سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دورترین آفریدگانِ از خداوند متعال، دولتمندِ بخیل است . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

1-استعلام بیمه شخص ثالث

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران (همانند سایر شرکت‌های بیمه‌گر) برای تمامی مدل‌های خودرو در سایت مدیر بیمه امکان پذیر است. برای خرید راحت و آسان بیمه ایران (ثالث یابیمه بدنه ایران) می‌توانید حق بیمه خودرو خود را بصورت آنلاین محاسبه کنید و در صورت نیاز به مشاوره درخصوص انواع بیمه‌ها با مدیر بیمه  در تماس باشید.

استعلام آنلاین بیمه شخص ثالث

 بیمه شخص ثالث ایران با بیشترین سهم از بازار بیمه، پرطرفدارترین بیمه بین ایرانیان محسوب می‌شود. اما در اینجا می‌توانید قیمت بیمه شرکت ایران را با سایر شرکت‌‌های بیمه مقایسه و خرید کنید.

 

بیمه شخص ثالث ایران

می‌توانید برای محاسبه قیمت بیمه ثالث ایران در سال 98 و نیز خرید اینترنتی آن در مدیر بیمه اقدام کنید.

 

استعلام نرخ بیمه شخص ثالث

برای تمدید بیمه شخص ثالث ایران نیز تنها کافیست با کلیک بر روی این دکمه "خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران"، مشخصات خودروی خود را در فرم وارد کنید و قیمت بیمه شخص ثالث ایران را استعلام کنید و پس از آن  و با ثبت سفارش بیمه‌نامه خود را بصورت آنلاین تمدید کنید.

سفارش در مدیر بیمه به راحتی انجام میشود. در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره 09131760166 با مدیر بیمه  در ارتباط باشید.
بیمه‌نامه شما در کمترین زمان و در همان روز صادر خواهد شد. شما می‌توانید در زمان انتخابی بیمه‌نامه خود را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

2-نرخ بیمه بدنه

برای نرخ دهی بیمه بدنه ایران، می‌توانید اطلاعات خودرو، پوشش‌ها و تخفیف‌های خود را در سایت مدیر بیمه وارد کنید و بصورت آنلان قیمت بیمه بدنه ایران را محاسبه کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب فیلتر تمامی شرکت‌های بیمه در صفحه نمایش قیمت بیمه‌نامه، هزینه بیمه بدنه ایران را با سایر شرکت‌های بیمه ارائه دهنده مقایسه کنید. پس از محاسبه بیمه بدنه ایران و در صورت نیاز مقایسه با سایر شرکت‌ها، می‌توانید بصورت اینترنتی و با تکمیل مشخصات، بیمه بدنه ایران را آنلاین خریداری کنید و بدون نیاز به حضور، بیمه‌نامه خود را درب منزل تحویل بگیرید.

علاوه بر بیمه بدنه ایران، بیمه شخص ثالث ایران و سایر شرکت‌ها را می‌توانید در سایت ‌مدیر بیمه استعلام قیمت کنید و پس از مقایسه تمامی شرکت‌های بیمه‌ای، مناسب‌ترین بیمه‌نامه را انتخاب و خریداری نمایید.

می‌توانید برای محاسبه قیمت بیمه بدنه ایران در سال 98 و نیز خرید اینترنتی آن در سایت مدیر بیمه اقدام کنید.

برای تمدید بیمه بدنه ایران، توجه داشته باشید که در قسمت تخفیف‌ها (در صفحه نمایش قیمت بیمه‌نامه) تعداد سال‌های تخفیف خود را وارد نمایید تا از تمامی تخفیف بیمه بدنه ایران بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره 09131760166 با بیمه بازار در ارتباط باشید.


