سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با دادن صدقه و پیوند با خویشاوندان، گناهانتان را پاک کنید و محبوب خداوند شوید . [امام علی علیه السلام]
https://keramatzade.com

1-بیمه عمر ایران مان

بیمه عمر مان ایران یکی از انواع طرح های بیمه عمر شرکت بیمه ایران است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را با شرایط ویژه و خاص ارائه می کند . در این طرح شرکت بیمه ایران خواسته است که بهترین شرایط بیمه عمر را به بیمه گذاران خود ارائه نماید تا آن‌ها بتوانند با خیال آسوده بیمه عمر را تهیه نمایند. این که بیمه عمر مان ایران چیست و چه پوشش هایی را برای فرد بیمه شده ارائه می کند و چه شرایطی دارد  همه مواردی می باشد که در این مقاله به آن پرداخته‌ایم

اگر بیمه شده به علت حادثه و یا به هر علتی در طول مدت داشتن بیمه عمر مان ایران  دچار ازکار افتادگی شود بر اساس شرایط بیمه عمر از پرداخت حق بیمه معاف می شود و شرکت بیمه ایران تا پایان مدت قرارداد حق بیمه شما را پرداخت می کند.

4- سرمایه ازکارافتادگی بیمه عمر مان

سقف پوشش ازکار افتادگی بیمه مان تا 100 میلیون تومان است.

 

5- پوشش امراض خاص

اگر فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه عمر مان به یکی از 4 دسته بیماری سکته قلبی و یا مغزی مبتلا شود و یا عمل قلب باز انجام دهد و یا نیاز به پیوند هر کدام از اعضای اصلی بدن از جمله کلیه، قلب، کبد ،ریه، مغز استخوان داشته باشند می‌تواند از این پوشش استفاده کند. میزان سقف تعهدات این پوشش تا 25 درصد سرمایه فوت و تا سقف 20 میلیون تومان می باشد.

پوشش بیماری خاص و پوشش سرطان تا سن 60 سالگی به بیمه شده ها ارائه می شود.

 

6- پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه

اگر بیمه شده حادثه ای برایش اتفاقی بیافتد که هزینه پزشکی داشته باشد، می تواند از این پوشش تا سقف 5 میلیون تومان استفاده کند. میزان سرمایه هزینه پزشکی می‌تواند 0 تا 20 درصد سرمایه فوت به هر علت باشد.

حال که با انواع پوشش‌های بیمه عمر مان آشنا شدید بد نیست با دیگر مزایای آن نیز آشنا شوید.

 

مزایای بیمه عمر ایران مان چیست؟

  • این بیمه نامه تقریبا محدودیت سنی ندارد و هر فردی از بدو تولد تا 106 سالگی!!! (البته بهتره بگیم هیج محدودتی نداره) می‌تواند این بیمه عمر را داشته باشد
  • پوشش فوت در اثر حادثه تا پایان بیمه نامه و تا سن 108 سالگی ارائه می شود
  • علاوه بر پرداخت سود تضمینی، 85 درصد از منافع حاصل از سرمایه گذاری نیز به عنوان سود مشارکت به اندوخته ریاضی بیمه نامه پرداخت می شود
  • شما می‌توانید کل اندوخته و یا بخشی از اندوخته بیمه نامه را در پایان مدت بیمه نامه به مستمری تبدیل نمایید
  • -بیمه عمر مان از زمان صدور تا 7 روز پوشش فوت در اثر حادثه رایگان به بیمه شده های خود ارائه می کند. در بسیاری از شرکت های بیمه این پوشش دارای مدت انتظار می باشد
  • اگر حق بیمه توسط بیمه گذار پرداخت نشود از محل اندوخته فرد برداشت می شود و پوشش های بیمه نامه  علی رغم عدم پرداخت حق بیمه برای فرد برقرار می ماند
  • -هر فرد بیمه شده این امکان را دارد که بعد از پایان سال دوم بتواند بدون نیاز به ضامن می تواند 90 درصد ارزش بازخریدی بیمه نامه را برداشت نماید
  • در صورت نیاز فرد بیمه شده می‌تواند بیمه نامه را بازخرید کند. بازخریدی بیمه عمر مان ایران محدودیت زمانی خاصی ندارد
  • اندوخته  و سرمایه فوت این بیمه نامه معاف از مالیات می باشد

