سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در گفتارى فرموده است که : ] و بر آنان والیى فرمانروا شد که کار را بر پاداشت و استقامت ورزید تا دین برقرار گردید . [نهج البلاغه]
https://keramatzade.com

 

کسب درآمد خانگی برای همه وسوسه برانگیز است. ساعت کاری منعطف، آرامش حضور در خانه، نظارت بیشتر روی امور منزل و بچه ها، امکان درآمدزایی و رسیدگی به امور خانه به طور همزمان از جمله مزایای راههای کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار در منزل است


1-کسب درآمد در تلگرام- کسب درآمد خانگی

 

تصور کنید که از شانس بالای شما، پیام رسانی که قدرت کسب درآمد خانگی بسیار زیادی دارد، در ایران تا این اندازه فراگیر شده است و شما هنوز هیچ درآمدی از آن نداشته اید!!!


کسب درآمد از تلگرام - کسب درآمد خانگی

 

چت بات ها با تسهیل دسترسی کاربران به کسب و کارها، افزایش نرخ بازده تبلیغات در تلگرام و افزایش جامعه مخاطبان، باعث افزایش کسب درآمد خانگی برای صاحبان کسب و کارها می شود.

 

پلتفرم های تبلیغاتی در تلگرام

یکی دیگر از راه های کسب درآمد خانگی ، طراحی و توسعه پلتفرم تبلیغاتی در تلگرام است. نقش پلتفرم های تبلیغاتی این است که با خودکار سازی بخشی از فرآیند تبلیغات در تلگرام، علاوه بر ساده سازی فرآیند و امکان گسترش آن، گزارش دهی دقیقی از نتایج کمپین به شما عرضه کنند. اغلب پلتفرم های تبلیغاتی در تلگرام با دو مدل بازدیدی یا کلیکی فعالیت می کنند.



2-آموزش رایگان کسب درآمد از تلگرام - کسب درآمد خانگی

آموزش کسب درآمد خانگی یکی از شیوه هایی می باشد که توانسته 60 هزار شغل در ایران ایجاد کند ? که در این بین چند ها هزار نفر از آن درآمدی میلیونی دارند اما متاسفانه سایت های زیادی اقدام به فروش پکیج آموزش کسب درآمد از تلگرام می کنند و مدعی هستند که با پکیج آنها ماهی چند میلیون بدون هیچ هزینه ای درآمد خواهید داشت اما بعد از خرید می فهمید که باز هم باید میلیونی هزینه کنید... !

 

 کسب درآمد خانگیکنند.

 

یافتن کاربران اختصاصی (بازار هدف)
هدف قرار دادن عده خاصی از کاربران در تلگرام، میتواند در افزایش کسب درآمد خانگی شما از کانال تلگرامی تاثیر بسیاری داشته باشد.

 

کسب درآمد از طریق سرویس های همکاری در فروش
یکی دیگر از روش‌ های کسب درآمد خانگی، همکاری در فروش می‌باشد. می‌توان از این روش به عنوان یکی از روش های جدید کسب درآمد خانگی نام برد. همکاری در فروش کار بسیار آسانی می‌باشد، شما وظیفه دارید که محصولاتی را که توسط تامیین کننده محصولات به شما داده میشود را به فروش برسانید.

 

 استفاده از کوتاه کننده های لینک
روش های بسیاری برای کسب درآمد از تلگرام وجود دارد یکی از این روش ها استفاده از کوتاه کننده لینک ها می‌باشد. کوتاه کننده های لینک سرویس های تحت وب هستند که همانجور که از اسمشان به وسیله کوتاه کردن لینک ها بهکسب درآمد خانگی میپردازند.

 

کسب درآمد از ربات های تلگرامی
یکی از راحت ترین روش های کسب درآمد از ربات های کسب درآمد از تلگرام می باشد.این ربات ها سرویس هایی ارائه می‌دهد که شما با استفاده از آن ها میتوانید کسب درآمد خانگی کنید.