3-تخفیف بیمه شخص ثالث ایران

در میان انواع طرح‌های بیمه‌ای که از جانب شرکت‌های مختلف ارائه می‌شوند، بیمه شخص ثالث همچنان پرمخاطب‌ترین نوع بیمه است. بدون شک یکی از دلایل اصلی سهم بالای بیمه شخص ثالث در بازار ایران، اجباری بودن این بیمه است. به صورتی که اگر وسیله نقلیه‌ای تحت این پوشش نباشد، ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد که به آن خواهیم پرداخت.
اما به راستی بیمه شخص ثالث چه مواردی را پوشش می‌دهد و علت نامگذاری این بیمه چیست. در پوشش بیمه شخص ثالث، شخص اول مالک وسیله نقلیه یا بیمه گزار، شخص ثانی شرکت بیمه یا بیمه‌گر و شخص ثالث فرد زیان‌دیده غیر از راننده مقصر در حادثه هستند.

محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث 98

بر اساس قانون جدید بیمه شخص ثالث از این پس با داشتن 1 بار خسارت تمام سوابق تخفیف شما از بین نمی رود و فقط مقداری از تخفیفتان کم میشود.

محاسبه بیمه ثالث


قانون جدید تخفیفات بیمه شخص ثالث خودرو به شرح زیر است:
یکسال عدم خسارت 5%
2 سال عدم خسارت 10%
3 سال عدم خسارت 15%
4 سال عدم خسارت 20%
5 سال عدم خسارت 25%
6 سال عدم خسارت 30%
7 سال عدم خسارت 35%
8 سال عدم خسارت 40%
9 سال عدم خسارت 45%
10سال عدم خسارت 50%
11سال عدم خسارت 55%
12سال عدم خسارت 60%
13سال عدم خسارت 65%
14سال عدم خسارت 70%
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
یکبار خسارت مالی 20% کاهش تخفیفات
یکبار خسارت جانی 30% کاهش تخفیفات
دوبار خسارت مالی 30% کاهش  تخفیفات
دوبار خسارت جانی 70% کاهش تخفیفات
سه بار خسارت مالی 40% کاهش تخفیفات
سه بار خسارت جانی 100% کاهش تخفیفات


اگر‌ می‌خواهید بیمه شخص ثالث خود را با قیمت و شرایط جدید آن خریداری کنید، یک روش ساده پیش روی شماست و آن هم خرید از سایت مدیر بیمه است. شما‌ می‌توانید در سایت بیمه آنلاین مدیر بیمه اطلاعات خودرو و بیمه‌نامه قبلی خود را وارد کنید و پس از مقایسه دقیق قیمت بیمه ثالث در تمامی شرکت‌های معتبر، بیمه شخص ثالث مناسب با شرایط خود را انتخاب و خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران، البرز، آسیا و ... را انجام دهیم.

همچنین شما‌ می‌توانید در تمام مراحل خرید بیمه ‌نامه از مشاوره‌های تخصصی و بی طرفانه کارشناسان ازکی استفاده کنید.

مدیر بیمه(modirebimeh.ir) اولین مرکز مشاوره و انتخاب بیمه است که انواع بیمه از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر و ... را ارائه‌ می‌دهد.


چگونه می توان جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث را کاهش داد؟

در بخش های پیشین توضیح داده شد که بیمه شخص ثالث برای تمامی دارندگان وسایل نقلیه اجباری است و نداشتن آن حتی برای مدت کوتاهی در حد یک روز هم عواقبی را برای اشخاص به دنبال خواهد داشت. شرایط مختلفی را می توان تصور کرد که در آن اشخاص امکان تمدید بیمه نامه را در تاریخ مقرر نداشته باشند. عواملی مانند: فراموشی، مشکلات مالی، در دسترس نبودن دفتر بیمه و یا … به این ترتیب شرکت های بیمه در صورتی که در تمدید بیمه شخص ثالث تاخیر داشته باشید آن را به صورت روزشمار محاسبه و اعمال می کند.

هزینه ای که تحت عنوان دیرکرد بیمه شخص ثالث به حق بیمه اضافه می شود به هیچ عنوان قابل تخفیف نبوده و کاهش یا حذف آن توسط نمایندگی دفتر بیمه تخلف به شمار می آید.

