک وبلاگ یا منبع خبری که بتواند مفید و الهام بخش باشد مواد به طور منظم به شما می تواند کمک کند.

هیچ روحی برای رسیدن به آن بسیار بزرگ نیست و اگر هدف خود را باور نکنید و به یک استراتژی عملی یا مجموعه ای از مراحل از قبیل ارائه شده در اینجا بپردازید، هیچ اهمیتی ندارد. کنترل زندگی خود را با اقدامات عمدی که به شما کمک می کند اهداف خود را به دست آورید و در رویاهای خود زندگی کنید. بسیاری از آنها در همان مسیری قرار گرفته اند که شما در آن هستید

اعتماد به نفس پایه و اساس تمام موفقیت های شخصی است. وقتی به خودتان اعتقاد دارید می توانید هر چیزی را بدست آورید. اما زمانی که به خودتان شک می کنید شکست خواهید خورد. احساس اعتماد به نفس یک حالت مثبت ارتعاش است که در آن ذهن ناخودآگاه شما به سمت موفقیت یک چیز هدایت می شود. این زمانی است که شما تنها با تفکر و با تحقق هدف خود هماهنگ هستید. اعتماد به نفس شما میدان مغناطیسی شخصی شما است که جذب آن چیزی است که شما به آن علاقه دارید.

این تفکر که وقتی چیزی را میپسندید و در آن شکست می خورید، چیزی را از دست می دهید،اشتباه است. فقدان درک در مورد روانشناسی زندگی، دلیل آن است که بسیاری از مردم به سختی  به موفقیت می رسندویا شکست می خورند. ممکن است به نظر برسد که زیان خارجی بی حد و حصر است، اما از دست دادن دردهای داخلی بسیار عالی است. لازم است در نظر بگیرید که چگونه یک وضعیت ممکن است تا زمانی که شما در تلاش برای مشارکت آن هستید، تأثیری در مورد احساس شما داشته باشد..

هنگامی که اعتماد به نفس شما افزایش می یابد، موفقیت شما افزایش می یابد. هنگامی که  موفقیت افزایش می یابد، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. ایجاد تقویت مثبت به جای تقویت منفی. تمرکزکنید  بیشتر بر انجام کارهایی که نتایج مثبتی به دست آورده اید و کمتر در انجام کارهایی که موجب ناامیدی شما می شوند، تمرکز کنید. در موقعیت هایی قرار بگیرید که احتمال بیشتری دارید تا برنده شوید. کسب و کار موفق از قدرت رشد می کند. هر تجربه مثبت تقویت مثبت است که قدرت شما را افزایش می دهد.

 

راههای رسیدن به اهداف

 

مقاله مرتبط:چگونه هدف گذاری کنیم در زندگی

 

و حالا 10 کلید طلائی برای خلق زندگی که آرزویش دارید و نحوه آشکار ساختن سرمایه های درونی:

 

  1. قدرت برتری را انتخاب کنید که حقیقتاً و کاملاً شما را دوست می دارد و به شما عشق می ورزد. کسی که قلباً به شما علاقه دارد و می خواهد تا شما از تمام خوشی ها و ثروت های جهان بهرمند گردید.
  1. هنگام طراحی نقشه رسیدن به موفیت، بهتر است از خوش بینی و توانمندی کمک بگیرید. یک تصویر ذهنی کاملاً روشن از آرزوهایتان مجسم کنید و سعی کنید در این راه دقیق، روشن و منحصر بفرد عمل کنید.
  2. هر زمان و هر لحظه حس کامیابی خود را زنده نگه دارید.

اجازه ندهید افکاری نظیر کمبود، محدودیت، و یا چشم و هم چشمی به ذهنتان وارد شوند. فقط با این حقیقت روبرو شوید که فراوانی بی حد و حصری در کائنات وجود دارد که برای همه افراد از جمله شما کفایت خواهد کرد.

 

مقاله مرتبط:رازهای  قانون جذب که با آن به موفقیت می رسید

 

  1. در افکار، گفتار و رفتار خود عقاید نیرومند، مثبت، و پشتوانه دهنده را به کار بندید.

 

  1. طبق چیزی که اعتقاد دارید درست است، عمل کنید. مطمئن باشید به هر چیزی که فکر می کنید، گسترش پیدا خواهد کرد؛ جایی که توجهتان را به آن معطوف میکنید، باید درست همان جایی باشد که آرزوهایتان در آن قرار گرفته اند.

 

  1. زمانیکه در مورد مسائل مالی صحبت می کنید همیشه از "حداقل" و " یا بیشتر" نیز استفاده کنید. به عنوان مثال: "من هر ماه می توانم حداقل 100هزار تومان و یا بیشتر پس انداز کنم." به حقایق مالی خود "و یا بهتر" اضافه کنید. برای مثال: "من در حال حاضر یک مرسدس بنز 500SL قرمز آلبالویی دارم که داخل آن کرم رنگ است یا بهتر." سعی نکنید انرژی هایی که از سوی کائنات به سمت شما روانه هستند را محدود کنید.

 

  1. سعی کنید در همه موارد زندگی، گیرنده خوبی باشید. از هدایا، اسرار، و معجزات با روی باز استقبال کنید؛ و خیلی باز تر با مسائلی نظیر شادی، عشق و نعمت های فراوان برخورد کنید.

 

  1. قدردان نعمات زندگی خود باشید. هر تجربه، هر رابطه، و هر سکه 1 ریالی که کسب می کنید، همه و همه هدایایی هستند که به آن شکل بخصوص خودشان را آشکار ساخته اند. می بایست نسبت به هدایایی که مانند سیلی پرخروش به سمت شما سرازیر می شوند، آگاهی داشته باشید و از تک تک آنها قدردانی نمایید.

 

  1. نسبت به خود و دیگران سخاوتمند باشید. هر چیزی که ببخشید دو مرتبه چند برابر شده و به خودتان باز می گردد و این نمودی از کائنات است که شما برای دریافت آن باید آماده و خواهان بوده و توانایی اش را داشته باشید.

 

  1. برای زمان حال خودتان را آماده کنید. اگر در گذشته باشید، احساس گناه و پشیمانی به شما دست خواهد داد. اگر زندگی خود را از آینده پر کنید، با ترس مواجه می شوید. شما حالا در زمان حال هستید و توانایی این امر را دارید که ثروتی بی حد و اندازه و نعماتی فراوانی را خلق کنید

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/8/10:: 6:29 عصر     |     () نظر

معرفی 10 سایت برترپزشکی-سلامتی در سال 1396

 

  1. سایت مجله سلامت

مجله سلامت

سایت پزشکی و مجله سلامتی اخبار روز پزشکی در زمینه های رژیم غذایی ، عمل جراحی و زیبایی ، سلامتی ، قرص لاغری و سایر اطلاعات پزشکی و سلامتی می باشد.

این سایت شامل بخش های تغذیه،زیبایی،تناسب اندام،بارداری می باشد

 

مجله سلامت

 

گزارش آماری سایت

این سایت در رتبه 61,490 دنیا و رتبه 1,544 ایران قرار دارد

.میانگین مدت زمان هر کاربر در سایت 2:20 دقیقه است . رتبه سئو سایت 63.3 از 100 است.

این سایت دارای409 بک لینک می باشد.


نکات مثبت سئو سایت:

  • عالی، وب‌سایت امکان ذخیره سازی صفحه در مرورگر رایانه مشتری را پشتیبانی می‌کند
  • عالی، در وب‌سایت از جدول‌های تودرتو استفاده نشده است
  • عالی، ااز تعداد کمی (7) فایل CSS استفاده کرده‌اید
  • عالی، وب‌سایت از مزایای gzip استفاده کرده است
  • وب‌سایت از نظر سرعت می‌تواند بهتر از این باشد
  • عالی، متاتگ charset در این صفحه وجود دارد

  نکات منفی سئو سایت:

  • نمایش پوشه‌های وب‌سایت فعال است
  • کد جاوااسکریپت فشرده نشده است
  • کد CSS فشرده نشده است
  1. سایت سیمرغ

theسیمرغ

سیمرغ جامع ترین پورتال ایرانی - مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ، خبر، ورزش، سبک زندگی، مد، دکوراسیون، آشپزی، سینما، موسیقی و ..است.

 

سایت سیمرغ

گزارش آماری سایت

این سایت در رتبه 4,333 دنیا و رتبه 91 ایران قراردارد.

میانگین زمان کاربران در سایت 3.37 دقیقه است.این سایت دارای 4,814 بک لینک می باشد.

رتبه سئو سایت 66 از 100است.


نکات مثبت سئو سایت:

  • عالی، وب‌سایت امکان ذخیره سازی صفحه در مرورگر رایانه مشتری را پشتیبانی می‌کند
  • عالی، در وب‌سایت از جدول‌های تودرتو استفاده نشده است
  • عالی، از تعداد کمی (1) فایل CSS استفاده کرده‌اید
  • عالی، از تعداد کمی (4) فایل جاوااسکریپت استفاده کرده‌اید
  • عالی، وب‌سایت از مزایای gzip استفاده کرده است
  • تبریک، وب‌سایت از نظر سرعت کاملا بهینه‌سازی شده است
  • سایت دارای صفحه اختصاصی 404 است

نکات منفی سئو سایت:

  • خیلی بد، در وب‌سایت شما از استایل‌های مستقیم روی تگ استفاده شده است
  • هیچ تگ <H1> در این صفحه وجود ندارد
  • هیچ تگ <H2> در این صفحه وجود ندارد
  • سایت‌مپ XML تعریف نشده است

 

  1. سایت پزشکی سلامتی راستینه

theراستینه

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه اخبار روز پزشکی در زمینه های رژیم غذایی ، عمل جراحی و زیبایی ، سلامتی ، قرص لاغری و سایراطلاعات پزشکی می باشد.این سایت شامل بخش های تغذیه و سلامتی،سلامت زنان،سلامت مردان،سلامت کودکان،سلامت میانسالان،سلامت روان،سلامت جنسی،اعتیاد و سیگار،پوست و مو،دهان و دندان،تناسب اندام،ویتامین و مکمل،انواع دارو ها،انواع بیماری و...

