سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این قرآن، ریسمان خدا و نور روشن گر ودرمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
https://keramatzade.com

 

اهمیت استعلام بیمه نامه شخص ثالث و پیگیری بیمه شخص ثالث

پیگیری بیمه شخص ثالث ،اگر خودرویی دارید خوب می دانید خرید خیلی از چیزها اجباری است. پیگیری بیمه شخص ثالث ،مثل خرید بیمه شخص ثالث . پیگیری بیمه شخص ثالث ،اما بیمه شخص ثالث باید از محل معتبری خریداری شود چرا که با توجه به تصویب قانون ازابتدای سال 1399 نسخه کاغذی بیمه شخص ثالث حذف گردیده است و تنها یک پیامک حاوی شماره بیمه نامه برایتان ارسال می شود. پیگیری بیمه شخص ثالث ،در این حالت چگونه می توانیم از اصالت بیمه شخص ثالث خود مطمئن شویم؟ پیگیری بیمه شخص ثالث ،در این مقاله روش های استعلام بیمه شخص ثالث خودرو برایتان شرح می دهیم.


پیگیری بیمه شخص ثالث وآموزش روش استعلام بیمه از سامانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی

اهمیت داشتن بیمه شخص ثالث بر هیچ کس پوشیده نیست. به خاطر داشته باشید که طبق بخشنامه بیمه مرکزی در خرداد 1399 نسخه چاپی بیمه شخص ثالث ارائه نمی شود و یک پیامک حاوی اطلاعات بیمه ای برایتان ارسال می گردد.پیگیری بیمه شخص ثالث ، اگر بخواهید از اصالت بیمه شخص ثالث خود اطمینان حاصل نمایید می بایست به سایت بیمه مرکزی مراجعه کنید. سامانه استعلام  سوابق بیمه ای  بیمه مرکزی ج.ا.ا ( سنهاب ) اطلاعات بیمه ای افراد را در هر شرکت بیمه ای به شما نمایش می دهد. هر بیمه گذاری می تواند سوابق بیمه ای خود را از هر یک از روش های زیر دریافت کند.


پیگیری بیمه شخص ثالث و استعلام بیمه با شماره بیمه نامه

ابتدا وارد سایت بیمه مرکزی (سنهاب ) شوید. پیگیری بیمه شخص ثالث ،در این حالت کافیست که شماره کامل بیمه نامه و نام شرکت بیمه را وارد نمایید.

 

استعلام بیمه با کد یکتا

کد یکتای بیمه مرکزی از سال 96 بر روی بیمه نامه ها با هدف استعلام آسان تر از بیمه مرکزی درج گردید. پیگیری بیمه شخص ثالث ،در این روش تنها با وارد کردن کد یکتای بیمه مرکزی همچون عکس زیر می توانید استعلام بیمه نامه خود را دریافت نمایید.

 

پیگیری بیمه شخص ثالث و استعلام بیمه با کد VIN

روش دیگر برای استعلام بیمه شخص ثالث،  از طریق کد VIN خودرو  می باشد. کد VIN خودرو بر روی کارت خودرو به شکل زیر درج شده است.

 

مشخصات VIN  خودرو تان را در محل زیر با انتخاب گزینه استعلام با کد VIN وارد کنید.

 

پیگیری بیمه شخص ثالث و استعلام بیمه با پیامک

اما راه ساده تر دیگری هم برای استعلام بیمه نامه وجود دارد.پیگیری بیمه شخص ثالث ، این روش برای افرادی است که به اینترنت دسترسی ندارند و تنها با یک پیامک می‌توانند بیمه شخص ثالث خود را استعلام بگیرند. تنها باید طبق دستورالعمل زیر مشخصات بیمه شخص ثالث را به سامانه بیمه مرکزی پیامک کنید. برای دریافت استعلام بیمه ثالث خودرو سه دستور العمل دارد. بر اساس هریک از دستورالعمل های زیر را انتخاب کردید به سامانه 30002621 پیامک کنید.

