سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریفترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح تو پدیدار شود . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

 

خرید بیمه نامه آنلاین ،تا قبل از سال 1314 هیچ شرکت بیمه‌ای که داخلی باشد در ایران وجود نداشت و بازار بیمه کشور در اختیار شرکت‌های خارجی بود تا این که شرکت بیمه ایران در آبان ماه همین سال رسماً تاسیس شد و به این ترتیب عنوان نخستین شرکت بیمه در کشور را از آن خود کرد.خرید بیمه نامه آنلاین ، بیمه ایران تجربه بسیاری در زمینه خدمت‌رسانی در انواع رشته‌های بیمه‌ای دارد همین موضوع باعث شده تا بیمه‌گزاران اطمینان زیادی نسبت به این شرکت داشته باشند.خرید بیمه نامه آنلاین ، در حال حاضر بیشترین سهم بازار ‌ بیمه شخص ثالث متعلق به بیمه ایران است در واقع این شرکت بیشترین تعداد بیمه‌های شخص ثالث را صادر می‌کند که این موضوع هم نشان‌دهنده سابقه خوب این شرکت است و هم اهمیتی که بیمه‌های شخص ثالث دارند. خرید بیمه نامه آنلاین ،بیمه شخص ثالث، بیمه اجباری خودرو است و همه رانندگان موظف به تهیه آن هستند و به ازای هر روزی که در تهیه و تمدید آن تاخیر داشته باشند جریمه می‌شوند. خرید بیمه نامه آنلاین ،این بیمه خسارت‌های جانی و مالی افراد زیان‌دیده و همچنین خسارت‌های جانی راننده مقصر را جبران می‌کند به همین دلیل می‌گوییم نداشتن این بیمه ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد.


حال چه می‌شود اگر بیمه شخص ثالث نداشته باشیم؟ همان طور که گفتیم داشتن بیمه ثالث برای دارندگان وسیله نقلیه اجباری است و تردد بدون این بیمه جرم محسوب می‌شود. عواقب اصلی نداشتن بیمه شخص ثالث عبارتند از:

  • یکی از عواقب نداشتن بیمه شخص ثالث این است که پلیس فرد را جریمه می‌کند و خودروی وی به پارکینگ منتقل می‌شود. حال برای آن که شخص بتواند ماشین خود را از پارکینگ نیروی انتظامی بیرون بیاورد باید برای خودرو خود بیمه شخص ثالث بخرد و جریمه دیرکرد و هزینه پارکینگ را پرداخت کند.
  • علاوه بر جریمه پلیس، شخص باید جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث را نیز پرداخت کند. جریمه دیرکرد بیمه ثالث به صورت روزشمار و با توجه به نوع خودرو و تعداد سیلندر آن تعیین می‌شود.
  • از دیگر عواقب نداشتن بیمه ثالث این است که امکان خرید و فروش خودرویی که تحت پوشش بیمه شخص ثالث نیست وجود ندارد؛خرید بیمه نامه آنلاین ، بنابراین در صورتی‌که مالک خودروی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث قصد معامله آن را داشته باشد ابتدا باید برای وسیله نقلیه خود بیمه شخص ثالث تهیه کند.
  • فرد فاقد بیمه ثالث تحت پوشش این بیمه نبوده و در زمان وقوع حادثه و تصادف باید خسارت‌های ایجادشده را از جیب بپردازد.

حال که به اهمیت داشتن بیمه شخص ثالث پی بردیم در اینجا این سوال پیش می‌آید که چرا باید بیمه شخص ثالث را از بیمه ایران تهیه کنیم؟ دلایل زیادی برای انتخاب بیمه شخص ثالث ایران وجود دارد که ما در اینجا به چند مورد مهم و کلی آن اشاره می‌‌کنیم.

محاسبه بیمه شخص ثالث ایران

حق بیمه پایه هر سال توسط بیمه مرکزی تعیین می‌شود و مبلغ آن هم بر اساس نرخ دیه و تعداد سیلندر خودرو مشخص می‌گردد. اما این مبلغ حق بیمه نهایی بیمه شخص ثالث نبوده و قیمت نهایی این بیمه در نهایت با توجه به عواملی مانند کاربری خودرو، تخفیف عدم خسارت، سقف پوشش‌های بیمه‌نامه و جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث تعیین می‌شود.