 

سایت راستینه

گزارش آماری سایت

این سایت در رتبه 20,434 دنیا و رتبه 413 ایران قرار دارد.

میانگین زمان کاربران در سایت 2.4 دقیقه است. رتبه سئو سایت 63.2 از 100 است.


نکات مثبت سئو سایت

  • عالی، وب‌سایت شما امکان ذخیره سازی صفحه در مرورگر رایانه مشتری را پشتیبانی می‌کند
  • عالی، در وب‌سایت شما از جدول‌های تودرتو استفاده نشده است
  • عالی، وب‌سایت شما از مزایای gzip استفاده کرده است
  • عالی، متاتگ charset در این صفحه وجود دارد

نکات منفی سئو سایت

  • خیلی بد، در وب‌سایت از استایل‌های مستقیم روی تگ استفاده شده است
  • خیلی بد، از تعداد زیادی (16) فایل CSS استفاده کرده‌اند
  • خیلی بد،  از تعداد زیادی (13) فایل جاوااسکریپت استفاده کرده‌اند

 

  1. سایت سلامت نیوز

theسلامت نیوز

سلامت نیوز اولین پایگاه اطلاع رسانی در حوزه سلامت و بهداشت با هدف ارتقای سطح آگاهی و در نتیجه ارتقای سطح سلامت عموم مردم در سال 1384 به مدیر مسئولی و سردبیری خانم زهرا سادات خوشحالی راه اندازی شد.این پایگاه با گذشت ده سال از فعالیت مستمر خود در حال حاضر میزبان هزاران کاربر اینترنتی سلامت جو در فضای مجازی میباشد.

 

سلامت نیوز

اهداف  ایجاد سایت

  این است که اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی درباره شیوه زندگی سالم در اختیار شما قرار دهیم. اطلاعاتی که با حمایت و بهره گیری از نظر کارشناسان برجسته دقیقا بررسی شده و بر روی سایت قرار گرفته است .

سعی ما بر این است که بتوانید با آگاهی کامل ، راه سلامتی را بری خود و خانواده تان در پیش بگیرید.اما این اطلاعات جایگزین مناسبی برای مشاوره با پزشک نیست . نیازهای بهداشتی و پزشکی افراد متفاوت است ، یادتان باشد قبل از هرگونه تجویز و خوددرمانی از پزشک خود درخواست راهنمایی و کمک کنید.

مشاوران سلامت نیوز جمعی از کارشناسان و پزشکان و متخصصان زمینه های گوناگون نظیر مشاوران جنسی خانواده ها ،قلب و عروق و روانشناسی، تغذیه و تناسب اندام و متخصصین بیماریهای روان تنی هستند ..


اهداف پیش روی سایت سلامت نیوز :

ما در نظر داریم که با برگزاری کلاسهای آنلاین تخصصی در حوزه سلامت سطح آگاهی هایتان را بالاتر ببریم .

ما در نظر داریم با ایجاد امکانات بر بستر تلفن همراه ، حضور سلامتی را در هر لحظه از زندگیتان همراه شما نماییم .

ما در نظر داریم دسترسی شما به خدمات دهنگان سلامت و درمان شما را با ابزار های متنوع تسهیل کنیم .

ما در نظر داریم با توجه به امکانات زیر ساختی و شبکه ملی اطلاعات ، دسترسی شما به فیلم ها و صوت های آموزش سلامت را با سرعت و کیفیت مطلوب عرضه کنیم .

ما در نظر داریم مسافت های شما تا رسیدن به متخصصین و کارشناسان حوزه سلامت و درمان را کاهش دهیم تا دغدغه ایی جز سلامت نداشته باشید .

ما در نظر داریم صدای شما را به مسئولین و متولیان حوزه سلامت برسانیم .

ما به عنوان بزرگترین پایگاه برخط در حوزه سلامت آمادگی خود را برای حمایت و همراهی با تمامی اندیشه های اطلاع رسانی ، پزشکان سلامت محور ، مدارس سلامت اندیش ، خانواده های در پی سلامت ، نهاد ها و سازمانهای حامی سلامت جامعه اعلام میداریم.


گزارش آماری سایت

سایت سلامت نیوز در رتبه 29,738 دنیا و رتبه 700 ایران قرار دارد.که رشد منفی 580 داشته است

میانگین زمان کاربران در سایت 2.25 دقیقه است.

و دارای 3,511 بک لینک خارجی می باشد.رتبه سئو سایت 72.4 از 100 است.


نکات مثبت سئو سایت سلامت نیوز:

  • عالی، امکان ذخیره سازی صفحه در مرورگر رایانه مشتری را پشتیبانی می‌کند
  • عالی، از جدول‌های تودرتو استفاده نشده است
  • عالی، از تعداد کمی (2) فایل CSS استفاده کرده‌اند
  • عالی، از تعداد کمی (4) فایل جاوااسکریپت استفاده کرده‌اند
  • عالی، وب‌سایت شما از مزایای gzip استفاده کرده است
  • تبریک، وب‌سایت شما از نظر سرعت کاملا بهینه‌سازی
  • متون در نسخه موبایل کاملا خوانا هستند
  • کد جاوااسکریپت فشرده شده است
  • کد CSS فشرده شده است
  • کد HTML فشرده شده است

نکات منفی سئو سایت سلامت نیوز

  • وب‌سایت شما دارای صفحه 404 اختصاصی نیست.
  • هیچ تگ <H1> در این صفحه وجود ندارد
  • هیچ تگ <H2> در این صفحه وجود ندارد

 

  1. سایت آکا ایران

theآکا ایران

آکاایران جامع ترین پرتال عمومی و مرجع ایران دارای مجموعه متنوع در زمینه های مختلف از جمله خبری ، اجتماعی ، اقتصادی ،تاریخی ، سرگرمی ، سبک زندگی ، خانواده ، بهداشت و سلامت ، فرهنگ و هنر پورتالی پر مخاطب و محبوب برای کاربران فارسی زبان می باشد . دسته بندی صحیح سریعترین سرعت لود و اپدیت شبانه روزی از ویژگیهای اختصاصی آکاست آکاایران با بیش از 12 میلیون بازدید کننده و در حدود 40 میلیون بازدید در ماه طیف وسیعی از کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده و با الکسای غیر پولی در بین 20 سایت برتر ایران قرار دارد . که با کسر سایت های خارجی همچون گوگل و یاهو می شود

اذعان کرد بعنوان سایت عمومی مرجع آکا جزو سه سایت برتر ایران می باشد . آکاایران دارای مجوز فعالان اینترنتی و ای نماد برای دریافت تبلیغات شما می باشد.

 

آکا ایران

گزارش آماری سایت

سایت آکا ایران در رتبه 2,417 دنیا 47 ایران قرار دارد.

در حال حاضر این سایت  5,384بک لینک می باشد. میانگین مدت زمان کاربران در صفحه 16:57 می باشد.

رتبه سئو سایت 66.9 از100 است.


نکات مثبت سایت آکا ایران:

  • نمایش پوشه‌های وب‌سایت فعال نیست
  • عالی، متاتگ charset در این صفحه وجود دارد
  • عالی، شما از تعداد کمی (3) فایل CSS استفاده کرده‌اید
  • عالی، شما از تعداد کمی (2) فایل جاوااسکریپت استفاده کرده‌اید
  • عالی، وب‌سایت شما از مزایای gzip استفاده کرده است?

نکات منفی سایت آکا ایران:

  • خیلی بد، در وب‌سایت شما از استایل‌های مستقیم روی تگ استفاده شده است
  • صفحه 404 وب‌سایت شما کد 404 را برنمی‌گرداند
  • هیچ تگ <H1> در این صفحه وجود ندارد

 

  1. سایت بیتوته

theسایت بیتوته

یک سایت خبری، سرگرمی می باشد که در طی زمان کوتاهی از محبوبیت خاصی برخوردار گشت به این دلیل که این موضوع کاملا روشن می باشد چرا که سایت های خبری وسرگرمی  اکثر جمعیت کاربران را به سمت خود جذب می نمایند. این دست از سایت ها به علت داشتن اخبار و اطلاعات جدید تعداد بازدیدکننده ثابت زیادی را دارا می باشند.

 

سایت بیتوته

گزارش آماری سایت

سایت بیتوته در رتبه 749 دنیا و 13 ایران قرار دارد.

در حال حاضر این سایت 154000 صفحه ایندکس شده در گوگل را دارا می باشد.

بر اساس ارقام نشان داده شده بیش از 50% کاربران این سایت بانوان خانه دار هستند.


نکات مثبت سایت بیتوته

  • سایت بیتوته  سئو مناسبی را دارار می باشد و بیشتر تکنیک هایی که در سایت های دیگر چشم پوشی گردیده در این سایت اعمال شده است.

  • این سایت از نظر تولید محتوا هدفمند می باشد و کاربران زیادی بوسیله کلمات کلیدی جذب می نماید. هر چند برخی از کاربران بلافاصله بعد از ورود به سایت آن را ترک می نمایند که سبب بالا رفتن Bounce Rate این سایت گشته است.
  • برای سیستم مدیریت این سایت از نرم افزار جوملا استفاده گشته است.
  • در این وب سایت در کد نویسی قالب مشکلی به چشم نمی آید و با توجه به مناسب بودن طراحی سایت بیتوته وبمستر احتیاجی به استفاده از تکنیکهای ajax  نمی باشد.
  • سایت با هدف سایت کاملا هم خوانی دارد به طوری که اطلاعات مورد احتیاج کاربر به آسانی قابل دسترسی می باشد. اختصاص دادن قسمتی جهت اخبار و نرخ طلا، ارز، موبایل و ...عملی هوشمندانه برای جذب کاربران دائمی می باشد.

 https://keramatzade.com/Top-10-health-and-fitnesswebsites-in-1396

  1. سایت پرشین وی

theسایت پرشین وی

پرشین وی پورتال جامع شامل اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون،آشپزی،گردشگری،داستان،ورزش،کودکان،سلامت و... می باشد

 

سایت پرشین وی

گزارش آماری سایت

سایت پرشین وی در رتبه 5,914 دنیا و 108 ایران قرار دارد.

