سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بسیار یاد مرگ کند، خداوند دوستش خواهد داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
https://keramatzade.com

 

بیمه آنلاین ،خرید آنلاین بیمه شخص ثالث بیمه ایران از طریق وب سایت و اپلیکیشن های موجود امکان پذیر است.بیمه آنلاین ، این وب سایت و اپلیکیشن ها متعلق به کارگزاران رسمی بیمه و یا نمایندگی بیمه ایران درتهران یا سایر شهرها (نماینده حقیقی یا حقوقی) می باشد.بیمه آنلاین ، اما بهتر است قبل از خرید آنلاین بیمه ثالث ایران مختصری با این بیمه نامه آشنا شوید.


بیشترین متقاضی بیمه آنلاین

بیمه ثالث پرفروش ترین نوع بیمه است. بیمه آنلاین ،البته اجباری بودن این بیمه نامه در فروش بالای آن بی تاثیر نیست. بیمه ثالث ایران خسارات مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث را در حوادث رانندگی پرداخت می نماید. سقف پوشش های بیمه ثالث ایران برای خسارات مالی تا سقف انتخاب شده در بیمه نامه است . این عدد در سال 97 بین 7.7 تا 30 میلیون تومان بسته به انتخاب بیمه گزار می باشد. برای خسارات جانی دیه کامل مسلمان در ماه حرام مد نظر قرار می گیرد. این مبلغ در سال 97 معادل 308 میلیون تومان است.


حق بیمه آنلاین ثالث ایران چگونه محاسبه می گردد؟

در خرید آنلاین بیمه شخص ثالث بیمه ایران ، میزان حق بیمه ثالث ایران بر اساس معیارهای مختلفی تعیین می شود. بیمه آنلاین ،این معیار ها عبارتند از :

1- حق بیمه پایه ثالث

2- میزان تخفیف عدم خسارت

3- کاهش میزان تخفیف به صورت پلکلنی در صورت بروز خسارت

4- میزان جریمه دیرکرد برای تمدید بیمه نامه ثالث ایران

5- کاربری خودرو و میزان ریسک آن

6- پوشش مالی انتخابی توسط بیمه گزار

7- طول مدت اعتبار بیمه نامه

8-عمر و سال ساخت خودروی مورد بیمه


بیمه آنلاین ،مراحل خرید آنلاین بیمه شخص ثالث بیمه ایران

 

1-ورود اطلاعات خودرو

2- انتخاب میزان پوشش خسارت جانی و مالی بیمه ثالث ایران

3- تکمیل خرید و سفارش بیمه نامه ثالث ایران

4- پرداخت حق بیمه به صورت آنلاین یا پرداخت در محل

5- صدور بیمه نامه ثالث و تحویل بیمه نامه در محل

6-تحویل بیمه نامه شخص ثالث سال قبل به نماینده شرکت


خرید بیمه آنلاین سایر رشته های بیمه ای در بیمه ایران

علاوه بر امکان خرید آنلاین بیمه شخص ثالث بیمه ایران، این امکان برای بیمه بدنه ایران، بیمه عمر ایران، بیمه آتش سوزی ایران، بیمه زلزله ایران، بیمه مسئولیت ایران و … نیز فراهم شده است.

 

علاوه بر فروش بیمه آنلاین ،، امکان مشاوره، استعلام و صدور بیمه نامه تمامی رشته های بیمه ای توسط شعب و نمایندگی بیمه ایران اصفهان و سایر شهرها وجود دارد. این شبکه فروش و نمایندگی بیمه ایران در تمامی مناطق تهران از جمله نمایندگی بیمه ایران شمال تهران، نمایندگی بیمه ایران جنوب تهران، نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران، نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران و نمایندگی بیمه ایران در غرب تهران ارائه خدمات می نمایند.


چگونه بیمه ایران را به صورت بیمه آنلاین تهیه کنیم؟

با توجه به ابلاغ بیمه مرکزی و همچنین عدم نیاز به صدور بیمه نامه به صورت فیزیکی خرید بیمه ثالث اینترنتی به آسانی قابل انجام است.

در گذشته خرید بیمه آنلاین ، الزام به صدور بیمه نامه در نمایندگی بیمه و به صورت فیزیکی داشت. بنابر این برای خرید بیمه باید در نمایندگی بیمه حضور و بیمه نامه را شخصا تحویل میگرفتیم. شرکت هایی که بیمه نامه را غیر حضوری صادر میکردند در واقع صدور بیمه را با تاخیر انجام میدادند. این تاخیر در بسیاری از موارد بیمه گذار را دچار خسارت غیر قابل جبران میکرد.


صدور فوری بیمه آنلاین ثالث ایران

در حال حاظر هر نمایندگی بیمه ایران امکان صدور فوری بیمه نامه را دارد. بعد از صدور بیمه نامه کافی است تا فایل دیجیتالی بیمه نامه را در موبایل خود دریافت نمایید. نیاز به حضور در دفتر نمایندگی وجود ندارد. خرید آنلاین بیمه شخص ثالث بیمه ایران به صورت فوری قابل انجام خواهد بود.

از سوی دیگر الزام به همراه داشتن بیمه ثالث به صورت فیزیکی حذف گردیده است. بیمه آنلاین ،به این مفهوم که در صورت تصادف ارائه شماره بیمه نامه به پلیس کفایت میکند. همچنین به دلیل امکان استعلام فوری بیمه ثالث چک کردن بیمه نامه بسیار ساده و در لحظه امکان پذیر شده است.


سرعت صدور بیمه آنلاین

در سال 1400 با توجه به دلایلی که ذکر شد. میتوان در کوتاه ترین زمان ممکن به بیمه نامه دسترسی و درخواست صدور را به نمایندگی ارسال کرد.

در نمایندگی بیمه ایران صدور بیمه ایران به صورت بیمه آنلاین ، و فوری صادر و اطلاعات آن در اختیار بیمه گذار قرار میگیرد.


برای صدور بیمه آنلاین ،بیمه نامه ثالث چه مدارکی را نیاز داریم؟

با توجه به امکان استعلام موارد مورد نیاز برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث بیمه ایران ، مدارکی که برای صدور نیاز می‌باشد چند مورد محدود بیشتر نخواهد بود.

در صورتی که بیمه ثالث بیمه ایران دارید، کافی است برای تمدید بیمه آنلاین ، با نمایندگی بیمه تماس و مدارک زیر را ارسال نمایید.

  1. گواهینامه دارای اعتبار
  2. بیمه نامه دارای اعتبار
  3. کارت شناسایی خودرو

در صورتی که بیمه نامه قبلی صادر شده از نمایندگان بیمه ایران باشد برای تمدید فقط به مدارک ذکر شده نیاز خواهید داشت.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
You have already voted for this article with rating 5


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 100/12/24:: 1:10 صبح     |     () نظر