سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفکرت برایت بینش می آورد و مایه عبرت گرفتن تو می گردد . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

رازهای  قانون جذب که با آن به موفقیت می رسید


قانون جاذبه چیست؟

قانون جاذبه را در این صورت می توان درک کرد که "مثل جذب" می شود. آنچه این بدان معنی است این است که آیا ما آن را می فهمیم یا نه، ما مسئول تأثیرات مثبت و منفی در زندگی مان هستیم. بخش مهمی از قانون جاذبه درک این موضوع است که که تمرکز شما می تواند تأثیر شدیدی بر آنچه که به شما می رسد، تاثیر بگذارد.

اگر روزهایتان را در مورد گذشته و یا ترس از آینده می گذرانید، انرژی و اتفاقات منفی بیشتری خواهید داشت، اما اگر در هر تجربه ای به دنبال پوشش بهتر آن باشید، به زودی شروع به مشاهده اتفاقات مثبت در اطرافتان خواهید بود. . بنابراین، قانون جاذبه، شما را تشویق می کند که از آزادی برای کنترل آینده خود مطلع شوید و آن را به نحوی که انتخاب می کنید، کنترل کنید.

هنگامی که یاد می گیرید چگونه از ابزارهای قدرتمند و کاربردی مرتبط با قانون جاذبه استفاده کنید، می توانید زندگی و تفکر را با یک روش خوش بینانه تر شروع کنید که به طور خاص برای جذب حوادث و تجربیات مثبت تر طراحی شده است. هر آنچه که شما آرزو می کنید، هر چه در رویاهای خود و اهداف خود می بینید، قانون جاذبه می تواند درس های ارزشمندی را به شما یادآوری کند که شما را به جاه طلبی های خود برساند.


 

چگونه از قانون جاذبه استفاده کنید

هنگامی که ما فرصت های شگفت انگیز زندگی که به ما ارائه می دهد را درک کنیم، می توانیم بفهمیم که ما هنرمندان هستیم. ما تصاویری از زندگی در نظر گرفته شده خود را ایجاد می کنیم و سپس انتخاب ها را انجام می دهیم و اقداماتی را انجام می دهیم که به آنچه که پیش بینی می کنیم را درک می کنیم.

پس اگر تصویر را دوست نداشتی؟تغییر دهید!
زندگی یک بوم خالی است که به شما امکان خلق تصویر مورد علاقه خود را می دهد.

 

قانون جاذبه واقعا ساده است. جلب نمیشود همه قوانین طبیعت کاملا کامل هستند و قانون جاذبه استثنا نیست. مهم نیست که چه چیزی را دنبال می کنید یا زندگی می کنید و یا می توانید در آن زندگی کنید، اگر بتوانید روی یک ایده نگه دارید و خود را در ذهن خود ببینید، می توانید آن را به دست بیاورید.

در اینجا فقط چند منطقه در زندگی شما وجود دارد که می توانید با استفاده از قانون جاذبه بهبود یابید.


1. عشق و روابط آشکار با قانون جاذبه

بسیاری از مردم آرزوی ملاقات با عشق زندگی خود را دارند. اما آیا قانون جاذبه میتواند به زندگی شما کمک کند؟

پاسخ کوتاه؟ بله

 

جذب عشق


بسیاری از قوانین جذاب و تکنیک های تمرینی وجود دارد که می تواند اعتماد شما را افزایش دهد به این ترتیب، با استفاده از قانون جاذبه، همسر واقعی خود را جذب می کند.



2. جذب پول و ثروت با استفاده از قانون جاذبه

"همیشه به یاد داشته باشید، پول بنده است؛ شما استاد هستید. "

 

جذب ثروت با قانون جذب

 

یکی دیگر از اهداف مشترک در سراسر جهان، ثروتمندی است. 
متأسفانه بسیاری از ما روابطی با ایده ثروت داشته ایم . این قطعا حاشیه ای از حرص و وحشت است. برای جذب پول، ما باید این الگوهای تفکر منفی را حذف کنیم. جنبه کلیدی قانون جذب این ایده است که افکار مثبت را افزایش دهیم. بنابراین، می توانید یاد بگیرید چگونه با استفاده از ابزار و تکنیک های تجسم به راحتی بتوانید عادات پولی را به راحتی بکار ببرید.


