سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که را نهال خوى و خلق به بار بود ، شاخ و بر او بسیار بود . [نهج البلاغه]
https://keramatzade.com

چگونه دیگران را متقاعد کنیم؟

فـکــرش را بکنید که نیرویی داشتید که می توانستید هر کسی را که میـخواستید متقاعد کنیم به انجام کارهای دلـخواهتان..غیرممکن به نظر می آید؟ باید بگویم آنقدرها هم که فکـر مـی کنـیـد سخت نیسـت. افـراد زیـــادی مثل رهبران یا فروشندگان با همین نیرو امـوراتـشان را مــی گذرانند. مـتـدهـایـشـان بــسیــار سرراست است.

وقتی قدرت این را ندارید که به دیگران حکم کنید و دستور بدهید، می توانید برای انجام این کار از راه های روانشناختی زیرکانه ای استفاده کنید. البته نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و کمی سیاست دارید. در این مقاله می خواهیم راه هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها می توانید نظر دیگران را تغییر دهید.

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


عاشق خودمان باشیم تا بتوانیم دیگران را متقاعد کنیم

نه اینکه خود شیفته باشید )افراط و تفریط جایز نیست . وقتی کودکی را بسیار دوس داریدچه گونه با او برخورد میکنید ؟؟؟با خود هم همانگونه برخورد کنید .باید خودتان  را ببوسید .نوازش کنید .لباس زیبا تن خود کنید خودتان راهمینطور که هستید بپذیرید مردم از کسانی که از خودشان بدشان میایدو برای خودشان ارزشی قائل نیستند  دوری میکنند .

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-

مقاله مرتبط:رازهای متقاعد کردن اطرافیان

 

مثبت فکر کنیدو مثبت عمل کنیم تا دیگران را متقاعد کنیم

قانون جذب میگویید مردم از ادمهای منفی نگر خوششان نمیاید قانون ارتعاش میگویدهر چیزی که از انرزی ساخته شده باشد مشابهه خود را  در جهان جذب خود میکند.یادمان باشد همه چیز در دنیا دارای فرکانس ست هر چیزی که در طول فرکانس های متساعد شده از ذهن شما باشد به سمت شما جذب میشود

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


چشم بینا داشته باشیم تا همه را متقاعد کنیم

همه ما قطعا دوس داریم  کارها و هنرها و علایق و ظاهرمان مورد تایید دیگران قرار بگیردو هر کسی که ما را تایید میکند به طور قطع و یقین در دل ما مینشیندو هرگز فراموشش نمیکنیم .پس نقاط مثبت دیگران را ببین و بگو. تا در دل آن شخص خانه کنی

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


متواضع باشیم تا اطرافیان را متقاعد کنیم

هیچ کس از ادمهای مغرور خوشش نمیاید ادمهای مغرور همیشه تنها هستند.یکی از نشانه های دانایی تواضع است .(هر چه بار درخت بیشتر میشود سرشاخه هاا رو به پایین میاید)
هیچ کس دوست ندارد به او ثابت کنید که شما بیشتر از او میفهمید.

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


 

چگونه دیگران را متقاعد کنیم

 

برای اینکه دیگران را متقاعد کنیم،عزت نفس داشته باشید 

پایه و ستون اعتماد به نفس ”  عزت نفس است خودتان را بارو کنیداستعداد های خودتان را باور کنید  وبرای هر کار مثبتی که انجام میدهیدخودتان را تشویق کنید تا عزت نفس پیدا کنیدبخشنده باشید.
هر کسی ادمهای بخشنده را دوس دارد.از مال خود از  علم خود  ازقدرت بدنی خودبه اطرافیان خود ببخشید .افراد بخشنده خاطرخواه های فراوانی دارندبه این دلیل که به هر کسی محبت کنی او در جبران محبت شماست.

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


اگر می خواهید دیگران را متقاعد کنم،بخیل نباشید

کسانی که جلوی راه پیشرفت دیگران سنگ میاندازند و از پیشرفت دیگران حرص میخورن.دیگر وقتی ندارن که به پیشرفت خودشان بپردازند . برای جذب دیگران همیشه سعی کن دیگران را هم با خودت بالا ببری . برای خانه همسایه نور ارزو کن اینطور جلوی خانه تو نیز روشن است .