بروشور بیمه مان به همراه نمونه جدول خرید

شرکت بیمه ایران، در توضیح بیمه عمر مان ایران یک بروشور کلی طراحی کرده که شما می توانید در یک نگاه تمامی مزایا و پوشش های این بیمه نامه را بررسی نمایید. در بروشور بیمه مان یک جدول نمونه تعهدات بر اساس یک حق بیمه سالانه آورده شده که شما می توانید میزان پوشش  سرمایه فوت و امراض خاص به همراه ارزش بازخریدی برای یک فرد سالانه را مشاهده و بررسی نمایید.

 

  • واریز از طریق پوزهای دفاتر نمایندگی و شعب
  • واریز از طریق ATM بانک ملت
  • امکان پرداخت از طریق اینترنت بانک ملت
  • امکان پرداخت از طریق تلفن همراه  # 9668 * 770

 

مشاوره و خرید بیمه عمر مان ایران

در انتخاب بیمه عمر در بین همه شرکت‌هایی که این بیمه نامه را ارائه می کنند، بیمه عمر مان ایران یکی از گزینه‌هایی می باشد که با توجه به شرایط و پوشش هایی که ارائه می کند توسط بیشتر بیمه گذاران انتخاب می شود. اگر شما هم می خواهید این بیمه عمر را بخرید و یا این که می‌خواهید این بیمه نامه را با سایر بیمه‌نامه‌های عمر مقایسه کنید، کافی است با کارشناسان مدیر بیمه یا با شماره 09131760166 تماس بگیرید.



6-استعلام بیمه عمر مان ایران

 


9-استعلام پرداخت بیمه عمر ایران

 

از جمله شرکت‌­های بیمه‌­ای که تنوع بسیار زیادی در ارائه بیمه نامه‌های عمر دارد بیمه عمر ایران است که در طرح ­های مختلف فرآ­یند سرمایه گذاری و پوشش‌­های بیمه‌ای را برای بیمه گذاران ارائه می‌کند. البته شرایط بیمه عمر ایران در طرح‌های مختلف بیمه متفاوت می‌باشد که در ادامه به بررسی انواع بیمه‌های عمری که بیمه عمر ایران ارائه می‌کند می‌پردازیم:

1- بیمه عمر مان ایران
یکی از جدیدترین طرح‌های بیمه ای است که بیمه عمر ایران ارائه می‌کند. بیمه عمر مان علاوه بر اندوخته ساز بودن پوشش‌های بیمه‌ای کاملی نیز دارد.شرایط بیمه عمر ایران در این طرح  بسیار جامع می‌باشد و اگر فردی بخواهد یکی از به روزترین بیمه نامه‌های عمر را خریداری نماید یکی از بهترین گزینه می‌تواند باشد. اطلاعات کامل را در مطلب بیمه عمر مان مطالعه کنید.

 

بیمه عمر مان چیست؟

2- بیمه جامع زندگی
یکی از طرح‌هایی که در سال های قبل توسط بیمه عمر ایران ارائه می‌شود، بیمه جامع زندگی می‌باشد که در حال حاضر توسط شرکت بیمه ایران دیگر قابل ارائه نمی‌باشد.

3- بیمه عمر و بازنشستگی ایران
امکان دریافت بازنشستگی در پایان قرارداد بیمه عمر از طرح‌های جدید بیمه عمر ایران است که فرد با انتخاب این طرح می‌تواند از مزایای بیمه عمر و بازنشستگی ایران استفاده کنید. داشتن پشتیبان مالی برای فرزندانمان در زمانی که نیازمند این سرمایه هستند از دل نگرانی‌های بسیاری از خانواده‌ها می‌باشد. با داشتن این بیمه نامه امکان استفاده از چنین سرمایه‌ای برای هزینه‌های تحصیل و یا شروع یک کار تازه برای شما فراهم می‌‌شود.