 

عواقب دیرکرد بیمه شخص ثالث

علاوه بر جریمه دیرکرد که در نهایت متوجه دارندگان وسایل نقلیه می شود، تبعات متعدد دیگری نیز وجود دارند که برای شخص مشکل آفرین می شوند:

  1. متوقف شدن توسط پلیس راهنمایی و رانندگی : به محض اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو شما را به عنوان وسیله نقلیه ای فاقد بیمه شخص ثالث شناسایی کند، خودرو شما متوقف و به پارکینگ انتقال داده می شود. در این حالت به سرعت باید بیمه نامه شخص ثالث تهیه کنید و علاوه بر جریمه دیرکرد، هزینه های پارکینگ هم بر عهده شما خواهد بود.
  2. تصادفات و خسارت ها: در صورتی که بیمه شخص ثالث شما به پایان رسیده باشد، در سوانح رانندگی چه مقصر باشید و چه زیان دیده، مشکلات مختلفی را پیش رو خواهید داشت. اگر مقصر باشید تمامی هزینه ها و خسارات مالی و جانی به عهده شما خواهد بود. در چنین وضعیتی اگر فردی در تصادف فوت کند و یا دچار صدمات جدی جانی شود با موقعیت سخت و جبران ناپذیری مواجه می شوید.
    در صورتی که زیان دیده باشید باز هم مشکلاتی برای شما پیش می آید. پلیس راهنمایی و رانندگی برای ارائه گزارش سانحه و جزییات آن به مدارک هر دو طرف تصادف نیاز دارد. شرکت بیمه ای هم که طرف قرارداد شخص مقصر است، در پرداخت خسارت ها به شخص زیان دیده که اعتبار بیمه شخص ثالث او به اتمام رسیده، ممکن است مشکلاتی به وجود آورد و به این ترتیب زیان های مالی و جانی سنگینی متوجه شما خواهد بود.
  3. خرید و فروش خودرویی که فاقد بیمه شخص ثالث است: امکان خرید و فروش خودرویی که فاقد بیمه شخص ثالث است وجود ندارد و مالک باید برای خودرو بیمه شخص ثالث تهیه کند.
  4. افزایش حق بیمه: همانطور که قبلا گفته شد، جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث به هیچ عنوان قابل بخشش و یا تخفیف نیست و مواردی پیش می آید که این مبلغ حتی به یک میلیون تومان هم می رسد.

خودرویی که دارای «ت ع خ » (تخفیف عدم خسارت) باشد، در صورتی که در تمدید بیمه شخص ثالث تاخیر داشته باشد، تعداد سال های تخفیف آن از بین نمی رود و شرکت بیمه آن را در محاسبه بیمه اصلی لحاظ خواهد کرد. برای مثال ماشینی که سه سال «ت ع خ» دارد، مطابق با روزهای تاخیر در تمدید بیمه نامه جریمه خواهد شد و این دیرکرد را بدون هیچ گونه تخفیفی باید پرداخت کند. اما در محاسبه حق بیمه اصلی، تعداد سال های عدم خسارت و تخفیف شامل آن لحاظ می شود و در پرداخت حق بیمه اصلی از 15% تخفیف برخوردار خواهد شد.

 

چند روز قبل از اتمام اعتبار بیمه نامه برای تمدید آن باید اقدام کرد؟

اعتبار بیمه نامه از راس 12 بامداد فردای خرید بیمه نامه شروع می شود و در بامداد روز سررسید (که در بیمه نامه ذکر شده) به پایان می رسد. برای مثال در صورتی که سررسید بیمه نامه شما روز چهارشنبه باشد و شما در هر ساعتی از همان روز بیمه نامه خود را تمدید کنید، اعتبار بیمه نامه جدید شما از 12 بامداد پنجشنبه شروع می شود و در این فاصله تحت پوشش بیمه شخص ثالث به شمار نمی آیید و در صورت بروز حادثه، تمامی هزینه ها را شخصا باید پرداخت کنید.

 

بهترین زمانی که برای تمدید بیمه نامه می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم، یک هفته قبل از پایان اعتبار است. تمدید بیمه نامه زودتر از یک هفته، از نظر کارشناسی مقرون به صرفه نیست و به نحوی هدر دادن پول و زمان است.

در مدت زمانی که بیمه نامه قبلی و بعد هم پوشانی دارند و تاریخ آن بین هردو بیمه نامه مشترک است، از بیمه نامه قبلی استفاده می شود و آن را ملاک قرار می دهند.