در حال حاضر این سایت  بک 4,753 لینک می باشد. میانگین مدت زمان کاربران در صفحه 7.26 می باشد.

رتبه سئو سایت 53.6 از100 است.


نکات مثبت سئو سایت پرشین وی

  • عالی، وب‌سایت شما امکان ذخیره سازی صفحه در مرورگر رایانه مشتری را پشتیبانی می‌کند
  • عالی، در وب‌سایت از جدول‌های تودرتو استفاده نشده است
  • عالی، تعداد کمی (2) فایل CSS استفاده کرده‌اند
  • عالی، از تعداد کمی (5) فایل جاوااسکریپت استفاده کرده‌اند
  • عالی، وب‌سایت از مزایای gzip استفاده کرده است
  • عالی، وب‌سایت شما توسط گوگل امن شناخته شده است

نکات منفی سئو سایت پرشین وی

  • صفحه 404 وب‌سایت شما کد 404 را برنمی‌گرداند
  • شما از تگ‌های ساخت‌یافته در این صفحه استفاده نکرده‌اید
  • هیچ فرمی برای برقراری ارتباط با بازدیدکننده وجود ندارد
  • کد جاوااسکریپت فشرده نشده است

 

  1. سایت تبیان

سایت تبیان

بخش تغذیه و سلامت

بخش تغذیه و سلامت از شهریور سال 1381 در سایت اطلاع‌رسانی تبیان راه‌اندازی شد.این بخش علاوه بر تهیه و ارائه ی مطالبی متنوع و علمی در زمینه تغذیه و پزشکی، در بخش مشاوره تغذیه نیز پاسخگوی سوالات کاربران در زمینه انواع پرسش‌های تغذیه‌ای است.

 

سایت تبیان

مطالب بخش تغذیه و سلامت شامل موارد زیر است

1- انواع رژیم های درمانی : این قسمت حاوی مطالبی در زمینه ی رژیم های لاغری و کاهش وزن افراد چاق ، توصیه هایی برای افزایش وزن افراد لاغر، و نیز انواع رژیم درمانی برای بیماری های مختلف (مانند دیابت ، قلب و عروق ، سرطان، پوست و مو ، گوارش ، مفاصل و استخوان و سایر بیماری ها ) است.

2- انواع برنامه های غذایی : این قسمت حاوی مطالبی در زمینه ی برنامه غذایی دوران و سنین مختلف زندگی (بارداری و شیردهی ، کودکی ، نوجوانی ، سالمندی)، ورزشکاران و گروه های ویژه (مثل معتادین، معلولین و ...) در جامعه است.

3- خواص خوراکی ها : این قسمت حاوی مطالبی در زمینه ی خواص انواع مواد غذایی مانند لبنیات ، میوه‌ها ، سبزی‌‌ها ، گوشت‌ها ، غلات و حبوبات ، ادویه‌ها و چاشنی‌ها ، آجیل و دانه‌های روغنی ، نوشیدنی‌ها و گیاهان دارویی و سایر مواد غذایی است.

4- مواد مغذی مورد نیاز بدن : این قسمت حاوی مطالبی در زمینه ی ویتامین‌‌ها ، املاح ، کربوهیدرات‌ها ، پروتئین‌ها ، چربی‌ها و فیبرهای غذایی است.

5- تغذیه و سلامت از دیدگاه اسلام : این قسمت حاوی مطالبی در زمینه ی تغذیه و سلامت در ماه مبارک رمضان ، تغذیه و سلامت در قرآن و احادیث ، طب سنتی و طب اسلامی است.

6- خبرها و دانستنی های تغذیه : این قسمت حاوی مطالبی در زمینه ی تغذیه افراد سالم ، اخبار تغذیه ای ، روش‌های نگهداری و بهداشت مواد غذایی ، تداخل غذا و دارو است.

7- انواع بیماری ها و درمان آنها : این قسمت حاوی مطالبی در زمینه ی بیماری‌های گوارشی ، غدد ، دیابت ، بیماری‌های قلب و عروق ، تنفسی ، عصبی ، سرطان ، مفاصل و استخوان ، چشم ، گوش و حلق و بینی ، دهان و دندان ، بیماری‌های زنان و کودکان ، سلامت پوست و مو ، ایدز ، بیماری‌های واگیردار و عفونی ، بیماری های خونی ، دستگاه ادراری و سایر بیماری‌ها است.

8- سلامت جامعه : این قسمت حاوی مطالبی در زمینه ی کمک های اولیه در حوادث و سوانح، اخبار و مقالات ویژه سلامتی ، ورزش و تندرستی ، بهداشت محیط ، مصرف دخانیات ، بارداری ، داروها و خواب است.

9- سلامت روح و روان : این قسمت حاوی مطالبی در زمینه ی آرامش و عصبانیت ، وسواس ، استرس و اضطراب ، اعتماد به نفس ، افسردگی و ... است.

10- آشپزی اینترنتی : این قسمت حاوی مطالبی در زمینه ی انواع غذاها ، سالاد و ترشی ، دسر و مربا ، کیک و شیرینی ، غذاهای ملل دیگر ، غذاهای گیاهخواران  و غذاهای رژیمی است.

11- مشاوره تغذیه


گزارش آماری سایت

سایت تبیان در رتبه 969  دنیا و 16 ایران قرار دارد.

در حال حاضر این سایت  بک 26,742 لینک می باشد. میانگین مدت زمان کاربران در صفحه 2.26 می باشد.

رتبه سئو سایت 53 از100 است


نکات مثبت سئو سایت تبیان

  • نمایش پوشه‌های وب‌سایت فعال نیست
  • عالی، متاتگ charset در این صفحه وجود دارد
  • عالی، وب‌سایت امکان ذخیره سازی صفحه در مرورگر رایانه مشتری را پشتیبانی می‌کند
  • عالی، در وب‌سایت از جدول‌های تودرتو استفاده نشده است

نکات منفی سئو سایت تبیان

  • خیلی بد، در وب‌سایت از استایل‌های مستقیم روی تگ استفاده شده است
  • خیلی بد، از تعداد زیادی (11) فایل CSS استفاده کرده‌اند
  • خیلی بد، از تعداد زیادی (30) فایل جاوااسکریپت استفاده کرده‌اند

 https://keramatzade.com/Top-10-health-and-fitnesswebsites-in-1396

  1. سایت ایران ناز

theایران ناز

سایت ایران ناز یک سایت تفریحی و سرگرمی و آموزشی میباشد که در زمینه های مختلفی فعالیت میکند. سایت پارس ناز از سایت های پر طرفداری ایرانی میباشد که توانسته است نظر مخاطبان را جلب نمایید.

 

سایت ایران ناز

گزارش آماری سایت ایران ناز:

  • رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 4,228
  • رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 113
  • پیج رنک گوگل : 2
  • امتیاز سئو جهانی : 86%
  • تعداد بک لینک : حدود 3630 لینک
  • عمر دامنه : حدودا 5 سال
  • محل سرور : ایران
  • رتبه محتوای بی ارزش : 53.60% که بد است
  • میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 3.79 که برای این نوع سایت خوب است
  • میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 4:39 که برای این نوع سایت بسیار خوب است
  • میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 37
  • میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 306
  • میزان محبوبیت تویتر : حدودا 53

نکات مثبت سایت ایران ناز

  • سایت مپ این سایت با استفاده از پلاگین قدرتمند yoast ساخته شده است که بسیار برای گوگل بهینه است.
  • کدنویسی قالب این سایت ساده و در عین حال کارآمد است و هنوز نزد گوگل محبوب شمرده می شود.
  • تبلیغات در این سایت در جایگاه های مناسبی قرار داده شده است و حجم آن ها هم تا جایی که بررسی شد بهینه است
  • تصاویر اخبار صفحه اول این سایت همگی شامل تگ مهم alt هستند و البته بهتر بود به جای استفاده از عنوان در تگ alt از کلمات کلیدی مهم خبر استفاده می کردند و عنوان را در تگ title قرار می دادند.
  • تگ description آن بسیار خوب و دقیق پر شده است و حاوی عبارات کلیدی پرطرفدار است.

نکات منفی سایت ایران ناز

  • بحث تولید کلمات کلیدی در این سایت به صورت اتوماتیک و با استفاده از روبات انجام می شود و با توجه به ضرری که این مورد می تواند داشته باشد کلمات کلیدی فقط در سورس هستند و لینک نمی شوند.
  • در مورد تگ keywords این سایت می توان گفت نه خوب است و نه بد ! خیلی عامیانه پر شده است و اصلا بحث سئو پشت آن نبوده است.
  • آدرس صفحات داخلی این سایت می توانست خیلی بهتر باشد اما ان ها نیز اتوماتیک هستند و با اینکه پلاگین yoast در این سایت نصب است از آن استفاده بهینه نشده است.
  • وضعیت استفاده از لینک های داخلی در این سایت هم بسیار بد است.در واقع فقط به صورت اتوماتیک از مطالب مرتبط استفاده شده است و از تگ های مهم h آن گونه که باید بهره نبرده اند.
  • در کل این سایت که از cms وردپرس استفاده می کند ضعف های بسیاری در سئو دارد.
  • پلاگین بسیار ارزشمند yoast بر روی این سایت نصب است اما از آن درست استفاده نشده است.در واقع مدیر یک قالب نصب کرده و فقط محتوا قرار می دهد که این محتوا اکثرا از سایت های دیگر کپی شده اند.