4- بیمه ازدواج جوانان ایران
جبران هزینه­‌های ازدواج می‌تواند یکی از دردسرهای مالی باشد که نگرانی زیادی را برای جوانان ممکن است ایجاد کند. با داشتن بیمه عمر ازدواج جوانان می‌توانید از سرمایه بیمه نامه خود برای جبران هزینه‌های ازدواجتان استفاده کنید.

5- بیمه زنان خانه دار بیمه ایران
حمایت مالی از زنان خانه دار می­‌تواند انگیزه مهمی برای خرید بیمه عمر ایران باشد، چراکه با داشتن بیمه زنان خانه دار ایران می‌توانید از سرمایه پایان قرارداد برای استفاده از برخی مزایای بیمه عمر زنان خانه دار کمک بگیرید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که بیمه عمر کودکان ایران همانند بیشتر شرکت های بیمه دیگر برای ارائه  برخی از پوشش ها دارای شرایط سنی هستند مثلا برای استفاده از پوشش های نقص عضو و ازکارافتادگی، پوشش مستمری ازکارافتادگی بیمه شده باید حداقل 18 سال تمام داشته باشد.

نحوه محاسبه بیمه عمر ایران
برای محاسبه بیمه عمر ایران چندین عامل مهم موثرند که بر میزان سرمایه گذاری در بیمه عمر و هم در برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای می‌تواند اثر گذار باشد. که در ادامه به بررسی همه موارد خواهیم پرداخت:

1- میزان حق بیمه  پرداختی بیمه نامه عمر ایران2- سن بیمه شده

از عواملی که بر روی بیمه نامه عمر ایران موثر است سن بیمه شده است است. هر میزان سن بیمه شده کمتر باشد نتیجه بهتری را خواهید داشت. بازه سنی که می‌تواند بیمه عمر ایران داشته باشد از بدو تولد تا 65 سالگی می‌باشد، و در واقع بر اساس شرایط بیمه عمر ایران مجموع سن بیمه شده و بیمه گذار نباید بالاتر از 70 سال باشد.

تفاوت در بیمه نامه های یک فرد 10 ساله و 40 ساله در میزان اندوخته بیمه نامه عمر می‌باشد، اگر هر دو فرد حق بیمه یکسان پرداخت نمایند و شرایط بیمه‌ای یکسان داشته باشند، اندوخته بیمه‌ای متفاوتی خواهند داشت و فرد 10 ساله اندوخته بیشتری نسبت به فرد 40 ساله خواهد داشت، چون این دو سن ریسک بیمه‌ای متفاوتی را دارند، هرچه سن بیمه شده بالاتر می‌رود میزان ریسک بیمه‌ای وی هم بیشتر می‌شود.

3- مدت بیمه نامه
طول مدت بیمه نامه عمر در واقع مدتی است که پوشش‌های بیمه نامه عمر برای فرد برقرار می‌باشد و فرد می‌تواند از مزایای بیمه عمر ایران در طول مدت ایران استفاده نماید. در بیمه عمر ایران مدت بیمه نامه عمر  می‌تواند تا 30 سال باشد. حداکثر سنی که هر فرد می تواند بیمه عمر داشته باشد تا65 سالگی می باشد یعنی هر فردی از بدو تولد تا این سن می تواند بیمه نامه عمر داشته باشد. بر اساس شرایط بیمه عمر هر میزان مدت بیمه‌نامه طولانی‌تر باشد میزان سرمایه گذاری بیشتری خواهد بود، به عنوان مثال اگر دو نفر که سن یکسان داشته باشند و با حق بیمه یکسان، بیمه نامه عمر داشته باشند، نهایتا بیمه نامه‌ای که مدت طولانی داشته باشد سرمایه گذاری بیشتری هم خواهد داشت.