اگر 4 سال تخفیف عدم خسارت داشته باشید این رقم در بیمه نامه جدید شما نیز درج می شود. در صورتی که در مدت هم پوشانی دو بیمه نامه دچار سانحه شوید و شرایط به نحوی باشد که از بیمه شخص ثالث خود استفاده کنید 4 سال تخفیف شما از بین می رود و باید در بیمه نامه جدید اعمال شود. در این حالت باید مبلغی را که به عنوان ت ع خ از حق بیمه اصلی شما کسر شده بود پرداخت کنید و الحاقیه ای دریافت می کنید که در آن از بین رفتن ت ع خ نوشته شده است.

 

یک استثنا در بخشش جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

فقط در یک صورت است که جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث بخشیده می شود. آن هم در حالتی است که اعتبار بیمه نامه شما در زمانی به پایان برسد که خودرو در پارکینگ نیروی انتظامی باشد. در این حالت می توانید با ارائه مجوز رفع توقیف به شرکت بیمه طرف قراردادتان از پرداخت جریمه دیرکرد معاف شوید.

یکی از بهترین راه ها برای خرید و تمدید بیمه، خرید آنلاین بیمه از سایت مدیر بیمه است. به این ترتیب هیچ گونه محدودیتی از نظر زمان و مکان نخواهید داشت و در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید و در هر نقطه ای از جهان که هستید می توانید بیمه مورد نظر خود را خریداری و یا تمدید کنید. یکی از مزایای ویژه آن، یادآوری سررسید بیمه در زمان مناسب به شما است.

 

روش های انتقال بیمه شخص ثالث

موقعیت های مختلفی وجود دارد که ممکن است تصمیم به انتقال بیمه شخص ثالث خود بگیرید. چند روش برای انجام این کار وجود دارد:

  1. تمدید بیمه شخص ثالث با شرکت دیگر: در موقعیت های بسیاری مانند عدم رضایت از خدمات ارائه شده و یا … ممکن است تصمیم بگیرید که بیمه شخص ثالث خود را با شرکت دیگری تمدید کنید. در این حالت روال کار و مدارک لازم، با همان حالتی که برای تمدید بیمه با شرکت قبلی لازم بود یکسان است.

در صورتی که بیمه شخص ثالث شما دارای ت ع خ باشد و تصمیم بگیرید بیمه نامه خود را با شرکتی دیگر تمدید کنید، تمامی سوابق و سال های تخفیف شما حفظ خواهد شد و به هیچ عنوان از بین نمی رود.

 

  • انتقال بیمه شخص ثالث به مالک جدید خودرو: بیمه بدنه تنها به یک شخص تعقل دارد و نمی توان آن را انتقال داد اما بیمه شخص ثالث عملکرد متفاوتی دارد و می توان آن را به شخص دیگر نیز انتقال داد چون این بیمه می تواند متعلق به خودرو و یا خود شخص باشد. در صورتی که ماشین خود را بفروشید، مالک جدید آن می تواند بیمه نامه را به نام خود ثبت کند. در این حالت یک الحاقیه به بیمه نامه اضافه می شود که نشان می دهد بیمه نامه به شخص دیگری انتقال داده شده است. در عین حال می توانید مشخصات بیمه نامه را تغییر ندهید و ماشین را با خیال راحت معامله کنید چون شماره شاسی خودرو در بیمه نامه نوشته شده و از آنجایی که کارت خودرو به نام مالک جدید آن ثبت می شود هیچ مشکلی متوجه شما نخواهد بود.
  • انتقال دادن تخفیف بیمه شخص ثالث: ممکن است در مواقعی تمایل به انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث خود به خودروی دیگری داشته باشید. این کار را می توانید به دو شکل انجام دهید. در صورتی که خودروی خود را بفروشید و ماشین جدیدی خریداری کنید، می توانید تخفیف بیمه نامه خود را به ماشین جدید انتقال دهید. حالت دوم مربوط به زمانی است که قصد داشته باشید تخفیف بیمه نامه خود را به شخص دیگری انتقال دهید. در این صورت انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث فقط در بین اعضای خانواده (پدر، مادر و فرزندان) امکان پذیر خواهد بود.

در انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث محدودیت «خودروهای مشابه» وجود دارد. این قانون شما را به این محدود می کند که فقط می توانید بین خودروهایی با کاربری مشابه این انتقال را صورت دهید. برای مثال نمی توانید تخفیف بیمه نامه خود را از یک تاکسی به یک خودرو با کاربری بارکش انتقال دهید.

 


در صورت گم شدن بیمه شخص ثالث چه روندی را باید طی کرد؟

اولین کاری که بعد از گم شدن بیمه شخص ثالث باید انجام دهید، گزارش فوری گم شدن آن به دفتر نمایندگی بیمه است. مشکل اینجا است که برای بیمه شخص ثالث نمی توان المثنی صادر کرد. تنها کاری که می توانید انجام دهید تقاضا برای صدور گواهی است و برای این کار باید به مجتمع بیمه ای که بیمه نامه از آن صادر شده مراجعه کنید.

اگر فرض کنیم شرکت بیمه خود را فراموش کرده باشید می توانید با استفاده از شماره پلاک، شماره شاسی، شماره موتور و یا شماره بیمه نامه از طریق سایت بیمه مرکزی مشخصات بیمه نامه خود را استعلام کنید. مدارکی که در هنگام مراجعه به مجتمع بیمه لازم دارید عبارتند از: کارت شناسایی معتبر و سند خودرو.

این گواهی از نظر ارزش قانونی هیچ تفاوتی با بیمه نامه ندارد. نمایندگی بیمه با استعلام کردن تعداد کوپن ها و تعداد سال های تخفیف عدم خسارت و … تمامی مشخصات مربوطه را در این گواهی ثبت می کند. اگر بعدها در یک حادثه رانندگی، شخص بیمه شده دچار خسارت شود شرکت بیمه الحاقیه ای تحت عنوان استفاده از بیمه شخص ثالث و از بین رفتن سال های تخفیف عدم خسارت صادر می کند که ضمیمه گواهی خواهد شد.

صدور گواهی بیمه شخص ثالث کاملا رایگان خواهد بود.

 

دریافت خسارت در حوادث مختصر و جزیی

اگر حادثه رخ داده خسارتی کم تر از 6 میلیون و 300 هزار تومان داشته باشد، شرکت بیمه برای پرداخت خسارت نیازی به کروکی و گزارش پلیس نخواهد داشت. در این حالت شرکت بیمه با حضور خودروهای هر دو طرف و مدارک لازم هزینه های این گونه خسارات را پرداخت می کند.

 

تغییرات قانون بیمه شخص ثالث در سال 97

حذف کوپن بیمه شخص ثالث: از آنجایی که مشخصات بیمه و تمامی سوابق در سیستم بیمه ثبت شده است بنا بر تشخیص کارشناسان نیازی به کوپن در بیمه نامه نیست.?
محاسبه تخفیف ها: در این قانون در صورتی که بعد از تصادف از بیمه خود استفاده کنید، تخفیف های شما به طور کامل از بین نمی روند و تنها بخشی از آن ها کسر می شود. برای مثال در حادثه اول 20 درصد و در حادثه دوم 30 درصد از تخفیف های شما از بین می رود. در مقابل از این به بعد سالانه به جای 10 درصد تنها 5 درصد به تخفیف های شما در بیمه شخص ثالث افزوده می شود.

 

خرید بیمه شخص ثالث

با توجه به تمامی نکاتی که گفته شد، معیارهای مناسبی برای خرید بیمه شخص ثالث دارید و از قوانین مربوط به این بیمه آگاهی پیدا کرده اید. حالا برای خرید بیمه شخص ثالث تمامی فاکتورهای موثر را می شناسید و می توانید با استفاده از مدیر بیمه خرید بیمه را به شکل مطلوب تجربه کنید.


