سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدی های برادران را فراموش کن، تا دوستی شانرا پایدار کنی . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

 

sales بیمه شخص ثالث

بیمه نامه ماشین ،در میان انواع طرح‌های بیمه‌ای که از جانب شرکت‌های مختلف ارائه می‌شوند، بیمه شخص ثالث همچنان پرمخاطب‌ترین نوع بیمه است. بیمه نامه ماشین ،بدون شک یکی از دلایل اصلی سهم بالای بیمه شخص ثالث در بازار ایران، اجباری بودن این بیمه است.بیمه نامه ماشین ، به‌صورتی‌که اگر وسیله نقلیه‌ای تحت این پوشش نباشد، ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد که به آن خواهیم پرداخت.

اما به‌راستی بیمه شخص ثالث چه مواردی را پوشش می‌دهد و علت نام‌گذاری این بیمه چیست.بیمه نامه ماشین ، در پوشش بیمه شخص ثالث، شخص اول مالک وسیله نقلیه یا بیمه‌گزار، شخص ثانی شرکت بیمه یا بیمه‌گر و شخص ثالث فرد زیان‌دیده غیر از راننده مقصر در حادثه هستند.

برای مثال در یک حادثه رانندگی هزینه درمان، فوت و خسارت وارد شده به اموال تمامی افراد زیان‌دیده، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد. بیمه نامه ماشین ،راننده مقصر نیز تحت پوشش بیمه حوادث راننده که به تازگی جزئی از بیمه شخص ثالث شده است قرار می‌گیرد. با این تفاوت که بیمه حوادث راننده تنها خسارت‌های جانی را پوشش می‌دهد و در برابر خسارات مالی مسئولیتی ندارد.

بیمه شخص ثالث را تمامی شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند و نرخ بیمه در شرکت‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. همچنین تفاوت در کیفیت ارائه خدمات این بیمه می‌تواند تأثیر بسزایی در میزان رضایت بیمه‌گزار داشته باشد. در ادامه به بررسی بهترین بیمه شخص ثالث نیز خواهیم پرداخت.

خرید قسطی بیمه شخص ثالث کمک بزرگی است به افرادی که می‌خواهند حق بیمه را به صورت قسطی بپردازند. امکان خرید قسطی بیمه به وسیله بیمیتو نیز وجود دارد کافی است در زمان خرید بررسی کنید از کدام شرکت می‌خواهید بیمه شخص ثالث را به صورت قسطی بخرید. پس از انتخاب و در زمان ثبت سفارش تعداد و قیمت اقساط به شما نشان داده می‌شود. بیمه شخص ثالث را می‌توانید طی دو قسط پرداخت کنید. نصف هزینه بیمه شخص ثالث در ابتدا باید به صورت پیش‌پرداخت واریز شود. باقیمانده را می‌توان طی دو قسط و به صورت چک صیاد در فاصله‌های زمانی یک و دو ماه از زمان خرید بیمه به حساب شرکت بیمه واریز کرد. بیمه نامه ماشین ،یعنی تاریخ چک اول باید برای یک ماه بعد از خرید و تاریخ چک دوم باید برای دو ماه بعد از خرید باشد. ممکن است شرکتی که سال قبل از آن بیمه شخص ثالث خریده‌اید، بیمه‌نامه را به صورت قسطی ارایه ندهد و ناچار به تغییر شرکت خود باشید.

خرید قسطی بیمه شخص ثالث کمک بزرگی است به افرادی که می‌خواهند حق بیمه را به صورت قسطی بپردازند. امکان خرید قسطی بیمه به وسیله مدیر بیمه نیز وجود دارد کافی است در زمان خرید بررسی کنید از کدام شرکت می‌خواهید بیمه شخص ثالث را به صورت قسطی بخرید. پس از انتخاب و در زمان ثبت سفارش تعداد و قیمت اقساط به شما نشان داده می‌شود. بیمه شخص ثالث را می‌توانید طی چند قسط پرداخت کنید. بخشی از هزینه بیمه شخص ثالث در ابتدا باید به صورت پیش‌پرداخت واریز شود. بیمه نامه ماشین ،باقیمانده را می‌توان طی چند قسط و به صورت چک صیاد در فاصله‌های زمانی چند ماه از زمان خرید بیمه به حساب شرکت بیمه واریز کرد. ممکن است شرکتی که سال قبل از آن بیمه شخص ثالث خریده‌اید، بیمه‌نامه را به صورت قسطی ارایه ندهد و ناچار به تغییر شرکت خود باشید.

 

source:bimito
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 100/11/28:: 9:40 صبح     |     () نظر