 

دریافت وام بدون نیاز به ضامن از مزایای بیمه عمر ایران است. بر اساس شرایط بیمه عمر ایران هر فرد بیمه شده می‌تواند از انتهای سال دوم از محل اندوخته بیمه عمر خود وام دریافت نماید. میزان وام بر اساس اندوخته بیمه عمر محاسبه می‌شود که برابر با 90 درصد اندوخته این بیمه نامه می‌باشد. میزان سودی که بابت بازپرداخت بیمه عمر پرداخت می‌شود حدود 4 درصد می‌باشد. در زمانی که فرد از محل اندوخته بیمه نامه عمر خود وام می‌گیرد سایر پوشش‌های بیمه نامه برای فرد همچنان برقرار بوده و فرد می‌تواند در صورت نیاز از همه پوشش‌های خود استفاده نماید. مدت زمان لازم برای انجام کارهای اداری دریافت وام بیمه عمر از زمان ارسال درخواست شما برای دریافت وام تا واریز مبلغ به حساب شما حداکثر تا دو هفته کاری می‌باشد. دریافت وام برای زمانی پیشنهاد می‌شود که فرد بدون نیاز به بازخریدی بخواهد از اندوخته بیمه نامه خود استفاده کند و همه پوشش‌های بیمه‌ای  هم برای وی برقرار باشد.

6- انتخاب پوشش‌های بیمه‌ای
با توجه به مزایای بیمه عمر که دارای پوشش‌های بیمه‌ای در کنار سرمایه‌گذاری است، انتخاب برخی از پوشش‌ها اختیاری هستند و فرد به انتخاب خود می‌تواند پوشش‌های بیمه‌ای خود را انتخاب کند. البته برخی از پوشش‌ها از قبیل پوشش بیماری‌ها و از کارافتادگی از پوشش‌هایی هستند که برای همه بیمه گذاران عمر توصیه می‌شود که روی بیمه نامه عمر خود داشته باشند.

جدول بیمه عمر ایران
تمامی موارد ذکر شده در بخش‌های بالا را می‌توانید در جدول محاسبه بیمه عمر ایران در تصویر زیر مشاهده کنید. تمامی اطلاعات این جدول برای یک فرد 30 ساله و طی 30 سال پرداخت بیمه عمر محاسبه شده است. ضریب افزایش سالانه حق بیمه 10 درصد در نظر گرفته شده است.

جدول محاسبه بیمه عمر ایرانجدول محاسبه بیمه عمر ایران برای یک فرد 30 ساله (برای مشاهده در سایز بزرگ بر روی عکس کلیک کنید)
آیا برای خرید بیمه عمر نیاز به مشورت بیشتر دارید؟برای دریافت مشاوره تخصصی کلیک کنید

 


 



14-شرایط بیمه عمر ایران

بیمه عمر مقوله‌ای است که کم‌وبیش در اطراف خود دیده یا شنیده‌ایم. تبلیغات این بیمه در معابر عمومی به‌وفور مشاهده می‌شود. بد نیست بدانیم این بیمه چه مزایایی برای ما دارد و دقیقاً چه خدماتی ارائه می‌دهد. بیمه ایران قدیمی‌ترین شرکتی است که در صنعت بیمه فعالیت می‌کند. در اینجا قصد داریم با شرایط بیمه عمر ایران آشنا شویم و ببینیم آیا قانع می‌شویم بیمه عمر ایران را بخریم یا نه.

خرید آنلاین بیمه عمر ایران 

بیمه عمر برای سرمایه‌گذاری یا تأمین جان؟!

بیمه عمر و سرمایه گذاری

قبل از اینکه با شرایط بیمه عمر ایران آشنا شویم باید بدانیم بیمه عمر چیست و انواع بیمه‌های عمر را بررسی کنیم. افراد با اهداف مختلفی بیمه عمر خریداری می‌کنند. بیمه عمر به کسانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند، تحت پوشش‌هایی باشند یا در برابر خطراتی ایمن باشند و… خدماتی ارائه می‌دهد.

 

انواع بیمه عمر ایران

بیمه عمر ایران طرح‌های مختلفی دارد. همچنین این بیمه طرح‌های مختلفی در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری دارد. البته طرح‌های بیمه عمر و سرمایه‌گذاریغالباً جامع‌تر از سایر طرح‌ها است و به نفع بیمه‌گزار است که این طرح‌ها را خریداری کند.