یکی از عوامل مهمی که می‌ تواند قیمت بیمه بدنه خودروی شما را کاهش دهد، تخفیف‌های این بیمه است که توسط شرکت‌های بیمه ارائه می‌ شود. اصلی ترین تخفیف بیمه بدنه، تخفیف عدم خسارت است که به معنی تعداد سال هایی است که شما از بیمه بدنه خود استفاده نکرده باشید. تخفیف بیمه بدنه ایران علاوه بر تخفیف عدم خسارت، شامل تخفیف‌های دیگری هم می‌ شود. تخفیف هایی مثل تخفیف خودروی صفر، تخفیف ویژه ایثارگران و هیئت علمی، تخفیف گروهی بیمه بدنه و تخفیف پرداخت نقدی حق بیمه.

 

استعلام بیمه بدنه ایران

برای خرید بهترِ بیمه بدنه، استعلام قیمت و شرایط بیمه بدنه هر شرکت بسیار اهمیت دارد. برای استعلام بیمه بدنه ایران علاوه بر روش سنتی آن، یعنی مراجعه حضوری به شعب بیمه ایران، روش دیگری هم وجود دارد. روشی آسان تر و سریع تر که از طریق آن شما می‌توانید نرخ و شرایط بیمه‌نامه خود را به صورت آنلاین استعلام بگیرید. در این روش شما می‌توانید از طریق سایت ازکی، مشخصات خودروی خود را وارد کنید و استعلام بیمه بدنه ایران را به سادگی مشاهده کنید.

 

پرداخت خسارت بیمه بدنه ایران:

مدارک لازم برای دریافت خسارت بیمه بدنه ایران شامل:

  • اصل و کپی بیمه‌نامه بدنه وسیله نقلیه
  • اصل و کپی بیمه‌نامه شخص ثالث وسیله نقلیه
  • ارائه گزارش مقامات انتظامی (کروکی)
  • اصل و کپی گواهینامه راننده
  • اصل و کپی کارت ملی بیمه‌گذار و راننده
  • اصل و کپی شناسنامه مالکیت خودرو
  • اصل فاکتور هزینه‌های حمل و نجات وسیله نقلیه در صورت غیر قابل حرکت بودن
  • اصل فاکتور رسمی لوازم و قطعات تعویضی با نظر کارشناس بیمه و تایید سلامت وسیله نقلیه

 

برای دریافت خسارت بیمه بدنه نیاز است فرد بیمه‌گذار و مالک وسیله نقلیه، با مراجعه به بخش پذیرش و ارزیابی خسارت برای انجام تعمیرات خودرو اقدام کنند و در نهایت بعد از تأیید مبلغ نهایی خسارت، به بخش صدور چک مراجعه و خسارت خود را دریافت نمایند.

برای خرید بیمه بدنه ایران، دریافت مشاوره، اطلاع از آخرین تغییرات قانون و انتخاب بهترین بیمه بدنه خودرو از طریق سایت مدیر بیمه اقدام کرده و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 

خرید اینترنتی بیمه بدنه ایران در مدیر بیمه

یکی از راه‌های جدید خرید بیمه بدنه که در حال حاضر در میان بیمه گذاران رایج شده است، خرید اینترنتی آن است.مدیر بیمه نیز به عنوان یک مرکز مشاوره و انتخاب بیمه، بیمه بدنه ایران را به شما ارائه می‌دهد. 

همچنین اگر قصد خرید بیمه بدنه ایران را دارید، استعلام قیمت و خرید این بیمه از طریق مدیر بیمه فراهم شده است.


?مشخصات خودرو را در فرم محاسبه‌گر بیمه بازار وارد کنید.
? نرخ بیمه بدنه پراید را در معتبرترین شرکت‌های بیمه مشاهده و با هم مقایسه کنید.
? پس از تکمیل اطلاعات، با پرداخت آنلاین، خرید اینترنتی بیمه بدنه پراید خود را کامل کنید. 
? بیمه‌نامه شما در کمترین زمان و در همان روز صادر خواهد شد. شما می‌توانید در زمان و مکان انتخابی بیمه‌نامه خود را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.
? در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی مدیر بیمه به شماره 09131760166 تماس گرفته و با ما در ارتباط باشید.

 

source : modirebimeh


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/28:: 1:11 عصر     |     () نظر