2-راه های کسب درآمد از طریق اینترنت - کسب درآمد خانگی

بسیاری از افراد جامعه به دلیل نداشتن شناخت کافی معتقدند که کسب درآمد خانگی و کسب درآمد از اینترنت کار افراد تنبل است، اما عقیده ما در گروه تحقیقاتی کرامت زاده کاملاً برخلاف این گروه است و ما اعتقاد داریم که افراد زرنگ در این حوزه موفق‌تر هستند. شاید این دیدگاه اشتباه باعث شود که افراد زیادی در بین راه خسته شده و مسیر موفقیت خود را رها کنند. کسب پول از اینترنت بدون داشتن سرمایه نیاز به تخصص کافی دارد و باید فرد به طور مداوم با دنیای دیجیتال در ارتباط باشد.


1-کسب درآمد در اینترنت - کسب درآمد خانگی

 

 

پس کسب درآمد خانگی و از اینترنت یعنی کسب تخصص و دانش به مرور زمان و به کار گرفتن آنها در فضای مجازی. اگر پشتکار و توانایی کافی برای فعالیت در این بخش را دارید، ما به شما اطمینان می‌دهیم که موفق خواهید شد، فقط زمان بگذارید!


3-کسب درآمد اینترنتی - کسب درآمد خانگی

به مرور زمان با ظهور شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و به دنبال آن برنامه‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام، روندکسب درآمد خانگی و  از اینترنت تحول بیشتری داشت که به روند کنونی آن رسیده است. خوشبختانه در حال حاضر کسب پول به کمک برنامه‌های اینترنتی فقط به کامپیوتر و برنامه‌های کامپیوتری محدود نمی‌شود و اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارد که به راحتی می‌توان از آنها برای کسب درآمد خانگی استفاده کرد


4-کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی - کسب درآمد خانگی

این که کسب درآمد خانگی از سایت های خارجی حقیقت دارد جوابش در یک کلام بله است. ولی متاسفانه خیلی از دوستان به اشتباه کسب درآمد از سایت های کلیکی خارجی را برای درآمد زایی انتخاب می کنند که وقت گذاشتن روی این سایت ها اشتباه بزرگی است.

یک زمانی در بین سایت های ایرانی معرفی سایت های کلیکی خارجی خیلی زیاد شده بود و خیلی از افراد وقت و هزینه زیادی را برای کسب درآمد خانگی از طریق این سایت ها به هدر می دادند. معمولا سایت هایی که این سیستم ها را معرفی می کردند با تحریک کاربرانشان از طریق گذاشتن عکسی از حساب بانکی یا چکی که از طرف سایت های معرفی شده گرفته بوند سعی داشتن تا زیر مجموعه هایشان را زیاد کنند. که اکثرا این سایت ها کلاه بردار بودند.



6-کسب درآمد از اینترنت - کسب درآمد خانگی

 

دلیل تاکید بیش از حد ما بر روی مسئله افراد تنبل این است که ترجیح می‌دهند که از فضا یا از محیط خود تکان نخورده و به راحتی پول زیادی به دست بیاورند. عملاً به خاطر داشته باشید که کسب درآمد خانگی از طریق اینترنت چندان راحت نیست و لازم است که زمان زیادی به این کار اختصاص دهید. در ضمن اگر افراد تنبل بخواهند در این حوزه فعالیت داشته باشند، اگر چه از لحاظ فیزیکی زحمت زیادی متحمل نمی‌شوند، اما مجبور خواهند بود که بخش مهمی از تمرکز روحی و روانی خود را به این حوزه اختصاص دهند و مجبور می‌شوند که بحث‌های جدید و پیشرفته‌تری را فرا بگیرند.


7-آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان

 با توجه به اینکه خود من یکی از مشتریان پروپاقرص یکی از آشپزخانه‌های مجازی هستم، پیشنهاد می‌کنم که برایکسب درآمد خانگی از طریق اینترنت به سراغ این راهکار بروید. برای کسانی که به آشپزی علاقه دارند، طراحی یک سایت آشپزی بین 200 تا 500 هزار تومان هزینه دارد و نوشتن مطالب آن نیز کار سختی نیست. سعی کنید فیلم‌ها و مطالب مربوط به آموزش آشپزی را در این سایت‌ها قرار دهید و به جذب مخاطب برای آن بپردازید. اگر در زمینه بهینه سازی و سئو آشپزخانه مجازی خود موفق عمل کنید، مطمئن باشید که به زودی مشتریان زیادی برای غذاهای شما تماس خواهند گرفت.