بهترین نوع بیمه عمر بیمه‌ای است که هم در صورت حیات و هم در صورت فوت بیمه‌گزار خدماتی ارائه دهد.

 

بیمه عمر مان

بیمه عمر مان طبق گفته کارشناسان بیمه ایران بهترین و کامل‌ترین طرح بیمه عمر این شرکت است؛ به همین دلیل اگر با بازاریاب‌ها یا نمایندگان بیمه ایران در مورد بیمه عمر ایران صحبتی داشته باشید، قطعاً اکثر آنها بیمه مان را به شما پیشنهاد می‌کنند. شرایط بیمه عمر ایران در این طرح بسیار جامع است و برای کسی که قصد خرید بیمه عمر ایران را دارد بهترین گزینه به نظر می‌رسد.

شرایط بیمه عمر ایران برای بیمه‌های مان

توجه به این نکته حائز اهمیت است که بیمه مان نیز یک طرح ثابت و مشخص از بیمه ایران نیست و طرح‌های متفاوتی دارد؛ شرایط بیمه عمر ایرانبرای هریک از بیمه‌های مان متفاوت است. بعضی از انواع بیمه عمر مان عبارت است از:

 بیمه آتیه فرزندان

شرایط بیمه آتیه فرزندان بیمه ایران

این بیمه مناسب فرزندان شما است. شرایط بیمه عمر ایران برای این بیمه بدین‌صورت است که می‌توانید از بدو تولد برای فرزندان خود این بیمه را تهیه کنید تا در جوانی برای خرید منزل، خودرو، راه‌اندازی کسب‌وکار و … دغدغه‌های مالی معمول را نداشته باشند.

 

تا اینجا متوجه شدیم که اگر بخواهیم تحت پوشش بیمه عمر ایران قرار بگیریم، قطعاً بهترین انتخاب، بیمه عمر مان است. این بیمه به مدت 3 سال است که توسط شرکت بیمه ایران ارائه می‌شود. این بیمه معمولاً محدودیتی برای سن بیمه‌گزار در نظر نمی‌گیرد و هرکس با هر سنی می‌تواند تحت پوشش بیمه عمر مان ایران قرار گیرد. فقط برای افراد بالای 50 سال به یک سری آزمایش و چکاپ نیاز است.

 

. سن
سن بیمه‌گزار هنگام شروع قرارداد یکی از عوامل مؤثر بر شرایط بیمه عمر ایران است.

. مدت قرارداد بیمه
یکی از عوامل مؤثر بر شرایط بیمه عمر ایران، مدتی است که می‌خواهید تحت پوشش این بیمه قرار بگیرید. معمولاً می‌توانید بین 5 تا 30 سال از خدمات این بیمه استفاده کنید.

هر چه مدت قرارداد بیمه عمر بیشتر، سوددهی آن بالاتر!

. میزان حق بیمه اولیه
بسته به اینکه در ابتدای قرارداد خود چه مبلغی می‌خواهید پرداخت کنید شرایط بیمه عمر ایران متفاوت است.

. میزان افزایش سالانه حق بیمه
برای اینکه در طی سالیان مختلف اثر تورم خنثی شود و اندوخته شما در پایان ارزش داشته باشد می‌توانید سالانه درصدی را به حق بیمه خود بیافزایید تا سرمایه اندوخته شما مبلغ قابل‌توجهی شود.

برای اینکه اثر تورم خنثی شود، بهتر است سالانه به مبلغ حق بیمه عمر افزوده شود.

. پوشش‌های اضافی
یکی از عوامل مؤثر بر شرایط بیمه عمر ایران پوشش‌های اضافی است که می‌خواهید به آن اضافه کنید. هر چه تعداد این پوشش‌ها بیشتر شود، اندوخته شما در پایان دوره کمتر خواهد شد؛ در عوض در برابر خطرات مختلف تحت پوشش بیمه قرار خواهید گرفت.

. شغل بیمه‌گزار
یکی از عوامل مؤثر بر شرایط بیمه عمر ایران این است که بیمه‌گزار متعلق به کدام طبقه شغلی باشد. با توجه به اینکه ریسک مشاغل مختلف متفاوت است، این موضوع در شرایط بیمه عمر ایران منظور شده است.

