سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بى‏نیاز از عذر بودن ارجمندتر تا از روى راستى عذر آوردن . [نهج البلاغه]
https://keramatzade.com


راه اندازی کسب و کار خانگی

راه‌اندازی کسب و کار خانگی امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان به شمار می‌روند. قابلیت انجام این نوع کسب و کار خانگی ، سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آنها می‌شود.

 

یک اصل را هرگز فراموش نکنید، موفقیت فقط داشتن ایده های پولساز نیست بلکه پیاده سازی و اجرا کردن ایده هاست.

تایوانی‌ها یک شعار اقتصادی جالب دارند: «هر خانه یک کارخانه و هر کارخانه یک‌خانه!» این شعار اولین بار باهدف توسعه کسب‌وکارهای کوچکخانگی طراحی شد. آن‌ها گام اول کسب‌وکارهای کوچکشان را با فرآوری ساده محصولات برداشتند.

 

1.    ایجاد دستگاه های صنعتی خانگی

 

دستگاه های صنعتی خانگی

 

در سال‌های اخیر با افزایش مشغله و گرفتاری خانواده‌ها، بسیاری از آن‌ها استفاده از محصولات خانگی را به محصولات صنعتی ترجیح می‌دهند. به‌عنوان‌مثال در حال حاضر کمتر خانواده‌ای تمایل دارد، قند مصرفی خود را به‌صورت کله‌قند خریداری کرده و در خانه خرد کند یا خرید سبزی‌ خردشده یا خشک ‌شده رواج زیادی پیداکرده است. همین موضوع فرصت‌های شغلی مناسبی ایجاد می‌کند.

علاوه بر تولید قند یا سبزیجات خردشده، تولید چیپس میوه گزینه سوم این کسب‌وکارهای ارزان‌قیمت است. چیپس میوه به‌عنوان یکی از تنقلات نسبتاً جدید، ارزش‌افزوده قابل‌توجهی دارد و با توجه به پتانسیل بالای ایران در تولید خشکبار، می‌تواند چشم‌انداز صادرات را نیز برای آینده کسب‌وکار کوچکتان ایجاد کند. 

تجهیزات این سه مدل شغلی ارزان‌قیمت را با کمتر از 10‌میلیون تومان می‌توانید، تهیه کنید. با در نظر گرفتن هزینه تهیه مواد اولیه حداکثر به 15‌میلیون تومان سرمایه نیاز خواهید داشت. علاوه بر این، فضایی در حدود 7 تا 12متر کارتان را راه می‌اندازد و اگر بتوانید بازاریابی خوبی برای محصولاتتان انجام دهید حداقل سود خالص ماهانه‌تان حدود 2,5‌میلیون تومان خواهد بود.

https://keramatzade.com

مقاله مرتبط:3 گام برای راه اندازی کسب و کار کوچک


2.    راه اندازی کانال تلگرام

 

راه انازی کانال تلگرام

 

این ایده این روزها یکی از ایده های پرطرفدار برای مشاغل خانگی با سرمایه اندک است. در واقع هیچ هزینه خاصی ندارد. تنها سرمایه شما ذوق،خلاقیت و ابتکارتان است. ابتدا باید موضوعی که مورد علاقه تان است و فکر می کنید به آن اشراف نیز دارید را انتخاب

کنید. شروع کنید به تولید محتواهای مرتبط با این موضوع با عکسها و متنها جذاب. خب تا اینجای کار که خبری از درآمد نبود. درآمدزایی در منزل از آنجایی محقق می شود که پس از 
مدتی تعداد فالوورهایتان که زیاد شد می توانید با پذیرش تبلیغات کنید. هر چه تعداد فالوورهایتان بیشتر باشد، درآمدتان نیز بیشتر می شود.

https://keramatzade.com


3.    پخت کیک و شیرینی

 

پخت کیک خانگی

 

اگر همیشه برای پخت کیک و شیرینی و انجام تزئینات ذوق و شوق داشته اید، حالا وقتش رسیده از ذوق و شوقتان استفاده و اقدام به کسب درآمدخانگی کنید. باور کنید خیلی ها مثل من هستند که از استعداد و سلیقه در زمینه کیک و شیرینی هیچ بهره ای نبرده اند و محصولات خانگی را به محصولات صنعتی ترجیح می دهند. بنابراین از خدا می خواهند یک نفر را پیدا کنند تا در مناسبتهای گوناگون به او سفارش دهند.

https://keramatzade.com

مقاله مرتبط:برای موفقیت در کسب‌وکار کوچک خود از این 5 اشتباه اجتناب کنید

4.    فروشگاه‌های ارزان‌قیمت و حراج‌های گاراژی

 

ایجاد فروشگاه فروش لوازم دست دوم

 

اگر از آن دسته‌ از افراد تیزبین باشید و احیاناً اهل خریدوفروش اجناس دست‌دوم باشید می‌دانید که این‌جور اجناس را کجا می‌توانید پیدا کنید. می‌توانید در فروشگاه‌های دست‌دوم‌فروشی، عتیقه‌فروشی‌ها، سمساری‌ها، بازارهای دست‌دوم‌فروشی و حراج‌های خانگی محصولات جالبی و بدرد بخوری را پیدا کنید و آن‌ها را باقیمت بیشتری ازآنچه خریده‌اید در فروشگاه اینترنتی خود به‌صورت آنلاین بفروشید.