9-بهترین راه کسب درآمد از اینترنت

سپری کردن زندگی به عنوان یک وبلاگ نویس تازه کار ، بسیار دشوار است به ویژه اگر کار روزانه نداشته باشید یا برای این که تمام وقت خود را صرف تولید محتوا کنید ، از کار خود استعفا داده باشید. وبلاگ نویسی به زمان ، صبر ، عزم و اراده ، نظم ، استراتژی و قابلیت های خوب نوشتن ،  نیاز دارد. زمانی که شما درحال ایجاد وب سایتی به منظور کسب درآمد بالا هستید ( بیایید واقع بین باشیم! اکثر افراد برای کسب درامد آزادانه و بدون نیاز به کارکردن در شرایط بسیار سخت و دشوار ، اقدام به طراحی سایت حرفه ای می کنند ) و می خواهید از این طریق ثروت زیادی به دست آورید، برای پرداخت صورتحساب ها و گذراندن دوران پرتکاپو ، باید تلاش کنید که همواره به طریقی کسب درآمد خانگیکنید.


12-درآمد اینترنتی

این روزها در دنیای کسب و کار اینترنتی خیلی‌ها به فکر کسب درآمد خانگی از اینترنت هستند و کم و بیش اطلاعاتی هم درباره چگونگی کسب درآمد اینترنتی دارند. اما چگونه می شود که برخی کارآفرینان حوزه اینترنتی درآمدهای هنگفتی را با استفاده از اینترنت کسب کرده و برخی دیگر اگر با شکست مواجه نشوند، درآمد و سود چندانی را کسب نمی کنند؟ واقعا دلیل موفقیت و کسب درآمد خانگی از اینترنت توسط آنها چیست؟

 

14-درآمد از سایت

 بسیاری از دوستان فکر می کنید وب سایت هایی که محتوا محور هستند و فقط محتوای متنی تولید می کنند تنها راه کسب درآمدشان تبلیغات است. یعنی یا بنرهای تبلیغاتی بگیرند یا رپورتاژ آگهی در سایت خود قرار دهند.

اما واقعا اینطور نیست! امروزه وب سایت های محتوایی از روش های زیاد و متفاوتی کسب درآمد می کنند و همین باعث شده است که نسبت به چند سال قبل این نوع وب سایت ها کسب درآمد خانگی بیشتری داشته باشند.


15-درامد زایی

 

2-کسب و کار خانگی پردرآمد

امروزه روش های درآمدزایی به شدت افزایش پیدا کرده است. به عنوان مثال خانم ها اگر در گذشته برای خود و یا خانواده آشپزی و خیاطی می کردندن، امروزه می توانید غذاهای خود را به دیگران هم بفروشید و برای سایر افراد هم لباس بدوزید و کسب درآمد خانگی کنید.


4-شغل خانگی برای مردان

آقایان معمولا به کار در بیرون منزل علاقمند هستند و شاید احساس کنند که کار در منزل مختص خانم ها است اما این تفکر تا حد زیادی اشتباه است. می توان کار در منزل را راهی برای جلوگیری از هزینه هایی از جمله هزینه رهن و اجاره دفتر کار، هزینه های رفت و آمد و … دانست و با داشتن یک اتاق کار کوچک فعالیت بزرگی انجام داد و کسب درآمد خانگی زیادی نمود.

پرورش گیاهان زینتی و دارویی

چاپ سیلک

حوزه فناوری اطلاعات

پروش طیور و حشرات


5-روش های کسب درامد خانگی


6-کسب و کار خانگی

 

4-راههای کارآفرینی در منزل

 

1-کارهای هنری درآمدزا در منزل

 


2-اموزش کار در منزل برای خانم ها

بسیاری از خانم های خانه دار هستند که می‌خواهند برای خود کسب درآمد خانگی داشته باشند، اما به خاطر مشکلات و مشغله‌های فراوان قادر به کار کردن در بیرون از منزل نیستند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید برای شما مژده‌ای داریم


3-ایده های جدید برای کار در منزل

کار در منزل با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده در ایران تبدیل به یکی از داغ ترین مباحث در محافل مختلف شده است. حتی افرادی که شاغل هستند و درآمدی ماهیانه دارند به دنبال ایده برای کسب درآمد خانگی و کار در منزل هستند.