خرید بیمه عمر ایران

نحوه خرید بیمه مسافرتی شینگن

البته ممکن است در این مسیر بازاریاب‌های بیمه عمر نیز به شما کمک کنند و حاضر باشند مراجعات حضوری شما به محل نمایندگی و رفت‌وآمدهای لازم برای شما را کم کنند؛ هر قدر هم در این مسیر نمایندگان بیمه و بازاریاب‌ها قصد داشته باشند روند خرید بیمه عمر ایران را برای شما ساده‌تر کنند، ممکن است به هر دلیل بخواهید خودتان و در فضایی آرام تصمیم‌گیری و سبک‌سنگین‌ کردن‌های لازم برای خرید بیمه عمر ایران را انجام دهید؛ چراکه خرید بیمه‌ای مانند بیمه عمر که یک قرارداد بلندمدت است، نیازمند دقت و حوصله زیادی است.

اگر جزو دسته افرادی هستید که می‌خواهید با آرامش و دقت بیشتری درباره خرید بیمه عمر تصمیم بگیرید، می‌توانید از مدیر بیمه کمک بگیرید.

ضمناً به این نکته توجه کنید که هر چند اکثر نمایندگان بیمه ایران، بیمه عمر مان را پیشنهاد می‌کنند ولی بهتر است قبل از خرید بیمه عمر شرایط و جزئیات آن را به‌طور کامل بررسی کنید؛ زیرا طرح‌های مختلف این بیمه در مواردی اختلافات زیادی باهم دارند.


15-بیمه عمر ایران برای کودکان

وقتی صحبت از بیمه عمر می‌شود برای آنانی که اندکی با این بیمه آشنا هستند، ممکن است تصویری از بیمه فوت و یا پوشش‌های مربوط به حوادث و یا بیماری‌های مختلف را به خاطر بیاورد. با آشنایی بیشتر با این بیمه اما می‌توان فهمید که بیمه عمر تنها برای مواقع بیماری و فوت کاربرد ندارد بلکه برای افراد جوان و کودکان نیز خریداری می‌شود. بیمه عمر کودکان ایران که حتی آن را با نام بیمه عمر نوزادان ایران نیز می‌شناسند و با تاکید بر حمایت از آینده کودکان ارایه شده، نمونه خوبی است از این که بیمه عمر برای هر رده سنی بیمه‌ای ضروری و لازم است.

هدف از بیمه عمر کودکان ایران

هدف از بیمه عمر کودکان ایران برای پوشش دادن نیازهای مادی کودکان در آینده و در دوره جوانی‌شان است. بیمه عمر کودکان ایران اگرچه خدمات بیمه‌ای نیز ارایه می‌کند اما بیشتر نقش سرمایه‌گذاری آن اهمیت دارد. مدت قراردادهای آن نیز معمولاً با مدت‌زمان‌های بالا و بیشتر از 15 سال است. البته بیمه عمر قراردادی بلندمدت است اما طولانی بودن قراردادهای بیمه عمر کودکان به این خاطر است که بیمه‌گزار به بیشترین سود ممکن از اندوخته بیمه عمر برسد.

هدف در بیمه عمر کودکان ایران استفاده از پوشش‌های کمتر و کمک به سوددهی بیشتر بیمه عمر است.

 

شرایط بیمه عمر ایران برای کودکان

مزایای بیمه‌ای و پوشش‌های بیمه عمر کودکان ایران
استفاده از پوشش‌های بیمه عمر: پوشش‌های بیمه عمر کودکان ایران شامل پوشش سرمایه فوت عادی، پوشش سرمایه فوت ناشی از حادثه، پوشش سرمایه امراض خاص و پوشش سرمایه هزینه‌های پزشکی، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه، پوشش مستمری ازکارافتادگی و پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی است که به طور کامل شرح داده شده است.

مزایای بیمه کودکان ایران شامل استفاده از انواع پوشش‌های بیمه عمر و استفاده از مزایای مادی آن است.

ت.

 

source : modirebimeh


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/28:: 12:12 عصر     |     () نظر