جمع بندی:

حالا پاسخ به این سوال که چطور یک سایت که در این حجم کپی کننده محتواست این ترافیک خوب را دارد :اولا دقت کنید که این سایت از ابتدا این گونه نبوده است و بعضا الآن هم محتوای خوبی را تولید می کند (البته تولید به معنای واقعی ، نه!)ثانیا در کپی هم یک سری نکات را مدنظر قرار می دهد .مثلا عنوان مطالب را عوض می کند و برخی اوقات به نظر در محتوا دست می برد.ثالثا نگاه اولیه گوگل به این سایت بسیار خوب بوده است و به همین سبب در بروز رسانی الگوریتم مرغ مگسخوار گوگل این سایت جریمه آنچنانی نشد.

 https://keramatzade.com/Top-10-health-and-fitnesswebsites-in-1396

  1. سایت سلامت آنلاین

theسلامت آنلاین

سلامت آنلاین رسانه تخصصی نظام سلامت است که می کوشد برای مخاطبان خود اعم از مردم، جامعه پزشکی و مسئولان ،تصویری روشن و در عین حال واقع بینانه از وضعیت نظام سلامت کشور ترسیم کند و رسالت خود را آگاهی بخشی و ارتقای دانش سلامت مردم ، انعکاس مشکلات آنان ، طرح انتقادهای منصفانه ، ضعف ها و کاستی های نظام سلامت از زبان کارشناسان و یاری دست اندرکاران این حوزه حساس می داند.

سلامت آنلاین بستری برای گفتگو و پلی برای ارتباط میان سه ضلع مثلث نظام سلامت یعنی مردم، متخصصان سلامت (پزشکان ، پرستاران، پیراپزشکان) و مدیران و مسئولان (دولت و مجلس) است. سلامت آنلاین بر آن است به عنوان رسانه ای حرفه ای و مستقل در حوزه سلامت عمل کند و بتواند در پروسه اطلاع رسانی و جریان سازی خبری ، گامی هر چند کوچک برای سلامت مردم و کمک به نظام سلامت کشور بر دارد.

 

سایت سلامت آنلاین

گزارش آماری سایت

سایت سلامت آنلاین در رتبه  208,457 دنیا و 5,339   ایران قرار دارد.

در حال حاضر این سایت  بک 197 لینک می باشد. میانگین مدت زمان کاربران در صفحه 3.45 می باشد.

رتبه سئو سایت 55.4 از100 است.


نکات مثبت سئو سایت سلامت آنلاین:

  • عالی، وب‌سایت امکان ذخیره سازی صفحه در مرورگر رایانه مشتری را پشتیبانی می‌کند
  • عالی، در وب‌سایت از جدول‌های تودرتو استفاده نشده است
  • عالی، از تعداد کمی (6) فایل CSS استفاده کرده‌اند
  • عالی، وب‌سایت از مزایای gzip استفاده کرده است
  • نمایش پوشه‌های وب‌سایت فعال نیست

نکات منفی سئو سایت سلامت آنلاین

  • کد جاوااسکریپت فشرده نشده است
  • کد HTML فشرده نشده است
  • 10 مورد از تگ‌ها فاقد خصوصیت alt هستند
  • هیچ تگ <H1> در این صفحه وجود ندارد

 https://keramatzade.com/Top-10-health-and-fitnesswebsites-in-1396


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/8/9:: 7:22 عصر     |     () نظر

آموزش خود هیپنوتیزمی


هیپنوتیزم چیست و چگونه اثر می کند؟

هیپنوتیزم، حالتی طبیعی از ذهن است که طی آن، ذهن روی موضوع خاصی متمرکز می گردد، آگاهی محیطی کاهش می یابد، تغییرات مفیدی در امواج مغزی ایجاد می شود و تلقین پذیری در مورد موضوعات مورد توافق فرد افزایش می یابد.

 

براساس آمار سازمان بهداشت جهانی، 90 درصد جمعیت عمومی، توانایی هیپنوتیزم شدن دارند. هیپنوتیزم، یک حالت کاملاً طبیعی ست که تقریباً همه، آن را تجربه نموده اند. به عنوان نمونه آن چه ما هیپنوتیزم حین رانندگی می نامیم، یک حالت هیپنوتیزمی خود به خود است؛ شما پشت فرمان می نشینید و تا مقصد به سلامت رانندگی می کنید، در حالی که غرق در افکار خویش هستید و به یاد نمی آورید چه زمانی از چهارراه عبور کردید و یا چه موقع به سمت خیابان مورد نظر پیچیدید؛ گویی اتومبیل شما به طور خودکار هدایت می شود! وقتی غرق مطالعه ی یک کتاب، گوش کردن به موسیقی دلخواه، تماشای یک فیلم یا هر فعالیت مورد علاقه ی دیگری می شوید و ارتباط تان با محیط اطراف کاهش می یابد،

در حالت هیپنوتیزم طبیعی قرار گرفته اید. در چنین حالتی ممکن است کسی شما را صدا بزند اما حتی متوجه او نشوید و صدایش را نشنوید. کسانی که توانایی هیپنوتیزم پذیری مناسبی دارند، هر وقت به شدت روی موضوعی متمرکز می شوند( آن چنان که جذب موضوع گردند)،…

 

محیط ساکت و آرام

مراحل ایجاد هیپنوتیزم

اولاٌ باید در یک محیط  ساکت و آرام و حتی الامکان نیمه تاریک انجام گردد تا زمینه بیشتری برای حالت تمرکز ذهن که رکن اساسی حالت هیپنوتیزماست، فراهم شود .

ثانیا” برای انجام خود هیپنوتیزم ، شخص باید نیمه گرسنه باشد و بایستی کاملاٌ مراقب باشد که به هیچ وجه با معده پر ، تمرین خود هیپنوتیزم  نکند . البته گرسنگی بیش از حد هم ممکن است ذهن را به خود مشغول داشته و از ایجاد حالت خود هیپنوتیزم جلو گیری نماید. اینست که می گوئیم باید جهت خود هیپنوتیزم شخص حالت نیمه گرسنه داشته باشد.

در باره روشهای مختلف ایجاد حالت خود هیپنوتیزم ، متخصصان این فن، راههای متعددی ارائه کرده اند ، که البته همه آنها در اصول با هم یکسان هستند . ما در اینجا سعی می کنیم که با استفاده و استنباط از مجموعه آنها به یک روش ابتکاری دست یابیم که علاوه بر آنکه نکات برجسته و مهم همه آنها را دارا باشد ، در عین حال به ساده ترین و راحت ترین شکل ممکن انجام پذیرد .


این روش آموزش خود هیپنوتیزم دارای پنج مرحله می باشد که عبارتند از :

1- ریلاکس کردن و یا شل کردن تمام ماهیچه های بدن.

- پرتاب Tlq ی R NAT ی لا ک بازدید کنندگان .

3- القای حرکت غیر ارادی دست توسط تلقین.

4- القای تلقینات هیپنوتیکی مورد نیاز.

5- بازگشت به حالت عادی.

اینک شرح مراحل پنجگانه  آموزش خود هیپنوتیزم


1- ریلاکس کردن :

اولین و مهمترین تکنیک در انجام عمل خود هیپنوتیزم  ، فن ریلاکس کردن یا شل کردن تمام ماهیچه های بدن می باشد .

زاک مارتین می گوید : ” اگر کلیدی برای پیشرفتهای روحی وجود داشته باشد ، مسلماٌ چیزی غیر از ریلاکس شدن نیست .” 
لازم به تذکر است که این فن ، نخستین بار بوسیله جیکوبسون جهت رفع اضطراب و ایجاد آرامش ابداع شد . باید بدانیم که ” رفع تنش و کشش عضلات به نوعی با کاهش اضطراب رابطه دارد . ” 

“جیکوبسون متوجه گردید که یک گروه عضلانی را با سفت کردن عمدی آن و استفاده از آن بعنوان سکو برای شروع رفع تنش ، بهتر می توان از حالت کشش در آورد . ”

 

ریلکس کردن

 

ادامه ریلکس شدن

حالا شما به پشت دراز کشیده اید ، در این موقع باید به خود تلقین کنید که ماهیچه های بدنتان لحظه به لحظه شل تر و وانهاده تر می گردندکوشش کنید که ماهیچه های پیکر خود را به حالت رخوت و سستی هر چه بیشتر بی حرکت سازید و کلمه ” بی حرکت ” را کراراٌ در ذهن خود تکرار کنیدرفته رفته یک حالت کرختی با احساس سبکی به شما دست می دهد و خود را تقریبا” در همان وضعیت مطبوع رخوتی که پیش از خواب معمولی احساس می کنید و در آن عوالمی که بین حالت متوجه و نامتوجه خواب رخ می دهند ، قرار می دهید .

لازم به تذکر نیست که این وضعیت هیچگونه ضرر و به خصوص هیچگونه خطری را متوجه شما نمی سازد . در این وضعیت که تقریباٌ تمام فعالیتهای ضمیر به خود ( خود آگاه ) معوق می مانند ، ضمیر نابخود ( ناخودآگاه ) بروی تلقین هائی که با نتایج خواسته شده موافق باشند ، باز است .

ضمناٌ باید توجه داشته باشید که
“آنچه هیپنوز شما را عمیق و سنگین تر خواهد کرد سکون و بی حرکتی است .”مهمترین عامل در ایجاد حالت خود هیپنوتیزم  ” تمرکز ذهن ” است . افکار لجام گسیخته معمولاٌ ناخودآگاه به سراغ آدم می آیند و مرغ خیال آدم هر لحظه از شاخه ای به شاخه دیگر می پرد .

 

برای ایجاد تمرکز بیشتر در حالت ” خود هیپنوتیزم ” به شرح روشی که سه گام دارد می پردازیم .