4-کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

 

کسب درآمد خانگی از اینترنت

راه اندازی کانال یا گروه تلگرام


5-انواع کار در منزل



6-کار در منزل دکمه

با دکمه دوزی در منزل می توانید کسب درامد خانگی کرده و کسب و کار خود را گسترش دهید.


7-کارآفرینی در خانه

کارآفرینی در خانه، آرزویی که دیگر محال نیست.
زمانی نه چندان دور لازم بود که برای کسب درآمد خانگی و پس از طی هفت خوان رستم و آزمون‌های استخدامی حتما به استخدام سازمانی دولتی یا موسسه خصوصی دربیایید تا بتوانید درآمدی ماهانه داشته باشید و گذران زندگی کنید. در آن زمان جایی برای کارهای خوداشتغالی و پرداختن به استعدادهای شخصی یا کارآفرینی در خانه وجود نداشت و تمام وقت و انرژی یک کارمند به انجام کاری روتین و تکراری که شاید استعدادی هم در آن نداشت، سپری می‌شد. از طرف دیگر منابعی هم برای آموزش کارهای هنری و دستی و سایر مهارت‌ها وجود نداشت و برای کسب یک مهارت باید سال‌ها زمان صرف می‌شد.


8-کار تولیدی در خانه

 


9-راه کسب درآمد خانگی

 

10-راه های پول درآوردن در خانه

تلاش انسان‌ها برای پولدار شدن و پول درآوردن پایان یافتنی نیست. بسیاری از افراد می‌کوشند که روش‌هایی را برایکسب درآمد خانگی بیشتر پیدا کرده و از آن در ساختن زندگی آرام و بدون استرس استفاده کنند. این تلاش‌ها در اکثر موارد بی‌نتیجه و شخص از انجام دیگر فعالیت‌ها نیز مایوس می‌شود. دانستن راه‌ها و روش‌های صحیح پول درآوردن و رعایت نکات لازم می‌تواند به افراد در حرکت در این مسیر کمک کند. حال اگر این کار در منزل و بدون خروج از خانه باشد که چه بهتر!


11-درآمد میلیونی در خانه

 

5-شغل های پردرآمد بدون سرمایه

 

1-بهترین شغل برای زنان خانه دار

 

2-شغلهای آزاد پردرآمد در ایران

 


3-شغل های جدید و پردرآمد در ایران

شغل‌های پول‌ساز نیز بر اساس تغییر زمان مدام در حال عوض شدن هستند.
10 سال پیش در ایران بساز و بفروش‌ها بیشترین کسب درآمد خانگی را داشتند، اما امروزه آن‌قدر بازار ساختمان خراب شده که این شغل حدوداً نابود شده است.


6-کسب درآمد با سرمایه کم - کسب درآمد خانگی

 

1-کسب درآمد برای نوجوانان

 


2-ساده ترین راه کسب درامد

را به دست آورد. پس همه ما می توانیم در حد استعدادها و توانایی ها خدادادی و با کمک دانش و مهارتی که به دست می آوریم، امرار معاش کنیم. چه با اینترنت و چه بدون اینترنت.

اما شما که این مطلب را دارید می خوانید، از من انتظار دارید راه پول درآوردن از اینترنت که هم عملی باشد و هم سرمایه زیادی نخواهد را به شما یاد دهم. در ادامه روشی عملی برای کسب درآمد خانگی از اینترنت با درنظر گرفتن توانایی های خودتان به شما معرفی می کنم.

روش پیشنهادی من، کسب درآمد از اینترنت، با استفاده از یک وب سایت آموزشی است.