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-

مقاله مرتبط:15 راز افرادی که متقاعد کردن دیگران را خوب بلدند

 

برای خود هدف داشته باشیم تا دیگران را متقاعد کنیم

اگر میخواهید خوشبخت باشید خودتان را به یک هدف گره بزنید نه به ادمهااا و اشیا ).خیلی زود متوجه میشوید دیگران به کمکتان میایند تا شما را به هدفتان برسانند .ببنید ادم ها دو دسته اند یا برای هدف خود تلاش میکنن یا برای هدف دیگران.مردم به ادمهای هدفمند  احترام میگذارن و به انها کمک میکنند تا به هدفشان برسند

دیوار خودتان را بالاا ببرید نه دیوار مردم را

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


برای اینکه بتوانیم اطرافیان را متقاعد کنیم ،برای نظرات دیگران احترام قایل شوید 

ده دقیقه به نظرات دیگران  با دقت گوش دادن  بهتر از این است که دو  ساعت برای جلب اعتماد دیگران حرف بزنید  حتی من میگویم کاغذی برداریدو نظرات دوستتان را یادداشت کنید بعد به شما خواهم گفت به چه دردی میخوردو بعد از اینکه یک قدم با او همراه شدید او از صمیم قلب صد قدم با شما همراه میشود.

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


 

متقاعد کردن دیگران

 

همیشه دنبال یه نقطه مشترک بگردیم

معمولا افراد با کسانی هم صحبت میشوند که بهانها  شبیه تر باشنداز نظر اعتقادی ”  افکار  ” باور هاا ” در راه نهم گفتم به حرف دیگران گوش کنید،اینجا میتوانید از مابین حرفهاو نظراتش یه نقطه مشترک بین خود و او پیدا کنید.و راجع به این گفتگو کنید .به طور قطع و یقین توی دلش خواهید نشست.


قانون برد برد بازی کنیم تا دیگران را متقاعد کنیم

آدم ها تا چیزی به نفعشان نباشد برای شما وقت نمیگذارن و با شما همسو نمیشوندوجذب شما نمیشوند  باید نظرات شما نفعی برایشان داشته باشدواین باشناخت شما از ان شخص است که به چه چیزی نیاز دارد.باید نظرات شما نیاز او را براورده سازد. برای اینکار باید به حرفهایش گوش دهید.

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-

مقاله مرتبط:نحوه آداب معاشرت با اطرافیان


افراد موافق خودتان را کنار خودمان نگه داریم حتی چاپلوسان را

مردم به صورت ذاتی  به کسی اعتماد میکنن که پیرو داشته باشند .وقتی ببیند دور شما کسانی هستند که شما را  تایید میکنند به صورت ناخود اگاه مقاومتشان در برابر شما کم میشود و تسلیم نظرات شما میشوند

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


زیاد در دسترس نباشیم تا دیگران را متقاعد کنیم

یک روانشناس معروف به نام رابرت کلادینی در کتاب پرفروش خود به نام روانشناسی متقاعدسازی (The Psychology of Persuasion)، شش اصل مهم برای نفوذ و تأثیر در دیگران را بر می‌شمرد. اولین اصلی که او در کتابش شناسایی می‌کند، در دسترس نبودن و یا کمیاب بودن است. کمیاب بودن به خودی خود برای افراد ایجاد جذابیت می‌کند. برای مثال اگر کسی بداند از محصولی که می‌خواهد بخرد، تنها یک عدد باقی مانده است، اشتیاق بیشتری برای خریدن آن دارد. هنرمندان هم از این روش استفاده می‌کنند تا ارزش و محبوبیت آثار خود را بالا ببرند. گاهی یک هنرمند می‌تواند نسخه‌های کارش را در تیراژ پایین‌تری ارائه کند که خریداران آن تصور کنند صاحبِ اثرِ ویژه‌تری شده‌اند.


 

چگونه دیگران را متقاعد کنیم

در دیگران ایجاد نیاز کنیم

یکی از روش‌های متقاعد سازی این است که نیاز جدیدی را در ذهن دیگران ایجاد کنید و یا نیازی را که از پیش در آنها وجود داشته دوباره برانگیزانید. این روش در مورد نیازهای اساسی بشر از جمله نیاز به پناه، عشق، عزت‌نفس و خودباوری بسیار نتیجه می‌دهد. این روش مورد استفاده‌ی بسیاری از بازاریاب‌هایی است که می‌خواهند محصول‌شان را به دیگران بفروشند. برای مثال همین الان چند تبلیغ به ذهن‌تان می‌آید که به شما القا می‌کنند خریدن این محصول در واقع برای شما شادی، امنیت یا تحسین به ارمغان می‌آورد؟

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


فروتن باشیم تا دیگران را متقاعد کنیم

کسی افراد خودخواه و مغرور را دوست ندارد. حتی اگر بدانید و مطمئن باشید که نظر شما بهترین است، اگر خودبین و خودخواه باشید دیگر کسی به حرفهایتان گوش نخواهد داد. هیچ وقت هم فکر نکنید که خیلی زود موفق خواهیم شد به متقاعد کنیم ، واقع بین باشید و همیشه این احتمال را بدهید که شکست بخورید.

https://keramatzade.com/How-to-convince-others-


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/7/29:: 2:32 عصر     |     () نظر