1- با تمرکز فراوان به آنچه که در وجودتان می گذرد توجه کنید. در حدود 10 دقیقه امکان بدهید که فکرتان یک جریان آزاد و آرامی را داشته باشد . این تمرکز و تعمق باعث می شود تا بتدریج از شرایط دنیای شلوغ اطرافتان فاصله بگیرید و بیشتر به تجزیه و تحلیل ارزشیابی جریاناتی مشغول شوید که درون شما می گذرد و به صورت زنده ای با آنها برخورد می کنید .

2- براحتی برای مدت 5 دقیقه به آهنگ تنفس خود توجه و تمرکز کنید بدون آنکه خودتان را ناراحت کنید و سعی کنید نفس های خود را عمیق و عمیق تر کنید. هر دفعه موقعی که بازدم خود را به آرامی خارج میکنید در ذهن خود کلمه ” شل ” را زمزمه کنید . سعی کنید خودتان را هر قدر بیشترو بیشتر شل و رها کنید .

3- یک نفس عمیق بکشید و در حالت دم عمیق نفس را در سینه حبس کنید. تا موقعی که برایتان مقدور است ، فشار و ناراحتی حاصله از توقف تنفس را احساس کنید و در آخرین شرایط خود را شل و رها کنید تا نفس حبس شده خارج شود و همراه با آن در ذهن خود کلمه ” شل ” یا “آرام ” را زمزمه کنید . این تمرین را 5 بار مکرر تجربه کنید .

 

حرکات غیر ارادی

 

 القاء حرکت غیر ارادی دست توسط تلقین

بعد از اینکه دو قسمت اول را انجام دادید و بدن کاملاٌ ریکس و آرمیده شد تمام توجه و تمرکز شما متوجه دست راست یا چپتان خواهد شد . به هر دست که عادت دارید یا ترجیح می دهید ، توجه کنید . بدن شما به هیج وجه نباید تکان بخورد .

حالا شما به دست راست خود فکر می کنید . خیال می کنید دست راست شما مانند یک بادکنک سبک است . سبک تر می شود ، انگشتان مورمور می شوند ، حرکت می کنند. می دانید که در روانشناسی ، اصل این است که تصور ایجاد حرکت می کند . شما هم بدون اینکه دست راست خود را حرکت دهید ، فقط تصور می کنید که دست راستتان حرکت می کند ، و سبک است بالا می آید .

به مرور خواهید دید که کم کم دستتان حرکت می کند و سبک شده بالا می آید . ممکن است دست شما از آرنج خم شود و انگشتان بطرف سقف عمود بشوند و یا ممکن است دست شما از کتف بالا بیاید و ممکن است در جلسه اول یا دوم حرکت نکند و یا جزئی حرکت بکند و یا فقط احساس سبکی کنید . بعضی ها هم احساس می کنند ، خیال میکنند که دستشان بالا آمده ولی وقتی چشمهای خود را باز می کنند ، می بینند دستشان حرکت نکرده است یا بالعکس ، بعضی ها تصور میکنند دستشان بالا نیامده است ، در حالیکه دستشان کاملاٌ بلند شده و بالا آمده است .

به هر حال اگر دست شما بالا آمد ، باید بدانید که هیپنوتیزم شده اید ، ولی هنوز در درجه اول هیپنوتیزم هستید . بعد تصور کنید که دست شما سنگین است و به طرف زمین می افتد . کم کم دست شما به حالت اولیه در خواهد آمد ، یعنی روی تخت یا ملافه یا زمین خواهد افتاد و حالا بایستی از خودهیپنوتیزم بهره برداری و نتیجه گیری نمایید یعنی به خود تلقین کنید.


خود هیپنوتیزم بخش چهارم القاء تلقینات هیپنوتیکی :

در حالیکه سه مرحله قبل را انجام داده اید و در همان حالت باید به القاء تلقینات تکنیکی بپردازید که اهمیت به سزائی دارد و لازم است ، نتیجه خواسته شده را به صریح ترین و مثبت ترین صورت بیان کنید . اگر فرضاٌ منظور ، اصلاح لکنت زبان باشد ، لازم است ، اینطور به خود تلقین کنید .” من بطور واضح و مشخص صحبت میکنم . قدرت بیان من رو به افزایش می رود . حرف زدن برای من کار آسانی است . من بلادرنگ فکر خود را به کلمات تبدیل میکنم بدون اینکه کمترین شک و تردیدی بمن روی دهد و از این قبیل …”


پل ژاگو پس از ذکر این نکات مهم می گوید :

” شاید بنظر بعید بیاید که جمله ای که شامل نتیجه ای باشد بتواند آن نتیجه را ایجاد کند . تجربه و آزمایش به قدر کفایت نشان داده اند که هوشمندی ضمیر ناخود آگاه و ساختمان مخصوص آن که هنوز شناخته نشده است ، کار خویش را انجام می دهد و آن عبارتست از اجرای تدریجی تلقین ها . شما با آن کار نداشته باشید . فقط جمله ای که مطلوب شما را در بر دارد تکرار کنید و توجه خود را روی آن جمله متمرکز کنید . ”

 

در ارتباط با القاء تلقینات به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که تلقین اگر توام با تصور و تخیل باشد ، خیلی بهتر و آسانتر توسط ضمیر ناخود آگاه پاسخ داده می شود .ضمیر ناخود آگاه بیش از هر چیز دیگری با احساسات و تصاویر تخیلی ما تحت تاثیر قرار می گیرد و اگر کلام و جمله ها در تلقین به نفس اثرات قابل ملاحظه ای دارند ، تنها به این خاطر است که این لغات و اصطلاحات حامل این تخیلات و احساسات هستند . قدرت در پیش چشم نمایان کردن و تصویر سازی راه مهم ارتباط با ضمیر ناخود آگاه است .


اما برگردیم سر موضوع ادامه قسمت تلقینات هیپنوتیکی خود هیپنوتیزم 

کاترین پاندر می گوید : ” در روزگاری زندگی میکنیم که دانشمندان علوم ذهنی می گویند انسان می تواند آنچه را در تخیل خود تصور می کند ، بیافریند . تصاویر ذهنی اوضاع و شرایط و تجربه های زندگی و امور آدمی را می سازد . به عبارت دیگر ، اگر در زندگیتان شاهد شکست و تنگنا هستید ، نخست آن را در ذهنتان مجسم کرده بودید. از اینرو برای از میان برداشتن این موانع و مشکلات باید نخست در ذهنتان آنها را نابود کنید و همه چیز را به صورت دلخواه ببینید .

” دکتر استانتون در این باره می گوید : یکی از بزرگترین قدرت های بشری این است که ما خودمان را به صورتی می سازیم که در افکار و تصورات ما آن صورت و شکل وجود دارد . بسیاری از افراد ما را در جهت تغییر و بهتر شدن نصیحت و ترغیب میکنند ولی متاسفانه اکثراٌ این نیت های خیر خواهانه تحقق پیدا نمی کنند . افراد در این رابطه احساس گناه و کوتاهی می کنند . این راهی ساده و عملی است که از افکارمان برای ایجاد تغییراتی در درون و برون خودمان استفاده کنیم .

یکی از موفقیت آمیزترین روشها این است که خودمان را به صورتی تصور کنیم که مایلیم به آن صورت باشیم . این کمک زیادی در ایجاد تحولات و تغییرات در ما می کند . تاثیر شگرف این روش در موارد بی شماری که برای اقدامات درمانی و تغییرات رفتاری به کار رفته ، به اثبات رسیده است . “

به طور کلی هر حالت دلخواهی را که می خواهید به خود تلقین نمائید تا آنگونه شوید ، باید در حال هیپنوز آن حالت را مجسم نموده و دقیقاٌ خودتان را در آن حالت ایده آل و دلخواه ببینید . یعنی تصور و تجسم کنید که به آن حالت رسیده اید .

بعد از انکه تلقینات هیپنوتیکی مورد نیاز خود را القاء کردید، در خاتمه بهتر است این تلقین را القاء کنید :

روش امیل گوئه در تلقین ( من هر روز ، هر لحظه و هر آن از هر حیث و هر جهت بهتر و بهتر می شوم . ) ( من در جلسه آینده هیپنوتیزمم عمیق تر و سنگین تر خواهد شد (

 

خود هیپنوتیزم

 

بازگشت به حالت عادی

بهتر است سوژه در حال هیپنوز را با این تلقینات به سطح هوشیاری برگردد  تا پس از خارج شدن از حالت هیپنوز دچار سنگینی در سر نشود . «پس از این که من تا عدد هفت بشمارم  من به سطح عادی هشیاری طبیعی باز خواهم گشت، هر شماره‌ای که می‌شمارم من یک درجه هشیارتر می‌شوم. یک … دو … حالم کاملاً خوب است، قلبم منظم و عادی می‌زند، تنفس و نبضم عادی است. بعد از هشیاری کاملا آرامش خواهم داشت.

برخی از سوژه‌ها بعد از بیداری دچار سردرد و یا لرزش می‌شوند.

کلیه تلقیناتی که جهت ریلکس شدن و به حالت هیپنوز وارد شدن  من به خود کردم، اثرش کاملاً از بین رفته است، من از هر حیث حالم عادی و خوبست، دست و پاهایم عادی و طبیعی است، حالا کم‌کم هشیار می‌شوم … سه … حالم خوب‌تر شد، هشیارتر شدم … چهار … الان خوشحال و خندان هستم … پنج … شش … وقتی به عدد هفت برسم من کاملا هشیار شده و احساس خوشحالی و خنده خواهم کرد … هفت … من کاملاً هشیار هستم.»