ابتدا لازم است یک موضوع برای سایت آموزشی تان انتخاب کنید. مثلاً آموزش نقاشی، عکاسی، آرایشگری، نواختن گیتار، کار با کامپیوتر، یا هر چیز دیگری که می توانید به دیگران یاد بدهید. نیازی نیست در این زمینه یک متخصص حرفه ای باشید.


3-ایده هایی برای کسب درآمد

1- کسب درآمد خانگی اینترنتی مطمئن از طریق ساخت فروشگاه آنلاین کالاهای فیزیکی


4-کسب درامد از طریق موبایل

 کسب درآمد خانگی نیز راحت تر شده است. 


5-کسب درآمد از بازی اندروید

 

6-کسب درآمد با دیدن فیلم

با استفاده از اپلیکیشن BERMI تا $ 100 دلار درآمد کسب کنید !
برنامه BERMI یک اپلیکیشن جدید و جذاب و شبکه اجتماعی شبیه اینستاگرام هست که کاربران می توانند در آن با تماشا یا ارسال ویدئو و فعالیت در آن کسب درآمد خانگی دلاری داشته باشند.

 

7-کسب درامد دانش اموزی

 

به دنبال شغل پاره وقت باشید:

به علت این که کار بر روی شغل تمام وقت امکان پذیر نیست، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد خانگی توسط فرد محصل، یافتن شغل پاره وقت است. برای شروع بهتر است در نواحی اطراف محل تحصیلتان به دنبال موقعیت‌های شغلی بگردید. بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها در محله‌های اطراف دانشگاه‌ها و مدارس به استخدام افراد محصل تمایل دارند و در بعضی موارد حاضرند برنامه‌ی خود را با زمان محدود شما وفق دهند.

کاراموزی:

یک راه عالی برای کسب درآمد خانگی در حین تحصیل، کار به عنوان یک کاراموز در یک شرکت یا موسسه است. علاوه بر امکان کسب درآمد خانگی ، شما قادر خواهید بود دانش و تجربه‌ی خود را در زمینه‌ی کاری افزایش دهید و رزومه‌ی کاری قوی‌ای برای خود بسازید. برخی شرکت‌ها در صورت رضایت از کار شما ممکن است پیشنهاد کار پس از پایان تحصیلتان را نیز به شما بدهند.

تدریس خصوصی:

اگر وضعیت درسی مناسبی دارید و به درس دادن نیز علاقه دارید، تدریس خصوصی یکی از گزینه‌های مناسب برایکسب درآمد خانگی است. بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان در دروس خاصی دچار مشکل هستند به همین دلیل برای جبران ضعف‌های خود به معلمان خصوصی روی می‌آورند. تدریس خصوصی محدود به دروسی مثل ریاضی، فیزیک و شیمی نمی‌باشد و شما می‌توانید در زمینه‌های مختلف مثل ورزش یا موسیقی نیز به تدریس خصوصی بپردازید.

کسب و کار خود را راه بیاندازید:

 

صنایع دستی خود را بفروشید:

اگر در ساخت وسایل و صنایع دستی تبحر دارید، از طریق فروش آنان می‌توانید کسب درآمد خانگی خوبی کنید. در صورتی که به حرفه‌های دیگر نظیر عکاسی یا نقاشی نیز علاقه دارید، فروش تعدادی از آثار هنریتان می‌تواند کمک زیادی به وضعیت مالی شما بکند. تا زمانی که محصولات شما تا حدودی حرفه‌ای به نظر برسند، حتماً افرادی خواهند بود که حاضر به پرداخت پول برای خرید آنان باشند. از بستر های شبکه های اجنماعی و فضای اینترنتی که در بالا اشاره شد غافل نشوید


8-راه های کسب درآمد آسان

کسب درآمد خانگی بیشتر، دغدغه‌ی بسیاری از ما است. راه هایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در کنار شغل اصلی‌تان برای کسب درآمد خانگی اضافه کمک بگیرید.


به لطف اینترنت، راه‌های زیادی برای کسب درآمد خانگی جانبی در منزل ایجاد شده است. در حقیقت کسب درآمد در محیط خانه، بدون توجه به اینکه کجا زندگی می‌کنید، بسیار آسان‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. مطمئناً زمانی که به دنبال درآمد‌ جانبی هستید، چاره‌ای نمی‌بینید به‌جز اینکه به دنبال مؤسسات کاریابی یا آموزش‌های آنلاین بگردید که همه‌جا تبلیغات آن‌ها به چشم می‌خورد.

