سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میان شما و موعظت پرده‏اى است از غفلت . [نهج البلاغه]
https://keramatzade.com

با روانشناسی موفقیت که می توانید به موفقیت و پیروزی برسید

 

هنگامی که بسیاری از مردم می پرسید چه چیزی برای موفقیت و پیروزی لازم است،  به شما خواهند گفت که موفقیت از کار سخت به نتیجه می رسد. روانشناسی موفقیت اغلب نادیده گرفته می شود. بعضی وقتها کار سخت ، بخشی از معادله است.اگر نگرش درستی نداشته باشید، هرگز موفق نخواهید شد.

طرز فکر درست همه چیز را درمان می کند. ذهنیت شما تعیین می کند که آیا موفق هستید یا نه!!! ذهنیت شما به شما می گوید که شما شکست خورده اید و باید فقط تسلیم شوید یا اینکه در مسیر موفقیت و پیروزی خود قرار دارید. کدام صدا  گوش می کنید؟ صدای موفقیت؟ یا صدای شکست؟

رسیدن به موفقیت و پیروزی سخت ترین چالش زندگی شما خواهد بود، زیرا شما تبدیل به یک فرد متفاوت از هر کس دیگری می شوید. هنگامی که این اتفاق می افتد، شما خودتان سوال می کنید. آیا شما در مسیر درست هستید؟ چرا فقط برای شخص دیگری کار نمی کنید؟  هنگامی که ذهنیت درست را دارید، بدون توجه به آنچه که با آن روبرو میشوید، به سمت موفقیت و پیروزی با شتاب به جلو می روید.

در اینجا پنج فرد موفق که ذهنیت درست و روانشناسی موفقیت را ایجاد کرده اند که به آنها اجازه می دهد در زمینه های مختلف خود موفق شوند شرح داده می شود.


قسمت اول روانشناسی موفقیت

رانت کاردون - روانشناسی موفقیت

گرنت کاردون ، نویسنده نیویورک تایمز ، خالق گرانت کاردون تلویزیون، مدیر عامل چهار شرکت است و در حال حاضربیش از 400 میلیون دلار از املاک و مستغلات دارد.

 او که از کار متنفر بود نیروی محرکه گرانت بود که ذهنیتش را تغییر داد .گرانت همچنان به خود کفایی تمرکز کرد و به همین دلیل او توانست درآمد ماهیانه خود را از طریق کار کمیسیون فروش که در حال کار بود، افزایش دهد.

 

روانشناسی موفقیت چیست

حتما بخوانید: موفقیت

گرانت متوجه شد که اگر او بخواهد ذهن خود را در مورد ساخت پول تغییر دهد، همه چیزهایی که او باید انجام دهد، راهی برای تولید پول بیشتر خواهد بود. با شناسایی راه های بیشتری برای تولید، او توانست ذهنیت خود را عوض کند، زیرا تنها بر رشد درآمدش متمرکز بود .

هنگامی که شما ذهنیت خود را برای موفقیت و پیروزی آموزش می دهید، می توانید تمام تمرکز خود را در این زمینه قرار دهید که به شما امکان موفقیت را می دهد. برای گرانت، درآمد بیشتر بود. شما هم می توانید مشتریان بیشتری کسب کنید و درامد خود را افزایش دهید.

به جای یک ایده بزرگ، می توانید خودتان را  بسازید و روی ایده های بیش از حد تمرکز کنید. امروز روی چه چیزی می توانید تمرکز کنید که فردا به شما کمک خواهد کرد؟

 


ملسی گریفین - روانشناسی موفقیت

Melyssa گریفین بنیانگذار  melyssagriffin است. تخصصی که او به شما می دهد مشاوره در مورد چگونه برای شروع یک کسب و کار آنلاین موفق است.

 

سایت روانشناسی موفقیت

حتما بخوانید: موفقیت چیست؟

راه های بسیاری وجود دارد که می توانید در روز  یاد بگیرید که به شما می گوید چه کاری کنید که کار خوب و شگفت انگیز باشد. اگر می خواهید درامد شش رقمی را ایجاد کنید، تحقیق خود را در مورد چگونگی ساخت شش شخصیت دیگر انجام دهید. چه عادتهایی آنها دارند که با شما متفاوت است؟ چگونه آنها روز خود را برنامه ریزی می کنند؟ چه نوع کاری انجام می دهند؟ پاسخ برای هر سوال وجود دارد. فقط به این دلیل که شما نمی دانید که چگونه باید کاری انجام دهید، نباید از دستیابی به آن عقب نشینی کنید.  