بعد از شمردن عدد هفت کمی تامل میکنم و باید باز هم تلقین شود «حالا چشم‌هایم  باز است، خیلی سر حال و با نشاط هستم، حالم کاملاً طبیعی و عادی است» باید به یاد داشت که وقتی شما چشم‌هایتان را می‌گشائید و می‌خندید، هنوز هم به هشیاری کامل نرسیده اید، بلکه در حال نیمه هیپنوز می‌باشید پس از چند دقیقه و شاید کمتر از ربع ساعت اثر هیپنوز هنوز باقی است، لذا هنوز تلقینات در شما اثر می‌کند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/8/9:: 7:18 عصر     |     () نظر

آموزش خود هیپنوتیزمی
هیپنوتیزم چیست و چگونه اثر می کند؟
هیپنوتیزم، حالتی طبیعی از ذهن است که طی آن، ذهن روی موضوع خاصی متمرکز می گردد، آگاهی محیطی کاهش می یابد، تغییرات مفیدی در امواج مغزی ایجاد می شود و تلقین پذیری در مورد موضوعات مورد توافق فرد افزایش می یابد.

https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

براساس آمار سازمان بهداشت جهانی، 90 درصد جمعیت عمومی، توانایی هیپنوتیزم شدن دارند. هیپنوتیزم، یک حالت کاملاً طبیعی ست که تقریباً همه، آن را تجربه نموده اند. به عنوان نمونه آن چه ما هیپنوتیزم حین رانندگی می نامیم، یک حالت هیپنوتیزمی خود به خود است؛ شما پشت فرمان می نشینید و تا مقصد به سلامت رانندگی می کنید، در حالی که غرق در افکار خویش هستید و به یاد نمی آورید چه زمانی از چهارراه عبور کردید و یا چه موقع به سمت خیابان مورد نظر پیچیدید؛ گویی اتومبیل شما به طور خودکار هدایت می شود! وقتی غرق مطالعه ی یک کتاب، گوش کردن به موسیقی دلخواه، تماشای یک فیلم یا هر فعالیت مورد علاقه ی دیگری می شوید و ارتباط تان با محیط اطراف کاهش می یابد،
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

در حالت هیپنوتیزم طبیعی قرار گرفته اید. در چنین حالتی ممکن است کسی شما را صدا بزند اما حتی متوجه او نشوید و صدایش را نشنوید. کسانی که توانایی هیپنوتیزم پذیری مناسبی دارند، هر وقت به شدت روی موضوعی متمرکز می شوند( آن چنان که جذب موضوع گردند)،…

https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

محیط ساکت و آرام
مراحل ایجاد هیپنوتیزم
اولاٌ باید در یک محیط ساکت و آرام و حتی الامکان نیمه تاریک انجام گردد تا زمینه بیشتری برای حالت تمرکز ذهن که رکن اساسی حالت هیپنوتیزم است، فراهم شود .

ثانیا” برای انجام خود هیپنوتیزم ، شخص باید نیمه گرسنه باشد و بایستی کاملاٌ مراقب باشد که به هیچ وجه با معده پر ، تمرین خود هیپنوتیزم نکند . البته گرسنگی بیش از حد هم ممکن است ذهن را به خود مشغول داشته و از ایجاد حالت خود هیپنوتیزم جلو گیری نماید. اینست که می گوئیم باید جهت خود هیپنوتیزم شخص حالت نیمه گرسنه داشته باشد.
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

در باره روشهای مختلف ایجاد حالت خود هیپنوتیزم ، متخصصان این فن، راههای متعددی ارائه کرده اند ، که البته همه آنها در اصول با هم یکسان هستند . ما در اینجا سعی می کنیم که با استفاده و استنباط از مجموعه آنها به یک روش ابتکاری دست یابیم که علاوه بر آنکه نکات برجسته و مهم همه آنها را دارا باشد ، در عین حال به ساده ترین و راحت ترین شکل ممکن انجام پذیرد .
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

این روش آموزش خود هیپنوتیزم دارای پنج مرحله می باشد که عبارتند از :

1- ریلاکس کردن و یا شل کردن تمام ماهیچه های بدن.

2 - پرتاب Tlq ی R NAT ی لا ک بازدید کنندگان .

3- القای حرکت غیر ارادی دست توسط تلقین.

4- القای تلقینات هیپنوتیکی مورد نیاز.

5- بازگشت به حالت عادی.

اینک شرح مراحل پنجگانه آموزش خود هیپنوتیزم
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

1- ریلاکس کردن :
اولین و مهمترین تکنیک در انجام عمل خود هیپنوتیزم ، فن ریلاکس کردن یا شل کردن تمام ماهیچه های بدن می باشد .

زاک مارتین می گوید : ” اگر کلیدی برای پیشرفتهای روحی وجود داشته باشد ، مسلماٌ چیزی غیر از ریلاکس شدن نیست .”
لازم به تذکر است که این فن ، نخستین بار بوسیله جیکوبسون جهت رفع اضطراب و ایجاد آرامش ابداع شد . باید بدانیم که ” رفع تنش و کشش عضلات به نوعی با کاهش اضطراب رابطه دارد . ”
“جیکوبسون متوجه گردید که یک گروه عضلانی را با سفت کردن عمدی آن و استفاده از آن بعنوان سکو برای شروع رفع تنش ، بهتر می توان از حالت کشش در آورد . ”
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss


ریلکس کردن
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss


ادامه ریلکس شدن

حالا شما به پشت دراز کشیده اید ، در این موقع باید به خود تلقین کنید که ماهیچه های بدنتان لحظه به لحظه شل تر و وانهاده تر می گردندکوشش کنید که ماهیچه های پیکر خود را به حالت رخوت و سستی هر چه بیشتر بی حرکت سازید و کلمه ” بی حرکت ” را کراراٌ در ذهن خود تکرار کنیدرفته رفته یک حالت کرختی با احساس سبکی به شما دست می دهد و خود را تقریبا” در همان وضعیت مطبوع رخوتی که پیش از خواب معمولی احساس می کنید و در آن عوالمی که بین حالت متوجه و نامتوجه خواب رخ می دهند ، قرار می دهید .

لازم به تذکر نیست که این وضعیت هیچگونه ضرر و به خصوص هیچگونه خطری را متوجه شما نمی سازد . در این وضعیت که تقریباٌ تمام فعالیتهای ضمیر به خود ( خود آگاه ) معوق می مانند ، ضمیر نابخود ( ناخودآگاه ) بروی تلقین هائی که با نتایج خواسته شده موافق باشند ، باز است .
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

ضمناٌ باید توجه داشته باشید که
“آنچه هیپنوز شما را عمیق و سنگین تر خواهد کرد سکون و بی حرکتی است .”مهمترین عامل در ایجاد حالت خود هیپنوتیزم ” تمرکز ذهن ” است . افکار لجام گسیخته معمولاٌ ناخودآگاه به سراغ آدم می آیند و مرغ خیال آدم هر لحظه از شاخه ای به شاخه دیگر می پرد .
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss


برای ایجاد تمرکز بیشتر در حالت ” خود هیپنوتیزم ” به شرح روشی که سه گام دارد می پردازیم .

1- با تمرکز فراوان به آنچه که در وجودتان می گذرد توجه کنید. در حدود 10 دقیقه امکان بدهید که فکرتان یک جریان آزاد و آرامی را داشته باشد . این تمرکز و تعمق باعث می شود تا بتدریج از شرایط دنیای شلوغ اطرافتان فاصله بگیرید و بیشتر به تجزیه و تحلیل ارزشیابی جریاناتی مشغول شوید که درون شما می گذرد و به صورت زنده ای با آنها برخورد می کنید .
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

2- براحتی برای مدت 5 دقیقه به آهنگ تنفس خود توجه و تمرکز کنید بدون آنکه خودتان را ناراحت کنید و سعی کنید نفس های خود را عمیق و عمیق تر کنید. هر دفعه موقعی که بازدم خود را به آرامی خارج میکنید در ذهن خود کلمه ” شل ” را زمزمه کنید . سعی کنید خودتان را هر قدر بیشترو بیشتر شل و رها کنید .

3- یک نفس عمیق بکشید و در حالت دم عمیق نفس را در سینه حبس کنید. تا موقعی که برایتان مقدور است ، فشار و ناراحتی حاصله از توقف تنفس را احساس کنید و در آخرین شرایط خود را شل و رها کنید تا نفس حبس شده خارج شود و همراه با آن در ذهن خود کلمه ” شل ” یا “آرام ” را زمزمه کنید . این تمرین را 5 بار مکرر تجربه کنید .

https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

حرکات غیر ارادی

https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

القاء حرکت غیر ارادی دست توسط تلقین

بعد از اینکه دو قسمت اول را انجام دادید و بدن کاملاٌ ریکس و آرمیده شد تمام توجه و تمرکز شما متوجه دست راست یا چپتان خواهد شد . به هر دست که عادت دارید یا ترجیح می دهید ، توجه کنید . بدن شما به هیج وجه نباید تکان بخورد .

حالا شما به دست راست خود فکر می کنید . خیال می کنید دست راست شما مانند یک بادکنک سبک است . سبک تر می شود ، انگشتان مورمور می شوند ، حرکت می کنند. می دانید که در روانشناسی ، اصل این است که تصور ایجاد حرکت می کند . شما هم بدون اینکه دست راست خود را حرکت دهید ، فقط تصور می کنید که دست راستتان حرکت می کند ، و سبک است بالا می آید .