این جستجو بیشتر کار شما را پیچیده می‌کند؛ اما در واقع برای کسب درآمد خانگی جانبی، نیاز به انجام کارهای زیادی نیست. تنها باید بدانید نتیجه‌ای که در پایان روز  به دست می‌آورید، وابسته به اهداف شما و آن میزان درآمدی است که به دنبال آن هستید.

اگر بخواهید برای کسب درآمد خانگی جانبی با ده‌ها نفر مشورت کنید، دیگر چگونه می‌توانید مسیر زندگی‌تان را پیدا کنید؟ مطمئن باشید به مشورت زیادی احتیاج ندارید؛‌ بدون شک شما قادر هستید از اینترنت درآمد کسب کنید؛ اما اول باید مشخص کنید که می‌خواهید چه مقدار زمان برای کسب درآمد جانبی اختصاص دهید.


9-کسب درآمد کلیکی

 


10-کسب درآمد بدون سرمایه

آیا میدانستید بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای می‌توانید کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید و از طریق آن کسب درآمد خانگیکنید؟ آیا فکر می‌کنید بدون داشتن پول نمی‌توانید رویاهای خود در زمینه کسب و کار را دنبال کنید؟

 



14-راه های کسب درامد

آیا شما هم مثل میلیون ها آدم کره زمین به دنبال یک راه کسب درآمد خانگی اضافه در کنار شغل تمام وقت تان هستید؟ کاهش موجودی حساب بانکی بر وضعیت سلامت‌تان تاثیر می‌گذارد؟ انجمن روانشناسان امریکا یک نتایج یک پژوهش را منتشر کرده است که نشان می‌دهد استرس پول بر سلامت مردم امریکا در سراسر این کشور تاثیر می‌گذارد. و بر اساس پژوهش‌ها، آدم‌های پولدار هم به استرس پول دچار هستند – یعنی این مشکل فقط گریبان‌گیر خانواده‌های کم‌درآمد نیست.

 

 

15-کسب درامد از کامپیوتر

 


16-کسب درآمد

اگر از رفت و آمدهای روزانه کاری و روزمرگی های حرفه ای خسته شده اید، می توانید با شغل دوم در کار خود تنوع ایجاد کنید و از یکنواختی و روزمرگی در بیایید. منظور از شغل دوم، کسب درآمد خانگی غیر فعال است، در آمدی که بدون نیاز به حضور در مکان و زمان خاص، بدور از ترافیک و شلوغی راه، بدون استرس و پر در آمد کسب می کنید.


17-راههای کسب درآمد در ایران

پیدا کردن بهترین روش کسب درآمد خانگی به هدف، بودجه و شرایط خودتان بستگی دارد. مشخص کردن هدف اصلی و برنامه ریزی درست می تواند به موفقیت مالی تان کمک کند. کسب در آمد خانگی خیلی پیچیده نیست. فقط باید قبل از شروع کسب و کارتان، در مورد بازار هدف و نیاز مشتریان تحقیق کنید و آنها را نشانه بگیرید. در حقیقت نقشه راه برای خودتان ترسیم کنید. به روش های بکر و ناب فکر کنید روشی که خیلی ها از آن بی خبرند ولی می تواند در امد زا باشد.

به دلیل گستردگی دنیای مجازی و اینترنت، روش های کسب در آمد خانگی مجازی روز به روز افزایش می یابد. 


7-پیشنهاد کار تولیدی - کسب درآمد خانگی

 کسب درآمد خانگی کنید.


1-تولیدی های کوچک و پردرامد برای کسب درآمد خانگی

 

 

امیدوارم از این مقاله کامل و جامع کسب درآمد خانگی بتوانید استفاده نمایید.موفق و پیروز باشید.

احمدرضا کرامت

گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده

 

source :keramatzade


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/5/27:: 8:22 صبح     |     () نظر