سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را بران که محبّت دنیا، کور و کر و لال می کند و سرفرازان را خوار . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

چگونه کسب درآمد از اینستاگرام کنیم؟


Instagram یک شبکه اجتماعی است، که قابلیت های کمتری نسبت به فیسبوک دارد اما چرا اکثر کسب و کارهای کوچک از آن استفاده میکنند و آنرا منبع اصلی درآمدشان مینامند؟

 

اینستاگرام (Instagram) یک برنامه (App) موبایل است که در سال 2010 وارد بازار شد. افرادی که نام کاربری در این شبکه اجتماعی دارند میتوانند عکس هایشان را با دیگران که آنها را دنبال (Follow) کرده اند به اشتراک بگذارند، عکس های دیگران را لایک کنند و برایشان کامنت بنویسند.

 

اما چطور شد که کسب و کارهای کوچک و نوپا چنین به سمت اینستاگرام حجوم آورده اند و در حال کسب درآمد از اینستاگرام هستند؟

 

خب ،برای روشن تر شدن موضوع یک نگاهی به اطرافتان بیاندازید. اگر در محیط خارج از خانه باشید چیزی که با هر فردی میبینید یک دستگاه تلفن هوشمند است. هر فردی در روز حداقل 2 ساعت با تلفن همراه خود مشغول است (زنگ، پیامک، بازی و …) و در این میان یک شبکه اجتماعی سیار وجود دارد که همیشه بر روی تلفن همراه نصب است و میتوان هر زمانی که نیاز باشد سری به آن زد.

کسب درآمد از اینستاگرام

در دنیای امروز برای راه اندازی یک کسب و کار موفق چیزی که مهمه راه رسیدن به مشتری است. ایده فوق العاده، فراوان وجود دارد و کم کم برای راه اندازی کسب و کار اهمیتش را از دست میدهد.

پس مهم نحوه رسیدن و ارتباط برقرار کردن با مشتری بلقوه است و چه چیزی بهتر از یک شبکه اجتماعی که فرد هر روز مرتبا آن را چک میکند تمام بروز رسانی ها را دنبال میکند؟

شما نیاز دارید تا برند خود را در اینستاگرام فعال کنید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که توانایی جذب مشتریان بالقوه از تمام نقاط دنیا را دارد. برای پیشرفت در اینستاگرام باید فالوئرهای خود را افزایش دهید. چون هرچه مخاطبین بیشتری داشته باشید، بیشتر دیده می‌شوید. در اینجا 6 نکته بازاریابی وجود دارد که به شما کمک می‌کند کسب‌وکار خود را رونق دهید.

 

 

1.استفاده از ابزارهای رایگان اینستاگرام

اگر پروفایل خود را در حالت business قرار دهید امکانات زیادی از جمله قابلیت آنالیز پست‌های خود را دارید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ببینید چه پست‌هایی طرفداران بیشتری دارند و مخاطبین شما بیشتر تمایل به ایجاد تعامل برای کدام پست‌ها را دارند و محتوایی تولید کنید که مطابق میل مخاطبانتان است.


 

2. کمک گرفتن از فیس‌بوک

سعی کند تمام مخاطبان دیگر شبکه‌های اجتماعی خود مثل فیس‌بوک و … را به اینستاگرام خود دعوت کنید. با این روش شما مخاطبینی خواهید داشت که از قبل با شما آشنا هستند و در نتیجه تمایل بیشتری به لایک کردن و کامنت گذاشتن پست‌های شما دارند.


 

3. پست ممنوع

به حدی پست بگذارید که برندتان به‌اندازه کافی مطرح شود، پشت سر هم پست گذاشتن فالوئرهای شما را عصبی خواهد کرد و آن‌ها شما را آنفالو می‌کنند. هیچ پست جادویی وجود ندارد که برای همه برندها کارساز باشد.

 

شما باید ببینید مخاطبین شما چه عکس‌العملی به انواع پست‌ها نشان می‌دهند. برای مثال پست‌های خود را در زمان‌های مختلفی از روز آپلود کنید تا ببینید در چه زمانی بیشترین لایک و کامنت به شما تعلق می‌گیرد.

 

اینستاگرام

 

4. برای پیشرفت تعامل برقرار کنید

اگر کسی زمان گذاشت و برای شما کامنت ارسال کرد کمی وقت بگذارید و از او تشکر کنید. این کار می‌تواند یک مشتری وفادار برای شما به دنبال بیاورد. همچنین می‌توانید دو تا از دوستانی که به محتوای شما علاقمند هستند را تگ کنید. این کار باعث می‌شود جمع کثیری از مخاطبان شما را ببینند.


 

5. محتوا

اگر برای شما سخت است که به دنبال محتوای مناسب بگردید. ببینید همکاران شما از چه محتواهایی استفاده می‌کنند و آن را از کجا دریافت می‌کنند. برای مثال نام نویسنده آن متن را جستجو کنید و ببینید چه محتواهای دیگری از آن نویسنده وجود دارد که شما می‌توانید از آن استفاده کنید.


 

6. خلاقانه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

اگر تصاویری که آپلود می‌کنید خلاقانه باشد مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنید این کار خیلی مؤثرتر از زمانی است که در پست‌های خود مستقیم تبلیغ خود را می‌کنید.

احمدرضا کرامت

گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده

Instagram

منبع oghyanooseabi.com

 

دانلودpdf مقاله :چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

مطالب مرتبط


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/10/25:: 7:43 صبح     |     () نظر