به مرور خواهید دید که کم کم دستتان حرکت می کند و سبک شده بالا می آید . ممکن است دست شما از آرنج خم شود و انگشتان بطرف سقف عمود بشوند و یا ممکن است دست شما از کتف بالا بیاید و ممکن است در جلسه اول یا دوم حرکت نکند و یا جزئی حرکت بکند و یا فقط احساس سبکی کنید . بعضی ها هم احساس می کنند ، خیال میکنند که دستشان بالا آمده ولی وقتی چشمهای خود را باز می کنند ، می بینند دستشان حرکت نکرده است یا بالعکس ، بعضی ها تصور میکنند دستشان بالا نیامده است ، در حالیکه دستشان کاملاٌ بلند شده و بالا آمده است .
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

به هر حال اگر دست شما بالا آمد ، باید بدانید که هیپنوتیزم شده اید ، ولی هنوز در درجه اول هیپنوتیزم هستید . بعد تصور کنید که دست شما سنگین است و به طرف زمین می افتد . کم کم دست شما به حالت اولیه در خواهد آمد ، یعنی روی تخت یا ملافه یا زمین خواهد افتاد و حالا بایستی از خود هیپنوتیزم بهره برداری و نتیجه گیری نمایید یعنی به خود تلقین کنید.

https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss
خود هیپنوتیزم بخش چهارم القاء تلقینات هیپنوتیکی :

در حالیکه سه مرحله قبل را انجام داده اید و در همان حالت باید به القاء تلقینات تکنیکی بپردازید که اهمیت به سزائی دارد و لازم است ، نتیجه خواسته شده را به صریح ترین و مثبت ترین صورت بیان کنید . اگر فرضاٌ منظور ، اصلاح لکنت زبان باشد ، لازم است ، اینطور به خود تلقین کنید .” من بطور واضح و مشخص صحبت میکنم . قدرت بیان من رو به افزایش می رود . حرف زدن برای من کار آسانی است . من بلادرنگ فکر خود را به کلمات تبدیل میکنم بدون اینکه کمترین شک و تردیدی بمن روی دهد و از این قبیل …”
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

پل ژاگو پس از ذکر این نکات مهم می گوید :

” شاید بنظر بعید بیاید که جمله ای که شامل نتیجه ای باشد بتواند آن نتیجه را ایجاد کند . تجربه و آزمایش به قدر کفایت نشان داده اند که هوشمندی ضمیر ناخود آگاه و ساختمان مخصوص آن که هنوز شناخته نشده است ، کار خویش را انجام می دهد و آن عبارتست از اجرای تدریجی تلقین ها . شما با آن کار نداشته باشید . فقط جمله ای که مطلوب شما را در بر دارد تکرار کنید و توجه خود را روی آن جمله متمرکز کنید . ”

https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

در ارتباط با القاء تلقینات به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که تلقین اگر توام با تصور و تخیل باشد ، خیلی بهتر و آسانتر توسط ضمیر ناخود آگاه پاسخ داده می شود .ضمیر ناخود آگاه بیش از هر چیز دیگری با احساسات و تصاویر تخیلی ما تحت تاثیر قرار می گیرد و اگر کلام و جمله ها در تلقین به نفس اثرات قابل ملاحظه ای دارند ، تنها به این خاطر است که این لغات و اصطلاحات حامل این تخیلات و احساسات هستند . قدرت در پیش چشم نمایان کردن و تصویر سازی راه مهم ارتباط با ضمیر ناخود آگاه است .
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

اما برگردیم سر موضوع ادامه قسمت تلقینات هیپنوتیکی خود هیپنوتیزم

کاترین پاندر می گوید : ” در روزگاری زندگی میکنیم که دانشمندان علوم ذهنی می گویند انسان می تواند آنچه را در تخیل خود تصور می کند ، بیافریند . تصاویر ذهنی اوضاع و شرایط و تجربه های زندگی و امور آدمی را می سازد . به عبارت دیگر ، اگر در زندگیتان شاهد شکست و تنگنا هستید ، نخست آن را در ذهنتان مجسم کرده بودید. از اینرو برای از میان برداشتن این موانع و مشکلات باید نخست در ذهنتان آنها را نابود کنید و همه چیز را به صورت دلخواه ببینید .

https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss
” دکتر استانتون در این باره می گوید : یکی از بزرگترین قدرت های بشری این است که ما خودمان را به صورتی می سازیم که در افکار و تصورات ما آن صورت و شکل وجود دارد . بسیاری از افراد ما را در جهت تغییر و بهتر شدن نصیحت و ترغیب میکنند ولی متاسفانه اکثراٌ این نیت های خیر خواهانه تحقق پیدا نمی کنند . افراد در این رابطه احساس گناه و کوتاهی می کنند . این راهی ساده و عملی است که از افکارمان برای ایجاد تغییراتی در درون و برون خودمان استفاده کنیم .
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

یکی از موفقیت آمیزترین روشها این است که خودمان را به صورتی تصور کنیم که مایلیم به آن صورت باشیم . این کمک زیادی در ایجاد تحولات و تغییرات در ما می کند . تاثیر شگرف این روش در موارد بی شماری که برای اقدامات درمانی و تغییرات رفتاری به کار رفته ، به اثبات رسیده است . “

به طور کلی هر حالت دلخواهی را که می خواهید به خود تلقین نمائید تا آنگونه شوید ، باید در حال هیپنوز آن حالت را مجسم نموده و دقیقاٌ خودتان را در آن حالت ایده آل و دلخواه ببینید . یعنی تصور و تجسم کنید که به آن حالت رسیده اید .

بعد از انکه تلقینات هیپنوتیکی مورد نیاز خود را القاء کردید، در خاتمه بهتر است این تلقین را القاء کنید :

روش امیل گوئه در تلقین ( من هر روز ، هر لحظه و هر آن از هر حیث و هر جهت بهتر و بهتر می شوم . ) ( من در جلسه آینده هیپنوتیزمم عمیق تر و سنگین تر خواهد شد (

https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

خود هیپنوتیزم



بازگشت به حالت عادی

بهتر است سوژه در حال هیپنوز را با این تلقینات به سطح هوشیاری برگردد تا پس از خارج شدن از حالت هیپنوز دچار سنگینی در سر نشود . «پس از این که من تا عدد هفت بشمارم من به سطح عادی هشیاری طبیعی باز خواهم گشت، هر شماره‌ای که می‌شمارم من یک درجه هشیارتر می‌شوم. یک … دو … حالم کاملاً خوب است، قلبم منظم و عادی می‌زند، تنفس و نبضم عادی است. بعد از هشیاری کاملا آرامش خواهم داشت.

برخی از سوژه‌ها بعد از بیداری دچار سردرد و یا لرزش می‌شوند.
https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss

کلیه تلقیناتی که جهت ریلکس شدن و به حالت هیپنوز وارد شدن من به خود کردم، اثرش کاملاً از بین رفته است، من از هر حیث حالم عادی و خوبست، دست و پاهایم عادی و طبیعی است، حالا کم‌کم هشیار می‌شوم … سه … حالم خوب‌تر شد، هشیارتر شدم … چهار … الان خوشحال و خندان هستم … پنج … شش … وقتی به عدد هفت برسم من کاملا هشیار شده و احساس خوشحالی و خنده خواهم کرد … هفت … من کاملاً هشیار هستم.»

بعد از شمردن عدد هفت کمی تامل میکنم و باید باز هم تلقین شود «حالا چشم‌هایم باز است، خیلی سر حال و با نشاط هستم، حالم کاملاً طبیعی و عادی است» باید به یاد داشت که وقتی شما چشم‌هایتان را می‌گشائید و می‌خندید، هنوز هم به هشیاری کامل نرسیده اید، بلکه در حال نیمه هیپنوز می‌باشید پس از چند دقیقه و شاید کمتر از ربع ساعت اثر هیپنوز هنوز باقی است، لذا هنوز تلقینات در شما اثر می‌کند.

https://keramatzade.com/Teach-yourself-hypnosiss


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/8/9:: 7:13 عصر     |     () نظر