صوفیا آموروسو یک مثال موفق در این کار مؤسس است. آموروسو شروع به خرید و باز فروش لباس‌های قدیمی و در وب‌سایت eBay کرد، و شرکتش تا حدی رشد کرد که بیست‌وچهار میلیون دلار در سال 2011 درآمد داشت و بیش از 200 کارمند استخدام کرد. کتاب او “دختر رئیس”، نگاهی الهام‌بخش به شروع کار او دارد.


https://keramatzade.com
از خدمات کم‌هزینه استفاده کنید

در تمامی مراحل کارآفرینی خانگی ، از آغاز تا مرحله رشد و توسعه، در کنار روش‌های اثربخش و البته گران‌قیمت، ابزارها و راه ‌و روش‌های کم‌هزینه نیز وجود دارد. کافی است خلاق باشید و با برنامه عمل کنید.

از طریق ابزارها وب‌سایت‌های متعددی که در اینترنت مجود است، می‌توانید وبسایتی کم‌هزینه طراحی کنید و بدون پرداخت هزاران دلار به طراحان، فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید.
شبکه‌های اجتماعی ابزاری ارزان‌قیمت است که به شما این امکان را می‌دهد تا با میلیون‌ها کاربر در تعامل باشید. از عکس‌ها، نوشته‌ها و ویدئوهای خلاقانه و پرطرفدار استفاده کنید، محتوای مناسب خلق کنید و برای خود نام و نشان معتبر ایجاد کنید.

شروع کارآفرینی مستلزم خلاقیت و شوق‌وذوق برای ایده‌ای است که در سردارید. وقتی کاری که دوست دارید و از انجامش لذت می‌برید را پیدا کنید، احتمال یافتن راهی که همه‌چیز را درست و مرتب کند بیشتر می‌شود. پس اگر به کارآفرینی علاقه‌مندید یک ایده‌ی مناسب برای شروع کار در منزل پیدا کنید. ایده‌ای جدیدی که مشکلی از مشتریان را برطرف کند. ایده‌ای که شمارا به هیجان بیاورد! کارآفرینی ازآنجا شروع می‌شود.

 

مقاله مرتبط:7 ایده درآمدزایی کارآفرینی اینترنتی

https://keramatzade.com
چگونه محصولاتمان را بفروشیم؟

قبل از این‌که به فکر فروش بیفتید به یک نکته مهم توجه کنید: سعی کنید قبل از تولید، سفارش بگیرید. این نکته به‌ویژه برای تولیدکنندگان مواد فسادپذیرتر مثل سبزی خردشده یا چیپس میوه اهمیت بیشتری دارد و اما فروش… برای فروش چند راه‌حل دارید.

  • مهم‌ترین گزینه، مذاکره با رستوران‌ها، فست فودها و سوپرمارکت‌های محله‌ خودتان است

.

  • گزینه بعدی فروش اینترنتی است. با ایجاد صفحات شخصی می‌توانید برای فروش محصولاتتان تبلیغ کنید یا می‌توانید با نصب چند آگهی در خیابان محل زندگی‌تان کالاهای تولیدی‌تان را به‌صورت مستقیم عرضه کنید. در آگهی‌تان قیمت عرضه به‌صورت مستقیم را محور تبلیغتان قرار دهید تا هم‌محله‌ای‌هایتان ترغیب شوند به‌جای خرید از واسطه‌ها به‌صورت مستقیم از شما خرید کنند.

 

  • گزینه بعدی مراجعه به مراکزی است که می‌دانید مصرف‌کننده عمده هستند مثلاً برای قند، کافی‌شاپ‌ها، سفره سراها یا پاتوق‌های تفریحی که در محله‌تان وجود دارد و برای سبزی خرد‌شده، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، ساندویچی‌ها، مهدهای کودک و مدارسی که به بچه‌ها یک وعده‌غذا ارائه می‌دهند.

 

 باوجود تمام رقبایی که در بازار وجود دارد اگر شما کیفیت محصول و خدمات خودتان را ارتقاء دهید قول می‌دهم هیچ رقیبی برایتان وجود نخواهد آمد.

https://keramatzade.com


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 96/7/17:: 6:47 عصر     |     () نظر