  • دستور العمل اول ارسال پیامک :

شماره بیمه نامه چاپ شده * کدملی بیمه گذار * 1 نمونه: 91/01/002/000123 * 0038515000 * 1

  • دستورالعمل دوم ارسال پیامک :

کد یکتای بیمه نامه * کد ملی بیمه گذار * 2 نمونه: 1234567890 * 0038515000 * 2

  • دستورالعمل سوم ارسال پیامک :

VIN *  کد ملی متعلق به شماره همراه استعلام کننده * 3

 3*0038515000*IRFC8511V0804409 : نمونه


آموزش استعلام سوابق بیمه بدنه و پیگیری بیمه شخص ثالث

اگر می‌خواهید سوابق بیمه ای خودرویتان را استعلام بگیرید ادامه این مطلب را از دست ندهید. پیگیری بیمه شخص ثالث ،ممکن است برایمان این سوال به وجود بیاید که چگونه سوابق بیمه بدنه و شخص ثالث را در طی چند سال استعلام بگیریم. از سال 1386 کلیه سوابق بیمه ای در سامانه بیمه مرکزی درج شده است و قابل استعلام می باشد. به صفحه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران وارد شوید و گزینه استعلام سوابق بیمه ای خودرو را بزنید.

 

با کلیک بر روی این گزینه می توانید سوابق بیمه ای خودتان را از ابتدا تا کنون مشاهده کنید .

 

گزنه ثبت استعلام جدید را انتخاب کنید .

 تیک گزینه تایید را بزنید و مرحله بعدی را کلیک کنید.

 

مشخصات خواسته شده را در هر قسمت وارد نمایید. این نکته را به خاطر داشته باشید شماره موبایل درج شده حتما می بایست متعلق به بیمه گذار باشد.پیگیری بیمه شخص ثالث ، پس از تایید، پیامکی حاوی کد تاییدیه برایتان ارسال می شود. کد پیامک شده را در محل مشخص وارد کنید و مجددا دکمه تایید را بزنید.

 

در این حالت پیامک حاوی کد پیگیری بیمه شخص ثالث ، برایتان ارسال می شود. پس از دریافت پیام از لینک ارسال شده می توانید سوابق خودروتان را دریافت نمایید.


پیگیری بیمه شخص ثالث ونمونه ای از استعلام سوابق بیمه ماشین

استعلام سوابق خودرو در قالب پی دی اف در همان لحظه دانلود می شود و شما می توانید کلیه سوابق بیمه ای  خودروتان را در یک جدول ببینید.

 

آیا میتوان با پلاک ماشین از بیمه استعلام گرفت؟

در حال حاضر استعلام سوابق خودرو با استفاده از شماره پلاک میسر نیست.پیگیری بیمه شخص ثالث ، سامانه سنهاب تنها اطلاعات بیمه ای را براساس شماره بیمه نامه و کد یکتا در اختیار شما قرار می‌دهد. البته  در حال حاضر استعلام سوابق بیمه تنها برای نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه امکان پذیر است.

پیگیری بیمه شخص ثالث وسایر روش های استعلام بیمه

درسایت بیمه مرکزی در قسمت دریافت سوابق بیمه ای علاوه بر سوابق خودرو می توانید سایر سوابق بیمه ای از جمله بیمه عمر و بیمه آتش سوزی و … را مشاهده نمایید. طبق مراحل قبلی لازم است مشخصاتتان را وارد نمایید.

 

 


خرید بیمه شخص ثالث از مدیر بیمه

همانطور که از اهمیت خرید بیمه شخص ثالث معتبر و نحوه استعلام اصالت بیمه شخص ثالث صحبت کردیم، مدیر بیمه با داشتن تجربه بلند مدت در ارائه خدمات بیمه ای ، یک مرجع معتبر و قابل اطمینان برای خرید آنلاین بیمه نامه می باشد. پیگیری بیمه شخص ثالث ،شرکت مدیر بیمه با کادر متخصص و مجرب خود، شما را در خرید انواع بیمه نامه از شرکت های بیمه معتبر راهنمایی می کند. البته که رسالت مدیر بیمه تنها فروش بیمه نامه نیست. پس از خرید بیمه نامه برای صدور انواع الحاقیه و راهنمای دریافت خسارت روی ما حساب کنید.

source :bimilike.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 100/11/21:: 8:25 صبح     |     () نظر