14 عوامل موفقیت کلیدی کارآفرینی برای افزایش کسب و کار شما https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business اصطلاح "عوامل موفقیت" می تواند هر کسی را که گرسنه است، مشتاق کند تا بیشتر یاد بگیرد. در بازاریابی، این عوامل به عنوان مراحل پایه تعریف می شوند که شامل اجزای اصلی پیروزی هستند. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business بازاریابی در مقابل فروش بسیاری از کسب و کارها فرض می کنند که بازاریابی و فروش یکسان هستند، اما در واقع اینطورنیستند. بازاریابی در واقع شامل دو عنصر جداگانه است: تحقیق بازاریابی و استراتژی های بازاریابی .روش های بازاریابی منجر به فروش موفق می شود . فروش بدون تحقیقات بازاریابی و استراتژی های بازاریابی ممکن نیست به موفقیت مطلوب منجر شود. فروش همیشه نتیجه یک مفهوم بازاریابی با دقت استراتژیک است. تعریف عوامل موفقیت عوامل موفقیت کلیدی به عنوان برنامه ریزی اساسی، طراحی و اجرای شیوه ای که محصولات و خدمات برای مصرف کنندگان ارائه می شود تا به موفقیت در فروش منتهی شود، تعریف می شود. به عنوان مثال، یک شرکت بزرگ ایالات متحده ممکن است برنامه ریزی، طراحی و پیاده سازی بعضی از استراتژی های بازاریابی مبتنی بر مطالعات جامع از بازار هدف بالقوه خود را. این مطالعات باید منجر به ایجاد استراتژی های بازاریابی شود که نیاز مصرف کنندگان در آن بازار را برآورده سازد. استراتژی های بازاریابی در اطراف محصولات و / یا خدمات طراحی شده اند تا بزرگترین واکنش مثبت از بازارهای هدف را ایجاد کنند. آنها بخشی از سبک کلی فروش هر کسب و کار می شوند، زیرا این امر به بهترین وجه به ارائه خدمات عمومی مربوط می شود. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business عوامل موفقیت شناسایی عوامل موفقیت کلیدی هر کسب و کار، عوامل موفقیت خود را بسته به ماهیت محصولات و خدمات خود متفاوت می داند. ایده آل، عوامل موفقیت کلیدی در فروش در حال انجام است که درآمد کسب و کار سالم را حفظ می کند. آنها همچنین می توانند در زمینه تبلیغات موفق و تبلیغاتی آنلاین و در حوزه عمومی مشاهده شوند. چیزهایی که برای کمک به شناسایی عوامل موفقیت کلیدی در نظر گرفته شده است عبارتند از: پاسخ مصرف کننده به تبلیغات ، حفظ مشتری، نمایشگاه های موفق نمایشگاه های تجاری و رسانه های اجتماعی "buzz". هدف از عوامل موفقیت کلیدی هدف از عوامل موفقیت کلیدی الهام بخشیدن به بازاریابی و فروش به وضعیت قوی تر کسب و کار از طریق مشوق ها است. محصولات و خدمات تجاری نباید بدون تکامل باقی بمانند. حفظ نظارت بر عوامل موفقیت کلیدی، صاحبان کسب و کار را قادر می سازد پتانسیل را در بازار هدف و همچنین در حوزه رقابت تجاری کسب کنند. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business انواع عوامل موفقیت کلیدی انواع مختلف عوامل کلیدی موفقیت برای برخی از کسب و کارها بیشتر از دیگران است. به عنوان مثال، یک عامل کلیدی موفقیت برای یک نمایندگی فروش موفق، ممکن است کمپین فروش ویژه ای باشد. اما این عامل اصلی موفقیت برای کسب و کارهایی که خدمات گرا هستند یا محصولاتی را ارائه می دهند که حاوی حاشیه ای برای تخفیف نیستند، مناسب نیست https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business ردیابی داده ها ردیابی اطلاعات یک جنبه مهم جمع آوری اطلاعات اضافی است که باید اثبات قابل ملاحظه ای از موفقیت بازاریابی را تولید کند. این کمک می کند که استراتژی های بازاریابی را به نتایج بازاریابی موفقیت آمیز ارتباط دهد. ردیابی داده ها نیز به عنوان یک ابزار آموزش فروش مفید است زیرا به کارکنان فروش کمک می کند تکنیک های بازاریابی را که قوی ترین اثر را شناسایی می کنند شناسایی کنند. به عنوان مثال، کسب و کارهایی که به رویدادهای انجمن تجاری متکی هستند تا محصولات یا خدمات خود را ارتقا دهند، ممکن است مایل به پیگیری کسب و کار جدید کسب شده از طریق مشارکت در رویداد باشند. مهمترین و مهمترین عوامل موفقیت کلیدی که می تواند کارآفرین را به عنوان یک کارآفرین موفق تبدیل کند، عبارتند از: https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business تمایل به اقدام این اولین و مهمترین عامل برای "بودن" و کارآفرینان فعلی است. همه عوامل دیگر کلید موفقیت کارآفرینی مهم نیست اگر فردی هستید که می ترسد اقدام واقعی کند. اقدامات چیزی است که شما را به موفقیت می انجامد. بدون اقدامات، نمیتوان انتظار داشت که صاحب کسب و کار موفق شوید. با عرض پوزش، این گفته واقعی است! https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business دانش کارآفرینی دانش کارآفرینی کارآفرینان افرادی هستند که باید درمورد مسائل مربوط به کسب و کار خاصی که کسب کرده اند اطلاعات بدست آورند. دانش شما انرژی بالقوه کسب و کار خود را افزایش می دهد و به میزان زیادی به موفقیت شرکت شما کمک خواهد کرد. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business خلاقیت کارآفرینی اگر می خواهید به اندازه کافی منحصر به فرد و با قدرت بهبود مداوم در کسب و کار خود باشید، باید فرد خلاق باشید. خلاقیت انرژی بالقوه کسب و کار شما را افزایش می دهد و فرصت های زیادی را برای شرکت شما ایجاد می کند. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business مهارت های کارآفرینی هر کارآفرین و هر کسب و کار نیاز به مهارت های مختلف کارآفرینی دارد که در بعضی موارد ممکن است برای موفقیت کسب و کار آنها بسیار مهم باشد. اگر دانش داشته باشید، اما مهارت هایی ندارید که می توانید تنها از طریق اجرای آنچه که آموخته اید، پوشش داده شود، نمی توانید انتظار داشته باشید که به موفقیت نزدیک شوید. همانطور که می بینید، اگر شما اقدامات را انجام دهید، آنچه را که آموخته اید انجام داده اید، مهارت می گیرید. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business هوش کارآفرینی شما باید برای مدیریت تمام شرایط احتمالی هوشمند باشید و سخت ترین مشکلات را حل کنید که سازگارترین چیز در زندگی تجاری شما خواهد بود. اطلاعات شما باعث منحصر به فرد شدن شرکت شما می شود، زیرا این چیزی است که نمی تواند از دیگران کپی شود. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business صبر شما باید صبور باشید و آماده باشید تا حتی اولین جنگ خود را از دست بدهید. این مهم است زیرا جنگ هنوز تمام نشده است. این تنها آغاز سفر شما به عنوان یک کارآفرین است. شما باید درک کنید که سفر کارآفرینی شما یک سفر آسان از A تا B نیست . https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business پایداری د راهداف پایداری پایداری صرفا یک امتناع از دادن چیزی یا توانایی اقدامات خود در برابر احساسات شخصی شما است که شما برای این اعمال آماده نیستید. احساس و انگیزه نتیجه ای نداشت. این اقدام چیزی است که نتایجی را که می خواهید به دست آورید، تولید می کند. بنابراین، احساسات خود را که شما را به عقب میکشد، حذف کنید و با تمام قدرت در سفر خود ادامه دهید. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business توانایی برای کار گروهی هیچکس نمیتواند چیزی به تنهایی به دست آورد، این نیز برای شما به عنوان یک کارآفرین درست است. تو "سوپرمن" نیستی به عنوان یک کارآفرین، شما باید یک بازیکن تیم برای خود و موفقیت کسب و کار شما باشد . https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business ریسک گرفتن اما محاسبه خطر . این واقعا یکی از مهمترین سوالات است: آیا کارآفرینان به اندازه کافی خطر را مصرف می کنند؟ بله، هر راه اندازی کسب و کار در برخی سطوح خطرناک است. با این حال، مهم تر این است که چگونه یک کارآفرین موفق در معرض خطر قرار می گیرد؟ کلمه محاسبه شده خطر مناسب ترین کلمه برای این ویژگی است. اگر می خواهید موفق شوید، باید از اصول مدیریت ریسک استفاده کنید. داشتن اعتماد به نفس اعتماد به نفس یک عامل مهم و اصلی موفقیت برای کارآفرینان است. من فکر می کنم که هیچ کس به کارآفرین تبدیل نخواهد شد اگر او اعتماد به نفس خود را نداشته باشد، خصوصا در رابطه با شروع و مدیریت کسب و کار خود. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business تجربه با داشتن تجربه کافی گاهی اوقات تجربه در یک رده نیست که به عنوان یک عامل مورد نیاز است، اما چیزی است که انرژی بالقوه کسب و کار شما را افزایش می دهد. به عنوان یک کارآفرین، شما باید تمام تجارب کنونی و قبلی خود را در کسب و کار که در حال ساخت است استخدام کنید. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business استعداد استعداد چیزی است که در یک کارآفرین به دنیا آمده است. اما گاهی اوقات استعداد چیزی است که می تواند به راحتی با دانش و مهارت جایگزین شود. صداقت در هر مورد مهم است. اما گاهی اوقات صادق بودن، واقعی بودن، می تواند بزرگترین دشمن یک کارآفرین در برخی شرایط پیچیده باشد. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business اطلاعات تماس ارتباط بیشتر به معنی امکانات بیشتر برای ساختن یک کسب و کار موفق است . شانس یک عامل روانشناختی است. برخی افراد می توانند بگویند که آنها خوش شانس نیستند. و در واقع برخی از افراد خوش شانس وجود دارد که فقط تصادفی محل مناسب را در زمان مناسب با ایده درست پیدا کردند. با این حال، این درصد کمی است و نمی تواند به عنوان یک عامل جدی برای موفقیت در نظر گرفته شود. عوامل موفقیت کلیدی در این لیست با توجه به اهمیت آنها برای موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین طبقه بندی می شوند. بنابراین، مهمترین عامل کلیدی موفقیت در اینجا توانایی شما برای انجام اقدامات است. چرا اقدام به عنوان یکی از عوامل موفقیت کلیدی مهمترین عامل است؟ اول، تمام عوامل موفقیت کلیدی که در اینجا بدون تمایل یا توانایی برای انجام اقدامات ذکر شده اند، نوعی پتانسیل برای شما هستند. بله، شما دانش یا مهارت دارید، اما اگر آنها را در کار روزانه خود اجرا نکنید، آنها تنها برای شما مفیدند. انرژی جنبشی کسب و کار چیزی است که این کار را انجام می دهد. چیزی که نتایج شما را برای شرکت شما به ارمغان می آورد. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business همه عوامل موفقیت کلیدی مهم هستند، اما هیچ کدام از این عوامل باعث نمی شود که شما یک کارآفرین واقعا موفق باشید اگر اقدام مناسب نداشته باشید. به عنوان مثال، دانش و خلاقیت نمی تواند به شما برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق،کمک کند اگرکه اولین گام را برای شروع کسب و کار خود نداشته باشید. من می دانم که بسیاری از مردم که دانش و خلاقیت دارند، ماهرانه و هوشمندانه هستند و پایدار و صبور هستند ... اما این افراد کارآفرین نیستند، https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business آنها برای برخی از شرکت های دیگر یا خدمات عمومی کار می کنند. آنها کارآفرین نیستند، زیرا آنها کمبود دانش دارند و یا هوشمند نیستند. آنها کارآفرین نیستند، زیرا ویژگی های دیگر موفقیت را ندارند. آنها کارآفرین نیستند، زیرا گام اول، اقدام برای تبدیل شدن به یک کارآفرین نیست. https://keramatzade.com/14-Key-Success-Factors-for-Entrepreneurship-to-Boost-Your-Business


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/8/9:: 7:10 عصر     |     () نظر
<      1   2   3