ملسالا، کارآفرین، متوجه شد که حوادث منفی زیادی وجود دارد که می تواند رخ دهد. برای مقابله با حوادث منفی، مللیس  در مجله شروع به نوشتن کرد و رویدادهای مثبت در زندگی اش را نوشت. آنچه که شما اساسا انجام می دهید، ایجاد  چشم انداز مثبت از جهان برای خودتان است.

چه تحقیقاتی می توانید امروز انجام دهید که فردا به شما کمک می کند تا ذهنیت خود را تقویت کنید؟


آلن بروک - روانشناسی موفقیت

آلن بروک بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری مشهور است. از همان اوایل، آلن هنر اراده را آموخت. آلن دو بار شکست خورده و هر دو بار به عقب بازگشته است. 

آلن فهمید که اگر چیزی را بخواهد، باید آن را داشته باشد. او نمیتوانست فقط آن را بخواهد. اگر شما آماده نیستید  100? رویای خود را انجام دهید، هرگز موفق نخواهید شد .تردید باعث شکست و عدم موفقیت و پیروزی شما در ان کار می شود.

 

روانشناسی موفقیت برایان تریسی

حتما بخوانید: اصول اولیه موفقیت چیست؟چگونه تبدیل به فرد موفقی شویم؟

 آلن به توسعه خود تبدیل شد. آلن متوجه شد که موفقیت و پیروزی با همه چیز در اطراف شروع نمی شود .بلکه با باید از  داخل شما تغییر افکار شروع شود. شما در حال حاضر حتما ذهنیتی در خود دارید که باید موفقیت آمیز باشد و باید این اندیشه را پرورش دهید.

تغییر در دنیای آلن زمانی آغاز شد که گفت: "زندگی برای ما اتفاق می افتد، نه ما برای زندگی". همه چیزهایی که در زندگی شما اتفاق می افتد فرصتی برای رشد است، آیا می خواهید از آن استفاده کنید؟


رایان تعطیلات - روانشناسی موفقیت
رایان تعطیلات، نویسنده محبوب ترین کتاب های متعدد از جمله Ego Is The Enemy است و  کتاب به اسم ،موانع راه است و او مدیر بازاریابی سابق American Apparel است.

 

کتاب روانشناسی موفقیت

حتما بخوانید: کلید موفقیت در زندگی

مهم نیست که چه موفقیتی به دست می آورید، به جلو بروید.  شما باید برای ایجاد اعتماد به نفس برای خود تمرکز کنید. اعتماد به نفس از اقدامات هر روز است. شما هر روز اعتماد به نفس نخواهید داشت..  شما می دانید که چقدر کار می کنید. واقعا اعتماد به نفس چیزی است که کسب می کنید.


دیوید گوگنز - روانشناسی موفقیت
دیوید گوگنز یک سرباز نیروی دریایی بازنشسته و یک ورزشکار فوق العاده است که در سخت ترین مسابقات جهان شرکت می کند.

 

کلیپ روانشناسی موفقیت

حتما بخوانید: موفقیت و شکست چیست؟

او در غلبه بر چالش ها و بدبختی ها رشد کرد. گوگنز با هر چالشی که توانست بر آن غلبه کند، می دانست، او را از نظر روحی رشد می دهد.

چه کاری می توانید انجام دهید تا خودتان را از نظر روحی رشد دهید؟ هنگامی که راه آسان را انتخاب می کنید، هرگز از لحاظ ذهنی رشد نخواهید کرد. شما با هر کار سختی که انجام می دهید، افزونگی ذهنی خود را رشد می دهید. 

ذهنیت شما می تواند یکی از چیزهایی باشد که شما را به یک کارآفرین موفق تبدیل می کند.

یک زندگی بهتر برای خودتان ایجاد کنید. زیرا هیچکس به شما کمک نخواهد کرد! و این کار را با ذهنیت درست آغاز می کنید.


قسمت دوم روانشناسی موفقیت

موفقیت به دست ماست که از خواب بیدار شویم و در زندگی خودمان حضور داشته باشیم.سرنوشتمان را نقشه برداری کنیم. 

 

روانشناسی موفقیت با ذهنیت مثبت

حتما بخوانید: رازهای موفقیت در زندگی و کسب و کار

 

"موفقیت و پیروزی شما را دوست دارد.  آنچه را که انجام می دهید دوست دارد." - مایا Angelou

در زندگی، ما سختی ها و برکات متعددی می بینیم و برخورد می کنیم. به نظر می رسد که زندگی در مناقشات منصفانه ای نیست.

