سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در فراگیریش پرهیزگاری نورزد، خداوند به یکی از این سه چیزمبتلایش می کند : یا او را در جوانی بمیراند یا وی را در روستاها بیفکند و یا به خدمت پادشاه مبتلا گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
https://keramatzade.com

بیمه آتش سوزی را جدی بگیریم!  

 

تصور کنید روزی که در منزل نیستید، ناگهان بر اثر اتصالی برق، فراموشی خارج کردن اتو از پریز برق یا هر دلیل ساده دیگری، منزل شما دچار آتش سوزی شود! اتفاقی که می‌افتد این است که خسارت مالی خیلی زیادی به شما وارد می‌شود.

در این شرایط اگر منزل دارای بیمه آتش سوزی باشد می‌توانید هزینه خسارات مالی وارد شده را مطابق بیمه‌نامه از بیمه دریافت کنید. با وجود این بد نیست به خرید بیمه آتش سوزی فکر کنید!

بیمه آتش سوزی چه مزایایی برای ما دارد؟

همان‌طور که اشاره شد بیمه آتش سوزی در برابر خسارات مالی ناشی از آتش سوزی، صاعقه و انفجار از بیمه‌گزاران پشتیبانی می‌کند. آتش سوزی، صاعقه و انفجار پوشش‌های اصلی بیمه آتش سوزی هستند؛ یعنی همه بیمه‌های آتش سوزی بیمه‌گزاران را در برابر این سه حادثه پوشش می‌دهند. بیمه آتش سوزی یک سری پوشش‌های فرعی هم دارد که بیمه‌گزار می‌تواند در صورت تمایل به خطرات بیمه آتش سوزی خود اضافه کند.

این پوشش‌های فرعی عبارتند از:

زلزله و آتش‌فشان

سیل و طغیان آب

طوفان و تندباد

ترکیدن لوله آب

ضایعات آب برف و باران

سقوط هواپیما (در این حالت فاصله مورد بیمه از فرودگاه مهم است)

هزینه پاک‌سازی و برداشت ضایعات

شکست شیشه

سرقت با شکست حرز

انفجار ظروف تحت فشار صنعتی

ریزش سقف ناشی از سنگینی برف

ریزش و رانش و فروکش زمین

ریزش کوه و سقوط بهمن

نشت دستگاه آب‌افشان

مسئولیت خسارت ناشی از آتش سوزی و انفجار در قبال همسایگان

برخورد اجسام خارجی به ساختمان

خرید بیمه آتش سوزی از بیمیتو

استعلام قیمت بیمه آتش سوزی

تا اینجا درباره مزایای بیمه آتش سوزی برای خود مطلع شدیم. حال باید ببینیم این مزایا با چه هزینه‌ای شامل ما می‌شود و برای ایمن کردن منزل یا محل کار خود در برابر این خسارات چه مبلغی باید بپردازیم. استعلام قیمت بیمه آتش سوزی در حال حاضر به‌سادگی امکان‌پذیر است. به‌سادگی می‌توان وارد اپلیکیشن یا وب‌سایت بیمیتو شد و با ورود اطلاعاتی ساده، نسبت به قیمت بیمه آتش سوزی منزل خود از شرکت‌های بیمه مختلف باخبر شویم.

نحوه استعلام نرخ بیمه آتش سوزی به این صورت است که متراژ منزل، نوع سازه، قیمت ساخت هر مترمربع و ارزش لوازم منزل را در سامانه بیمیتو وارد می‌کنیم،  نرخ بیمه آتش سوزی شرکت‌های بیمه را به ما نشان می‌دهد. برای مثال برای منزل صد متری با سازه فلزی، ارزش لوازم 40 میلیون تومان و قیمت هر مترمربع 5/1 میلیون تومان بیمه آتش سوزی بین 16 تا 40 هزار تومان می‌شود! یعنی فقط با 16 هزار تومان می‌توان منزل خود را در برابر خطرات مختلف بیمه کرد.

البته این قیمت برای حالتی است که هیچ‌یک از پوشش‌های فرعی مورد نیاز نباشد. بیمه آتش سوزی با توجه به مزایایی که برای بیمه‌گزار ایجاد می‌کند، بسیار به‌صرفه است. تصور کنید برای منزلی با 40 میلیون تومان لوازم اگر تمام این لوازم در حادثه‌ای از بین برود، مطابق بیمه‌نامه می‌توان هزینه خسارات را دریافت کرد؛ فقط با پرداخت 16 هزار تومان!

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی 

خرید آنلاین بیمه از سامانه مدیر بیمه علاوه بر اینکه امکان خرید آنلاین بیمه را فراهم کرده است، امکان مقایسه شرایط و قیمت بیمه از شرکت‌های مختلف بیمه را هم میسر کرده است. با استفاده از اپلیکیشن و وب‌سایت بیمیتو می‌توان شرایط و قیمت شرکت‌های مختلف را مشاهده کرد و بیمه آتش سوزی مورد نظر را انتخاب و به‌صورت آنلاین خریداری کرد.

با این روش خرید بیمه در وقت صرفه‌جویی می‌شود و در هر لحظه و هر جا می‌توان اقدام به خرید بیمه کرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 98/2/1:: 12:14 عصر     |     () نظر