سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون حدیثى را شنیدید آن را فهم و رعایت کنید ، نه بشنوید و روایت کنید که راویان علم بسیارند و به کاربندان آن اندک در شمار . [نهج البلاغه]
https://keramatzade.com

استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک ،تا به حال برایتان پیش آمده فراموش کنید ماشینتان بیمه دارد یا نه؟استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک ، مدارکتان را گم کنید و هیچ اطلاعی از بیمه ماشین نداشته باشید؟استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک ، یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای جواب به این سوال‌ استعلام بیمه شخص ثالث و یا بیمه بدنه است.استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک ، روش‌های مختلفی برای استعلام گرفتن بیمه‌ها وجود دارد. از راحت‌ترین این روش‌ها باید به استعلام با پلاک ماشین و استعلام بیمه خودرو با کد ملی اشاره کنیم.


انواع بیمه‌های خودرو و استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک

منظور از بیمه ماشین معمولاً بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه است. اگر در زمان داشتن بیمه خسارت ببینید، ماشینتان آسیب ببیند، به بقیه ماشین‌ها یا آدم‌ها خسارت بزنید، بیمه هزینه‌ها را پرداخت می‌کند. استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک ،دریافت استعلام یعنی کاری که شما به عنوان شخص بیمه شده انجام می‌دهید تا از شرایط بیمه‌نامه‌تان آگاه شوید. در هر زمانی می‌توانید از بیمه استعلام بگیرید. ما در اینجا می‌خواهیم استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک  ماشین و کد ملی را توضیح دهیم که می‌تواند برای افراد مختلف مخصوصلاً کسانی که قصد خرید خودرو جدیدرا دارند مفید باشد.


استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک ،روش‌های دریافت استعلام بیمه ماشین

 

یک روش برای دریافت استعلام بیمه‌نامه این است که به سایت بیمه مرکزی مراجعه کنید و از طریق سامانه سنهاب نسبت به دریافت استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک ، اقدام کنید. استعلام از طریق سامانه سنهاب به چند روش برای جزییات مختلف انجام می‌شود:

استعلام تخفیفات ثالث با پلاک و کد ملی:

برای استعلام گرفتن مقدار تخفیف‌های ماشین یا موتورتان باید پلاک وسیله نقلیه، کد ملی و شماره تلفن همراه را وارد کنید. توجه داشته باشید که برای هر شماره تلفن در روز 5 بار می‌توان استعلام ثبت کرد.

استعلام بیمه شخص ثالث با پیامک:

برای استعلام بیمه ماشین با پیامک به شماره بیمه‌نامه و شماره تلفن،‌ کد یکتای بیمه‌نامه و کد ملی یا VIN‌به همراه شماره تلفن نیاز دارید.  استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک ، را در یکی از قالب‌های زیر به شماره 30002621 بفرستید:

قالب پیامک: شماره بیمه نامه چاپ شده * شماره بیمه گذار * 1

نمونه: 99/01/002/000189 * 1138598000 * 1

قالب پیامک: کد یکتای بیمه نامه * کد ملی بیمه گذار * 2

نمونه: 1234567890 * 0038964000 * 2

قالب پیامک: VIN * کدملی متعلق به شماره همراه استعلام کننده * 3

نمونه: 3 * 0038596000 * IRFC8521V07044190

استعلام بر اساس شماره بیمه‌نامه:

در این روش باید اطلاعات مربوط به شرکت بیمه‌گر، شماره بیمه‌ نامه، شماره تلفن همراه و کدملی یا شناسه ملی خود را وارد کنید.

استعلام بر اساس کد یکتا بیمه‌نامه:

با وارد کردن کد یکتا و کد ملی (یا شناسه ملی) از طریق سامانه سنهاب می‌توانید استعلام بیمه اتومبیل خود را تهیه کنید.

با استفاده از سامانه سنهاب بیمه مرکزی و از طریق شماره بیمه یا کد یکتا نیز می‌توانید استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک ، تهیه کنید.


استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک،چطور استعلام بیمه با پلاک ماشین بگیریم؟


استعلام بیمه با پلاک ماشین در خصوص بیمه بدنه

بیمه بدنه خسارت‌های واردشده به خودرو را جبران می‌کند چه بیمه‌گزار مقصر حادثه باشد و چه نباشد! بیمه بدنه اختیاری است و به همین علت ممکن است خودرویی این بیمه را نداشته باشد. به کمک استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک ، نیز می‌توانید بفهمید که خودرو بیمه بدنه دارد یا خیر و همچنین ببینید که این خودرو چند بار از بیمه خود استفاده کرده و به عبارتی چند بار تصادفی داشته که بابت آن از بیمه خسارت دریافت کرده است.


خرید آنلاین انواع بیمه‌ها از طریق مدیر بیمه

شما می‌توانید علاوه بر بیمه‌های خودرو انواع بیمه‌ها از جمله بیمه درمان تکمیلی، بیمه مسافرتی و… را به صورت آنلاین از

مدیر بیمه خریداری کنید. استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک ،قبل از خرید نیز می‌توانید استعلام آنلاین بیمه عمر، یا استعلام آنلاین بیمه آتش سوزی و یا استعلام بیمه خودرو را انجام دهید.

Source :bimito.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 100/11/16:: 5:13 عصر     |     () نظر