بسیاری از مردم از طریق جریان زندگی به راحتی حرکت می کنند و نیروهای بیرونی مسیرشان را تعیین می کنند. اگر ما به فرایند یادگیری روی بیاوریم، درد و رنج که در زندگی بوجود می اید ما را به سمت روشنگری هدایت می کند. بسیاری از افراد بر چالش های زندگی غلبه می کنند، هدیه ها و نقاط قوت خود را در تقویت و به سمت خودکفایی حرکت می کنند.

موفقیت و پیروزی به دست ماست که از خواب بیدار شویم و در زندگی خودمان حضور داشته باشیم، خودمان از  سرنوشتمان نقشه برداری کنیم. ما باید آگاهانه مسیری را بسازیم که بیداری آگاهانه ما را، هر دو به صورت فردی و جمعی، تسهیل می کند.

همه چیز در زندگی متصل است. همانطور که ما در حال تکامل هستیم، روابط ما، کار و زندگی شکوفا می شود. و، برعکس، همانگونه که تحت روابط ما و کار ما تاثیر می گذارد، ما تکامل می یابیم.

روانشناسی موفقیت و موفقیت شغلی  واقعا دو طرف یک سکه است. اگر ما آگاهانه، خوب و متعادل باشیم، می توانیم در عشق، سلامت، زمان و پول موفق باشیم.

 

روانشناسی موفقیت تلگرام

حتما بخوانید: موفقیت اجتماعی چیست؟

 

برای دستیابی به روانشناسی موفقیت ، توصیه می شود به موارد زیر عمل کنید :

درک کنید که چرا شما کاری را انجام می دهید. همه ما به دلیلی به کارها و شرایط زندگی مان ادامه می دهیم. ما راه زندگی را در خانواده های خودمان یاد می گیریم و اغلب الگوها را بازسازی می کنیم تا از طریق آنها کار کنیم. اغلب این الگوها اشتباه است و ما را در همان موقعیت کارمندی و بخور و نمیر نگه می دارد.

روانشناسی موفقیت نشان می دهد که افکار ما پیش از احساسات و رفتارهای ما هستند. توجه داشته باشید که خودتان را با اعتقادات خود محدود نکنید. 

 "موفقیت و پیروزی حالت ذهن است. اگر شما می خواهید موفقیت را کسب کنید، شروع به فکر کردن به خود را به عنوان یک موفقیت و پیروزی تلقی نمایید." دکتر جویس برادرز

توجه خود را به حال حاضر جلب کنید. قدردانی از گذشته،یادگیری از آن.درباره آینده آگاه نباشید و نگران نباشید. تمرکز ذهنی مانند تنفس عمیق و مدیتیشن،که در لحظه فعلی شما را کاملا محکم می کند.

 وین دایر می گوید: "هدف ما واقعیت ما را ایجاد می کند."  اهداف اولیه زندگی خود را مشخص کنید، آنها را برنامه ریزی و انجام دهید.

 

روانشناسی موفقیت در کنکور

حتما بخوانید: 12 قانون موفقیت که لازم است بدانید

دیدگاه خود را بسازید تا احتمال موفقیت شما  افزایش می دهد. از خودتان بپرسید، اگر شما یک جادو داشتید، چه چیزی می خواستید؟ 

تمرین تفکر مثبت از طریق قوانین جاذبه است.برخی از کمبودهای خود را از بین ببرید و تشخیص دهید همه ما انسان هستیم و در حال پیشرفت هستیم. یاد بگیرید از اشتباهات، انعطاف پذیر باشید و پیشرفت کنید. خودت را دوست داشته باشید و تمرین خود دلسوزی و مراقبت از خود کنید. در کار و زندگی تعادل ایجاد کنید . با تعهد برای رسیدن به بزرگترین موفقیت ها  در زندگی، موفقیت و پیروزی را تجربه خواهید کرد.

روانشناسی موفقیت این است که زندگی خود را به طور آشکار، صادقانه و شجاعانه با بالاترین رضایت از خود و دیگران  امکان می دهد، زندگی کنید.امیدوارم همه شما عزیزان از این مقاله در زندگیتون استفاده کنید.

احمدرضا کرامت

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمدرضا کرامت 97/12/16:: 10:12 صبح     |     () نظر