کاربری خودرو: برای این که کاربری خودرو را بررسی کنیم باید ببینیم راننده چه استفاده‌هایی از خودرو می‌کند. برای مثال خودروهای تاکسی، بیشتر در معرض حوادث رانندگی هستند و طبیعی است که حق بیمه شخص ثالث برای این خودروها نسبت به خودروهایی که کاربری عادی دارند بیشتر باشد. خرید بیمه نامه آنلاین ،حق بیمه شخص ثالث در سال 99 برای وسایل نقلیه سواری با کاربری آژانس، تاکسی و مسافرکش شخصی درون‌شهری، 10 درصد و سواری کرایه و مسافرکش شخصی برون‌شهری، 20 درصد بیشتر از حق بیمه وسایل نقلیه سواری مشابه است.

 

خسارات جانی و مالی واردشده به اشخاص زیان‌دیده با بیمه شخص ثالث جبران می‌شود. همچنین خسارت‌های جانی که برای راننده مقصر به وجود می‌آید تحت پوشش این بیمه است. خرید بیمه نامه آنلاین ،سقف پوشش جانی بیمه شخص ثالث بر اساس نرخ دیه‌ای است که هر سال از سوی قوه قضاییه اعلام می‌شود؛ بنابراین سقف پوشش جانی چیزی نیست که بیمه‌گزار بتواند در آن تغییری ایجاد کند. اما بیمه‌گزار می‌تواند میزان پوشش مالی را به انتخاب خود تعیین کند و در صورت تمایل سقف آن را افزایش دهد.

یکی از تخفیف‌هایی که شرکت‌های بیمه برای بیمه شخص ثالث در نظر می‌گیرند تخفیف عدم خسارت است.خرید بیمه نامه آنلاین ، این تخفیف برای خودروهایی که در مدت اعتبار بیمه‌نامه از شرکت بیمه خسارت دریافت نکرده باشند اعمال می‌شود. نکته‌ای که دانستن آن ممکن است برای بیمه‌گزاران مهم باشد این است که با یک بار تصادف، همه تخفیف‌های بیمه از بین نمی‌رود و میزان تخفیف به صورت پلکانی کاسته می‌شود. نحوه محاسبه تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث به شرح زیر است:

با توجه به اهمیتی که بیمه‌های شخص ثالث دارند بهتر است تمدید این بیمه را به تعویق نیندازید و بیمه‌نامه را قبل از روز آخر اعتبار آن تمدید کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود. اگر می‌خواهید این بیمه را در زمان مناسبی تمدید کنید باید بدانید بهترین زمان برای تمدید بیمه شخص ثالث یک هفته قبل از تاریخ سررسید بیمه‌نامه است. خرید بیمه نامه آنلاین ،اما چگونه می‌توانیم بیمه شخص ثالث را مطابق نیاز خود تهیه کنیم؟ در گذشته خرید بیمه شخص ثالث ایران تنها از طریق مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت ممکن بود اما در حال حاضر می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر مکانی که هستید بیمه شخص ثالث ایران را به صورت آنلاین تهیه کنید. برای خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث کافی است به سایت مدیر بیمه وارد شوید و اطلاعات اتومبیل خود از جمله نوع، برند و سال ساخت خودرو را وارد کنید. سپس در ادامه از شما خواسته می‌شود نام شرکت بیمه قبلی و تاریخ شروع و اتمام بیمه‌نامه‌ای که قصد تمدید آن را دارید تکمیل کنید. در نهایت با وارد نمودن درصد تخفیف بیمه شخص ثالث و حوادث راننده که روی بیمه‌نامه شما درج شده، وارد صفحه استعلام قیمت می‌شوید. بیمه ایران پوشش مالی بیمه ثالث را تا سقف 220 میلیون تومان ارایه می‌دهد. خرید بیمه نامه آنلاین ،بنابراین در این قسمت می‌توانید سطح تعهد مالی بیمه‌نامه را افزایش دهید و در نهایت قیمت بیمه شخص ثالث ایران و سایر شرکت‌های بیمه را با هم مقایسه کنید و در خصوص خرید خود تصمیم بگیرید. با خرید بیمه شخص ثالث از بیمیتو تا ساعت 21 در روزهای عادی و تا ساعت 19 در روزهای پنجشنبه و تعطیل، بیمه‌نامه شما همان روز صادر می‌شود.

 

Source:bimito
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 100/11/29:: 10:42 صبح     |     () نظر