 

3. بهبود سلامت روحی و جسمی شما

"سلامتی از بدن فیزیکی ما چیزی فراتر است. سلامتی این نیست که ما تنها چیزی نیست که ما در بدنمان قرار داده یا از آن خارج شویم، بلکه در مورد احساسات و احساسات ما به لحاظ معنوی است. "
کاترین هورست

 

سلامتی با قانون جذب


با تمرینهای مشغول کار، تعهدات به دوستان و خانواده و زندگی روزمره عمومی، ما گاهی اوقات از سلامت شخصی خود مراقبت می کنیم. در حالی که استفاده از قانون جاذبه نمی تواند صرفا یک رژیم غذایی سالم، ورزش و بازبینی های منظم پزشکی را جایگزین کند، می تواند طیف وسیعی از مزایای سلامت روان، روحانی و جسمی شما را ارتقا دهد.

تمرین مغز خود را برای دیدن افکارمثبت خود تقویت کنید. و این در همه چیز اجازه می دهد تا برای رشد ذهنی و شادی، که به نوبه خود می تواند سلامت جسمی شما را بهبود بخشد. به 

طور مشابه، مصرف وقت برای مراقبت از خود می تواند به مبارزه با طیف وسیعی از بیماری های روانی کمک کند.


 

4-افزایش اعتماد به نفس و مبارزه با اضطراب

سلامت روان می تواند بر سلامت جسمانی و سلامتی شما تاثیر بگذارد. بنابراین، هر زمان که بخواهید، باید هر سطح استرس را کاهش دهید. علاوه بر این، قانون جاذبه بر این ایده اعتماد به نفس و ایمان به جهان تمرکز دارد. برای استفاده از قانون جاذبه به طور موثر باید خودتان را از همه احساسات تردید دور کنید.


مراحل  رسیدن به قانون جذب
    
1- شما اتفاقات خوب یا بد را براساس تفکراتتان تجربه می کنید:

"کسی که همیشه در مورد بیماری صحبت می کند، بیمار می شود و کسی که به طور مداوم در مورد رفاه صحبت کند، در رفاه و آسایش به سر خواهد برد." استر و جری هیکس در این کتاب اشاره می کنند که "شما همه ی این ها را براساس تفکرات تان جذب می کنید." با تمرکز بر روی چیزی، باعث می شوید آن مسئله برایتان اتفاق افتد.



2- شما با فکر کردن به چیزی آن را به سمت خود جذب می کنید، حتی اگر آن را نخواهید:

بر اساس این کتاب "شما با فکر کردن به چیزی از طریق قانون جذب، آن را بزرگ و بزرگتر و قویترخواهید کرد." بنابراین سعی کنید افکار خود را مثبت نگه دارید.



3- هر چه بیشتر بر روی مسئله ای تمرکز کنید، قویتر می گردد:

 

 

مورد مذکور این قابلیت را به شما می دهد که حقیقت زندگی خود را با افکارتان ساخته و مسائلی که دوست داشته تجربه کنید، روزی به آنان دست خواهید یافت. شما با نگرانی های خود باعث می شوید اتفاقات بدی برایتان رخ دهد.



4- بهتر است به احساسات خود اعتماد کنید تا آن که بیش از حد به تصمیماتتان فکر کنید:

به بیان دیگر: به ندای قلب خود گوش فرا دهید. به جای فکر بیش از حد به انتخابهایتان اجازه دهید احساساتتان،  شما را به سمت درست هدایت کند. با این کار زندگی رضایتمندانه تری را تجربه خواهید کرد.



5- شما با تفکر مثبت خود می توانید باعث گردید اتفاقات خوب با سرعت بیشتری برایتان رقم خورد:

برادران هیکس در این کتاب می نویسند: "خواستن و تمایل" شامل تمرکز به یک موضوع آن هم به صورت کاملأ مثبت می باشد. وقتی که به موضوعی با دقت نظر کامل به گونه ای مثبت می نگرید، آن مسئله بسرعت برایتان به وقوع خواهد پیوست . . . شک نکنید."



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/7/14:: 5:24 عصر     |     () نظر